



Vaša ocena: 



Ocena 3,8 od 45 glasov
Ocenite to novico!
SDS v primeru Ertlovega odlikovanja zahteva sklic seje odbora DZ-ja za človekove pravice. Tema je bila tudi na dnevnem redu kongresa Evropske ljudske stranke.
Poslanka SDS-a Eva Irgl je na novinarski konferenci ob dnevu človekovih pravic dejala, da se demokratična merila v Sloveniji znižujejo. Izpostavila je podelitev odlikovanja Tomažu Ertlu in postopek imenovanja Dokuja Zavgajeva za novega ruskega veleposlanika. V SDS-u zahtevajo, da odlikovanje Ertlu obravnava komisija za peticije.
"Zadnje poteze predsednika republike Danila Türka, kot sta podelitev agremaja za veleposlanika Zavgajevu, ki je sokriv za zločine nad lastnim narodom v Čečeniji, in podelitev odlikovanja nekdanjemu vodji Udbe Tomažu Ertlu, so problematične in skregane s humano logiko demokratičnih standardov in spoštovanja človekovih pravic," je poudarila Irglova, ki je tudi predsednica komisije DZ-ja za peticije ter za človekove pravice in enake možnosti.
Po mnenju SDS-a so to sporne odločitve, ki zahtevajo vsaj predsednikova pojasnila, zakaj je tako ravnal. "S takšnimi odločitvami legitimiramo početje ljudi, ki so se v preteklosti požvižgali na spoštovanje človekovih pravic in pravno državo," je menila opozicijska poslanka. "Od predsednika države se pričakuje tehten razmislek pri tako pomembnih odločitvah, sploh če gre za odločitve, ki v javnosti zbujajo mešane občutke," je dejala.EPP: Deklaracija s 7 točkami - 2 namenjene Sloveniji
Hkrati so iz največje opozicijske stranke sporočili, da je 1.500 delegatov (tudi trinajst evropskih predsednikov vlad oziroma držav članic, med njimi tudi Angela Merkel, François Fillon, Fredrik Reinfeldt, Jean-Claude Juncker, predsedniki evropskih institucij Jerzy Buzek, Herman Van Rompuy in Jose Manuel Barroso ter Silvio Berlusconi) iz sestrskih strank politične skupine Evropske ljudske stranke na dvodnevnem kongresu v Bonnu sprejelo tudi nekaj političnih dokumentov. Soglasno naj bi tako podprli resolucijo, ki obsoja nekritično podporo simbolom oziroma posameznikom nekdanjih represivnih režimov in ostro obsodili podelitev državnega priznanja Tomažu Ertlu od slovenskega predsednika Danila Türka. "Soglasno sprejetje omenjene resolucije priča o občutljivosti najmočnejše politične sile v Evropi na kršitve uveljavljenih demokratičnih standardov in vrednot. Kršitve temeljnih načel v eni izmed članic predstavljajo alarm za celotno skupnost," so zapisali v SDS-u.
Omenjena kongresna Resolucija o totalitarnih komunističnih režimih obsega 7 točk. Dve med njimi omenjata Slovenijo. Evropska ljudska stranka tako "močno obsoja to, da se v nekaterih državah članicah EU-ja sistematično spodbuja oboževanje komunističnih diktatorjev kot na primer v glavnem mestu Slovenije - Ljubljani -, kjer je bila ena izmed glavnih cest letos poimenovana po vodji komunističnega režima, maršalu Josipu Brozu Titu", kot navaja njena 3. točka.
In 4. točka omenjene resolucije: EPP "izraža zaskrbljenost nad dejstvom, da je predsednik Slovenije g. Tomaža Ertla, nekdanjega vodjo tajne komunistične policije UDBA, ob obletnici demokratičnih sprememb v Evropi pretekli teden nagradil z državnim odlikovanjem". "UDBA je v Sloveniji pomenila to, kar je bil Stasi v Vzhodni Nemčiji ali Securitate v Romuniji."
Za komentar gornjih navedb se je uredništvo MMC-ja obrnilo na kabinet predsednika republike. Odgovor še pričakujemo.
Konfederacija je zveza dveh ali vec suverenih drzav z mednarodno pogodbo.
V kateri imajo države le omejene pristojnosti. Neka ironična sreča za nas, da je ta ZKS-ov projekt onemogočil Beograd.
ps.Eni lahko...drugi ne bi smeli...
Konfederacija je zveza dveh ali vec suverenih drzav z mednarodno pogodbo.
obljubil sem jim odgovor na tem portalu, če bo objavljen.
Res je, da nihče od starih borcev, Zaveze Sloveniji,
ki je bila popolnoma tajna in tudi danes ni javna.
Kljub večletnemu boju v NOB. nismo člani ZB .
Zato, ker smo hoteli svojo, čisto organizacijo, ki nebi
bila popackana z nedolžno krvjo nič krivih soborcev
in kmetov, ki so nam pomagali na vsakem koraku.
Zdaj ravno tako ni nihče član veteranske ali katere druge
organizacije, ravno zato, ker se je tja vključila vsa partiska
grupa, ki je bila še do konec maja 1991 samo za konfederacijo,
ves ta čas zavirala proces, če bi pa JNA zmagovala bi bili na
njihovi strani. To so tisti veterani ki podpirajo Ertla .
Drugače biti ne more, to je edino logično.
To je spoštovani državljani Slovenije - SLOVENCI. resnica.
Danes verjetno imate veterani slovenije, tisti pravi, čas narditi selekcijo.
Ali pa vsaj izstopiti in organizirati svojo veteransko organizacijo.
Čisto brez tistih podtaknjencev, ki so vas omadeževali z to kolajno.
Če nas borcev nebi ravno udba tako prfektno uničevala bi svojo
zvezo borcev imeli. Danes bi bilo jasno kdo je partizan osvoboditelj,
kdo pa zločinec in vršitelj genocida nad lastnim NARODOM.
SLOVENIJA bi bila čudovita samostojna država, dobrih in poštenih ljudi.
Kot bi bil star dve leti.
Odcepitev in samostojnost sta dva locena pojma.
Mednarodne okoliščine in odločnost civilne družbe doma tako trdih metod niso več dopuščale. Res, je sicer, da so v slov. partiji imeli svoje težave tudi z Beogradom, vendar so hoteli konfederacijo ne osamosvojitve. Še 4 dni pred 25. jinijem 1991 je ZKS-SDP javno nastopila za odstop vlade in konfederacijo.
Kar se tiče pa janše in tega da je bil pa prisiljen v KP je pa totalna laž...
Saj ni bil prisiljen, mnogo jih je pa bilo zavedenih. Znanec mi je pripovedoval, kako se je bal potovati na Švedsko, ker je mislil na podlagi lažnih poročil doma, da je tam grozna represija. Ko je tja le šel je spremenil pogled.
Alenke Jeraj v Piramidi včeraj zvečer ?? SDS je daleč najbolj
pokvarjena stranka v Sloveniji odkar je pod vodstvom velikega
vodje Ivana Janeza Janše !!, enega najbol prosprktivnih kadrev
KPS !! Miha Brejc in tudi Vinko Gorenjak sta bila oba miličnika
pa ne navadna !!!! Gorenjak je celo predaval na fakulteti !!
zakaj pa nista povzdignila glas tedaj ?? Zato,ker sta bila
čisto prava rito..ika !! Ko je bil na čelu SDS-a pokojni Jože
Pučnik sem tudi sam volil to stranko odkar pa jo vodi diktator
Ivan Janez Janša JE NE VOLIM VEČ !!
