Slovenija

Poudarki

  • Člani Piratske stranke Slovenije pa so na shodu zbirali tudi podpise pod peticijo za predlog modela za popolno legalizacijo marihuane
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.4 od 33 glasov Ocenite to novico!
Marihuana marš
V okviru dvodnevnega Marihuana marša so že v sredo organizirali dve okrogli mizi o industrijski rabi konoplje ter najnovejših znanstvenih dognanjih na področju zdravljenja s kanabisom in zakonodajnih spremembah, ki se nam obetajo. Foto: BoBo

Dodaj v

Na letošnjem Marihuana maršu tudi peticija za legalizacijo konoplje

Organizatorji menijo, da je shod vsako leto odmeven dogodek in pomemben pri legalizaciji
20. april 2017 ob 20:33
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Študentska organizacija Univerze v Ljubljani (ŠOU) je tudi letos organizirala shod podpornikov konoplje Marihuana marš, ki je v prvi vrsti namenjen nasprotovanju represivnim politikam na področju konoplje.

Ob tem je Gašper Sovdat iz ŠOU-a dejal, da želijo opozoriti tudi na problem bolnikov, ki se zdravijo s konopljo in morajo do nje dostopati na črnem trgu. S shodom želijo, tako Sovdat, spomniti tudi na negativne učinke prohibicije na družbo in ekonomijo. Ob tem je dodal, da je Marihuana marš vsako leto odmeven dogodek in kot tak pomembni dejavnik na poti proti legalizaciji.

Člani Piratske stranke Slovenije so na shodu zbirali tudi podpise za peticijo za predlog modela za popolno legalizacijo marihuane, ki jo bodo vladi predložili konec meseca. "Pirati zbiramo podpise za peticijo legalizirajmo.si, ker je postalo popolnoma jasno, da je legalizacija pozitivna za zmanjševanje škode, ki jo droga povzroča," je poudaril sekretar stranke Rok Andree. Peticijo je doslej na spletu podpisalo malo manj kot 7.000 ljudi.

"Številni marihuano tudi zlorabljajo"
Udeleženki shoda sta poudarili, da gre za večnamensko rastlino, iz katere je mogoče izdelati različne izdelke, kot so oblačila, izolacija in kozmetika. Vendar pa številni marihuano tudi zlorabljajo, sta še dejali. Po njunem mnenju je treba otroke že v osnovni šoli poučiti, da ne gre zgolj za mamilo. Kot sta poudarili, sta lahko zelo koristna tudi konopljino olje in čaj.

V okviru dvodnevnega Marihuana marša so že v sredo organizirali dve okrogli mizi o industrijski rabi konoplje ter najnovejših znanstvenih dognanjih na področju zdravljenja s kanabisom in zakonodajnih spremembah, ki se nam obetajo. Kot je dejal Sovdat, so oblikovali tudi iniciativo, ki bo podlaga za predstavnike nevladnih organizacij in vlade za sodelovanje na področju legalizacije marihuane.

L. L.
Prijavi napako
Komentarji
Kekec99
# 20.04.2017 ob 20:57
Legalizirati, tako bi služila država ne pa kriminalci.
vipmit
# 20.04.2017 ob 20:57
Tistim, ki paše naj kadijo in naj jih pusti ministrica za zdravje prav pri miru.
zahojen slovenc
# 20.04.2017 ob 21:29
@ sharkyslo - Droga je droga, pa naj bo konoplja, koka, lsd ali heroin. Prepovedati je treba vse po vrsti. Tudi metadon v "kao" zdravstvene namene, je velika potuha. Tudi to bi jaz ukinil.

Se strinjam! Absolutno! Jaz bi ukinil še alkohol, cigarete, sladkor, kavo, televizijo ipd. To so vse droge... Ne vem če ne bi prepovedal še zraka, nekak sem odvisen od njega. Da ni tudi zrak droga?

Aleluja, prepoved na prepoved, ja kam pa pridemo. Torej vsega kar ne poznaš bi ukinil. Kaj pa če bi za začetk probal ne konzumirat "drog" ostale bi pa pustil pri miru... Kimanje v sistemu represije je verjetno najbolj udobno ali?
Kekec99
# 20.04.2017 ob 21:08
@Krneki
Marihuana ima manj slabih učinkov kot tobak ali alkohol, tudi odvisnost je manjša kot pri nikotinu ali alkoholu, kar za kokain ne drži.
marvin34
# 20.04.2017 ob 22:35
kovalenkov: droge so prepovedane pod pretvezo, da scitijo ljudi. Povej mi nevarno lastnost ene droge, ki je alkohol nima?
marvin34
# 20.04.2017 ob 22:20
Vsa ta gonja proti drogam je totalno absurdna dokler lahko mirno grem v trgovino in si kupim dovolj alkohola da se se isti dan z njim ubijem in mi nihce nic ne more.
Franc Pijanc
# 20.04.2017 ob 20:59
Po njunem mnenju je treba otroke že v osnovni šoli poučiti, da ne gre zgolj za drogo.

hahahahahaha, to pa je ključnega pomena.

