Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.0 od 48 glasov Ocenite to novico!
Spomenik
Postavitev spomenika vsem žrtvam vojn in z vojnami povezanim žrtvam je določila novela zakona o vojnih grobiščih leta 2009. Foto: Žiga Živulović ml./Bobo
       Pot v nacionalno in politično svobodo je bila dolga, prepojena z odtekajočim življenjskim sokom in grenkimi žalostnimi solzami. Ob njej so na eni ali drugi strani poti ali pozabljeno daleč od nje ostajale žrtve. Zdaj smo odmeve vseh njihovih trpečih duš končno simbolno poklicali k zadoščenju, pokoju in spokoju na skupnem mestu. In zdi se mi, kot bi od njih slišal docela iskren apel – nikoli več vojne, nikoli več bratomorne vojne. Kot bi odzvanjali Prešernovi verzi. Edinost, sreča, sprava k nam naj nazaj se vrnejo.       
 Borut Pahor
Borut Pahor
Strašno sem ponosen, da sem Slovenec. Ne zato, ker bi čutil večvrednost v primerjavi z drugimi narodi. Marveč zato, ker ne čutim absolutno nikakršne manjvrednosti, je na slovesnosti v govoru dejal predsednik republike Borut Pahor. Foto: Borut Živulović/BoBo
       Ti, naš Bog, si gospodar živih in mrtvih; z besedo kesanja Te prosimo odpuščanja za vse smrti, ki so jih drug drugemu povzročili ljudje. Ker si do vseh usmiljen, te ponižno prosimo, naj vsi, za katere ti izrekamo svoje molitve, zaradi tvoje dobrote dosežejo odpuščanje svojih grehov, se srečni veselijo nad teboj in te hvalijo brez konca. Slovenskemu narodu pa nakloni spravo in mir, da se takšno nasilje ne bo nikoli več ponovilo.       
 Stanislav Zore
Stanislav Zore
Državnemu delu prireditve s kratkim kulturnim programom je sledila molitev za žrtve, ki jo je vodil ljubljanski nadškof metropolit Stanislav Zore. Foto: Borut Živulović/BoBo
Spomenik
Na spomeniku je zapisana prva kitica pesmi Otona Župančiča, posvečene narodnim herojem, ki jo je pesnik v rokopisu iz leta 1949 zapisal v obliki: "Domovina je ena / nam vsem dodeljena, / in eno življenje, / in ena smrt." Foto: Žiga Živulović ml./BoBo
VIDEO
Pahor: Novi spomenik vabi...
VIDEO
Odkritje spomenika vsem ž...
VIDEO
Odkrili spomenik vsem žrt...
VIDEO
Spomenik vsem žrtvam vojn
VIDEO
Odprli bodo spomenik žrtv...

Dodaj v

#MMCdebata: "Če je to vredno 1,2 milijona, je 2. tir še zelo poceni."

65. MMC-debata po postavitvi spomenika vsem žrtvam vojn in z vojnami povezanim žrtvam
16. julij 2017 ob 06:44
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

"Neko lepšo skulpturo bi si res lahko omislili za ta denar," je bil le eden izmed številnih komentarjev MMC-jevih bralcev na postavitev spomenika vsem žrtvam vojn in z vojnami povezanim žrtvam.

Ob začetku slovesnosti v Ljubljani je državna delegacija k spomeniku položila venec. Predsednika Boruta Pahorja so pri tem spremljali predsednik državnega zbora Milan Brglez, premier Miro Cerar in predsednik državnega sveta Mitja Bervar ter tudi načelnik generalštaba Slovenske vojske Andrej Osterman in namestnica generalnega direktorja policije Tatjana Bobnar.

Državnemu delu prireditve s kratkim kulturnim programom je sledila molitev za žrtve, ki jo je vodil ljubljanski nadškof metropolit Stanislav Zore. Kulturni program je pospremila slovenska himna v izvedbi Policijskega orkestra in Orkestra Slovenske vojske, Slovenski oktet pa je izvedel pesmi Ko mene več ne bo in domoljubno Slovenec sem.

