Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.9 od 17 glasov Ocenite to novico!
Tudi nemška kanclerka Angela Merkel je po koncu vrha EU-ja prejšnji petek v okviru ukrepov za omejitev sekundarnih migracij govorila o potrebi po krepitvi nadzora na zunanjih mejah, na primer v Sloveniji in Bolgariji, pri čemer bi lahko pomagali Nemčija in evropska agencija za meje Frontex. Slovenski premier Miro Cerar se je tedaj na komentar Merklove odzval z besedami, da Slovenija ves čas zagotavlja učinkovit nadzor schengenske meje in da v tem trenutku ni potrebe po takšnem okrepljenem nadzoru, a da bi v primeru močno povečanih migracij veljalo o takšni možnosti premisliti. Foto: BoBo
Avstrija in Nemčija želita v sodelovanju z Italijo zapreti sredozemsko migracijsko pot, je ta teden na Dunaju poudaril avstrijski kancler Sebastian Kurz po srečanju z nemškim notranjim ministrom Horstom Seehoferjem. Poudaril je tudi, da so razčistili odprta vprašanja glede vračanja prosilcev za azil iz Nemčije in da ne bo ukrepov v škodo Avstriji. V okviru prizadevanj za zaprtje sredozemske migracijske poti se bodo prihodnji teden v Innsbrucku sešli notranji ministri Nemčije, Avstrije in Italije. Konec prihodnjega tedna je sicer v tem mestu tudi neformalno zasedanje notranjih ministrov EU-ja.
VIDEO
Avstrija zagovarja nadzor...
VIDEO
Kurz za varnost in boj pr...
VIDEO
Kurz proti nezakonitemu p...
VIDEO
Strasbourg: Kurz predstav...
VIDEO
Kurz želi graditi mostove
VIDEO
Avstrija uradno prevzema...
VIDEO
Predsedovanje Avstrije po...
VIDEO
Avstrija si bo na čelu EU...
VIDEO
Avstrija tretjič prevzema...

Dodaj v

#MMCdebata: "Gospod predsednik, pričakovanja so eno, resničnost pa drugo"

100. MMC-debata o ukrepih Avstrije na meji s Slovenijo
7. julij 2018 ob 07:07
Ljubljana,Dunaj - MMC RTV SLO, STA

"Med turistično sezono morajo naši policisti temeljito pregledati vsak avtomobil in vse potnike, ki iz Avstrije vstopajo v Slovenijo," je bil le eden izmed številnih komentarjev MMC-jevih uporabnikov na poostren nadzor na meji med Avstrijo in Slovenijo.

Nadzor na meji med Avstrijo in Slovenijo je trenutno žal potreben, poudarja avstrijski kancler Sebastian Kurz v odzivu na slovenske kritike, da je ta nadzor neutemeljen.

Naš cilj je Evropa brez notranjih meja, ki pa bo mogoča le, če bomo zagotovili delujoče zunanje meje, je še dodal v pogovoru s skupino bruseljskih dopisnikov na Dunaju.

Se strinjam, med turistično sezono morajo naši policisti temeljito pregledati vsak avtomobil in vse potnike, ki iz Avstrija vstopajo v Slovenijo.

— Joker 2018-07-05 14:33:56

Da ne bo nazadnje tako, da bomo tudi Slovenci morali zapreti severno mejo, ker nam bo Avstrija hotela podtakniti azilante, ki jih bo Nemčija zavračala.

— zzob 2018-07-05 15:36:24

to je kr neki da avstrijci izvajajo kontrolo.... če smo vsi v šengnu ne bi smeli imet kontrole
lahko bi pa skupaj izvajal kontrolo na južni meji ker pač hrvati niso šengen

— puros 2018-07-05 14:56:42

S Kurzem se na žalost strinjam. Bi pa ob neki drugi politiki v SLO bilo bistveno bolj smiselno skupaj z Avstrijci in Italijani bolje varovati zunanjo meje šengena...

— E24 2018-07-05 15:18:33

Krepitev meje pomeni več kadrov v Frontexu
Kurz ob tem ponavlja dobro znano avstrijsko stališče, da bo mogoče nadzor na notranjih mejah odpraviti šele, ko bo zagotovljen ustrezen nadzor na zunanjih mejah. Konkretnih razlogov za ohranjanje nadzora na tej notranji schengenski meji pa ni navedel. Na vprašanje, kakšni konkretno so načrti glede krepitve zunanje meje in ali gre za zunanjo schengensko mejo ali zunanjo mejo EU-ja, je avstrijski kancler odgovoril, da krepitev zunanje meje pomeni več kadrov v evropski agenciji za meje Frontex in da je treba delati tako na schengenski meji kot na meji Unije, zlasti v Sredozemlju.

No, če bo Avstrija zaprla mejo s Slovenijo,
jo mora Slovenija s Hrvaško - logično, če ne bomo postali Calais pod Alpami.

— MitjaM 2018-07-05 14:42:52

Dam prav avstrijcem … Naši politiki so totalno nesposobni posrkbeti za mejne prehode … še arbitraža jim ne gre od rok!

