



Vaša ocena: 



Ocena 2,1 od 50 glasov
Ocenite to novico!
| Kdor sprejme tako odločitev, mora biti v razloge zanjo prpričan. Jaz sem to sprejel zavedajoč se vseh posledic, ki jih bo to imelo in me vse to, kar se dogaja, ne preseneča. | ||
| Borut Pahor o imenovanju Dimitrija Rupla za svojega odposlanca | ||
Premier Borut Pahor vztraja, da se je glede imenovanja Dimitrija Rupla odločil prav, člani LDS-a pa so odločili, da izrednega vrha koalicije za zdaj ne bodo zahtevali.
Borut Pahor je pojasnil, da se bo koalicijski vrh o tem pogovarjal na sredinem sestanku pred sejo vlade, sicer pa po njegovih besedah vlada deluje nemoteno in se posveča vprašanjem gospodarske krize. Dodal je še, da formalne zahteve za sklic izrednega vrha od predsednice LDS-a Katarine Kresal ni prejel. Pahor in Kresalova sta se sešla že v torek, tega, kaj sta se pogovarjala, pa Pahor ni želel razkriti.
Kresalova je namreč predlagala sklic izrednega vrha koalicije zaradi zadnjih kadrovskih potez premierja Boruta Pahorja, ki je za svojega posebnega odposlanca imenoval nekdanjega zunanjega ministra Dimitrija Rupla. Poteza imenovanja se je sicer izkazala za izredno nepriljubljeno tudi v javnosti. Odhod na svojo prvo misijo v Rim, kjer bo s predstavniki italijanske vlade govoril o finančnih težavah slovenske manjšine, pa naj bi bilo za LDS kaplja čez rob.
Prvak Zaresa Gregor Golobič pa je na to dejal, da razmišljanja Kresalove ne gre dramatizirati, glede Ruplovega imenovanja pa je prepričan, da je treba biti pozoren, kakšne znake se daje javnosti, za zdaj pa naj rubikon še ne bi bil prestopljen.
Predsednik DeSUS-a Karl Erjavec je dejal, da si dogajanje okoli Rupla ne zasluži sklica vrha koalicije, saj ima vlada v tem trenutku pomembnejše naloge, povezane predvsem z reševanjem gospodarske krize. Če bi že sklicali vrh koalicije, bi moral biti bolj v tej smeri, meni Erjavec.
Na svetu stranke tudi o odstopu Ziherla
Kot je izvedel MMC, bodo na svetu stranke, ki se bo začela ob 18. uri, med razpravo o aktualnih političnih vprašanjih govorili tudi o morebitnem kriznem vrhu koalicije. Prav tako se bodo dotaknili tudi odstopa podpredsednika stranke Slavka Ziherla z mesta državnega sekretarja na ministrstvu za zdravje, ki je odstopil ravno zaradi Ruplovega imenovanja.
Urad premierja: Pahor se je pred odločitvijo posvetoval z Žbogarjem in Žekšem
Kaj menijo o morebitnem sklicu koalicijskega vrha in Ruplovem prvem odhodu v tujino, smo povprašali tudi vse druge koalicijske partnerice, odgovore pa še pričakujemo.
Prav tako smo se obrnili na urad predsednika vlade in jih vprašali, zakaj je na pot odšel Rupel, in ne zunanji minister Samuel Žbogar ali pa minister novoustanovljenega resorja za Slovence po svetu Boštjan Žekš. Iz urada so nam sporočili le to, da se je Pahor odločil poslati na pogovore Rupla po posvetu z obema omenjenima ministroma.
B. K./A. M.
Prijavi napako
10. december 2008 ob 16:41
10. december 2008 ob 12:35
Kdor ima le malo pameti in spomina pa ve, da sta komunizem in demokracija dve popolnoma različni stvari. Kratka zgodovina komunizma je pokazala, da je komunizem strogo enopartijski sistem, ki kot veliki brat jebe in si pokori svoje državljane in v doglednem času spravi na kolena in v uboštvo še tako razvito državo.
In zdaj se ti pojavi Kresalka in trosi neumnosti o komunistih in demokraciji. Kresalko tudi bolj moti Rupel, kot kriza.
10. december 2008 ob 11:08
10. december 2008 ob 10:33
10. december 2008 ob 10:12
Približno 160 komentarjev je pred mojim. Večina, vidim, vas ve, kaj je prav, kaj pa ne. Toda, ljudje moji, zdaj je premalo blatiti vse kar leze in kar gre. Osveščati je potrebno ljudi na več načinov, zmeraj in povsod. Mami je potrebno povedati,
podpis
10. december 2008 ob 09:36
Telenovela.
10. december 2008 ob 09:31
mišljeno?
Aha, pa ga imamo! Zares nov oksimoron: "Predsednica LDS-a razmišlja ...";
poleg sedaj že uveljavljenega "zares novega zaresovca", ...
Ker je znova zavladal zares liberalen duh, kateri naj bi prisegal le na logos, je nujno zatečeno stanje preizprašati. Torej, kako je moč logično utemeljiti ponujeno sintagmo ter jo iztrgati iz krempeljcev kontradikcije? - vredno jo je ponoviti:
"Predsednica LDS-a razmišlja"!?
Takle diskurz pa mi je po volji, ko se spletnik ugotovljivo identificira z negativno dialektiko, izraženo v stavku: "Predsednica LDS-a razmišlja" - kajti to je že potem manj postmoderno, a vsebolj logično vprašanje, dotikajoče se vloge pooblastil, ki so stvarna v domači, notranji in zunanji kot mednarodno uradni politiki.
