Slovenija

Poudarki

  • Miheljak: Interpelaciji botroval politični "uspeh" Kresalove
  • Makarovič: Težava koalicije rivalstvo znotraj centrov moči
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,0 od 17 glasov Ocenite to novico!
Matej Makarovič in Vlado Mihelak
Analitika: Levica bo (vsaj začasno) strnila vrste. Foto: MMC RTV SLO
       Morda pa to Janša pravzaprav hoče - torej popolno polarizacijo in hkrati homogenizacijo na posameznem polu.       
 Vlado Miheljak
Katarina Kresal
Je Katarina Kresal postala preveč priljubljena? Foto: MMC RTV SLO
       Dokler Pahor nima resnih konkurentov za vodstvo znotraj same koalicije, bo njegov položaj premierja relativno trden.       
 Matej Makarovič

Dodaj v

Po interpelaciji: Koalicija strnila vrste - a za koliko časa?

Kaj o interpelaciji menita analitika Miheljak in Makarovič?
23. februar 2010 ob 20:29
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Interpelacija zoper notranjo ministrico Katarino Kresal je poenotila koalicijo, sta prepričana politična analitika Vlado Miheljak in Matej Makarovič.

Opozicija izkorišča funkcijo interpelacije, je prepričan profesor na fakulteti za družbene vede in filozofski fakulteti Miheljak. Poudarja, da je tovrstno nagajanje koaliciji, ki jo mehča in razkraja, legitimno, zato vložitev interpelacije, v kateri opozicijske stranke SDS, SLS in SNS ministrici očitajo klientelizem, logična poteza.


Miheljak: Interpelaciji botroval politični "uspeh" Kresalove
Kaj je po njegovem mnenju opozicijo spodbudilo, da povleče tako potezo? Predsednik SDS-a Janez Janša kot "veliki mag opozicije" predvideva, da je premier Borut Pahor prijetno zmeden in da je minister za visoko šolstvo in prvak Zaresa Gregor Golobič vsaj za kratek čas politično mrtev, odgovarja analitik. V taki situaciji je Kresalova v zadnjem času politično prosperirala in pridobivala priljubljenost in ta njen "napredek" je bil vzrok za interpelacijo, dodaja.

Kljub temu vložitve interpelacije ne vidi kot sredstva, s katerim bi se nekaj dokončno raziskalo. Prej je po njegovem namenjena cilju, da se določeni temi nameni politično pozornost. Posledica tega je poenotenje koalicije - tako ni bila poenotena niti na dan "tistega srečanja pri Jankoviću na Tromostovju", je prepričan. "Morda pa to Janša pravzaprav hoče - torej popolno polarizacijo in hkrati homogenizacijo na posameznem polu," je Miheljak naprej razvijal svoje razmišljanje. Posledica popolne polarizacije političnega prostora bi po njegovem mnenju omogočila, da se skozi zadnja vrata spusti v igro dvopartijski sistem, v katerem bi tisti, ki bi generiral več kriz in bi bolj očrnil nasprotnika, hkrati pa aktiviral več svojih vernikov, na koncu izšel kot zmagovalec.

Makarovič: Težava koalicije rivalstvo znotraj centrov moči
Nekoliko drugače na dogodek gleda predavatelj na novogoriški fakulteti za uporabne družbene vede Makarovič. Ta sicer prav tako kot njegov kolega Miheljak pričakuje, da bo koalicija strnila vrste in podprla ministrico, torej interpelacija ne bo pomenila tveganja notranje nestabilnosti. Na drugi strani pa opozarja, da bo razprava v parlamentu za koalicijske stranke vendarle neprijetna," ker se je tukaj verjetno nabralo kar nekaj zadev".

