Slovenija

Poudarki

  • Pahorjeva vlada je po njegovih navedbah podcenila težave v bančnem sistemu.
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,2 od 35 glasov Ocenite to novico!
Borut Pahor

Dodaj v

Pahor priznal, da je podcenjeval težave v bančnem sistemu

Nekdanji predsednik vlade podpira pokojninsko reformo in zlato fiskalno pravilo
18. september 2012 ob 13:27
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Nekdanji predsednik vlade in kandidat za predsednika republike Borut Pahor je priznal, da je njegova vlada napačno ocenila vir finančnih težav v Sloveniji.

Ob začetku recesije leta 2009 je Pahorjeva vlada postavila napačno diagnozo glavnega finančnega problema v Sloveniji. Menili so namreč, da se država spopada s strukturnim primanjkljajem oziroma naraščajočim javnim dolgom, pri čemer so podcenili težave v bančnem sistemu, je v izjavi za medije dejal Borut Pahor.

Ti so se začeli kopičiti med letoma 2006 in 2008, ko so banke odobravale visoka posojila brez ustreznih zavarovanj. Tega pa v Pahorjevi vladi niso vedeli in zato v bančnem sistemu niso videli težav takšnih, kot so se izkazale potem.

Ob tem pa je Pahor dejal, da del odgovornosti za težave v bančnem sistemu nosi tudi Banka Slovenije, s tem pa tudi njen nekdanji guverner in član Pahorjeve vlade Mitja Gaspari.

Dodal je, da mora biti prioriteta sedanje vlade sanacija bančnega sistema. Obenem pa tudi pokojninska reforma, ki jo bo podprl, četudi se s "s kako malenkostjo ne bo strinjal". Kot nujno je ocenil tudi reformo trga dela, čeprav je obenem dodal, da bi si zanjo lahko vzeli več časa.

Pahor podpira tudi vpis zlatega fiskalnega pravila v ustavo, čeprav je Slovenija po njegovem mnenju zamudila čas, ko bi ta vpis še imel simbolen vpliv na mednarodne finančne trge.

L. L.
Prijavi napako
Komentarji
ukinitev
# 19.09.2012 ob 12:33
Pahor priznal, da je podcenjeval težave v bančnem sistemu...
...in po tem si upa še kandidirat za predsednika države...
Najbrž je kaj takega možno samo v Sloveniji !
Mr.D
# 18.09.2012 ob 23:11
Tale meduza ze ne bo predsednik
skuggi
# 18.09.2012 ob 22:59
Vidom, da nekateri se vedno bolj cenijo tistega, ki vse svoje napake pripisuje drugim, ki za vse nepravilne odlocitve krivi druge in so za vse kar je slabega v slovenijo krivi tisti pred njim in tisti za njim,... kot pa tistega, ki svoje napake prizna. Odgovarjal tako ali tako nihce ne bo, a vseeno je potrebno imeti jaj.a za taksno priznanje in teh nima vsak.
roli
# 18.09.2012 ob 22:07
Čakam ,kdaj bo priznal,da ga je posral z šparanjem pri kavicah.
Cicer pa ga je precej sral.In to sranje nas je stalo 9 miljard,ki
jih sedaj nimamo kje vzeti.
POIVRE
# 18.09.2012 ob 21:52
Konj ga je moral na rit spravit, da bi dojel tisto, kaj ve cela Slovenija. Gaspari še čaka...
galoper
# 18.09.2012 ob 21:01
V politiki bi morali delati ljudje, ki poznajo problematiko in reševanje, ne pa de se pridejo učit, kot v Butalah kovači.
Hephaestus
# 18.09.2012 ob 20:50
@ MIRNČAN

Tudi Janša je svoj del krivde priznal. In ne samo enkrat. Ampak to gre ponavadi mimo vas.
-------------------------------------------------------------------------------------
O čemu ti? Janša je ravno toliko soodgovoren za sedanje stanje kot tzv. ''sanjska ekipa'' iz leta 2008-2011.
Čim je leta 2004 prišel na oblast je nadaljeval z ustaljeno prakso vsesplošne kraje s tem, da je svoje ljudi postavljal v vodeče fotelje najboljših podjetij. Ali misliš, da sta Časar in Lovšin po naključju postala direktorja Luke Koper in Intereurope? Firmi kateri sta, mimogrede, finančno izčrpala in poslovno uničila. Pa to sta samo 2 eklatantna primera, manjših primerov imaš kolikor hočeš.
JJ po temu ni nič boljši od Borata ali Zokija, le srečo je imel, da je v času njegove vlade v svetu bila gospodarska konjunktura (neodvisna od njega), ki je uspešno prikrila vse njegove mahinacije.
Janšev stil ni neobičajen, v bistvu je dokaj normalen za nekoga, ki je kot mladi komunajzarski ZSMS-jevec sanjal, da bo nekoč lahko posnemal svoje vzornike iz CK-ja.
Kar mu je na koncu tudi uspelo.
MIRNČAN
# 18.09.2012 ob 20:35
Če še nisi opazil, Pahor nikoli ni valil krivde na Janeza... Nekajkrat je namigoval na to, a je vedno potem tudi poudaril, da prevzame svoj del odgovornosti. Janez pa kar pogosto vali krivdo na Pahorja oziroma na prejšnjo vlado.

