Slovenija

Poudarki

  • Postopek do ugotovljene povišane stopnje amonijaka primeren
  • Sledila je "zmotna presoja"
  • UKC MB: Dokumentacijo še čakamo
Bor Nekrep
Bor Nekrep (1999-2008). Foto: MMC RTV SLO
Borut Miklavčič
Minister za zdravje nezadovoljstva nad dolžino postopka ni skrival, a je trdil, da ima brez spremembe zakonodaje zvezane roke. Foto: MMC RTV SLO
UKC MB
V mariborskem kliničnem centru se bodo na sklepe odzvali, ko jih bodo prejeli in preučili. Foto: RTV SLO
VIDEO
Primer Nekrep: Odzivi bol...
VIDEO
Primer Nekrep: Zmotna pre...

Dodaj v

Odvetnik Nekrepovih: "Prikrivanje dejstev"

Nadzor zdravniške zbornice končan
10. marec 2009 ob 14:46
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Zdravniška zbornica Slovenije je natanko leto dni po Borovem sprejetju v mariborsko bolnišnico podala poročilo v primeru Nekrep: prišlo je do zmotne presoje.

Borova starša, Tatjana in Matjaž Nekrep, sta danes še enkrat podoživela vse grozote tiste noči, zato sta preveč prizadeta, da bi lahko dala izjavo za javnost, je povedala Tatjana Nekrep. Dejala pa je, da so se predstavniki zbornice zelo korektno pogovarjali z njima, vendar je njuna bolečina prevelika, da bi lahko kar koli komentirala.

Za Radio Slovenija se je pa odzval odvetnik staršev Andrej Pitako. Dejal je, da gre "že spet za neko prikrivanje dejstev". Dodal je, da sklepi komisije, ki naj bi bili po njegovem mnenju sprejeti soglasno, ne ustrezajo podatkom, s kakršnimi razpolagajo on in Nekrepovi. Pravi tudi, da iz dokumentacije ni vidno mnenje avstrijskih strokovnjakov.

Odbor za strokovno-medicinska vprašanja pri Zdravniški zbornici Slovenije je v primeru Nekrep presodil, da je prišlo po prejetju preverjenega izvida visoke vrednosti amonijaka v krvi do zmotne presoje, je na novinarski konferenci predstavil član odbora David Neubauer.

Ali je šlo za strokovno napako, bo dokončno odgovorilo razsodišče zdravniške zbornice, tožilstvo pa na mnenje odbora ni čakalo in že aktivno deluje.

Postopek do ugotovljene povišane stopnje amonijaka primeren
Kot je dejal Neubauer, je odbor na izredni seji 3. marca, ko so preučili mnenja strokovnjakov iz Avstrije in Nemčije ter mnenja slovenskih strokovnjakov, sprejel šest sklepov. Po njihovem mnenju je bila začetna diagnostična obravnava bolnika z opravljenimi preiskavami in pregledi glede na simptome in nevrološko stanje bolnika v skladu z medicinsko doktrino.

Prav tako je bilo primerno simptomatsko zdravljenje na intenzivni enoti do ugotovljene povišane vrednosti amonijaka v krvi, po prejetju izvida krvi okoli 1. ure zjutraj pa "je prišlo do zmotne presoje in nespoznane vrojene napake presnove, zato so dodatne ukrepe začeli izvajati šele zjutraj", je dejal Neubauer.

Kot so sklenili na odboru, bi morala dežurna zdravnica ob ugotovitvi povišane vrednosti amonijaka takoj začeti ustrezno zdravljenje oz. otroka takoj premestiti v ustrezno drugo bolnišnično enoto. Zdravnik, ki je odredil prevoz v ljubljanski UKC, pa je glede na povišan sladkor v krvi pri bolniku pred prevozom presodil, da bi z višjo koncentracijo glukoze lahko dodatno ogrozil otrokovo zdravje, menijo na odboru.

Ob tem pa po njihovem sklepu "ni mogoče z gotovostjo trditi, da bi otrok preživel ali bolezen prestal brez škode tudi ob ustreznem zdravljenju".

Kot je poudarila predsednica zdravniške zbornice Gordana Kalan Živčec, danes poročajo o ugotovitvah odbora za strokovno-medicinska vprašanja, "ki ne izreka ukrepov" zoper zdravnike, ampak podaja "samo svoje strokovno stališče na podlagi vseh dokumentov". Za govorjenje o krivdi v smislu kazenske odgovornosti zato po njenih besedah zbornica nima nobene pristojnosti.

