Slovenija

Poudarki

  • Poslanci o vladi v petek
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,6 od 37 glasov Ocenite to novico!
Državni zbor
Sedeži, namenjeni ministrom, bodo svoje "lastnike" dobili predvidoma v petek. Foto: BoBo
Gregor Virant, Karl Erjavec, Janez Janša, Ljudmila Novak, Radovan Žerjav
Janša je svojo ministrsko ekipo predstavil v petek, v njej pa so tudi vsi predsedniki strank, ki sodelujejo v koaliciji, z izjemo Gregorja Viranta, ki je predsednik DZ-ja. Foto: BoBo
VIDEO
Predstavitve novih ministrov

Dodaj v

Odbori potrdili še drugo polovico ministrskih kandidatov

Prva polovica kandidatov potrjena pred kulturnim praznikom
9. februar 2012 ob 07:40,
zadnji poseg: 9. februar 2012 ob 21:01
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Pristojni odbori so kot ustrezne kandidate za ministre potrdili Andreja Vizjaka, Aleša Hojsa, Tomaža Gantarja, Senka Pličaniča, Janeza Šušteršiča in Karla Erjavca.

Pred pristojnima odboroma DZ-ja so potrdili kandidata za ministra za delo, družino in socialne zadeve Andreja Vizjaka (SDS) in kandidata za ministra za obrambo Aleša Hojsa (NSi).

Popoldne sta pristojnim parlamentarnim delovnim telesom svoj načrt dela predstavila še kandidata za ministra za pravosodje in javno upravo Senko Pličanič z Liste Virant in za ministra za zdravje Tomaž Gantar iz DeSUS-a. Oba sta bila potrjena.

Kandidata za ministra za finance Janeza Šušteršiča, tudi član Liste Virant, je potrdilo vseh 15 navzočih članov odbora. Kot zadnji je bil potrjen kandidat za zunanjega ministra, predsednik DeSUS-a Karl Erjavec.

V sredo so zaslišanja uspešno prestali kandidat za ministra za gospodarski razvoj in tehnologijo Radovan Žerjav (SLS), kandidat za ministra za izobraževanje, znanost, kulturo in šport Žiga Turk (SDS), kandidat za ministra za infrastrukturo in prostor Zvonko Černač (SDS), kandidat za ministra za notranje zadeve Vinko Gorenak (SDS), kandidat za ministra za kmetijstvo in okolje Franc Bogovič (SLS) in kandidatka za ministrico brez resorja za področje odnosov s Slovenci v zamejstvu in po svetu Ljudmila Novak, sicer tudi predsednica NSi-ja.

Poslanci o vladi v petek
Predsednik vlade Janez Janša je listo 12 kandidatov za ministre nove vlade javnosti predstavil v petek, v parlamentarni postopek pa jo je vložil v soboto, ko je začela tudi veljati novela zakona o vladi. Poslanci bodo o svežnju kandidatov za ministre odločali na izredni seji v petek, kmalu zatem, morda še ta teden, pa je pričakovati tudi konstitutivno sejo vlade.

Skozi šivankino uho v parlament
V petek, ko oz. če bo sveženj ministrov potrjen, bo DZ odločal tudi o nadomestnih poslancih, saj je sedem kandidatov za ministre tudi poslancev. Če bo ministrska ekipa izvoljena, bo namesto Radovana Žerjava (SLS) v poslanske klopi sedla Jasmina Opec, namesto Franca Bogoviča (SLS) pa Roman Žveglič. Karla Erjavca (DeSUS) bo nadomestila Marija Plevčak, Ljudmilo Novak (NSi) pa Janez Vasle. V vrstah poslancev SDS-a bo Zvoneta Černača zamenjal Vitoslav Türk, Vinka Gorenaka Gregor Pivec, Andreja Vizjaka pa Damjana Petavar Dobovšek.

T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
R2D2
# 09.02.2012 ob 22:59
Karel Viktorja nas bo blamiral v svetu ...