Makarovič meni, da znotraj koalicije obstaja več centrov moči. "In tisto, kar se jim že ves čas dogaja, znotraj koalicije, je neko določeno rivalstvo znotraj določenih centrov moči v koaliciji," meni, a se takoj vrača k svoji prvotni misli, da je levica še vedno pripravljena na strnitev vrst in tako začasno pozabiti na medsebojne zamere. Marsikdo v koaliciji se zaveda Pahorjevih pomanjkljivosti oz. vodstvenih težav, trdi. "A dokler Pahor nima resnih konkurentov za vodstvo znotraj same koalicije, bo njegov položaj premierja relativno trden."

Makarovič verjame v oblikovanje nove leve sile
Od Miheljaka pa se Makarovič oddaljuje predvsem, ko govori o prihodnosti levice. Na tej točki je namreč daleč od mišljenja o taki povezanosti trojčka, kakršni smo bili priča pred volitvami v DZ. Pravi namreč, da je mogoče, da bo pred naslednjimi parlamentarnimi volitvami sledilo določeno preoblikovanje oz. nastanek nove sile: "Mislim, da stvari, o katerih je govoril Niko Kavčič (starosta levice, ki je omenjal, da določeni ljudje s tega političnega pola razmišljajo o osvežitvah in morda celo zamenjavi predsednika vlade, op. a.), niso samo njegova osebna razmišljanja, ampak gre verjetno za nekatere skupine."

M. N.
Prijavi napako
Komentarji
rea
# 24.02.2010 ob 17:38
Diego Armando, se strinjam s tvojo oceno Nežmaha - zvest svojim nazorom, malo provokativen, na žalost tudi malo populističen, sigurno pa eden boljših pri nas. Ne najdem pa nobenega takega na levici, ki bi mu bil protiutež.
sunshine girl
# 24.02.2010 ob 13:36
Oba sta pihnila mimo....
lotmeržanec
# 24.02.2010 ob 10:38
Če Katarina ostane bo za to kriv Desus,ki si bo verjetno z to potezo
zagotovil izhod iz parlamenta seveda na naslednjih volitvah!
Poslanci Desusa verjetno ne vidijo kaj jim obetajo javnomnenske raziskave!
Upokojencem so obljubili veliko sedaj pa so hlapci zmagovalnega trojčka!
Karel spravi jih k pameti!!!
Diego Armando
# 24.02.2010 ob 10:22
Da še jaz pristavim svoje mnenje o analitikih: tako kot rea sem oba spoznal kot predavatelja. Oba po svoje zanimiva, oba precej nevrotična tipa, toda Miheljak občasno že na meji histeričnosti. tak občutek sem pač dobil.
Itak, da je jasno, zakaj h komentiranju povabijo oba - se pač pričakuje, da bosta "uravnotežila" zadevo, Makarovič na desno, Miheljak na levo. Pri tem sem prepričan, da Miheljaka veliko bolj vleče na levo kot Makaroviča na desno, ki se včasih vsaj malo potrudi biti objektiven in vsaj med vrsticami pokritizirati tudi desnico, Miheljaku pa se pozna antijanševska paranoja.
Še bolj hecno pa je, ko nasproti postavijo Miho Kovača kot levici naklonjenega analitika in Bernarda Nežmaha, ki naj bi bil naklonjen desnici, v resnici je pa morda edini analitik, ki bi mu morda res lahko rekel, da je neodvisen od političnih opcij. Opcij, ne idej, kot je opozorila že rea.
skitnica
# 24.02.2010 ob 10:01
če bi bilo po Makarovičeve, bi ta vlada bila pokopane že zdavnaj saj on je samo kos goveda -ta zadnji del
sansam
# 24.02.2010 ob 09:52
Je to band RDEČI BARON,kje pa imaš pevko Sašo Einsidler.
rdeči baron
# 24.02.2010 ob 09:45
Dokler Pahor nima resnih konkurentov za vodstvo znotraj same koalicije, bo njegov položaj premierja relativno trden.
Matej Makarovič

popolnoma se strinjam...
magjack
# 24.02.2010 ob 09:02
zakaj jaz na fiziki tako tezko najdem pristasa leve opcije?
rdeči baron
# 24.02.2010 ob 09:00
Da je g. Miheljak iz dneva v dan večji (se opravičujem)CEPEC (ne najdem primernejšega izraza), da, pa še poneumlja mladino s svojimi expertizami... menim pa da je to višek cinizma.