Tudi Janša je svoj del krivde priznal. In ne samo enkrat. Ampak to gre ponavadi mimo vas.
KLIPAN
# 18.09.2012 ob 19:51
Sicer mi Borut ni simpatičen, vendar tip vsaj prizna svoje napake.
Za Janšo bodo pa vedno krivi drugi (strici iz ozadja, komunisti, udbomafija, Tito, Franc Rozman Stane, itd, itd)
raven_
# 18.09.2012 ob 19:47
no če tudi levak kot je borat prizna da so levaki zavozili državo, pol ne vem s kakšnim obrazom nekateri jih še branijo..
malidelnicar
# 18.09.2012 ob 19:42
Breathe - zato, ker je leva ideološka falanga rabila Pahorja, da je premagal Janšo. Zato prej ni smel kandidirati na predsedniških volitvah (ki bi jih takrat gladko dobil) in zato tudi ni smel razmišljati o veliki koaliciji (čeprav je bil naklonjen pragmatičnim rešitvam, dobrim za državo) in se je moral zadovoljiti z vlado z ostankom tranzicijske levice (LDS in Zares).
krjavelj
# 18.09.2012 ob 19:33
Pa kaj je ta država otroški vrtec? Zavedati se je treba, da napake pri vodenju ržave povzročajo trpljenje ljudi z težkimi posledicami za to in naslednje generacije.

Kdorkoli Pahorja opravičuje z naivnostjo, infantilnostjo, neizkušenostjo in mu ne očita škode, ki jo je povzročil državljanom po moje »kronani sadist«
trstenjak
# 18.09.2012 ob 19:31
Pahor, na žalost za predsednika vlade ni dovolj, da prizna napako. Na tem mestu bi moral biti nekdo, ki je sposoben probleme tudi reševati. Mi Slovenci pa se sprijaznimo s tem, da je nekdo pošten ali pa je dobro mislil ali pa ima tako lepe modre oči.
zms
# 18.09.2012 ob 19:24
BORUT, BORUT, BORUT..............SPOŠTOVANJE!!!
Kakorkoli je že bilo, ste pošten politik. Cenim to in navijam za vas.
Pa še izjava g. Lahovnika: Prišel je čas, da zamenjamo predsednika države!
Torej................g. Borut Pahor novi predsednik države.
Srečno! :)
tagomago
# 18.09.2012 ob 19:19
Ja kaj je pa z 52 milijardami v davčnih oazah,a to nakradeno premoženje je odpisano in ostane tajkunom?Krizo naj rešujejo nezaposleni delavci,študenti,upokojenci?
wisan
# 18.09.2012 ob 18:45
Mogoče je njegov problem, da preveč zaupa ljudem okoli sebe. Če bi prebral samo eno sporočilo, od vseh, ki sem mu jih pošiljal v vlado in v stranko, bi pa lahko izvedel kaj se dogaja okolo njega ! N.pr. leva roka, Dimičeva, je tak primer.
Breathe
# 18.09.2012 ob 18:42
Sploh me ta anekdote okoli manekena spominjajo na čase, ko so ljudje govoril: Saj Tito je dober, ampak tisti okoli njega mu ne pustijo, da bi on zvedel, kaj se res dogaja. Če bi on vedel...

Zgodovina se očitno ponavlja..
Breathe
# 18.09.2012 ob 18:40
Sestavili koalicije, namreč.
Breathe
# 18.09.2012 ob 18:40
In zakaj je niso?
malidelnicar
# 18.09.2012 ob 18:39
realna slika: opozicija ni bila samo SDS ;);) bilo je več strank ;) torej...
malidelnicar
# 18.09.2012 ob 18:38
2. komentar: Scumacher - se strinjam to je pri Pahorju definitivno za cenit. + od mene.