To sklicevanje na uporabnost in na razne študije je že prav patetično, ko je pa vsem jasno da se za legalizacijo v 99% zavzemajo rekreativni uporabniki.

Sicer pa ja, sem za legalizacijo, samo ne ker je super uporabna, ampak ker se mi zdi butasto da se to prepoveduje, alkohol in ostale droge pa dopušča.
Mr.Bong
# 20.04.2017 ob 22:17
Čisto ob vsakem članku o marihuani se najde par pametnjakovičev, ki v življenju niso pokadili jointa, niti niso prebrali ali pogledali vsaj enega znanstvenega članka ali dokumentarca.



Fredix
# 20.04.2017 ob 20:59
Bravo ŠOU...ZA...MARIHUANA MARŠ...
100% LEGALIZACIJA 100%
Furešt
# 20.04.2017 ob 23:20
Kaj imate rajši, da se primaje pijanček domov in grozi celi familiji ali pa da pride hipi z raztegnjenimi ustnicami do ušes in poje o ljubezni, rožicah in mavricah in občasno fehta za kaj sladkega? No, ja, to so seveda posledice prekomernega uzivanja alkohola oziroma kajenja kanabisa, pri zmerni uporabi le-teh pa omenjenih težav seveda ni. Jaz ne kadim ampak bom pa spil enega ta kratkega na legalizacijo, ziveli, hik...
zlobniCO2
# 20.04.2017 ob 21:07
Čimprej legalizirat , to je velik biznis, da ne bomo spet zamudili priložnosti.
Katalena
# 21.04.2017 ob 07:23
Ja kolega zaradi 5g marihune in ene roze doma ki mu je rastla na vrtu puno policije potem na sodisce in potem kazen in pogojno in policaji celi srecni....sramota za naso drzavo vse skupaj je drzavo vec prislo kot je on kazni placal.....na sodiscu so ga obranavali kot drog dilerja.SRAMOTA pa taka drzava alkohol lahko kupis kjer koli enega pa nesmes pokadit.
Kekec99
# 20.04.2017 ob 21:45
@sirus
Marihuana lahko pomaga starim tako kot mladim.
Kekec99
# 20.04.2017 ob 21:57
@ziga307
Pivo je dovoljeno, vendar kaj če jih nekdo spije 5 ali 10 na dan? Šola, punca, služba, družina so stvari ki takemu človeku niso pomembne ali misliš da lahko tak človek še vedno normalno funkcionira?
Wasabi
# 21.04.2017 ob 01:13
Pejte na Nizozemsko pogledati, kako deluje zadeva. Nobenega big deala, kdor kadi, kadi, kdo ne, ne. Kdor pije, pije, kdor ne, ne. Zdi se mi, da jih na Nizozemskem manj kadi travo, kot v Sloveniji. Očitno državi izredno paše, da služijo mafijske družbe. Uporabniki zdaj naprimer zelo tvegajo, da si doma posadijo svojo rastlinico. Raje gredo dilerju, ki ima krit hrbet od države in tako podpirajo mafijo, namesto, da bi si brez skrbi raje doma zasadili rastlinco ali dve. Še 1x ponavljam, država ne bo pri nas nikoli legalizirala trave, ker potem bi določene "interesne" skupine izgubile dobiček. Te skupine pa na žalost naša država ščiti. Ni mi jasno, da je zakon tak, da ga bolj naje_eš, če si doma posadiš rastlinco, kot pa, da podpiraš mafije, ki na veliko služijo ravno zaradi tega, ker je zadeva prepovedana. Banana republika.
raknac navi
# 20.04.2017 ob 21:41
Kako je super v demokraciji in svobodi in pravicah, ko lahko kar naprej nekomu nekaj prepovedujes. Ti ne smes tega! Ti ne smes tega! To prepovedat! Ono prepovedat! Skratka vse kar se mene ne tice.
7x7
# 20.04.2017 ob 23:03
Gre se za vsaj 2 različne stvari:
1) Legalizacija v zdravstvene namene. Pri tem je nujno dodati, da to zadeva industrijsko in "pravo" konopljo in da moramo konopljino smolo uvažati iz drugih držav (baje je sami ne znamo pridelati), prav tako MORAMO uvažati npr. semena za industrijsko konopljo in kmet sam ne sme spraviti semena za naslednjo sezono (tudi če mu obe leti preverijo kakšno konopljo ima posajeno). V glavnem biznis, kjer imajo slovenci inat na hlapčevski konec palice.
2) Legalizacija v rekreativne namene

