Slovenija

Poudarki

  • Pred referendumom enomesečna kampanja
  • Eno leto po referendumu volivci ne morejo odločati o istem vprašanju
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,6 od 18 glasov Ocenite to novico!
Piranski zaliv
Predsednika slovenske in hrvaške vlade Borut Pahor in Jadranka Kosor sta se zavezala, da bosta parlamenta obeh držav sporazum potrdila do decembra. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Odziv Hrvaške na arbitraž...
VIDEO
Bo sporazum ratificiran d...

Dodaj v

Predhodni ali naknadni referendum?

Pred referendumom enomesečna kampanja
6. november 2009 ob 20:37
Ljubljana - MMC RTV SLO

Premier Borut Pahor se strinja s predsednikom Danilom Türkom, da je prav, da o tako pomembni stvari, kot je arbitražni sporazum, odločajo ljudje.

Dodal je, da so pripravili dober predlog, in meni, da bodo dobili podporo ljudi. Predsednika slovenske in hrvaške vlade Borut Pahor in Jadranka Kosor sta se zavezala, da bosta parlamenta obeh držav sporazum potrdila do decembra, a bi posvetovalni referendum ratifikacijo lahko zamaknil.

Pred referendumom enomesečna kampanja
Pred posvetovalnim referendumom, ki ga državni zbor razpiše na predlog večine poslancev, je obvezna vsaj en mesec dolga kampanja. Pravni strokovnjak Miro Cerar ob tem opozarja, da bi, če volivci ratifikacijo na predhodnem posvetovalnem referendumu zavrnejo, odločitev ne bila pravno zavezujoča za parlament, bi pa pomenila politično zavezo, je poročala Petra Bezjak za TV Slovenija. Cerar si sicer težko predstavlja, da bi parlament po morebitnem posvetovalnem referendumu ravnal proti volji volivcev.

Ustavni pravnik Igor Kaučič se strinja, da je posvetovalni referendum pred ratifikacijo sporazuma o arbitraži boljša pot do naknadnega zakonodajnega referenduma, ki bi ga lahko izvedli, ko bi bil sporazum že ratificiran, saj je posvetovalni referendum pri odločanju o mednarodnih pogodbah in ne o zakonih boljša pot, je dejal za Radio Slovenija. Čeprav ne bi bil pravno zavezujoč, ne bi pomenil le ankete javnega mnenja, meni, in tudi v drugih državah Evropske unije izid posvetovalnega referenduma štejejo za zavezujočega. Sam sicer meni, da to ne bi bilo potrebno.

Eno leto po referendumu volivci ne morejo odločati o istem vprašanju
Državni zbor eno leto po izvedbi referenduma ne more odločati o istem vprašanju, a Cerar opozarja, da bi v primeru predhodnega referenduma vseeno lahko prej kot v enem letu prišlo do naknadnega zakonodajnega referenduma, če bi bili zastavljeni različni referendumski vprašanji. Na posvetovalnem referendumu lahko državni zbor oblikuje širše ali ožje vprašanje s podvprašanji. Pri zakonodajnem referendumu pa je vprašanje zelo enostavno, torej ali ste za ali proti takšnemu zakonu.

Če bi se volivci na naknadnem zakonodajnem referendumu izrekli proti arbitražnemu sporazumu, pa te odločitve ne bi bilo mogoče spremeniti eno leto in za toliko časa bi bilo zamrznjeno tudi reševanje mejnega vprašanja.

A. M.
Prijavi napako
Komentarji
minnaema
# 17.11.2009 ob 10:05
Eh ponovimo že zelo izguleno frazo, da VSI DRŽAVLJANI RS sedimo na isti barki, vsi si želimo, da bi Hrvati, uvideli, da je v dogovarjanjih moč uspeha.
Vladni adlatusi v RS pa NE smejo popuščati niti za korak. Kadar bo sporazum ratificiran in urejen za vse večne čase ima sosednja država od Slovenije konsenz da vstopi v Europsko unijo ako se bi to pred pravnomočno ratifikacijo zgodilo smo mi Slovenci potegnili ta krajši konec......
kajti tudi, če imamo o sosedih lepe misli so Hrvati skoraj vsi takšni, da se obnašajo oportunistično - pa da ob tem ne pozabimo, da imajo za eno veliko vas lobistov in Lp
toliko lobistov, kakor jih šteje mesto Kranj
skuggi
# 08.11.2009 ob 13:01
mikos;
Si kdaj pomislil, da bi se mogoce upokojil. Tvoje pisanje ima vse manj repa in glave in kar lasje mi gredo vcasih po konci ko tole berem. Kaj se sele mora dogajati v tvoji glavi'?. Z vsem spostovanjem do tvojih let.
-mikos-
# 07.11.2009 ob 15:07
Levica Turk in Pahor, žalostno, da ne premorete
kančka ponosne Slovenske drže, vidva sploh ne vesta
kaj je v resnici Slovenska miselnost .

Zato ker smo državo osvobodili popolnoma drugi ljudje,
ki se zdaj tu greste vladarje.