Saj mislim, da po srcu ni slab človek. Napaka je bila, ker 2008 niso sestavili velike koalicije SD - SDS; največji dve stranki bi skupaj uskladili najbolj potrebne reformne rešitve in jih lepo s parlamentarno večino speljali skozi celo proceduro in to je to.
realna slika
# 18.09.2012 ob 18:32
@Homer

Odkar ni več Kosorke, se je zatrapal v Ivana. To je point!
Hephaestus
# 18.09.2012 ob 18:29
Pahor priznal, da je podcenjeval težave v bančnem sistemu.
Rabil je 4 leta, da je odprl oči.
In ta bi rad bil predsednik države. No comment.
STANE
# 18.09.2012 ob 18:27
Homer
Pri odstavitvi oziroma nepotrditvi za guvernerja banke Gasparija je imel glavno vlogo Jelinčič.Jelinčič se je podal v igro za diskreditacijo Gasparija po taktirko Janše.
Homer.
# 18.09.2012 ob 18:22
Mislim da se je Borutu dokončno zrolalo
Homer.
# 18.09.2012 ob 18:21
Kriv Mitja Gaspari?
Njega so odstrelili že v začetku leta 2007 zardi tistega famoznega tajnega sporočila, ki je opozarjal na prekomerno zadolževanje in nekako napovedoval današnjo situacijo. Na to je tedanja vlada zamahnila z roko in rekla da Gaspari straši ljudi.
STANE
# 18.09.2012 ob 17:59
Kaj ti nuca pošten politik,ki je totalno nesposoben.Pa ne samo to,ni človek,ki bi kogarkoli poslušal,oziroma posluša in "spoštuje" njegovo mnenje,naredi pa po svoje.In to po svoje
in trmarjenje, ga v bistvu dela človeka,ki samo navidezno zaradi ugajanja združuje.Ni čudno,da je imel Janša lepljive prste ob branju njegovih pisem,sedaj ga pa Janševci hvalite,češ, da združuje... Nima svojih stališč,pa naj bodo kakršnekoli,potrebno se je opredelit,pa čeprav ne bo ta opredelitev povšeči vsem.
CtrlDelete
# 18.09.2012 ob 17:52
Ok, zdaj pričakujem, da bo Ivan priznal, da je vsaj en Kalašnjikov prodal!
realna slika
# 18.09.2012 ob 17:51
Kar pomeni, da ne bo opravil niti dela kot predsednik države.
Pika!
Breathe
# 18.09.2012 ob 17:47
Tisoč in en izgovor.

Svojega dela, za katerega je bil plačan, ni opravil.
Pika.
realna slika
# 18.09.2012 ob 17:35
@PONOS

Menim, da Pahor nikakor ni zafural Slovenije. Zafural je zgolj sam sebe, ker je padal na blondinke alias Simonce in simpatične sivolaske z druge strani meje. Med njegovimi ljubezenskimi pohodi pa so mu metali polenčka, ki jih zaradi parjenja najbrž niti opazil ni. Definitivno je bila opozicija žleht. Najhuje pa je, da je iskal zaveznike pri opoziciji, zakar je dobil njihov briljanten nasmeh, zvečer pa pravo rough klofuto :)
PONOS
# 18.09.2012 ob 17:26
Zafural Slovenijo oziroma ni preprečil kraje oziroma jih je še odobril Dimic pa to sedaj pa čopič pa naprej farbat ljudi..brezobrazno.
lazarp
# 18.09.2012 ob 16:45
@GD
Jaz sem samo vprašal, zakaj ste volili spet Janeza. Če ste vedeli, da je tako nesposoben, da mu v državni banki ljudje (za katere trdiš, da so bili njegovi politični nasprotniki, torej bi jih po vsej logiki še bolj poostreno nadzoroval) delajo škodo.

In mimogrede... LDS-a ne vidim več v parlamentu.
realna slika
# 18.09.2012 ob 16:28
Pahorja je stala lastna naivnost! Obnašal se je milorečeno pubertetniško. Na vsak način sprava, na vsak način toleranca do političnih nasprotnikov, na vsak način nekaj svojega in trmasto z glavo skozi zid.
Sicer podpriam toleranco in podpiram liberalno in spoštljivo sodelovanje. Vendar Borut! Za kaj takega moraš imeti pametnega nasprotnika. Ti si se šel pa "kdo lovi", ampak z ljudožerci!
PICENG
# 18.09.2012 ob 16:20
Podcenjeval je Majerja in ni dovolj storil, da bi nevtraliziral 4 X PROTI SDSa. Pa namesto da bi sindikate dobil na svojo stran, so odšli k Majerju (lisica pazi kure press).
zabiče
# 18.09.2012 ob 16:20
Breathe@

nobenemu se nič ne zgodi
ali prizna ali ne prizna

politik se mora sam odločit samo to-
ali ga bodo ljudje sovražili ali se mu bodo smejali