SDS-ovci ste znotraj gnili, zunaj pa smrdljivi in sluzasti.
Hipotetično-samo v teoriji
Kaj če bi se v Sloveniji našla struja ljudi-organizacija, ki bi delala ravno obratno od UDBE.
Kaj ne bi bilo zanimivo, potem poslušat zagovornike kumunizma in g.Ertla, ko bi bili oni sami tarča in bi morda oni bili pomorjeni in vrženi v jame ?Bili drugorazredni državljani?
Me res kakšen bi bil potem komentar ...
Za leto 2010 bom naredil zbirko "briljantnih" komentarjev. Škoda, ker tvoj komentar bi bil med TOP10 pa čeprav bi bil 1. januar 2010
Ali to pomeni, da se bo omenjena skupina zavzemala za blokado Hrvaške pri vstopu v EU, dokler v Zagrebu ne preimenujejo Trg Maršala Tita v kaj drugega? Al nimajo jajc za to?
Taksne in podobne institucije obstajajo tudi v drzavah, ki se po danasnjih normativih stejejo za varuhe svetovne demokracije; prijemi so isti ali pa podobni: samo oglej si primere CIA in Guantanamo (kar se v zadnjem casu veliko govori), dosti tega je pa tudi kar se ne govori. Pa da ne zamenjujemo teme: Ertl je bil sekretar za notranje zadeve v obdobju osamosvajanja in z tem ne moremo omalovazevati njegovega prispevka k le temu, da pa postavljamo dobra in slaba dela na tehtnico se mi pa zdi nekje normalno, ampak ocenjevanje mora biti objektivno!
nikoli v partiji starša oba delavca (na tarku) šolal in doštudiral 77 poznal velik kup ljudi in doma in na študiju v ljubljani pa nisem nikoli zasledil da bi koga zaprli zaradi politike
razen mi je starejši kolega pravil da je hotel l 63 zbežati čez mejo pa so ga pri mariboru ujeli in ga 10 dni držali zaprtega na gradu rajhenburg ter ga nato spustili domov( še isto službo je dobil) tako da je tvoja izkušnja prej izjema kot pravilo
ne govorim o jamah pobitih po vojni, to je bil čisto drugačen svet, o katerem bi lahko govorili 100 let pa ne bi nikamor prišli.
Govorim o drugih "jamah".O takih jamah, ki so se dogajale 70-90.
Govorim ne spoštovanju človekovih pravic, o drugorazrednih državljanih, govorim o nadzoru nad narodom.I vse to je delala UDBA po povelju KP jasno.
In glavni od UDBE dobi priznanje.Zakaj?Za vodenje tiranije, ali zakaj?
ups.... :D saj napisal da sem mlad in neizkušen.... no pa saj verjetno je bil še kdo drug ki je moral v zapor ali ni dobil služe ali pa ni smel v tujino zato ker ni bil član partije....
Hotel sem samo povedat da je obstajala obcija odklonit zadevo... sicer ni bila prijetna ampak če stojiš za tem kar si potem te to ne moti!!!
Mejo sem prestopil nic kolikokrat in nikdar nisem bil delezen osebnega pregleda, za izstop iz drzave ni bil potreben polog ampak le vpogled v tvojo financno sposobnost. (brez denarja gostje pac niso bili zazeljeni!)
Ce pa ti o TIGR-u nisi slisal pri uri zgodovine si pa verjetno prespal uro ali pa si se premlad. Sam sem kot otrok stanoval v Marusicevi ulici v Piranu in od rosnih nog vedel kdo je ta clovek bil. Poleg tega se tudi se spominjam motornjace Pinko Tomazic, ki je opravljala potniski promet med obalnimi mesti. Tudi kdo je bil Pinko Tomazic sem vedel...je pa en del, ki ga v soli nisi mogel zaslediti in sicer ta med vojno in po njej. Toda upam, da je le to delno popravljeno leta 1997, ko je predsednik Kucan podelil organizaciji TIGR zlati castni znak svobode republike Slovenije...
Pa pustimo to ob strani skupaj z okostnjaki, ki jih se tako pomilovanje ne spravi vec k zivljenju; tema je bila sestdeseta, sedemdeseta in osemdeseta leta, katera, moram se enkrat povdariti nimajo nikakrsne osnove za spodbujanje sovrastva, to je cas katerega smo ziveli in ni prisel iz ucbenikov in pripovedi in ovrednotenje ter poenotenje z tem kar se je dogajalo za zelezno zaveso drzav pripadnic varsavskega ni primerljivo.
Pa lep dan se naprej...
Caetano:
Kar se tiče pa janše in tega da je bil pa prisiljen v KP je pa totalna laž... moj oče nikoli ni bil član partije in je zaradi tega dostikrat tudi čutil posledice. Tako da ne tule tvezit kako so velikega Janeza (ki sploh ni janez ampak Ivan) trpali v partijo.. Če bi bil načelen človek bi verjetno kako leto odsedel tako kot npr. Jelinčič tako se pa obrača po vetru oz. tam kot vidi možnost pridobitve moči... Kajti očitno se mo gre samo za to pa ni važno kako in koga pri tem uniči, osramoti toži... itd...
Hura za demokracijo! Upam, da diktatura komunizma nikdar več ne premaga demokracije! Žal pa njen smrdljivi duh v Sloveniji z imenovanjem ulic in postavljenih kipov diktatorju Titu še vedno uhaja iz kanalizacije zgodovine! Upam, da se bo ta smrad diktature enkrat vendarle uspel uničiti!
podpisal sem Majniško deklaracijo,
z orožjem sem bil na bojnem položaju!
če je občinska SDS glasovala za odlikovanje Ertla, je nenačelna SDS občine Jesenic.
prosim vas nehajte nas ki smo rojeni po l 1950 posiljevati s tem
upam da vas zaslepljence ne bodo nahujskali takom daleč da boste začeli streljati
ps :
tisti ki se podpisuje pod if pa naj ve da smo imeli nekateri ki jih obtožuje nezavednosti slovenstva in podobne bedarije že l 1989 orožje na domu in se pripravljali na odcepitev od yuge(smo se globoko zavedali da drugače ne bo šlo
ti pa si vejetno res bil na varnem nekje zunaj
Kaj si pozabil,kako je "vaših"500-novinarjev blatilo in lagalo po evropi Slovenijo za časa Janševe vlade.Takrat pa ni bilo izdajstva'?Zanimivo ,da so takrat "NAŠI"rdeči tožili tem evropskim črnim kapitalistom.!!???Pa kje vam je pamet.?
Kaj če bi se v Sloveniji našla struja ljudi-organizacija, ki bi delala ravno obratno od UDBE.
Kaj ne bi bilo zanimivo, potem poslušat zagovornike kumunizma in g.Ertla, ko bi bili oni sami tarča in bi morda oni bili pomorjeni in vrženi v jame ?Bili drugorazredni državljani?
Me res kakšen bi bil potem komentar.