Pahor: S tem smo postali zrel narod

s postavitvijo spomenika smo zrel narod? ne me hecat...

— Mirko Tipka 2017-07-13 08:00:44

Namesto, da bi ta denar vložili v obrambo proti toči, da bi naši kmetje vsaj nekaj hrane pridelali.

Glede na to kako klesti letos bi se vložek povrnil že ob naslednji nevihti.

— Rok-LM 2017-07-13 08:54:52

da jih ni sram, ta denar bi rajši namenili za socialne podpore ki so že tak mizerno nizke,na koncu ti ne ostane niti za kruh.naj pustijo enkrat mrtve že pri miru.se vidi da se bližajo volitve in se borijo za svoj prostor pri koritu!

— oldtajmer 2017-07-13 08:26:13

Ce je to vredno 1,2 milijona, je 2. tir se zelo poceni.

— Guinness 2017-07-13 09:45:36

Na spomeniku kitica Otona Župančiča
Postavitev spomenika vsem žrtvam vojn in z vojnami povezanim žrtvam je določila novela zakona o vojnih grobiščih leta 2009. Na spomeniku je zapisana prva kitica pesmi Otona Župančiča, posvečene narodnim herojem, ki jo je pesnik v rokopisu iz leta 1949 zapisal v obliki: "Domovina je ena / nam vsem dodeljena, / in eno življenje, / in ena smrt." Postavitveni prostor za spomenik so štirje predsedniki odprli junija 2015. Naročnik javnega natečaja za izbiro spomenika in investitor postavitve je bilo ministrstvo za delo, družino, socialne zadeve in enake možnosti. Vrednost investicije je nekaj več kot 1.248.000 evrov.

1.2 milijona za tak kup betona? Wau. Nekdo je dobro zaslužil na račun teh žrtev vojn.

— RdečeModro 2017-07-13 07:50:39

A je spomenik iz marmorja al betona?
Vedno bolj imam občutek, da menjava euro tolar ni bila 1 proti 230 in še nekaj ampak bolj 1 proti 10, včasih celo kar 1 proti 1.
Sicer pa še deset takšnih spomenikov ne bo spremenilo prepričanj, ki so v glavi.
Žrtve vojne so bili vsi, zmagovalci so pa bili samo eni in se lahko trudijo to obrnit, vendar jim ne bo uspelo.

— levidevžej 2017-07-13 08:06:45

Spomenik pobojem je le opomnik za povračilo. Namesto teh 1,2M stroškov za spomenik, imamo dovolj drugih nepokritih potreb, a predsednik morda sluti, da je to njegova zadnja priložnost za spomenik

— galoper 2017-07-13 07:59:45

Vsa vaša mnenja so lahko po eni strani pravilna, po drugi strani pa zelo malomeščanska.

Mnenje nekoga, da so za takšno betonsko konstrukcijo dali mnogo preveč, kot bi lahko dali" - ne komentiram. Vendar se nekak strinjam, da je le preveč 1,2 milijona.
Po drugi strani spomenik bi bil lahko majčkeno bolj pietetni. Če so se tako odločili, da naj bo takšen spomenik, ima že nek namen. Kakšen, vsak naj ima svoje mnenje?

Pljuvanje po tem in onem, da so se okoristili. Pa dajte, bodite vsaj enkrat ljudje in začnite razmišljat svetovljansko, ne pa malomeščansko, samozadostno.

— dingo 2017-07-13 08:40:36

Pahor upa, da spomenik ne bo tarča vandalizma
V parlamentarnih strankah so sicer različno označili vlogo spomenika. Večina mu je pripisala simbolni pomen, a opozorila, da spomenik sam po sebi še ne pomeni sprave. Posebej kritični do spomenika so v SDS-u in Levici. Predsednik SDS-a Janez Janša mu je pripisal "novo izkrivljanje resnice", poslanka Levice Violeta Tomić ga je označila za "spomenik političnega oportunizma". Predsednik Pahor je v preteklih dneh večkrat opozoril, da z razlikami v stališčih politike do spomenika in sprave ni nič narobe, če se zaradi njih ne sovražimo. Izrazil je upanje, da spomenik ne bo postal predmet vandalizma.