Je lep in pameten (po lasnem mnenju) samo zunanji minister ... ???
3rac
# 09.02.2012 ob 19:10
Po videnem in slišanem sodeč, bi lahko bil Vizjak Pahorjev minister.

Zdaj je ZA, prej pa so vse blokirali!
bojler1234
# 09.02.2012 ob 17:15
samo da jankovič ni
nikhrast
# 09.02.2012 ob 15:55
Zakaj sploh zasliševanje, koalicija ima glasove, pa zakaj potem mlatenje prazne slame.
Koalicija sestavi vlado in gre v parlament, če se pa opozicija ne strinja s tem, pa lahko zahteva glasovanje v zaupanje vlade.
Tu se mešata predsedniški in parlementarni sistem.
ivraka
# 09.02.2012 ob 15:22
Ker se mnogi "obešate" na 3 leta problemov z svetovno krizo in vso krivdo valite na JJ!
JJ je vladal SAMO 4 leta, vseh ostalih skoraj šestnajst let pa tista najboljša in najpametnejša opcija........ta ista, ki je to državo zafurala do konca!!!
friderich
# 09.02.2012 ob 14:28
težave v sloveniji obstajajo točno tri leta. a ste to vedeli?
friderich
# 09.02.2012 ob 14:25
punca08
Kako bi se lahko brezposelnost zmanjšala v enem tednu če je prej 3 leta rasla
ja, brezposelnost je rasla točno tri leta. he he, res izvirno
friderich
# 09.02.2012 ob 14:13
skratka, povsem novi sveži obrazi v naši politiki. al sem koga že vidu?? eni so mi tko znani pa ne vem kam bi jih dal. skratka, nove glave, nove ideje. rešeni smo
sanja25
# 09.02.2012 ob 14:05
punca08
:))) Sej ne vem kaj naj rečem. Preberi si prejšnji komentar od janinejca03 in potem poskusi smiselno povezati. :)))
sloveneci
# 09.02.2012 ob 13:54
V tej vladi ne gre nič skupaj. Vsa ministerstva so razdeljena nasprotno prepričanju strank in njihovih programov. Sicer pa je ta cirkus z predstavitvijo kandidatov sam strošek za državo, ker je že vse dogovorjeno.
bsr
# 09.02.2012 ob 13:32
punca08
O Pličaniču vse dobro, saj je njegovo kanditaturo s strani Viranta podprl Janša.
Socialniradikal
# 09.02.2012 ob 13:27
Jack is BACK ! ;)
punca08
# 09.02.2012 ob 12:35
sanja 25...ti kar nekej butaš brezveze. Kako bi se lahko brezposelnost zmanjšala v enem tednu če je prej 3 leta rasla. Poleg tega pa...cel kup izkoriščevalcev na zavodu za zaposlovanje, poleg tega pa delajo na črno. Seveda se jim lepo godi, saj dobivajo podporo v višini, za katero nekateri morajo krepko delati. Itak si še mlada ovčka, tako, da ti naj bo oproščeno. Rasla si pa v komunizmu, kar pa naj ti ne bo v ponos.
punca08
# 09.02.2012 ob 12:31
Kakor koli že....nikoli ne bo vsem vse dobro, zato nehajte udrihati. Janez Janša pa je najboljši, pa se lahko nekateri prekoljete na pol
punca08
# 09.02.2012 ob 12:29
POBRANO IZ ENE STRANI- NE VEM ALI JE RES ALI NE?Skupina Pravica za Slovenijo09.02.2012 08:16:31
Spoštovani!
Smo skupina zgroženih slovenskih pravnikov in drugih razumnikov, naša groza je namenjena predlogu za imenovanje Senka Pličaniča za ministra za pravosodje in javno upravo. Naslednji stavki niso klevete, to so življenjska dejstva o liku in osebnosti gospoda Pličaniča, ki ni nikakor primeren kandidat za visoko javno funkcijo, sploh pa ne za pravosodje.
Gospod Pličanić je oseba z nizko osebno integriteto, zasvojenec in povzročitelj nasilja v družini. Svoje naklonjenosti do alkohola in drog niti ni nikoli skrival, s tem se je celo hvalil, tudi v prisotnosti mladoletnih oseb. Do žensk izkazuje izrazito zasužnjevalni odnos, kar je tudi uresničeval s svojo partnerko - poleg fizičnega nasilja jo je tudi zasužnjeval. Razumemo, da pripada ustrezni strankarski opciji, da je bil kandidat za poslanca v Državnem zboru in da je osebni prijatelj gospoda Viranta. Vendar ta dejstva v povezavi z osebnostjo gospoda Pličaniča niso garancija, da bo Slovenija dobila ustreznega ministra za pravosodje. Sploh na področju, kjer je ravno nasilje v družini in zloraba drog ena izmed izpostavljenih problematik naše družbe.
