Slovenija

Poudarki

  • Pahor: Razčistile se bodo vse okoliščine
  • "Dobivam občutek, da skuša Pahor zbežati pred odgovornostjo"
  • "Ne morem komentirati odločitve sodišča"
  • Kresalova: Nisem propagirala uvajanja reda na nemški način
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.5 od 46 glasov Ocenite to novico!
Borut Pahor
Pahor zagotavlja, da bodo imel v DZ-ju vse relevantne informacije o vračanju bulmastifov. Foto: MMC RTV SLO
       Dobivam občutek, kot da želite zbežati pred odgovornostjo oz. pred tem, da bi potegnili določene poteze.       
 Radovan Žerjav Borutu Pahorju
VIDEO
Pahor odgovarjal poslancem

Dodaj v

Pahor: Javnost naj ne misli, da skušamo v tej tragediji kaj prikriti

Premier v DZ-ju odgovarjal na vprašanja poslancev
1. marec 2010 ob 15:46,
zadnji poseg: 1. marec 2010 ob 16:18
Ljubljana - MMC RTV SLO

Vlada bo storila vse, da se razjasnijo vse okoliščine glede vračanja bulmastifov, napoveduje Pahor. Tudi to, ali je morebiti kdo v tej zadevi ravnal napačno ali pristransko oz. bil pod kakšnim pritiskom.

"Če bi se danes lahko vrnil v čas dan po tragediji, ko mi je minister za kmetijstvo Milan Pogačnik ponudil odstop, bi se ponovno odločil tako, kot sem se takrat," je predsednik vlade Borut Pahor odgovoril na poslansko vprašanje poslanca in predsednika SLS-a Radovana Žerjava glede vrnitev bulmastifov njihovemu lastniku Sašu Baričeviču.

Kot je poudaril premier, bi si z odstopom Pogačnika prihranil kritiko javnosti in opozicije, ne bi pa razčistili, kaj je v tem primeru šlo narobe. "Mislim, da sem se odločil prav, ko sem se odločil, da Pogačnik ostane na položaju in razloži vse okoliščine," je dodal.

Po premierjevih besedah bo vlada storila vse, da bodo v DZ-ju, kjer bodo kmalu obravnavali interpelacijo zoper Pogačnika, imeli na razpolago vse relevantne informacije. "Javnost naj ne misli, da skušamo v tej tragediji kaj prekriti zato, ker bi imel kakšen sodelavec vlade strankarski interes glede te zgodbe," je zatrdil.

"Treba je povleči nauke iz tragedije"
Kot je pojasnil, je treba preučiti vse predpise, ki jih imamo v naši državi, "da bi lahko povlekli nauke iz te tragedije", zato da se ta ne bi ponovila. Prav tako je treba razčistiti, ali je morda kdo naredil kaj narobe ali pa se tragedije dogajajo, ne da bi kdo - subjektivno ali objektivno - storil kaj narobe, je še dejal premier.

Glede vprašanja Žerjava, ali bi sam - tako kot minister Pogačnik - sledil odločitvi sodišča, za katero bi bilo jasno, da sloni na napačnih predpostavkah, ali pa bi ravnal v skladu z ustavo, je Pahor odgovoril, da ne pozna okoliščin, prav tako ne more komentirati odločitev sodišča. Ob tem je ponovil stališče ministrstva za kmetijstvo, da je pri vračanju bulmastifov upoštevalo pravnomočno odločitev upravnega sodišča in da ni bilo razlogov za drugačno odločitev ministrstva.

Žerjav Pahorju: Bežite pred odgovornostjo
Predsednik SLS-a je nato dejal, da je presenečen nad Pahorjevim odgovorom, še zlasti zdaj, po več tednih temeljite razprave. "Dobivam občutek, kot da želite zbežati pred odgovornostjo oz. pred tem, da bi potegnili določene poteze," je še dejal prvak SLS-a.

Kresalova: Vedno me spremljajo uradni varnostniki
Z zadevo Baričevič je bilo povezano tudi poslansko vprašanje poslanca SDS-a Jožefa Jerovška notranji ministrici Katarini Kresal. Vprašal jo je namreč, ali je bil njen odhod na smučanje v času po smrti Baričeviča res tako hiter, da jo ni mogel spremljati uradni varnostnik, ampak so morali najeti zasebnega varnostnika. Kresalova je to zanikala in zatrdila, da jo vedno spremljajo uradni varnostniki.