Vladimir Gajšek
10. december 2008 ob 09:26
Najbolj bedno je pa izpadel LDS-ov Ziherl, končno bi imel priliko narediti nekaj za ljudi na področju zdravstva pa rep med noge, pa 1001 izgovorov zakaj ne, pač tuki so razlike med ljudmi ki hočejo in znajo in blebetalci, ki samo govorijo iz varnega zavetja....
Ahh Sami sebi smo največji sovražnik....
10. december 2008 ob 09:24
Fedjev sin Dimitrij je prišel v Jankovo družino, ko so mu dali v zamož hčer Meto, ločenko, prej poročeno s popevkarjem Ladom, oča Janko je bil namreč narodni heroj, Fedja pa violinist v filharmoniji - tako je Dimitrij uspel po svoji lastni izbiri, da bi vsaj ugajal Metinemu očetu. Minili pa so mitični časi, ko je lahko zet tudi simbolno ubil tasta v ojdipskem smislu, ne res?
Če pa bi kdo govoril o nekem drugem bivšem klanu, ko se je Sergej poročil z Lidijo itd., Boris z Zdenko itd., bi bilo morda jasneje, kako se je delala (lumpen)proletarska oblast v vrhuški ali na najvišji ravni, ko so bile partijske poroke kakor udbaško ne le zaželjene, ampak tudi bistveno - zahtevno zahtevane ali celo še "samoumevne"...
Vladimir Gajšek
10. december 2008 ob 09:23
nenazadnje gospod Rupel bolje pozna kakor gospod Borut Pahor-NI ga kaj, praksa dela mojstra in vse in o vsem se je mogoče pogovarjati in dogovarjati tudi med gospodom Pahorjem in gospodom Ruplom in kdo ima ob tem kaj proti, ko si predsednik RS izbira svoje sodelavce.Torej kreganja ali celo obrekovanja - naj bo prosim lepo-dovolj, ker gospod predsednik -Pahor narekuje in se posvetuje z gospodom Ruplom-NE pa politične stranke !
10. december 2008 ob 08:54
10. december 2008 ob 08:42
10. december 2008 ob 08:29
10. december 2008 ob 08:21
10. december 2008 ob 08:14
10. december 2008 ob 08:11
Če jim v Grčiji uspe, da vlada odstopi pa bomo ja tud mi to nardili al ne?
turk (plus pikice nad u) se valja v denarju, pahor dela bedarije, katarinca premalo sexa, golobić se skriva, jankovič, tik pred recesijo okrasi ljubljano v bajne lučke, kje je kučan?
kam plujemo?
10. december 2008 ob 07:58
10. december 2008 ob 07:52
10. december 2008 ob 04:40
10. december 2008 ob 03:18
10. december 2008 ob 01:03
10. december 2008 ob 00:56
10. december 2008 ob 00:19
9. december 2008 ob 23:29
Hja, časi so čudni.....
9. december 2008 ob 23:13
MINUS: Rupel ni car
9. december 2008 ob 22:59
Saj je ja od komunistov, pardon Združene Liste, pardon Socialnih demokratov, al' kako se že reče rdečim?
9. december 2008 ob 22:26
9. december 2008 ob 22:25
9. december 2008 ob 22:02
poleg sedaj že uveljavljenega "zares novega zaresovca", ...
Ker je znova zavladal zares liberalen duh, kateri naj bi prisegal le na logos, je nujno zatečeno stanje preizprašati. Torej, kako je moč logično utemeljiti ponujeno sintagmo ter jo iztrgati iz krempeljcev kontradikcije? - vredno jo je ponoviti:
"Predsednica LDS-a razmišlja"!?
9. december 2008 ob 21:51
9. december 2008 ob 21:49
Kocka mu - med tem poskakovanjem - seveda večkrat pade; česar naš (rad bi bil) Caesar ne pozabi potrditi z vzklikanjem:
"Najbolj očiten dokaz, da je bil Rubikon prestopljen, je ..." (15.03.2008)!
Pa "hop!" nazaj na staro stran, pripravljajoč se na vnovično eskapado, od kod sedaj sporoča:
"...za zdaj pa naj rubikon še ne bi bil prestopljen."
Torej, izgubljen v antiki, se cesarček nikakor ne more odločiti: naskočiti ali ne naskočiti kolega iz obstoječega triumvirata.
Morda mu povzroča nelagodje obrnjena dejanskost: njegov antični vzornik je imel na svoji strani ljudstvo, senata pač ne; našega kockarja stari senatorji brezpogojno podpirajo, plebejci pa so volili lepega "Pompeja" mlajšega.
9. december 2008 ob 21:44
gospodarstvo propadlo. Sveda bodo to ugotovili šele takrat, ko bodo vidli da jim nima več kdo futrat njihovih požrešnih riti!
V kriznih trenutkih se rešuje krizo, ne pa obračunava stare zamere z nepomembnimi svetovalci.
Kako nizko smo pristali?!
9. december 2008 ob 21:38
9. december 2008 ob 21:14
ni vas n........pahor, n.............. ste sami sebe, ker ga sploh niste poslušali in slišali, kaj vam je govoril, saj so vam bile misli polne sovraštva do prejšnje vlade.
9. december 2008 ob 20:41
Se pa strinjam,da bi moral Rupel takoj-nemudoma v penzijo,saj s svojo nazadnjaško zunanjo politiko samo škodi Sloveniji.
9. december 2008 ob 19:58
Ne čujem dobro! Niko ne sme da vas bije! :))
9. december 2008 ob 19:53
9. december 2008 ob 19:32
9. december 2008 ob 19:22
9. december 2008 ob 19:15
9. december 2008 ob 19:11
9. december 2008 ob 19:09
9. december 2008 ob 19:07
9. december 2008 ob 18:43
9. december 2008 ob 18:38
9. december 2008 ob 18:27
9. december 2008 ob 18:24
Se je potožu zdravniku, da če ni zunanji minister, ima klavstrofobijo, he,he.