UKC Maribor: Dokument še čakamo
V UKC-ju Maribor od Zdravniške zbornice Slovenije niso prejeli še nikakršnih dokumentov v zvezi s sklepom odbora za strokovno-medicinska vprašanja glede primera Nekrep, so sporočili iz Univerzitetnega kliničnega centra Maribor. Kot navajajo v UKC-ju Maribor, bodo omenjeni sklep takoj, ko ga bodo prejeli, tudi preučili "in na osnovi tega sprejeli odločitve, ki jih bodo sporočili tudi javnosti".

(Pre)dolg postopek
Poleg javnosti je na konec preiskave nestrpno čakal tudi pristojni minister Miklavčič. "Zakoni se pripravljajo," je pred časom povedal pristojni minister Miklavčič in pojasnil, da brez tega odvzem pooblastil zbornici ni mogoč.

Dodal je, da "zadeva traja predolgo", saj javnost na poročilo zdravniške zbornice čaka že pol leta. V okviru zakonodaje obstajajo finančni, upravni in strokovni nadzor, zadnjega pa izvaja zdravniška zbornica. "Ko bodo zakoni v obravnavi, boste videli tudi, kaj se predvideva in kaj bo odgovor," je napovedane spremembe v zakonodaji komentiral minister za zdravje.

Izjava zdravniške zbornice je opozorilo vsem bolnišnicam, da morajo svoje strokovne interne nadzore "opraviti maksimalno natančno" in biti pri tem "maksimalno pošteni" do bolnikov in svojih zaposlenih, meni Janez Remškar, direktor direktorata za zdravstveno varstvo na ministrstvu za zdravje. Dodaja, da njihov namen ni, da se iščejo "gnila jabolka", ampak da bo napak manj.

Bor Nekrep je umrl lanskega marca.

L. D.

Prijavi napako
Komentarji
*Modrooka*
# 11.03.2009 ob 20:51
Spoštovani vektor74! Ste, gospod doktor, že kdaj slišali za rota virus? Niste pomislili na kaj takega ob simptomih, ki sem jih opisala, kajne? Vidite, tudi vaši možgani so ukrepali narobe, zmotno. Pomislili ste, da sem plavolasa. Ali so vas tako učili razmišljati na fakulteti? Žalostno, če ste res doktor...res žalostno, niste v ponos svoji stroki. Pa tudi, če niste zdravnik, VI razmišljate "plavolaso", karkoli že to je. Veste, kdo si je izmislil mit o neumnih plavolaskah? Moški, ki jim niso bili kos, ne telesno, ne umsko. In ne, nisem plavolasa, ravno nasprotno :-))
fakin
# 11.03.2009 ob 16:51
Zdravnica Zlatka Kanič je 12. marca lani delala neprekinjeno 24 ur. To je možno samo teoretično,kakor tudi dejstvo,da gre za zmotno presojo.Kdo je dovolil dr.,da lahko dela 24 UR NEPREKINJENO?Ta je soudeležen umora iz malomarnosti in nikakor zmotne presoje! Kako lahko ta oseba mirno opravlja svoje delo,kot da se nič ni zgodilo?
cairns
# 11.03.2009 ob 16:46
Bogovi so nedotakljivi in nezmotljivi, zatorej zdravniki v Sloveniji niso odgovorni. Za nič. Tudi če zdravniki iz tujine ugotovijo drugače. Vrhovna boginja, ki ima, nam navadnim smrtnikom nerazumljive moči, tudi sposobnost delati 28 ur na dan, dr. Gordana Živčec Kalan, pa je ob vsemu še cinično nesramna do staršev.
Predlagam, da zdravniško zbornico vpišejo v seznam verskih skupnosti. Glede na obnašanje večine slovenskih zdravnikov tja tudi sodijo. Živi bogovi. RKC se lahko požre od zavisti.
DvoKrilniOrmar
# 11.03.2009 ob 15:37
doktorji dobijo vsak minimalno 4000 evrov plače, ponavadi pa nad 6000...na dežurstvih so pa vsi kot mali bogovi - vem, ker delam v bolnici in imamo navodila, da se jih ne sme klicat za skor nič, vse opravijo dežurne medicinske sestre, seveda, če so vsaj one budne! TO SO DEJSTVA!
Vse manj spoštujem njihov...plemeniti poklic..., za tak denar naj vsaj pomgajo ljudem.
gazjebo
# 11.03.2009 ob 15:37
sklepi komisije tudi niso razkrili podatka, kdaj točno - koliko ur natanko po sprejemu v UKC Ljubljana so tam pričeli z ustrezno ter pravilno terapijo, ki je nadomestila napačno "terapijo" iz Maribora !!!!!! _ _ _ _ _ _