Prepustnica ni veljala za vse Primorce, pač pa le za obmejne Primorce.
Potni list je bil potreben za prestop meje z zahodom.
Ob prehodu meje je bil poteben polog.
Nadležno pregledovanje YU carinokov si moral preživeti ob odhodu in ob povratku, tudi tako, da so pregledovali intimne dele telesa.
Dinar je bil valuta, ki je po Evropi nisem mogel uporabljati.
Inflacija je bila taka, da si moral dinar takoj pretvoriti v DEM, da si ohranil vrednost.
Osebna vozila smo vozili po načelu par-nepar.
V času Ertla se je Slovenija izrazila tudi kot država z državnim terorizmom.
Za dve toni cementa si moral čakati mesec dni.
...
Tolstoj, človek, ki je britanski javnosti razkril nečloveško potezo bitanskih oblasti, sorodnik nobelovca Tolstoja, te dni je bil v Sloveniji, je britnsko potezo glede vračanja domobrancev označil za zločin in izrazil nestrinjanje z imenovanjem vpadnice po Titu,
Kot podpornik komnistične SLO poudarjate njene pozitivne lastnosti in se hvalite s prodajo YU potnega lista za denar gnilega kapitalizma, čeprav vam ga je izročila SLO komnustična oblast. Kot državljan komunistične SLO ste prodali potni list, ki vam ga je izdala SLO komunistična oblast, ki jo zagovarjate!
Leta 1989 narod ni bil poenoten (osmaosvojitveno Majniško deklaracijo je podpisalo 120 000 ljudi, komunistično proti osamosvojitveno Temeljno listino 400 000 ljudi).
Naš šolski sistem v drugi polovici prejšnjega stoletja ni učil dejanske zgodvine, pač pa potvorjeno, zato danes vstopajoči zgodovinski podatki vzpostavljajo ustrezen pogled na zgodovino.
Ne samo vas, vendar tudi vas kot obmejnega Primorca, bi morala takratna slovenska šolska kominuistična oblast poučiti, da je bil TIGR prvo protifašistično gibanje v Evropi, da je po vojni umorila vsaj sto tisoš ljudi, da je bilo od tega 12000 Slovencev, da sta škof Baraga in general Rudolf Maister v svojem času odločilno vplivala v korist slovenskega nacinoalnega ozemlja, ...
szajec in nekateri podpisniki dokazujete:
da se ne zavedate, kaj je bila YU,
kaj je komunizem
da nimate slovenske zavednosti,
da ste pripravljeni za denar prodati dokumnet, ki ga je izdala država, na katero sicer prisegate,
da pojem "čisto vino" v slovenski plitiki še ne obstaja.
Ja seveda del EU smo in pojma nimajo njihove inštitucije, da je tako. Hkrati pa imajo vsi po svetu in ne le v EU slike Danila Tuerka in jim prižigajo kadila...
In UDBA ni posameznik, to je bila organizacija z veliko javnimi in tajnimi sodelavci.
Ja prav res in potrgati bi bilo treba njihove povezave, zlasti pa vrhove in voditelje.
Zakaj pri nas ni bilo lustracije, pa je vendar jasno; ostali bi brez večine novokomponiranih politikov, zato so se glede lustracije premislili. Kdo pa je ob polni skledi tako neumen, da bi pljuval vanjo.
Čisto vsi v Demosu, ki so imeli kake povezave s partijo ali udbo, celo najbrž najbolj sporni Kavčič so bili male ribe napram nasprotni strani, ki je zares predstavljala kontinuiteto. So pa vseeno mnogi sodelovali še naprej skontinuiteto in kmalu tudi odkrito prešli nazaj na njeno stran.
Torej, če je nekdo opustil prepričanje v katerega so ga indoktrinirali, bre, da bi imel nek svoboden dostop do informacij je to samo pohvalno. Pa tudi, če bi bil dejansko prepričan bi bilo dobro, da nekdo komunistično ideologijo zapusti. Zelo dobro! Ker to ni prepričanje, da naj ima Maribor nov stadion, Ljubljana pa ne. Ampak gre za totalitarizem.
Komunistična partija slovenije . KPS. ?????
Dajte si pravo ime in vzemite iz trezorja rdeče knižice.
Jas sem kristjan že celo življenje, preden smo za komuniste
vedeli in zdaj, ko vsi trdite, da jih več ni.
Torej so vse leve stranke del komunistične ilegale, tako kaže.
Odlikuje se namreč teroriste UDBE.
Akcija, ki si jo drznete primerjat z povezavo osamosvojitve
je samo akcija zaščite tedajne komunistične oblasti, nič druzga.
Laž in neke floskule in drugo, ne morjo uničit resnice in dejstev.
Slovenijo smo osvobodili partizani, večina več kot 90% kristjani.
Tiste slabe10% je bilo komunistov-ki so pobijali tudi nas borce
in terorizirali vsakega, ki se jim ni podrejal.
Tudi v Hudi jami so pokopani partizani čisto pravi partizani in
njihovi hranitelji, kmetje in partizanske mamice. Pobili so ji
komunisti, zato ker so jim bili nevarni, govorili so resnico.
Včeraj je bil dan človekovih pravic, ki jih še dandanes ni za
borca NOB kristjana, takega, ki se je boril za svobodno
Slovenijo do pirove zmage leta 1991.
Dokaz je ravno kolajna, ki jo je dobil ERTL, ki nas je preganjal
teroriziral, zapiral in preko podalšane roke udbe in policije sledil.
Preko 100 borcev nas je leta 1991 bilo takšnih,
ki smo pripravljali to vstajo polnih 36 let.
Da prav ste to prebrali in tako je, od temeljev iz domoljubja do
samostojne Slovenije.
Nihče od nas nima niti priznanega statusa veterana, ker so tja takoj
stopili tisti, ki v večini niso bili za svobodno SLOVENIJO. Mi se z tem
načinom priznanj veteranstva nismo strinjali.
Danes vidim kako smo imeli prav, to je samo podalšek
tiste napake, ki smo jo dopustili konec druge svetovne vojne.
Kolajno pa je dobil človek, ki nas je teroriziral in preganjal.
To na predlog kvazi veteranov. Pravi bi izstopili.
Veliko vprašanje je če bo to objavljeno, ker je resnica pod kontrolo.
Mene so zaradi pisanja resnice dali pod nadzor, tako stvar napreduje,
v smeri obnavljanja totalirizma.
Posnel pa bom, da bo objavil kdo drug.
Tolko o načelnosti te stranke...
Sedaj pa malo nas zaradi Ertla. Prestopek je približno enako velik.
11. december 2009 ob 05:29
Odličen komentar, podpis !
Nemci iz komuistične NDR so bežali, preko tisoč jih je umrlo na begu, k Nemcem v kapitalistično ZRN. V obratni smeri ni nilo pretoka ljudi.
Razlog za enosmeren pretok ljudi je znan.
Tisti, ki iz slovenskega življa črpate pozitivne misli o prejšnjem sistemu, razpišite referendum za uvedbo prejšnjega režima v Sloveniji.
Če bo referendum uspel, bodo mnogi izkušeni komunisitčni kadri, ki so še živi, takoj začeli delati in Slovenija bo tako napredovala, da bodo delavci hodili v trgovine po hrano.
tito,stalin, hitler, mao- veliek vodje za majhne možgančke!!!
