Slovenija

Poudarki

  • Pahor: Po sumu korupcije ministra ne morem več podpirati
  • Pogačnik: Mesec in pol pritiskov name in družino
Milan Pogačnik
Milan Pogačnik, minister za kmetijstvo se je sam odločil za odstop. Foto: MMC RTV SLO
Milan Pogačnik je ministrstvo za kmetijstvo vodil že v zadnjem obdobju vlade takratnega premiera Ropa, od aprila do decembra 2004. V vladi premiera Pahorja pa je bil za kmetijskega ministra izbran novembra 2008 kot nestrankarski kandidat s podporo SD-ja. Že leta 2004 je sicer neuspešno kandidiral za poslanca na listi LDS-a.
VIDEO
Pogačnik nepreklicno odstopil
VIDEO
Pogačnik zanikal jemanje...
VIDEO
Pogačnikov odstop

Dodaj v

Pogačnik odstopil, a ne priznava krivde

Med razlogi navaja pritiske, obtožbe pa naj bi bile neresnične
10. marec 2010 ob 12:46,
zadnji poseg: 10. marec 2010 ob 14:39
Ljubljana - MMC RTV SLO

Milan Pogačnik, minister za kmetijstvo, ki ga zaradi suma kaznivega dejanja korupcije preiskujejo kriminalisti, je odstopil.

Dejal je, da se nanj in tudi na njegovo družino v zadnjem mesecu in pol "konstatno pritiska". "To je preprosto preveč in ni potrebe, da bi to prenašal," je pojasnil. V zvezi z očitki, povezanimi z zemljišči v občini Murska Sobota, pa zagotavlja, da je "ta zgodba čista".

"Postopek v Murski Soboti potekal v skladu z zakonom"
"Zaradi vseh pritiskov nepreklicno odstopam. Včeraj so kriminalisti izvršili hišno preiskavo na mojem domu in na ministrstvu. Preiskujejo izključno primer Murske Sobote, kjer naj bi si obljubljali koristi. Vendar so bili vsi postopki v Murski Soboti v skladu z zakonom. Obtožbe so neresnične," je med podajanjem odstopne izjave dejal Pogačnik.

Pogačnik je pojasnil, da je bila v torkovi kriminalistični preiskavi, ki je bila po njegovih besedah korektna, postavljen sum obljube koristi, vendar sam ni nikoli postavljal pogojev. Po ministrovih besedah ga glede prostorskih načrtov kliče veliko ljudi, sam pa jim odgovarja, naj ga o tem obvestijo pisno.

"Minister sploh ne more dajati takih obljub"
Podobno je bilo tudi pri poslancu SNS-a Zmagu Jelinčiču, ki je že večkrat spraševal glede zemljišča za letalski muzej v Murski Soboti, tudi s poslanskim vprašanjem, je pojasnil Pogačnik in nadaljeval, da je bila njegova obljuba, o kateri govorijo policijski prisluhi, ta, da je Jelinčiču dejal, naj napiše pisni dokument, in ko bo ta prišel, bo nanj odgovoril. "Strokovne službe ta odgovor še pripravljajo. Minister sploh ne more dajati takih obljub."

Kot je poudaril, prioritete glede zemljišč postavljajo občine, ministrstvo le ugotovlja, ali je v primeru nezazidljivega kmetijskega zemljišča zagotovoljeno ustrezno nadomestno zemljišče, je dejal in dodal, da občinske prostorske načrte pripravljajo občine, in ne ministrstvo, zato iz tega ne more izhajati nobena obljuba koristi. Še več, prostorski načrt v Murski Soboti sploh še ni sprejet, je poudaril in zatrdil, da so "zadeve preuranjene, predimenzionirane in so v tem primeru neresnične".

Glede letalskega muzeja je minister tudi povedal, da je to projekt, ki je podprt z več strani. O tem so se v Radencih pogovorjali on, minister za promet Patrick Vlačič, državni sekretar Andrej Horvat, murskosoboški župan Anton Štihec in Jelinčič. Pogačnik, ki bo opravljal ministrske posle, dokler ne bo imenovan nov minister, je glede policijskih prisluhov še dejal, da pa je to, "kar sta se pogovarjala poslanca Jelinčič in Prijatelj, zanj nepoznano in irelevantno". Dodal je, da je imel pri interpelaciji podporo koalicije, zato ni potreboval podpore drugih poslancev.