— Polymath 2018-07-05 15:12:32

Logična odločitev glede na Slo nesposobnost varovanja južne meje...!! Ne vem kaj je tu spornega?

— M.R.S. 2018-07-05 14:42:30

Seveda je nadzor potreben.Avstrija je pred 2 letoma uradno vabila begunce in migrante ,mi pa smo naredili koridor ljudem brez dokumentov.Kdo se je o tem pogovarjal z Avstrijci.? Veleizdaja je to , Slovenskih interesov in varnostne politike Slovenije.!

— esspero 2018-07-05 20:23:58

Pahor pričakuje, da se bo Avstrija odrekla ukrepom
Medtem so predsedniki Slovenije, Avstrije in Hrvaške na srečanju v Goriških brdih spregovorili o vrsti vprašanj, vključno s predsedovanjem Avstrije Svetu EU-ja, prihodnostjo EU-ja in migracijami. Vsi trije predsedniki prav tako podpirajo nedavne sklepe vrha EU-ja, da je treba okrepiti nadzor na zunanjih mejah Unije. Pahor pa je ob tem opozoril, da bi lahko imeli kakršni koli enostranski ukrepi glede migracij učinek domin. To bi bilo po njegovih besedah nevarno tako za EU kot tudi za krhanje zaupanja med državami, ki bi same začele iskati rešitve za težave, ki jih ne zmorejo rešiti same. Ob tem je poudaril, da Slovenija dobro nadzoruje zunanjo schengensko mejo, zato ne vidi razloga, da bi Avstrija okrepila nadzor na skupni meji. "Slovenija kot sosednja država (...) utemeljeno pričakuje, da se bo Dunaj odrekel ukrepom," je dejal.

Gospod predsednik, pričakovanja so eno
-resničnost pa drugo

— HarlemŠejk 2018-07-05 17:44:55

Ne razumem, kaj ima gospa hrvaška predsednica za govorit o schengenski meji in njenem varovanju. Hrvaška je trenutno zunaj zunanjih meja EU in še ne more soodločati o tem , kaj se na tej meji dogaja.

— pajadeja 2018-07-05 19:30:23

Še en zmenek na slepo, zakaj ravno pri nas na naše stroške.

— Juhu 2018-07-05 18:04:50

Ne gospod Pahor, Avstrija se ne bo odrekla ukrepom! Vprašanje za vas gospod Pahor? Kateri predsednik je javno povedal da SLO vojska ni sposobna delovati? Tega nismo slišali samo mi ampak tudi Avstrijci. Bilo bi zelo neodgovorno od Avstrijcev, če bi sa podlagi takšnih jasnih informacij ukinili ukrepe.

— Deep_G 2018-07-05 18:23:32

Mitja Lisjak
Prijavi napako
Komentarji
luckyss
# 07.07.2018 ob 07:22
Bebavost EU politike v najbolj prestižnem izdanju..
Najprej.willkommen potem pa auf wiedersehen...
Vmes pa posledično porast skrajne desnice in skrb da ne poka le ob novem letu..
cocoon
# 07.07.2018 ob 07:30
@samores - če pa slučajno pridejo, jih bomo pa nastanili v državna stanovanja ane?
samogledam
# 07.07.2018 ob 07:50
bo potrebno gledat naprej, tukaj so in še prihajajo...sprejet zakon, da je na javnem prostoru prepovedano nosit nikab, burko in pustna oblačila izven dneva,ko je ta določen s praznikom in praznovanjem. Posebna oblačila nosijo iniformirani ljudje, nikakor pa ne vsak kakor mu paše. Vsi tujci morajo znati slovensko, ker je to uradni jezik države gostiteljice. Predvsem pa morajo vse islamske ženske hodit v delavnice, kjer se bodo poučile o vzgoji otrok, športu, aktivnostih v šoli, druženju in sodelovanju v družabnem življenju kraja, kjer so nastanjene. Če bomo zapirali islam v družinske celice, bodo ven prišli problematični otroci, čez deset, dvajset let, ko bo prepozno.
mostnica
# 07.07.2018 ob 07:58
Avstrijci se obnašajo, kot da Slovenija nima pravice uveljavljati svojih potreb. Tudi Slovenija bi morala varovati avstrijsko mej, da nam ne bi mogli pošiljati "nazaj" svoj izbor migrantov.
DrKult
# 07.07.2018 ob 10:04
2 dni nazaj so mi trije komadi na Kongrescu tezili za cike. Kar ni hotel verjeti, da ne kadim. Ostalo pa klasika - vsiljivo obnasanje, odgovor "ne" nima pomena, temvec mu sledijo brezvezna vprasanja tipa "where u from" in ce reces Srbija, zacne z "Dzokovic, Ceca, i love Serbia...", ce bi rekel Poljska, bi bilo pa " Podolski, Klose". Ne resis se jih nikakor, to te kar obkolijo. Nikakor se ni dalo dopovedat, da me ne zanima in da naj me pustijo pri miru. Sami od sebe so mi razlagali, da hocejo v dzermani, ker hocejo kes... Krneki, v letosnjem letu moja druga slaba izkusnja z njimi v LJ, ampak baje se to ne dogaja, sploh pa ne pri nas.
Wolfy
# 07.07.2018 ob 09:36
@SamoRes
Ce migrante sprejmemo v upanju, da gredo naprej v Avstrijo ali Nemcijo smo si sami krivi ce nam jih potem vracajo, zato ne vidim kje je logika nadzor postavljat na severno mejo. Saj niso od tam prisli, prisli so ze enkrat prej cez juzno mejo. Kar se tice odgovornosti imamo mi zunanjo mejo schengena in ce bi moral biti kje nadzor je to verjetno tam.
AlFe
# 07.07.2018 ob 08:20
mostnica # 07.07.2018 ob 07:58 Avstrijci se obnašajo, kot da Slovenija nima pravice uveljavljati svojih potreb.

