



Vaša ocena: 



Ocena 2,9 od 64 glasov
Ocenite to novico!
Pred 23 leti se je Janez Janša znašel v armadno-udbovskem procesu, znanem kot JBTZ. Ob 9.00 bo znova stopil pred sodni senat zaradi obtožnega predloga v aferi Patria.
Tožilka Branka Zobec Hrastar, katere mož Zvonko Hrastar je v aferi JBTZ aretiral Janšo, je predsednika SDS-a najprej obtožila poskusa sprejemanja daril za nezakonito posredovanje, nato pa obtožbo spremenila v sprejemanje daril. Janša naj bi namreč "na neugotovljenem kraju in na neugotovljen način" prejel darilo za nezakonito posredovanje.
| Preberite še: Saga o kalvariji z imenom afera Patria |
Med glavnimi dokazi, do katerih so se dokopali kriminalisti, naj bi bil načrt, ki ga je policija našla v Črnkovičevem računalniku. V njem naj bi bilo zapisano, kako med njega, Zagožna, Krkoviča in "stranko" razdeliti denar, ki bi ga Patria nakazovala Rotisu, svojemu zastopniku. Zobec Hrastarjeva omembo stranke razlaga kot stranko SDS, Črnkovič pa trdi, da beseda stranka ne pomeni politične stranke.
Neuradno naj bi bilo v omenjenem načrtu zapisano, da bodo 8,1 milijona provizij v poslu razdelili med lastne stroške, petodstotni dobiček in manjše deleže, od katerih bo enega dobila tudi stranka SDS.
Ob tem velja spomniti, da je finski novinar Magnus Berglund, ki je z obtožbami o podkupovanju na račun Janše v oddaji Resnica o Patrii pravzaprav sprožil afero, govoril o 21 milijonih evrov podkupnine. Slovenska obtožnica ne omenja nikakršnih vsot, avstrijski tožilci pa v obtožnici, v kateri sta med obtoženimi tudi Wolf in Riedl, govorijo o 900.000 evrih, ki naj bi bili izplačani Zagožnu. Dunajsko tožilstvo v zadevi Patria predlaga, da pride Janša na sodišče kot priča.
Sicer pa je iz uradnega zaznamka policije o pregledu bančnih izpisov SDS-a, ki se je pred kratkim pojavil v javnosti, razvidno, da policija pri pregledu ni ugotovila transakcij, ki bi jih lahko povezali z izborom družbe Patria za dobavitelja vojaških oklepnikov Slovenski vojski.
Zakaj med obtoženimi ni Jureta Cekute?
Postavlja pa se tudi vprašanje, zakaj ni med obtoženimi tudi slikarja Jureta Cekute. T. i. štabni dokument "Influental Matrix, Slo project" (matrica vplivanja), ki so ga finski preiskovalci našli v finski Patrii in je temelj finskega dela preiskave domnevnega podkupovanja, namreč Cekuto omenja kot enega izmed virov, nedvomno pa je tudi od avstrijskega posrednika Patrie Hansa Wolfganga Riedla, kar je potrdil Riedl sam, prejel 340.000 evrov, za katere ni nikoli pojasnil, zakaj jih je dobil, sprva pa je celo zanikal, da mu je bil denar nakazan.
Janša: Zobec Hrastarjeva je ponaredila dokaze
Junija letos je Janša vložil kazensko ovadbo zoper Zobec Hrastarjevo zaradi utemeljenega suma zlorabe uradnega položaja ali uradnih pravic. Tožilka naj bi namreč ponaredila ključni dokaz obtožnega predloga zoper Janšo - preprosto naj bi si izmislila, da je Črnkovičeva žena septembra 2005 avstrijskemu posredniku Patrie Hansu Wolfgangu Riedlu poslala elektronsko pismo, v katerem je napovedano usklajevanje z Janšo glede sodelovanja Rotisa s Patrio.
Črnkovič je pozneje razložil, da so Janšo v prvem (neodposlanem) osnutku elektronske pošte Riedlu omenjali zgolj zato, da bi naredili boljši vtis, ki bi jim pomagal pri sklenitvi posla, a so nato Janšo izbrisali in zapisali, da se usklajujejo z ministrstvom za obrambo, kar je bilo tudi res.
Se je Zobec Hrastarjeva ustrašila neuspeha?
Konec julija je Okrožno državno tožilstvo v Ljubljani zavrglo Janševo kazensko ovadbo zoper Zobec Hrastarjevo, zato je Janša na okrajno sodišče vložil obtožni predlog proti tožilki. Ta je še pred zavrženjem ovadbe presenetila javnost z napovedjo odhoda s tožilstva, češ da ne namerava več delati na takšni funkciji v državi, ki ne more ali noče zaščititi svojih funkcionarjev.
Nekateri kritiki Zobec Hrastarjeve pa menijo, da se je preprosto ustrašila podobnega neuspeha kot v sojenju nekdanjemu ministru za obrambo Karlu Erjavcu in nekdanjemu načelniku generalštaba Slovenske vojske Albinu Gutmanu, ki sta bila oproščena obtožb o nevestnem ravnanju v službi pri nakupu osemkolesnikov Patria. Po zadnjih podatkih tožilka za zdaj ostaja na tožilstvu, zadevo Patria pa je prevzel tožilec Andrej Ferlinc.
Tožilstvo za tajnost sojenja
Tožilstvo predlaga, enako kot v sojenju Erjavcu in Gutmanu, da bi bilo sojenje zaprto za javnost, vendar je na drugi strani obramba prepričana, da za to ni nobene podlage.
Ta izjava velikega vodje vam je pa zlezla pod kožo, kajne?
Izjava za BOB leta
Sedaj pa še malo za osvežitev spomina o ne enkrat založeni depeši
Mladina 36 | 9. 9. 2010
21. 2. 2007 - Interpol Slovenija dobi iz Avstrije prvo sporočilo o sumu pranja denarja pri slovenskem poslu z oklepniki. Depeša ima oznako »nujno«, Avstrija odgovor pričakuje v 24 urah.
22. 2. 2007 - Vodja oddelka Interpol Hinko Privšek da zadevo sprva v reševanje uradnici, nato pa si premisli in da depešo v reševanje kriminalističnemu inšpektorju Igorju Tofantu. Tofant odgovora ne pošlje.
5. 3. 2007 - Slovenija dobi odgovor Interpola Liechtenstein. Slovenija se ne odzove.
7. 3. 2007 - Slovenija dobi dopolnjeno obvestilo Interpola Avstrija. Slovenija se ne odzove.
4. 4. 2007 - Slovenija dobi odgovor Interpola Kanada. Slovenija se ne odzove. 5. 6. 2007 - Slovenija dobi novo urgenco Interpola Avstrije, Avstrijo zanima, zakaj ni odgovora. Slovenija ne odgovori.
Junij 2007 - Finski kriminalisti zaradi neodzivnosti obiščejo komisijo za preprečevanje korupcije.
6. 9. 2007 - Komisija za preprečevanje korupcije po kurirju obvesti o vsebini depeš urad za preprečevanje pranja denarja.
7. 9. 2008 - Direktor urada Andrej Plausteiner obišče finančnega ministra Andreja Bajuka.
19. 5. 2008 - Davorin Hvalec nadomešča Hinka Privška, izve za kršitev in o tem obvesti nadrejene. Tofant se na kratko odzove.
19. 8. 2008 - Rok za morebitno uvedbo disciplinskega postopka poteče. Slovenija pošlje vsebinski odgovor v Avstrijo.
6. 9. 2008 - Dnevnik objavi depeše.
7. 9. 2008 - Domnevno presenečeno notranje ministrstvo uvede strokovni nadzor, vložen je tudi predlog za uvedbo disciplinskega postopka.
7. 11. 2008 - Disciplinski postopek je ustavljen.
28. 10. 2009 - Vrhovno državno tožilstvo zavrže kazensko ovadbo, ker »ni bil podan utemeljen sum storitev očitanih kaznivih dejanj«.
To o čemer pišeš se je tudi zgodilo ''neugotovljenega dne in na neugotovljen način'', kajti težko je, da je človek hkrati od udbe zasledovani disident in novinar obenem pa praporščak in goreč privrženec režima.
In ta proces je bil tudi razveljavljen v 90., ker je temeljil na eni podobni fabuli, da je novinar Janša ''imel namen objaviti vojaško tajnost''. Dokument, ki je bil dostavljen na takratno Mladino in je pričal o manevrih JLA s političnim ozadjem pritiska na Slovenijo, čeprav ga je imel po pričevanju vseh sodelavcev Janša sicer za podtaknjenega, s čimer se je udba- KOS ves čas ukvarjala in tudi uradno urila za to.
Najbolje bi ga bilo zažgati na grmadi!
Čarovniški procesi v enaindvajsetem stoletju!
Najbolje bi ga bilo zažgati na grmadi!
Čarovniški procesi v enaindvajsetem stoletju!
Prepis iz ''neke rdeče sodbe''. Ker je XX pobegnil čez mejo ( v času, ko ni bilo prostega prehoda, on pa razlaščen/oropan ), je postalo še bolj jasno, da je bil sodelavec ''neke tuje tajne službe s sovražnimi nameni zoper FLRJ''.
Neke, neugotovljenega dne je podpisal, sodelovanje za neko tajno službo, na neugotovljenem kraju in na neugotovljen način. Vse to je isto sranje. Tovariši očitno še dobro pomnijo.
Pahor,Žerjav potem se pa že neha.
hahaha
Zunajparlamentarne stranke ki so bile v parlamentu
Ljudmila Novak pa morda Peterle.
Volimo pa vedno ta pametne hehe paradoks a ni?
Kultura in toleranca volilcev se bi mogla korenito spremeniti ,drugače bodo politiki ogledalo naroda.