Neko lepšo skulpturo bi si res lahko omislili za ta denar.

— zzob 2017-07-13 07:56:25

Po komentarjih sodeč si boljše države sploh ne zaslužimo. Projekt, bi lahko stal 5 milijonov pa nobenega ne bi zmotilo, ker ko se gre za partizane in domobrance eni sploh nič ne vidite okoli sebe in na to karto igrajo politiki že 25 let. Pa kaj ne vidite kaj so zgradili za 1,2 miljona?! Pa dajte narod zbudite se.

— mattyy 2017-07-13 09:14:39

Leta 2017 smo. Bi bil počasi čas, da se nehate prerekati o partizanih in domobrancih. Mladim nam je vseeno za te razprtije. Naj se pokoplje vse žrtve potem pa mir.

— mercury89 2017-07-13 09:14:52

Najpomembnejše sporočilo: nikoli več vojn, nikoli več sovraštva.
Kajti sprave (zaresne) ni zaradi sovraštva! Nihče se noče umakniti za korak nazaj.
Tu dajem Pahorju prav. Sovraštvo je tisto, kar nas lahko pokoplje.

— OMNIC 2017-07-13 08:02:40

Mitja Lisjak
Prijavi napako
Komentarji
malikaliber
# 16.07.2017 ob 07:02
Mrtvim se spomenike za miljone postavlja. Živi pa lačni ostajajo. Pa naj še rečejo, da ni dnarja...
Homer.
# 16.07.2017 ob 07:20
Grdo in predrago!
21.12.2012
# 16.07.2017 ob 07:44
Potrata tujega denarja je vedno enostavna. Kot otroci so tile naši politiki, ki razmetavajo z denarjem staršev.
Raja strada, a glavno da ima elita nov plac za fotošuting.
samogledam
# 16.07.2017 ob 07:18
Nobeno obelezje ni uteha za clovesko zlobo !
Fredix
# 16.07.2017 ob 07:49
Po vojni za Slovenijo sem mislo, da smo se rešili hudiča a glej ga zlomka, prišle so volitve in kdo je zasedel prestol?
Padajoča domina!
In domina je oznanla: če jaz padem, padete vsi za mano in začela se je lopovščina Slovenije.
In domina še vedno dominira Slovenijo.
Tak pač je, da ohraniš nagrabljeno in si izven zakona, je potrebno ugrabit celotno državo, skregat ljudi in jih razdeliti, ker enotni smo premočni tak pa smo le Slovenci brez glasu enotnosti...
scenic
# 16.07.2017 ob 07:22
Dobro jutro vsem.
Iz dneva v dan bo vse topleje.
osservatore
# 16.07.2017 ob 08:31
Popolnoma se strinjam z mnenjem, da je 1.2 miljjona enormno veliko denarja za to skalovje, ki smo dobili. O tem kako izgleda in kaj spomenik simbolizira pa se seveda bodo (se že!!!) kresala diametralno nasprotna mnenja. Tabeli JJErdogan (nekoč zagrizen komunist in torej ekstremni konvertit ali pa celo ekstremni oportunist) je že posral svojo globokoumno misel in tardeča brezdelna Violčasta tudi.

Drugače pa s sprašujem(o) kdo pravzaprav se mora (naj bi se moral) spraviti? Tistih tabelih in tardečih, ki bi se morda zares morali jih skorajda ni več, kajti najmlajši štejejo danes 90 let (leta 1945 so bili stari 18), ostali pa so že dolgo pod rušo. ŽAL imajo oboji podmladek, ki se še danes napaja iz te narodove nesreče. Kako dolgo še? Naslednjih 100 ali 1000 let? Kolikor vem(o) se kolaboracionisti (še) niso opravičili za ničesar, povojni poboji pa so priznani kot zločin in so absolutno nesprejemljivi. Zato je tudi nujna pietetna ureditev pokopa posmrtnih ostankov. In tukaj bi moral biti konec zgodbe. Ampak ne! En in drug zafrustriran podmladek drgneta vsak svojo zgodovinsko zgodbo (do tu jim pač pamet nese) in na tej zgodovinski nesreči naroda poskušata nabirati politične točke. Namesto da bi se obračali v prihodnost, v gospodarski in tehnološki razvoj države, krepitev gospodarstva in razmišljalanje od česa bomo jutri živeli. In kdo je glavni oportunist in zdrahar ni težko uganiti. Ja? Potem pa se na trenutni politični sceni gnete še kar nekaj političnih dobičkarjev. Lahko bi jih imenovali "zakasneli vojni dobičkarji WW2". S tako politično sceno (posledično tudi gospodarsko) se slabo piše narodu vukoyebine. Žal.