9. december 2008 ob 18:24
9. december 2008 ob 18:23
Kralj zavraća komunizem in suženjsko miselnost, ki nastopa v znaku Špartaka:
(...)
Kralj je prepričan, da je marksizem \" v vseh svojih oddelkih eden izmed glavnih nasprotnikov prava \"socialistčne družbe\", in da je treba če hočemo ustvariti novo družbo etično in sploh duševno preporoditi ljudi\".
\"Špartakovska\" materialistična načela ljudstvu ne morejo pomagati! (str. 297)
he,he. Iz opusa našega Velikana in preporoditelja vsake stranke, he, he.
he,he. danes je na vrsti domače branje:
dragi nafarbani državljani, he,he:
he, he. dobr so to podtaknil SPohanemu, jhe, he.
he,he,
Šest knjig Rupsija:
1. Družinska zveza,
2. BESEDE BOŽJE IN BOŽANSKE
3. Na pol poti do obzorja,
4. Levji delež
5. Slovenski intelektualci : od vojaške do
civilne družbe
6. Zakaj je svet narobe : peresna knjiga za težke
čase
he,he.
Pasja zvestoba, e ta je pa od enga italijanskega komika.
he,he. bravo rupsi.
9. december 2008 ob 18:22
a še pedenaš unga bolanga debila? dej ga mal potegn mrpinku a ne vidš kako si te želi?
9. december 2008 ob 18:14
9. december 2008 ob 18:08
9. december 2008 ob 17:49
9. december 2008 ob 17:05
Zakaj to pišem?
Zato ker nikoli ni bilo takšne gonje, mržnje in poniževanja teh ljudi ki so bili v vladah v tej državi kjer živim, to kar dogaja v Sloveniji in počenjajo slovenci z ex politiki kot so Drnovšek, Rupel, JJ, Kučan in drugi, je pač nekaj nezaslišanega.
Jaz vseeno mislim, da si zaslužijo vsaj malo spoštovanja in kulture, ne pa da bi radi govorili, kako smo/ste demokratičen in toleranten narod!
9. december 2008 ob 16:59
9. december 2008 ob 16:55
čim prej se moraš znebit teh, ki skupaj (lds + zares) nimajo niti polovice vaših glasov, hočejo pa ti vladat!!!
Je bila to "ljudska volja", da KK (k.......................?) , ki je komaj zlezla čez parlamentarni prag , komandira vso Slovenijo sem in počez, s premierjem vlade vred?!?!?
9. december 2008 ob 16:54
9. december 2008 ob 15:33
9. december 2008 ob 15:31
Nekako, pasiv ali trpni način v našem lepem jeziku ni ravno pogost, bi bilo morda lepše:
"Še nismo prestopili Rubikona (ja, Cezar, tile šalabajzerji upajo oponašati Tebe!), nategnili pa smo vse od kraja, in ne: vsi osli so bili nategnjeni", spet trpnik :-)
Kamen, vprašanje zate, kaj če bi bila tista črka "S", kot sranje, sheet, scheisserei? :-)
9. december 2008 ob 15:29
9. december 2008 ob 15:25
9. december 2008 ob 14:53
-SD
-SDS
-LDS
-DESUS
NIKOLI VEČ!
9. december 2008 ob 14:47
predčasne volitve in bo vse v redu ,toda ne Janše.
pobožna želja rdečezaslepljenca...tudi on ima pravico kandidirati, če se seveda tako odloči, kakor tudi Kučan (zakaj slednji ne, je več kot dovolj pomenljivo - lažje je iz ozadja z F21 rovarit kot jaqvno, trabsparentno in vsakk dan konkretno delovati na operativnem mestu!).
9. december 2008 ob 14:47
9. december 2008 ob 14:45
Ne vem kako reko lahko prestopiš...
9. december 2008 ob 14:44
9. december 2008 ob 14:24
Zdravstvo privat - nikakor! Šola privat - vsekakor!
Naše javno šolstvo je zanič. Programi so zastareli, profesorji iz stare šole, ki jih je povozo čas, zato je privatno šolstvo nujno za zdravo konkurenco.
Zdravstvo pa nasprotno - zdravje je človekova pravica, katero mora imet vsak vsaj v neki osnovi zagotovljeno
saj jo ima - nekaj prinese s sabo na svet vgenih, nekaj je odvisno od načina življenja, vendar je treba za vse ostalo plačat. Zdravniki, farmacevti medicinske sestre in drugi žal niso prostovoljni delavci. Ker je privat bolj učinkovito (za zasebništvo se v šolstvu zavzemaš!?!), lahko pa dražje in manj nadzorovano, je potrebna previdna in kvalitetna vpeljava zasebništva na čim več področjih, a tudi skrbno regulirana in nadzorovana. Malo prihajaš v nasprotje sam s sabo, a bo že...