Mladina ne nasedajte takim in podobnim bedakom. Razmišljajte s svojo glavo.
sansam
# 24.02.2010 ob 08:33
Danes Matija led razbija in upam,da je konec ledene dobe.
naivnež
# 24.02.2010 ob 08:30
Miheljak bi bil še vedno anonimnež iz prlekije, če ga ne bi vzeli komunisti pod svoje okrilje, ga prevzgojili za svoje trobilo in ga postavili za predavatelja na FDV,vsak vsaj malo razgledan Slovenec pa ve kakšne kadre tam proizvajajo in za koga.
sansam
# 24.02.2010 ob 08:12
Kot je že omenila ministrica je njena karjera tek na dolge proge.Naj odstopi,morda bo diskvalificirana.Pridno naj trenira in po volitvah bo gotovo predsednica vlade.Volilno telo se bo spominjalo tega kako se je borila in ji dajalo glasove.
zbudse
# 24.02.2010 ob 07:34
Katarinca, višek cinizma, sicer pa resnica vedno pride na dan.
police
# 24.02.2010 ob 06:42
@podjetnik:Miheljak je tipična leva oproda.

No, da ne bomo tako enostranski, naj pripomnim, da se TUDI za Makaroviča ve, kam spada.
rea
# 24.02.2010 ob 00:20
No, jaz pa čakam na dan, ko se bodo profesorji popolnoma odmaknili iz politike (namreč univerza naj bi bila avtonomna) in prenehali s tem političnim teatrom
Ne strinjam se. Ravno zaradi avtonomnosti univerze bi ti ljudje lahko bolje kritizirali ali analizirali politično dogajanje. Najboljši politični analitiki so običajno prav profesorji (vsaj na zahodu), ki imajo jasno politično prepričanje in absolutno svobodo kritike (zaradi avtonomnosti univerze). Pri nas so ti ljudje na žalost simpatizerji določenega stranke, ki jo podpirajo v dobrem in slabem in zato daleč od dobrih ter primernih političnih analitikov.
il Sloveno
# 24.02.2010 ob 00:00
Čakam na dan, ko bo Miheljak kritiziral levico, Makarovič pa desnico. Šele takrat bosta postala "prava" politična analitika. Vsaj zame

No, jaz pa čakam na dan, ko se bodo profesorji popolnoma odmaknili iz politike (namreč univerza naj bi bila avtonomna) in prenehali s tem političnim teatrom. Oba sta lahko 100% korektna med predavanji in politično nevtralna, ampak stvari, ki jih počneta izven predavalnice, teh se pač ne da trivialno ločit in nevtralizirat. Ljudje pač nismo digitalna bitja, ampak zajemamo tudi tisto, kar je med 0 in 1!
rea
# 23.02.2010 ob 23:41
il Sloveno, zašla sva samo glede na osnovno temo članka :)

Ja, tega pač v Sloveniji ne moreš slišat, na žalost. Ne ne, lahko slišiš, saj imamo tudi pri nas kakšne gostujoče predavatelje :) Pa nekaj redkih izjem, ki pa niso obsedeni s pojavljanjem v medijih :)

Torej imamo opravka z Dr. Jekyll and Mr. Hyde al kako ali če razvijem naprej gre za neko prefinjeno obliko Shizofrenije ha ha, ta je malo huda. Problem teh dveh kvazi političnih analitikov je v tem, da sta oba naklonjena eni politični opciji (in NE politični ideji, kot bi bilo primerno) kot referenco pa malo izrabljata svoj profesorski status, ki pa v osnovi nima veze s politiko. Eden vedno govori v prid levice, drugi vedno v prid desnice.

Pravi politični analitik bi prej kritiziral stranke na svojem političnem polu kot pa jih zagovarjal. Najlažje je kritizirat drugega in hvalit svojega. To znamo vsi. Težko pa je argumentirano kritizirat svojega, opozarjat na njegove napake, opozarjat na odmike od deklarirane politične usmeritve. In tega na žalost nista sposobna ne Miheljak in ne Makarovič.