Oba omenjena podmladka, ki neumorno drgneta vsak svojo zgodovinsko zgodbo, naj se vprašata ali je taka naša vukoyebina lahko perspektiven življenski prostor pod soncem. Prostor kjer je povprečna neto plača < 1000 EUR (tu nekje) in s pokojninami kjer 30% upokojence nima niti 500 EUR? Neperspektivnost in politično zdraharstvo je eden glavnih razlogov zakaj se bo (oziroma se že) izobražena mladina izseljevala iz domovine.
recog
# 16.07.2017 ob 06:50
s čim se tile brezdelneži vse ne ukvarjajo... škoda. pa lep sončen dan želim
Follow Me
# 16.07.2017 ob 07:46
Mi da neko upanje, da mladih na tem cirkusu ni bilo, so bili sami oldtimerji.
juventina10
# 16.07.2017 ob 07:44
nekateri so res uprsvičeni do socialne, vsaj polovica pa jo dobro izkorišča,zraven pa ša malo dela na črno pa je. sociala in davčna pa si zatskajo oči.inšpektorjai bi morali malo več na teren, ne pa v pisarnici sedet pa čakat na anonimne klice.kar pa se tiče spomenika,mrtvim ni mar zanj, nam živim pa nič ne pomnei, ker sparve v sloveniji nikoli ne bo, ker kot je nekdo napisal, ne znamo narediti en korak nazaj,se pobotati, in naredit nato dva koraka naprej.
Rtvrtv
# 16.07.2017 ob 07:28
Dvomim, da je pred človeštvom obdobje miiru, sprave, sožitja...
Če je cilj vsega samo denar, oblast, moč.... Se ne bo dobro končalo.
kapljač
# 16.07.2017 ob 08:37
Pa je RKC se kdaj poklonila preostalim žrtvam vojne ? Partizanskim borcem, partizanskim junakom? Taboriščnikom, civilistom. Talcem , ilegalcem OF a , povračilno pobitih družinskih članov, teh ki so bili v partizanih ali drugače povezani z NOB???
Ali se je RKC poklonila žrtvam mučenih v cerkvah? Samostanih ? Kjer so domobranci dobivali tudi svojo fizično zatočišče, poleg dušebrižništva, in kjer so sakralne objekte spreminjali v vojašnice in mučilnice?
Še nisem zasledil!
Kričijo samo o žrtvah komunizma , in teh je bilo v primerjavi z vsemi žrtvami nacifašizma in domobranstva , torej skupnega števila žrtev vojne zgolj 15% .
85% žrtev vojne RKC sploh ne priznava , niti jih objukuje. Če to ni licemerje, ki kaže , da je sprava zanje prej poguba.
Ker bi potem morali ostati "nemi" se na nič več zgovori in na nikogar več kazati s prstom .