9. december 2008 ob 14:24
9. december 2008 ob 14:12
nobenih šol ne bi financiral iz drzavnega proracuna. mi niso t.i. drzavne prav nic ljubse kot cerkvene. kar je javno je tako in tako za nic. in slovensko šolstvo pač ni vredno nic (vkljucno z golobič šolstvom), zato naj se iz drzavnega proracuna financira zgolj univerzalni temeljni dohodek, ki naj pripade vsakemu drzavljanju (neodvisno od socialnega statusa), šolo pa naj si plačuje vsak sam. pa še besedico socialna drzava naj se črta iz ustave, ker sluzi le za manipulacije in populizem ter jo mnogi razumejo kot blagoslov lastni nesposobnosti in lenobi.
nejc, v mnogočem imaš prav. bi se strinajl, da glede na veliko izključevalnost in razklanost v slovenski družbi morda naredimo dva vzporedna davčna sistema, t.i. kanton A in B, njun skupen presek pa bi bile le nujne in neločljive funkcije, kot je predsednik države, župan, infrastruktura...če je rajnka SFRJ kolobarila na 8 let v predsedstvu in moderna EU-27 to zmore celo vsakih 6 mesecev, bi morda tudi janševikom in kučanofilom to uspelo - pa naj vsak gospodari s svojim davki in si po svoji meri postavi šolstvo, zdravstvo, sodstvo, notranjo javno upravo - imeli bi torej dva vzporedna in konkurenčna si sistema brez parazitiranja enih pri drugih, kaj praviš?
9. december 2008 ob 14:03
Naše javno šolstvo je zanič. Programi so zastareli, profesorji iz stare šole, ki jih je povozo čas, zato je privatno šolstvo nujno za zdravo konkurenco.
Zdravstvo pa nasprotno - zdravje je človekova pravica, katero mora imet vsak vsaj v neki osnovi zagotovljeno.
Sicer pa če bi se po svetu izvajal pravi kapitalizem in ne ta ameriški korporacijski kapitalizem, potem verjetno niti nebi rabli poznat besede sociala.
9. december 2008 ob 13:58
9. december 2008 ob 13:52
9. december 2008 ob 13:51
9. december 2008 ob 13:50
9. december 2008 ob 13:42
9. december 2008 ob 13:24
Tako je, ne ratajmo še mi krvatska država ndh.
9. december 2008 ob 13:19
Zaradi malenkosti se že maje vse skupaj. Kaj ko bi najprej postorili tisto, za kar ste bili izvoljeni. Če bo šlo tako naprej se nam ne bo cedilo samo med in mleko.....ampak kri, znoj in solze. Slovenija pa bo glede na humanost nove koalicije dobila spet nekaj bogatašev. Žal ne med Slovenci ampak me izbrisanimi, ko bodo dobili izplačane odškodnine zato ker jih nismo v nedogled čakali, kdaj se bodo opredelili.
9. december 2008 ob 13:18
nobenih šol ne bi financiral iz drzavnega proracuna. mi niso t.i. drzavne prav nic ljubse kot cerkvene. kar je javno je tako in tako za nic. in slovensko šolstvo pač ni vredno nic (vkljucno z golobič šolstvom), zato naj se iz drzavnega proracuna financira zgolj univerzalni temeljni dohodek, ki naj pripade vsakemu drzavljanju (neodvisno od socialnega statusa), šolo pa naj si plačuje vsak sam. pa še besedico socialna drzava naj se črta iz ustave, ker sluzi le za manipulacije in populizem ter jo mnogi razumejo kot blagoslov lastni nesposobnosti in lenobi.
Revni otroci nimajo pravice do šole? Se pravi, da bomo imeli spet rod nesposobnih in butastih sinkov in hčera buržujev, ki si lahko privoščijo?
9. december 2008 ob 13:07
9. december 2008 ob 13:01
9. december 2008 ob 12:44
Ratalo jim je to, da so razglasili privat cerkvene šole, ki se financirajo iz državnega (NAŠEGA) proračuna, da so duhovniki postali ene vrste javni uslužbenci, morda je to že izpolnjen zadnji njihov cilj. Za državo in državljane pa jim ni nič mar. Postavili so jih v zapore in bolnišnice, kdo jih pa plačuje? DRŽAVA!
9. december 2008 ob 12:43
Kresalka, ti se pa ne sekirej. Jst bi ti res predlagu raje kakšno bolj sproščujočo službo npr. maserke. Takoj se oglasim pri tebi ... ;)
9. december 2008 ob 12:43
Kdo je sedaj res šef v tej zmedi??
9. december 2008 ob 12:42
PREBERI RESNICOLJUBEN!
vir?
9. december 2008 ob 12:40
75. resnicoljuben (09.12.2008 || 12:15:38)
Kamen, tvojega zadnjega stavka pa ne razumem - a ni bil Janez Janša že od 1990 naprej izvoljen na demokratičnih in večstrankarskih volitvah? Najprej na listi SDZ (kot Rupel, Kacin,Bavčar, S Hribar, Peršak....), nato SDSS in kasneje SDS? Kdo je po tvoje odločil, da bo Janša vodja pri nas? Koliko vem, je bil predsednik vlade le enkrat, in sicer poln mandat celo brez strankarskih rošad 2004-2008, pred tem pa večkrat obrambni minister in poslanec DZ.
Odločil je OPUS DEI.
Nekaj zgodovine, očitno vsi pozabljate. Na sestanku opusa so govorili o 5 ciljih: popolna denacionalizacija v naravi, lustracija vseh vidnih komunistov,aretacija in sojenje Mitji Ribičiču, Ivanu Mačku Matiji in Milanu Kučanu, razglasitev rimokatolištva za uradno državno vero
in kaj od tega se je uresničilo?
9. december 2008 ob 12:40
Mr. Pink. Kdo pobira 3 € za vstop na otok (ne v cerkvo). Očitno je to lastnik
ne ga basat in mešati dejstev, potvarjati in manipulirati s podatki ob tako pomembnih vprašanjih!!!