Poslance Državnega zbora pozivamo, da se o teh dejstvih o osebni integriteti gospoda Senka Pličaniča seznanite pred svojo odločitvijo. Pred vas prihaja oseba brez morale in brez osebne integritete, povsem neprimerna za položaj. V primeru, da bo kandidat izbran za ministra, bomo slovensko javnost seznanili z vsemi dejstvi, kar bi pomenilo že v začetku močen udarec za novo vlado in seveda odstop neprimernega ministra.
Premier Janez Janša, naše pisanje vzemite dobronamerno, odvisnika in družinskega nasilneža v svojih vrstah ne potrebujete, sploh pa ne na področju pravosodja
svabo
# 09.02.2012 ob 11:02
Janinejc
všeč mi je da si vsaj poskusil z argumentiranim dialogom. S svojim zadnjim odogvorom si seveda prešel iz argumentiranega dialoga v subjektini monolog. Se pa strinjam je težko karkoli dodati na moj komentar.
janinejc03
# 09.02.2012 ob 10:55
Ker se naši kleni kulturniki obnašajo popolnoma nekulturno v zadnjem času, se tudi sam vedno bolj zavzemam, da naj se kultura prepusti trgu bolj, kot je na trg vključena sedaj.
svabo
# 09.02.2012 ob 10:41
janinejc
Želel sem samo pokazati na razlike znotraj njih samih v vladi. Turka in njegov komentar zadnjič, da on nikoli ni govoril o prepolovitvi. Zraven sem ti pa navedel še g. Šušteršiča in njegov odnos. Namreč izhaja iz neoliberalnega kroga, ki je pred leti zahteval, da se ukinejo sredstva za kulturo in naj kultura živi od trga. Verjetno se tega spomniš. Pa še en detaljček je v koalicijski pogodbi, ki ni nepomemben. G. Šušteršič ima pravico do veta glede porabe za vsa ministrstva. Zdaj pa prosim šeštej tole (v tem seštevku ni neznank) in si zračunaj rezultat. Bo pa vse v kulturnem dialogu seveda.
janinejc03
# 09.02.2012 ob 10:39
In če bodo spremenili šolstvo v digitalne tablice, potem se mi to zdi pomemben in potreben ukrep!
janinejc03
# 09.02.2012 ob 10:38
svabo
G. Turk je poudaril, da je bilo govora o kot praviš polovički zgolj komentar časopisa financ, kako bi lahko hipotetično varčevali. In če to kulturniki sprejmejho kot FAKT, potem o njihovi izobrazbi močno dvomim.
svabo
# 09.02.2012 ob 10:32
Ob taki ministrski ekipi potrebuješ zelo bujno domišlijo in dober besedni zaklad, da lahko argumentirano komentiraš v njihovo dobro. Napr. argument v prid g. Turka, da je računalniško pismen, ki sem ga prebral od nekega komentatorja pove sam po sebi dovolj. Pa tudi sam mislim, da je g. Turk kompetetnten. Vendar! Postaviti za finančnega ministra človeka, ki v življenju ni naredil nič konkretnega razen komentiranja stanja in prodajanja neoliberalnih ukrepov je edini relevanten podatek. Zato vse leporečje g. Turka pade tisti trenutek, ko bo minister Šušteršič prepolovil kulturni budžet za polovičko. Verjetno je pa za kulturnike edino pozitivno dejstvo to, da imajo nasproti sebe kulturnega sogovornika kar g. Turk je. Bodo dobili servirane slabe novice na kulturen način. Kar pa ne morem trditi za ostali ministrski zbor. Je pa pomembno, da bo ministrica za obiskovanje slovencev po svetu imela dovolj denarja za letalske karte v Argentino.....
Whitetrasher
# 09.02.2012 ob 10:31
brr koliko bivših komunistov je šele v tej vladi-bog nam pomagaj !
janinejc03
# 09.02.2012 ob 10:26
Sanja25
Isti komentar sem že napisal v preteklosti, zato sem le ponovil ugotovitev, je bilo že videno.
sanja25
# 09.02.2012 ob 10:24
janinejc03
A brezposelnost se je od danes naprej zmanjšala? :)
janinejc03
# 09.02.2012 ob 10:21
Aleš 24
Težko je komentirat vaša ugibanja KAJ BO, ker se sliši kot Danijeve zvezde. Morda boš opazil kmalu, da DESNI delajo in so v službah. Jast sem upokojenec,zato pišem. Razmisli malo o tvoji ugotovitvi raje ok?
Body23
# 09.02.2012 ob 10:20
Ja desni pac nimajo kaj drugega za delat ko pa minuse delit, itak tudi sami vejo da je vlada podn od podna.
ales24
# 09.02.2012 ob 10:17
A ste opazili, da naši desni bratje ne komentirajo, ampak talajo minuse?! Pogruntali so, da je to lažje...
Zlobni genij
# 09.02.2012 ob 10:10
@iztrd: Čimprej sestavite vlado in začnite delati!