Glede Jerovškovega mnenja, da njena izjava, kako je njena najljubša destinacija Namibija, saj se vidi, da je bila nemška kolonija, Nemci pa znajo vzpostaviti red, kaže, da se zgleduje po nemških kolonialnih metodah zatiranja namibijskih domorodcev, pa je ministrica pojasnila, da je Jerovšek izjavo vzel iz konteksta.

"Nisem propagirala uvajanje reda na nemški način"
Kot je zatrdila, je govorila le o svojih subjektivnih vtisih, ki jih je v Namibiji doživela kot turistka, ni pa to bila zgodovinska ocena. "Zavračam implicitno trditev, da sem s svojo izjavo o Namibiji propagirala uvajanje reda na nemški način," je poudarila in dodala, da o njenih vrednotah govorijo njena ravnanja in zavzemanje za človekove pravice.

Aleš Žužek
Prijavi napako
Komentarji
mcvetka59
# 01.03.2010 ob 15:58
¸tko laže da sam seb verjame
tupamaross
# 01.03.2010 ob 16:01
Kako ste sploh pomislili, da mi mislimo, da vi mislite,
kako mi mislimo, da nam vi mislite nekaj prikriti?
heroj
# 01.03.2010 ob 16:01
Sej ne mislimo ... mi VEMO :P
lotmeržanec
# 01.03.2010 ob 16:00
Seveda bo vlada storila vse v primeru,če je
vpleten kdo od opozicije!
V primeru "nedotakljivih"pa so že poskrbeli,da so vsi dokazi izginili!
Zakaj pa bi se drugače zadeva vlekla že cel mesec?
toncek87
# 01.03.2010 ob 16:02
...''tudi to, ali je morebiti kdo... ravmal nepristransko''...

stric Borut, si se zagovoril ali se res bojiš, da je kdo ravnal NEpristransko?? hm... mislil sem, da bi vsi morali ravnati nepristransko... očitno sem se zmotil.
xit
# 01.03.2010 ob 16:13
A zdaj na bodo pa politiki govorili tudi česa naj ne mislimo?

Mislimo ravno to, kar naj ne bi mislili.
gumbler
# 01.03.2010 ob 16:05
"Javnost naj ne misli..."
Borut, še v najbolj trdih režimih nam je oblast prepovedala samo kaj lahko govorimo in kaj ne, zdaj oblast določa že kaj si lahko mislimo. Borut drugačno retoriko bo treba izbrati, če boš želel kogarkoli prepričati..
domobrán
# 01.03.2010 ob 16:21
Pahorček, kaj pa rečeš na tole izjavo združenja novinarjev?

Izjava ZNP o pritiskih na novinarje pri poročanju o aferi bulmastifi in novi družinski zakonodaji

V Združenju novinarjev in publicistov protestiramo zaradi političnih pritiskov na novinarje in medije, ki so poročali o t. i. aferi bulmastifi. Po poročanju enega od medijev je kmetijski minister dr. Milan Pogačnik celo najel agencijo, ki je pritiskala na novinarje, da bi o tej zadevi čim manj poročali. Še posebej pa je problematično, da tovrstni pozivi prihajajo tudi od nekaterih ljudi s pomembnimi funkcijami v okviru novinarskega ceha. Pod krinko varovanja osebnega dostojanstva posameznikov ali varovanja človekovih pravic se skuša prikrivati informacije, ki so pomembne za razumevanje posameznih dogodkov. Tako so se ob omenjeni aferi pojavile ocene, da so šli določeni mediji v svojem poročanju predaleč, da bi morali celo prikriti identiteto pokojnika itd.