Pahor: Če bi šlo le za zadevo bulmastifi, bi ministra podprl
Premier Borut Pahor pa je dejal, da bi Pogačnika, če bi šlo le za primer Baričevič še prosil, da ostane, a zdaj ko je posredi še sum korupcije in ima minister status osumljenca, tega ne more storiti. Kljub Pogačnikovemu odstopu Pahor obljublja, da bosta obe zadevi, tako tista z bulmastifi kot zadnja s sumom gospodarskega kriminala, preiskani do konca. "Nič ne bo šlo pod preprogo," je zagotovil in dodal, da je Pogačnik, kljub temu, da je odstopil, dolžan odgovoriti na vsa zastavljena vprašanja.

Kot je znano, je bil Pogačnik eden izmed štirih pridržanih v torkovi kriminalistični preiskavi (ta še traja). Pogačnik naj bi se z Zmagom Jelinčičem dogovarjala o tem, da v zameno za glasove podpore SNS-a pri interpelaciji uredi spremembo namembnosti kmetijskih zemljišč v Prekmurju, kjer bi želel Jelinčič videti slovenski letalski muzej.

Po 16 mesecih konec drugega mandata
Pogačnik tako po 16 mesecih končuje njegovo drugo vodenje ministrstva za kmetijstvo. Resor je namrč osem mesecev vodil že v zadnjem obdobju vlade premiera Antona Ropa. Ministrski stolček se mu je zamajal pred dobrim mesecem po tragičnem dogodku, ko so bulmastifi ubili lastnika Sašo Baričevića. Ob tem se je pojavilo vprašanje ustreznega ravnanja pristojnih ob vračanju psov lastniku, Pogačnik pa je odgovornost takoj zavrnil.

Opozicijska SLS in SDS sta zoper ministra vložila interpelacijo in prav z iskanjem podpore pri interpelaciji je povezan sum korupcije, zaradi katerega so kriminalisti v torek v obsežni akciji pridržali ministra. Kriminalisti namreč sumijo, da je želel Pogačnik v zameno za podporo SNS-a Jelinčiču na zemljišču v Murski Soboti, ki je v lasti kmetijskega ministrstva, omogočiti postavitev letalskega muzeja.

A. K. K., Aleš Žužek, A. S.
Prijavi napako
Komentarji
Slovenc-85
# 10.03.2010 ob 12:49
Kaj pa Kresalka, Golobič, Križanič?
rabelj
# 10.03.2010 ob 12:50
A bo potem prejemal še 1 leto miniistersko plačo?!? Baraba...
A to pomeni, da se o aferi Baričevič ne bo raspravljalo v DZju in tudi sicer ne?!?! Barabe...
A to pomeni, da bodo Jelinčiča obtožili, on bo pa oproščen zaradi pomanjkanja dokazov ali pa ker ga bo Turk pomilostil?!? Barabe...
stadion
# 10.03.2010 ob 12:49
Pahor še vedno nas zdej zanima kako bomo prisli temu do dna glede bulmastifov če je pa minister šel!!?!?!?!?!??!
Lluka
# 10.03.2010 ob 12:48
juhuuu.... in oprimer Bumlastifi so pometli pod PREPROGO. Bo kdo odgovarjal?? KAZENSKO bil preganjan? Strpan v zapor??
Merlot
# 10.03.2010 ob 12:49
Samo naj ne hodi nazaj na Veterinarsko Fakulteto, pa bo vse OK.
Slovenc-85
# 10.03.2010 ob 12:50
Pa bo šla afera bulmastifi na smetišče zgodovine! Sigurno bi še bolj razgalila sedanjo politično oblast, tako da bi še padale kronane glave! Tako pa ne bo nič, psi lajajo, karavana gre dalje!
sansam
# 10.03.2010 ob 12:48
Je to izhod iz gospodarske krize?Po moje ne!
Ribiič
# 10.03.2010 ob 12:52
Kaj pa slovenka leta, Križanič, Golobič, Zalar?
pikam_dopust
# 10.03.2010 ob 12:52
Dragi prof. dr. Pogačnik, velika avtoriteta na področju veterinarske stroke v Sloveniji,

SE VAM JE SPLAČALO, DA STE SI ZA EN DODATNI MESEC SEDENJA NA OBLASTI DO KONCA OBLATILI SVOJE IME?