Bi bila eksistenca RKC na slovenskem ogrožena. Ti živijo namreč ravno na račun ideologije , sebe prikazovati kot "večnimi žrtvami ".
In povojni dogodki jim gredo prej v prilog, kot da bi zares žalovali .
Tako je tudi videti, ta skrajno egoističen in zavračalni odnos, RKC in politične desnice, do "skupne družbe" , na tem slovenskem prostoru.
maja kibira
# 16.07.2017 ob 08:53
Zakaj so v Sloveniji vsi projekti pod okriljem vlade za vec kot 1x drazji kot pri avstrijcih ?
Belina
# 16.07.2017 ob 08:38
Za 27km proge 2,2 milijardi...?? Proga med Brazilijo in Perujem(končana leta 2025) dolga 3750km, bo stala okoli 13 milijard $,.. Po "slovenskih" merilih bi torej ta TREN BIOCEANICO proga morala stati 305 milijard $$$ :)
tantadruj76
# 16.07.2017 ob 08:09
prvič... za ta denar pričakujem malo več kot dva stebra katerih razlaga bo ostala tuja večini ogledovalcev.... če bo sploh kdo ugotovil da je to spomenik. drugič... zakaj se pri nas vedno dogaja da se naknadno ugotovi še 75% stroškov? tako narejeni spomeniki ne povezujejo nikogar.. ampak samo jezijo in razdvajajo narod... naredite enkrat nekaj kar bo imelo smisel za pošten denar in bomo vi na to ponosni... to ni nič kar ste naredili...
Whitetrasher
# 16.07.2017 ob 08:58
Ha ha, model je napisal naj dajo denar rajši za socialne podpore! Enim še kar ni jasno da je konec socializma in se je treba malce pobrigat zase in kdaj v službo it!

Ne spomnim se nikogar.ki bi bil na sociali za casa socializma.
Ali na paketih rdecega kriza..
pr_holistar
# 16.07.2017 ob 12:02
Rajši bi življenje častili, drevo zasadili, eno samo, ne dveh, razklanih.
Rhea
# 16.07.2017 ob 09:46
In zakaj naj bi bila sprava pomembna? Kdo jo potrebuje?
Morda zato, da se jasno pove, da izdajati lastni narod ni nic hudega in da se bo ze oprostilo enkrat kasneje?
A to učijo mladino v šolah glede domoljubja? Da je vseeno, na kateri strani si?
Gnus! Only in SLO.
Lupo
# 16.07.2017 ob 11:02
@sjefrojkaf
smo verjetno edini narod na strani zaveznikov in zmagovalcev 2.sv. vojne, ki domačim izdajalcem in pripadnikom enot sil osi, postavljamo monumentalni spomenik.