Komunistična oblast kot tvorka Temeljne listine, objavljena je bila v končnici junija 1989, je vodila Slovenijo k obstoju v okviru YU.
Vsebina in čas objave Temeljne listine dokazujeta, da je komunistična oblast vodila politiko nesamosotjne Slovenije.
Kljub temu dejstvu nekateri trdite, da je takratna komunistična oblast praktično omogočila osamosvojitev in demokratizacijo.
Nekorektno potvarjate vsebino Temeljne listine, ki avtentično predstavalja proti osamosvojitveni politični program komunisitčne oblasti v letu 1989.
Sam sem sicer premlad, da bi lahko iz prve roke sodil, sam če prisluhnem okolici opazim, da jih ima več za povedati kaj lepega kot kaj grdega o "starih časih".
da bi se pa zaradi peščice be lih človek sekiral; pa menda ja ne???
Tam čisto nič ne razlikujejo med jugo in sicer socializmom, in to povsem upravičeno.Kar se tiče liberalnosti jugosocializma:
-Potne liste so potalali, da so se znebili pritiska nezaposlenih, nazaj pa so dobivali še devize.
-Najhujše zatiranje so omejili, ker so potrebovali ameriško podporo (beri finačno pomoč in kredite).
-Kmetov niso dokončno razlastili zaradi gornjega vzroka.
-Cerkve so nehali preganjati zaradi gornjega vzroka.
In še kup ostalih hinavščin. Ko so Amerikanci zaprli finančne pipice, je šlo vse skupaj k vragu. Tolikšna je bila pač produktivnost juhuhu socializma.
Pa nikar se ne napihujte preveč Stanje je pač tako, da smo proti Hrvatom že izgubili zaradi levičarske vlade, pa tudi sicer smo odvisni od velikih držav. V teh pa so vse politične stranke proti komunizmu, tudi socialdemokrati.
še v bivši DDR se jim kovca po svinčenih časih. tukaj nekaj ne štima.
Hvala evroposlancem, da v Bruslju serjejo po Sloveniji!!
PS: Izdajalci že v krvi.
Pljuva po naši državi.
szajec
mislim da si govoril v imenu cele generacije 50+ razen kovertitov najhujše vrste ala tanko gorenak(UDBA) in podobnih
bedniki ki pa mešajo povojne poboje s slovenijo v 70 in 80 pa takole:ali niste živeli tukaj ali ste premladi da bi to vedeli ali pa bili zavrnjeni pri prošnjah za vstop v partijo (kot veliki vodja)in še danes kuhate zamero za to
samo nekaj odgovori, prosim
Ali je res ali ni da je UDBA bila represiven organ v bivši jugi ali ne ?
Ali je res ali ni, da je UDBA po povelju KP kršila svobodo govora,gibanja in še bi lahko našteval ???
Upam da boš odgovoril pritrdilno, kajti če ne , potem zanemarjaš na stotine neimenovanih skupnih morišč po Sloveniji in še prej v bivši Jugi.
In sedaj precednika take organizacije odlikuje precednik "kumunistov" (države zame ni več), to je na žalost sramotno
Kolko si jih skadil, da si prišel do tako "brihtne" ugotovitve????
szajec
Se popolnoma strinjam kar si napisal!
Preko nasih krajev so pogosti pihali vetrovi iz vzhoda in zahoda: in kadar je zapihal veter iz vzhoda nam je v bran prisla sapica iz zahoda in obratno kadar je zapihal veter iz zahoda nam je v bran prisla sapica iz vzhoda...Vsekakor je bilo zelo jasno opaziti, da imamo poseben status, ki so ga do nas zavzemali eni in drugi. H.S.Truman je celo nekoc izjavil, da je obstoj Jugoslavije in njenih meja vprasanje ameriske casti (v casu, ko se je zacela hladna vojna in se je Juga uprla pritiskom Informbiroja)
Ta poseben status so nam priznali tudi na celem zahodu ze z posiljanjem vojnih misij v casu druge svetovna vojne na podrocju bivse Jugoslavije. Da je bilo z nasimi kvizlingi nekaj narobe nam dovolj jasno ostaja sporocilo, da se jih je zahod ob koncu vojne odpovedal in jim ni priznal statusa vojnih ujetnikov temvec jih je kakor izdajalce lastnega naroda poslal nazaj naj jim sodijo tam kjer so svoje zlocine proti narodu storili. Kaj se je tam z njimi zgodilo vsekakor ne moremo steti v ponos, vendar je bilo na nek nacin neizbezno saj vojni bobni se niso utihnili in tudi zrtev ni bilo tako hitro mozno pozabiti!
Ob mojih popotovanjih po Evropi sem se moral kar pogosto braniti na zahodu, da nisem iz vzhoda in obratno na vzhodu, da nisem iz zahoda...Jugoslovanski potni list je bil dragocen predmet trgovanja po Evropi: recimo v Italiji si lahko z njim zasluzil od 5 do 10 tisoc ameriskih dolarjev se vrnil v Jugo z propustnico in denarjem za nova potovanja in seveda prijavil izgubo potnega lista!
Tudi slovenija je imela od vsega zacetka v Jugoslaviji poseben status: na vojaskem podrocju smo bili edina republika z lastno teritorialno obrambo, ki se je le z majhno kozmeticno prenovo spremenila v Slovensko vojsko in tako poenostavilo upor ob posiljanju zvezne carinske intervencijske vojske v Slovenijo...Imeli smo sreco, ker je bil narod poenoten in se je zdruzno postavil v bran nase nove suverenosti: levi in desni so delili iste pozicije in zaslone.
V vseh teh dvajsetih letih pa nam ni uspelo izlusciti pozitivnih in negativnih strani prejsnega sistema; gospodom iz SDS-a vse skozi disi le ena opcija in sicer, spremeniti zgodovino in vzpostaviti nove vrednote po njihovi meri z zavajanjem, izkrivljanjem in generiranjem novih "zgodovinskih" dejstev. Sredstev vsekakor ne izbirajo in vsak okostnjak jim prav pride.
Kje so mejniki njihovega sprenevedanja in priznavanja zgodovinskih dejstev? Kar nekaj SDS-ovih govornikov je predstavljalo SDV (ali kakor jo komentatorji rajsi imenujejo UDBA) v svojih vrstah imajo tudi predavatelje FSPN-ja in tudi studente in diplomirance slednje fakultete, ki bi se jo lahko imenovalo tudi "sola bodocih manipulantov delavskega razreda" (v tistem casu), danes pa manipulirajo z nevednimi predstavniki slovenskega naroda.
Kakrsna koli manipulacija z zgodovinskimi dejstvi je vse prej kot dobronamerna ampak nas le razdvaja in prikriva pomankljivosti sedanjosti. Pustite ze enkrat pisanje zgodovine zgodovinarjem, sami pa se ukvarjajte z problemi sedanjosti in prihodnjosti, kajti le to so teme zaradi katerih so vas drzavljani volili!
V osnovi se sicer nisem strinjal z podelitvijo priznanja Ertlu, kar ste dosegli z podpihovanjem in izkrivljanjem zgodovinskih dejstev in primerjavo nasega prejsnjega sistema z totalitarnimi sistemi v bivsih clanicah Varsavskega pakta, pa mi narekuje, da je tudi njegovo odlikovanje potrebno in pravilno, saj upam, da si na ta nacin nalijemo cistega vina in enkrat za vselej razcistimo pojme o nasi polpretekli zgodovini.