Še bolj bode v oči primer, kako so se nedavno na okrogli mizi, ki je potekala v okviru kampanje za sprejem novega družinskega zakonika, sogovorniki, med katerimi sta bila tudi predsednik Društva novinarjev Slovenije Grega Repovž in predsednica Častnega novinarskega razsodišča Ranka Ivelja, postavili na stališče, da pri temah, ko gre za temeljne človekove pravice, ni treba imeti nasprotnega mnenja, čeprav zakonodaje članic EU to področje urejajo različno. Če to prevedemo: tisti, ki imajo odklonilen odnos do tega zakonika oz. njegovih najspornejših členov (poroke istospolnih in možnost istospolnih parov do posvojitve otrok), naj ne dobijo svojega prostora v medijih. To pa ne pomeni nič drugega kot omejevanje javnega dialoga in izločanje drugače mislečih in postavljanje točno določenih političnih pogledov in ideoloških predpostavk za edino dopustne. Očitno tisti, ki so prejšnjega predsednika vlade obtoževali izvajanje cenzure, sedaj skušajo uvajati samocenzuro. Tovrstne tendence vodijo v zniževanje že tako ne posebej visoke ravni medijske svobode in pluralnosti.



Združenje novinarjev in publicistov
JohnMichxx
# 01.03.2010 ob 16:18
OMG kako lažejo! Folk jih pa podpira v tem ker so proti Janši.. BOLANO!
luxor
# 01.03.2010 ob 16:09
Pahor: Javnost naj ne misli, da skušamo v tej tragediji kaj prikriti

uf, še dobro, zdaj smo lahko mirni!
Petrasa
# 01.03.2010 ob 16:03
poslušala sem in govoričenju gospoda Pahorja se lahko nasmejim ( če ne bi bilo tako žalostno)

Zakaj ni odgovoril v zv. z vprašanjem gradnje stadiona v času gospodarskega krča ...
zakaj ne govori resnice v zvezi z gospodarstvom nasploh ... tako veliko zakajev in
tako veliko brbljanja gospoda Pahorja, da sem TV, izklopila. Naj ga posluša kdor
ga želi.
babi2
# 01.03.2010 ob 16:06
Pahorjevo sprenevedanje gre v nevarne vode. Še bolj pa me boli, da v tem mesecu niso napovedane nobene razprave o zakonih, ki jih vlada napoveduje. Semaforje, ki si jih je dal postaviti, si lahko nekam zatakne, če ne bo vlada začela udejanjati nujnih ukrepov in sprejemati zakonov. Poletje bo hitro tu in z njimi parlamentarne počitnice. Očitno Pahor misli, da bodo problemi izginili sami od sebe.?????
tupamaross
# 01.03.2010 ob 16:22
Spoštovani gospod predsednik vlade,
Kot prvo, spremenite zakon o jamstvu dopozitov pri bankah
v tem pomenu, da jamstvo velja za vse ne glede na raso, spol,
gmotni položaj, starost, invalidnost, versko pripadnost...

Kot drugo, z retroaktivnim zakonom izničite učinke retroaktivnega
zakona o izbrisih družb iz leta 1999 in omogočite vsem enako
možnost povrnitve škode zaradi tega zakona poa tudi kazenske
pregone lastnikov izbrisanih firm, če so storili kaznivo dejanje...

Kot tretje, izglasujte zakon v parlamentu, ki jasno določa, da tisti,
ki so deponirali gotovinska sredstva v tujih ustanovah, predvsem
bankah, imajo čas do konca leta, da ta sredstva vrnejo v državo
Slovenijo. V nasprotnem jih čaka najmanj deset let aresta.

V ta zakon naj bi bili zajeti vsi državljani Republike Slovenije. Tisti,
ki niso imeli opravka z družbenimi sredstvi in tudi niso imeli nobenih
funkcij, naj bi bili dolžni le prijaviti in dokazati izvor sredstev.

Te tri zadeve so osnovne za trenutno rešitev države pa bomo res
mislili, da Vi mislite pošteno in dosledno voditi to državo.

S spoštovanjem z željo po uspešno izvedenem reševanju države!
sunshine girl
# 01.03.2010 ob 17:09
Sram naj ga bo, da laže tistim, ki so ga izvolili. Prav nobene moralne odgovornosti ne pozna, prav nobene....
Beleladje
# 01.03.2010 ob 16:48
Tupamaross, bravo za ta prispevek!

Ja, prava dva so "si" izbrali novinarji za predsednika: Repovž in Ivelja. Je bil Repovž zadnjič na TV, ja, in se hudoval, kako natančno so nekateri njegovi kolegi poročali o aferi. No, on bi bil celo spol pokojne(ga) pustil vnemar :):)
Rada bi vedla ime tiste agencije ... in kolko smo ji državljani plačali za pritisk na novinarje :):)

Ja, resnično, pod krinko "varovanja osebnega dostojanstva posameznikov ali varovanja človekovih pravic" se da prikriti marsikatero informacijo!!