Komaj se je težko pričakovano sojenje v zadevi Patria na ljubljanskem okrajnem sodišču šele prav začelo (danes ob 9.00), že je glavna obravnava prestavljena na 12. september. Sodišče se je tako odločilo zarad manjkajočega obtoženca Walterja Wolfa, ki ga na sodišče ni bilo, ker naj bi imel zdravstvene težave. Franci Matoz, odvetnik obtoženega Janeza Janše, pa je takoj predlagal, naj sodišče kazenski postopke zoper Wolfa izloči, ker meni, da bo Wolfovo prisotnost težko zagotoviti, "mi pa smo zainteresirani," kot pravi Matoz, "da obravnava steče in se opravi."
Po prvem bizarnem zapletu in petminutni prekinitvi sojenja, ker je v sodni dvorani zmanjkalo stolov in ni bilo prostora niti za odvetnika Walterja Wolfa, je nov zaplet povzročilo tožilstvo, ki je priznalo, da nima denarja za prevod finskih dokumentov. Gre za 350 strani, prevod ene strani pa naj bi stal 40 evrov. Zato je obramba zahteval tudi izločitev finske dokumentacije
Kdor ni za JJ in RKC, je komunist.
Niso vsi enaki pri uničevanju države!
Sedanja oblast je v tej "olimpijski disciplini" zelo uspešna.
Kup gnoja enako smrdi na levi kot na desni strani.
Večina se obnaša kot da so na kaki tekmi, navija za svoje do zadnjega, ne glede na to kako gnili so...
Pahor res je treba "popucat" javno upravo.
Eno vprašanje: A vi res verjamete, da podkupnine tečejo po transakcijskih računih?
Ni problema, se strinjam s celim spiskom. Upam, da pridejo vsi na vrsto.
Da ne bo pomote: sam sem pacifistično usmerjen, načeloma torej proti vojski in se mi zdi več ali manj bedarija, da plačujemo 7000 imbecilov, ki se za fine dnarje valjajo po blatu, se fino transportirajo naokoli po državi in še kje drugje ter streljajo na Počku slepe naboje... ampak: izbrali smo si vstop v nato - SKUPAJ. Vedeli smo, da bomo zato plačali ceno. Deloma je cena ta, da kupujemo orožje (seveda od članic nata) in posredujemo v kvazi akcijah v tujini (farsa), kjer se poka naboje, ki jih delajo fabrike članic nata....
Nazaj k projektom, za katere ne bom pisal točnih cifer, so pa milijonski:
- izgradnja letališkega stolpa brnik
- tunel šentvid
- viadukt črni kal
- tuneli trojane
- teš
- obnova atomske centrale krško
- pediatrija ljubljana
- NPU (preiskovalni urad - SLO FBI - hahahaha, da ne počim od smeha)
...
.
....
.
.
...
..
...
.
..
.
Če se ne motim, sodijo IvanuJajčku, ne SDS.
PODKUPNINA pa je, če provizijo plačaš tistemu, ki odloča o nakupu. Pa čeprav preko tretjega... in čeprav jo dobi SDS. :-)
----------------------
SDS JE ČISTA
2. PODKUPNINA pa je, če provizijo plačaš tistemu, ki odloča o nakupu. Pa čeprav preko tretjega... in čeprav jo dobi SDS. :-)
Cekuta jim je verjetno posodil tisti denar, pa so mu ga sedaj samo vrnili :)
Niti evra, kot je "nekdo" rekel ?
Pomisli še enkrat, preden odgovoriš !
vprašal,kdaj boš spremenil svoj nick ??,ker ti Caetano
nisi niti senca odličnega Brazilskega pevca Caetana
po katrem noši nick !!
Tem tvojim Pravljicam o UDBI vrjamejo le še zelo,zelo
redki,to tvoje stalno mučenje o UDBI,ki prihaja iz
glavnega štaba SDs-a za Bežigradom,nima nobene
osnove,to so SDS-ove Pravljce za svoje Vernike !
PS: Že čez nekaj miut se prične sojenje,ti pa še ne
demostriraš pred rdeČIM sodiščem,kako je to mogče ?
Prejšnje zasluge in dejanja ne štejejo,šteje samo kako se dela.
Politično bi moral Janša že zdavnaj odstopiti toliko umazanije je z njim povezano da nima več pravice biti v politiki.
Ko se pojavi sum je treba do nadaljnega odstopiti in dokazati nedolžnost na sodišču,nato pa ko se ovržejo vsi sumi spet vstopiti v politiko ter tožiti tožnike.
Sem mislil, da je bil plebiscit o koroski po prvi in ne drugi SV. vojni. Kje si tu nasel komuniste ???
Italjani,.. bi nam seveda prepustili Trst kar tako, ker smo jim bili simpaticni...sploh ker so dobili ta ozemlja za nagrado .....od Anglezev,...
5. september 2011 ob 08:36
lahko točno opredeliš kaj je to udbomafija ?? Je to zraslo na zeljniku Ivana Jokice?
To je struktura, ki je obvladovala Slovenijo že v času udbovske diktature in nima nobene zveze s tem kaj pravi Janša. Politična policija je delovala po nalogu CK-ja in obvladovala vse od javnega življenja, sodstva, do ekonomije in medijev. Nekateri v Demosu so se zavedali, kot npr. Pučnik, da bodo te strukture, če se jih ne odstrani od politike hotele z mafijskim delovanjem in starimi povezavami vzpostaviti nazaj prevlado, ki so jo imele poprej. Ta prognoza je bila povsem pravilna, kot je pokazal tudi čas. Poslužili so se v 90. v novih razmerah zlasti koruptnega lastninjenja. Žal se zaradi delikatnih interesov osamosvajanja ( težka mednarodna situacija, možnost direktne povezave starih struktur z JLA, kar se je sicer v nekaterih primerih tudi dogajalo, kot ob razozorižtvi TO ipd. ) to takrat ni zgodilo, da bi potrgali udbovske povezave, vendar je tudi čas pokazal, da bi bilo kljub velikemu tveganju to nujno. Jaz sem na lokalni ravni to takrat zagovarjal! Že januarja 1992 je Edo Ravnikar začel objavljati članke, da prevzema oblast nazaj udbomafija, ko je ugotovil, da so stvari začele teči v zelo čudni smeri. Tako, da Janša nikakor ni avtor tega izraza in obenem naj bo tudi že enkrat jasno, da gre za zelo konkretno in resnično organizacijo.
Morali se bomo še enkrat osamosvojiti.
V Nemčiji odstopajo zaradi prepisa diplomske naloge.
Naši politiki pa ne zaradi sumov korupcije.
Kakor koli že Kresalova npr in Gerkeš sta odstopila to je dober začetek nove kulture v naši politiki.
Pa bi lahko tudi tulila da je vse nastavljeno in montirano.
Aleksander Kolednik je popolnoma enako kot bi bral
spetno stran SDS-a,stranke,ki za svoje umazane politične
potrebe prireja dokument !,stranke,ki za svoje umazane
politične potrebe,prek svoje Evropske Poslenke Jordan-
Cizejeve prvevaja v nemščino ( prevedel je Branko Marinič)
"off the record" izjavo predsednika vlade Boruta Pahorja
glede Madžarske,ki je vzornica SDS-u !!!. Stranka,ki za
svoje umazane politične igre straši tuje novinajre in
nemško kaclerko Merkovo z ponovno uvedbo Komunizma
v Sloveniji !! Recimo enkrat za vselej NE Ivanu Janezu
Janši in njegovi SDS !!!
PS: Doktorica novejše zgodovine Rosita Pesek bo imela
spet odmeve,kjer bo gost Ivan Janez Janša popolnoma
sam,tako kot vedno !!
Dati priložnost drugim -mlajšim ali bolj sposobnim.
Da bi končno lahko stopili naprej ,s temi aferami ki jih imajo vsi že poln kufer ,zavira razvoj svoje stranke,države.
Orožarski posli lebdijo nad Janšo kot damoklejev meč.
To prepucavanje kdo je kaj ukradel in zavozil imamo Slovenci dovolj.
Želimo nova delovna mesta,čist zrak,čisto okolje,pravno državo.
Kdo bo to zagotovil mi je vse eno ali levi, desni ali nova stranka-razlike tako ni več med eno in drugo opcijo.
5. september 2011 ob 08:36
lahko točno opredeliš kaj je to udbomafija ?? Je to zraslo na zeljniku Ivana Jokice?
5. september 2011 ob 08:36
lahko točno opredeliš kaj je to udbomafija ?? Je to zraslo na zeljniku Ivana Jokice?
Številni menijo, da bo Thaler še prišel na vrsto, ko bo Jajček razbremenil sodišča.
Številni menijo (vključno z mano), da je MMC portal Jajčkovo trobilo...
Številni menijo, da bo kmalu konec sveta
Številni menijo, da je nemogoče, da so se v SDS-u zbrali prav vsi zabitniki, kar jih ta mala državica premore...
Recimo NE janšizmu!
:-)
vrjeti Verniki Ivana Janeza Janše,pa to meji že na komedijo
zmešnjav. Čae 80 strani dokometov ima tožilstvo o tem poslu
z Patriam in na veliko teh se nahaja tudi Ivan Janez Janša !!
Čis tako mom grede,Ivan Janez Janša je na svoj ogoromen
seznam tistih,ki jih toži dodal še WikiLeaks !!
PS: Pričakujem množične "spontane" demonstracije pred
sodiščem,ki sodi Ivanu Janezu Janši in njegovim "tovarišem"
5. september 2011 ob 08:22
lepo te prosim ne navajaj člankov iz Kalimeropress-a.
»Okuženo« sodnico Barbaro Klanjšek o Patrii podučeval Drago
http://www.reporter.si/index.php?option=
com_frontpage&Itemid=3
ption=com_content&task=view&id=6
265&Itemid=59"]
Strah me je take države! [/url]
http://www.reporter.si/index.php?option=
com_frontpage&Itemid=3
[url="http://www.reporter.si/index.php?o
ption=com_content&task=view&id=6
265&Itemid=59"]
»Okuženo« sodnico Barbaro Klanjšek o Patrii podučeval Drago Kos[/url]
5. september 2011 ob 07:29
Ta članek se je pojavil na MMCju 15minut pred 16to včeraj.
Prvi komentar ob 16:50
in ne pretiravaj.