In še en dokaz več, da biti dekan na neki fakulteti ŠE NE POMENI, da ima človek modrost. Za veliko takih ljudi pomeni samo to, da je najbolj komolčarski in da gre (če je treba) tudi preko trupel za svoje napredovanje.

Pa lep dan želim.
fordprefect
# 10.03.2010 ob 12:52
One down, many more to go!
palca
# 10.03.2010 ob 12:57
Upam, na, domino efekt! :-)
Babsi
# 10.03.2010 ob 12:55
In tako je Kresalka dosegla, da se v DZ o bulmastifih ne bo govorilo.

Ampak ljudje ne bomo pozabili!
deretizator
# 10.03.2010 ob 12:53
Kdaj pa bodo odstopili Kresalka, Golobič, Križanič in Pahor?
Knez Achilles
# 10.03.2010 ob 12:59
Ja, se vidi, da je včerajšnji slepilni manever Kresalke uspel. Adijo interpelacija, adijo minister, znova pozdravljena Katerina Kresal, ki si tako reši kožo!
branvan3000
# 10.03.2010 ob 12:47
Bravo, sprejmem, ampak le z domino efektom!
cicmen
# 10.03.2010 ob 13:00
Jao slovenci, kdaj boste spregledali, kdo je kdo...
Snecer
# 10.03.2010 ob 12:53
Edino pametno, da je spokal.

Sedaj naj edino še denar vrne ter vse pridobljene koristi.
sunken
# 10.03.2010 ob 13:05
ta vlada je totalno skorumpirana...
_sizif_
# 10.03.2010 ob 12:55
Kaj vse se skriva pod zavaljenimi prsti naših politikov?!
palca
# 10.03.2010 ob 12:53
Ja kako, ali bo zdaj zadeva z Bullmastiffi ostala neraziskana?
Pahor je kar naaprej ponavljal, da ne želi odstopa, nejmu tako ljubega, Pogačnika, ker bi tako zadeva Bullmastiffi) ostala neraziskana.
Po tej interpretaciji, je omenjena zadeva končana?
REDCRAB
# 10.03.2010 ob 13:04
A to pomeni, da bo proti njemu še naprej potekal kazenski postopek in da lahko zaradi prejemanja podkupnine pristane v zaporu?

In potem svizec zavije čokolado...
HDoC
# 10.03.2010 ob 12:57
ena boljših novic zadnjih par mesecev.
Kluzo
# 10.03.2010 ob 12:54
Da so včeraj lahko aretirali druge, je bil Pogačnik samo kolateralna škoda, oz. predmetek za uravnovešenje akcije.
vapohodka
# 10.03.2010 ob 12:52
vse kot s inapisal rabelj....baričeviče bodo pometli pod preprogo če novinarji ne bodo brskali kar s epa tiče jelinčiča mi je pa čisto vseeno naj naredijo kar hočejo. Pogačnik pa bi moral že zdavnaj pokazat malo samoiniciative pa vemo kdaj.
šjor
# 10.03.2010 ob 13:09
Na fakulteti je maltretiral, ustrahoval in grdo delal s sodelavci ter igral velikega absolutističnega šefa. Toda to očitno za "visoko" politiko ni dovolj. Tu je dokazal kolikšna je njegova (ne)kapaciteta. Šalabajzer usrani. Upam, da bo zadeva doživela epilog on pa, da konča na Dobu.
Jan1983
# 10.03.2010 ob 13:03
Ta aretacija je dogovorjena z Pogačnikom ter Jelinčičm. Tako bo Pogačnik odstopil zaradi nečesa kar ni kriv, ne po razpravi o očitni krivdi.
kazam
# 10.03.2010 ob 12:53
Sicer dobra novica, pa vendar vseeno bi bilo dobro tudi v DZ prevetrit zadeve okoli vračila bulmastifov. Ker minister je šel mnogo ljudi, ki so mu pri predzadnji aferi (bulmastifi) in pa pri najnovejši pomagali ostalo na ministrstvu...