-je mogoče tudi to razlog za vsa ostala slepomišenja in pa sprenevedanja ?
Zaza
# 11.03.2009 ob 12:43
Moje mnjenje je, da bi morali zdravniške napake reševati sodišča in ne zdravniška zbornica. Slovenija je majhna. Do nedavnega je bila samo ena medicinska fakulteta in vsi se med seboj poznajo. Zato bi morala država spremeniti zakonodajo, da o zdravniških napakah ne bi več odločala zbornica ampak tožilstvo in na koncu sodišče z opostilno ali obsodilno sodbo. Zdravniška zbornica pa naj poskrbi za licenciranje in zaščito svojega ceha tako da jih ustrezno zavruje za napake in da jih izobražuje če do napake pride in da jim pove kako se napakam izogniti. Mislim da je osnovni problem našega zdravstva v sistemu ker je premalo zdravnikov in pa v odnosu zdravnik pacient in njegovi svojici. Zadnje čase veliko preživim v javnih zdravstevnih domovih ker spremljam svojega očeta, ki ima zdravstevene težave. Moram reči da je organizacija dela katastrofa. Si naročen ob določeni uri potem pa čakaš od pol ure če imaš sreča pa tui do pet ur. Edini katerem moram pohvaliiti je ZD Metelkova oddelek slikanja skeleta so zelo prijazni, ustežljivi, hitri in kar je najpomembneje na vrsto prideš ob določeni uri in izvid je v roku 3 do 4 dni. Pohvalno. Zdravniki bi se morali s svojim pacenti pogovarjati na človeški način in ne na način jaz sem Bog ti si številka zato je tudi toliko nezadovoljstva nad zdravniki.
Miraja
# 11.03.2009 ob 11:24
Prav neverjetne spremembe glede stališč. Nič ni bilo spornega, ko je mariborski zdravnik bil "na delovnem mestu več kot 20 ur na dan in to vse dni v enem mesecu in zaslužil skoraj 20.000 evrov) danes se pa piše, da je otroška zdravnica spala ker je bila po rednem delovnem času še dežurna in tako ta EDEN dan prisotna 24 ur na delovnem mestu (med tem ko je spala, jo je laboratorij 2 x zamanj klical, da bi opozoril na visoke vsebnosti amoniaka v krvi - pa se ta zdravnica NI oglasila).

Kako lahko en zdravnik dela dan za dnem po 20 in več ur, drugi pa enkrat ne zmore 24 ur , ko pa vemo, kako se zdravniki potegujejo za dežurstva, ker lahko dobro zaslužijo, tudi , če spijo !
Kristinka
# 11.03.2009 ob 10:24
Se strinjam z Veleso. Ali se je kdorkoli od novinarjev kateregakoli medija v Sloveniji že potrudil in predstavil to bolezen, kaj sploh je, kakšne so možnosti zdravljenja, terapije in preživetja? Torej teoretično predstavil dejstva?
NIHČE! IN TEM MRHOVINARJEM JAZ PRAVIM BANDA POKVARJENA SENZACIONALISTIČNA!
tejo
# 11.03.2009 ob 08:05
Zdaj lahko končno vsi vpleteni kazensko odgovarjajo, vključno s predsednico kvazi zdravniške zbornice, zaradi prikrivanja in zavlačevanja!!! BANDA POKVARJENA !!!!
alkestis
# 11.03.2009 ob 07:57
@LFC

Imaš mogoče ti ali pa kdo od tvojih bližnjih diabetes? To je tudi neozdravljiva, dedna bolezen. Zakaj bi komurkoli s to boleznjo dajali inzulin, naj crknejo, itak je dokazano, da jih bo ta bolezen v nekaj letih pokopala. Tisti sorodniki, ki pa bodo medijsko objokovali njihvovo smrt, so pa itak samo kapitalistične kur.e, ki iščejo pozornost in denar.