Le kaj ima proces proti JBTZ zveze s preganjanjem korupcije pri nakupu nepotrebnega orožja?
1. Tožilci so iz istega legla v obeh primerih.
2. Tudi Janša in Patria nimata nič skupnega.
In Ko se pamet drugih podcenjuje.
Pa ne da je montiran tud na finskem in taisti na avstrijskem kamor bo Janša vabljen še kot priča.
Torej govorimo v eni zadevi mednarodnih razsežnosti.
5. september 2011 ob 01:47
Popravek
Njen mož je z znanim lobistom ministra Križaniča, Isajlovičem neposredno aretiral Janšo leta 88
Še malo z drugega zornega kota:
Afera Patria se je "uradno" začela 1. septembra 2008, ko je finska javna televizija predvajala dokumentarec Resnica o Patrii, toda zametki afere segajo globlje, v leto 2003, v čas vladavine LDS-a.
Leta 2003 je vlada, ki jo je vodil Anton Rop (LDS), prodala Sistemsko tehniko Viatorju & Vektorju, ki jo je vodil Zdenko Pavček, Ropov strankarski kolega. Kmalu po prodaji je Pavček 29-odstotni delež Sistemske tehnike prodal avstrijskemu podjetju Steyr-Daimler-Puch. Spomladi 2004 je državni zbor, v katerem so imele večino levosredinske stranke na čelu s LDS-om, sprejel resolucijo, ki je za Slovensko vojsko predvidevala 135 oklepnikov.
Podpis pisma o nameri s Pavčkom
20. avgusta 2004 je sledil je podpis pisma o nameri izdelave vojaških osemkolesnikov v vrednosti 250 milijonov evrov med Pavčkovo Sistemsko tehniko in ministrstvom za obrambo, ki ga je vodil Anton Grizold, prav tako iz vrst LDS-a.
Vendar se je dobičkonosni posel Pavčku izjalovil, saj se je moral njegov LDS po porazu na volitvah leta 2004 posloviti od oblasti, novi obrambni minister Karl Erjavec (DeSUS) pa se je odločil za javni razpis, na katerem je Sistemsko tehniko premagala finska Patria oz. domači Rotis, zastopnik finskega podjetja.
Pavček Erjavcu: Šel boš skozi kalvarijo
Pavček se z izgubo posla ni sprijaznil. Erjavec celo trdi, da ga je Pavček, potem ko je junija 2006 ministrstvo za obrambo sprejelo sklep o izbiri Patrie oz. Rotisa, na svojo željo obiskal in zahteval, naj prekliče sklep o izbiri, drugače bo imel "hude težave" in bo "šel skozi kalvarijo". Ministrstvo sklepa ni preklicalo, ampak je Erjavec decembra 2006 podpisal 278 milijonov evrov težko pogodbo o nakupu 135 oklepnikov z zmagovalcem javnega razpisa. Začela se je afera Patria.
Komisijo obrambnega ministrstva, ki je izbirala med obema ponudnikoma in ugotovila, da je Patriin oklepnik boljši, je vodil brigadir Bojan Pograjc, vodja vojaško-strokovnega dela strokovne komisije za izvedbo naročila omenjenih vozil je bil brigadir Branimir Furlan, predsednik delovne skupine pa Peter Stavanja. Pogajalsko skupino, ki se je po izboru pogajala s Patrio o pogodbi, pa je vodil brigadir Dragan Bavčar.
Nakup patrij pod drobnogledom opozicije
Izbira Patrie ni zgolj razburila Pavčka in poražene Sistemske tehnike, ampak tudi opozicijo, zlasti LDS. V DZ-ju je bila ustanovljena preiskovalna komisija o nakupu oklepnikov, ki jo je vodil poslanec LDS-a Milan M. Cvikl (pozneje je prestopil k Pahorjevemu SD-ju). Bolj ko so se bližale volitve, vse srditejši so bili politični spopadi okoli nakupa oklepnikov.
Takratna opozicija je nakup patrij označila kot netransparenten nakup, ki je oškodoval slovenske davkoplačevalce, vse močnejši so bili očitki o koruptivnosti posla, ki so se še okrepili, ko je finska policija sredi maja 2008 začasno priprla nekaj zaposlenih iz Patrie, in sicer v okviru preiskave, ali je finsko podjetje Patria podkupovalo uradnike, da bi pridobilo pogodbe s Slovenijo in Egiptom (pozneje se je preiskava razširila tudi na prodajo oklepnikov Hrvaški).
YLE: "Resnica o Patrii"
Spor v t. i. Cviklovi komisiji se je zaostril, ko so koalicijski člani preiskovalne komisije za pričo določili Cvikla, ker je kot pisca izvedenskega mnenja povabil Ivana Prebila, nekdanjega člana uprave Patrii konkurenčnega Viatorja & Vektorja - Cvikl tako ni mogel več biti predsednik komisije. Cviklu so sicer tudi očitali, da je s Pavčkovim podjetjem povezan prek takratne ljubice, zdaj žene, Jerce Legan, ki je pogodbeno delala za Viator & Vektor. Levosredinska opozicija pa je Cviklovo razrešitev označila kot puč in poskus oviranja parlamentarne preiskave spornega posla.
Politično ozračje pred bližajočimi se državnozborskimi volitvami pa je vrelišče doseglo 1. septembra 2008, ko je finska javna televizija YLE prikazala dokumentarec Resnica o Patrii, v katerem je finski novinar Magnus Berglund takratnega predsednika vlade Janeza Janše obtožil prejemanje podkupnine Patrie - finsko podjetje naj bi za pridobitev posla plačalo 21 milijonov evrov. Ta denar naj bi poleg Janše dobili še nekateri drugi slovenski javni uslužbenci.
Razvpita črka "J"
Po poročanju finske televizije naj bi bila v Sloveniji oseba s črko "J" (po Berglundovem mnenju naj bi se za to črko skrival Janša, glede na dokumente, ki so prišli v javnosti leta 2009, pa naj bi bila črka J oznaka za Hrvata Bartola Jerkovića in povezana s prodajo patrij Hrvaški) odločilna za sklenitev posla in tej osebi bi moral poslovnež Walter Wolf dostaviti denar.
Poleg Wolfa naj bi bila za razdeljevanje podkupnin po poročanju YLE-ja zadolžena še slikar Jure Cekuta in podjetnik Rudolf Leban. Berglund dokazov, ki bi potrjevali njegove navedbe, ni predložil, pri čemer se je skliceval na varovanja virov, napovedal pa je, da bodo dokumenti postali javni, ko jih bo finska policija predala tožilcu in se bo začel sodni proces. Do zdaj Berglund omenjenih dokumentov še ni predstavil.
Janša: Čista laž in konstrukt
Janša je navedbe YLE-ja označil kot čisto laž in konstrukt. Opozoril je, da je bila odločitev o nakupu oklepnikov sprejeta v času Ropove, in ne njegove vlade. Na podlagi te odločitve je vse postopke izvedlo ministrstvo za obrambo - od razpisa do izbora in podpisa pogodbe. Sam se v postopke ni niti vpletal niti ni bil seznanjen, prav tako ni podpisal pogodbe (to je storil Erjavec) niti je ni videl.
Skeptiki in nasprotniki Berglunda so obtožbe o podkupovanju najvplivnejšega politika desne sredine v Sloveniji označili kot politični konstrukt slovenske levice. Opozarjali so, da je bil Berglundov vodnik v Sloveniji novinar Blaž Zgaga, poleg novinarja Mateja Šurca pobudnik peticije 571 levici naklonjenih novinarjev, ki so Janšo leta 2007 obtožili ogrožanje medijske svobode.
Povezave med slovenskim in finskim SDP-jem?
V oddaji so bili Berglundovi sogovorniki tudi Cvikl, predsednik protikorupcijske komisije Drago Kos (njegov brat Miran Kos je pravno zastopal Sistemsko tehniko), Milan Švajger, direktor poražene Sistemske tehnike, ki se je prizadevala za razveljavitev posla, in nekdanji generalni direktor policije Bojan Potočnik, sicer kandidat opozicijskega LDS-a na volitvah.
Pojavile so se celo trditve o povezavi med Pahorjevim SD-jem in finskimi socialdemokrati. Sprožil jih je sam Berglund, ki je povedal, da je bil direktor televizije YLE Mikael Jungner pred tem svetovalec nekdanjega premierja iz vrst finskega SDP-ja (zanimivo je, da zdaj Jungner ni več direktor YLE-ja, ampak sekretar finskega SDP-ja). YLE imajo sicer finski televizijski gledalci, ki se imajo za desno usmerjene, za levičarsko televizijo. Pahor in drugi vidni socialdemokrati so povezave z nastankom oddaje zanikali.
Afera Patria Kučanov "veliki pok"?
Za številne je afera Patria "veliki pok" nekdanjega predsednika države in dolgoletnega Janševega političnega nasprotnika Milan Kučan, o katerem je konec avgusta, nekaj dni pred objavo Resnice o Patrii, pisal Nedeljski dnevnik. Za Kučane so te obtožbe zgolj špekulacije. Številni sicer menijo, da je afera vplivala na volitve in da je to eden izmed razlogov za poraz SDS-a.
Janša je po objavi dokumentarca vložil ovadbe proti Berglundu, Švajgerju, Potočniku in Kosu, a je okrožno državno tožilstvo marca 2009 zavrglo ovadbe zoper zadnje tri, ne pa tudi proti Berglundu. Janša je nato zoper Berglunda in finsko televizijo YLE, Potočnika in Švajgerja sredi leta 2009 vložil tudi civilno tožbo, a sodni mlini meljejo počasi (zapletalo se je glede krajevne pristojnosti sodišča), tako da sodbe še ni. Obravnava tožbe proti Berglundu in YLE-ju se je začela junija letos, Berglunda pa na sodišče ne bilo.
