



Vaša ocena: 



Ocena 4,3 od 92 glasov
Ocenite to novico!
Nekdanji svetovalec Sebastjan Jeretič je premierju Borutu Pahorju v dveh pismih med drugim očital, da ni kos vodenju države. Pahor odgovarja: Vsak ima pravico povedati svoje mnenje.
Sebastjan Jeretič je nekdanji glavni svetovalec za odnose z javnostmi predsednika vlade Boruta Pahorja, ki je po zmagi stranke Socialnih demokratov namesto ponujenega položaja v podjetju Andraža Vehovarja Modra Celica ustanovil lastno, zasebno svetovalno podjetje, ki je med drugim pomagalo k zmagi piranskemu županu Petru Bossmanu.
Pahor: Vsak ima pravico povedati svoje mnenje
Jeretič je za Dnevnik TV Slovenija povedal, da je bilo to zasebno pismo predsedniku, ki ni bilo namenjeno drugim, zato ga ni želel posebej komentirati. Premier Pahor se je na očitke odzval zelo mirno, dejal je, da mora biti kot predsednik vlade zelo potrpežljiv. "To ni moj način komunikacije," je Pahor odgovoril na prošnjo za komentar trditev, da je grozil Jeretiču. "Poglejte, smo v krizi in to je izraz stiske in iskanje alternativ. Jeretič ima tako kot vsak pravico izraziti svoje stališče," je še dejal Pahor in dodal, da Jeretič še vedno ostaja njegov kolega.
Predsednik Zaresa Gregor Golobič zadeve ni želel podrobno komentirati, saj gre za neki interni odnos in bi bilo po njegovem mnenju prav, da takšen tudi ostane. "Mogoče je zaznati, da gre za nekorektne očitke in mislim, da premajhno zavedanje tega, da si Slovenija strankarske politike ne more privoščiti in je očitno za marsikoga distanciranje od te strankarske politike, ki ga vodi Borut Pahor, moteče." Dodal je, da je presenečen nad tem, da se pismo objavlja na tak način. Predsednik DeSUS-a Karl Erjavec pa je dejal le, da je "ta politika ves čas gibljiva."
"Tisto, kar mene izjemno skrbi, so grožnje, ker gre v tem tednu za drugi tak primer. Gospod Jeretič očita gospodu Pahorju, da mu je grozil, in nekaj dni nazaj smo od gospoda Magajne slišali, da so mu tudi grozili, tako njegovi poslanski kolegi kot ljudje iz državne administracije. Očitno smo prišli v neko stanje, ko se vladajoči na tej ladji, ki se očitno potaplja, poslužujejo metod, ki so protizakonite," je dejal predsednik SDS-a Janez Janša.
Jeretič v pismu Pahorju: Boš poslal name kriminaliste in me dal zapreti?
Kot je lahko razbrati iz pisma, so njegovi odločitvi za lastno podjetniško pot in ne za pot v okviru ponujenega mesta v Vehovarjevem podjetju od nekdanje vodje Pahorjevega kabineta, Simone Dimic, sledile "laži, grožnje in blatenje". "Četudi si ranjen in maščevalen, mi z največjo stopnjo zlobe ne moreš prizadejati desetino gorja, ki mi ga je v zadnjih dveh letih od naše zmage povzročila tvoja Simona." Jeretič je zapisal, da je ponujeno mesto zavrnil, ker ni hotel sodelovati v "organiziranem plenjenju države". Kot odgovor na vprašanja, ki so bila na predsednika vlade naslovljena zaradi prvega pisma, pa so iz kabineta premierja poslali še eno pismo, ki ga je Jeretič Pahorju poslal v četrtek.
Pismi objavljamo v celoti
Dragi predsednik,
Prek posrednikov sem prejel tvoje grožnje.
Ker sem te dobro poznal, se seveda ne morem bati. Četudi si ranjen in maščevalen, mi z največjo stopnjo zlobe ne moreš prizadejati desetino gorja, ki mi ga je v zadnjih dveh letih od naše zmage povzročila tvoja Simona. S svojim blatenjem in klevetanjem. S svojimi lažmi in grožnjami tistim, ki bi lahko sodelovali z mano.
Ko sem po zmagi hotel za pol ure govoriti s tabo, sem ti hotel povedati dvoje. Prvič, da se vračam domov, da rešim zakon, saj sva bila z ženo na tem, da se ločiva. In oprosti, ker sem izbral družino namesto tebe.
In drugič, da bom naredil svoje podjetje, ker sem zavrnil, da bi sodeloval v organiziranem plenjenju države, k čemur so me nagovarjali tvoji najtesnejši. Še isti dan, ko sem zavrnil ponujeno mesto v Modri celici tvojega prijatelja Andraža Vehovarja, še isti večer se je začelo sistematično blatenje.
Hotel sem le skromno delati. Na področju, na katerem sem najboljši v državi. Samo to. Pa mi tvoji niso pustili pri miru. Še zdaj stežka dojamem, da si lahko kupil vse laži. Še zdaj težko razumem, da ne znaš oceniti človeka.
Pa sem bil dve leti tiho. Se še spomniš, na kateri točki sva nehala komunicirati? Ko sem rekel, da bo Simona največje zlo te vlade in si me besen poklical na raport v svoj kabinet. Pa vama nisem zameril. Ne, smilila sta se mi. Pahnili smo vaju v zgodovinsko vlogo, ki ji pač nista bila kos. Dali smo ti zgodovinsko priložnost, pa si jo zavozil. In pri tem zavozil tudi stranko. Oprosti, ker smo zmagali.
Kaj pa si imel v mislih, ko si rekel, da boš sprožil povračilne ukrepe? Boš poslal kriminaliste name in me dal zapreti? Mi boš vzel državljanstvo? Kaj??? Mi boš prepovedal delati v Sloveniji? Bom pač več časa preživel v tujini. Vsekakor bom preživel.
Za konec te prosim za nasvet. Kaj moram narediti, da bom lahko brez tvojih groženj izražal svoja stališča? Bo lažje, če izstopim iz naše stranke? Moram zapustiti državo in iz tujine komentirati politično življenje v soji domovini? Prosim, povej.
Zato, ker ne mislim več molčati. Ker ne morem več gledati te komedije. Praviš, da počneš stvari, vredne moža. Veš, kaj je vredno moža? Priznati, da nisi kos nalogi. To bi bilo res možato dejanje. Vem, da je težko. Vem, da ti ego ne dovoli priznati kaj takega.
Ni se me treba bati in mi groziti. Nimam nobenih ambicij, da bi posegel v procese, ki se dogajajo v stranki. Zato ker v naši stranki ne vidim več nobenega potenciala, nobenega izziva. Ne vsebinskega, programskega, ne rezultatskega.
Zmaga v Piranu ni imela nobene zveze s tabo in nacionalno stranko. Nobenih ambicij ni, da bi stopili na nacionalno raven. Zmagali smo za Petra. Ker je izjemen človek in politik. Če si boš vzel čas, da ga spoznaš, boš tudi ti to ugotovil.
Prosim te le nekaj. Če se že hočeš maščevati, se osredotoči name. Pusti moje prijatelje na miru in jih ne kaznuj zaradi tvojega odnosa do mene.
Tvoj najbolj zvesti kritik,
Sebastjan
Dragi predsednik,
V prejšnjem pismu (ki so ga dobili tudi tisti, ki jim ni bilo namenjeno) sem ti opisal svoje čustveno doživetje zadnjih dveh let, sedaj pa bi ti povedal še nekaj racionalnega.
V tej situaciji je edina možnost, da se skoncentriraš, postaviš na noge, okrepiš svojo ekipo z operativci in zaključiš ta mandat.
