"Na stanovanjskem področju se zanemarja neprofitni sektor, na prometnem se ne stori nič v prid javnemu prometu, na okoljskem področju se ne zgodi dobra prebiralnica odpadkov, ne zgodi se javna služba za ravnanje z gradbenimi odpadki, kar je osnovni ljubljanski problem, na prostorskem smo si nabrali inflacijo stolpnic, ki se ne grade, inflacijo sprememb kmetijskih zemljišč v zazidalna," je Jazbinšek v MMC-jevi klepetalnici opisal težave Mestne občine Ljubljana.
Ureditev prometne ureditve
Če bi bil izvoljen za prvega moža občine, bi najprej odpravil politični dualizem v mestnem svetu tako, da bi vsaka stranka dobila svojega podžupana, potem bi odpravil servilnost v mestni upravi do centrov moči in se lotil projektov, ki jih Zoran Janković še ni začel, a pod drugačnimi pogoji. "Začel pa ni ne Potniškega centra, ne treh akademij, ne študentskih domov ob Vojkovi, ne prometnega režima ..."
In prav pri prometu se mu zdi največja težava predvsem to, da se 75 odstotkov Ljubljančanov vozi v središče mesta "solo". "Cilj je teh 75 odstotkov spraviti skupaj v avto, najmanj po dva, ali v javni promet, in to na "rumene pasove" na obstoječih štiripasovnicah. Solisti v avtu pa bi morali ob konicah počakati, ali pa plačati takso za gnečo," pravi.
Jazbinšek je sicer upokojeni arhitekt in dolgoletni ljubljanski mestni svetnik. Na županskih volitvah kandidira kot kandidat Zelenih Slovenije.
MMC je na spletne klepete povabil vse kandidate za mesto župana/županje Ljubljane. Razvrstitev klepetov si oglejte tukaj.
Komentarji so trenutno privzeto izklopljeni. V nastavitvah si jih lahko omogočite. Za prikaz možnosti nastavitev kliknite na ikono vašega profila v zgornjem desnem kotu zaslona.
Prikaži komentarje