Jaz podpiram oboje, ampak nikamor ne pridemo, dokler ne ločimo teh dveh točk. Prednost bi morala imeti konoplja za zdravstvene namene, kjer bi država morala sprejeti zakonodajo, ki bi pomagala slovenskim kmetov, predelovalcem, bolnikom in državnem proračunu (namesto kupovanja semen, bi ga lahko izvažali/prodajali).
pkorosec
# 21.04.2017 ob 10:45
Indijsko THC konopljo je treba legalizirat! In to takoj!

Pa zakaj za bozjo voljo, Slovenija, nasi medicinski akademski znanstveniki, ki so pred dvevi protestirali za vec denarja, ne morejo narediti ene znanstvene raziskave, ki bi ovrgla ali potrdila zdravilnost indijske konoplje v primeru raka in avtoimunih bolezni? Zakaj?

In kaj je glavna prepreka legalizacije THC konoplje? Odgovor je na sliki! Zakajenci s dreadi in bob marley kapami. Vecina folka (vkljucno z mano), taksnih pozerjev pac ne mara, pa cetudi bi namesto marihuane uporabljali domaco brajdsnico ali pa lasko pivo. Razjezi me manipuliraje. Tile na sliki trdijo, da kadijo marihuano za zdravstvene namene? Bullshit! Ce imas zdravstvene probleme kot je rak, potem moras THC smolo uzivat oralno ali pa analno v obliki sveck. S kajenjem dobi tvoje telo le 10% tistih koristnih delcev, ki bi naj sodec po Ricku Simpsonu, zdravile raka.
Ampak ne, nasi mediji namesto da bi naredili en obsiren clanek z Rickom Simpsonom in drustvi, ki promovirajo Hasis smolo in hkrati s zastopniki uradne medicine, vi neresni mediji raje naredite 17 slik zakajencev od katerih verjetno 80% sploh sluzbe nima in zivijo na racun sociale. Potem pa se cudite, da vecina folka Konopljo se vedno dojema kot nekaj slabega, kar bo se bolj zabluzlo nas narod.
REsnica
# 20.04.2017 ob 21:49
Manj škode kot pa s tradicionalnim alkoholom. Niti alko niti marihuana ne bi smela biti vsem prosto dostopna brez omejitev. Domača vina, žganja in trava bi morali biti manj obdavčeni in lažje prodajani kot uvožen thc in alkohol. Mladim do 21 leta pa uporaba omejena.
ziga307
# 20.04.2017 ob 21:47
Tist k pravi da marihuana ne uničuje ljudi se zelo moti. Mam par kolegov ki skadijo tut po 5-10 jointov na dan! Nobenmu so nič ne da, vsi so sprani, noben nima punce itd...Večina jih bluzi, zavozil so šolo, se skregal s starši kar je res žalostno. Ne rečem, sej je fajn kadit ampak če je to v mejah normale. Ostalo je pa katastrofa. In da ne bo pomote se strinjam z legalizacijo LP
Črnibog
# 21.04.2017 ob 13:53
Le kdo je človek oz. država, da si drzne prepovedati naravo, v tem primeru rastlino, RASTLINO?
Upajmo, da bo narava vrnila vsem tem izrodkom z veliko mero in tudi njih čimprej prepovedala.
Na koncu tako ali tako vemo kdo zmaga, tako da ta denar, izživljanje ter represija ne bo pomenila nič.
Kekec99
# 20.04.2017 ob 21:51
@tron
Sem kdaj omenil da jo je potrebno kaditi, indijanci pa so kadili tobak.
Krneki
# 20.04.2017 ob 21:01
Legalizirati, tako bi služila država ne pa kriminalci.
Če bi prodajala še koko, bi pa še bolj služila.
Heh
# 23.04.2017 ob 14:17
predlagam da se marihuana legalizira, zaradi enakopravnosti z alkoholom pa se spremeni ustrezna kitica v Zdravljici: v sovražnika z oblakov naj gandže naše trešči grom!
pkorosec
# 21.04.2017 ob 10:50
Dajmo si priznat. Ne mores se zakajat pa hkrati trdit, da si za legalizaijo konoplje zaradi medicinskih razlogov.
http://www.pozitivke.net/article.php/Cve
tovi-Konoplja-Pozabljeno-Zdravilo/print