Očitki o oviranju dela policije in tožilstva
Že v dokumentarcu Resnica o Patrii je Potočnik dejal, da je mogoče, da je Janša zaustavil delo policije pri preiskavi domnevne korupcije pri nakupu oklepnikov (pozneje je Potočnik trdil, da je to le njegova domneva), po izbruhu afere so Kos, levosredinske opozicijske stranke in nekateri mediji izpostavljali to, da je slovenska policija depešo avstrijskega Interpola o domnevno sumljivi transakciji med Wolfom in Riedlom prejela februarja 2007, nanjo pa odgovorila šele maja naslednje leto.
Wofl in Riedl sta sicer zanikala, da je omenjena transakcija povezana z nakupom patrij, takratni notranji minister Dragutin Mate pa je na izredni seji DZ-ja 9. septembra 2008 pojasnil, da je notranja preiskava pokazala, da je pri depeši lahko šlo za hudo malomarnost ali za naklepno dejanje. Zanimivo pa je, da je postopek proti policistu, ki naj bi bil odgovoren za založeno depešo, po menjavi oblasti in prihodu Katarine Kresal na čelu notranjega ministrstva zastaral, policist pa se je vrnil na staro delovno mesto. Policija tudi po prihodu izbranca Kresalove Janka Gorška na čelo policije ni niti resno preiskovala niti potrdila očitkov in domnev o Janševem oviranju dela policije, ki so se pojavile po objavi dokumentarca.
Očitki na račun Draga Kosa
Če so po menjavi oblasti potihnile obtožbe na delo policije, pa so se vse do odhoda Barbare Brezigar z mesta generalne državne tožilke vrstile kritike in očitki levosredinskih strank na račun pristranskosti Brezigarjeve (denimo pri vložitvi zahteve za preiskavo zoper Berglunda julija 2009) oz. celo njene vpletenosti v zadevo Patria (domnevno komuniciranje z osumljencem v zadevi Patria).
Številni so kot glavna kreatorja afere Patria že takoj po njenem izbruhu označili Draga Kosa. Janša - s Kosom sta na "bojni nogi" že od Depale vasi leta 1994 - je že na izredni seji DZ-ja septembra 2008 dejal, da je Kos tudi na tej aferi pustil svoje "prstne odtise". Kos je kreiranje afere zanikal, že nekaj dni po izbruhu afere pa je za TV Slovenija 9. septembra potrdil, da je v letu 2008 nekajkrat obiskal Finsko oz. finske policiste, ni pa vedel, kdaj in koliko časa je bil v tej skandinavski deželi.
Kos Fincem navajal imena
Na novinarski konferenci 11. septembra pa je dodal, da so ga finski preiskovalci (z njimi naj bi se prvič sešel junija 2007) spraševali o Wolfu in Riedlu, ni pa se spomnil, ali tudi o Janši. Naslednje leto so se v javnosti pojavili dokumenti, ki po mnenju številnih postavljajo te Kosove trditve na laž. Decembra 2009 pa je časnik Delo objavil kopijo dela zapisnika zaslišanja Kosa na Finskem aprila 2008, na katerem je Kos poročal o domnevni vlogi vsaj 34 slovenskih državljanov v zadevi Patria.
Iz zapisnika je razvidno, da je Kos kot zastopnika Patrie v Sloveniji imenoval Darka Njavra in Toneta Krkoviča, Jožeta Zagožna je obtožil, da je Erjavcu predlagal, koga naj izbere na razpisu, omenjal pa je tudi Marjana Senico, vodjo logistike na obrambnem ministrstvu, ter Pograjca, ki naj bi bil Janšev sošolec.
"Veliki pok na Finsko v svoji aktovki nesel Kos"
Vsi navedeni so Kosove obtožbe zavrnili in jih označili za lažne obtožbe, Janša (zanikal je, da je bil Pograjc njegov sošolec) pa je dejal, da je po objavi dokumenta jasno, da je "veliki pok iz Slovenije na Finsko v svoji aktovki nesel Kos". Spomnimo: Kos je 2. septembra 2008 dejal, da nima dokazov za svoje besede o tem, da so v nakup oklepnikov "vpleteni ljudje blizu vrha", ki jih je izrekel v dokumentarcu Berglundu. Če bi jih imel, pa bi jih predal policiji, je zatrjeval tedaj.
Rdeča nit afere Patrie, ki se kot jara kača vleče že tri leta, so bile obtožbe o domnevnem podkupovanju, toda od Berglundovega dokumentarca naprej so se pojavile številne različice, ki so vnesle veliko zmede in zapletle zgodbo. Zelo odmevna zgodba je bila tista, ki jo je novembra 2009 predstavil časnik Delo oz. njihov novinar Dejan Karba, ki je zapisal, da denar iz Patrie ni končal pri Janši (kot trdi Berglundov dokumentarec), temveč v stranki SDS. Denar naj bi bil porabljen tudi za brezplačnike, ki so izhajali pred volitvami leta 2008.
Sodišče dalo prav Janši in SDS-u
Pri tem se je Karba skliceval na navedbe finskega kriminalista v zadevi Patria Kaja Erika Björkqvista, ki pa je to takoj zanikal in zatrdil, da nimajo nobenih dokazov, da je denar iz Patrie končal v kateri koli stranki ali pri katerem koli članu stranke. Janša je zato proti Delu vložil tožbo, ki je bila uspešna - julija letos je sodišče odločilo, da se mora Delo opravičiti in izplačati denarno odškodnino 10.000 evrov.
Nekaj dni pred objavo za Janšo ugodne sodbe v zadevi Delo oz. Karba pa so mediji objavili, da je avstrijsko državno tožilstvo konec junija vložilo obtožnico proti petim osumljenim, med njimi tudi proti Riedlu in Wolfu. Riedl naj bi med 1. januarjem 2005 in 2. septembrom 2005 prek Zagožna Janši ponudil dogovor, da bo lokalni zastopnik Patrie izbran po željah SDS-a. Riedl naj bi Zagožnu 15. februarja 2007 izročil 900.000 evrov (številka se zelo razlikuje od Berglundovih 21 milijonov evrov podkupnine, pa tudi od 8,1 milijona evrov iz slovenskega obtožnega predloga). SDS je obtožbe zanikal.
Avstrijski tožilci vložijo obtožnico
Avstrijska obtožnica, prav tako kot slovenski obtožni predlog in Berglundov dokumentarec, ne pojasnjuje, kako naj bi domnevno podkupovanje Janše oz. SDS-a vplivalo na izbiro Patrie, saj je postopek vodilo ministrstvo, na čelu katerega je bil Erjavec (njega pa še nihče ni obtožil sprejemanja podkupnine). Tudi člani komisije, ki so neposredno izbirali oklepnik in bi po - če bi bile obtožbe o korupciji pri izbiri oklepnika resnične - že po logičnem sklepanju morali biti vpleteni v podkupovanje (npr. Pograjc, Furlan, Stavanja), niso v nobeni obtožnici.
Še pred vložitvijo obtožnic v Avstriji je decembra 2009 tožilka Branka Zobec Hrastar zoper nekdanjega načelnika Generalštaba Slovenske vojske Albina Gutmana in nekdanjega obrambnega ministra Erjavca vložila obtožni predlog zaradi kaznivega dejanja nevestnega dela v službi (ne pa tudi sprejemanja podkupnin). Predlog je bil vložen v zvezi s podpisano pogodbo za nakup oklepnih vozil. Zobec Hrastarjeva je bila z obtožnim predlogom na sodišču neuspešna, saj sta bila Erjavec in Gutman aprila letos oproščena.
Zakaj ni obtožnega predloga proti Cekuti?
Zobec Hrastarjeva ni vložila obtožnega predloga samo proti Erjavcu in Gutman, ampak avgusta 2010 tudi proti Wolfu, Zagožnu, Krkoviču, direktorju Rotisa Ivanu Črnkoviču in Janši, ki ga je Zobec Hrastarjeva najprej obtožila poskusa sprejemanja podkupnine, ki je bila nato prekvalificirano v sprejemanja podkupnine za nezakonito posredovanje "neugotovljenega dne, na neugotovljenem mestu in na neugotovljen način".
Med glavnimi dokazi, do katerih so se dokopali kriminalisti, naj bi bil načrt, ki ga je policija našla v Črnkovičevem računalniku. V njem naj bi bilo zapisano, kako med njega, Zagožna, Krkoviča in stranko (Zobec Hrastarjevo to razlaga kot stranko SDS; Črnkovič trdi, da beseda stranka ne pomeni politično stranko) razdeliti denar, ki bi ga Patria nakazovala Rotisu.
Riedl Cekuti izročil 340.000 evrov
V njem je po neuradnih podatkih zapisano, da bodo 8,1 milijona provizij v poslu razdelili med lastne stroške, petodstotni dobičel ter manjše deleže, od katerih bo enega dobila tudi stranka SDS. Spomnimo: Berglund je govoril o 21 milijonih evrov podkupnin, avstrijski tožilci o 900.000 evrih.
Potem ko je obtožni predlog "pricurljal" v javnost, se je med drugim takoj pojavilo vprašanje, zakaj ni med obtoženimi tudi Cekute in zakaj Zobec Hrastarjeva ni zaslišala nekdanjega premiera Ropa. T. i. štabni dokument "Influental Matrix, Slo project" (matrica vplivanja), ki so ga finski preiskovalci našli v finski Patria in je temelj finskega dela preiskave domnevnega podkupovanja, namreč Cekuto omenja kot enega izmed virov, nedvomno pa tudi je, da je od Riedla prejel 340.000 evrov - čemu, ni nikoli pojasnil. Rop pa je v dokumentu omenjen kot nekdo, ki je lobistično "pokrit".
Štabni načrt Patrie nastajal od leta 2004
Prvi osnutek omenjenega načrta, ki ga je za Patrio s pomočjo Riedla sestavljal uslužbenec podjetja Reijo Niittynen, takrat generalni zastopnik Patrie za Slovenijo in Hrvaško, naj bi nastal že leta 2004 - to je bilo leto, ko je DZ sprejel resolucijo o oborožitvi Slovenske vojske z oklepniki 8X8.