Dogajanje v državi je katastrofa. Birokratski aparat melje življenje in nobena politika mu ne pride do živega. Država je teren. Države ni mogoče voditi iz kabinetov. Nimaš pravih ljudi za to nalogo.
Stanje v stranki je še huje. Od moje izjave me kličejo ljudje, ki mislijo, da se dela alternativa. Nobene alternative ni. Preprosto zbrihtaj se in uredi stvari. In ne pozabi, da je to tvoja stranka in da je ni treba trpinčiti zaradi domnevno nove politike.
Mene osebno ne zanima ne stranka ne nacionalna politika. Samo delati hočem to, kar znam. Če bom moral, bom pač šel v tujino. A bolje bi bilo, če me preprosto pustite na miru. In nobena paranoja ni potrebna. Ne razumem sedanjega strahu.
lp sebastjan
Od tistega dne bom korenito spremenil svoje mnenje glede Severne Koreje, Ivana in črede.
mojem bil prepričan, da mu pripada mesto šefa kabineta
predsednika vlade, ki pa ga mu je Dimiceva z žensko
prtefriganostjo speljala.
Možna je pa še ena varijanta, po kateri Jeretič bolj obrajta
Pahorja, kot na splošno ženske in je tudi hudo užaljen. Karkoli
je, za oba to ni dobro in resnično pričakujem odstop Pahorja
in ali predčasne volitve. Namreč, ljudje obremenjeni z takimi
težavami naj ne bi bili sposobni vladati. Za Jeretiča pa le to.
Hvala bogu, da ni on postal šef kabineta, kar se je nekaj
podobnega zgodilo Williju Brandtu, ko je za šefa kabineta
postavil Vzhodnonjemškega-Ruskega agenta Djuliama.
=) lep dan
Samo jaz sem še dodal,da se čudim predsedniku stranke,da se obnaša,kot bi bil predsednik stranke neke druge opcije.
Vidim,da imaš resnično veliko "pojma" ! Resnično si me dobro "podučil" ! Hvala.
Človek bi mislil,da je predsednik kakšne krščanske stranke,ko se drži načela : "Če te kdo udari po desnem licu,nastavi mu še levo" ?
Gringos - rescimo, da pravilno razmišljaš! :)
A ker vsi vemo, da to ni, je verjetneje bolj res, da ga je pošteno strah, da bo Jeretič še kaj več povedal. Saj mu je napisal: "Ne bom več molčal!"
Exactly
Jeretič je pomagal spraviti našega Nerona v zgodovinske knjige, sedaj pa mu ni prav. Bo moral razčistiti pri sebi. Je pa pravi Lojzek, če že pred volitvami ni vedel iz kakšnega testa je Pahor. Srčno upam, da je pri novem piranskem županu vedel kaj dela (seveda mu čestitam za izvolitev), sicer pa je bolje da se začne ukvarjat s čim manj škodljivim za ljudi...
Človek bi mislil,da je predsednik kakšne krščanske stranke,ko se drži načela : "Če te kdo udari po desnem licu,nastavi mu še levo" ?
"The fascists of the future will be called anti-fascists" - W.Churchill
Vsem bralcem...to je moj drugi post v treh letih! Saj sploh ne vem kje naj zacnem...ok....morda kot zacetek da sem ze 5-6 let v tujini, ali pa bolje po tujini, z veseljem se vsakic vracam domov, vsak dopust in vse praznike. V bistvu to tudi so moji dopusti v teh letih, razen par podaljsanih vikendov v grciji in okolici mediteranskih drzav! Zanimivo je da clovek v trenutku ko se oddalji od svoje matice zacne precej bolj posesivno, pa tudi "objektivno", ali pa kriticno spremljati aktualne dogdke na ekonomsko-politicnem podrocju matice/dezele kranjske. Da ne bo pomote...velik patriot; morda ni referenca ampak v mladih letih, ko je dr. nogometa g. Verdenik trobil da Slovenija se naslednjih nekaj deset let ne bo zrela za vecje uspehe na mednarodni areni, sem/smo ravno na podlagi te izjave (takratne sportske novosti) ustanovili navijasko skupino in predstavljali glavnino navijaske kapacitete na tekmah slo reprezentance (1994-1996)..."kdor ne skace ni slovenc" in "Slovenija od kod lepote tvoje"...Stevo in Sisko se sigurno spomnita...ce ne prej, pa sigurno iz tekme Slo vs. Hr za Bezigradom! Kakorkoli ze, kar se dogaja v dezeli pocasi prerasca, ali pa je ze preraslo meje zdravega razuma. Kot "obcasni" opazovalec (v Slo pridem 4-5 krat na leto) lahko povem da je stanje duha in morale ljudi, kot tudi s tem povezanih pogojev za "normalno" zivljenje na PSU! Stanje druzbene kllime se z vsakim obiskom slo drasticno poslabsuje!!! Da ne grem v detajle, upam da lahko vsak posameznik (razen "priviligiranih") najde temelj teh opazanj. Strankarsko neopredeljen, na dosedanjih volitvah volil zmeraj druge opcije. In ravno tukaj je bistvo mojega oglasanja. Mislim da smo prvic v casu nase samosojne drzavice zelo blizu dna. Takole danes prebiram spletne novice in ne morem mimo dnevne novice o pismu Jeretica do premierja Pahorja....prebiram novico in objavljeno pismo na portalu RTV Slo, grem na portal Dnevmik si, pa nazaj na RTV Slo...in v nekaj minutah totalna sprememba clanka na Dnevnikovem portalu. Sem ze hotel pisati administratorju dnevnikovega portala o recenzinji clanka, v katerem se je na omenjeno temo v enem clanku G. Minister Golobic pojavil-6-7 krat. Golobic izjavil to, se ne strinja s tem, poudaril to, rekel to, pomislil to, itd...Clanka naenkrat ni vec (ali pa ga jaz ne morem najti), v nekaj sekundah, minutah. Pa ne da bi imel karkoli proti Golobicu.....mislim da je eden "najspretnejsih" diplomatov-politikov dekade...stara sola! To pa je tudi vse...zame je politicno kredibilnost zapravil z afero okoli financiranja njegovega podjetja (ali solastnistva v podjetju). In tako, preko soka ki sem ga dozivel ob izginotju clanka....in ob vecurnem vecernem/nocnem razmisljanju kaj se v tej nasi precudoviti dezeli dogaja, bi zelel deliti del svojih zakljuckov in misli o prihodnosti moje/nase/vase Slovenije!...ko prebiram komentarje uporabnikov, kateri se "dajejo" med sabo vecinoma glede dveh "glavnih" akterjev politicne scene, bi zelel povedati da sem prepricanja da je tak nacin razmisljanja rezultat spremljanja in usmerjenega bombardiranja dnevno politicnih novic. Ne zelim se spuscati v detajle...hocem pa poudariti slednje....Slovenija je mlada "demokracija" in tudi nje drzavljani! Anomalije, ki se dogajajo so del tranzicijskega procesa, kateremu se ni bilo/ni moc izogniti (primerjava z drzavami jugo vzhodne evrope, katere podozivljajo identicne bolezni v procesu tranzicijskih, integracijskih procesov...upam da me bo kdo demantiral). Da ne dolgovezim....hocem izpostaviti dejstvo, da kot mlada drzava za zal volilci nimamo referenc za katero politicno opcijo bi se lahko opredelili. Imamo vec ali manj slabe izkusnje 2-3 glavnih politicnih opcij. Pa ce se vprasamo na podlagi katerih kriterijev...? Programi, uspehi, transparentnsti, odgovornosti, zagotavljanja blagostanja vseh drzavljanov....mislim da ne! Zatorej trdim....kot volilec si zelim ustvariti mnenje in se opredeliti za doloceno politicno opcijo....zal v nasi mladi drzavi to ni mogoce iz dejstva da nismo imeli moznosti (nismo izbrali) spoznati raznolikosti politicnih opcij, na podlagi katerih bi lahko ocenili katera je "NAJBOLJSA" in se zanjo opredelili. Zato mislim, da je nas cas predviden da z vsakim mandatom na oblast postavimo drugo politicno opcijo ( zelene, rjave, rdece, modre, nezne....leve, desne sredinske itd.), Vsak naj pokaze kaj je sposoben narediti....in v 20-30tih letih bomo sele dobili reference kot volilici za katero politicno opcijo se bomo opredelili in vanjo tudi iz "moralno-eticnih" prepricanj verjeli. V tem trenutku je vse drugo - MEGLA! Drzavljani pa kmeti na sahovnici. Apeliram na vse...dajmo najprej izgraditi (drzavljani) politicno kulturo....nato pa se bomo pogovarjali o politiki.