Čakam na dan, ko bo Miheljak kritiziral levico, Makarovič pa desnico. Šele takrat bosta postala "prava" politična analitika. Vsaj zame.
il Sloveno
# 23.02.2010 ob 23:14
rea
23. February 2010 ob 23:03
Prijavi neprimerno vsebino

Si pa upam trditi, da si imel precej dobro izkušnjo, ki bi jo redko videl pri naših družboslovcih. Ja, tega pač v Sloveniji ne moreš slišat, na žalost.

Ne ne, narobe, jaz nisem nikamor zašel ampak sem te direktno vprašal:

Kako lahko nek človek po medijih nabija milo rečeno neumnosti brez konca in kraja, čez pol ure pa predava študentom socialno psihologijo? Torej imamo opravka z Dr. Jekyll and Mr. Hyde al kako ali če razvijem naprej gre za neko prefinjeno obliko Shizofrenije?

V nadaljevanju sem samo hotel napeljati, kaj pomeni dober prfoks.

PS
Govorim o obeh kalibrih!
podjetnik
# 23.02.2010 ob 23:11
Miheljak je tipična leva oproda. Idealizira svoje idole z levice in pa seveda za vse krivi Janšo (Golobičev kompleks). Malo obrne besede ampak vedno je sporočilo isto. In to naj bi bilo neko objektivno mnenje "profesorja"?
rea
# 23.02.2010 ob 23:03
il Sloveno, zdaj sva pa že precej zašla :)
Ne vem, kako je to mogoče, da ima človek v dveh situacijah tako različen obraz. Po drugi strani pa smo vsi taki :) Podobno kot zdravnik, ki pacientu govori o škodljivosti kajenja, nato pa gre med malico na cigaret :)