Ne pravice, moči nima za uveljavljanje!
vzhodnik
# 07.07.2018 ob 08:58
A lahko dokažemo svojo moč?! pregled vseh vozil iz Avstrije in se naj meja z HR tudi temeljito uveljavi Schengen, vstop samo veljavi dokumenti.! Imamo vsaj svojo moč uveljaviti, ne proti beguncem ampak proti državam, ki nas imajo za žepek in smatrajo, da je pravica samo njihova in ni nikogar, da bi se jim postavil po robu! Dokažimo svojo sposobnost.
Krimsky
# 07.07.2018 ob 07:43
Kdor nas je proti naši volji zapletel v begunsko štorijo …
~
… je bil res car.

Predpostavimo, da 300 milijonov Evropejcev izgubi po pol leta življenja, ker se ukvarjajo z nečem s čimer se sicer ne bi. To je 150 milijonov delovnih let …

Deklarativno je tisti car celo naš zaveznik, … imam pa že rajši odkritega sovražnika kot takega 'zaveznika' …
Wolfy
# 07.07.2018 ob 10:22
@DrKult

Imel podobno izkusnjo na Dunaju. Prisel en tip in mi zacel "okrog ovinka" razlagat neki v smislu da gleda folk kako v restavracijah je al neki v tem smislu (nisem popolnoma razumel). Pol je zacel razlagat da je s Kenije in da je lacen in da ima otroke (mi je celo fotografije kazal) in je reku ce mu dam kaj denarja. Seveda sem mu naivno(zgledalo je do neke mere verodostojno) dal 20€ ampak mu ni bilo dovolj in je reku naj mu dam 40€... WTF? Seveda sem mu reku da mu ne morem tolko dat, naj vprasa koga drugega, saj ni tako malo ljudi tam. Cez 1 teden ga spet srecam in se zgodba ponovi. Vse zacne enako razlagat do zadnje podrobnosti. Ker me ocitno ni prepoznal sem mu povedal da mi je isto razlagal nekaj dni nazaj in sem mu ze takrat nekaj dal in naj mi ne tezi vec...
Wolfy
# 07.07.2018 ob 08:51
Ce bi Slovenija znala obvarovati svojo mejo s Hrvasko tudi avstrijci ne bi zganjali nadzora na slovensko-avstrijski meji. Eni bi pa zdaj radi da Slovenja izvaja nadzor na avstrijsko-slovenski meji kot povracilen ukrep. Ocitno gre spet za slovenski kompleks v smislu "vam bomo ze pokazali, pa naj stane kolikor hoce". Se ne cudim da nas imajo za balkance...
vnk
# 07.07.2018 ob 09:22
Celotno Evropo vodi desničarska EPP, eni migrantske probleme delajo, recimo Juncker in Merklova, drugi profitirajo na njih, Janša, Plenkovič, Orban, Višegrajci, ... vse glede migrantov je delo EPP zato da bi naslednje leto na volitvah v evropski parlament izvolili čim več njihovih strank. Hkrati krivci in hkrati “kao” iščejo rešitve. Šizofrena situacija ...

Pa naj levica predstavi boljši rešitev, pa je. Nekako ne vidim levice, da bi se blazno otepala migracij.
cocoon
# 07.07.2018 ob 08:19
@Mostnica - zakaj misliš je pa cerar zavrnil predlog avstrijcev, da bi skupaj varovali šengensko mejo?
zeus-zengg
# 07.07.2018 ob 10:53
Wolfy
Seveda sem mu naivno(zgledalo je do neke mere verodostojno) dal 20€ ampak mu ni bilo dovolj in je reku naj mu dam 40€
---------------
kje pa stanuješ - takole ti tudi jaz lahko zatežim z mnogo bolj prepričljivo zgodbo in to le za 30 EUR.
Borc984
# 07.07.2018 ob 11:42
Najbolj glasni glede zapiranja mej so tisti, ki je sploh ne prečkajo vsak dan! Jaz jo prečkam skoraj vsak dan, in me ne moti, če je nadzor!
Nekateri bi sedaj obračali avstrijce na meji, samo da se izkazuje moč (po hrvaško).Na žalost bi bilo to brezvezno zapravljanje denarja in časa carinikov.
Imamo nekredibilne politike, to je rezultat vsega tega. Bo treba banane iz riti potegniti, da nas bo sploh kdo jemal resno!
foxhunt
# 07.07.2018 ob 11:22
@SamoRes Migrantov pravzaprav skorajda ni več.