Blejski oto je in bo zavedno v lasti slehernega slovenca!!! Najbrž pa škrtuhe na blejski opčini moti, ker država gospodari na otoku in ne krajevna skupnost, to je trn spotike, tako kot pri blejskem gradu,
9. december 2008 ob 12:39
81. Anubis78 (09.12.2008 || 12:23:44)
Ninnoart, kje si zdaj??? Nekam tiho si zadnje čase.
morda se sedaj skriva pod nadimkom kamen....
da ni pod resnicoljuben...
9. december 2008 ob 12:37
9. december 2008 ob 12:36
9. december 2008 ob 12:35
Mr. Pink. Kdo pobira 3 € za vstop na otok (ne v cerkvo). Očitno je to lastnik.
že nekaj časa ni več tako, si spet v zaostanku z informacijami. Prosi naročnika in svoje informante, naj ti da boljše argumente od teh laži in zamegljevanj!
9. december 2008 ob 12:35
Minister za kulturo v odhodu Vasko Simoniti naj bi s tem, ko je Rimskokatoliški cerkvi (RKC) podaril tri nepremičnine na Blejskem otoku, hudo zlorabil svoj uradni položaj in RKC nezakonito zagotovil veliko premoženjsko korist
9. december 2008 ob 12:34
Ninnoart, kje si zdaj??? Nekam tiho si zadnje čase.
morda se sedaj skriva pod nadimkom kamen....
9. december 2008 ob 12:33
73. kamen (09.12.2008 || 12:11:52)
Sicer pa gospodje SDS podporniki, spomnite se Pučnikovih besed na smrtni postelji kaj je rekel o Janši " Če bi to vedel, ga nikoli ne bi vzel v svojo stranko"...
oprosti, sedaj pa razumem, ti si bil poleg, ko je Jože Pučnik umiral....neverjetno, kakšne argumete imaš!
80. kamen (09.12.2008 || 12:20:29)
Ne, jaz nisem bil, je pa vse zapisano. Janša g.Pučniku ni bil nikoli všeč.
in kje si to prebral? V nedeljcu, mladini, kurirčku ali smrklji?
9. december 2008 ob 12:30
blejski otok je celo spomenik nacionalnega pomena, torej ga ni mogoče sprivatizirati
in ne vrniti v t.i. denacionalizacijskem postopku, kar je tudi prav in bi pričakoval, da bi se mu kljub mnogim pravnim borbam in zankam sama RKC v naprej brez nepotrebnih, dragih, zapletenih in nekoristnih denacionalizacijskih postopkov odrekla v korist in uživanje vseh državljanov RS. Zamujena priložnost za zbližanje RKC z večinsko protinastrojenim prebivalstvom, žal.
Kamen,še en dokaz več si za agitpop propagando, brez dejstev, argumentv, poln laži, podtikanj in zavajanj!
9. december 2008 ob 12:30
pa toliko potrebni oblasti, da bi kar z sd(islamokomunajzarji) šli v vlado narodne enotnosti
res je fino še to foušijo lds-u videti, ki je z 5x manj glasov v vladi
9. december 2008 ob 12:30
do leta 1990 je bila SDV, naslednica zloglasne ozne in udbe, pod neposredno partijsko ingerenco, kar pomeni, da je bil o vsem neposredno ne le obveščen, ampak jo je tudi operativno vodil CK KPS, katere predsednik je tedaj bil Milan Kučan. Potrebno še kaj dodati?
Kamen, lepo prosim brez sprenevedanja, saj si največ škode z zamegljevanjem dejstev in skrivanjem resnice ter vedno novimi lažmi povzročamo sami sebi. Razen seveda, če imaš od tega osebno korist...
Izgleda ne znaš povezati sistema. Kdo je bil po tvoje v CK KPS vodja in kdo je vodja v vladni službi, predsednik v SFRJ je bil eden in to v BG, on se s tem ni ukvarjal, isto je danes, imamo enega predsednika, pa misliš, da ga kaj zanima kaj se dogaja v SOV-i? Ne, ker je to vladna služba. Ima pa predsednik svoj štab za nacionalno varnost.
9. december 2008 ob 12:27
Odločil je OPUS DEI.
Nekaj zgodovine, očitno vsi pozabljate. Na sestanku opusa so govorili o 5 ciljih: popolna denacionalizacija v naravi, lustracija vseh vidnih komunistov,aretacija in sojenje Mitji Ribičiču, Ivanu Mačku Matiji in Milanu Kučanu, razglasitev rimokatolištva za uradno državno vero in privatizacija vse družbene lastnine oz. neoliberalni gospodarski družbeni projekt po vzoru čikaške šole in Jeffreya Sascha, ki so ga takrat izvajale nekatere possocialistične države. Kdo bi lahko vodil ta projekt? "Ni iz pravega testa", so med seboj šepetali o Lojzetu Peterletu. Poleg njega sta bila v igri še Anton Drobnič in Janez Janša. Za Janšo so govorili, da je dovolj trd, dovolj oblastiželjen in dovolj predvidljv.
9. december 2008 ob 12:26
Kučan, ni nikoli bil v SDV ( UDBA), služba državne varnosti.
do leta 1990 je bila SDV, naslednica zloglasne ozne in udbe, pod neposredno partijsko ingerenco, kar pomeni, da je bil o vsem neposredno ne le obveščen, ampak jo je tudi operativno vodil CK KPS, katere predsednik je tedaj bil Milan Kučan. Potrebno še kaj dodati?
Kamen, lepo prosim brez sprenevedanja, saj si največ škode z zamegljevanjem dejstev in skrivanjem resnice ter vedno novimi lažmi povzročamo sami sebi. Razen seveda, če imaš od tega osebno korist...