če te sovražijo ne boš nikoli predsednik
če se ti smejejo,mogoče
Breathe
# 18.09.2012 ob 16:16
Pa še ljudje ti bodo ploskali, češ da si pošten (malček naiven sicer, ampak pošten, ker da o vsem tem pojma nisi imel, ker te je bolj zanimalo manekenstvo kot vodenje vlade..), ker si prevzel odgovornost.
paganinis
# 18.09.2012 ob 16:16
ni ga v Sloveniji ,ki bi mu bilo do le te
paganinis
# 18.09.2012 ob 16:15
kaj ste vi jedl ,k podpirate tako zablodo??????????????????
Breathe
# 18.09.2012 ob 16:13
Ah, kako fletno je biti politik.
Priznaš, da si ga us.al, rečeš, da prevzameš vso odgovornost in ... kandidiraš za precednika.

Pa ti v firmi priznaj, da si za.ral, prevzemi odgovornost in kandidiraj za še višje delovno mesto.
zabiče
# 18.09.2012 ob 16:13
poštenjak,a kaj pomisli na gvantanovce ,ko pogleda na sliko z obamo?

ups..kaj pa naj bi to pomenilo ?
paganinis
# 18.09.2012 ob 16:09
poštenjak,a kaj pomisli na gvantanovce ,ko pogleda na sliko z obamo?
zabiče
# 18.09.2012 ob 16:02
4 leta prepozno Borat! Fkolikor bi takrat odstopil in prepustil oblast Jansi, bi se nam danes bolje pisalo!

ha,ha,ha
sej nisi resen

no edin Baričević bi najbrž bil še živ
štamprle
# 18.09.2012 ob 15:59
mooodeeel
4 leta prepozno Borat! Fkolikor bi takrat odstopil in prepustil oblast Jansi, bi se nam danes bolje pisalo!


Bi se nas danes že odpisalo, tako pa se nas bo malce kasneje. Ti pa si model nad modeli!
zabiče
# 18.09.2012 ob 15:56
vojnaslo91@

vsi so isti barabini
hermes3
# 18.09.2012 ob 15:55
Če človek ne pozna diagnoze pomeni, da ne ve kako se je znajdel nekje oz. popolnoma ne dojema situacije. Ni problema če gre za navadnega človeka ampak če gre za človeka, ki naj bi bil KRIZNI MANAGER in predsednik države, potem gre ali za bolezen ali za popolno odsotnost samokritičnosti.
AlFe
# 18.09.2012 ob 15:55
HepiHipo # 18.09.2012 ob 13:45: "Aha, problem so banke. Ampak vseeno bomo pa nadaljevali z reformami, nažanji plač, odpuščanji, krčenjem človekovih pravic,... v bankah se pa ne bo zgodilo nič."

Ja in? Imaš kaj proti?
vojnaslo91
# 18.09.2012 ob 15:53
zabiče
V letih 2004-2008 se je podelilo največ teh slabih kreditov....

do leta 2007 Mitja Gaspari trdi da je bil JJ nedolžen (:
-----------------------------------------------------
Mitja Gaspari: Odgovornost za bančno luknjo je deljena

Nekdanji guverner Banke Slovenije Mitja Gaspari je izjavil, da je bilo do leta 2007, dokler je bil na čelu te ustanove, "z bankami vse v redu".
--------------------------------------------------------------------------------------
zabiče
# 18.09.2012 ob 15:52
s federacijo ne bomo nič pridobili
to bo "zapor" za nas

mi potrebujemo samo da pridejo iz Bruslja narediti red
tako da bodo oni nek čas naši nadzorniki,dokler se v Sloveniji ne izšola nova generacija politikov
po evropski formuli
ne pa tako kot so danes-po komunistično balkanski formuli
ker ta "sedanja" formula je bila primerna za 20 miljonov ljudi in tisti sistem
ne pa to kar imamo danes

federacija bi bila pa konec za nas
OMNIC
# 18.09.2012 ob 15:50
@ivod
18.09.2012 ob 14:33
... saj res ... kaj bi bila primerna zaposlitev za Borisa Pahorja, bivšega predsednika vlade ?
... turistični vodič ?
... hm ...