lp
etul
# 10.03.2010 ob 12:52
pa,pa še en član te takoimenovane super ekipe je odletu jaz sem pa le upal da ga bo žerjav odnesu.
Pravijo otroci leti,leti,leti Pogačnik pa je res poletu
stanislavko
# 10.03.2010 ob 13:03
HOV...Hovhov...Pahor spet si nekaj pometel pod preprogo !!!
visokepete
# 10.03.2010 ob 13:17
Odstranili so Pogačnika, da ne bi prišlo razprave o bulmastifih v državnem zboru.
Kluzo
# 10.03.2010 ob 13:07
Ja, Pogačnik, a ne boš prej našel svojega naslednika?
semaino
# 10.03.2010 ob 13:02
Kakšen kreten - ko bi lahko odstopil častno se je držal stolčka, kot pijanec plota - sedaj pa bo poznan, kot minister, ki je odstopil pod takšnimi, da je za ne vem kam.
JohnMichxx
# 10.03.2010 ob 13:08
Čist tipičen scenarij - zdej bo za eno umetno stvar odstopil. Ljudje spreglejte no!
narodnjak1990
# 10.03.2010 ob 14:19
sj za kmetijstvo ni naredu pa praktični nič... super da je šou, sam se kr fejst bojim da bo še kak večji norc pršu na ministerstvo... joj joj jojč...
mein
# 10.03.2010 ob 14:15
Evo, z ustrahovanjem je Kresalova dosegla, kar je želela, zaključek afere bulmastifi. Poden!
Kauko
# 10.03.2010 ob 13:07
lds in zares se počasi že ločujeta, zdaj imamo samo še dvojčka... Me prav zanima kako bodo reagirali poslanci SD, če še bodo se naprej uklanjali manjšinskima lds in sd, kot so počeli do zdaj na vsakem zasedanju parlamenta...

Aja, pa spet ni še nobenih dokazov in ničesar. LDSovci in Zaresovci pa so že kar dokončno obkrivili vse udeležene... že prevečkrat videno in še prevečkrat kreteni nasedejo.
luka101
# 10.03.2010 ob 12:52
Kdo pa bo odgovarjal, če se bo pokazalo, da je bil vdor kriminalistov v parlament pretenciozen in brez prave pravne podlage??
daysleeper2
# 10.03.2010 ob 13:57
Next, please!
Nekdopac
# 10.03.2010 ob 13:50
Seveda pravilno ... a odstopiti bi moral že zdavnaj; to da je čakal do zadnjega (to da ga je morala policija celo pridržati) je pa res neprimerno; saj sedaj sploh nima druge kot da je odstopil; če bi prej bi bilo pa častno.
sunshine girl
# 10.03.2010 ob 13:41
Poslanci vladajoče koalicije so zavezani najprej s koalicijsko pogodbo nato pa še z aktom, ki jih politična stranka zaveže. To ima zapisano SD, da mora prepustiti poslanski sedež, če se ne strinja ... Kar je smešno, če se spomnimo, kako so v prejšnji sestavi državnega zbora begali iz ene poslanske skupine v drugo :)
Poslanci so predstavniki ljudstva in ko bodo imeli pred očmi, da delujejo v dobro države in državljanov in ne svojih osebnih koristi ali navodil politične stranke, bo parlamentarna demokracija. Kjer bodo zakoni namenjeni dejanski ureditvi problemov, ne pa da sprejmejo zakone, potem pa ti prinesejo še dodatne probleme....ali še kaj hujšega...
TPoweR2
# 10.03.2010 ob 13:16
Vsi vcerajsnji dogodki so posledica predolgega vrtenja okoli primera baricevic in so namenjeni preusmerjanju pozornosti.
O gospodarki krizi pa se nic ne govori, ker nihce nic ne dela na to temo, hkrati pa so vsi veseli takih afer, ker pol je treba pa se manj delat, ker se javnost za to ne zanima.
Valpurga
# 10.03.2010 ob 13:06
še kopija mojega bloga, ki sem ga objavila 9.3. ob 10.00 (zato ne brisat)
:
Kot sem že enkrat napisala:
V koalicijski pogodbi sklenjeni med KGB pa piše, da predstavniki koalicijskih strank ne bodo vlagali ali pa podpirali interpelacij zoper ministre.
Iz tega sledi, da ko je vložena interpelacija proti vladi, predsedniku vlade ali ministru, postane KGB zgolj GLASOVALNI STROJ, ki glasuje proti razrešitvi.
Vsako drugačno glasovanje pomeni kršitev koalicijske pogodbe.
Zaključek:
Sporazum KGB je nad ustavo in zakoni.