Pobožna želja.
janinejc03
# 09.02.2012 ob 10:10
Ni kriv JJ, ampak klovni, ki delijo Slovenijo, kajti isti zgodbi bi bili priča, če bi bil predlagatelj ZJ. ŽAL. Z eno razliko, v predstavitvi ministra za gospodarstvo, bi bilo verjetno poudarjeno, da preselimo vsa velika podjetja v Davčne oaze, ker je to dobro za podjetja, sedaj smo v obratni situaciji in hvala bogu, da je tako.
svabo
# 09.02.2012 ob 10:06
Ko se od kandidata nič ne pričakuje je vsak podatek očitno dodana vrednost. Torej kahla "govori" francosko in angleško (vir Wilkipedija). Glede na to,da je študiral pravo verjamem, da je v imel opravka z pravnim izrazoslovjem v angleščini (čeprav predvidevam, da je opravil izpit iz francoščine, glede na to, da je živel Valonskem delu Belgije). Ko pa pregledaš ostale podatke pa ugotoviš samo to, da je bil pač klasičen uradnik v različnih uradih. Iz opisa je razvidno, da v življenju ni sodeloval pri nobenih dejavnostih, ki bi vsaj malo dišali po dipolomatskem parketu. Pa če izhajam iz predpostavke, da se človek vsega lahko nauči moram žal postaviti to dejstvo za drugim dejstvom. Verjetno se boste še spomnili kako je Kahla komentiral pogodbo s Patrio. Jaz je nisem prebral. Sem jo samo podpisal. Sodelavci so jo pripravili in spogajali. Torej če je izkaz njegove percepcije delovanja potem sem vse povedal...
Body23
# 09.02.2012 ob 09:51
Kaksna vlada, pa sej to bomo posmeh celemu svetu!!!
J.A.
# 09.02.2012 ob 09:48
Šurda
Turk SDS je imel fantastično predstavitev, če bi jo res poslušal, bi ugotovil, da je daleč pred časom (slovenskim).
pogumno srce
# 09.02.2012 ob 09:46
šurda..samo eno izjemo
Desus je zame podn stranka, za Slovenijo nebodigatreba. Kahla sem imel za klovna. Od današnjih šetih kandidatov za ministre, je seveda poleg dr.Šuštaršiča, Karl Erjavec dober kandidat za ministra za zunanje zadeve RS.
V zadnjem času sem se seznanil z njegovim (Karlovim) življenjepisom. Možakar je kar glavca.
V kolikor so Boruta Pahorja označevali za lutko oz. Barbiko so ga upravičeno. Karla za klovna je pa čisto mem.
Verjamem, da bo Karel Erjavec eden bolših ministrov za zunanje zadeve RS v 20 letni zgodovini Slovenije. Vsakaror mnogo boljši od Žbogarja in "prostozidarčka" dr.Rupsija!
sanja25
# 09.02.2012 ob 09:30
Škoda kometarjev. Itak bodo izvoljeni tudi če predstavijo recept za golaž in demonstrirajo kuhanje. :)
svabo
# 09.02.2012 ob 09:27
Enostavno sem vedno bolj prepričan da nima smisla komentirat nove vlade od mandatarja do predlaganih ministrov. Pri določenih kandidatih mi samostalnik minister pred imenom povzroči nejevero do te mere, da enostavno umolknem. Ko je želja po vladanju samem (brez vsebine) edino vodilo so rezultati pogajanj pač temu primerni in končna sestava ministrov daje jasen signal kateri in čigavi interesi so v ospredju. Volilec in njegov interes je bil pozabljen ob 8h00 na tisto nedeljo 4.12.2011. Posledica je, da naj zdaj z vso resnostjo opazujem napr. Kahlo, kako bo zastopal interese naše države na diplomatskem parketu. Pa saj se človek se smejat več ne more. Noben moj zdrav cinizem več ne preseže te neumnosti. Sestavljalec ekipe se dobosedeno dela norca iz zrdravorazumskega jedra naroda. Zdravorazumsko je mišljeno dobesedno ne glede na barvo. In prepričan sem, da marsikateri resen desničar ob teh kolobocijah z ministri zardeva. Pa kot sem rekel na začetku. Sploh nima smisla.....je pa žalostno da bodo ti ljudje vplivali na mojo in vašo prihodnost.