Dragi gospod, ne prosim žaliti našega rojaka Borisa, slovenskega Tržačana.
pista
# 18.09.2012 ob 15:45
Bančna in z njo povezana mafija ima v Sloveniji preveč vpliva. Edina rešitev je nadzor iz tujine z monetarno, bančno in fiskalno unijo. Še bolje pa s federacijo.
Problem pa je da so mafijci v Sloveniji cenjeni in spoštovani ljudje, ki imajo velik vpliv tudi na javno mnenje. Posledično bomo v Sloveniji verjetno nasprotovali nadzoru iz tujine. Verjetno bomo rekli, da je v resnici tujina in Evropa kriva za naše probleme in da so oni zadnji, ki bi nas lahko nadzorovali.
hockey_fan
# 18.09.2012 ob 15:32
eni pa še kar o levih in desnih.....matr kaka omejenost
dnodna
# 18.09.2012 ob 15:32
Pahorjeva izjave v zvezi z bankami so pričakovane. Namreč on ni bil dovolj odločen in si v svoji nečimrnosti ne zmogel pomagati niti takrat, ko bi moral nekomu stopiti naravnost na prste.
Njega vsi vozijo, ker je naiven in verjame v pravljice o boljših odnosih, mostovih in o nedotakljivosti / samostojnosti nekaterih funkcij v državi.
Ni sposoben izvajti pritiska in nadzora nad podrejenimi. O njegovi inteligenci ne želim soditi...verjamem da je povprečna.
Njegova moralno-etična statua, z izjemo nečimrnosti je neoporečna, skoraj idealna vendar je njegova nesposobnost konfrontacije in sploh nezmožnost ugotoviti kaj in kdo je škodljiv njemu in njegovim ciljem je pa tako škodljiva, da premaga vse njegove pozitivne lastnosti, ki mu jih ne primankuje.
Nikoli ne bom razumel kako lahko podpira karkoli v zvezi z sedanjo vlado, po tem, ko mu je Janša tri leta tiščal nož v hrbet. Mogoče sem sam preveč pokvarjen, da bi lahko razumel kaj takega. Je to strah...ne vem.
Whisperer
# 18.09.2012 ob 15:28
So What ?
izzy
# 18.09.2012 ob 15:18
Uvidel tudi nisi, da naši dohtarji ubijajo brez posledic. Kmalu boš uvidel.
Jakob Mali
# 18.09.2012 ob 15:18
@jujc

Sploh ne...muči pa me škoda, ki jo povzroča, ki jo bo treba plačat. Pa brez skrbi, nisem podivjani SDS fundamentalist, ampak levičar po srcu, ki pač nekoga, ki obrača milijone, preko zlorab funkcij služi mastne denarje, njegov sin preko osebnih stečajev goljufa poštene podizvajalce, ne smatra za levičarja. Ampak navadnega turkoapitalista...
GD
# 18.09.2012 ob 15:17
Sem mnenja da pahorja nikoli več za predsednika vlade ali ministra, za predsednika države je pa rojen!
levak
# 18.09.2012 ob 15:16
MIRNČAN
levak spet tvoja pa zapatistova resnica. Ko je na oblasti levičar so krivi nadzorniki, ko je na oblasti JJ je kriv JJ.
--
V letih 2004-2008 je bil na oblasti tvoj ljubljeni JJ in njegovi so nadzirali banke. Poem je pa števec vklopil.
zabiče
# 18.09.2012 ob 15:16
Če še nisi opazil, Pahor nikoli ni valil krivde na Janeza..
Janez pa kar pogosto vali krivdo na Pahorja oziroma na prejšnjo vlado.

ma Pahor je pogruntu zadevo
priznat,pa se ti pol oprosti
ta druga polovica pa je itak "delo vseh nas"

Pahor je "eminenca" za Janšo

Janša je maščevalen in zafrustriran
Pahor čisto nasprotje
GD
# 18.09.2012 ob 15:14
lazarp
"Ti so se začeli kopičiti med letoma 2006 in 2008, ko so banke odobravale visoka posojila brez ustreznih zavarovanj."

Kdo pa je dajal kredite? A niso v NLB ravno levičarji nastavili Kramarja? Kdo pa je imel nadzor nad banko? Vlada ki se neposredno ne sme vmešavati v delovanje banke ali Banka Slovenije ki pa se lahko vmešava v banko?
Se pa strinjam da je največja napaka 1.Janševe vlade v tem da ni zamenjala vodstva NLB (Kramarja) ki ga je nastavila levičarska vlada. Je pa res da če bi ga zamenjala v letih 2005 do 2007 bi celotna javnost v Sloveniji spet udrihala čez vlado zakaj se menja vrhunske strokovnjake (do leta 2008 je Kramar bil sinonim za dobro delovanje banke). Če bi ga zamenjal pa pred letom 2006 bi pa sigurno postal župan ene od večjih občin tako kot neki drugi tajkun ki je na enak način hotel privatizirat mercator kot je hotel Kordež ali Šrot privatizirat podjetja ki sta jih vodila...
jujc
# 18.09.2012 ob 15:10
@ Jakob mali

a si rahlo obseden z Zokijem, de
lazarp
# 18.09.2012 ob 15:10
@MIRNČAN
JA kako, a ni JJ za vse kriv