V štabnem dokumentu je napisano, da bo Wolf lobistično pokril predsednika države Janeza Drnovška, predsednika vlade (v dokumentu je kot predsednik vlade napisan Rop, hkrati pa piše, da je predsednik vlade po volitvah Janša), lokalno industrijo in ministrstvo za obrambo. Slikar Cekuta naj bi bil zadolžen za projektni tim na obrambnem ministrstvu in za štab Slovenske vojske, poleg tega pa naj bi imel vpliv tudi pri premierju in predsedniku republike.
Janša: Zobec Hrastarjeva ponaredila dokaz
Junija letos je Janša je vložil kazensko ovadbo zoper Zobec Hrastarjevo zaradi utemeljenega suma zlorabe uradnega položaja ali uradnih pravic. Tožilka naj bi namreč ponaredila ključni dokaz obtožnega predloga zoper Janšo - preprosto naj bi si izmislila, da je Črnkovičeva žena poslala septembra 2005 Riedlu elektronsko pismo, v katerem je napovedano usklajevanje z Janšo glede sodelovanja Rotisa s Patrio.
Črnkovič je pozneje razložil, da so Janšo v prvem (neodposlanem) osnutku elektronske pošte Riedlu omenjali zgolj zato, da bi naredili boljši vtis, ki bi jim pomagal pri sklenitvi posla, a so nato Janšo izbrisali in zapisali, da se usklajujejo z ministrstvom za obrambo, kar je bilo tudi res.
Zobec Hrastarjevo zamenjal Ferlinc
Konec julija je Okrožno državno tožilstvo v Ljubljani zavrglo Janševo kazensko ovadbo zoper Zobec Hrastarjevo, zato je Janša na okrajno sodišče vložil obtožni predlog proti tožilki. Ta je še pred zavrženjem ovadbe presenetila javnost z napovedjo odhoda s tožilstva, češ da ne namerava več delati na takšni funkciji v državi, ki ne more ali noče zaščititi svojih funkcionarjev (njeni kritiki pa menijo, da se je preprosto ustrašila podobnega neuspeha kot pri Erjavcu in Gutmanu).
Po zadnjih podatkih tožilka za zdaj ostaja na tožilstvu, zadevo Patria pa je prevzel tožilec Andrej Ferlinc. Sojenje, ki se bo začelo 5. septembra, naj bi bilo brez navzočnosti javnosti, tako kot pri Gutmanu in Erjavcu.
Aleš Žužek
Ta isti Hrastar se je udeležil nedavne pijanke Sovinih agentov kod poroča Požareport Ekskluzivne fotografije. Mrtvo pijani agenti in agentke Sove na pikniku
4. september 2011 ob 20:11
Če bo prišlo do tajnih procesov, posebej v tem primeru, naj bi
narod dobesedno razbil sodno stavbo.Kaj pa,če je prav to tudi
namen?Tudi v tem primeru bi sedanji vlastodržci imeli pravico
uvesti stanje izrednih razmer in to zadržati več let. Torej, nujno
je zadržati trezno glavo, saj bi vsako nasilje peljalo vodo na
mlin sedanjim gospodom, ki imajo pravosodje, policijo, vojsko,
denar...
Točno tako. Se strinjam z vami, zato sem tudi napisala ali res želijo narodov bes. In ker se tega sigurno zavedajo tudi desne stranke (SDS) tudi ne pozivajo ljudi k uporu. (pa ta hip jim tega še niti ni treba). Upajmo torej, da se bo levica kulturno umaknila s prestola.
Ti pa res bereš samo spletno stran SDS. :)
Tako v Avstriji kot na Finskem so sodni procesi utemeljeni na verigi Wolf, Riedl, Zagožen, Krkovič, Janša. Le zakaj naj bi bili v Sloveniji v korupcijo vpleteni Pavček, Rop in ... mrtvi Drnovšek ?!?!
Saj razumem, da poskušajo v SDS krivdo za koruptiven posel zvrniti na druge ... ampak mrtvi Drnovšek?!
A bojo volilci SDS res raje verjeli take neumnosti, kakor posumili, da Janševe klobasarije o svetovni komunistični zaroti proti njemu nemara vendarle nimajo popolnoma nobenega smisla?
hehe.. kje pa !! gre se le za t.i. "uravnotezenje medijskega prostora"..
;))
Prav nasprotno!!!
Ta clanek do potankosti razlozi vse podrobnosti, ki so potrebne, da lahko razume afero "Patria" vsak , ki te afere ni spremljal v preteklosti in vsak clovek, ki to prebere lahko pride do nekaterih logicnih zakljuckov glede protagonistov, ki so to afero skonstruirali.
V glavnem, na plano bodo kmalu prisle vse zakulisne igrice, ki so se dogajale pred letom 2004 v casu Drnovskove in Ropove vlade in v te so bili vpleteni povsem drugi ljudje, kot jih danes obtozujejo. Sojenje bo vrglo na plano Cekuto, Cviklja, Pavcka in se koga...
Pozabljaš, da skoraj celotna slovenska desnica stoji in pade na ideji, da obstaja svetovna komunistična zarota na linija Finska-Avstrija-ZDA-Murgle, ki kar naprej laže o ubožčku Janši.
Si že kdaj pomislil, da je mogoče vse skupaj dosti bolj preprosto? Ali si pač tipični volilec naše tranzicijske desnice? :)
To je pa zato, ker so politiki na desnici bolj posteni in si ne izmisljujejo afere vsake tri dni proti svojim nasprotnikom (npr. Pahorju), tako kot komunisticni levicarji, ki lahko samo na taksen nacin zmagajo na volitvah...
Le kaj ima proces proti JBTZ zveze s preganjanjem korupcije pri nakupu nepotrebnega orožja?
In kaj ima Thaler s tem?
Bodisi si novinar in poročaš, kar se je zgodilo, ali pa si komentator, in komentiraš iz svoje glave in po svoiji vesti. Ta članek pa sodi v rubriko "PROPAGANDA" in ne v rubriko "NOVICE"!
Številni menijo, da primerjava sojenja Janši in obravnava Thalerjevega dejanja kaže na dvojna merila našega sodstva. Če Janši sodijo zaradi domnevnega kaznivega dejanja, ki naj bi ga storil neugotovljenega dne na neugotovljenem kraju in na neugotovljen način, pa za zdaj nič ne kaže, da bo Thaler stopil pred sodnike zaradi dejanja, ki so ga kamere britanskih novinarjev posnele ugotovljenega dne na ugotovljenem kraju in na ugotovljen način, opozarjajo kritiki. Foto: MMC RTV SLO
Omenjeni citat je nesramno in namerno zavajanje javnosti, sploh s strani "novinarja". Na ponujene zaključke pa se z veseljem lepijo vsi, ki jim leti zaključki odgovarjajo.
Vsak, ampak res vsak zelo dobro ve, da nezakonito pridobljeni posnetki na sodišču niso vredni niti toliko, kot je vreden uporabljen WC papir. Zaradi tega zakonskega določila (ki ga mimogrede poznajo vse, približno demokratično urejene države), se lahko prav vsak, ujet "na finto" izgovarja, kako je vse vedel, kako je igral igro, kako je bla,bla,bla...........
Zaradi tega enostavnega dejstva se je naravnost nemoralno spraševati, ali veljajo "dvojna merila."
Pa naj ne bo sporno. Thaler mi je bil vedno zoprn in antipatičen, Mnenja sem, da bi moral politik ki "nasede" na tako novinarsko finto NEPREKLICNO in TAKOJ odstopiti (kar so nekateri drugi tudi storili, ali pa "lobistom" takoj reči.:"Fuck off"!
Tole sem pa moral napisati, ker se mi prodajanje bučk s strani novinarjev prav tako zdi sporno. In, če smo že Repovža, dajmo vse, ki zavajajoče pišejo.
Na neugotovljenem kraju in na neugotovljen način
Erjavec in Gutman že spoznana za nedolžna...
Kot da bi bral spletno stran SDS, tudi MMCju je jasno, da Janša ne more bit kriv!
... to je kost za ljudstvo ...
... da pozabijo vsaj malo na slabo gospodarsko stanje v državi in na odnos vlade do države ...
Leta 1989 se je tudi začenjal,le da so takrat povedali da je JJ v svoji mizi imel neki dokument....
Leta 2011 je zadosti...neugotovljenega dne, na neugotovljeni način ,na neugotovljenem mestu je JJ nekaj naredil......
Gnusi se mi tale oblast, gnusi........
a je berglund predložil dokaze, kot je svojčas kokodakal, da jih bo, če bo treba ?
(se opravičujem kučanovikom?
Politični proces slovenske oblasti pod vodstvom KPS proti politikom, ki delujejo v državi kot opozicija ???
Hahaha, spet teorije zarote. Komunisti hočejo nekaj prikrit. lol.
Naslednji trenutek ko ti bo janša rekel da je to dobro da je za zaprtimi vrati, da se ne bo moglo izkoriščat za medijske manipulacije in da mediji ne bodo vsak dan sojenja mogli v volilnem času o tem poročat, pa boš seveda temu ploskal.
Daj malo razmisli no preden kaj napišeš. Ali res ne znaš sploh napisat nisč drugega kot "grdi komunisti".