Ker ce hoces da je zdravilna, moras uzivat olja, ne pa dima. Mene sicer ne briga ce nekdo cuti potrebo po tem, da se zakaja ali zapija ali drogira. Me pa moti to, ker s svojo nezrelostjo skoduje tistim bolnikom, ki bi jim konopljino THC olje lahko pomagalo, pa do njega po legalni poti ne more prit. Ampak to da skuliranih free spiritovcev usoda drugih ljudi dejansko sploh ne zanima, sem ze zdavnaj odkril.
fafaron
# 21.04.2017 ob 10:31
Joj, še kuža je omamljen. q: (;

Sicer pa peticija je bila že viodena na teh shodih. In tudi podpisana z moje strani.
dharma
# 20.04.2017 ob 21:07
Jah nič, grem od vse muke administratorske in komentatorske grem na svež zrak...:)
pkorosec
# 21.04.2017 ob 10:56
"Tist k pravi da marihuana ne uničuje ljudi se zelo moti. Mam par kolegov ki skadijo tut po 5-10 jointov na dan! Nobenmu so nič ne da, vsi so sprani, noben nima punce itd...Večina jih bluzi, zavozil so šolo, se skregal s starši kar je res žalostno. "

Vsak gre skozi fazo ko dela bedarije. Vsak brez izjem. Ampak tile vedo da obstaja resevalna mreza, ki se ji rece "socialna varnost".
Ce te resevalne mreze ne bi bilo, bi se po enem mescu, ko bi posle zaloge hrane in bi bilo treba poloznice za vodo in elektriko placat, hitro spametovali. Lahko najstnik tudi samo caje in soke pije, ampak ce ve da ga bodo starsi financirali in zvdrzevali, ces ker je to njegova osnovna clovekova pravica, potem bo tudi taksen "priden" najstnik zabluzil. Veckrat videno.
Altknight
# 21.04.2017 ob 06:54
Beta cucks.
paver
# 20.04.2017 ob 22:40
Z drogiranimi in pijanimi državljani se da manipulirat. Zato se obeta legalizacija.
Mindmaster
# 20.04.2017 ob 22:31
Piratska stranka je sramota svojemu imenu. En mesec so na tviterju vodili kampanjo za legalizacijo konoplje, o tem, da je vlada nacionalizirala internet, pa niti besedice.
pazi_mina
# 20.04.2017 ob 21:16
Študentska organizacija...pa teh se ukvarjajo z vsem drugim od nepremičnin do pranja dnarja preko študentskih servisov zdej imsjo pa še drogo čez...ukinit takoj...mafija prokleta
trolicnez
# 20.04.2017 ob 21:08
Sami ultra hipsterji na fotkah
kovalenkov
# 20.04.2017 ob 22:03
Eni smo recimo danes delali. Očitno določenim pa ni treba.
kovalenkov
# 20.04.2017 ob 22:28
@marvin34... V trgovini lahko tudi kupiš nož, s katerim se prav tako lahko ubiješ. Ali pa recimo steklenico. Ali pa recimo plastično vrečko. Tako da tale tvoj argument ne pije vode.
Zoro27
# 20.04.2017 ob 22:52
Policija je bila pa kje?
tron
# 20.04.2017 ob 21:25
"Marihuana ima manj slabih učinkov kot tobak ali alkohol, tudi odvisnost je manjša kot pri nikotinu ali alkoholu, kar za kokain ne drži"

Ja, malo si preberi prave študije.10x bolj karcenogena je trava od tobaka.
Trava kot thc v olju je zravilna v majhnih dozah, kot dim je enako škodljiva kot tobak.
Pomagati zna pri določenih boleznih ampak ob tem uničuje neuro endokrinski sistem, pljuča, itd...
Tudi indijanci se niso zakajali vsak dan ampak samo ob ritualih, ker to ni zadeva, ki bi se je lahko jemalo kr tako, vsak dan....
tron
# 20.04.2017 ob 21:20
Čimprej legalizirat , to je velik biznis, da ne bomo spet zamudili priložnosti.

Delat se spravite.Trava je glih tak škodljiva kot ostali opiati, samo nehajte se kavč odvisniki prestavljat kot neki zdravilci.
sharkyslo
# 20.04.2017 ob 21:06
Na teh shodih pa je itak 99,9% samih bluzatorjev, kot je razvidno iz fotk.
sharkyslo
# 20.04.2017 ob 21:04
Droga je droga, pa naj bo konoplja, koka, lsd ali heroin. Prepovedati je treba vse po vrsti. Tudi metadon v "kao" zdravstvene namene, je velika potuha. Tudi to bi jaz ukinil.
Kazalo