Če še nisi opazil, Pahor nikoli ni valil krivde na Janeza... Nekajkrat je namigoval na to, a je vedno potem tudi poudaril, da prevzame svoj del odgovornosti. Janez pa kar pogosto vali krivdo na Pahorja oziroma na prejšnjo vlado.
zabiče
# 18.09.2012 ob 15:09
Manekeni pa bančni sistem je slaba kombinacija

Govoriš o Jankovićevih kreditih Gregu, golobičevih Ultri, udbaških binetu Kordežu....?


in kje med naštetimi vidiš ti "manekena"
zabiče
# 18.09.2012 ob 15:07
levak spet tvoja pa zapatistova resnica. Ko je na oblasti levičar so krivi nadzorniki, ko je na oblasti JJ je kriv JJ.

pa dej no MIRNČAN
Jakob Mali
# 18.09.2012 ob 15:07
Manekeni pa bančni sistem je slaba kombinacija

Govoriš o Jankovićevih kreditih Gregu, golobičevih Ultri, udbaških binetu Kordežu....?
lazarp
# 18.09.2012 ob 15:06
@GD
To kar celotni neopredeljen in desni del naroda ve že nekaj let so levaki izvedeli šele danes. Sramota levičarska! Banda pokvarjena!

"Ti so se začeli kopičiti med letoma 2006 in 2008, ko so banke odobravale visoka posojila brez ustreznih zavarovanj."

Če ste to vedeli že nekaj let, zakaj ku**c ste potem spet volili Janeza? On očitno ve še manj o bankah kot Pahor. Ne samo, da ni vedel, da so slabe terjatve. Vedel ni niti da se ustvarjajo.
MIRNČAN
# 18.09.2012 ob 15:01
V Janševi vladi je bil nadzornik Gaspari. V odaji Pogledi Slovenije so bili predstavljeni tisti ki so delili kredite. In ne boš verjel da je sta samo 2 Janezova bila. OStalih 13 je blo pa rdečih. Ampak ne Janša je kriv.
ivod
# 18.09.2012 ob 14:59
... zagotovo je Gaspari zraven ...
...
... za Slovenijo pa bi bilo bolje, če ga Janša in Jelinčič ne bi onemogočila pri kandidaturi
za guvernerja Narodne banke ...
... tako pa ... smo dobili ubogega Kranjca in Janševa vlada je lahko delala in delila kot je hotela ..
jujc
# 18.09.2012 ob 14:57
Manekeni pa bančni sistem je slaba kombinacija
MIRNČAN
# 18.09.2012 ob 14:57
levak spet tvoja pa zapatistova resnica. Ko je na oblasti levičar so krivi nadzorniki, ko je na oblasti JJ je kriv JJ.
Jalovec
# 18.09.2012 ob 14:55
Gaspari je glavni krivec za stanje v Sloveniji. Bil je glavni ideolog vlade,sSkrbel je za razvoj, za gradbeništvo in vseskozi držal roko nad NLB. Za vse kar je bil zadolžen je sedaj v črepinjah. Pahor je to malo pozno pogruntal. Nekateri so ga že dovolj zgodaj opozarjali.
zabiče
# 18.09.2012 ob 14:54
Ja je.
V letih 2004-2008 se je podelilo največ teh slabih kreditov a SDS nadzorniki so bili slepi ali ....


dobili procente !!!
levak
# 18.09.2012 ob 14:50
MIRNČAN
JA kako, a ni JJ za vse kriv
---
Ja je.
V letih 2004-2008 se je podelilo največ teh slabih kreditov a SDS nadzorniki so bili slepi ali ....
aford
# 18.09.2012 ob 14:48
Kramarju je vseeno pustil,da si izplača nagrado,kljub temu,da je bil proti.
zabiče
# 18.09.2012 ob 14:44
. saj res ... kaj bi bila primerna zaposlitev za Borisa Pahorja, bivšega predsednika vlade ?
...
... turistični vodič ?
... hm ...