Ne vem no, ampak meni se zdi dobro da je to sojenje za zaprtimi vrati, pa da se samo na koncu pove rezultat. Ne pa da bomo vsak dan poslušali o zadevi patria, sploh ne v času volitev in nenazadnje tudi janša sam je večkrat rekel da ne želi da bi se v medijih neprestano govorilo o aferi patrija, ampak o pomembnih zadevah za državo. In smešno, sem levičar pa se strinjam tukaj z njim.
naj se stvar reši na sodišču, ne pa da se preko afere manipulira. In naj se pred volitvami predstavljajo programi strank, ne pa da se govori o neki stvari, ki v resnici spada na sodišče.
vedel sem da je wolf dobil tista 2,3 miljone eurov in da jih je vrnil ridlu
in mislil sem da tudi če je šlo za kakšen poskus korupcije, da je ta spodletel in se je denar vrnil, oz. da posledično korupcije ni bilo in da bo vse skupaj na sodišču padlo
po tem kar so danes povedali, kako je ta denar krožil, pa sem prepričan da bosta da se ridl pa wolf več ne moreta izmazat kot nedolžna
dvomim pa da se bo ugotovilo komu je dejansko bil denar namenjen in pomojem ni nobenih dokazov da bi to res bil janša, ker lahko je tudi erjavec, lahko so to raznorazni oslužbenci na ministrstvu, ki so svetovali ministru in jih javnost praktično ne pozna, ker niso medijsko in politično zanimivi...
no ja, pustimo se presenetit
neglede na razultat upam predvsem to da se bo zadeva končno zaključila
pa kaj to pišeš, če povprečen Slovenc ne ve kako izgleda svet čez lokalni hrib? :D
Bil sem zaradi službe, kjer sem več kot dostojno zastopal našo državo na dveh področjih po celem svetu. Rad bi vam samo povedal, da sta edini državi, kjer bi še šel živeti poleg Slovenije Avstralija in Kanada, sicer pa se tu ko se sestavi cel mozaik dobro živi. V Sloveniji je ogromno dobroge, verjamete ali ne več dobrega kot slabega. Dobro se je živelo in delalo tako pred osamosvojitvijo kot po osamosvojitvi. Napredovali smo tako pod levimi, desnimi in drugimi vladami. Mnogim državam v svetu smo zgled, tujci in ljudje (profesorji), ki pridejo k nam so navdušeni nad nami in urejenostjo.
Gotovo ni vse dobro in veliko je tudi problemov, na katere je prav, da se opozarja, ki so pa tudi povsod drugje. nikjer na svetu ne tečeta med pa mleko.
In kaj me torej najbolj moti: predvsem vaše izrazoslovje levo usmerjenih: bulmastifi, udbomafijaši, komunajzerji, opranoglavci, ...
Moti me tudi pljuvanje po vsem kar se dogaja pri nas. Imamo eno najbolj socialnih držav, kako po svetu pogledajo naprimer ko povem, da imamo pri nas brezplačen študij,..
In še je veliko naših skupnih stvari, k iso veliko bolje urejene kot po svetu.
Zato pljuvanje vsevprek in nihilizem ne pelje nikamor. V tem trenutku potrebujemo prej samozavest in zavedanje problemov in enotnost, da rešimo še nekatere strukturne probleme, ki nas še tlačijo dol.
Enako velja tudi za levičarje, ki so pod janšo pljuvali kako je bilo vse narobe. Ni bilo.
Zato lep dan vsem in malo več strpnosti prosim in spoštovanje drugače mislečih, in mogoče malo več kontrole s strani moderatorja, da se uresničuje dostojnost dialoga.
ne moreš kar takoj po kolegi. Z enim stavkom je pač nekaj hotel
povedati. Prav zaradi tega pišem tako dolge poste. Posebej, ko
se gre za resne zadeve.
Ne branim ga, ker je to verjetno sposoben sam. Le ni v redu, da
se vse skupaj oddaljuje ot teme.
Lep pozdrav!
ej model oprosti no. Ampak ti pa si obremenjen. Daj se malo sprosti no.
arto77
4. september 2011 ob 20:15
in
tupamaross
4. september 2011 ob 20:19
Slovenci smo gensko pohabljen narod. Prve amputacije so se začele že med IISV z likvidacijami ljudi, ki so vedeli kaj pomeni komunizem. Največja amputacije slovenskih možganov se je zgodila leta 45 ko so pobili vse kar ni zbežalo pred rdečo drhaljo. Kar malega mislečega naroda je še ostalo so pa zatrli z povojnimi procesi in Golim otokom.
čestitam Ti za podatek in se Ti iz srca zahvaljujem. Res tega
nisem vedel. Vendar, nikoli ne pozabi, da so pijani ali trezni,
drogirani...agentej, vedno in le agentje in nič drugega.Vedno
iščejo žrtve na tak ali kakršenkoli drugi način.
Še enkrat lepa hvala in lep pozdrav!
4. september 2011 ob 21:21
Vsi zgoraj navedeni
so pravzagotovo pripadniki določenih tajnih služb
Takih ti garantiram, da ne!
še nekaj njih, ki so kadarkoli in na katerikoli način bili v
kontaktu z Janšo in se jim da dokazati,da so prejeli denar
iz naslova nabave Patrij se lahko kadarkoli zlaže, da je bil
posrednik pri izročitvi denarja Janši. Vsi zgoraj navedeni
so pravzagotovo pripadniki določenih tajnih služb. Tujih,
nemara pa celo naše,v kar sicer dvomim.Torej je odvisno
kaj te tuje tajne službe hočejo doseči preko svojih agentov.
Najmanjša malenkost je, da eden njih po nalogu svojih
nalogodavcev opiše minuto, uro, dan, mesec, leto..., ko se
je dokazano približal Janši na katerikoli način in to zlorabi,
kot dokaz, da mu je takrat nekaj pač izročil. Ali so naši vrli
sodniki in tožilci resnično toliko sposobni, da vgotovijo, da
so vse to falsifikati in manipulacije tujih tajnih služb skupaj
z našimi določenimi vlastodržci? Ne. Našim sodnikom se
preprosto ne da preveč misliti.
Povsod in vedno na sodišču velja tisto pravilo, da če ti dve
priči trdijo na sodišču, da si pijan, lezi in se kotali, tudi, če
niti kaplje alkohola nisi spil. Edino tega me je strah. O tem bi
tisti, ki mu resnično želijo dobro, morali še kako voditi računa.
Samih falsifikatov me ni strah, ker jih je možno dokazati. Bolj
težko je pričam dokazati, da lažejo.
če ti povem po pravici mi pamet soli internet (seveda je dobrodošel vic dneva (dnevnik) )
kaj pa teb pa ne vem in ne vem, če me zanima
Tvoj komentar o vojačkih se mi zdi zanimiv. Kako to da že cel dan sediš za računalnikom in pišeš komentarje? Dejansko si ti vojaček.
ja psiholog ,kar sprosti se....
ti svoje poste preber... ( ti men da mešam hruške in jabolka??)
v treh postih si zamenjal vsaj tri kategorije
ne mi bluzit
njegova zaletavost nas je pravzaprav rešila prave vojne
pol pa vidiš ta fris od thalerja.....
ja brezveze no
nisem Te namenoma opozoril na določene zadeve. Opažam,
da nekateri komentatorji določenim zadevam bolj škodujejo,
kot jim koristijo. Ali to počnejo namenoma, ne vem. Nikoli v
svojem življenju nisem imel nič zoper katerikoli narod na tem
svetu iz preprostega razloga, ker bi se počutil manjvreden. Bi
se pač zavedal, da si z tem zdravim svoj manjvrednostni
kompleks iz katerihkoli razlogov.
V konkretni temi gre za življenje nekega človeka in si sedaj
zamislimo ali mu lahko pomagamo s sovraštvom do drugih
narodov. Seveda, da ne. Kvečjemu mu lahko to škoduje.
Mi mu kvečjemu lahko pomagamo, da dokažemo, da bodo
prav vsi nekega dneva stali pred sodnike tako, kot on sedaj
mora tam stati, vendar z to razliko, da jim bodo sodili točno
za to, za kar sedaj sodijo njemu pa še zaradi zlorabe sodstva
v politične namene. Namreč, precej dokazov je, da se mu sodi
za početje drugih, predvsem pripadnikov tujih tajnih služb v
španoviji z našimi sedanjimi vlastodržci, ki celo niti kredibilnosti
za karkoli nimajo in so le še muha enodnevnica. Neizpodbitno
je dokazano, da so določeni posamezniki na zelo visokih in
odgovornih položajih v državnih ustanovah sodelovali z naši
državi sovražno nastrojenimi tajnimi službami v cilju, da se
Janšo čim bolj oblati, politično odstrani...
Pusti Ti mujote in Hasote. Verjemi mi, da so enakovredni našim
auslanderjem. Sicer so vsi "tujci" enako obravnavani v katerikoli
državi, le v bolj civiliziranih so manj sovražni do njih.
Torej, nisem Ti tega napisal iz sovraštva, pač pa iz razloga, da
ne mešaš hruške z jabolkami.
Lep pozdrav in oprosti, da izgleda, kot bi Ti solil pamet!
glej ,to ti men prodajaš!!!
sicer smo pa hrvaški prodal orožje ,da so se lahko tepel (trikratna zmaga)
ma kaj bi rad ?
da bi bilo s hrvaško hitro konec in bi bili nasleeeednji teden na tvojem dvorišču?
ne se sprenevedat
bravo!
ne ni lepega pozdrava ,na žalost
hmm , seveda se zavedaš ,da mi v usta polagaš besede
je pa res ,da se "levica" že 70 let trudi spoditi inteligenco iz slovenije. ja , pa še uspeve jim
ko se je šlo za koroško se je folllk odločal med komunizmom in demokracijo
sloveski trst sta pa kardelj in tito menjala za istro ,ki je sedaj hrvaška
ne ti men
ja, Slovenija bi bila za tretjino večja če ne bi KOMUNISTI nikoli videl sloveskih zelenic
sram te bodo v dno duše in tvoje kolege
A na drugi strani eni kradejo milijarde pa "nikomu ništa"
Slovenija od kod lepote tvoje :D
Ni kaj dodati.
proporcionalno, po številu prebivalcev, je največje število
naših ljudi, ki po svetu iščejo delo, da bi preživeli svoje
najdražje. Enako kot ti pišeš sovražno o tujcih iz nekoč
skupne nam države, enako tujci, predvsem pišejo tudi
o naših auslanderjih, predvsem Avstrija (čuši), Italija
(sciavi) in zahtevajo od svojih držav, da nas preženejo.
Ko take neumnosti pišeš,bolj škoduješ svojemu narodu,
kot mu koristiš. Če nočeš lastnemu narodu škodovati,
nikoli več tega ne počni in se drži teme.