lepo da priznas, da so do sedaj ilegalni migranti bili, torej ni bilo zaman pozivanje na zaprtje meje.
joacquin
# 07.07.2018 ob 11:14
"Vsi tujci morajo znati slovensko, ker je to uradni jezik države gostiteljice. Predvsem pa morajo vse islamske ženske hodit v delavnice, kjer se bodo poučile o vzgoji otrok, športu, aktivnostih v šoli, druženju in sodelovanju v družabnem življenju kraja, kjer so nastanjene. Če bomo zapirali islam v družinske celice, bodo ven prišli problematični otroci, čez deset, dvajset let, ko bo prepozno."

Ce smo iskreni, tega drzava ne pocne/nudi niti za tiste tukaj rojene ljudi, ki bi bili tega potrebni. Vprasaj kaksne vzgojiteljice v vrtcu ali uciteljice v osnovni soli kako se vedejo kaki taki otroci in se huje, kako se vedejo/govorijo/spostujejo druge/upostevajo pravila (npr. urnike, roke itd.) njihovi starsi. Pozitivna diskriminacija brez (resnih) pogojev ne pripomore k druzbeni integraciji, amak zgolj poveca prepad in zamere med druzbenimi skupinami.
zeus-zengg
# 07.07.2018 ob 10:57
Alfe
mostnica # 07.07.2018 ob 07:58 Avstrijci se obnašajo, kot da Slovenija nima pravice uveljavljati svojih potreb.

Ne pravice, moči nima za uveljavljanje!
---------------
ali aludiraš na tisti rek ki pravi , da pravica nekoga seže tako daleč dokler seže njegova moč . Do tegarazumevanja sveta se pač Slovenci ne bomo nikoli dokopali - mi imamo za vzor jokajoča Prešerna pa Cankarja - ne pa strumnih generalov ....
kolesar666xl
# 07.07.2018 ob 09:50
AlFe

Avstrijci se obnašajo, kot da Slovenija nima pravice uveljavljati svojih potreb.

Ne pravice, moči nima za uveljavljanje!


pravico ima, z našimi politiki pa nima nič..... klovn, jorban, cmerar ... kaj lahko pričakuješ od ljudi, ki že več, kot 20 let gledajo samo na svoje (osebne) interese?
wisan
# 07.07.2018 ob 11:04
Toliko let kot že iščejo rešitev, pa je niso našli, toliko jih bojo še iskali in je sigurno ne bojo našli. Ker rešitev je le v tem, da se zadeve uredijo "tam doli", da nehajo ropati te države, jim prodajati orožje,...
PlanetOfTheApes
# 07.07.2018 ob 09:33
Kakšen Frontex ? Frontex ima zaposlenih le okoli 400 pisarniških moljev, ki analizirajo informacije, koordinirajo operacije in vnašajo statistiko, ki prihaja iz terena. Vso moštvo na terenu je iz držav članic, npr. če bi 100 slovenskih policajev poslali na varovanje zunanje meje EU pomeni 100 policajev manj v Sloveniji na terenu. Frontex nima svojih mejnih stražnikov. Frontex ta trenutek ni sposoben samostojno izvajati mejnih operacij.
SonceSije
# 07.07.2018 ob 12:43
@DrKult

če je pa tako, potem pa takoj poklicat policijo... vmes jih probaš še na skrivaj poslikat, ali pa vključiš za snemat video, da se posname pogovor... če veš na kateri lokaciji se zadržujejo lahko to naslednjič ponoviš, le da to prijatelj snema... pri nas, če te nekdo udari in imaš dokaz je 250 eur kazni + kartoteka
MitjaM
# 07.07.2018 ob 11:31
Kaj pa mislite, da bo?
Avstrija BO zaprla mejo,
če je Slovenija ne s Hrvaško, ... - ali jim bomo spet zaupali?