9. december 2008 ob 12:24
9. december 2008 ob 12:23
9. december 2008 ob 12:19
9. december 2008 ob 12:18
9. december 2008 ob 12:17
Sicer pa gospodje SDS podporniki, spomnite se Pučnikovih besed na smrtni postelji kaj je rekel o Janši " Če bi to vedel, ga nikoli ne bi vzel v svojo stranko"...
oprosti, sedaj pa razumem, ti si bil poleg, ko je Jože Pučnik umiral....neverjetno, kakšne argumete imaš!
9. december 2008 ob 12:16
ne, samo udba je bila podložna njemu, hiii hiii
9. december 2008 ob 12:15
68. resnicoljuben (09.12.2008 || 12:01:44)
Kamen, zakaj en del volilcev in (so)narodnjakov kar naprej nekam pošiljaš? Enkrat v Argentino, drugič v Vatikan? A ti parijska akademija, moskovske in kumrovše šole res ne dajo miru? Vsi smo tu doma in prav je, da si na najboljši možen način tu po svoje uredimo življenje, morda tudi na način,ki sem ga enkrat že opisal:
glede na veliko izključevalnost in razklanost v slovenski družbi morda kdaj pomislil na t. i. dva vzporedna davčna sistema, t.i. kanton A in B, njun skupen presek pa bi bile le nujne in neločljive funkcije, kot je predsednik države, župan, infrastruktura...če je rajnka SFRJ kolobarila na 8 let v predsedstvu in moderna EU-27 to zmore celo vsakih 6 mesecev, bi morda tudi janševikom in kučanofilom to uspelo - pa naj vsak gospodari s svojim davki in si po svoji meri postavi šolstvo, zdravstvo, sodstvo, notranjo javno upravo - imeli bi torej dva vzporedna in konkurenčna si sistema brez parazitiranja enih pri drugih, kaj praviš?
Nisi me razumel. TUJEC oz. oseba, ki ga je nastavila TUJINA, meni ne bo vladal. Vemo kdo je odločil, da bo Janša vodja pri nas. MI NE!
Kamen, tvojega zadnjega stavka pa ne razumem - a ni bil Janez Janša že od 1990 naprej izvoljen na demokratičnih in večstrankarskih volitvah? Najprej na listi SDZ (kot Rupel, Kacin,Bavčar, S Hribar, Peršak....), nato SDSS in kasneje SDS? Kdo je po tvoje odločil, da bo Janša vodja pri nas? Koliko vem, je bil predsednik vlade le enkrat, in sicer poln mandat celo brez strankarskih rošad 2004-2008, pred tem pa večkrat obrambni minister in poslanec DZ.
9. december 2008 ob 12:13
9. december 2008 ob 12:11
9. december 2008 ob 12:10
Kamen-OPUS DEI nam še nič ni škodil-Kučan pa kar mnogo(udba)
U ja, res. Z ministrom, ki je član Malteškega viteškega reda si dobil RKC v vse pore države ( duhovniki v zaporih, vojski in policiji), z namenom širitve vire. Kako je RKC prišla do bogastva pri nas? Našega človeka so nategnili in izropali.
Kučan, ni nikoli bil v SDV ( UDBA), služba državne varnosti.
Bolje imeti Slovenca na oblasti kot pa rimskega agenta, ki dela samo v njihovo korist. Ne pozabite, kdo je podaril Blejski otok.
9. december 2008 ob 12:07
glede na veliko izključevalnost in razklanost v slovenski družbi morda kdaj pomislil na t. i. dva vzporedna davčna sistema, t.i. kanton A in B, njun skupen presek pa bi bile le nujne in neločljive funkcije, kot je predsednik države, župan, infrastruktura...če je rajnka SFRJ kolobarila na 8 let v predsedstvu in moderna EU-27 to zmore celo vsakih 6 mesecev, bi morda tudi janševikom in kučanofilom to uspelo - pa naj vsak gospodari s svojim davki in si po svoji meri postavi šolstvo, zdravstvo, sodstvo, notranjo javno upravo - imeli bi torej dva vzporedna in konkurenčna si sistema brez parazitiranja enih pri drugih, kaj praviš?
Nisi me razumel. TUJEC oz. oseba, ki ga je nastavila TUJINA, meni ne bo vladal. Vemo kdo je odločil, da bo Janša vodja pri nas. MI NE!
9. december 2008 ob 12:03
Kot vse kaže in je predvideno, bodo ob 18. uri, v torek, 9. decembra 2008, na svetu liberalno demokratske stranke razpravljali tudi o morebitnem sklicu vrha koalicije, o katerem razmišlja predsednica stranke in notranja ministrica Katarina Kresal. Posredno je namreč predsednica Katarina Kresal po poročanju medijev predlagala sklic izrednega vrha koalicije zaradi zadnjih kadrovskih potez premierja Boruta Pahorja, ki je za svojega posebnega odposlanca imenoval dosedanjega zunanjega ministra Dimitrija Rupla, ki je odfrčal na svojo prvo misijo k S. Berlusconiju v Rim, tam bo tudi še s predstavniki italijanske vlade govoril o finančnih problemih slovenske manjšine. Prav tako se bodo dotaknili tudi nenavadnega in nenadnega odstopa podpredsednika stranke dr.Slavka Ziherla, psihiatra seksologa, z mesta državnega sekretarja na ministrstvu za zdravje, ki je odstopil šele ravno zaradi Ruplovega imenovanja, čeprav z zelo nerazumnimi izjavami, saj je imel priložnost govoriti tudi odločneje že prej, ko je še vladal narodni junak Janez Janša.