Hvala in lep vecer vsem ljubiteljem Slovenije,
Jure
morda pa je popil 2 skodelici o l e a n d r o v e g a čaja - to pa bi že lahko bilo nevarno.
Očitno Pahor prav dobro ve, da bi Jeretič lahko o njem povedal še kaj težjega in za njegovo javno podobo bolj obremenjujočega... Zato tudi medijem pripoveduje, da je kljub vsemu Jeretič še vedno njegov prijatelj...
bo kar držalo, da!
...well, easy come easy go pravijo!
Zagovorniki tranz. levice so pričeli pisati take neumnosti, da se lahko samo še smeješ in zabavaš...
Drugič, zakaj je treba brati, da se asshole ločuje od žene?
Tretjič, žena bi bolje naredila, če bi se ločila od asshola.
Četrtič, Slovenijo bosta ugonobila zgolj in edinole klerofašizem in janšizem (ta dva se ne bosta hotela nikoli izseliti).
Vlada se menja, lobiji ostajajo.
Politiki so orodje v rokah lobijev. Dokler bo tako, je pač vseeno koga bomo volili.
Vlada je skupina posameznikov, ki običajno deluje v popolnem brezvladju.
Shepherd Book, Firefly
12. november 2010 ob 19:26
Brezstrankarski sistem, to je samoupravljanje in delagatski sistem! Dovolj je gnilega politikantstva, oblast v roke ljudstvu!
hehe.. sam jest se ne hecam.. V nasem podalpskem vrticku z ubogih 2 milijona dus, ki vsakodnevno premagujejo strm slovenski klanec resnicno ne potrebujemo vecstrankarskega sistema. V kolikor bi bili inovativni in bi imeli "tehnicno vlado na daljse obdobje" bi z lahkoto upravljali tale drzavni aparatek. Tako pa smo si nakopali tisoc in eno ministrstvo in tisoc in eno pijavko ki dnevno srka drzavni med - in to na nase stroske. Dober menedzerski tim bi z lahkoto upravljal krdelo kricocih ovc, verjemi. Ker to kar se dogaja zadnjih 20 let je nic drugega kot preizkusanje tolerance drzavljanov.
Edina rešitev je popolna in totalna lustracija, to pomeni odstrel celotnee leve politične sfere (SD + LDS + Zalaž + Desus) in manjšega dela desne političen opcije. To je to.
Že če se gremo radikalnih rešitev, gremo bit natančni. Najbolje bi bilo lustrirati kar celotno politično sceno, vključno s celo levico in celo desnico, če hočemo pa res bit temeljiti bi jaz zraven še dodal še Nsi.
Hahaha! Venceremos! Brezstrankarski sistem, to je samoupravljanje in delagatski sistem! Dovolj je gnilega politikantstva, oblast v roke ljudstvu! Poglejte kakšni tipi vodijo državo in odločajo o usodi naroda-katastrofa! Dovolje je tega!
In v zeleno podalpsko dezelico je pripujsala nova afera.. Je nastavljena od nasprotnikov? Je odraz resnicne situacije?
Na koncu koncev sploh ni vec vazno.. Resitev je tehnicna vlada. Sem izkljucno za tehnicno vlado in enostrankarski sistem. Vse ostalo je metanje oci v pesek in nategovanje naroda..
Ste potrebovali 20 let,da ste to ugotovili?
Auuuu!
To pove veliko.
Ali se bo naš narod kdaj po tem ravnal na volitvah. Dvomim.
ali mi boš naredil to ali ono. Torej je možno tudi odvračanje
pozornosti od trenutnih zelo kriznih razmer. Zmagal je Peter.
Ali mi boš vzel državljanstvo... Torej je resnično možno, da se
ta dva le igračkata po nekem vnaprejšnjem dogovoru.
Da sem o zgornjem rahlo v dvomu, je to, da je v pismih res
čutiti neko grožno Jeretiča, da bo lahko razkril neke zelo
hude zadeve, ki bi lahko po Pahorja in SD imele hude posledice,
kar pa tudi v politiki ni ravno priporočljivo in se Jeretič tega
skoraj zagotovo zaveda. Razen tega, resnično je možno, da so
mu grozili, vendar je vse te dokaze nekje deponiral ali celo na
več naslovov razpršil, če mu se kaj zgodi.
Možno je vse, za to državo on ta narod pa je to zelo slabo. Ko
si v vladajočih strankah začnejo medseboj groziti, strada narod.
Tudi nekako kot bomba lepo zamotana v prelestni papir zavezana z ocarljivo vrvico na vrhu pa vzigalnik o oblike rozice.
Načrt: Saving private Borat!
KK bo najela bulmastife, GG bo z ultra napravami prežarčil Slovenijo, Simona pa bo naročila floto iz Dubaja.
Zamenjajmo vlado za tehnicno z ljudmi ki so jih vceraj nasteli.. vse ostalo je utopija in disi le po zamenjavi zivine pri koritih!!!
12. november 2010 ob 12:22
Prijavi neprimerno vsebinoBorut Pahor je brezmadežni lepotec, vsi napadi in očitki kontra njega so smešni in ohne argumentof. Simina Dimic je omikana in prelepa, predvsem pa uspešna ženska.
Desničarji se s histeričnimi komentarji tu samo blamirate.
Go Pahor! Najboljši voditelj moderne Slovenije.
Jaz ne morem verjeti, da je nekdo res to sposoben napisati?!?!
Citiram: Go Pahor! Najboljši voditelj moderne Slovenije.
si nisem mogla kaj, da se ne bi vprašala če ta človek sploh bere splet, če sploh
prebira časopisje ali je sploh na tekočem z dnevnimi novicami.
Tudi tistimi, ki govore v njegovo škodo.
Indiferenten, zaspan, zabuhel ... kdo sploh to je?
Ne razumem politikov iz koalicije, da ga ne fucnejo iz stranke.
To da je Pahor gniloba ni nič novega... zdaj je vsaj uradno!!!
To kar on dela je bolano, psihopatsko!! Same laži meče v javnost. Kmalu bo prišlo ven tudi to, da Janši podtika Patrio (skupaj s pajdašem Milanom Kučanom).
izvesti nekako neboleče po sedanjo koalicijo, ki bi v neki kratki
izjavi za javnost dala izjavo, da vlada v celoti odstopa zaradi
vse hujše krize, tako na gospodarskem kot na političnem
prizorišču in razpisuje predčasne volitve. Tu je sevada še naše
pravosodje, ki tudi vpije po reformi, sedanja vladna garnitura
pa te reforme brez širšega konsenza, konsenza z opozicijo,
ni sposobna in ne more izvesti.