Ljudje naj spregledajo in nehajo furat neko zlagano humanitarstvo - to koristi le skrajni desnici.
astro
# 08.07.2018 ob 09:56
"Vsi tujci morajo znati slovensko, ker je to uradni jezik države gostiteljice. Predvsem pa morajo vse islamske ženske hodit v delavnice, kjer se bodo poučile o vzgoji otrok, športu, aktivnostih v šoli, druženju in sodelovanju v družabnem življenju kraja, kjer so nastanjene. Če bomo zapirali islam v družinske celice, bodo ven prišli problematični otroci, čez deset, dvajset let, ko bo prepozno."
Tako bi bilo prav. Kdor si je nedavno ogledal danski dokumentarec o načinu življenja muslimanov na Danskem, ve, da musliman svoje žene ne pusti (skoraj) nikamor.
Pa še primer iz ljubljanske šole: starši (mati v islam spreobrnjena Slovenka, oče tujec musliman) so zahtevali, da njihov otrok ne sodeluje pri likovnem in glasbenem pouku, ker to ni združljivo z njihovimi pravili. Zahteva je bila na srečo zavrnjena in otrok uspešno napreduje.
DrKult
# 07.07.2018 ob 16:49
SonceSije, kaj glede mojega komentarja ni jasno? Niti v prvem, niti v drugem primeru jim nisem plačal prebite pare. Pravim pač, da si s policijo človek glede tega zelo težko pomaga, ker pobegnejo, preden policija pride. Jaz nisem noben hrust, da bi mi uspelo zadržat 3 tipe do njihovega prihoda. V primeru, ki se mi je pripetil na Zmajskem mostu, sem kasneje na drugi strani mostu čakal kolega, pa je policija pripeljala s Kolodvorske in nato stala na semaforju. Ja kaj misliš, da je ta migrant čakal? Čim jih je zagledal, je hitro skočil čez cesto in v hitri hoji zavil v eno izmed ozkih ulic.
Moja poanta je, da se problemi začnejo zelo hitro in da je za našo varnost ključno varovanje zunanjih meja.
Jaz se tu zavzemam za to, da Evropska unija zapre zunanje meje. Neprodušno. Nikogar več da ne sprejme, brez da je vnaprej 100% gotovo, da gre za dejanskega begunca in ne za ekonomskega migranta, kajti zgolj in samona tak način bomo zagotovili nadaljnji obstoj Evropske unije. Skrajno levi še vedno bevskajo, da nimamo nikakršnega problema z migracijami, ker si zatiskajo oči. Prejšnji teden je malo manjkalo, da bi razpadla nemška vlada, kar bi potegnilo AFD na oblast. To niso heci, za božjo voljo, ta kontinent drvi v državljanske vojne in to izključno zaradi polarizacije, ki je nastala kot posledica totalnega nestrinjanja ljudi glede migrantske politike, kakršno vodimo. Dovolj mi je tega, dovolj mi je skrajno levih in skrajno desnih, ki ne ponujajo nič pametnega. Potrebujemo racionalno, centristično razmišljanje. Begunci ja, ekonomski migranti ne, gotovo.
galoper
# 07.07.2018 ob 15:58
Meja je interes vseh članic EU, ne le Avstrije, Italije in Slovenije, zato bi jo morali varovati s kupnimi silami EU.
SonceSije
# 07.07.2018 ob 15:12
@DrKult

Če raje plačujete je to potem vaša izbira... (s tem jim tudi odobravate kar počnejo), s tem ko so v evidenci, je potem tudi za druge ljudi bolj varno (pa če so to Slovenci ali tujci)... če smo tukaj večinoma beli tudi njih po opisu ne bi bilo težko najti...

smo bili tudi v skupini in to čez dan, ko sta se 2 "čefurčka" brez razloga spravila na nas (oz. sta se hotla naredit važna pred dekletoma), takoj smo poklicali policijo, pa je eden kljub temu udaril prijatelja, ki je imel roko v gibsu... taka važnost, da bi na policijo počakala, to pa nista bila dovolj pogumna... če pa ne bi poklicali, pa vprašanje kako bi bilo...

naša država spada med razvite tudi zato, ker imamo javni organ policijo in prav je, da to spoznajo na tak način, če z lepimi besedami ne gre (in isto, če njih kdo napade)
HOR
# 07.07.2018 ob 14:00
Kdo ali kaj je begunce povzročil in, kdo jih je povabil EU oziroma v Deutschland...!?
deželan
# 10.07.2018 ob 09:00
pajadeja
Kdor ne dojame, da je krivica sprevrženo dejanje ne glede na ideološki izvor ima hude probleme. Tako kler kot komunizem sta počela v naših krajih hude grdobije, kljub temu se obe ideologiji podpira. Razglašati, da je komunizem leva stranka je čisto potvarjanje in sprenevedanje. Meniti, da so imeli komunisti pravico tlačiti državljane, ker so sodelovali v boju proti fašizmu je neposredno uvajanje elitizma. Kljub temu je potrebno ohraniti zdrav razum in ne metati vse v isti koš. Tako imamo spodobne ljudi v kleru kot komunizmu a zgolj zaradi njihovih značajskih nagnjenj. Pravilno se je uzakonilo, da mora biti kler ločen od države, taisto pravilo moramo sprejeti za komunizem.
Kam se opredeljuješ je tvoja svobodna izbira. Izbrati stran, ki tlači sodržavljane, jih omejuje in postavlja pravila, ki jim škodujejo, je vsaj zame skrajno nesprejemljivo, pa naj se poimenujejo levičarji ali desničarji.
deželan
# 09.07.2018 ob 16:16
pajadeja
Moji predniki so bili prav vsi za partizane, med njimi tudi partizani, mati pa je preživela Dachau, ker je delala za protifašistični odpor. A upor proti fašizmu je ena zgodba, komunizem pa druga. Kdor nima zadosti empatije niti do lastnefga naroda in mu je na prvem mestu ideologija, niti ne ve, da so komunisti odvzeli vso pravico bilti družbeno politično aktiven vsem partizanom razen tistim, ki so se vključili v ZK in pridno kimali njihovim lidejem.
Delati proti lastnim rojakom je sprevrženo pa naj gre za katerikoli ideologijo !
paver
# 08.07.2018 ob 16:30
SamoRes, dej nehi noo!
DrKult
# 07.07.2018 ob 12:53
SonceSije, preden policija pride, so oni lahko peš na avstrijski meji. Kolega nisem imel zraven, temveč sem bil sam, sklepam da se spravijo raje na posameznike kot na ljudi v skupinah. Če se zadržujejo na enih in istih lokacijah, ne vem, ker grem v center cca 1-2x na teden. Da bi jih snemal, mi na kraj pameti ne pade, ker bi za sebe naredil še slabše. Kaj mi koristi 250eur kazni in kartoteka za njega? Kot prvo ga policija ne bo dobila, kot drugo itak ne bo imel 250 eur za plačat kazen, za kartoteko mu pa verjetno dol visi. Po drugi strani jaz ne bi rad imel "šljive" na očesu. Je še nikoli v življenju nisem imel in upam, da je tudi nikoli ne bom.