Dober profesor? - ne vem, jaz nisem bila ravno tipična študentka, ki bi bila zadovoljna s simpatičnostjo, duhovitostjo, pojavo. Veliko več mi je pomenila vsebina, razvijanje ideje in ne samo neka duhomorna snov, ki jo lahko preberem v skripti, z dodatki humorja. Dober profesor je zame tisti, ki ima zanimivo predavanje, si postavlja vprašanja in nanje odgovarja, ima široko splošno razgledanost in zna podati primerjave iz realnega življenja ... predvsem pa to, da si zapomniš vsebino, greš iz predavanja z novimi znanji in novimi vprašanji. Več kot človek ve, več vprašanj ima (upam, da razumeš).
Si pa upam trditi, da si imel precej dobro izkušnjo, ki bi jo redko videl pri naših družboslovcih.
mattyy
# 23.02.2010 ob 22:47
Miheljak pa se ponavlja že 20 let!
il Sloveno
# 23.02.2010 ob 22:37
No rea, saj to te sprašujem! Kako lahko nek človek po medijih nabija milo rečeno neumnosti brez konca in kraja, čez pol ure pa predava študentom socialno psihologijo? Sorry ampak meni ne potegne! Sem naravoslovc in poizkušam stvari vedno razvozlat in jih logično popredalčkat temu v sled sem šel, bolj iz radovednosti kot česar koli drugega, poslušat predavanje nekega nemškega politika na temo Obamove administracije. Moram reči, da je bilo prav pestro in zanimivo. Samo na koncu predavanja, sem šel iz predavalnice predvsem dobre volje, ker sem se od srca nasmejal energičnemu načinu predavanja, ki ga kot naravoslovc, pač nisem bil deležen. Basta, to je bilo vse.........a to pomeni, da je bil vredu prfoks? Spet, samo vprašam!
minnaema
# 23.02.2010 ob 22:33
...Ej kdo bo koga bolj pozicija opozicijo ali obratno. Le tako naprej naj se poslanci v DZ sami s seboj kregajo............zato se moramo vprašati iz dneva v dan......... ali smo jih zato volili?
Vsekakor bi bilo akuratno & se tudi poslanci vsak pri sebi vprašajo koliko so kaj naredili za
svoje volilce...ni časa za to, saj se celotno energijo izrablja za obrekovanje med naše in vaše ali one.......in ne vem vse kaj...... pa saj je vseeno-kreganje in obsojanje " je na površjunas" čeprav nas je samó slovenčkov odva (2) milijona in nekaj drobiža in lepo bi bilo, da se začenja delo v sinergiji in z dogovarjanji, saj le tako je prava pot do uspeha,
težko je pa za verjeti, da se z obsojanji in obrekovanji daleč pride...morda le v insinuacijah-spletkah ali konstruktih in to ne pelje nikamor, to kontinuirano kreganje in Lp
mojca111
# 23.02.2010 ob 22:33
Sama se delno ne strinjam z Makarovičem, glede stnitve vrst koalicije, vsaj v ozadju, drugo je to kar rečejo in naredijo pred rajo. Glede na to, da se druge koalicijske stranke niso takoj postavili na stran Kresalke, ampak vsi pač izjavljajo, da morajo zadevo proučiti, pri Erjavcu pa so takoj odločno hiteli govoriti kako bodo podprli zamenjavo Erjavca.
Menim, da vsem koalicijskim strankam paše, kar se dogaja Kresalki, tako Zaresu in Golobiču, tako Desusu in Erjavcu kot SDju, ki jim je šlo zagotovo v nos, da ima tako moč neka strančica z 5 %.
A6
# 23.02.2010 ob 22:18
MMC: AUDIO VIDEO oddelek SPET NE DELA! neda se iskat po arhivu, ne da se gledat oddaj, samo v zivo tv dela.
mojca111
# 23.02.2010 ob 22:16
Mislim, da je neprimerno, če se spravljate na Miheljaka ali Makaroviča. Ona sta pač povedala svoja mnenja, do katerega imata oba pravico in torej žaliti ad persona ni primerno. Pogovarjamo pa se lahko o mnenju Miheljaka ali Makaroviča.
rea
# 23.02.2010 ob 22:01
il Sloveno, ha ha.
Dobro vprašanje. Izključno zato, ker sta predavala pač osnove - eden socialne psihologije, drugi sociologije (govorim v pretekliku, ker je že nekaj let od tega, ko sem ju poslušala). Miheljak pozna veliko ozadja, okoliščin (he he, kako zanimivo) določenih odkritij in poizkusov, Makarovič pa je bolj resen in monoton, a se mu zgodi, da eno misel ponese v "neslutene daljave" (ha ha).

Bolj pomembno je, da v svoje delo nista vpletana politike in "poneumljala študentov", kot pravi prvi komentator in kot je mišljenje nekaterih komentatorjev o vseh ostalih profesorjih, ki se pojavljajo v politiki.
mojca111
# 23.02.2010 ob 21:59
Miheljak: V taki situaciji je Kresalova v zadnjem času politično prosperirala in pridobivala priljubljenost in ta njen "napredek" je bil vzrok za interpelacijo, dodaja.

Če je ženska kupila dva naziva osebnost leta in obraz leta in, če daje veliko na lastni PR in se redno pojavlja v rumenih medijih, še ne pomeni, da je priljubljena.
mojca111
# 23.02.2010 ob 21:57
V bistvu je interpelacija proti notranji ministrici Kresalki in kmetijskemu ministru Pogačniku dobrodošla, da si mi raja pogledamo kako koalicija zagovarja oba ministra, s kakšno akrobatsko argumentacijo jo bodo branili. Da se Kresalka arogantno posmehuje vsem in daje vedeti, češ sem nedotakljiva, nihče mi nič ne more, je pa samo dodaten razlog, da ženska mora zapustiti ministrski položaj.
il Sloveno
# 23.02.2010 ob 21:49
rea
23. februar 2010 ob 21:39
Prijavi neprimerno vsebino