To razpredanje tudi ne bo izkrivilo zgodovine. Poiskusi, da bi se bivši in sedanji tovariši oprali zgodovinske krivde in si pripeli namišljene zasluge za slovenski narod, so vedno bolj smešni.
Od tega se človeku res obrne želodec. samo za to, ker pleško ne more pozabiti, da je ukradel dokument, zaradi katerega ga je bil uslužbenec Ertel dolžan dati za zapahe, sledeč sodbi.
To je vsa resnica. Maščevanje tega .... imenujte ga sami. Vsa država bi morala plačevati za njegov napuh. Fej in fuj. Še ta zadnjim bo postalo žal, da so stali na Roški, čeprav niso stali za Janšo, stali so za ideale.
Če bi bila SDV (in ne UDBA, ker smo v Sloveniji) taka kot Securitate ali Stasi, potem bi Janša in vsa njegova evro-hlapčevska falanga sedela v zaporu. Ali pa bi ležala čisto mirno in ovohavala korenince. Mogoče bi v emigraciji pisarili nebuloze in propagandne blesarije. Kdo ve.
A ker SDV ni bil tak, so Janša in vsa njegova evro-hlaščevska falanga na prostosti. Mastijo se pri političnem in ekonomskem koritu. Za prejetih 30 srebrnikov Slovenijo Evropi prikazujejo kot leglo ekstremnega komunizma stalinističnega in severnokorejskega tipa., kjer še vedno držijo vse niti oblasti bivši komunistični krvniki.
Janša se sploh ne zaveda, da je vsak, ki je blatil svojo domovino, ostal sam umazan in preziran od vseh. Od svoje domovine in tujih gospodarjev.
Podporo jim dajajo takšni ''demokrati'' in ''človekoljubi'' kot je Berlusconi, ki je fašistična taborišča smrti označil za turistične zbirne centre kjer je bilo poskrbljeno za vse.
Zadnji čas je, da se toži Italijo in še živeče fašistične zločince ki so pobijali in požigali po Sloveniji. Tudi če sem bil proti podelitvi medalje Ertlu, sem sedaj za, ker veliki evrobirokrati ne bodo solili Sloveniji in Slovencem pamet, ker so 100 krat slabši od nas. Slovenci niso hodili v Italijo,Avstrijo in Nemčijo pobijat in požigat. Oni pa so to delali tu v Sloveniji, sedaj pa so se spravili na legitimno odločitev našega predsednika.
Kaj hočemo, zgodovina se ponavlja. Del Slovencev se je spet zatekel pod italijansko in nemško zastavo. Hlapci.
Nekateri skušajo prikazati, kot da smo v Jugoslaviji pred osamosvojitvijo imeli nek diktatorski režim, primerljiv s tistimi, ki jih je Sovjetska zveza (pred letom 1985) vsiljevala državam Varšavskega pakta. To nebi moglo biti dlje od resnice. Jugoslavija ni bila v Varšavskem paktu, ni bila pod vplivom SZ in ni imela tako hudega komunističnega režima, kot je veljal drugje. Jugoslavja je bila popolna izjema tisti predstavi, ki jo Evropa ima o nekdanjem vzhodnem bloku. To pomeni da tudi komunistični režim pri nas ni bil odtujen od ljudstva in voden iz tujine, ampak je bil domačemu prebivalstvu precej bližje. Ko pa so se sredi osemdesetih zadeve začele spreminjat v svetu (dokazalo se pač je da je bistvo komunizma povsem izgubljeno in pojavile so se potrebe po reformah, ki jih je nato začel Gorbačov), so se zadeve začele seveda spreminjat tudi pri nas. Prišla je na oblast nova generacija politikov, s Kučanom na čelu. Ta nova generacija je črpala se je očitno zavedala da so spremembe potrebe, tako kot se je tega na češkem zavedal Dubček in tako kot se je tega v Rusiji zavedal Gorbačov, pri nas pa Kavčič. Ta nova generacija politikov je svojo moč črpala iz tega izročila. Istočasno s tem so se pri nas začele družbene spremembe, pojava cele vrste subkultur, ki pa so jih komunisti pri nas dopuščali in jih niso zatirali, čeprav bi v Beogradu želeli drugače in so tudi pritiskali za to. Sčasoma so se te družbene spremembe izrazile v gibanju za neodvisnost in demokratizacijo, ki jih režim spet ni skušal zatirati (kar v preostanku vzhodne evrope bi se zagotovo zgodilo). Edina hujša stvar, ki je bila je pač aretacija četverice, ki pa je bila bolj znak popuščanja pritiskom iz Beograda, kot pa znak lastne želje po zatrtju demokratičnega gibanja. In na koncu še leto 1990, ko je komunistična oblast sama sestopila z oblasti in dovolila prve demokratične volitve (ko je zmagal Demos). Res je da kasneje so bili levičarji nekoliko manj odločni in zagnani za osamosvojitev, ampak predvsem ker je bil strah pred morebitnimi hudimi posledicami, malo pa tudi zato ker je še bilo upanje za demokratične reforme in konfederativno jugoslavijo, kar se je kasneje izkazalo kot nerealno. Skratka poanta je v tem, da naši komunisti so kar sami od sebe spustili oblast in privolili v demokratične reforme, kar pa ostali diktatorski režimi v vzhodni evropi nikoli nebi storili, če jih nebi v to prislila močna ljudska gibanja in predvsem izguba podpore s strani SZ.
Skratka, komunistična oblast, ki je pri nas vladala v drugi polovici 80' let, je sledila družbenim gibanjem in se z njimi zelo potiho strinjala in na koncu jim dovolila da pridejo do politične oblasti in da vpeljejo demokratične reforme. Zato se mi zdi nedopustno da se danes to oblast, ki je pri nas praktično omogočila osamosvojitev in demokratizacijo (čeprav je ni neposredno vodila), tako zelo blati in primerja z vzhodnoevropskimi diktatorskimi režimi.
In to krivično primerjanje prihaja ven še enkrat v zgodbi okoli Ertla, čeprav se zavedam da ni lih čist kot ovčka.
Sramota za Turka , žalostno za Slovence.
Tole skupino:
Angela Merkel, François Fillon, Fredrik Reinfeldt, Jean-Claude Juncker, predsedniki evropskih institucij Jerzy Buzek, Herman Van Rompuy in Jose Manuel Barroso ter Silvio Berlusconi, pa prav rad peljem pokazat še ostala mesta s Titovimi trgi, ulicami, cestami ali z napisi v Sloveniji.
Janša se itak v te kraje ne upa.
Omenjeni se lahko gredo pritoževati čez komunizem na Kitajsko... Zakaj se tam le pridno klanjajo? :)
A dejstvo je, kot sem dejal, da nanj svet ni gledal kot na diktatorja, ampak kot izredno pomembno vez med vzhodom in zahodom:
podala ameriška revija Time. Za začetek: s Titovo smrtjo je "za Evropejce, če ne kar za cel svet, presahnila zadnja povezava s staro, pomirjujočo povojno dobo",
se strinjam bil je povezava med komunizmom in demokracijo, ampak vseeno če je nekdo dal pobiti na tisoče in tisoče ljudi, je to še vedno dejanje proti človečnosti, kar pa se ne sme nikoli več ponoviti tako kot ne nacizem in fašizem. zato je potrebno, tako kot so to storili v nemčiji, obsodit taka dejanja!!!