Kdaj se bomo začeli zavedati, da tu ni vprašanje, če bi itak umrl zaradi te hude bolezni. Verjetno se starši zavedajo, da bi jim bil sin dan ob pravilnem zdravljenju kvečjemu za določen čas. Vprašanje je KAJ SO SPLOH KONKRETNEGA IN KORISTNEGA NAREDILI, da ne bi umrl.
Babyface
# 11.03.2009 ob 07:31
70. LFC (11.03.2009 || 04:23:39

Kako lahko živiš samo s sabo?
LFC
# 11.03.2009 ob 04:23
Gospodje in gospe otrok je imel zelo redko dedno bolezen, ki bi ga najkasneje do 15tega leta pokopala...
to bo pokazalo tudi strokovno mnenje!

Vse jokanje tastarih je pa ena odvetniška nategavščina, če bi imeli otroka res radi ne bi jamrali za njim šele po pol leta odkar je umrl? Smo pač v kapitalizmu, starčka pa bi rada še sina prodala!

Počakajte na mnenje... vsi ki se na stvar kokr tolk spoznajo vejo da napake ni bilo.
il Sloveno
# 10.03.2009 ob 22:30
66. božja šiba (10.03.2009 || 22:00:10) [Prijavi neprimerno vsebino]Tole lahko vi trobite g. dohtar javnosti meni ne. Osebno vas in vašo "branžo" odlično poznam in vem da ste v primeru Nekrepa spali, prav tako ste spali v primeru malomarnega pregleda nosečnice, ki bi ji lahko ob resnem pregledu rešili slabotnega otroka a ker se vam ni dalo ste jo raje poslali domov tako da je mogla čez teden dni rodit mrtvega otroka.

Takih črnih pik je v slovenskem zdravstvu veliko le javne niso in seveda nihče za njih ne odgovarja. Zaupanje torej ni problem!


Pa da ne pozabimo človeka, ki je v Celju umrl dobesednu pred vhodom. Pa se izgovarjajo na medicinsko sestro,... Pa da ne pozabimo primera v Celjski boljnišnici, ko je človeku krožna žaga odrezala mezinec in so ga nato tako našopal z anestetiki, da se ni več zbudil, itd (baje napaka). Da ne bomo nadaljevali a ne o STROKOVNOSTI NAŠIH DOHTERJEV, ki baje delajo 300 ur na mesec.
il Sloveno
# 10.03.2009 ob 22:17
54. vektor74 (10.03.2009 || 21:13:16) [Prijavi neprimerno vsebino]

53. božja šiba ...ta pravi zdravnik, vestni zdravnik bi moral v tvojem primeru napisati napotnico za psihatrično bolnišnico Idrija, ter prisilno te hospitalizirat.


Čuješ, pametnjakovič, da tebi slučajno ne bo kdo napisal napotnico za psihijatrijo in to na zaprti oddelek, kjer te bodo pod prisilo fujtrali z antidepresivi. Me zanima, kako pameten boš, ko bo tebi otrok zbolel!! Klinac zablojen!!!

Če bi bil to en samcat primer, ki ga navaja Božja šiba, bi še rekel, tako pa takšne in podobne zgodbe poslušaš iz dneva v dan!!!!!!!!!! Tudi sam sem moral dohterju na hiter povedat, da si moramo inženirji malo drugače služit denar..........se je vrsta stopila kot sladoled na poletnem soncu!!
vektor74
# 10.03.2009 ob 22:11
66. božja šiba (10.03.2009 || 22:00:10).....niti namena nimamo nekemu nasilnemu idiotu razlagat zapletene primere v zdravstvu.

...še naprej vam svetujem nadaljno obravnavo k vraču,....glede na vse mislim da ivirate iz neke take južnjaške kulture....
božja šiba
# 10.03.2009 ob 22:00
Tole lahko vi trobite g. dohtar javnosti meni ne. Osebno vas in vašo "branžo" odlično poznam in vem da ste v primeru Nekrepa spali, prav tako ste spali v primeru malomarnega pregleda nosečnice, ki bi ji lahko ob resnem pregledu rešili slabotnega otroka a ker se vam ni dalo ste jo raje poslali domov tako da je mogla čez teden dni rodit mrtvega otroka.