@pajadeja: kar nazaj v svoj balonček, če nekaj govori proti tvoji agendi, je to zagotovo laž. Lepo subtilno si me označil še za desničarja zraven - nisem veren, volim pa levo stranko.
DrKult
# 07.07.2018 ob 12:35
SonceSije: "če ti ni do tega, da bi se z nekom ukvarjal pač rečeš, da te ne zanima in to je to..."

Mislim, da ne razumeš celotnega konteksta. Jaz SEM rekel, da me ne zanima in to ne enkrat. Kot sem že rekel, niso hoteli vzeti "ne" za odgovor. Tokratna situacija je bila sila neprijetna, ker so me dobesedno obkolili 3 tipi in me niso pustili skozi, pri prejšnji situaciji letos me je pa tudi fizično tipo potegnil nazaj, ker ni hotel vzeti "ne" za odgovor. Primerjava s slovenskimi narkomani na železniški ni na mestu, to pač ni ista situacija, ki bi se ji lahko izognili preprosto z zaprtjem meja in tudi sam si izpostavil razliko - ne zadržujejo osebe, pač pa hodijo od ene do druge. Moje stališče je, kakršno je. Izkoriščanje institucije azila za migracijo iz ekonomskih ali katerihkoli drugih razlogov razen bežanja pred vojno za mene pač NI sprejemljivo in si želim, da se izvajajo zakoni, kakršne imamo napisane.
DrKult
# 07.07.2018 ob 11:59
pajadeja: "Priznam, vaše izkušnje so res grozljive. Ne vem, kako lahko s takšno grozno izkušnjo živite še naprej. Levičarji na oblasti bi morali poskrbeti za zastonj strokovno pomoč v primerih takšnih hudih osebnih travm. Ne morejo za vse to poskrbet pustno oblečeni prostovoljci, ker v posodice za nabiranje denarcev, kapne premalo. Ljudje so pač taki."

Niso grozljive, so pa neprijetne in se dogajajo, medtem ko ti in tebi podobni trdite, da problema z migranti sploh nimamo. Pri nas za zdaj malo manj, v tujini pa je tega ogromno. Nič ne bi imel proti, če bi prišel eden do njih do mene in me prosil, če jim dam kovanc, da si kupijo kruh. Drugo pa je, ko ne sprejmejo "ne" za odgovor in te obkolijo. Za tebe ne vem, kakšen si, ampak jaz se pri tem, ko me dobrih 5 minut nikakor niso hoteli spustiti naprej, brez da bi jim nekaj dal, pač nisem počutil varno, kar čakaš, kdaj ti bo priletel šamar. In to je letos druga slaba izkušnja, pa sploh tako veliko ne hodim po mestu. Prva izkušnja je bila na Zmajskem mostu, ko mi je migrant uturil na mapo pripet fake list za zbiranje prispevkov za Amnesty, na katerega bi naj se podpisal in napisal, koliko bom daroval, ter mu dal keš. Ker mu ga nisem hotel dati, me je fizično zaustavil, ko se mi je uspelo prebiti mimo njega, pa me je zgrabil za kapuco in s tako silo potegnil nazaj, da mi jo je strgal do polovice.

Proti izkoriščanju institucije azila za ilegalne ekonomske migracije! Evropa, zapri meje!
bvsister
# 07.07.2018 ob 11:52
Obvezno poostriti nadzor na meji z Hrvaško ( izven mejnih prehodov ) in vse kar gre preko ilegalno oglobiti in izgnati iz države nazaj na Hrvaško, ker naš Cmerar in njegovi v odhodu nimajo jajc to narediti- le kaj bo spet rekel Bruselj ( Njegov ljubček Juncker), je tako kot je
deželan
# 10.07.2018 ob 15:56
pajadeja
Nobenga argunmentiranega dokaza nisi navedel da lažem. Sam sem ti glede kominizma in njihpovih podpornikov navedel kar nekaj neizpodbitnih dokazov, da je to krivičen sistem, ki je Slovence vrsto let bičal, zavioral v razvoju in podrejal.