Po končanih volitvah pa bi kazalo sestaviti vlado narodne rešitve
tako iz zmnagovalcev kot iz poražencev. Drugega izhoda ni.
sta jo sproducirala naslovnik in prejemnik pošte. Vmes pa kradejo državo. Rešitve za to državo
od teh glumačev ni.
Kaj hočem povedati? Vsi točno veste če ste levi ali desni, po drugi strani pa se vam sanja ne, kaj sploh želite v življenju doseči.
Tako je,sem vesel da si me poštekal.Nažalost se pa tud strinjam s tabo da je druga opcija še za odtenek hujša,s tem mislim seveda na SDS (nikakor ne morem pogruntat podpornikov Janše ,ki ga kljub njegovi prozornosti slepo podpirajo ,čeprav možakar stalno seje razdor med že tako razdeljene slovence in podpihuje predpotopna sovraštva ,ki z problemi današnje generacije nimajo veze,ko pa ga vprašajo za konkretno rešitev te krize pa največkrat v stilu Pahorja tolče prazno slamo) Sam mu še vedno nasedajo ,pa da se j...š
Tudi jaz, ampak nekdo nam bo moral tudi kakšno alternativo ponudit in nov volilni sistem, s katerim bi se dalo znebiti ljudi, ki jih ne želimo v politiki. V nobeni stranki niso vsi nesposobni ali pokvarjeni, ampak sistem nam pač ne omogoča, da bi lahko dobre ohranjali, slabe pa odpisali. In verjetno ni ponesreči tako.
Glede pisma,mi je pa sumljivo takoj,ko opazim zraven ime Požar,ki je človek,ki živi samo od laži in osiranja drugih in pri tem ne izbira sredstev(seveda,če sem prav razumel,da je bilo objavljeno na Požarportalu!).
Moje mnenje je,da je pismo konstrukt,ker se mi zdi vse tako naivno in jasno,da je že kar kičasto!
Dej zadihaj ,pa mal na zrak,pa ne takoj vzrojit.Dejal sem morda pa bi bil lahko Lahovnik tisti,ki bi vsaj po izrečenem v zadnjem času,vsaj malo pripomogel k normalizaciji stanja ,ki je kaotično že od leta 2000 naprej vključno z Janševim mandatom da ne bo pomote,res pa je da se sam najbolj nagibamk popolnoma svežem vetru ki bi razpihal tole zatohlost v dolini "šentflorjanski"...pa mal več optimizma in manj zagrenjenosti vsem državljanom iskreno želim za boljše in vedrejše čase .Morebiti pa mi kaj premaknemo k se tle repenčmo vsak prvi al pa drugi dan.Pa brez zamere....ALTERNATIVE NEBULOZAM ZDAJŠNJE VLADE PA V DEJAVNI ZDAJŠNJI POLITIKI NAŽALOST NI
Pametno razgljabljaš,se podpišem pod tisto tvojo "tezo"
Čas je za ruske metode, he he
Don't mess with Pahor !!
zadel si žebljico na glavico. Desničarji so me vedno silili na kozlanje. No ja pod Pahorjem so me začeli še "naši" - razlog je pa čisto enostaven - začeli so prevzemati desničarske vzorce. Rešitvi sta dve - nova leva stranka (javi se Lahovnik!) - ali pa to, da se SD znebi liberalnega gnoja, ki se je na njo prilepil po razpadu LDS - ker liberalno/socialno/demokratično čisto enostavno ne gre. Gremo levi!!
Mislim da bo počasi čas za revolucijo...
Tako naj predsednik parlamenta takoj razpusti celoten parlament od prvega do zadnjega politika.
Kdo je pa še zakaj bil preganjan kazensko ali odškodninsko in kaj smo imeli od tega davkoplačevalci, si pa lahko samo za razmislek odgovorite sami?
Pa vam bo vse jasno kakšne politike imamo od osamosvojitve naprej.
Se povsem strinjam - čas je za novo levico - socialistično v pravem smislu te besede - razočaran sem nad to vlado - vendar pa je to še vedno manjše zlo - ker je na žalost druga opcija še veliko slabša.
Tam bi pokazali, da če ima nekdo na čelu vlade tak slab oz. sporen kader v svoji neposredni bližini, ni sposoben izbirati in voditi tudi drugih pomembnih kadrov, ki jih ima in izbira kot predsednik vlade.
O samem kadrovanju in načinu kadrovanja trenutne vlade pa je javno povedal njen lastni KAS v odstopni izjavi in s tem pokazal, da je t.i. in promovirana pahorjanska nova paradigma navadna laž.
Se popolnoma strinjam s tabo potrebna je svežina,morda v obliki g,Lahovnika ,ki je občasno nakazal da bi on morebiti zagrizel v tisto kar si drugi ne upajo.Predvsem pa nakazal pot po kateri bi stopali vsi skupaj bolj enotno in optimistično v boljše manj skorumpirane čase.Ah ,morda sem pa preveč naiven ali pa optimističen,da po vsem kar delajo tako levi kot desni ,pa sredinski in ne vem kakšni še vse že slabih 20 let sploh še zaupam v politiko.
Sta dve možnosti sedaj. Ali je Pahor res tako naiven in trmast da vodi neko svojo politiko in ob tem popolnoma spregleda šakale ki ga usmerjajo in jim naseda. Druga varjanta pa je, da gre Pahor nekomu zelo v nos (nekemu lobiju znotraj lastne stranke) in da ga zato hoče skenslat iz vodilnega mesta v stranki (kot tudi v državi seveda). Kolikor poznam situacijo, se mi zdi da tudi ta trgua varjanta ni povsem izključena.
to je to, zvestoba klubu je nepreceneljiva, samo problem je v tem, da slovenska desna opcija izraza zvestoba ne razume povsem, to so pač posledice iz časa druge svetovne vojne, ko so njihovi zvestobo enačili z kolaboracijo.
Zgoraj omenjeni avtor Sebastjan Jeretič verjetno ne piše pravljice za lahko noč in si s tem krajša urice brezdelja,kot hočejo z odzivom v kabinetu predsednika vlade to prikazati,ljudje nismo stupidni,da ne bi pogruntali vašo prozornost g.Pahor,vaša dejanja so v čistem nasprotju z obljubami pred volitvami in prosim ne se vedno zgovarjat na dejstvo da smo v hudih krizno gospodarskih časih,kar je sicer res,vendar lepo vas prosim kaj za hudiča se vam je stalno treba ukvarjat s sabo in zganjat politiko zaradi politike same.
priznam da sem vas in vašo stranko naivno obkrožil na zadnjih volitvah v upanju da se bo tokrat pa vendarle posvetilo več časa in energije ljudem,državljanom in abdomnu države ki je gnil 18 let in na žalost pod vašo vladavino še naprej gnije.Ja ,take napake,da sem šel volit, si pa jaz ne mislim več privoščiti,kajti tudi alternativa v obliki vsevednega in nasploh na vse pretege sprenevedavega Janše in njegove stranke SDS (ki je kot zgleda cepljena na to da dela med ljudmi še večji razdor in jim ni mar za boljši jutri ampak samo za nabiranje političnh točk) ni in nikoli ne bo dobra reštev za Slovenijo.
Torej kdo? Janša ali Pahor, noben od teh dveh ostali pa itak nimajo možnosti za zmago na naslednjih volitvah.ČAS JE ZA SVEŽO NEOBREMENJENO KRI.