Ker gre za ruplosterijo s strani bivših kolegov in kolegic bivšega zunanjega ministra, kar podpihujejo razvneto še privattelevizijci in pisni dnevničarji ter tiskovne dninarke, govorijo že o nekakšnem kriznem vrhu sovladne koalicije. Razlog za ruplosterijo je v tem, da se Rupel verjetno in bolj kot gotovo pred odposlanstvom v Rim ni menil s slovenskimi manjšinci v Italiji in drugimi, prav tako kot niti sodelavsko po vsej verjetnosti gotovo z Ruplom nista razpravljala tudi ne zunanji minister Samuel Žbogar ali minister za Slovence po svetu dr. akademik Boštjan Žekš, kaj šele da bi se posvetoval kakorkoli parlamentarno s Komisijo Državnega zbora RS za Slovence v zamejstvu in po svetu, kaj šele da bi šel na posvet z državnim predsednikom dr. Danilom Türkom – ker govori v imenu slovenske države in njene zunanje politike v tujini z odločilnimi politiki Rupel, ne da bi se prej posvetoval s svojimi doma, tudi če se znajde v identitetnih nasprotjih, temu pač nasprotuje zaradi očitne apolitičnosti vsaj politično-strankarska koalicija. Posvet, ki sta ga imela s premierjevim odposlancem Ruplom slovenski zunanji minister Samuel Žbogar ali minister za Slovence po svetu dr. akademik Boštjan Žekš, je potekal nejavno in neznano kje in neznano kdaj. Prav zato iz Iz premierjevega kabineta ne komentirajo v javnosti, kako da potuje v Rim tokrat sam zase, a v imenu slovenske države prav Rupel. Liberalna demokracija Slovenije o vrhu koalicije na svetu stranke je lahko lioberalna le toliko, kolikor ji bo dopustil – Rupel?
Vladimir Gajšek
9. december 2008 ob 12:02
9. december 2008 ob 12:01
se mi zdi da je to skrajni čas za ukrep vlade narodne enotnosti; to je izvedljivo tudi brez predčasnih volitev, SDS lahko že sedaj nadomesti vse preostale tri koalicijske satelite D,L,Z! Če je SDS Rupel lahko v vladi, zakaj ne še npr. Virant, Janša, Groznik...
Drugače pa SDS in vsi ostali hlapci lahko mirne volje odkorakate v vatikan, saj vam je on postavil "ljubljeno vodjo"
CIGANI!!
Kamen, zakaj en del volilcev in (so)narodnjakov kar naprej nekam pošiljaš? Enkrat v Argentino, drugič v Vatikan? A ti parijska akademija, moskovske in kumrovše šole res ne dajo miru? Vsi smo tu doma in prav je, da si na najboljši možen način tu po svoje uredimo življenje, morda tudi na način,ki sem ga enkrat že opisal:
glede na veliko izključevalnost in razklanost v slovenski družbi morda kdaj pomislil na t. i. dva vzporedna davčna sistema, t.i. kanton A in B, njun skupen presek pa bi bile le nujne in neločljive funkcije, kot je predsednik države, župan, infrastruktura...če je rajnka SFRJ kolobarila na 8 let v predsedstvu in moderna EU-27 to zmore celo vsakih 6 mesecev, bi morda tudi janševikom in kučanofilom to uspelo - pa naj vsak gospodari s svojim davki in si po svoji meri postavi šolstvo, zdravstvo, sodstvo, notranjo javno upravo - imeli bi torej dva vzporedna in konkurenčna si sistema brez parazitiranja enih pri drugih, kaj praviš?
9. december 2008 ob 12:01
Bol neslano je to, kozaradi vaših tumastih glav, že po novem letu več Barbike nebo na ablasti.
Če si to ti isti, ki si pred volitvami trdil, kako bo NSi zanesljivo prišla v parlament, te prosim, da kar nadaljuješ s takimi napovedmi, ponavadi se kasneje zgodi ravno obratno.
9. december 2008 ob 12:00
Bolje to, kot pa rimski OPUS DEI
9. december 2008 ob 11:59
9. december 2008 ob 11:58
9. december 2008 ob 11:58
tot ti je ideja, podpiram!!!
9. december 2008 ob 11:57
9. december 2008 ob 11:56
9. december 2008 ob 11:56
ZARES + LDS bi morala izstopiti iz koalicije in tako bi imeli predčasne volitve. Volilci ZARESa in LDSa nismo volili zato da bo izdajalec Rupel zdaj delal delo zunanjega ministra. Kdor je tiho da soglasje.
Imaš mojo podporo(glede izstopa zaresovcev, bivših izdajalcev LDS, tudi v SD so!). Naj se karte še enkrat premešajo - a predčasne volitve samo zaradi bivše LDS - sedaj 2 strank iz koalicije niso realnost. Si predstavljaš, da se brez volitev dogovorita za novo vlado kar SD-SDS?Učinkoviteje in mnogo ceneje, hitreje!
9. december 2008 ob 11:55
9. december 2008 ob 11:55
36. popaj16 (09.12.2008 || 11:33:39)
jaz bi vse obsedence z JJ zaprl v eno klet, pa jim dal not eno televizijo, kjer bi skoz predvajal posnetke z JJ, pa si ga naj mečejo.
in kaj bi naredil s sabo in svojimi pajdaši?
ena vlada, en vladar, ena partija, ...skratka stari dobri časi, samo za nas ostale, ki se ne gremo ovaduštva bolj slabi časi
9. december 2008 ob 11:54
9. december 2008 ob 11:53
sicer pa vidim da spadaš v krog obsedencev z JJ. Jaz recimo mam vseeno rajši ženske.