Prosim povej mi, kako je lahko nekdo (kar oba bom vzel, ker se očitno vidi, da vlečeta vsak na svoj konec), ki takšne telebanščine kvazi, nato zanimiv predavatelj? Zato, ker stresa vice in zna na takšen način študente, zapane od prežuranih noči, zmotivirat, da poslušajo snov, ki mora v vsakem primeru biti politično neopredeljena? Samo vprašam!
rea
# 23.02.2010 ob 21:39
Ribiič, si bil že na kakšnem predavanju Miheljaka in/ali Makaroviča? Res me zanima. Moja izkušnja z njima je, da sta oba dokaj kakovostna in zanimiva predavatelja, vsak po svoje malo "čudna", nikakor pa v strokovno delo ne mešata politike oz. svojih političnih prepričanj. Nihče od njiju pa se mi ne zdi dober "politični analitik" (v osnovi sta psiholog in sociolog, oba v osnovi s FDV-ja), predvsem zato, ker povzročata še dodatno razdvojenost levo/desno.

Od vsega, kar sta povedala, pa se mi zdi pomembno samo tole:
Posledica popolne polarizacije političnega prostora bi po njegovem mnenju omogočila, da se skozi zadnja vrata spusti v igro dvopartijski sistem, v katerem bi tisti, ki bi generiral več kriz in bi bolj očrnil nasprotnika, hkrati pa aktiviral več svojih vernikov, na koncu izšel kot zmagovalec

Na levici so vsi isti, ampak zaradi dostopa do moči, ki si jo želi več različnih skupin, ustvarjajo neko umetno delitev na tri stranke. Na desnici pa ostaja samo SDS, ostalo je skoraj propadlo. Kje je "pametna" krščanska stranka? Kje je prava kmečka stranka? Kje je kakšna konservativna stranka (v gospodarskem pomenu)?In konec koncev, kje je alternativa, npr. zeleni?
il Sloveno
# 23.02.2010 ob 21:36
DnB

Jaz ti pa pravim:

Če hočeš se zaradi mene lahko tudi s črtno kodo identificiraš, samo ne pridigaj mi o tem, kdo je komu podoben!
vipmit
# 23.02.2010 ob 21:33
@ekreme, kuj železo dokler je vroče :)
nefarius
# 23.02.2010 ob 21:32
komentatorji na tem portalu ste resnično hecni. :)) zagrabite vse s čemer vas fopajo! desničarji in levičarji. jaz uporabljam obe roki. :)
sansam
# 23.02.2010 ob 21:32
Ni dobro kar se dogaja.Vse je v krču in gospodarstvo tone tam nekam.Človek pokaže veličino,če naredi korak nazaj,da bo lahko v bližnji prihodnosti zakorakal naprej.Slovenski narod nima ravno pretiranega smisla za zgodovino,tako ljudje kot tudi velika večina politične strukture,razen svetlih izjem,ki pa nikoli nioso bile v pozicijski vlogi.
ekreme
# 23.02.2010 ob 21:27
:)))))))))))))))) za isti prispevek so v manj kot pol ure spremenili naslov... :)))))))

Kako so hecni...
DnB
# 23.02.2010 ob 21:27
Še enkrat,Il sloveno nisem levičar(niti desničar).Tokrat sem ti podčrtal ,če boš kaj bolje prebral oz. razumel. 'Levičarji in desničarji, komunisti in domobranci, kužki in patrije, jame in prisega hitlerju'... bla bla, be be, hov hov

Teme za ovčke in vodljive ljudi. Medtem pa ko se vi po netu bentite eden čez drugega pa ravno te lopovi z nasmeški na obrazu ropajo državno lastnino in in skupaj nazdravljajo s šampancem.
Paulaner
# 23.02.2010 ob 21:27
Dol s Katarino "veliko", Boratom in ostalimi jebivetri.
Tist vodni top pa upam da boste kmal dobil, ker ga boste rabl.
Sam vam ne bo pomagal ko z bagerjem pridemo!!!!
Jebiga sej smo balkan, pa se še obnašajmo po balkansko.
Kar ste sejal boste tud požel.
cairns
# 23.02.2010 ob 21:23
Ribiič