Ti zgleda v svojem življenju še nikoli nisi srečal kakšenega
navijača HK Acroni JESENICE ,ali pa nas,ki navijamo NK
OLIMPIJO !!
Saj ga ni denarja,za katrerega bi prodali svoj športni idol
ne za 10000000000000€ !!!,saj zvestoba svojem klubu
pomeni več koz ves denar na tem svetu !!!
Kar koli piše pozareport ni vredno branja,to je tako zelo
rumeno kot sonce !!
To pismo je čistokrvna izmišljotina in plod zlega uma !!
Zgodovino Bojan Požarja ( na kratko ) pa sem vam tudi
že napisal !!!,saj ni teba vrjeti meni,pokiličite recimo Jana
Plestenjaka !!,ali pa njegovo mamo Doro Plestenjak,pa
vam bosta onedva povedala kako deluje Bojan Požar !!
Če pa ne odstopi, pa bo pokazal, da ne pozna manir politične higiene, ki veljajo v demokraciji.
pa naj kdo pojasni, kaj pisec tega pisma sploh želi sporočiti
jaz ga ne razumem, gre le za ustvarjanje nove umetne histerije
ljude so v krizi
sure fantek...
In če ne Pahor ignorira pismo in če potem niti ne odstopi?
Kaj boš potem ti storil? Boš podal kakšne dokaze o kakšnem kaznivem dejanju organom pregona?
pozdravi mi Damjana...
Mater, s tem pa se je za hvalit! :))))))))))
Bodisi, da Pahor argumentno in z dejstvi ovrže te navedbe in obtožbe in se pokaže, da Jeretič podtika, laže in pretirava, ali pa po taki zadevi nemudoma odstopi, če je ne ovrže.
V ozadju se nekaj kuha, zapomnite si! Jankovica se pred volitvami ni omenjalo kot zamenjavo Pahorja. Ko so videli rezultat, so pa v medijih kar cez noc priceli racunat, koliko0 bi lahko iztrzil na naslednjih drzavnozborskih volitvah.
Jaz imam ravno tak občutek oz. sem kar prepričana.
Če pa to ne gre, pa je treba menjati tezo po možnosti z nečim ala JJ in tako zadevo preusmeriti od bistva.
Včerajšnji odmevi in navedbe sindikalista Trbovelskega Lafarža...
oranžni cunami..... vse povedano.
Komentatorji, zagovorniki Pahorja... dajte no, malo se ozrite okrog sebe.
Vam bo narod povedal kaj si misli o tej vladi in nekaterih ministrih.
Tisti mministri, ki so neomadeževani in delajo dobro, naj se še pravočasno umaknejo iz te vlade, sicer bodo kontaminirani z stremuhi in koristolovci , ki sedaj sedijo v vladi.
Osebno nism za nobeno opcijo,ker me nobena ne prepriča da bi kej drugače delala.sem pa zadnjiče gledal intervju od JJ na slo3-in ko je dobil vpršanje,kaj konkretno bi naredil drugače,ni znal odgovriti na vprašnje,ampak je neki bluzil da bi on biu bol fleksibiln,bi bil bolj pozoren,bi znal več poslušati ljudi...s kratka nič bolje...nenazadnje je bil tudi sam predsednik vlade v prejšnjem mandatu-pa upam da si videl da kake lumparije (če bom uprabil ta nežni izraz za korupcijo) so se dogajale...zgodili so se premnogi prevzemi...tko da ne se slepit z njihovimi besedami-udbomafija...ali pa druga opcija klerofašisti...smeh...pa še nekaj-ali se tebi zdijo poslanci kot so grims,irglova,jerajeva,černač,jerovše
k,tanko,vizjak...ali so zate to res strokvnajki,ki bi slovenijo popeljali iz krize in grozeče se nam katastrofe? :D
12. november 2010 ob 13:12
Jao jao - janšistična rtvslo - sramota. Vir pa Požar - report, medij za katerega je še Žurnal dobesedno pojem objektivnega poročanja in novinarstrva. Lepo vas prosim kako bi pa takole pismo prišlo v javnost - janšistične laži brez primere. Sicer pa vsa čast Hrvatom tam bo šel očitno bivši premier v zapor zaradi svojih barabij - naš Grosupeljski pa še kar veselo čivka.
Verjetno ne veš, ampak hčerka od Požarja dela v Pahorjevem kabinetu. Sploh pa ravno Požar največkrat piše kar je dejansko res. Brez olepšav.
Kar,sam ga uporabi !!
Vse,kar sem zapisal v svoji dveh današnjih postih,je čista
resnica,ki se da zlahka preveriti,le potruditi se je treba malo !!
poznam veliko ljudi, ki so takrat protestirali na Roški in danes pravijo - če bi vedeli kaj bo postalo iz Janše in Bavčarja - bi se demonstracij izognili v velikem loku. Zaustavilo se vas je pa že na začetku 90ih, ko je Glanzkopf planiral državni udar.
Tovariš JJ je vso svojo nesposobnost dokazal med leti 04-08. Svojo lopovsko naravo pa že veliko prej. Zdaj mu preostane samo, da začne spet delati to kar mu gre najbolje od rok - vodenje mladine v Jajce in Kumrovec.
12. november 2010 ob 13:09
Pa še nekaj. Če se skuha kakšna vlada pod vodstvom Jankovića, grem pa na ulico. Prvič, po aferi JBTZ. In nisem edini!
V ozadju se nekaj kuha, zapomnite si! Jankovica se pred volitvami ni omenjalo kot zamenjavo Pahorja. Ko so videli rezultat, so pa v medijih kar cez noc priceli racunat, koliko0 bi lahko iztrzil na naslednjih drzavnozborskih volitvah.
Pahor je pa tako nesposoben do konca.......on je dobesedno marioneta te vladavine. Imam pa obcutek, da se je ta marioneta pricela upirat, zato tudi taksne stvari ;)
Admin upam, da bos objavil!
Ne boste. Tudi takrat nas niste!
ti kar na ulico - janšisti drugega tako ne znate - brez skrbi - vas bomo že ustavili!
A kdo ruši Pahorja? Najbolj ruši sam sebe s svojo nesposobnostjo!
Pa še nekaj. Če se skuha kakšna vlada pod vodstvom Jankovića, grem pa na ulico. Prvič, po aferi JBTZ. In nisem edini!
Sicer pa zanimivo, zanimivo...
Toplek je dolgo letni direktor Taluma, družbe v državni lasti. Poleg tega je vidni član Pahorjeve SD in predsednik nadzornega sveta Nove Kreditne banke Maribor (NKBM) ter podpredsednik skupščine Kapitalske družbe (Kad). Slednja je tudi solastnica Taluma. Pred časom pa so novinarji poslovnega dnevnika razkrili, da je Toplek tudi tihi družbenik v zasebnem podjetju, ki je poslovalo s Talumom. Za delež v tem podjetju naj ne bi bil plačal niti evra. Poleg tega se je v zadnjem času razkrilo, da je Toplek tudi tretjinski lastnik zasebne družbe Vesol, ki je na Talumovem, torej državnem zemljišču zgradila sončno elektrarno. Poleg Topleka sta lastnika Vesola še Anja in Blaž Pesjak, sin in hčerka Borisa Pesjaka, predsednika uprave banke Factor. Ta banka je povezana s posli v Talumu, skupaj z drugimi podjetji pa jo obvladuje družba ACH oziroma Herman Rigelnik, nekdanji predsednik državnega zbora. Blaž Pesjak, sin predsednika uprave banke Factor, po nenadni smrti Bojana Knupleža začasno vodi upravo v Merkurju
Tudi morebitne nove stranke, leve, sredinske ali desne, bodo doživele infiltracijo s strani udbomafije. Prav to me tukaj najbolj skrbi, ker ti ljudje, ki razmišljajo o novih strankah skoraj vsi skrajno podcenjujejo ali celo zanikajo nevarnost udbomafije.