Na izi ppl! Treba je izkoristit iz vsake koalicije najboljše, razn pač v tem primeru zdaj, ko ni dobrih stvari :(
lp
9. december 2008 ob 11:53
jaz bi vse obsedence z JJ zaprl v eno klet, pa jim dal not eno televizijo, kjer bi skoz predvajal posnetke z JJ, pa si ga naj mečejo.
in kaj bi naredil s sabo in svojimi pajdaši?
9. december 2008 ob 11:51
9. december 2008 ob 11:51
9. december 2008 ob 11:50
9. december 2008 ob 11:49
Ne, ima pa en dokument, če pride ven, bo cel hudič na politični sceni.
9. december 2008 ob 11:48
Bi razmela, če bi Katarinca sklicala vrh koalicije npr. na temo stanje v državi, kako ukrepati v finančni državi, kako pomagati gospodarstvu, kako pomagati socialno ogroženim državljanom. Ne prva tema je Rupel.
Mojca, dovolj bi bilo že, če bi se hitro odzvala na slabo prometno varnost, o ekonomiji razen pri zapravljanju tako nima velio pojma....je pa odlična za "špetir"...A bo predlagala tudi samozmanjšanje plače kot vzor varčevanja?
9. december 2008 ob 11:47
Rupel je skoz bil zunanji minister, samo stranke so menjale, da ne bo pomote.
Drugače pa SDS in vsi ostali hlapci lahko mirne volje odkorakate v vatikan, saj vam je on postavil "ljubljeno vodjo"
CIGANI!!
9. december 2008 ob 11:46
to je čista trač koalicija
9. december 2008 ob 11:46
Ja, predčasne volitve. Pa SDS + SD skupaj 70 % ostalo pa Zares, Nsi, SNS. In Pahor+Janša v vladi, bi bilo za Slovenijo mnogo bolje kot to kar je trenutno naša vlada!
se mi zdi da je to skrajni čas za ukrep vlade narodne enotnosti; to je izvedljivo tudi brez predčasnih volitev, SDS lahko že sedaj nadomesti vse preostale tri koalicijske satelite D,L,Z! Če je SDS Rupel lahko v vladi, zakaj ne še npr. Virant, Janša, Groznik...
9. december 2008 ob 11:44
9. december 2008 ob 11:44
9. december 2008 ob 11:42
9. december 2008 ob 11:41
9. december 2008 ob 11:41
9. december 2008 ob 11:36
Bol neslano je to, kozaradi vaših tumastih glav, že po novem letu več Barbike nebo na ablasti.
9. december 2008 ob 11:34
9. december 2008 ob 11:33
Glede te koalicije bi se lahko izrazli z eno moderno uporabljeno kratico: LOL
9. december 2008 ob 11:33
A bo poročala tudi o napadu na A Rusa, Velkovega sina? Kaj je kot notranja ministrica razen pozdrava novemu (njenemu?) sindikatu do sedaj že naredila, da ima toliko časa za Pahorja? Pa ne pozabi naj, da sta skupaj z Ziherlom dobila manj kot 10% glasov, SKUPAJ!!! Ziherl je odstopilker se je po pripovedi nekaterih blizu MZ ustrašil nagrmadenega dela, ki bi se ga moral transparentno lotiti, saj je biti državni sekretar povsemnekaj drugega kot ambulantni psihiater za eriktilno disfunkcijo, tu moraš biti še kako potenten in odločen! Viagra pač ni za vsakega in tudi ne pomaga vsakemu...
9. december 2008 ob 11:33
9. december 2008 ob 11:31
9. december 2008 ob 11:29
9. december 2008 ob 11:28
9. december 2008 ob 11:27
KK(h)ura, KK(h)ura, KK(h)ura .
Je za v šparhert, pratror in je zlo okusna če je domača.
Za k šparhertu mora bit pa ženska, KI TUDI KAJ ZNA, najbolje je,
da je to zdravo kmečko dekle.
9. december 2008 ob 11:24
9. december 2008 ob 11:23
9. december 2008 ob 11:22
9. december 2008 ob 11:20
lol
9. december 2008 ob 11:20
Ona misli sklicati koalicijski vrh? :) LOL...
Zakaj pa mi ne bi sklicali en protest zato, ker so vse ministrske plače pod Pahorjem za 1000eur višje, kot so bile v prejšnji vladi, ljudje pa enkrat manj sposobni (sam Katarino si poglejte in zato ker Turk rabi 90.000 eur, da pride do Sarajeva in nazaj. zakaj smo pa mi pasivni? Oni glumijo s tem Ruplom neke štale, mi smo pa tiho ko kurijo naš denar. S kakšno pravico se vsak dan odpusti 100 delavcev oni si pa dvignejo plače za 1000 eur?
No ja.. prej al slej bodo volitve...
9. december 2008 ob 11:19
9. december 2008 ob 11:18
9. december 2008 ob 11:16
9. december 2008 ob 11:12
9. december 2008 ob 11:11
hii hii, res je, tist čudn mejkup jo izdaja, po mnenju psihoanalitika Romana Vodeba trpi za tipično obliko možačarstva; pomanjkanja in obupne želje po lulčku, ki ga nikoli ni, sploh če pomislim na njenega spolnega partnerja.
9. december 2008 ob 11:06
Predčasne volitve in izpad LDS, SLS in še koga, iz parlamenta postaja realnost...
9. december 2008 ob 11:04
9. december 2008 ob 11:04
9. december 2008 ob 11:03
9. december 2008 ob 11:00
9. december 2008 ob 10:55
9. december 2008 ob 10:54
9. december 2008 ob 10:50
9. december 2008 ob 10:49
9. december 2008 ob 10:48
9. december 2008 ob 10:47
9. december 2008 ob 10:44
9. december 2008 ob 10:43
9. december 2008 ob 10:40
9. december 2008 ob 10:36