šurda
# 09.02.2012 ob 09:27
Še vedno trdim,da si zgeršil temo o kateri pišemo !,daj rajši
napiši kaj o minstrskih kandidatih,ne pa oguljeno floskulo o
komunizmu,ki ga že davno ni več v Sloveniji !
šurda
# 09.02.2012 ob 09:18
pogumno srce
?????,da nisi slučajno temo zgrešil ?,saj se ne pogovarjamo o
RTV Slovenija,ampak o minstrskih kanditadih !
Čisto takole mimogrede,naj te spomnim,da še vedno velja slavni
RTV Zakon,ki ga je napisal Magister poltičnih Znanost Branko
Grims SDS !!
atal
# 09.02.2012 ob 09:15
Virant je okoli prinesel le politike na levi, kako pa veste, da mu je Jankovič ponudil več kot Janša? Okoli prestopov iz stranke v stranke pa raje ne bi, kvazi levica ima tu pošteno prednost. Takoj, ko so zajeb... kakšno stranko - so nekaj kadra centrirali v novoustanovljeno ali pa že obstoječo "levo" stranko. Lds - Zares, SD, Zares,SD - PLZJ, priznajte najprej primer Pucko, ko se je kupil glas poslanca. Pač spet dvojna merila, dajte Slovenci zresnite se že enkrat in strnimo vrste, drugače bomo šli vsi skupaj "nižje od Grčije".
šurda
# 09.02.2012 ob 09:14
kučkuči
Če samo pogledaš bogato Zgodovino RKC-ja boš videl,da gresta
vojska,orožje in nasilje še kako skupaj z RKC,to dobro vedo
tudi Indijanci in Inki !
Karel Viktor Erjavec DeSUS bo na pot vedno jemal kuhane hrenovke,
ki mu bo jih skuhala vestna in pridna žena,za vsak slučaj... in zaradi
varčevanja !
Obvlada pa tudi francosčino,z rahlim belgijskim naglasom !
evap
# 09.02.2012 ob 09:10
Zliko - se strinjam.
Karkoli bo naredil Janša, ne bo dobro, razen mogoče vinjete.
Tudi ZJ bi kulturno ministrstvo priključilo ministrstvu za Slovence po svetu. Po mojem gre veliko bolj skupaj s šolstvom, znanostjo in športom. Zadnje tri so bile pod isto streho že prej. Župevčeva se je zgražala, da bi kulturo dali skupaj s šolstvom?! Zakaj pa ne? Saj se navsezadnje s kulturo najprej seznanimo v šoli, tam vzgojijo človeka, ki zna (ali pa tudi ne) ceniti slovensko kulturo.
Glavni problem je, da se bodo prekinile dolgoletne povezave in črpanja proračuna. In prav to je razlog, da je potrebno v demokraciji politično opcijo zamenjati vsaj na 8 let, če ne na 4.Opozicija mora gledati pod prste poziciji in pri nas, kjer regulatorji ne delujejo dobro, je to še posebno važno.
Ko se pa enkrat politika ne bo več mešala v gospodarstvo (bomo to dočakali?), bo pa vseeno, kdo bo na oblasti. Janševa vlada bi naredila najbolj prav, ko bi prodala deleže države v večini državnih podjetjih. To je naš nacionalni interes, saj je država slab lastnik.
friderich
# 09.02.2012 ob 09:09
monty python snemajo nov film. večino filma bodo posneli kar v slovenskem DZ. naslov bo how to kill democracy
kučkučki
# 09.02.2012 ob 09:05
najbolj smešno je tudi da bo NSi-cerkvena stranka prevzela vojsko-nasilje, orožje itd....a gre to skupaj?:)
šurda
# 09.02.2012 ob 09:03
zliko
Nihče ni sovražen do Gregorja Viranta,gre enostavno zato,da je požrl
lastne besede,ko je rekel,da njegova DLGV ne bo sodelovala v
nobeni vladi,če ne dobi tudi minstrstva za notranje zadeve !!
Sam,sebi je LAGAL tale Gregor Virant,da ne govorim koliko lastnih
volilcev je okoli prenesel !
Zunajni minister Karel Viktor Erjavec DeSUS,pa to je tako kot v