Se bo pač moral sprijaznit, da se je z zadnjimi volitvami prenehalo obdobje provizij, prodajanja podjetij pod mizo, preprečevanja kazenskih postopkov proti "našim", brezplačnikov brez reklam, kadrovanja po ključu ni važno kaj zna, važno da je naš....!
A ti to resno? Ker tole lahko reče samo nekdo, ki ima sprane možgane ali pa je ravnokar priletel z Marsa in prebral Dnevnik ali Delo.
Zato pa je to tako "prikladna" smrt. človek je bil preobremenjen in pod konstantnim hudim stresom. Krasen alibi. Seveda se je lepo vklopilo v vso anamnezo, ta infarkt. Če je pa res umrl naravne smrti, potem so pa LASTNIKOM (in upnikom lastnikov) Merkurja vsi možni bogovi na nebu in na tleh neznansko naklonjeni. Da tip umre 3 dni po tem, ko reče, da bo dal prednost pri sanaciji UPNIKOM Merkurja in ne lastnikom in njihovim upnikom.
Policija primera niti ni preiskovala, ker je bil pač vzrok smrti naraven: odpoved srca. Najbolj nesumljiva smrt: če zaradi infarkta umreš doma na kavču po večerji oz po popiti skodelici čaja.
Tudi drži, da je edino Janša sposoben držati kontrolo v svoji stranki pred udbomafijo pa še to mu vedno ne uspe. NSI in SLS pa sta še dosti bolj ranljivi pa tudi precej naivni oz. ne prav vešči politike.
-Katarinca
-Golobic
-Kucan v navezi z Jankovicem
Jelinčič pobira glasove desnice. Pred volitvami pa izvede salto mortale ala SAŠKO, da mu ne bi bilo treba nosit glasove k JJ. Mislim zelo prozorna igra.
Na žalost je tudi desnica prestreljena z raznimi udbaši pod krinko. Edino JJ se mi zdi, da ima dovolj moči, da drži krte v svoji stranki pod kontrolo. Nsi in SLS sta riziko.
To je eden najbol rumenih novinarjev,kar jih premore
Slovenija ! Pred nekaj leti se je na podoben način lotil
tudi matere vsem dobro znanega pevca Jana Plestenjak,
takrat še v prilogi na sredi Slovenskih Novic,gospo Doro
Plestenjak je obtožil pedofilstva in seveda zgubil tožbo,kot
tudi delo pri Sloveskih Novicah !!Zdaj ima svoj slavni pozareport
spletni časopis,ki vedno objavi vse domnevno sporne posle
ampak izključno od levice,nikoli nič iz dsnega političnega
taborja !! Od Bullmastifov,do domnevnih ljubic predsednika
države in vlade !!,vedno znova Bojan Požar !! Zadnjič sem ga
gledal na InfoTV,kako je bentil in se čudil,kako so noviarji
tako hitro izvedeli za racijo pri poslancu Maganji ( seveda samo
zato,ker on ni bil prvi ) Ko pa je on prvi na kraju dogotka,kot
recimo pri slavnih Bullmastihih in objavi tudi slike,tedaj pa
seveda ni nič narobe,saj mora biti javnost obvščena prec
in takoj !!,pred javnostjo s ne sme nič skrivati !!
Kakšno leto ali dve nazaj,pa se je eden od medijev na podoben
način lotil njega in njegove hčerke ( v stilu pozareporta !! )
Kakšen halo je takrat zganjal slavni Bojan Požar,jokal in
stokal,da to ni res,grozil z tožbami in vse mogoče ,tudi to
je Bojan Požar !!!,on lahko piše kar koli hoče o drugih,a
Bog ne daj,da se kdo loti njega na njegov način !!,takrat
pa je ogenj v strehi !!
Zato sam tem pismu,ki je bilo "slučajno" objavleno v
pozareport NE VRJAMEM !!! in pika,kaj takega nebi
objavila niti Demokracija !!,pa tudi Reporter ne pa sta
desničarski reviji !!,samo tako globoko se pa tudi
njihovi novinarji nebi spustili,saj imajo vsaj nekaj
Dostojanstva !!! To je zmožen le pozareport !!!,in nihče
drug !!
PS:Administratorja vljudno Prosim,da ta moj post ne
izbriše !!,najlepša Hvala !
OPRANOGLAVCI! Vi ste krivi, da je Pahor PREMIER. Opica, ki več kot se smejati pred kamerami ne zna!
Prav je, da pridejo ti notranji konflikti v javnost, ker so pokazatelj tega kdo nam v resnici vlada....
Poleg tega pa se mi zdi zelo zanimiva omemba g. Andraža Vehovarja v tej zadevi. Kolikor se jaz spomnim je bil on glavni sekretar SLS, on je spromoviral na mesto predsednika uprave Adrije Tufka v času Janševe vlade, potem pa med mandatom začel paktirati z SD in postal glavni lobist pri social demokratih, ampak takšnih, ki hodijo z ene na drugo stran po navadi ljudje ne marajo. To je še ena od napačnih potez Boruta Pahorja, da si je v neposredno bližino spustil ljudi s pedigrejem ala Vehovar.
Nekdanja slovenska premiera Janez Janša in Anton Rop sta med današnjim narokom na ljubljanskem okrajnem sodišču dosegla poravnavo v tožbi, ki jo je zaradi izjav o domnevnem dogovarjanju glede incidentov v Piranskem zalivu proti Ropu vložil Janša.
12. november 2010 ob 09:20
Se popolnoma strinjam s tabo.Tak volilni sistem predlagat za referendum,da bodo poslabci imeli strah pred volilci.
Očitno smo res v stadiju, ko se 'svinje' pri koritu prerivajo še za zadnji drobni krompirček.
Primer Dimic, Radičeva nič ne ve o zamenjavi Rotnika, Jeretičevo pismo Pahorju ...
Začetek konca.
Desničarji se s histeričnimi komentarji tu samo blamirate.
Go Pahor! Najboljši voditelj moderne Slovenije.
12. november 2010 ob 11:51
Koliko ljudi je v osemdesetih padlo z vlaka?
Upokojeni udbaši imajo delovne pripomočke še vedno, doma – za vsak slučaj.
Dragi Pahor vem da ti ni jasno kakšno je življenje izven zidov parlamenta. Smo že itak nekaj časa pod povprečjem, če še nisi (očitno ne) opazil.
Čas je za bujenje iz tega dvoletnega sna.
Tega dotičnega gospoda iz Štajerske sem osebno poznal, prav tako poznam njegovo družino in še nekaj njegovih sorodnikov, pa ni noben še omenil te teorije. Je pa dejstvo, da je bil zadnje čase vidno utrujen, in da sem par dni pred njegovo smrtjo v naključnem pogovoru svoji ženi rekel, da deluje izredno utrujeno in da bo to delo verjetno ne vpilva preveč dobro na njegovo zdravje...Saj ne rečem, da ni kdo koga pripravljen odtraniti zaradi miljonov in tudi ne morem trditi, da se to v naši državi ne dogaja, ampak kljub temu mislim, da take teorije so pa kljub temu malo preveč poslplošene....in , da si vsaj pri gospodu iz štajerske konkretno mimo vsekal...
Dobro bi bilo, da razmislite ali vi osebno gospodu preds.Vlade RS pridete- do kolen-mislim, da NE, zato nimate pravice govoriti in obsojati tisto, kar NE poznate.