Takih črnih pik je v slovenskem zdravstvu veliko le javne niso in seveda nihče za njih ne odgovarja. Zaupanje torej ni problem!
xuros
# 10.03.2009 ob 21:58
jaz mislim da bi... zato pa mora presoditi neodvisni organ in ne zdravniška zbornica, ki to ni!
vektor74
# 10.03.2009 ob 21:50
62. xuros (10.03.2009 || 21:46:35).................v prid nikogar ne more biti, ker otroka žal ni več...

..pa misliš da bi pravočasno ukrepanje, preprečilo smrt?
vektor74
# 10.03.2009 ob 21:48
60. božja šiba (10.03.2009 || 21:29:20)....pri primeru nekrep, so zdravniki ukrepali v smeri 1-zakaj je otrok tako slab, in pol še koma (opravili so mu MR), ter 2-kaj bi lahko pripeljalo do hiperamoniemije( povišanega amonijaka),
in v drugem vprašanju je veliko drugih vzrokov ki so daleč bolj pogosti kot prirojena presnovna motnja......

...ne poznam dohtorja, ali pa žive osebe ki bi želela škodovati nekemu otroku.
Vsa zgoda je splet 3-okoliščin
1-nesrečen dogodek
2-žalost staršev
3-manipulativen odvetnik
4-medijsko natolčevanje...

..opravičena je samo žalost staršev.
xuros
# 10.03.2009 ob 21:46
v prid nikogar ne more biti, ker otroka žal ni več...
vektor74
# 10.03.2009 ob 21:30
59. xuros (10.03.2009 || 21:23:31),.....neodvisno presodi v prid 1:-zdravnikov , 2:- staršev,.......

..katera presoja bi ti bila všeč?
božja šiba
# 10.03.2009 ob 21:29
.....če ne zaupate dohtorjem, zakaj niste peljali očeta k vraču.

Jest imam popolno zaupanje v vašo strokovnost g. dohtar. Problem je v temu, da vas je potrebno večkrat "zbudit" iz sanj, da ja razumete da imate pred sabo živo osebo in ne številko. V primeru Nekrepa žal to nihče ni naredil drugače sem prepričan da bi otrok preživel.
xuros
# 10.03.2009 ob 21:23
vektor74... ti si pa sigurno zdravnik... nimam nič proti zdravnikom in tudi ne če delajo napake... v tem primeru resno izgleda kot malomarnost... naj gre vse skupaj na sodišče in upajmo, da bo tam neodvisno razsojeno
vektor74
# 10.03.2009 ob 21:20
55. xuros
...še boljša ideja, dajmo odvetnike kot je Pitako, postavit v ambulante....????
vektor74
# 10.03.2009 ob 21:19
55. xuros ......prav imate, kar ukinmo zdravstvo.....saj toliko o našem zdravju znamo da ne rabimo zdravnikov.
vektor74
# 10.03.2009 ob 21:16
53. božja šiba (10.03.2009 || 20:54:46)

V Kopru ste mi dohtarji fentali očeta na podoben način. Umrl je v hudih bolečinah praktično na hodniku. Imate srečo, da me takrat žal ni bilo zraven. Bi vam jest pokazal mojo zmotno presojo!


.....če ne zaupate dohtorjem, zakaj niste peljali očeta k vraču.
xuros
# 10.03.2009 ob 21:16
Kaj pravite na to, da začnemo podpisovati peticijo proti zdravniški zbornici? Lahko tudi na Facebooku.
vektor74
# 10.03.2009 ob 21:13
52. *Modrooka* , ...in verjetno plavolasa,.....če bi vsakega utroka ki enkrat bruha, peljali v bolnišnico, bi morali kot naprimer komplet Fužine, opremiti v zdravniške sobe,.....teh možnosti pač nimamo. ( po tej obrazložitvi, verjetno ste samozadovoljna, ker so vašega otroka sprejeli in ostale, niso....???)

53. božja šiba ...ta pravi zdravnik, vestni zdravnik bi moral v tvojem primeru napisati napotnico za psihatrično bolnišnico Idrija, ter prisilno te hospitalizirat.
božja šiba
# 10.03.2009 ob 20:54
božja šiba: mislim da je tvoje pisanje precej prilagojeno. mam izkušnje iz urgence in vem kako sistem tam deluje.
1. otroci do 16. leta so obravnavani na pediatriji
2. ledvičko dajo vsaki osebi ki ji je slabo, če je ne odvrne
3. škoda da te varnostnik resnično ni odpeljal, ker psihično nasilje ne pripelje nikamor! lahko bi se mal bolj učil etike in bi morda lažje kaj dosegel.