Srbi so rehabilitirali četništvo vključno z leaderji.
GoodFella
# 16.07.2017 ob 10:39
Ogledal sem si ta spomenik in moram reči, da mi v kombinaciji s tistimi drevesi in zastavami
deluje precej impresivno, v nasprotju s prvotnimi pričakovanji. Ceno težko komentiram, ker za razliko od večine komentatorjev nisem gradbeni strokovnjak in ne poznam podrobno finančne konstrukcije tega projekta. Mi je pa objekt všeč, tudi sama ideja oziroma namen, zaradi česar je bil postavljen. Resda pa na srečo nisem ideološko ali osebno obremenjen s temi vojnimi in povojnimi zadevami pa si takšno mnenje lahko privoščim.
Flagellum Dei
# 16.07.2017 ob 19:55
" Nacisti, fašisti in kolaboranti ne morejo biti žrtve vojne,..." - kdo parvi da ne morejo biti?! Tako kot so laho največji morilci češčeni kot bogovi.
kapljač
# 16.07.2017 ob 09:10
Kaj mislite koliko nas to stane, ker kot narod ne nastopamo enotno. Ekonomsko , politično in varnostno strateško?
Ja in cerkvena desnica deluje prav sovražno. Levico in njene simpatizerje , volilce na Novi 24ur označujejo kot potomce komunističnih zločincev, jrvnikov in podobno .
In me čudi da politika na čelu s Pahorjem zoper takšno potvarjanje in širjenjem sovraštva, tudi preko medijev, na račun večine ne ukrepajo.
Po drugi strani pa se lepo vidi s to "Janševo televizijo ", kakšno državo bi desnica rada ustvarila.
nevem
# 16.07.2017 ob 08:35
Za največje levo desne klovne slovenskega naroda, sprave ne bo nikoli. Za tistega, ki ni zmožen prenesti lastne kritike in imeti vsaj najmanjšo merico odpuščanja, je sprava misija nemogoče. Vsi poskusi sprave, spomeniki in monumenti posvečeni tej logični in potrebni katarzi obeh polov pa zapravljanje denarja...
Spomenik je smiselen, brez patetike arhitektonsko dovršen in urbanistično zaključuje (in kasneje povezuje) dani mestni prostor.
Korošec
# 16.07.2017 ob 15:28
Zgleda kot gradbišče, kjer postavljajo nek viadukt, brez vsakega okusa in smisla za estetiko.
Guzjebescu
# 16.07.2017 ob 10:54
@cimebine
Dobro napisano.
Dodal bi še to, da smo v Slo ponos in napredek zamenjali za lažen občutek sprave in pomirjenosti.
Če narediš napako, se ne smeš pomiriti z njo, ampak narediš vse, da je ne ponoviš. Domobranci so bili napaka.
Ramus
# 16.07.2017 ob 10:48
Na MMC za en javni zavod veliko preveč posegate v pravico do svobode govora in do izražanja,... če ima namreč neka oblast za 1.2 milijona evrov tudi umrlim nacistom, fašistom in njihovem sodelavcem postaviti spomenik in jih razglasiti za žrtve, potem imam tudi jaz pravico temu reči perverznost in da je takšno dejanje ogabno, ker naciste, fašiste in kolaborante enači z njihovimi žrtvami, kar pa nikoli ne bo možno, tudi če jim postavite spomenik za 10 milijonov evrov.
Berija2
# 16.07.2017 ob 10:37
Jaz to ne vidim kot spomenik Rupniku in ne Kardelju in Kidriču, temveč spomenik, vsem tistim navadnim vojakom in nedolžnim civilistom, ki so bili potegnjeni v te morije!
zzzblj
# 16.07.2017 ob 10:09
A tistle kup betona je stal 1.248.000 evrov? Pa niste normalni. Naš lokalni zidar tole postavi tako mimogrede za malico in dva pira. A pri nas res nihče nima nadzora nad tem, kam gre davkoplačevalski denar? Me zanima, kako izgleda nabava pisarniškega materiala v naši javni upravi. Verjetno ediks stane 300 evrov, kuli pa 250.
dopisnik
# 16.07.2017 ob 09:29
Da nadaljujem. Spet se očitno sprenevedamo. Gre predvsem za drugo svetovno vojno na slovenskih tleh, mar ne? In ker je temu tako, potem naj se to tudi prizna in tudi tako pove. Med samo vojno je šlo najprej za nacifašistično agresijo in okupacijo, za narodnoosvobodilno vojno, za izdajo in kolaboracijo, za komunistično revolucijo in kontrarevolucijo. Lepa zmešnjava, mar ne?
Po vojni pa je šlo za maščevanje, poboje vojnih ujetnikov, izdajalcev, kolaborantov in razrednih sovražnikov.
nikhrast
# 16.07.2017 ob 13:30
Ohladitr se, največje žrtve so bili komunisti, ves svet se jim je sesul, komunizem je propadel.
Isao
# 16.07.2017 ob 11:56
Spomenik je tak kot hiše, ki si jih postavljajo povprečni Slovenci. Vsak za svojo misli, da je zanjo dal točno toliko kot je vredna, oziroma malo manj, vsa okolica pa misli da jo je preplačal. Vse pa so grde in prevelike.
Mare_4
# 16.07.2017 ob 11:28
@Majora
1. Drugi tir ne bo stal 2,2 milijardi evrov
2. 27 kilometrov proge ne poteka po ravninskem delu države, v ravni črti, ampak gre za zelo zahtevno konfiguracijo terena, na katerem višinska razlika znaša 400m. Na teh 27 kilometrih proge morajo zgraditi 8 predorov, 2 mostova, 2 viadukta in 1 galerijo.
Ne vem sicer, zakaj sploh to razlagam, ker o gradbeništvu veš samo toliko, da obstaja.


1/3 železiške trase vodi čez Ande, če si že morda slišal za njih. Maksimalna višina 2.400 m za razliko od 400 m primorskega hribčka, v bližini katerega je še cestna in druga infrastruktura...
In ne samo, da se povpne na 2400 m, temveč se mora še potem spet spustiti do Tihega oceana.
A vseeno tale naš hribček naj bi stal po kilometru cca vsaj 10x več kot trasa čez Ande..