Je pa res, da so nekateri ljudje, ko so odstavljeni ali kaj podobnega tako strahovito maščevalni kakor najbolj strupeni gad - povrh tegaa so "kakor se esplcitira" zopet nekateri ljudje veliki mojstri v teh dejanjih- pa je zgodba temu podobna in je treba povedati, da je esplicitna zadeva brez dvoma- NAPIHNJENA kakor BALON,-z veliko preštudiranih scenarijev ali morda tudi protislovij in morda tudi insinuacij - & zares autor citiranega pisma zato - si ne zasluži ostati kakor esplicitira "v naši stranki" ker je kršil pravila etičnosti in morale obnašanja in kontinuirano bi moralo biti tako, da osebni spori se rešuje po navadi na "štiri oči" ne pa tako in na takšni "valovni širini" kakor je esplicitni primer- in Lp
Zakaj pa mislite, da si v tej državi ne upa nihče spregovorit? Ker se zaveda, da so mu potem dnevi šteti. Ljduje, odprite oči: živimo v mafijski državi, z avtentično domačo združbo.
sramota.
No potem je vse jasno,ko beli dan !!
Najprej naj bi imel Borut Pahor nekaj z Simono Dimic ,in
kdo je "slučajmo" to objavil ???,ja jasno pozareport !!!
Tudi predsednik države naj bi imel ljubico,in kdo je to
"slučajno" objavi,ja jasno ninče drug kot pozareport !!!
To je samo hrana za zelo naivne !!!,predvsem pa zveste
volilce SDS-a,to je taprava "hrana" prav za njih !!!
PS: Koliko minusev bom pa danes "pokasiral " ????
Če je to pismo resnično, bi morala vlada razmisliti o odstopu z funkcije vladanja.
Eh, upam, da nihče ne verjame, da je to pismo zares "slučajno" pricurljalo v javnost (in to dan po protestih pred vlado, ko je super Borat, čigar dejanja "so vredne moža", tako neslavno zbežal pred razjarjeno množico). ^^ Očitno se hoče t.i. levica znebiti Pahorja oz. preusmeriti pozornost raje, da lahko nemoteno nadaljuje s plenjenjem države in postavljanjem svojih ljudi na vodilne položaje.
Pahor, ti si pa eno navadno govno!!! Kaj sploh še delaš na oblasti? A nisi dovolj zavozil to državico? Ljudje so lačni, po tvoji krivdi!!! Namesto da šparate na vseh področjih, raje odprite nova delovna mesta, ali pa vsaj tista, ki so po VAŠI zaslugi propadal! Lopov jedan!
Pa me ne zanima to zaradi tračev, ampak zato, ker ima javnost pravico izvedeti, da razlog za zaposlitev dotične gospe ni bila njena vsesplošna sposobnost in izobraženost. Vez je globja. Klasičen zem, ki se ne poti.
Sedimo trdno na sedlu, samo kaj ko nam je konj crknil.
Žalostno je, da se pri nas omenja zmaga dan po volitvah... nadaljne delo ni pomembno. Važno da se zmaga na volitvah.
Svobode naše jabolko je zlato, nam zakotalilo se v kri in blato, in preden spet zasije v slavi VSI bomo blatni in vsi KRVAVI.
Vsi se hočejo v nečem dokazat, ker bi bili radi premieri v mandatu 2012-2016.
Dejstvo pa je eno, in sicer na naslednjih volitvah lahko zmagata samo dve stranki, ali SD ali SDS, in nihče drug.
To pa zato ker imamo tako volilno telo(volivce). Če bi imeli madžarskega ali poljskega, bi zmagu vsak ki bi prišel tisti moment s kampanijo povračil nevem kakšne preplačane elektrike, bančnih storitev ali sviranja qrcu...
javno plenjenje države, da se ne vgreznejo od sramu v prvo jamo na njihovi krivi poti.
kdaj bo tega konec?kdaj bo padla ta vlada, še letos ?
(In kot piarovec naj bi bil dober nekdo, ki je tako neokusno prozoren???)
Sicer pa: naj se že skidajo vsi ti Pahorji in Jeretiči in Janše in Lahovniki in Zalarji in Jelinčiči in tako naprej do Ž (Ž kot Žerjav) ....
In nehajte že enkrat s komunajzarji ali pa ta črnimi, isto je vse, nihče ni do danes pokazal, da mu je kaj mar za dobro ljudstva, predvsem so s svojim pohlepom skrbeli najprej in samo zase. Če hočemo boljše, je potrebno stopiti skupaj in preseči vse te bedarije, ki so vsakodnevno na sporedu in razdvajajo ljudi in netijo samo sovraštvo.
P.S.: Aha, zdajle čez vikend priporočam kakšen maraton. Edina stvar, kjer še lahko napreduješ. Bo blagodejno vplivalo na tvoj ego.
Pametna odločitev Sebastjan, in oprosti za prejšnji komentar.
Jaz bi te dal zapreti, če bi imel to moč.... Ker odnosa Pahor do raje pač nima najboljšega.
škandalozno je pravzaprav samo ponovno razkritje človeškega in intelektualnega profila predsednika vlade, stopnje obsesije po oblasti, ki vključuje tudi (negativno) selekcijo sodelavcev. se pravi, borat ve, koliko je vreden, da namreč situaciji in svoji vlogi intelektualno ni kos, in kaj bi moral storiti, a je skriti šarm oblasti premočen, t.j. njegov karakter preslaboten.
En je nesposoben, en pa lopov
En je dokazano nesposoben drug pa lopov na neugotovljivem kraju in času...hahaha
Zelo zanimivo!
Tak te!
En je nesposoben, en pa lopov.
Koga naj volimo?
Idealist....
glih toliko pove DA NIČ NE POVE....
VRANA VRANE NE IZKLJUJE OČI......
g.Pahor pa je žal res ena zmedena nesposobna nesamostojna nesamozavestna osebnost. , ki živi v hobotnici, ki mu je obljubila prestol.
Povrh vsega se vsi ti DOKTORJI, MAGISTRI in VSI TI KVAZI STROKOVNJAKI Z NAZIVI delajo nevedne, neizobražene, (beri slišijo in vidijo le tistokar jim paše za vse ostalo so pa bebavi),in to ............. danes ko je moč priti do različnih informacij prav na državnih institucijah in so vpogledi takoreč za vsakega dosegljivi - en sam navaden klik.na durs, ajpes.
V strankokraciji so stranke bolj pomemebne kot ljudje, poslanci.
Poslanci morajo vrniti usluge strankam ( poslušnost ), ki so jih uvrstile na svojo volilno listo. Glasujejo lahko samo tako, kot jim reče vodstvo stranke. Poslanci zatorej niso samostojni in neodvisni ter ne odgovarjajo volilcem, temveč strankam.
Za strankam stoji vodstvo. Kdo stoji za vodji, pa ni več razvidno, jasno, transparentno. Zato je možna, verjetna zloraba politike. Kam nas je pripeljal takšen volilni sitem, lahko vidimo danes v rezultatih slovenske politike v zadnjih 20 letih ( korupcija, nedelovanje pravne države, policije, tožilstva, sodstva, padec balginje, zaostanek v razvoje s sosednjimi državami, rast nezaposlenosti, vedno manjše socialne pravice, zdravstvene pravice in storitve, plače in pokojnine ). Potrebna in nujna je sprememba volilnega sistema, če želimo obrniti stvari na bolje za vse državljane v Sloveniji. Moramo odvzeti moč mrežam, ki nas zasužnjujejo na lastni zemlji.