slavnem Alan Fordu !
zliko
# 09.02.2012 ob 08:57
Zdaj bomo 4 leta brali, poslušali in gledali poskuse diskreditacije s strani tistih "o katerih ne govorimo". Smešno je kako mediji ustvarjajo sliko večine mojih sodržavljanov, ne morem verjeti koliko ljudi sedaj prav sovraži GV, zato ker se ni odločil za sodelovanje z ad hoc zbrano listo populističnega ZJ, ki bodimo realni ni imel oblikovanih zamisli o vodenju te države. Mislim, da je zmaga presenetila tudi njega in ljudi, ki stojijo za njim. Edini motiv te liste je bil, da ne zmaga ti. princ teme, oziroma, da se pobere čim več glasov in se onemogoči absolutno zmago, ki se je nasmihala po anketah. Prosim vas; Melita Ž. profesionalna prestopnica iz ene stranke v drugo, naj bi prevzela odgovornost za odločitve o usodi te države. Ampak vi ste to volili in izvolili. Ob propadu predloga vlade pod vodstvom ZJ (ob tem so mediji odkrito pisali in namigovali, češ saj ga bodo podprli odpadniki iz drugih strank), se je oblikovala druga opcija, ki je bodimo realni skozi visela v zraku, čeprav je večina medijev to možnost spremljala po sistemu, če ne vidim se verjetno nič ne bo zgodilo.
Sedaj se je pa usul plaz, ki sem ga pričakoval: ukinili bodo kulturo (bedarija: MK ni kultura), tožilci ne bodo neodvisni (mantra, ki jo ponavljajo in je le to, kar sem napisal, mantra), zakaj je potrebno ministrstvo za zamejce in Slovence po svetu (to min. bi obstajalo tudi v drugi vladi, saj imamo zakon, ki to zahteva), itd.
Jaz samo upam, da bo ta vlada, ne glede na potencialne rezultate naslednjih volitev, končno zarezala v tumor te družbe in začela odpuščati nepotrebne ljudi iz javne uprave. Kajti breme te krize ne more prevzeti nase le privatni sektor. To je korak, ki ga nekdo mora storiti in menim, da je ta trenutek najbolj ugoden. Slovenija ne potrebuje tako velikega javnega sektorja in to je dejstvo in namesto da po stari socialistični metodi uravnava plače vsem, naj končno nepotrebne odpusti. Kajti toliko zaposlitev, ki se dogajajo pod vsako vlado bo to državo pojedlo od znotraj.
friderich
# 09.02.2012 ob 08:52
a jim bo uspelo začet delat tja do junija?
šurda
# 09.02.2012 ob 08:47
kaksna_drzava
Rdečkozi,ki cvilijo ?
Pa ti se hecaš ! Od razpada SFRJ ni bilo na čelu samostojne Republike
Slovenije toliko Komunistov,kot jih je v novi vladi Ivana Janeza Janše,
naj omenim samo dva !
Ivan Janez Janša Komunističen prospektiven kader,ki je imel to čast,da je
svoje Tovariše popeljal po poteh AVNOJ-a !!!
Član Represivnega Organa SFRJ,člank KP,Načelik Ljudske Milice v
Celju Vinko Gorenak ! Kaj misliš,kakšen kader si moral biti,da si lahko
postal načelnik Ljudske Milice,tam v osemdesetih ???
friderich
# 09.02.2012 ob 08:46
kaksna_drzava
deluješ mi kot abderidni mikrokefal z mentaliteto evdogena
kučkučki
# 09.02.2012 ob 08:46
vglavnem pod to vlado bo JJ oproščen vseh obtožb pa ni važno al je kriv:))
Nigel_Farage
# 09.02.2012 ob 08:46
@Šurda. Bog nam pomagaj z Bogovičem za ministra. Verjamem, da je leporečno predstavil svoj program, saj je s sladkim govoričenjem uspel kar nekajkrat prepričati tudi volivce v moji občini. Rezultati njegovega dela vprašaš? Občina je zadožena preko mere in še naprej in je pravzaprav pred bankrotom.
PinkFloyd
# 09.02.2012 ob 08:40
@kaksna_drzava