Razumi kdor more.
Ramus
# 16.07.2017 ob 10:54
Resda pa na srečo nisem ideološko ali osebno obremenjen s temi vojnimi in povojnimi zadevami pa si takšno mnenje lahko privoščim.

Lahko si ga privoščiš, ker je bil nacizem poražen, drugače pa si ga ne bi mogel,...
Mare_4
# 16.07.2017 ob 10:39
Če prav vidim, gre za dve vertikalno postavljeni goli plošči betona (?), da naključni mimoidoči niti ne ve, čemu naj bi bil ta prostor namenjen.

Zanimivo bi bilo vedeti, kolikšno je razmerje v plačilu arhitekt/izvajalec. Morda 1,1 M € za arhitekta, ki je narisal dva kvadra v stilu otrok v vrtcu, in 100.000 € za izvajalca, ki je v kalup stresel nekaj hrušk betona in nato površino samo še pobrusil?

Samo ugibam, da ne bi morda bil kdo užaljen.
zozozo
# 16.07.2017 ob 10:34
nekateri so res uprsvičeni do socialne, vsaj polovica pa jo dobro izkorišča,

A to govoriš iz lastnih izkušenj, ali na pamet?

Drugače si pa vsaj polovico takšnih "statistik" ljudje gladko izmislijo. In bi rekel, da si si jo ti tudi.
CimeBine
# 16.07.2017 ob 10:05
Leto 2017! Kaj je ostalo od osamosvojitve? Kaj je ostalo od neverjetne energije, ponosa in zanosa, ki smo mu bili priča v začetku devetdesetih? Vem, najprej je lepo izgledalo. Leta so tekla, fasada je zbledela in pravljica je dobila prve razpoke. Danes je pravljica o slovenski osamosvojitvi sesuta kot Sirija. Ozki sebični interesi slabih ljudi so večini domovino priskutili do te mere, da je takšne kot je, enostavno ne maramo.

Predsednik vlade Cerar se dobesedno plazi pred pokvarjeno hrvaško politiko, predsednik Pahor pa je včeraj nazorno pokazal, kje bo lovil glasove za drugi mandat. Pri Janši in klerofašistih! V umazani epizodi naroda, katerega del je prisegal na izdajalsko hunto domobrancev. Pahor se predstavi!

Spomenik sprave? Spomenik vsem žrtvam? Od kdaj pa so izdajalci žrtve? V vsaki jebeni vojni na tem planetu so najprej postrelili izdajalce. Če so imeli srečo, bom dodal. Vislice in ostali izumi izprijene človeške domišljije so ponavadi doleteli prav najnižjo stopnjo človeških izmečkov, izdajalce naroda.
Če bi vi vedeli, kolikokrat so Janša, Pahor, Cerar, Bratuškova, Erjavec, Peterle, Rupel in še kdo, »izdali« Slovenijo za svoje interese, bi na njih gledali s pravimi očmi. Kaj so sploh prave oči? Oči patriota? Vsekakor to niso oči Janševih »domoljupcev« domobranske hlapčevske krvi. Oni so tisto, kar državo zvija in gre ven skozi rit. Ni treba, da sem bolj nazoren.

Včerajšnja sramota je imela samo eno napako. Manjkal je okostnjak, ki ga je na željo župana umaknil lastnik lokala Pr' Skelet. Škoda, če kaj sodi tja, sodi smrt. Upam, da je to tudi napoved politične smrti debila Pahorja. Nimam kaj dodati danes, Slovenke in Slovenci