V Kopru ste mi dohtarji fentali očeta na podoben način. Umrl je v hudih bolečinah praktično na hodniku. Imate srečo, da me takrat žal ni bilo zraven. Bi vam jest pokazal mojo zmotno presojo!

Na urgenci je pa žena rekla za ledvičko za sina pa jo je sestra popolnoma ignorirala, kao baba ne paničari pa čeprav je žena lepo in popolnoma umirjeno povedala da sin večkrat zaporedoma bruha. Bi jo pa mogel videt ko je sin dejansko samo nekaj minut kasneje pobruhal cel hodnik. Ko mi je počil film se je v sekundi prikazal dežurni zdravnik in mi tako kot ti praviš svetoval naj se lepo odpravim na pediatrično kliniko. Rekel sem mu samo en stavek, ki je zadostoval da je otroka tam in takoj pregledal. Paznik pa je videl, da se ni pametno vmešavat najbrž zato ker ima iskušnje z vami vestnimi zdravniki.
*Modrooka*
# 10.03.2009 ob 20:46
sicer pa, tole je zadeva za sodišče. Tam bodo ugotavljali odgovornost in naložili pravično (če verjamete) kazen površni in verjetno ne dovolj strokovni zdravstveni delavki. Mojo hči je zdravnica že po pol ure bruhanja (jezik je imela čisto bel) takoj napotila v bolnišnico, kjer so jo takoj priklopili na "flaše" s fiziološko raztopino, da ne bi še bolj dehidrirala. Vam povem, tri dni se ji je bledlo in še vedno je bruhala. Bila sem ob njej ves čas. Če zdravnica ne bi takoj reagirala, bi moja hči takrat umrla! Pa tudi, če jaz ne bi takoj otroka peljala k zdravniku, ko sem videla, da noče jesti svoje najljubše hrane, medtem, ko je 15 minut prej bruhala, bi umrla. Človek mora hitro reagirati. Bolje se je zmotiti v to smer, kot obratno.

In tole, kar piše zen o dejstvih iz leta 2008. Če je mama začutila, da mora zahtevati helikopterski prevoz, je nagonsko vedela, da gre nekaj zelo narobe. Morali bi jo upoštevati!
rdeča lajna
# 10.03.2009 ob 20:00
Saj bo zdaj odločilo sodišče. Primerno pa bi bilo kaznovati tudi odgovorne na zdravniški zbornici.
zen
# 10.03.2009 ob 19:46
Da mal osvežimo dejstva iz 2008:
"Vendar so potrebovali šest ur, da so mu izdelali krvno sliko, ki je pokazala desetkrat previsoko vsebnost amonijaka v krvi, a so jo nerazumljivo spregledali ali ignorirali, kar se je izkazalo za eno od usodnih napak. Pred tem so Bora za nekaj časa celo zvezali, kot da bi šlo za duševnega bolnika, in se štiri ure po sprejemu z njim sploh niso ukvarjali, s staršema pa se niso hoteli pogovoriti. Nemočna starša sta okoli desete ure zvečer zahtevala takojšen helikopterski prevoz v ljubljanski klinični center (UKC), a naletela sta le na zajedljiv odgovor, da "smo mi Univerzitetni klinični center!"

Na ignoranco niso odgovoril, kar zatušal!
moonylink
# 10.03.2009 ob 19:38
Kerlc tisti ki za majhen denar opravljajo svoje delo ga vestno in pošteno v ravno toliko ali pa še manj primerih kot tisti, ki ga opravljajo za velik denar.

Večina tistih ki ga opravljajo za velik denar je v svojo stroko vložila dobršen del svojega življenja ter sposobnosti, imajo večje odgovornosti, pa tudi večjo možnost manipulacije z ovčicami, ki svoja dela opravljajo za majhen denar.