Tuja država za veleposlanika določi osebo takega ranga, za katero smatra, da ustreza ravni države, v katero odhaja. Kateri od slovenskih politikov je odpovedal srečanje s Putinom, takrat (in verjetno še danes) drugim najmočnejšim politikom na svetu. In potem bi radi sami izbirali ruskega veleposlanika. Kar mislite si!
Neverjetno kakšno škodo dela levica Sloveniji v svetu.
In nehajte že o Evropi, bi upal staviti, da več kot 90% zahodnoevropejcev pojma nima, kje je Slovenija. Saj nismo Berlin,Dunaj, London,Pariz,Praga,... .
In UDBA ni posameznik, to je bila organizacija z veliko javnimi in tajnimi sodelavci. Če mi ne verjamete, vprašajte recimo bivšega podpredsednika SDS dr.M.Brejca ali danes vidnega člana SDS dr.V.Gorenjaka. Morebiti vam bo ta zadnji celo zaupal, zakaj je leta 1991 ob zamenjavi režima tako vneto sodeloval pri uničevanju arhivov.
Zakaj pri nas ni bilo lustracije, pa je vendar jasno; ostali bi brez večine novokomponiranih politikov, zato so se glede lustracije premislili. Kdo pa je ob polni skledi tako neumen, da bi pljuval vanjo.
Saj ni moj namen braniti ga pred obtozbami, za katere sicer mislim, da so precej pretirane, a nikakor ne povsem iz trte zvite. A dejstvo je, kot sem dejal, da nanj svet ni gledal kot na diktatorja, ampak kot izredno pomembno vez med vzhodom in zahodom:
podala ameriška revija Time. Za začetek: s Titovo smrtjo je "za Evropejce, če ne kar za cel svet, presahnila zadnja povezava s staro, pomirjujočo povojno dobo", kajti "grčavi jugoslovanski komunist je bil res zadnji izmed velikanov, ki so bili skovani v ognju II. svetovne vojne in ki so potem sodelovali pri stvaritvi novega svetovnega reda". Titov pogreb je bil "najbolj grenak evropski pogreb v zadnjih dekadi in dejansko najbolj vznemirljiv po maši za Charlesom de Gaulleom v Notredamski katedrali leta 1970". Time poudari, da so na pogreb prišli predstavniki "123 držav - štirje kralji, 32 predsednikov in voditeljev držav, 22 premjejev."
Ertlu kolajno takoj, za dr. Feleža, bo pa zdaj
lahko razmišljal do konca mandata.
Ravno tako pa o tejle zadevi, ki jo je sam zakuhal.
Mati Slovenija, tvoji smo sinovi,
naše je življenje tvoje, ko pozoveš nas!
Napadov na suvereno Republiko Slovenijo ne bomo dovolili!
Ja janša je bil najprej komunist potem pa to ni bil več..... Hmmm....
Mislim kdo je zdaj tule "bojši oz. slabši" tisti ki stoji za svojimi prepričanji ali tisti ki jih menja...
(Pa verjetno bi bil z veseljem tudi šef udbe samo takrat se do takega položaa pač ni mogel dokopati)
Berlusconi je zaskrbljen, da v Sloveniji "legitimiramo početje ljudi, ki so se v preteklosti požvižgali na spoštovanje človekovih pravic in pravno državo." Požvižgam se na "zaskrbljenost" in dvoličnost takih deklaracij.
In tu je seveda še "podelitev agremaja za veleposlanika Zavgajevu, ki je sokriv za zločine nad lastnim narodom v Čečeniji." Pri sprejemanju predstavnikov Kitajske, podpisniki deklaracije seveda nimajo zadržkov, saj je kitajska oblast bolj demokratična in zločinov ne dela samo nad "lastnim" večinskim prebivalstvom, temveč tudi nad manjšinami. Zločinov ZDA nad prebivalci Iraka in Afganistana pa seveda na tem mestu ne moremo primerjati, saj niso storjeni nad lastnim narodom in so zatorej "demokratični" sami po sebi.
V spomin pa se mi ob tej priložnosti prikrade tudi novinarska peticija iz časa Janševe vlade in ostra obsodba SDS-a, češ da novinarji pred evropsko in svetovno javnostjo blatijo ime Slovenije.
maš prov vse je zanimalo ali je največji množični morilec po hitlerju in stalinu res mrtev!!!
HVALA za razlago...
morda to res ne bi bil slab korak...... ampak potem verjetno tud JJ ne bi bil danes zraven, kajti "strici so mi povedali" da so z njim delali na raznih delvonih brigadah in je bil včasih zelo ponosen član partije??? Morda res ne bi bilo slaba ideja da si sposodimo goli otok in pošljemo VSE malo na počitnice :D :D
Seveda Janša ni bil disident in v zaporu, ampak predsednik CK-ja, in njemu je odgovarjala udba he,he.
Samo ex-tovariši komunisti, sedaj SDS imenovani, praksa glede na leta 2004-2008 "govori" kontra vašim ugotovitvam.
Kar pa se razpoznavnosti v Evropi tiče, se je po tistem mariborskem sredinem večeru ta močno izboljšala pri številnih evropejcih, sploh tistih, katerih materin jezik je lepa slovanska ruščina.
SI videla onega janesa
pa lp
Lustracija je ukrep, da se vidne predstavnike diktatorskih režimov politično onemogoči ( npr. na Češkem za 10 let ), da ne morejo kandidirati ali politično delovati, tako, da se lahko vzpostavi demokracija, saj bi jo le-ti s svojimi neformalnimi povezavami in dejavnostjo lahko bistveno ovirali. Del Ljudi je hkrati navadno vsaj delno še vedno pod vplivom totalitarne propagande in zato, je treba nekaj časa, da se jasno redefinirajo odnosi v družbi in razgradi učinek totalitarizma. Pri nas lustracije ni bilo, ker se je Demos odločil za kohabitacijo s starimi silami, da bi imel čimvečjo enotnost naroda pri osamosvojitvi. K temu so ga silile prisotnost JLA, slabe med. razmere za priznanje Slovenije, dejstvo, da ni imel 2/3 za sprejem nove ustave ipd. Tako je bilo veliko komunistov v Demosovi službi pa ne le bivših disidentov. Po mojem je to sicer bilo morda potrebno, vendar bi morali poslušati Pučnika, ki je bil mnenja, da je treba potrgati vsaj udbovske vezi. Problem je najbrž bil, ker je bil šef udbe Kučan.
Sprejel je nekaj pomembnih pravnih aktov, ki so omogočili to akcijo in omogočili njeno delovanje. To kaže tudi da je očitno akcijo podpiral in za njo stal. Baje da na odlikovanju eksplicito tudi piše za katera dejanja je to odlikovanje dobil (tako da razne Udbe in podobne zadeve ne zdržijo kritike).