Spomenik izdajalcem? Hvala predsednik!
Guliarth
# 16.07.2017 ob 09:18
Zapravljajo za svoje proslave, spomini so v glavah ne v slomenikih, sploh pa ne v tako dragih.
kralj matjaž
# 16.07.2017 ob 09:11
Saj na tak način elita v državi bogati. Namesto da bi ustvarjali nekaj, kar bi bogatilo celotno družbo, jemlejo ljudem denar, nas delajo revne oni pa živijo v luksuzu
HOR
# 16.07.2017 ob 16:31
Kakšna sprava, takšen spomenik...
RJSlo
# 16.07.2017 ob 16:06
memento_mori
# 16.07.2017 ob 13:22
-------------------------------
No ja. Točno tako. Kar naj prizna. Meni je bil vedno sumljiv. Pa še za kaj drugega bi ga moral vprašati. Mogoče je bil pri podpisovanju dolomitske izjave tudi prisoten. :))))))))
RJSlo
# 16.07.2017 ob 16:03
hexen
# 16.07.2017 ob 12:47
Če prav razumem, en blok naj bi predstavljal NOB, drugi pa okupatorja in sodelavce - belo gardo, naciste, ustaše, fašiste, domobrance, četnike.
---------------------------------------
No ja. Bi nam lahko obrazložil kateri je od katerih? Levi od levih in desni od desnih ali obratno desni od desnih in levi od levih?
Sardinas
# 16.07.2017 ob 15:51
Bojim se, da se v domovini lipicancev in terana 2. svetovna vojna s tem spomenikom ne bo koncala...
nonparel
# 16.07.2017 ob 15:15
@zzzblj
A tistile kup betona je stal 1.248.000 evrov?

To je tako kot v restavracijah z Michelinovimi zvezdicami, kjer si snobi naročijo kao neke prestižne jedi, ko na velikim krožniku dobijo nekaj, kar lahko vidiš samo s povečevalnim steklom in potem zato plačaš pol minimalne plače.
memento_mori
# 16.07.2017 ob 13:25
Ramus katerega dela besedne zveze 'spomenik vsem žrtvam vojn' ne razumeš?
Belina
# 16.07.2017 ob 12:27
Majora....
Res, z mojim "neznanjem" o gradbeništvu, mi res ni jasno kako bo samo trasa med Čile-Argentina, katera bo med drugim imela 52 kilometrski dvožilni tunel in se bo v samih Andih dvignila na 3200 m, stala 3,5 milijarde $.....

Ker bi naj imel "počitnice", seveda nimam nič boljšega za počet, kot pa da iščem pozornost na netu, pove Majora :)
Pa 1,2 milijona € za kup betona, kateri zgleda kot zgradba ZN brez oken.
Zagovornik gospodarskih kriminalcev Majora Troll...
zvone112
# 16.07.2017 ob 12:14
Spomenik se je postavil zato da se zamegli poboje ki so jih sovražniki naroda izvajali med vojno. To se vidi tudi po tem kdo so bili na otvoritvi.
Miki Mause
# 16.07.2017 ob 11:48
a to je spomenik? 2podporna stebra, kot pri viaduktu?
Franc Pijanc
# 16.07.2017 ob 11:03
A to govoriš iz lastnih izkušenj, ali na pamet?

Drugače si pa vsaj polovico takšnih "statistik" ljudje gladko izmislijo. In bi rekel, da si si jo ti tudi.


Ti lahko jaz povem iz lastnih izkušenj, saj poznam kar nekaj ljudi ki vlečejo socialo na vse mogoče načine. Seveda, statistike na to temo ni, občutek in lastne izkušnje pa vseeno dajo neko približno realno sliko.
Državo se pri nas gleda kot nekaj kar je treba čim bolj okoli prinest. Samo da se ne plača tega ali onega davka pa smo veseli, hkrati pa želimo vsi vse zastonj.
hexen
# 16.07.2017 ob 10:52
GoodFella
# 16.07.2017 ob 10:39
Ogledal sem si ta spomenik in moram reči, da mi v kombinaciji s tistimi drevesi in zastavami
deluje precej impresivno....Resda pa na srečo nisem ideološko ali osebno obremenjen s temi vojnimi in povojnimi zadevami pa si takšno mnenje lahko privoščim.


Skratka istih, katerim naj bi bil namenjen, spomenik ne pomirja, impresiven je samo za neobremenjene. Sizif doo
aktivist
# 16.07.2017 ob 08:07
Kakšne komentarje ste dali. Kot, da se ne ve, da so SDSovci zaslužili na račun ponovne "sprave" in spomenika. Naslednjih 100 let si bodo še naprej prizadevali za "spravo"
Kazalo