Tako pač je, nesposobnih od sposobnih zahtevajo moralno ter strokovno neoporečno vodstvo, medtem ko sami niso sposobni organizirati niti poštenega in učinkovitega štrajka.
vektor74
# 10.03.2009 ob 19:27
47., Kerlc1,,,,

in od teh, zdravniki imajo najnižje plače, in delajo med 200-300ur na mesec...
Kerlc1
# 10.03.2009 ob 19:22
Fuksel!
Ravno zaradi tega, ker državni organi niso sposobni (oziroma nočejo) razrešiti primerov, ki si jih naštel, drvi država v propad . . . Vse skupaj je neločljivo povezano: malomarnost, aroganca, pohlep, nesamokritičnost, neodgovornost . . . Na vseh ravneh, od zdravnikov do bančnikov, od politikov do "tajkunskih" gospodarstvenikov, od sodnikov do . . . In vse to se lomi na hrbtih tistih, ki pošteno, vestno in za majhen denar opravljajo svoje delo.
vektor74
# 10.03.2009 ob 19:19
.....same neke budale, ki nimajo veze z zdravstvom, in toliko blebetanja in frustracij,....pa še neki blesavi novinarji, naslov bi moral biti vse nekaj drugega kot "Odvetnik Nekrepovih: "Prikrivanje dejstev" "......
FC_1_Megafrosch
# 10.03.2009 ob 18:42
kak človek, kot tak, je ga. živčec. Kako sploh pogleda slovenski javnosti v oči? aroganca, ki je ni para.
me zanima, če bi se šlo za njene sorodnike, če bi tut take zganjala in sploh če bi to trajalo tako dolgo.
Ubogi tisti, ki se vrtijo okoli nje, moje sočutje

sram naj jo bo, PACKA
skitnica
# 10.03.2009 ob 18:41
4 . luxor ; takšne hinavščine pa že ne mogoče si ti tudi kašni šarlatan pardon zdravnik.
Tomi76
# 10.03.2009 ob 18:35
BAĆO
Zadel si bistvo.
božja šiba
Nekaj podobnega se je pripetilo meni, se prvavi dokler ne prevzames vajeti v svoje roke si samo številka, ki je noben ne upošteva. Potem pa ponavadi zaleže ali to kar si storil ti ali pa da imaš koga poznanega v krogu nadrejenih da kličeš in da urgirajo....tako žalostno je to ja....drugače pa seveda obstajajo tudi super zdravniki in super osebje samo nažalost jih je premalo premalo..
Kar se pa tiče tega primera sta straša na novinarski konferenci navedla kaj vse se je dogajalo, ne gre za nekoga, ki bi mirno čakal temveč sta klicala okrog in prosila naj nekaj naredijo. Gre zato, da je ta zdravnica zraven napačne presoje padla še na vseh drugih področjih in to zaradi tega kar je napisal BAĆO.
Zato mislim, da bi moralo bit v interesu zdravstva da razčistijo to zadevo in si nalijejo čistega vina, kajti tudi zdrvaniki se lahko zmotijo in ko se morajo zato odgovarjat. Sprenevedanje in pometanje pod preprogo nikomur ne pomaga.

Ne znam in nočem si predstavljat bolečine teh staršev, otrok je umrl, zdravnica pa četudi izgubi licenco bo še živela samo kaj drugega bo morala počet v življenju.....
rdeča lajna
# 10.03.2009 ob 18:33
Minister za zdravje nezadovoljstva nad dolžino postopka ni skrival, a je trdil, da ima brez spremembe zakonodaje zvezane roke. Potrebovali bi take ministre in tako oblast, da bi v primeru svinjarije nekdo drug imel zvezane roke. Pa smo spet pri pticah:

Vrana vrani ... ... tralala
dr.Koštrun
# 10.03.2009 ob 18:14
... vsa skrivnost kalvarije Nekrepovih je v nikoli objavljeni izjavi nadzorne zdravnice Zlate Kanič po telefonskem klicu iz pediatrije v LJ: "kaj te zdaj nam bo že vsak k.... močvirniški lahko solil pamet...."

Bor je umrl zaradi nečimrnosti, arogance in prestiža dohtarske elite, ki so ji škornji ob nenadejanem vzponu na socialni lestvici močno, močno preveliki!
stjurc
# 10.03.2009 ob 17:47
Vrana vrani ne izkljuje oči. Kdaj pa je tale zdravniška zbornica kaj obsodila? Kot je že nekdo pred mano napisal: tej kuri, ki je ubogega otroka zdravila je bilo povedano, pa tega ni upoštevala - ona je seveda bolj pametna kot to, da bo poslušala neke nasvete - ona je študiran človek.

Aja pa še to - noben ne meče vseh zdravnikov v isti koš, so tudi svetle IZJEME.