Ampak, dečki (in deklice), ne bo vam uspelo ("to je Jelovica!" :):):)). Kot je dejala Rosvita Pesek v "Odmevih": Pojavlja se ena čisto nova kategorija "pismenih" gledalcev. Ki si upajo napisati, kar mislijo.
Za primer, če novinarji odpovejo...

Ampak jaz sem prepričana, da bodo VEDNO obstajali tud pošteni novinarji - in jih ni mogoče kar "ukiniti" z nekimi odredbami, agencijami, grožnjami... ali ker je pač en Repek nekaj rekel :)

Smo ODRASEL narod. Čas adolescence je minil
tomazzek
# 01.03.2010 ob 16:36
HAHAHA naj ne mislimo tega, ane? Naj pravzaprav SPLOH ne mislimo?!
Zraven ste pa na plano privlekli Baričevičko sestro, ki je pljuvala po žrtvi dekadentne "smetane" pa Rožmana se okoli vlačili pa nov družinski zakonik pa še kaj, samo, da bi se malo pozabilo in da bi se preusmerila pozornost, ane. Tokrat imajo ljudje resnično dovolj,saj se je na najboljši možni način pokazalo, kako delujete. In dol vam visi, glavno, da se imate fajn in da smučate v miru in da hodite v šoping v Milano in da kupujete posesti in da zvečer posnifate malo kokainčka.
KAKO SE LAHKO SPLOH POGLEDATE V OGLEDALO? SRAM NAJ VAS BO!
Thiver
# 01.03.2010 ob 20:54
Ali naj Pogačnik in Kresalova odletita:

DA 88%
NE 12%

N 6700

Take enotnosti pa ni bilo res od plebiscita, ...
sunshine girl
# 01.03.2010 ob 17:23
Tole je za Miklavčiča izjavil: ''Postavlja se mi moralno vprašanje, ali od Miklavčiča še smem terjati toliko odrekanja,'' je dejal premier Borut Pahor.

Pa ta človk sploh pomisli, kaj govori in kaj pove? Moralno vprašanje je to, da Pogačnika odstrani iz vlade....To, ali bo Miklavčič delal še naprej, pa ni nobeno moralno vprašanje, ampak mu je potrebno prav lepo povedat, da potrebuje zdrave ministre, tako da hvala lepa za sodelovanje, sedaj naj pa odstopi...
blef
# 01.03.2010 ob 16:45
G. Pahor, javnost niti za trenutek ni pomislila, da neboste dvignili preproge, sedaj Vas pa že letoin pol poznamo, naj bo, pač hočete preživet, mogoče nekateri celo razumejo. Problem pa je, da se enako obnašajo tudi službe, ki bi pa morale pokazati politikom, da ustrezno opravljajo svoje delo. <ne razumem, da ne dojamejo, da politiki se menjavajo, službe pa ostajajo.
Petrasa
# 01.03.2010 ob 16:20
babi2,

poglejmo resnici v oči in recimo, da danes v parlamentu, gospod Pahor, ne
govori resnice.

Drugače povedano: naklada.
Thiver
# 01.03.2010 ob 19:59
Ma kakšna vzhajajoča zvezda neki, kresalka je politični mrlič, kateremu tudi vsi kupljeni nazivi ne pomagajo več.
komentator13
# 01.03.2010 ob 18:05
Ah, kje da bi kaj prikrivali!
citizen
# 01.03.2010 ob 17:16
Ali Pahor javnosti govori, da ne sme misliti?
Počasi bodo tako začeli zapirati politične nasprotnike.
kantavtor
# 01.03.2010 ob 16:44
Borči seveda na tvoj ukaz...vem da ste toliko iskreni in pošteni, da gotovo ne boste
nič prikrili...."malo morgen"
primos
# 01.03.2010 ob 16:34
Saj ne ve več kaj govori. Samo smeji še se v teh svojih nastopih kot da je iz kakšne posebne ustanove
alpe3
# 01.03.2010 ob 16:28
Kot je poudaril premier, bi si z odstopom Pogačnika prihranil kritiko javnosti in opozicije, ne bi pa razčistili, kaj je v tem primeru šlo narobe.