Lep pozdrav!
zeh....
njim je totalno brezveze kaj se dogaja v sloveniji....
mamo upokojence
mamo kao študente
mamo izbrisane
mamo geye
mamo lezbiyke
mamo mavrico
mamo rdeče belo...
in na teh skupinah levica gradi svoje volilno telo!
sam tok da pridejo noter (glej LDS)
narod dobesedno razbil sodno stavbo.Kaj pa,če je prav to tudi
namen?Tudi v tem primeru bi sedanji vlastodržci imeli pravico
uvesti stanje izrednih razmer in to zadržati več let. Torej, nujno
je zadržati trezno glavo, saj bi vsako nasilje peljalo vodo na
mlin sedanjim gospodom, ki imajo pravosodje, policijo, vojsko,
denar...
imamo situacijo ko kupec skoraj nesmiselno zanika prejem provizije. Pa so jo dobile tudi prejšnje vlade in to brez vsakega dvigovanja prahu in obtožbe, da so prejeli podkupnine, darila...
Je ni kupčije z orožjem na tem planetu, da ne bi kdo pojedel smetane. Pa ne samo pri orožju....
Za takšne, ki pa zahtevajo tajno sojenje, da Slovenci ne bi mogli videti njihovega neverbalnega komuniciranja in slišati do pikice vsega, kar bo izgovorjenega na sojenju, glede na to, da se sodi največjemu sovražniku levice in vodji največje opozicijske stranke, ki bo itak povedla na volitvah (in to z g. Janšo ali pa brez njega) pa bi morali Slovenci brezpogojno zahtevati, da se jim sodi za Veleizdajo! Zavedajte se že končno tega, da narod več ni nor, narod vas ima že polni kufer in narod bo če bo potrebno vzel usodo v svoje roke. Ko pa enkrat pride do množičnih demonstracij in agresije, pa je to zelo težko zadržati in nihče ne ve, kaj se lahko zgodi. Ali res hočejo to?
(vzdevek madam)
mah
Janša je v vseh teh letih dokazal, da v času jbtz ni bil vreden podpore slovenskega naroda.
Že to da mora jutri na sodišče je velik mednarodni škandal. Politčni bonton v tujini je tak,da mora politik,ki je samo omenjen v kakšni aferi v zvezi s koripcijo nemudoma zapustiti politično funkcijo. Desničarji pa še kar po balkansko, oklepajo se položajev in cvilijo da so žrtve zarote...[
Bi bil tako prijazen in to povedal kar svojim. Na primer Kramerju za tisti milijonček, ki ga je pobasal preden je zapustil banko NLB v derutnem stanju. Za njim pa imaš še vsaj sto Zidarjev in podobnih, Ki po kakšni aferi, katera je požrla stotine milijonov davkoplačevalskega denarja, pa pri tej "balkanščini" niti cvilili niso - ker jim nihče ni nič hotel. Saj so ob razumevanju oblasti, kot to počne komsomolec, seveda prepričani, da oni smejo vse in so organi pregona samo za opozicijo, ki ji pa lahko "naložijo" vse kar se kakemu centralnemu pajku zazdi potrebno.
in ko spet počel bo v sloveniji ponovno prišlo do etničnega čiščenja
ne se slepit
poden ,poden od podna
slovenija je morala zaradi vstopa v nato zabiti nekam dober procent BDP-ja
in ga je !! a bi res raje imeli pavčkove krpane k so bili samo na papirju???
amen ste ,res ste mi amen
res je prodali smo se nwo-ju. še vedno boljše kot pa gniti v jugoslavoji
slovenija bi bila lahko druga švica oz je za nekatere
začne se pa pri morali in podpiranju priseljncev iz bivšiv republik ,ki namerno podirajo slovenstvo in slovenski jaz.
tko ali tako so priseljeni in so nam od pamtiveka nevošljivi oz. pobirajo naše sadove
namerno rušijo državo in še vedno se lahko vrnejo od koder so prišli ????????????
jah kaj čemo ... thaler je pač iz pravega političnega pola!!!!!!!!!!!!!!
V Jugoslaviji so mi sodili, da sem izdal "nevgotovljivo
število čekov bez kritja, na nevgotovljiv način in celo na
nevgotovljivih krajih" Obtožnemu predlogu, ki je postal
pravnomočen, nisem mogel z lastnimi očmi verjeti.
Obsodilno sodbo na prvi stopnji (denarna kazen) je
Višje sodišče razveljavilo in zahtevalo, da se točno in
brezpogojno vgotovi kje so bili čeki izdani, kdaj so bili
izdani, koliko jih je bilo izdanih in kolika je protipravna
premoženjska korist. Torej vrnitev v ponovno sojenje.
Na ponovnem sojenju je resnično nastal najhujše
vrste balkanski primitivizem, ki ga ne bi tle opisoval.
Barantali so, da sem izdal okrog 75 čekov brez kritja
pa niti en sam ček ni bil izdan, da na računu ne bi
bilo kritja. Res pa je, da sem imel materialne dokaze,
orginale, da sem dan pozneje, ko je denar bil nakazan
na moj račun, vnovčeval čeke po celi Jugoslaviji, nikoli
pa niti isti dan ne, kaj šele pred dokazom o tem, da je
denar bil nakazan na moj račun.
Kljub temu ponovna obsodba na še višji znesek denarne
kazni in ponovna zahteva Višjega sodišča, da se določene
zadeve razčistijo... Sledil je umik tožbe s strani tožilstva in
oprostilna sodba. Pet let balkanskega primitivizma in
stroški, ki jih normalen človek ne prenese.
Niti oprostite. Ničesar. Zaradi tega večkrat prosim, da tisti,
ki nikoli niso stali pred balkanskimi sodniki, na balkanskih
sodiščih naj se raje uzdržijo komentarjev. Mislim, da so to
najbolj primitivne tvorbe na svetu.
Dostikrat sem se vprašal ali so mnogi teh ljudi (tožilci,
sodniki) sploh normalni? Mnoge njihove vgotovitve v
sodnih sklepoh kažejo na močno nevravnoeženost, če ne
celo umsko zaostalost. Koncem koncev, niti ni hud problem
nekako počakati in dočakati oprostilno sodbo. Problem so
strahotni stroški, ki ti jih nihče ne prizna.
Niti najmanj ne bi bil presenečen, če bi v naslovu pisalo, da
so ga obtožili neznani tožilci za neznano kaznivo dejanje,
sodili pa mu bodo neznani sodniki na podlagi neznanih
dokazov...
Prekleti Balkan, prekleto njegovo pravosodje...!
Admi,več kot 1h je minila, ni gor mojega bloga.
Torej vse drži kar sem napisal, dobili ga bodo tudi tisti,
ki te plačujejo, ti dajejo zaslužit, tisti ki morajo vedet kaj je res
in kaj ni, vse bo jasno. Oni naj ocenijo sebe in tebe, naj ocenijo
to mizerno dogajanje pri vas in v širši skupnosti, ki ji pripadamo.
Napisat moram, da se ne počutim krivega za vso svinjarijo,
ki nas preplavlja, ker mi ni vseeno, kako bodo živeli moji
otroci, vnuki in pravnuki, ki jih že poznam.
Vse kar sem napisal torej še kako drži .
Irelevantno. Ugotovljen kraj in način nista pogjo za obsodbo.
To je vse nabijanje v prazno, da bi diskreditirali resne obsodbe, ki jih težijo.
Vse to od stranke, ki tako zelo podpira pravno državo.
Stranka Dvoličnežev Slovenije.
njemu in SDS nič. Vsi so krivi samo oni ne, Ponarejannje dokumentov??Kaj bi se zgodilo državljanuv tem in podobnih primerih? A je to demokracija,ki jo je JJ zagovarjal???? Kaj pa razpihovanje sovraštva tudi proti romom in zborovanje n agregorčičevi in govor JJ???
Komentirajte dejstva in ne osebne diskvalifikacije komentatorjev!!! Vlogo in komentar potrebuje
vsebina dokumentov in dejstava!! Kaj pa pljuvanje bivšega predsednika vlade JJ po lastni državi in primerjanje z Belurusijo??? Očitno JJ se naslanja kot bivši komunist na še hujše zunanje komuniste,ki svojo avtoriteo prikazujejo vsakodnevno z načinom vladanja v svoji
državi. A je to nakazovanje prevzema oblasti in način vladanja JJ kot njemu podobni avtokrati
v teh državah? Demokracija ni oblasti namenjena ampak ljudstu,ki ima enake demokratične pravice.kot tisti ki se na demokracijo sklicujejo. Obsodba je vredna vsaka laž,predvsem ljudi
ko so globoko v blatu v raznih aferah. Tajkuni??? Družinski zakonik??? Ustava govori drugače. Janez J. je in bo vedno negativna figura in največji trgovec na balkanu z orožjem.!!
Bil sem neumen,ko sem ga podpiral na Roški!!!!!!!! Sramota njemu in njeovim prisklednikom. Kler je tudi dobra opora njemu. Pa brez zamere!
To bi bilo izredno neevropsko in nedemokraticno...
To da se novinarji lahko kar naprej nekaj zmišljujejo in se sklicujejo na neimenovane vire, samo da se novice berejo oziroma, da se uresničujejo interesi nasprotnikov prizadetega ali njegove konkurence, pri tem pa so novinarji zaščiteni s svobodo govora neglede na to koliko škode - finančne, ugled,...lahko prizadenejo posameznikom, podjetjem....je čista svinjarija. Govorim na splošno ne le za ta primer, ker to je že postala epidemija v slovenskem medijskem prostoru! Nasploh so kaki "poslovni" rumenjaki prvaki v tem!!
Po lani objavljeni e-mail korespondenci med glavnimi akterji v aferi Patria je zadeva dokaj jasna.. !!!
;)
Ja in kaj je smesno? Neugotovljen kraj in nacin. Vazno je ali je prejel ali ne. Ce sumis, in imas neke dokaze, da je prejel ter ne ves kraj/nacin, ma menda ne bos opustil vsega.
In sedaj se bo zopet izgubil trdi disk iz računalnika.. in Mr. "glanzkopf" bo zopet "nedolžno jajnje",katerega hoče potunkati "udbomafija" ?