Torej, kako se naj KGB znebi žrtvenega jagnjeta ministra Pogačnika?
Tako, da ga diskreditira!

Za diskreditacijo spet pride prav UDBOVEC Jelinčič, ki v takih primerih vedno ubogljivo odigra svojo vlogo.

Zato je namen te nove afere predvsem:

1. znebiti se Pogačnika, ker je KGB-ju jasno, da mora zaradi dildo afere odleteti ena glava

2. nova afera zatemni staro - dildo afero, ki jo pometejo pod preprogo

3. Jelinčič se spet prikupi določenemu delu volilne baze, ki je neuka in glupa, da v primeru predčasnih volitev pokasira glasove, ki bi jih drugače dobila opozicija.

Spet igrice murgeljskega pritlikavca.
rdeči baron
# 10.03.2010 ob 13:02
croze
10. marec 2010 ob 12:54
Prijavi neprimerno vsebinopoglejte imena hlapcev pod vsako temo so podpisi isti(tule manjka rdeči baron)

kaj pa lahko komentiraš pod tem....

brez veze......
rundek
# 10.03.2010 ob 12:52
Kašne fore...
franzz
# 10.03.2010 ob 19:15
bull O šit od začetka sem mal bral komentarje pa sem videl da so janševi študentje spet na delu...

Čigav študent si pa ti? A si jemlješ pravico, da lahko samo iz FDV-ja komentirate.
sunshine girl
# 10.03.2010 ob 13:27
Podjetnik, trgovanje z glasovi pri nas ni dovoljeno. To, kar delajo poslanci v državnem zboru je neustavno. Ne more politična stranka zahtevati od poslanca, da glasuje v skladu s koalicijsko pogodbo in nekimi zavezami.. V ustavi je zapisano, da je poslanec predstavnik vsega ljudstva in ni zavezan na nobena navodila.
Ko bodo spremenili Ustavo, bodo v skladu z njo, ampak potem bomo imeli politično demokracijo. Kjer štiri leta ena koalicija preglasuje drugo, pa če v tem času vsi bankrotiramo in država propade.
Pri nas se dela vse mimo državljanov. Ker nimamo nobene možnosti, da se jih znebimo. Še ko opozicija opozori z interpelacijo ali npr. ustavno obtožbo, vsi skočijo v zrak....ja OK, potem pa še to ukinmo...da bomo končno imeli spet enostrankarski sistem in s tem enoumje.
rdeči baron
# 10.03.2010 ob 13:18
šjor
Upam, da bo zadeva doživela epilog on pa, da konča na Dobu.

Naši južni bratje temu rečejo nekako: Sanja svinja o kukuruzu, a kokuruza nigdje.-
sunshine girl
# 10.03.2010 ob 13:09
SEveda je odstopil, saj vladajoča koalicija ni neumna, da bi ob vsem tem še prikazala, kako se politično glasuje. Upam, da se naredi red v državnem zboru in da se poslanci prično obnašati kot piše v ustavi - predstavniki ljudstva.

Politično glasovanje je neustavno.
m.combe
# 10.03.2010 ob 15:22
Patton. Se mi zdi da precenjuješ katarino. je že res da je slovenka leta, pa politični obraz leta, da jo nonstop vlačjo po časopisih in raznih oddajah, jo tako približujejo ljudstvu in mu dopovedujejo kako fajn in všečna je, ter da brez nje pa ne gre... ampak vseeno je lutka, z katero upravljajo drugi- tisti ki ji kupujejo 'nominacije', tisti ki jo učijo kaj in na kakšen način mora kaj povedati, tisti ki imajo informacije, tisti ki vodijo igro. ona je pač blondinka z lepimi zobmi, ki se nam smeje iz naslovnic... 'lutka sa naslovne strane' ;-)
blef
# 10.03.2010 ob 13:58
Kaj zdaj pa ne velja več, da si nedolžen dokler nisi pravnomočno obsojen. To so bile besede g. ministrice ob mamicini požrešnosti?
Kazalo