Torej Pahor (verjetno nehote) vendar le priznava, da za to, da se v tej zadevi kaj razčisti, nujno potrebuje kritiko javnosti in opozicije!!! Verjamem, da je res tako...

Če bi pa bil Pahor moder in pošten, bi pa to dvoje itak oboje že davno napravil: sprejel bi ponujen ministrov odstop, hkrati pa zahteval, da se vse razčisti... Izostalo bi le vznemirjanje javnosti...

Ergo: za vznermirjanje javnosti in opozicije je v tem primeru (pa ne le v tem!!) najbolj odgovoren prav nemodri in neodločni mislec Pahor.
slip_knot
# 01.03.2010 ob 21:25
Men se zdi da je pahorju precej nos zrasu :D
Kluzo
# 01.03.2010 ob 18:18
Pahor: Javnost naj ne misli, da skušamo v tej tragediji kaj prikriti

Žal, ravno to mislim.
cvex
# 01.03.2010 ob 17:20
Zelo zanimivo branje Združenja novinarjev in publicistov (ZNP) glede stanja novinarstva v slovenskem prostoru.

http://www.znp.si/index.php/Glavne-novice/Porocilo-Zdruzenja-novinarjev-in-publicistov-ZNP-o-svobodi-tiska-v-Sloveniji-za-leto-2009.html

lp
tupamaross
# 01.03.2010 ob 17:19
Petresa,

Tvoji komentarji in trezveno premišljanje so mi zelo všeč.
Točno. Le poštenost lahko reši to državo in nič drugega.
Eden Zalar odloča o življenju psov, drugi o življenju ljudi.
Verjetno oba na isti način.
Petrasa
# 01.03.2010 ob 16:04
kawac,

očitno ne razumeš globine vprašanja razprave o bulmastifih ...
Petrasa
# 01.03.2010 ob 17:18
e-pošta:

AMERIKA : SLOVENIJA
>
> America : We have Barack Obama, Stevie Wonder, Bob Hope and Johnny Cash.
>
> Slovenia: We have Borut Pahor, no wonder, no hope and no cash.

žal ni vic pač pa kruta renica
naivnež
# 01.03.2010 ob 16:37
Zakaj se sploh oglaša ker stemi svojimi izjavami zavitimi v celofan papir,samo še bolj razburja javnost.
19oklepnikov
# 01.03.2010 ob 20:30
Le kdo še verjame tem pravljicam ki jih trosi ta Elita !!!
Neo_
# 01.03.2010 ob 19:54
bla bla bla....optimist če misle da mu še kdo verjame.
Beleladje
# 01.03.2010 ob 17:57
Haha... nazadnje bomo še zvedli, da se vsi ministri, s tem, ko so prilimani na stolčke, pravzaprav ŽRTVUJEJO za slovenski narod :):):)

Oni EDINI vejo, kaj je za nas dobro! Če bi se pobrali, bi bila za ta plebs prehuda katastrofa. Samo zato tudi trpijo in vztrajajo: Za narodov blagor!
hahahahahahahahahahahahahaha
Petrasa
# 01.03.2010 ob 16:31
kawac,