Se pa strinjam, da so nadaljni komentarji odveč, če se ponavlja trditev , da je vse kar ti ne godi laž.
pajadeja
# 10.07.2018 ob 14:55
Deželan, z vsakim prispevkom se bolj in bolj zapletaš v lastne laži in približuješ temu, kar v resnici si - plačan "pisec zmazkov". Ni vredno komentiranja več. Sploh.
pajadeja
# 09.07.2018 ob 17:15
No, no, deželan, saj bo šlo počasi, a ne? Najprej te je mučil Stalin pa si mogoče tudi sam spregledal, da ni imel nič s tabo in s tvojimi, potem si si pa kar nekaj drugega izmislil. Tipično za Sloveniji Delajo Sramoto, najprej kar neko babalarenje, potem pa hitro menjanje teme v stilu, kje pa ste bili komunisti, ko je bilo na Škofijah potrebno obnoviti vodovod.
deželan
# 09.07.2018 ob 16:45
Ko že omenjaš groteske, bebebave izpade. Med tiovrstne izpade lahko uvrstimo delitev plač 1:5 . Zo je tako kot bi za bencinski motor dovajal elektriko meneč saj je vseeno. Tako je pri delitvi plač 1:5 vseeno koliko, kaj in kje in za koga se dela, važno je razmerje . Ko nastopijo posledice se najde krivica in ga označi za grešnega kozla.

Kvaliteto sobivanja tvorimo sodržavljani in kolikor bomo spoštljivi drug do drugega, takšno kvaliteto bomo želi ne glede na ideološka prepričanja.
pajadeja
# 09.07.2018 ob 13:41
deželan, tebi pa prav noben Stalin ni vsiljeval komunizma. Ta čas, ko se je Stalin igral po ruskih mestih in stepah, si ti lepo hodil po kavbojke v Trst in pomaranče v Graz. Razen, če niso tvoji predniki prisegali za Bežigradom zvestobo tisočletnemu rajhu, ko je mašo daroval nadškof ljubjanski. In ne opravičuj ameriških akrobacij po svetu z varovanjem človeških vrednot, ker izpadeš groteska, najmanj. Nekje med grotesko in bebcem. Ja, enkrat gre za pravice žensk, drugič za pravice otrok, tretjič družin, mar ne, patička?
Bivši uporabnik
# 09.07.2018 ob 12:09
Kurz nam bo na mejo postavil Kitajski zid, v njem bo pustil samo eno lino, da nam bo lahko voščil za Božič. Ko v Sloveniji ne bo več Božiča bo pa zazidal še tisto lino.
deželan
# 08.07.2018 ob 19:45
Zanimivo je to, da so vse te države delovale popolnoma normalno, dokler se niso ZDA odločile v njih izvozit demokracijo. Mogoče bi morali namesto proti tem državam protestirat proti ZDA?

Vsak ima pravico do svojega prepričanja, do svojega načina življenja. Dokler prepričanje posameznika ne posega v življenje soljudi ni problema a ima vpliv se stvari zapletejo. Če je vpliv pozitiven oz. drugim koristi je vse ok a ko jim škoduje nastanejo krivice.
Fašitem, ki ga je vsiljeval Hitler je posegal v pravioce ljudi, ki niso bili arijci. Komunizem je vsiljeval Stalin in posegal v pravioce ljudi, ki niso sprejemali komunizma. Muslimanski verski voditelji posegajo predvsem v pravice žensk. Da se morajo poročati po dogovoz drugih, da ne smejo dedovati, da se ne smejo izobraževati, da se morajo zakrivati itd. V svoji verski vnemi pa se polotijo tudi nemuslimanov.
Evropa je vrsto let potrebovala, da je ugotovila, kako ji krščanska vera omejuje, zato se je sprejelo pravilo, da se vera od države loči. V državah o koder begunci prihajajo vera vodi politiko.
Tdriš, da je prav da se krivice v teh državah vzdržuje, da je osveščanje kaj je prav in kaj ne nezaželen izvoz DEMOKRACIJE. Verjetno ne misliš resno ali pa se ne zavedaš kaj želiš ljudem, ki si tega ne želijo. Ni potrebno ovreči verovanje v boga vendar je kaj lahko spremeniti dogmo, da je po bpoži zappvedi prav delati ljudem krivico. Praičnejša pot je bisvetno lažja kot krivična.
deželan
# 08.07.2018 ob 12:30
Perepoved ilegalnih migrantov še ne pomeni, da je migracija popoloma prepovedana. Vsaka država ima svoja pravila pod katerimi sprejema migrante in kolikor vemo, prav vse države pod določenimi pogoji migrante sprejemajo.
Torej so zahteve po popolni ukinitvi meja tudi izven Schengna a na žalost na napačen način. Zahteva se mora začeti s spremembo ustave.

Sam menim, da bi morali vsi ki se ubadajo z problemom beguncev, proteste usmeriti politikom od koder begunci prihajajo in organiziorati protesete po ulicah Kabula, Damaska, Tunisa, Bagdad, Alžir, ... to so države, kjer se vodi nazadnjaška politika.