Sicer da me ne boste razumeli slabo. Odlikovanje Ertla ne podpiram, ker mislim da je daleč preveč dvopomenska in sporna osebnost da bi si to zaslužil. Predsednik bi lahko komot odlikoval koga drugega, vendar očitno se je pač odločil za njega in to pač z utemeljenim razlogom, čeprav je drugače sporna osebnost. Bog pomagaj. Zdaj je nesmiselno iz tega delat nek škandal, kar je pač je. Če malo parafriziram: predsednik je izbral najbolj kisel bombon iz škatle, ampak je vendar še zmeraj bombon.
Brez čiste prihodnosti ni nikakršne prihodnosti.
Tisti ki take rabote še zagovarjate ,pomislite na
svoje sinove in vnuke.Bodo mar oni morali
govoriti Mea Culpa,ker tega niso bili sposobni
njihovi dedje "heroji" partije.
To je skrb zdravih sil.Če bi bilo tako po vojni,
nebi bilo Vukovarjev in Srebrenic.
Gotovo so za naše otroke in vnuke bolj pomembne take vesti kjer se bodo čez desetletja spraševali "Zakaj so bili naši tastarejši tako neumni, da so se pričkali o nekem odlikovanju in o preteklosti medtem, ko so naš planet uničevali kot da je samo za njih ne da bi na nas in našo prihodnost mislili" :
Podnebni vrh v Köbenhavnu je zajel nemir, potem ko je v javnost pricurljal osnutek dogovora, ki daje več moči bogatim državam in zmanjšuje vlogo ZN-a pri vseh pogajanjih o podnebnih spremembah v prihodnje
Gospodična Ertlova
To bo najbrž kaka vnukica od Ertla. Pa v krščanstvo je menda vstopila glej, ga no. he he
Pa ne delajte si utvar, da je to evropski škandal. za to vemo bolja ali manj samo pri nas, ti gumpci v "evropski ljudski stranki" pa itak glasujejo, kot je pač treba glede na veter. In to velja tudi za ostale "evropske" stranke. Ljudje, pa saj imamo kakšne druge probleme,ali ne?
Mladi smo pa brez dela....
P.S. Mi lahko kdo razloži kaj je lustracija (SSKJ mi ne zna pomagat...) Google me pa pelje na same čudne jugo strani.... tako da ne vem....
V Evropi sprejmejo neko resolucijo, pa to ne evropski parlament ampak neka politična opcija, pa še tu se sprašuješ, če ni Lojzkova interpelacija po principu "što je babi milo, .... ).
Ali "demokratu" Lojzku in Slovenski Demokratski (ha, hah, ha ) Stranki ni jasno, da je Slovenija že od junija 1991 samostojna demokratična parlamentarna republika z na svobodnih demokratičnih volitvah izvoljenim predsednikom na čelu, kateremu USTAVA (če Peterle in SDS sploh vesta, kaj je to) določena pooblastila. Kaj predsednik "počne" s temi pooblastili, pa odloča narod na volitvah, ne stranka, čeprav SDS in Peterle.
"Dol mi visi", na koga predsednik "obesi kolajno", vendar je to interna slovenska stvar, katero, SE PONAVLJAM, nagradijo volilci na predsedniških volitvah. Gospod Lojze, ali greste jokat k sosedu, ko ženo "boli glava", ali se pomenita sama-in ne dvomim, da sene, saj sta se v mnogih situacijah izkazala za res kulturna človeka.
Še enkrat, brigajo me "kolajne", ni pa mi kot zavednemu Slovencu vseeno, da notranje zdrahe prenašamo v Evropo. Kot da nismo že zdavnaj v Evropi zapisani kot zdraharji.
Gospodična Ertlova, ali se vam ne zdi, da bikot krščanski človek, katerih prva vrednota je družina več storili za deželo, če bi v letih, v katerih ste (vse najboljše za včerajšnjih 33 let) na svet spravili par otrok, namesto da kot politikantka klatite neumnosti. Vem, odločitev o družini in otrocih je zasebna stvar, samo potem ne vzpodbujajte drugih. Vlečejo zgledi,ne besede.
Slovenija je del Evrope in njene inštitucije spremljajo redno tudi dogajanje pri nas. S takim načinom, kot ga zganja Turk, Jankovič... delamo v nasprotju z evrop. resolucijami za katere smo samo glasovali in se zanje obvezali. In sploh z duhom vseh evrop. dokumentov.
Torej star sem dovolj, da se pogreba jug. diktatorja dobro spominjam in naj ti povem, da najbrž za razliko od tebe NIKOLI nisem glasoval za nič v tem režimu, ker nisem hodil na volitve. Seveda so bile tudi določene posledice, a morda ne tako hude, ker sem imel svoj vir preživljanja. Bil sem do neke mere zaradi razmer pač tudi previden in se nisem preveč izpostavljal, dasiravno sem bil gotovo na seznamu za internacijo, če bi grozila kaka resnejša stvar režimu. Tito je kasneje po letu 1950 res igral dokaj spretno igro in je posloval z zahodom in tudi vzhodom, dasiravno je imel največ koristi od prvega, ker smo dobili tajno in javno več denarja, kot Nemčija, ki je bila povsem uničena, dasiravno ga seveda niti približno nismo tako dobro uporabili. In pod Titom so v še v 70. letih zapirali ljudi, ker so npr. rekli, da so njegovi govori po njihovem mnenju ena sama propaganda. In to se je dogajalo v mirnem času ne v kakem vojnem stanju.
ertl? zdaj ko je dobil nagrado, bi ga bvilo treba še sodno preganjat za vse svinjarije ki jih je s svojim delom storil sočloveku...
To je grob totalitarni napad na suvereno državo Slovenijo!
Nic jim ni jasno. Nobelovo nagrado za mir so pravkar podelili sefu najbolj represivne policijske drzave na svetu, ki je ,za razliko od nasega Golega otoka, ki je ze zdavnaj zaprt in od leta 56 ni bil vec namenjen politicnim zapornikom, svoj Quatanamo pred kratkim sele odprla.
Ne vem koliko si star, a ce bi se spomnil smrti Tita in njegovega pogreba, bi ti bilo jasno, da je imel v svetu bistveno drugacno vlogo, kot mu jo nekateri pripisujete, Ne prej in ne kasneje, se ni na enem mestu zbralo toliko svetovnih voditeljev. Od predsednikov in premiejev vseh zahodnih in vzhodnih drzav do kraljev in plemenskih poglavarjev.
Ma boga revica...
Prav je, da Evropa reagira, še bolj prav prav bi bilo, da bi se idioti streznili.
Bo treba skozi vse poti nasilja, krvi in smrti še enkrat?
Pavšalne ocene in dejstvo, da je bil še UDBE ne pomenijo nič, vsaj kot argumenti ne. Katere konkretne človekove pravice je kršil, v katerih konkretnih primerih?
Še najbližje razlogu proti je bila ocena g. Tomca, da je treba tehtati odlikovanca kot celovito osebo, vendar je to je pravilna ugotovitev, dokazov proti pa še vedno ni nihče podal. Niti enega. Zakaj? Jih nimajo? Je lažje pavšalno natolcevati in pljuvati?