V primeru da si starejši od 12 let, pišeš pod nivojem svoje starosti.

Sem levi in sem fan od socialistične ideje, pa zdaj ko je Janez na oblasti čisto nič ne cvilim.
šurda
# 09.02.2012 ob 08:28
Zelo,zelo dobro se je na odboru predstavil bodoči kmetijski
minister Bobovič iz SLS-a,zato je tudi dobil 100% !!!
O predstavitvi Ljudskega Miličnika Vinka Gorenaka SDS pa ni
vredno izgubljati besed,saj je iz njega izhajala sama aroganca !
tudi bodoči minister za "industrijo" Radovan Žejav SLS je bil zelo
soliden !
Kaj naj rečem o Turku SDS ?,podobno kot pred leti,ko se je
predstavil z znamenitimi WC ščetkami,porazno !
Zvonka Černača SDS je RTV Slovenija ( posnetek ) dala tako pozno
samo zato,da ne slišimo in vidimo tipičega vojščaka Ivana Janeza
Janše,ki ne zna popolnoma nič,če mu to Ivan ne zapiše na papir !
Ljudmila Novak NSi Bog ji pomagaj !
jebelacesta23
# 09.02.2012 ob 08:28
Anar Hija,
živa resnica! Ta vlada je že tako na pol legalna, ni pa legitimna in nima nobene verodostojnosti zaradi enega samega človeka (čeprav so kandidati na trenutke smešni, večinoma pa tragikomični). Dokler bo janša hujskal svoje, bodo ostali proti in tako dalje - delitve in spori neizbežni. Kvečjemu se bo zgodilo, da se bo slej kot prej zgodilo dvopartijstvo, ko bomo imeli zgolj še leve in desne ter nekaj malih marginalcev. Zakaj že, je demokracija (beri=kapitalizem) tako fino, fajn?