Amnesty International Slovenije (AIS) je leta 2012 na ruskem veleposlaništvu v Ljubljani pripravil protest zaradi ruske podpore režimu sirskega predsednika Bašarja Al Asada a so ti protesti na žalostz preredki, ni vztrajnosti niti jih mediji ne podpirajo v zadostni meri.
V 21. stoletju pred očmi svetovne javnosti potekajo številni krvavi oboroženi spopadi, pa tudi brezobzirni napadi na svoboščine in pravice ljudi v državah, kjer sicer ni vojne. Vsa energija pa se usmerja glede sprejemanja beguncev v Evropi, kar kaže, da so protestini zmanipuirani s strani akterjev teh grozot...SRAMOTA ob vsej sodobni informacijski tehnologiji.
deželan
# 08.07.2018 ob 11:50
Tisti, ki zagovarjajo politiko nasilnega izseljevanja iz držav od koder prihajajo begunci verjetno pripadajo tej verski ločini ali so pač dobro plačani agitatorji taiste politike. Pred dnevi smo na poročiliz zvedeli, da v Tuniziji ni sprejemljivo, da bi bile ženske dedinje. Kako nazadnjaške običaje gojijo v državah od koder prihajajo begunci a se svet ne zgane, mirno gleda in sprejema ljudi, ki tega verskega terorja ne morejo več trpeti. Za kaj se je borila Zofka Kveder, Ivana Kobilica ipd.. ali mogoče zato, da bodo sedaj " humani" politiki uvedli nekaj kar je bilo desnmo in sedaj postaja levo ? Prav tem zagovornikom verskih teroristov gre EU najbolj v napoto in bi jo radi prilagodili svojim potrebam.

Reakcijo Avstijje bi veliko lažje razumeli, če bi se šli sprehoditi po Dunaju. V primerjavi z Ljubljano je Dunaj bistveno bolj nasičen z begunci in jim že povzročajo težave, kar pi nas hvalabogu še ni praksa.
pajadeja
# 08.07.2018 ob 11:36
astro, seveda si povedal totalno nič. Prav gotovo, ne veš tega iz prve roke, oziroma nisi tega doživel sam, najbrž je ta zgodbica šla od ušesa do ušesa preden je nazadnje prišla do tebe. Pa tudi, kaj pove sama po sebi? Eden primer na vse te silne številke učencev in dijakov, koliko je to %? In še je ostalo samo pri poskusu, hvala bogu. Ni pa se končalo dobro, niti zahvaljujoč bogu, ko so starši (po potrebi bi lahko dokazali arijsko raso slovensko za 6 generacij nazaj) 13 letnika pripeljali v šolo odvetnika, ker učiteljica njihovemu fantu ni hotela priznati, da je 6 krat 6 enako 16.
HOR
# 07.07.2018 ob 13:58
@Wolfy
# 07.07.2018 ob 10:22

Star trik z različnimi zgodbicami, ki so ga v Sloveniji izvajali tudi slovenci še preden so bili tu begunci...
SonceSije
# 07.07.2018 ob 12:20
@DrKult & @Wolfy

Sam sem imel večkrat že tako izkušnjo s Slovenci, ko so na glavni železniški postaji prosili za denar in to z vsem možnimi izgovori... razlika je, da se mogoče niso zadržali pri eni osebi dlje časa, ampak hodili od ene do druge (pa te osebe so vse stale ob zidu, tako da se je lahko lepo opazovalo) in tudi če so že dobili denar so šli do naslednje osebe...

če ti ni do tega, da bi se z nekom ukvarjal pač rečeš, da te ne zanima in to je to... do mene je tudi že nekdo prišel, če lahko neki vpraša, vljudno sem odgovoril da ja, potem pa ko se je izkazalo, da bi se rad družil, sem odvrnil, da me ne zanima in to nekajkrat ponovil in je šel... s tem, da si odločen pa res ni nič narobe

drugače pa namesto, da tako stvar vzameš za slabo, se lahko malo pozabavaš z besedno igro, kot v tem videu https:// www.youtube.com/watch?v=C4Uc-cztsJo
pajadeja
# 08.07.2018 ob 12:40
"Sam menim, da bi morali vsi ki se ubadajo z problemom beguncev, proteste usmeriti politikom od koder begunci prihajajo in organiziorati protesete po ulicah Kabula, Damaska, Tunisa, Bagdad, Alžir, ... to so države, kjer se vodi nazadnjaška politika. "
Zanimivo je to, da so vse te države delovale popolnoma normalno, dokler se niso ZDA odločile v njih izvozit demokracijo. Mogoče bi morali namesto proti tem državam protestirat proti ZDA? A, to pa ne? Ker mi imamo Amere radi, ker je njihova politika blizu idealom našega božanstva?
lingam
# 08.07.2018 ob 01:37
Stvari so se zaostrile. Zdaj imajo desno "ablast" in ni več hecov!
delfino_
# 07.07.2018 ob 10:31
Na Madžarskem je mirno.
Kazalo