Pa kaj če je Evropska ljudska stranka obsodila imenovanje. Verjetno so bili uravnoteženo informirani o zadevi. verjetno so pred sprejetjem odločitve vprašali predsednika Turka za njegove razloge. Ali pa je odtehtalo, da je g. Peterle podpredsednik stranke?
prvi so se uprli želežničarji.In Ertl res ni
imel kaj delati.In to je osamosvojitveno herojstvo ???
Pravo resnico osamosvojitve pa skrivajo in minimalizirajo
že skoraj tako kot Hude jame.
A janičarčki še kar nasedajo...
Ertla so odlikovali za akcijo Sever in samo in zključno za to. Niso ga odlikovali za vodenje Udbe.
pa srečno.
Tisti ki take rabote še zagovarjate ,pomislite na
svoje sinove in vnuke.Bodo mar oni morali
govoriti Mea Culpa,ker tega niso bili sposobni
njihovi dedje "heroji" partije.
To je skrb zdravih sil.Če bi bilo tako po vojni,
nebi bilo Vukovarjev in Srebrenic.
in naj si tam potalajo odlikovanja za teptanje človekovih pravic in maltretiranje ljudi
(da ne omenjam Golega otoka) in naj tam poimenujejo še kakšno cesto po tov.Ertlu
in tov.Ribičiču,nas pa naj pustijo živeti v demokraciji.Uspelo jim je zafurat državo v
pičlem enem letu,da se ne bomo pobral še petnajst let.
Treba bi blo čimprej izvest predčasne parlamentarne in predsedniške volitve,da nas
ne bodo pokopal do konca.
TOTALEN PODEN TALE VLADA.Nekateri naj bi imeli še izkušnje iz prejšnjih vlad(kakšne
že??-mogoče za krajo in nategovanje ljudi).Kako naj tem zgubam človek še kdaj zaupa?!
Na zadnjih volitvah sem žal grdo nasedel,na naslednjih pa tem LEVAKOM ne bom več.
In zdaj podeljuje odlikovanja svojim tedanjim somišljenikom......sramotno,pritlehno, nespodobno za človeka........
Tako kot je že prej nekdo napisal...največja napaka osamosvojitve niso izbrisani in podobno kar nam hočejo zdaj vbiti v glavo, temveč to da nismo napravili lustracije....
Zato pa se dogajajo zdaj take stvari, in sramotijo Slovenijo pred celim svetom.....
Morda zdaj sledi posmrtno odlikovanje za Kardelja, morda Dolančevo nabrežje ali pa Ribičičev drevored......................
Le kdo je sedaj zazrt v preteklost, namesto da bi bil zazrt v prihodnost?
No, pa smo tam. Če bi ti in tebi enako misleči poznali zgodovino, ne bi pisaril bedarij in volil levice.
1. Spravi na površje svinjarijo, ki bo zanetila nov prepir ali bolje znano afero (ki tako nikoli nima zaključka)
2. Prepir se seveda vname in odvrne pozornost opozicije in množic od resnih tem (dimna zavesa deluje)
3. Vlada v odsotnosti spravi na površje nove davke ali pač stvari, ki bi množice razjarile. No, seveda množice na to niso pozorne, ker je preveč dela z ohlajanjem živcev.
Levičarji, vi ste ena sama nesnaga!! ..........
ste pozabili kdo je tožil Janšo evropi ko je bil na oblasti
kaj ni bil neki novinar Zgaga,ki je evropi jokal kako se mu krati svoboda govora ,pa kako Janša preganja cigane...
mal hitro pozabljate
no ja komentirate tisto kar vam leži pri srcu
resnici v oči pa komunisti in njihovi mladiči itak ne znate pogledat v oči
Žalostno da se ima tudi za Demokrata in vse kar gre zraven ...
Zanimivo, da je nekdanji funkcionar UDBA-e in visoki fukncionar v notranjme ministrstvu te dikatature bil tudi Herr Michael Brejc, kot si je ime nadel ta gospod med mandatom v EP, kot poslanec Evropske Ljudske Stranke...
fak keri mentoli so teli...
Eva Irgl pa tud zna drek mešat. Kmalu bomo tudi prihranjeni te kvazi stranke SDS, ki bo (vsaj močno upam) počasi zginila s političnega spektra.
prčakujem -50 glasov dežurnih SDS volilcev na tej strani.
Le kdo je sedaj zazrt v preteklost, namesto da bi bil zazrt v prihodnost?
Predsednik Türk.
v obraz se vam smejem, dragi EPPjevci, da vas lahko eni loleki nategnejo v sprejemanje takšnih resolucij!
za vrhunec ironije pa, silvio berlusconi obsoja represivne režime, hahaha!!
no, z njim je vsaj jasno pri čem smo. in kdo je tu fašist.
ravnanje demokratično izvoljenega predsednika potrjuje precej nizko stopnjo zavesti in spoštovanja vseh državljanov, ki so mu poklonili glas (jaz ne).
Zlorabe se ponavadi kaznijejo ali ne?
Ali pa je morebiti predsednik Slovenije nekaj takega kot doktor medicine v Sloveniji?
saj ga niso začeli preganjat iz lastne volje brskanja po preteklosti. to da ga pa še nagradijo namesto zaprejo pa je brez dvoma dober povod za kritiko. po preteklosti brska turčin, ko nagrajuje svoje stare partijske tovariše.
Ob tvoji prisotnosti dobivajo modeli srbeče izpuščaje ... iste kot če omeniš Pahorja ;-D Baje je edino zdravilo proti tem nadležnim izpuščajem sejanje negativne energije. Za zgled pa itak veš kdo je ;-)
"EPP: Deklaracija s 7 točkami - 2 namenjene Sloveniji" - saj vem, da pri vas v Ljubljani slovenska posebnost v svetu, na katero bi morali biti ponosni, to je dvojina, počasi izginja, ampak dokler je ta spletna stran javno občilo in dokler je RTV kulturna ustanova, je potrebno slediti pravopisu! Torej pravilno: "EPP: Deklaracija s 7 točkami - 2 namenjeni Sloveniji"
Ceno idealistov, ki so se imeli za preveč fine, da bi naredili to, kar je treba, Slovenija plačuje že skoraj 2 desetletji in nič ne kaže, da ne bo plačevala še vsaj toliko časa naprej...
Ali obstajajo mehanizmi, da se predsednika razreši dolžnosti, ali pa ima pri nas predsednik bianko menico, podpisano za celoten mandat?
Obstoječi predsednik namreč deluje razdiralno in ločuje narod, namesto, da bi ga združeval.
le kdo sedaj nastavlja za tožilce sinčke in hčerkice??
pa ja ne naši... to pa ne.....
veliki jj&company
Ob taksnih komentarjih bi priporocil kaksno knjigo ali pa vsaj ogled kaksnega filma na temo kaj se je dogajalo v Romuniji oziroma Vzhodni Nemciji!
Poleg tega pa je to resolucija Evropske ljudske stranke, torej gre le za političen dokument.
Hvala bogu, da kdo za tako stvar naredi kraval. Komunisti, katerih tajna policija je UDBA bila ga ziher ne boste.
Me prav zanima ali ima Tűrk toliko diplomatskih jajc, da zaradi tega upa ponuditi svoj odstop. Stavim, da jih nima...
Kam šele tukaj plujemo meri.m ...
Le kdo je sedaj zazrt v preteklost, namesto da bi bil zazrt v prihodnost?
Kam plujemo ???????????