NE janšizmu!
Anar Hija
# 09.02.2012 ob 08:20
Obeta se vlada, zaradi katere se bomo še 4 leta delili. Samo ampak res, samo to je problem v tej državi. Vse ostalo je mačji kašelj.

Zdaj se pa samo vprašajte tako, kot mati vpraša otroka, kot sodnik vpraša obdolženca: Kdo je začel?! Kdo je v tej državi rekel, da je nekdo drugi manj slovenec, da mora oni drugi spoštovati tistega prvega bolj kot obratno.

Samo en človek v tej državi je v 20ih letih zgradil to medsebojno sovraštvo, ki bo zdaj nagajalo napredku in razvoju te države.

Dame in gospodje; en in edini problem te države: Ivan Janša!

Samo on gre in Slovenija lahko zadiha, zaživi. Dokler pa je on na nekih državotvornih položajih, dokler on hujska to slabo tretjino slovenskih prebivalcev zoper preostali dve tretjini, je pa kvečjemu bedasto, da preostali narod v tej deželi še ni dokončno poštekal tega.

Ustavimo Janšo - Zaženimo Slovenijo!
MatejP
# 09.02.2012 ob 08:09
Uuu a dans pride na vrsto tudi Ministeh Kloven ... človek za vsa področja alias the Kahel vsemogočni ???
KmečkaPamet
# 09.02.2012 ob 08:05
Razlika med sedanjo in prejšnjo vlado - tej se lahko smejem že na začetku.
olen
# 09.02.2012 ob 08:00
Enim je vazno samo da so vaši na oblasti... Za svoje najdejo vsak izgovor o drugih pa niti ene lepe besede...
Takšna miselnost je škodljiva za Slovenijo... In ti ki tako pišejo se jim sigurno fučka za domovino.... ampak je njihov interes ta da vladajo njihovi
kmetozar
# 09.02.2012 ob 07:57
Mater ste glasni ... Čudno, da ni prej nikogar minilo, da je tožilstvo pod pravosodnim ministrstvom. Vsem ignoramusom pa vnaprej - če je nek organ pod pravosodnim ministrstvom je z vidika neodvisnosti, kaj šele ločitve vej oblasti, isti drek. Ker je podrejen izvršni veji.
JackBauer
# 09.02.2012 ob 07:46
Pozneje bodo začeli delat, manj škode bodo povzročili.
DURA-ACE
# 09.02.2012 ob 07:45
Najbolj hecno bo, ko se bodo dobili evropski pravosodni ministri in se bodo začeli pogovarjati o vprašanjih tožilstva, naš Pličanič bo pa sramežljivo zašepetal,
veste, hmmm, kako naj to povem, mmm, pri nas je pa tožilstvo pod MNZ.
iztrd
# 09.02.2012 ob 07:44
Čimprej sestavite vlado in začnite delati!
JackBauer
# 09.02.2012 ob 07:43
Komedija se nadaljuje.
Kazalo