ma kakšen turistični vodič neki
a bi rad da še do konca uničimo že tako bogi turizem

zaposlitev zanj je jasna-
žigolo
MIRNČAN
# 18.09.2012 ob 14:43
JA kako, a ni JJ za vse kriv
SAM
# 18.09.2012 ob 14:41
Sedaj samo še drugoligaš in šerif globokoumno ocenjujeta, da krize bančnega sistema ni, da situacija sploh ni tako resna, da se lahko hecamo in vzamemo dodatnih 20 milijard kredita in malo pobetoniramo tu in tam.
ivod
# 18.09.2012 ob 14:33
... saj res ... kaj bi bila primerna zaposlitev za Borisa Pahorja, bivšega predsednika vlade ?
...
... turistični vodič ?
... hm ...
zabiče
# 18.09.2012 ob 14:31
Pahor,Pahor
he,he,he
a da si podcenjeval

če bi ti udaru po mizi ko so pse nategovali bi bilo vse drugače
Valentin57
# 18.09.2012 ob 14:30
No, Borut! A boš še govoril, da Križanič bolje dela kot govori.
Nesposoben si bil pravilno oceniti ljudi, nesposoben si jih bil voditi in nesposoben si za predsednika, ne glede na to kako se trudiš biti všečen.
Čas bi bil, da vsaj sebe realno presodiš in se nekam skriješ. Vodstvenih sposobnosti enostavno nimaš.
shr00mz
# 18.09.2012 ob 14:29
a to je on zdaj dojel... hm:)
forhand
# 18.09.2012 ob 14:27
JJ še danes trdi, da ni bilo leta 2009 krize in da preko bank, ki so izdajale enormne kredite niso pregrevali gospodarstva in da pokojninska reforma in reforma trga dela sploh niso nujne in so jih pomagali zrušiti, iz tega sledi, da tudi JJ ni vedel za bančne probleme čeprav so bili v nadzornih svetih njegovi t.j, SDS kadri. Sedaj trdi Pahor da za bančne probleme niso vedeli, kaj je doktor Križanič sploh vedel in sploh delal, tako ni delal niti Kardelj.Res imamo same vrhunske politike, ki skrbijo samo za lastne interese. Vlado bi morali sestavljati gospodarstveniki, ki se do sedaj niso pajdašili ne z levimi ne z desnimi politiki.
gorc27
# 18.09.2012 ob 14:26
"Pahor priznal, da je podcenjeval težave v bančnem sistemu"
.... ali bolje .... "Pahor priznal, da je podcenjeval Janševo bančno katastrofo"

Namreč - "Ti so se začeli kopičiti med letoma 2006 in 2008, ko so banke odobravale visoka posojila brez ustreznih zavarovanj. Tega pa v Pahorjevi vladi niso vedeli in zato v bančnem sistemu niso videli težav takšnih, kot so se izkazale potem"
Brkinec
# 18.09.2012 ob 14:25
Cenim iskrenost Boruta Pahorja (tudi mislim, da bi bil dober predsednik), vendar da niso vedel, "ko so banke odobravale visoka posojila brez ustreznih zavarovanj", je malo hecno. To smo vedeli navadni državljani, to se je govorilo.
whitewalker
# 18.09.2012 ob 14:25
Zares? No shit!
abi normal
# 18.09.2012 ob 14:22
GD
Eno so popravki , drugo pa trditi da sploh ne rabimo reform kot je trdil Janša.
kr1x
# 18.09.2012 ob 14:20
Pajade... del??? Banka Slovenije je vrh bančništva in imamo jih zato da kontrolirajo zglajzance !!!
mooodeeel
# 18.09.2012 ob 14:19
4 leta prepozno Borat! Fkolikor bi takrat odstopil in prepustil oblast Jansi, bi se nam danes bolje pisalo!
GD
# 18.09.2012 ob 14:18
abi normal
takrat so vsi levaki zagovarjal da če pokojninska reforma pade da bo naslednja še hujša, nekaj dni nazaj je lukšić to laž ponovil. Sedaj ko pa je pokojninsko reformo naredila vlada Janeza Janše se pa lepo vidi da je ta pokojninska reforma mnogo blažja za Slovenski narod. Tako da če ne drugega smo lahko veseli da smo jo takrat zavrnili.
Škoda da so takrat šli levaki z glavo skozi zid ob pokojninski reformi ko so kljub nasprotovanju sindikatov, dela koalicije in dela opozicije šli s predlogom v parlament! Če bi takrat sprejeli predloge sindikatov kot jih je v večini Janševa vlada bi že takrat imeli pokojninsko reformo. A neumen gre raje kitajski zid podirat z glavo... Sramota levičarska, banda pokvarjena!
Anar Hija
# 18.09.2012 ob 14:18
No, tale izjava počasi postavlja Pahorja na desno. Vprašanje je bolj, kako se do tega opredeljuje SD: tudi na desno?