Očitno jih na faksu učijo da so nekaj več kot ostali smrtniki.
fakin
# 10.03.2009 ob 17:26
Res je ,niso vsi zdravniki sami vase zaverovani,vendar je preveč takih,kar potrjujejo žalostne zgode in nezgode iz bolnišnic.In dokler takšnih zdravnikov ne bodo javno obsodili in izključili iz ustanov,tako dolgo bo veljalo mnenje,da so ANGELI V BELEM.
kledo
# 10.03.2009 ob 17:14
božja šiba: mislim da je tvoje pisanje precej prilagojeno. mam izkušnje iz urgence in vem kako sistem tam deluje.
1. otroci do 16. leta so obravnavani na pediatriji
2. ledvičko dajo vsaki osebi ki ji je slabo, če je ne odvrne
3. škoda da te varnostnik resnično ni odpeljal, ker psihično nasilje ne pripelje nikamor! lahko bi se mal bolj učil etike in bi morda lažje kaj dosegel.
kledo
# 10.03.2009 ob 17:10
Dejstvo: nekateri zdravniki so preveč zaverovani sami vase, se obnašajo kot bogovi in so zato nevarni pacientom in za delo ki ga opravljajo
Dejstvo: niso vsi zdravniki enaki in jih ne moremo metati v isti koš
Dejstvo: tudi zdravniki naredijo napake, žal v takem primeru prihaja tudi do smrti. Take primere je potrebno preiskati, se iz njih nekaj naučiti, zdravnike pa dodatno podučiti
Dejstvo: v Borovem primeru je šlo za malomarnost oz. je bila zdravnica preveč zaverovana v svoje znanje in ni upoštevala nasvetov ostalih zdravnikov
Dejstvo: Zdravniška zbornica se je v Borovem primeru do svojcev obnašala neprimerno, ignorantsko in kod da so predstavniki bogov
Dejstvo: Bora ni več in zato morajo pristojne inštitucije v državi (neodvisno) presoditi ali je bilo početje v UKC Maribor v skladu z doktrino ali ne (prevelika vsebnost krvnega sladkorja v krvi pacienta ni razlog, da pacient nebi dobil glukoze. Krvni sladkor se v takem primeru niža s kritjem inzulina).

Upam da bodo Nekrepovi pravico našli na sodišču, zadoščenja pa tako ali tako nikoli ne bo!
Upam, da bodo z ukrepi Ministrstva za zdravje zdravniki spoznali da niso bogovi, da delajo za nas in da je od njihovega dela odvisno naše zdravje in življenje ter da jim zaupamo. Da ne bodo zlorabili našega zaupanja.
Upam, da se bodo iz Borovega primera nekaj naučili tako zdravniki (posvetovanje pred zahtevnimi diagnozami oz. postopki zdravljenja) ter Zdravniška zbornica (da niso sami sebi namen).

RIP Bor!
prisoten
# 10.03.2009 ob 16:42
19. kantavtor (10.03.2009 || 15:29:30
sicer pa zakaj ne hoodite k VRAČEM ali ZDRAVILCE,,,,vsi tisti ki tako preklinjate čez zdravniško zmoto...

se strinjam
ThEPaNdAIcE
# 10.03.2009 ob 16:38
žal je zdravniška zbornica zgubila vso legitimnost... tako, da njihovo mnenje šteje bore malo...
fakin
# 10.03.2009 ob 16:35
To je prava sramota ! Samovšečna predsednica zdravniške zbornice bi morala takoj odstopiti.
basket4life
# 10.03.2009 ob 16:29
ah Janez ti mal zamujaš..........ve se o komu se govori!
janez100
# 10.03.2009 ob 16:27
Tako je vsi zdravniki so krivi!!! Tako kot so vsi komentatorji tukaj nestrpni nasilneži in posiljevalci, pretepači, drogeraši...
Pa da se ne bomo narobe razumeli - če je zdravnik/zdravnica naredil napako, mora za to odgovarjat. A to še ne pomeni, da lahko potem posplošimo na vse zdravnike. Ne razumem tega vašega vsesplošnega udrihanja po krivih in pravičnih.

Še enkrat - za napake je treba odgovarjat - to mora veljat za vse ljudi v vseh strokah! Zdravniki niso izjema, a če je vaše mnenje o "vseh" zdravnikih res iskreno, potem pri njih ne boste več iskali pomoči.
Kazalo