trenutno se država vrti v krogu iz katerega bo prišla izključno s poštenostjo.
Ljudje nismo več naivni, ne verjamemo kar poprek. Vseeno katera stranka je
na oblasti. Mislim, da smo se mi vsi spremenili. Predvsem pa od ljudi, ki državo
zastopajo, pričakujemo doslednost in poštenost.
supersmart
# 01.03.2010 ob 21:55
Papiga, vedno znova dokazuješ kakega papagajskega ponavljanja laži, obtožb brez dokazov in zagovarjanja svojih levakov brez osnove in brez razmišljanja so te naučili v prejšnjem enoumnem režimu. In ta vlada ima tako volilno telo. Za bruhat! Ampak zaradi njega smo v "zosu" vsi Slovenci. Abotno in sprevrženo. In če kaj ni po vaše ( komentar leti na papigo in njej podobne), je vir domobranstva in leglo "tabelih", kot recimo v tem primeru RTV. Ma dejte rdečkarji, a še lahko verjamete, da boste s takimi oznakami in nestrpnostjo, ki jo drugim očitate, zmanipulirali normalne in pametne ljudi??? Sedaj so krivi rumeni mediji za garažno afero in seveda opozicija (ki je kriva tudi za stanje v državi...). NE TO, DA OBSTAJAJO MAFIJSKI TRANZICIJSKI KLANI IN DA JE NEKATERIM Z VPLIVI IN ZVEZAMI VSE DOVOLJENO!!! Uboga Slovenija!
blef
# 01.03.2010 ob 21:51
agliMF - Janša se ne oglaša, ker s svojim molkom pusti, da se med sabo grizejo, z vmešavanjem, pa bi se poenotili.
gyore92
# 01.03.2010 ob 20:33
A gleda kdo Polemiko.
jbzt
# 01.03.2010 ob 17:08
Joj,Pahor...namesto,da narod prepričuje,kaj naj misli...naj se loti zadeve,kot predsednik vlade.Če njegovi podrejeni...ministrica oz. policija nekaj skrivajo...jih je pač treba zamenjati.Ker je velik interes javnosti za dogajanje v garaži Pahorjevega prijatelja...naj temu posvetijo odgovorni več časa...čisto enostavno.Vse se da,če se hoče.Tukaj očitno nekdo noče,da se zadevi pride do konca...
ps.Koliko so hitri policaji,se pa ve.Če je sosed od Pahorjevega kolega videl in potem tudi dal izjavo,kako so psi trgali oblačila...potem so bila pa oblačila skrbno zložena poleg trupla...je možno,da je sosed videl še nekoga...Same "nerazjasnjene skrivnosti"...
Beleladje
# 01.03.2010 ob 16:27
Danes je še posebno zabuhel :)
-mikos-
# 01.03.2010 ob 22:14
Tov. g predsednik, vse ki jim dajete podporo, od Cvikla,
Ropa, Pogačnika, itd., itd, do Kresalove in Golobiča.

Vsi ti bodo zgrizli vas in vašo stranko, nihče vam več ne verjame,
slabši ste kot cirkuški klovn. Ti isti pa vas bodo pospravli kot so
mislili - so pospravli z ubogimi psički.
sansam
# 01.03.2010 ob 21:06
Upam,da bo kmalu konec te agonije.Oddahnili se bodo lahko vpleten i, še bolj pa obubožan narod.
asmas
# 01.03.2010 ob 20:37

19oklepnikov
Le kdo še verjame tem pravljicam ki jih trosi ta Elita !!!

se je res za vprašat
elita verjame sama sebi
samo ne bo več dolgo tako
pahor pravi "javnost naj ne misli,da hočemo kaj prikriti"
Gospod Pahor
Javnost ne misli temveč VE da skušate vse prikriti
tako ne verjemite sam sebi,verjemite ljudstvu,ki vas bo kmalu zamenjalo
to bo za vas in za vse vaše zelo boleče
erazzem
# 01.03.2010 ob 20:12
Prikrili ne bodo zato, ker bi kakšen sodelavec vlade imel stranski interes, temveč zato, ker jim bo tako naročeno.
Žal.
HOV!
jbzt
# 01.03.2010 ob 20:12
papiga
Saj vemo...Novinarju bi moral besede v usta postavljati GG...Bi bilo potem v redu ?
slassi
# 01.03.2010 ob 19:57
No tole z Bullmatifi mi že ni jasno. Ali Pahor oz SD računa, da se bo kmalu pokazalo kaj, ker mu bo pomagalo iz te zagate, mogoče kaj kjer bi padla senca dvoma na vzhajajočo zvezdo KK.
In bi to rad storil tako da prijateljska stranka ne obtožuje prijateljsko stranko ali pa preprosto ne dojema čisto uredu kaj se dogaja okoli njega ali pa na svoja dejanja nima zadostnega vpliva.

Logika drugega ne dopušča
jolika
# 01.03.2010 ob 19:47
"javnost naj ne misli, da skušamo v tej tragediji kaj prikriti", pravi Pahor. Kaj pa naj ob vsem mislimo Pahor? Imate "svoj" narod resnično za neumne? Pa kje živimo dragi slovenci?
alonsodeportes
# 01.03.2010 ob 19:04
Pa Borat! Mi ti verjamemo vse, kar poveš. Vse tvoje komedije z užitkom gledamo.
Kazalo