Če malo spremljaš našo vsakdanjo stvarnost,se ti zdi,kot da živiš v "Babana republiki". Naša Policija,ki nekatere stvari "spremlja in preiskuje" mesece in leta,in ki končno (če) le pridejo na sodišče,se potem tam stvari "pospešijo" na desetletje ali še dalje (razen,če nisi kurji tat -takrat se stvari hitro odvijejo).
Ali smo se 1991 borili za takšno državo ????
po mojem imaš prav, saj je Cekuta priznal, da je podkupnino
(s)prejel. Največja resnica, ki si jo navedel, je pa prav v tem,
da skušajo soditi Janiši za tisto,kar so sami naredili.Namreč,
prejeli podkupnino. To so klasične manire stalinizma, da pač
nekoga drugega obtožiš za tisto,kar si sam naredil,da od sebe
odvrneš pozornost. Kolikor mi je znano, tudi Wolf je priznal ali
ali so mu dokazali, enako kot Cakuti, da so določeni zneski iz
teh poslov prihajali na njegov račun. Nekaj podobnega je z
Pavčekom in Riedlom.Sedaj mi ni jasno,zakaj njim ne sodijo,
saj bi v tem primeru nekako sledili denarju...
"Na neugotovljenem kraju in na neugotovljen način" me pa spominja na procese v UDSSR, ki jih je vodil Berija po nalogu Stalina.
Ce bi prebral, bi ugotovil, da neke dokaze imajo. Ob pomanjkanju dokazov bo pa Veliki Vodja hitro zunaj, nic ne skrbi.
"Naj bi, se govori, domnevajo, na neznani način, na neznanem kraju, od neznane osebe, neznana vsota, mogoče pa, ugibajo,..." - to ni nič drugega kot mlatenje prazne slame, ki jo je sposoben spisati palček iz Murgelj. In, čeprav nisem pravnik - vem, da to ni pravni jezik in ne nasedam taki lažni propagandi, kot nekateri tukaj gor. Imamo ljudi, ki so kradli pred našimi očmi, pa jih niso obsodili, a taka vlada in sodstvo bo potem kredibilno? Ne bit debili folk, prosim.
A na drugi strani eni kradejo milijarde pa "nikomu ništa"
Slovenija od kod lepote tvoje :D
Točno tako. Se podpišem!
Točno tako.
Palček v Murgljah je zelo deloven te dni :)
ali naj bi se po Tvojem vsi, ki jih omenjaš, preprosto pustili
Stalinovim malikovalcem, ki so že skoraj 20 let na vlasti. In,
sedaj bomo videli, kaj so v teh dvajsetih letih sploh dosegli.
Kmali bo prišlo saldiranja dobesedno od dneva, ko smo
postali samostojna države, do dneva naslednjih volitev. Če
je kaj za pokazati, me bo zelo veselilo, vendar v pozitivnem
in ne v negativnem pomenu.
Seveda, v zapletenih zgodbah, kakršna je Patria (in zapletena je z namenom), velik del javnosti običajno pristane na teorijo zarote (levih strank), ker je najlažje razumljiva. Vendar pa, dragi moji, če Avstrijci in Finci, ki so posel z oklepniki že označili za korupcijo, niso referenca za sojenje, potem pa tudi ne vem, kdo je.
vir: http://mikstone.wordpress.com/
Janez Ivan Janša, politični manipulator brez primere v Sloveniji je od spreobrnjenosti v ne-?komunista (ker ga je partija odkljukala, danes želi biti zgleden katolik!?) izgubil vso kredibilnost pri Slovencih, ki jim ni vseeno za njihov zarodek. Verjemejo mu le še njegove ovce z Grimsom na čelu.
Janšoudbofizem, ne hvala!!!
Zobec-Hrastarjeva je napisala da odstopa ker v Sloveniji niso sposobni zaščitit tožilcev, ne ker se obnaša kot ti a.k.a. ponareja dokumente.
A Jankovič je 23 let nazaj že imel novo hišo,pa svojo uspešno firmo,pa Mercedesa..
Tak,da se točno vidi kdo je najvec kradel v samostojni Sloveniji!Oziroma kdo je moral krast,da ne bi cel življenje rjav pulover nosil!!
24-letni neodvisni volilec
Če bi po "Evropskem" procesu bili vsi obtoženi ali pa vsi oproščeni nebi bilo nobenih notranjih trenj, tako pa tega hudiče ne bo nikoli konec, podobno kot se še zmeraj kot jara kača vlečejo stvari iz časa osamosvojitve. A se nebi raje ukvarjali z reformami, ki bi jih morali prej ali slej sprejeti, da bomo sploh preživeli. Zgodovina nas sigurno ne bo rešila iz trenutnih zagat, pač pa le enotnost pri sprejemanju verjatno za vse bolečih reform.
Švedi so si na začetku krize od A do Ž zmanjšali plače sedaj pa si jih ponovno vsi višajo, ker se jim je gospodarsko stanje precej izboljšalo. Pri nas pa še capljamo v letu 1991 ali pa še 60 let prej.
Ej kaj se gremo kdo bo več minosov dobo...
Bravo lepo si napisal
Proti Velikemu Ljubljenemu Vodji se je že pred nekaj desetletji zarotil ves svet.
Najprej njegovi najzvestejši komunistični somišljeniki potem pa še vsi ostali.
Da bo mera polna, danes lažejo in ga po nedolžnem obsojajo doma in na tujem - od Hrvaške, Finske, Nemčije do Avstrije..
Svinjarija, ki ji ni para. Nedolžnega človeka toliko vlačiti po zobeh je višek nesramnosti.
Saj je vendar Hrvatom orožje prodajal Kučan - pa tudi gotovino kasiral, Patrije brez njegove vednosti naročal Erjavec, z največjim ..... na balkanu Sanaderjem je paktiral, se tajno dogovarjal za incidente, se objemal vendar nekdo drugi - verjetno njegov klon. Po domačih in tujih sodiščih se tožari tudi nekdo drugi, pa vse obesijo njemu. Tudi za ponarejanje dokumentov letos spomladi - kar je sicer priznal - a kriva je vseeno stara garnitura ki ga je izšolala sedaj mu pa podtika lumparije. In to najbolj nedolžnemu človeku na svetu. Ne moreš verjeti.
gospod Janez Janša, prosim Vas, če lahko odstopite z mesta predsednika SDS in se do volitev odmaknete s politične scene (po zmagi na volitvah ste lahko spet na tisti funkciji, ki si jo želite). v bistvu se lahko tudi date zapret. kar sami pojdite na dob.
zakaj?
ker me prav zanima kako bodo SD in ostali vodili svojo volilno kampanijo, ko ne bodo več imeli zunanjega sovražnika. ker vse te orožareske afere, patrie in podobne gluposti nam navadnim ljudem že zelo presegajo mejo dobrega okusa.
Glede na to da so na Finskem in v Avstrji sprožili preizkavo bo ze nekaj na tem... sem pa siguren da v Sloveniji nebo noben obtožen, ne glede na to al je dnar prejel Janša al pa kdo drug iz kater druge opcije... se bo prej zbodilo da bodo Finci al pa Avstrici kakega slovenca zaprli
SLOVENIJA forever Balkan, forever criminals
Greh se pove, grešnik pa ne!
naše države. Zdi se, da naši vrli oblastniki preprosto
ne znajo ali se nočejo ločiti od stalinističnih metod.
Ker se istočasno,ko sodijo prvaku največje opozicijske
stranke, na vse pretega trudijo prigrabiti si represivne
organe,pomeni,da nekaj vedo, kar mi, navadni smrtniki,
ne vemo. Predvidevam, da pričakujejo razpad EU in bi
zaradi tega proglasili izredne razmere za nedoločen čas,
vse prvake desnih strank med tem pozaprli in vladasli
resnično po sistemu stalinizma.
Vendar, kaj če do razpada EU ne pride in bodo morali
pristati na volitve? Kaj, če se njih po koncu volitev na enak
način postavi pred sodišče zaradi zlorabe vlasti, represivnih
organov, predvsem pravosodja in policije? Verjetno se bodo
razjokali po vsem svetu, da je to stalinizem, oni pa naj bi se
le malo pohecali, ko so milijarde pokradli, prvake opozicije
pa obtožili, kot bi oni počeli to, kar so sami počeli...
Vse je to Orwel predvidel v "Živalski farmi," le sanjati ni mogel,
da bo to počela neka žepna državica, ki meji na zahod.
Thaler je žrtev mednarodne desničarske zarote!!!
4. september 2011 ob 16:54
Ne morejo biti večno komunisti krivi za vse!
.. kako da ne? :D komunisti so večni - tako kot je večen mandat predsednika SDS!
Hahahahahahahahaha!
Venceremos!
Janša je v vseh teh letih dokazal, da v času jbtz ni bil vreden podpore slovenskega naroda.
Že to da mora jutri na sodišče je velik mednarodni škandal. Politčni bonton v tujini je tak,da mora politik,ki je samo omenjen v kakšni aferi v zvezi s koripcijo nemudoma zapustiti politično funkcijo. Desničarji pa še kar po balkansko, oklepajo se položajev in cvilijo da so žrtve zarote...
saj se trudijo, pa ne uspejo najti boljšega dokaza kot je "naj bi..." ali pa "na neugotovljenem kraju in na neugotovljen način..."
Pristaši Velikega Vodje JJ bodo pa Velikega Vodjo JJ-ja branili vedno, tudi če bo jasno razvidno, da nekaj dela naprej. Enako velja za pristaše levice.
A na drugi strani eni kradejo milijarde pa "nikomu ništa"
Slovenija od kod lepote tvoje :D
.. kako da ne? :D komunisti so večni - tako kot je večen mandat predsednika SDS!
Politični proces slovenske oblasti pod vodstvom KPS proti politikom, ki delujejo v državi kot opozicija ???
Ne morejo biti večno komunisti krivi za vse!
Sramota vseh posebno tistih, ki jim gre denar,
da skrbijo za totalni kaos v državi