če si mislil moj post, potem si ga dobro preberi, ker namreč pišem o parlamentarnih strankah in RKC, nikjer pa nisem omenil strank, ki niso v parlamentu ali morebitnih bodočih novih strank :)
noben človek, ki premore količkaj dostojanstva ne bo šel pisat takih pisem in razkrivat nekih privat zadev, aja sej res, sej to ni blo mišljeno za javnost, to je samo požar tako profesionalno prestregel. dajte se zresnit.
imam marsikaj za povedat proti pahorju, prva stvar je pa ta, da dovoli, da vsak lolek ki ma 5 minut časa piše in govori neumnosti po medijih. to mu zamerim, konec koncev je bil demokratično izvoljen predsednik vlade, in že zaradi tega si neko spoštovanje zasluži in zato bi ga moral zahtevat. ne maram janše, ampak njemu se to ne bi zgodilo.
P.s. Mogoče pa je to salto mortale in se kumrovški reorganizirajo ?!
"abria"!
Že dlje časa razmišljam podobno.
Na smetišče zgodovine bi bilo nujno vreči vse stranke, ki so sedaj v poziciji in opoziciji z njihovimi liderji vred, prav tako RKC. To kar nam delajo, to je nemogoče, najhuje pri tem pa je, da nihče za nič ne odgovarja oziroma odgovarjajo samo kurji tatovi.
Banda klerofašistično-komunistična - mafija!!
Ne morem razumeti, zakaj taki čustveni izlivi in nasveti, če človeka več ne ceniš, misliš, da je vse zavozil, istočasno mu pa deliš nasvete, kako naj se poboljša????
Zmeda v glavi in želja po škodovanju.
zakaj ga ni, sej ni tako slabo, samo odvisno je od interesov, če je v interesu čim več pokrasti potem je težko zraven delat še v dobro pokradenih, na lokalni stopnji to še gre, ko šerif prebarva tri fasade in zraven pobaše par miljonov eur, na državni pa je malo težje.
Pa to pismo sem prepričan, da so lansirali v javnost iz stranke lažnivcev, da malo zakrijejo svoj pohod na na energetiko in miljone okoli nje.
Kriza je čisto premagljiva, samo ne če so jo lotita dva veleuma pri nas Borat in na Hrvaškem Jadranka ondva nista sposobna rešit uporabne naloge, ki jih rašujejo otroci v tretjem razredu.
se sttrinjam. ampak samo pod pogojem da se razpusti stranke. edino tako bodo poslanci neodvisni in samostojni pri odločanju.
Jaz pa mislim, da je dovolj sposobnih ljudi v SLO in to na obeh straneh, da prevzamejo žezlo vladanja od teh šarlatanov !!
Problem so šarki in hijene okoli njega in njegove stranke. Potem pa dodamo še njihove največje konkurente pri državnih jaslih - tj. Zares in njihove največje konkurente bivše prijatlje in sodelvce tj. stranko LDS t.i. elito zbrano okoli Senice (Yes) in imamo pravi politično - kadrovski - kapitalski tornado, zato je Pahor večkrat samo "uslužbenec svoje lastne vlade"....
Vsaj to znajo dobro delat, (aja pa krast družbeno - naše premoženje).
Mislim da ga ni junaka, ki bi rad sedaj vladal in zamenjal nezmotljivega lepotca, ki nastavlja nazaj svojega učitelja iz Murgelj, pa ne samo zato, ker je država pred reformami, trenutno je precej nastavljenih ljudi, ki bi zelo ovirali kakršnekoli spremembe!
Žalostno
Tito bi to po hitrem postopku spravil v red.
Njegovi učenci pa tako čuvajo pridobitve revolucije
Je morda to čez trobilo lansirano sporočilo?
Še niste opazili, da si opozicija in SDS dejansko ne želi še na oblast? Kriza še traja, reforma pokojninskega in zdravstvenega sistema še ni izpeljana. Zakaj bi se oni spuščal v to? Saj niso nori, niti niso sposobni tega obvladovat, nimajo kadra (kaj bo prišel Vizjak in Bajuk :)))?
Jaz še nisem zaznal dejanske želje opozicije po prevzemu oblasti.
V parlament naj pridejo samo neposredno izvoljeni predstavniki ljudstva iz volilnih okrajev. Ljudje dajo mandat in lahko ga tudi vzamejo, če poslanec ne dela v dobro javnega interesa. Slovenijo razdelimo na 88 volilnih okrajev. Na volilnem listu lahko kandidirajo samo tisti, ki imajo stalno prebivališče v okraju ali so bili rojeni v tem volilnem okraju. Ljudje dajo mandat osebi in ne stranki. Ljudje lahko tudi vzamejo mandat, , če niso zadovoljni z njegovim delom tako, da z novimi volitvami izvolijo novega poslanca samo v njihovem volilnem okraju ( nižji stroški). Prepovedano je kakršnokoli spozoriranje volilne kampanje s strani gospodarstva in lobijev. Kdo financira poslanca mora biti razvidno, transparentno, javno objavljeno. Če ne delajo v korist ljudstva, jih ljudstvo lahko zamenja. Na ta način razbijemo strankokracijo, kjer poslanci glasujejo tako, kot jim rečejo vodilni v strankah, za katere pa se ne ve, kdo stoji od zadaj za njimi ( korupcija ). Z referendumom si lahko izborimo nov volilni sistem in dobimo svojo državo nazaj. Proti bodo tisti, ki želijo še naprej manipulirat in izkoriščat ljudstvo.
Pa še to:
Glasovanje v parlamentu je lahko samo javno ( razvidno, jasno, transparentno ) zato, da lahko volilci kontrolirajo delo svojih predstavnikov.
Najbolje bi bilo, da sam odstopi.
Negdo je rekel, da bo ta vlada ostala na prestolu do zadnjega € v državi in zato odstop ne pride v poštev!!!
Kdo pa naj prevzame vlado špo njemu-to je vprašanje: samo NE Golobič ali Kresalova !!! Praktično nimamo osebe, ki bi bila vredna zaupanja. Jaz bi takoj volila g.LAHOVNIKA, samo NE na čelu SD, Zaresa ali LDS ampak na čelu nove stranke, očiščene sedanjih vodij in pomembnih ljudi v obstoječih vladnih ali opozicijskih strankah !!!!!!
in potem so začudeni, ko se pripravlja nov RTV zakon, ki želi tovrstno otročje politikantsko pričkanje na nacionalnem portalu preprečiti...
itak so vse konstrukti. a misliš, da je jeretič pisal pahorju, ker ga boli srce...
Pa kdo zaboga je sploh Sebastjan Jeretič?
In pismo, je pomota prišlo v javnost :))? In mi smo naivne ovčke ane :))?
Gre za očitno zelo spretno narejen konstrukt.
Zakaj je vsaka zadeva , ki blati to vlado, apriori izmišljena?
Res pa je da bo Pahorček z svojim govorom, to vse zanikal in da bo Kresalka vse naredila, da Jeretič še bolj tiho. Ja saj zato imamo policijo, da utiša politične nasprotnike.
Vračamo se v kumunizem!!!
hahahahahahaha, zaradi takih kot si ti imamo plenilce na oblasti, ki zdej že javno brez sramu kradejo in več kot škode naredijo bolj jim zaupaš.
Sleherna tovrstna neumnost me le še bolj utrjuje v zaupanju do Boruta Pahorja.
Interpelacija proti Pahorju, slučajno?
Mi pa zaspani čakamo voloitve v upanju na boljše..................
Četudi je pismo izmišljeno odraža dejansko stanje v državi..........vse se potaplja....in se tudi bo, nevem kdo bi to lahko rešil, dolgoročno...