Makarovič pa itak fantazira nekaj na pamet, ali pa kar dobi zaupno od Grimsa. Vsi skupaj so podobni kakšni TV ''šlogarci''. Samo prazno ugibanje. To znam tudi sam.
A6
# 23.02.2010 ob 21:17
Je Katarina Kresal postala preveč priljubljena?

heh, ce se po kresalovi 1.april bliza, je pri Miheljaku ze zdej.
il Sloveno
# 23.02.2010 ob 21:16
DnB
23. februar 2010 ob 21:08
Prijavi neprimerno vsebino

O ti prefriganc ti! Če si ti slab, sem potem jaz tudi slab. VEš kaj ti povem, lepi ti etikete sam sebi na čelo. Če hočeš se zaradi mene lahko tudi s črtno kodo identificiraš, samo ne pridigaj mi o tem, kdo je komu podoben!

V dveh komentarjih si vsaj dvakrat poizkusil vplivati na druge komentatorje. Enkrat z obdolževanjem, drugič pa s podpihovanjem propevedk (ki jih širite vi levičarji) o enakosti, katera se spreminja odvisnosti od trenutne teme pogovora.

Še enkrat ti povem: prosim, ne kontroliraj drugih, nismo več v bivši jugi in jame so tudi zaprte, razumeš?!
nr.1
# 23.02.2010 ob 21:12
Pa kje ta g. Miheljak živi vse te afere in aferice so sprodocirali na levem polu in tudi vsi udeleženci so od tam. Ta trojček sploh ne rabi nasprotnika - opozicije, ker so sami sebi največji sovražniki saj tu gre za strast in oblast in teptajo se osnovne človeške pravice in sicer enakost pred zakonom in demokracija in imaš občutek, da obstajajo dve vrsti državljanov in to je pol. in gosp.elita katera z vezami in denarjem doseže vse in navadni državljani za katere pa veljajo zakoni...Ne moreš verjet, da g. Miheljak daje takšne komentarje kot, da ljudje ne bi znali razmišljat.
DnB
# 23.02.2010 ob 21:08
il SLoveno , jaz nisem noben levičar in kot si morda ugotovil tudi noben desničar. Ker v Sloveniji teh dveh polov praktično ni. So samo eni lopovi in drugi lopovi. In pa seveda neomajni jurišniki , guruji in na drugi strani tisti , ki bi jih ti poimenoval 'komunisti'. Bistvo pa, da vsi isti in direkt za na odpad zgodovine.
sykorski
# 23.02.2010 ob 21:03
Golobiču paše, da je politično mrtev, da lahko naprej v miru krade...KRESALKA odstopi, ker te ljudje ne moremo več gledat na sceni, za sabo maš samo še krog svojih bogatih YES-ovskih pristašev, ki nas kradejo!!!
DnB
# 23.02.2010 ob 20:59
Odlični komentarji , ki se držijo teme članka in dajo človeku močno izhodišče za kako repliko. Sedaj se bom zaradi gurujevcev zopet mogel prebijati od 2-5 strani na katerih bodo popluvali FDV kako je to najslabši fax v stoletje, kjer lahko pades le po stopnicah in do vse podrobnosti razgalili iz kje 'analitika' prihajata in kako pristranska sta. Torej kot lajne že 10 let eno in isto. Zeh...
narodnjak1990
# 23.02.2010 ob 20:54
a priljubljena?? men ta ženska ni bla priljubljena nkol... naj odstopi pa bo najbolš za vse... policaji majo pa po novem ime... kresalčki...
ekreme
# 23.02.2010 ob 20:53
A Makarović je pa ok? :)))))
Ribiič
# 23.02.2010 ob 20:50
Miheljak levi apologet brez verodostojnosti!
A sedaj predava tudi na FF-ju?!?
A ni zadosti, da poneumlja študente že na FDV-ju?!?
Kazalo