NE janšizmu!
waslich
# 18.09.2012 ob 14:17
Ja kriv je Janša, ker je dovolil kredite in zato ker mu je skrival probleme... Japajade. Da je bančni sektor v k.... se je vedelo dobro že leta 2009. Samo, če si zatiskaš oči in daješ vajeti ekonomske politike nesposobnim .. je rezultat v naprej znan.
abi normal
# 18.09.2012 ob 14:13
GD
Zanimivo. Če so vedeli niso nič povedali. Vsaj lani ne ko jo bilo treba reforme spelat. So vsi desni nakladali da ni tko hudo. Še pokojninske reforme nebi rabili po njihovem.
IndyBob
# 18.09.2012 ob 14:08
Kdor prizna mu je že pol oproščenega.
GD
# 18.09.2012 ob 14:03
To kar celotni neopredeljen in desni del naroda ve že nekaj let so levaki izvedeli šele danes. Sramota levičarska! Banda pokvarjena!
jure_99
# 18.09.2012 ob 14:01
Vse za glasove :)
mali metuljček
# 18.09.2012 ob 13:58
Jaz volim desno sredino, ampak za predsednika bi imel med kandidati pa prav Pahorja. Škoda, da ne paše v koncept današnjega sveta, kjer se ne ceni zbliževanje stališč, gradnja mostov ..., ampak radikalno vztrajanje na svojih bregovih. Če ne verjamete, poglejte volilne rezultate. Priznanje napake ni vrednota, ampak slabost. Iskanje kompromisov in spreminanje stališč zaradi argumentov drugih ni vrednota, ampak izdaja. Tak`le mamo.
marcipan
# 18.09.2012 ob 13:57
paradiral je gor pa dol in iz sebe ter države bedaka delu, pa še vnaprej bi to na naše stroške počel. nazaj za tekoči trak z njim ki mu je tako pristajal in dati možnost opravljanja predsedniške funkcije nekomu izza tekočega traku...
surfon
# 18.09.2012 ob 13:52
Verjetno eden bolj poštenih prepoznavnih politikov v državi. Na žalost pa ljudje poštenost in zdrava stališča podpirajo samo nominalno ob šanku, ko pa pride čas za odločanje podprejo ekstremiste, ki jim prodajajo milne mehurčke tako leve kot desne. Pa orožje se je samo kradlo in o stožicah nič ne vejo skupno jim je pa to da imajo račune na Cipru.

Pahor za predsednika.
mali metuljček
# 18.09.2012 ob 13:51
Schumacher, strinjam se, ampak pri nas je to za večino nečastno dejanje.
abi normal
# 18.09.2012 ob 13:51
Prevzel odgovornost nase. Nič novega.

Se Micka in Janez zbudita ob 4. zjutraj v hišici sredi hribovja nekje sredi Slovenije.
Pa gre Micka v hlev, da ga bo skidala.
Čez trenutek se zadere: Janeeeeeeez, a si ti skidal hlev???
Pa se Janez zadere nazaj: Neeee, Micka, nisem.
Pa Micka zaključi: A, pol je bil pa že Pahor tle!
rabelj
# 18.09.2012 ob 13:49
Schumacher 18.09.2012 ob 13:43

Ampak vseeno moraš prepoznati laž. Močno dvomim, da Pahor ni vedel. Bolj bi mu verjel, če bi rekel, da si je zatiskal oči, da nebi prekrižal poti kakemu stricu, kajti premierski stolček je bil udoben.
HepiHipo
# 18.09.2012 ob 13:45
Aha, problem so banke. Ampak vseeno bomo pa nadaljevali z reformami, nažanji plač, odpuščanji, krčenjem človekovih pravic,... v bankah se pa ne bo zgodilo nič.
Arso
# 18.09.2012 ob 13:44
Če bi bil pošten in imel hrbtenico bi ga bilo tako sram, da bi se za vedno umaknil iz politike. Tako pa za svoja dejanja in poteze njegove vladavine ne bo odgovarjal. Še več. Verjetno bo
prišel najmanj v drugi krog predsedniških volitev.
Schumacher
# 18.09.2012 ob 13:43
Cenim ljudi, ki si pripravljeni priznat svoje napake in takih je v slo politiki izjemno malo...

Bravo Borut!
Binder Dandet
# 18.09.2012 ob 13:42
Za norca so te imeli. Me ne bo noben prepričal, da se ljudje iz bančnega sveta niso zavedali problema.
Kazalo