Ljudje, ki so osvobodili Slovenijo, ne morejo podpirati te vlade.
Ti isti ljudje se ne bodo borili za vajine neumnosti.

Vi pašete, nevem kam ?

Zdapa kar,: win,win,win itak.

Ena stara SLOVENSKA, par besed.
Naj vsakdo propade, kdor rod svoj taji, kdor rod svoj taji,

še zemlja ne bo pila njegove krvi, njegove krvi, oj krvi.


Tako so nekateri zatajili svoje korenine, celo starše, mater,

vero in SLOVENSTVO, bili so Jugoslovani.

Zdaj bi bili kar vsi Slovenci, še zdaleč ne, sploh vi ki zdaj

to plemenito ljudstvo skušate predstavljat.

Takšnih neumnih želja kot jih ima levica, pa še ne.

Vam pa res še Bog ne more več pomagat.
enoo
# 07.11.2009 ob 14:03
Naši vodilni kasirajo lepe denarce ko pa je treba kaj narediti je pa najlažje dati referendum in so oni oprani če gre kaj narobe!!
jbzt
# 07.11.2009 ob 14:01
gr-ega
hehe...Nimaš šans za papeža...
ps.Ni normalen.
ppoldek
# 07.11.2009 ob 13:28
gr-ega 7. november 2009 ob 13:10

Začni razmišljat, kako boš nekaj ogromnega vatikanskega premoženja namenil Sloveniji.
gr-ega
# 07.11.2009 ob 13:10
xbaruch

Če si ti normalen, imam jaz vse možnosti da postanem nasledni papež.
pajon
# 07.11.2009 ob 13:02
IZREDNA NOVICA:Na Savudrijskem rtu se je zbralo 46 hrvaških ribiških ladij. Postavile so se v vrsto, izstrelile nekaj signalnih raket, nato so odšli!
scoobydoo
# 07.11.2009 ob 12:16
Z državljani se itak trudijo manipulirati vsi politiki.
Referendum je pa samo zapravljanje denarja za katerega je kriva predvsem opozicija . Če je pa treba pa naj bo. To zadevo je terba enkrat rešiti. Z mejo pa tako ali tako ne bo na nobeni strani nihče zadovljen. Saj ne more biti če vsak hoče 200%. Najslabše je tako stanje kot že traja 18 let. Dlje kot bo trajalo težje ga je rešiti.
Kapo dol Pahorju, (pa nisem nikoli bil na nobeni strani politike) da ima toliko volje (jajc), da se je tako zakopal v to vprašanje saj bo v vsakem primeru posran do konca pa je vseeno kako se bo to končalo. Po eni strani tu ni zmagovalcev, zame pa če se zmenijo bomo vsi zmagovalci saj tako kot je zadaj je najslabše.
Vsi "domoljubi" pametujejo na obeh straneh zato pa se je nemogoče zmenit.
pajon
# 07.11.2009 ob 11:56
Vse spoštovaje Borutu, toda sporazum ni dober za Slovenijo ker ni poudarjeno in upoštevano kot prvo načelo PRAVIČNOSTI in šele potem eventualna uporaba mednarodnega prava saj v primeru upoštevanja kot prvo mednarodnega prava pomeni nagrajevanje agresije in prilaščanja našega, imamo bokal vode ki smo ga doslej uspeli zadržati s podpisom sporazuma pa tvegamo njegovo izgubo in takšna rešitev potem ni več poštena in je daleč od pravične !
skuggi
# 07.11.2009 ob 11:09
sunshine:
Ser popolnoma strinjam. Pa vendar: koalicija potrebuje potrditev, da kar pocne je volja ljudstva.
Za razliko od tebe menim, da niso storili napake. opozicija pa ima povsem druge razloge. Vsa ta leta so desne stranke svoje glasove dobivale tudi na racun neresenega mejnega vprasanja. in se kako jim je v interesu, da se le ta ne resi. In ce kdo v tem primeru manipulira z drzavljani, potem je to opozicija
pajon:
kje pa ti zivis? in se vedno mi ni jasno katero ozemlje smo izgubili. In preprican sem, da tudi nobenemu izmed vas ni
biberkopf
# 07.11.2009 ob 10:41
Zaostrovati odnose med Slovenci in Hrvati gre v škodo obojih,veliko delovnih mest v Sloveniji je odvisno od izvoza na Hrvaško (skoraj10% slovenskega izvoza gre na Hrvaško)in veliko delovnih mest v hrvaškem turizmu(okoli milijon slovencev poleti na Jadranu).Povrh tega pa so si slovenci in Hrvati živeči ob meji precej sorodstveno in tudi drugače povezani.Treba je pustiti strokovnjakom da rešijo ta problem,ne pa ulici.Če ima Slovenija dokaze da ji pripada izhod na odprto morje, naj to dokaže z dokumenti,ne pa z izsiljevanjem.Pred arbitražnim sodiščem ima vse možnosti za to.
Throll
# 07.11.2009 ob 10:27
Arbitražni porazum bo padel da se bo kar kadilo. Po mojem bo približno 65% volilcev PROTI in le kakih 35% ZA. :)
-mikos-
# 07.11.2009 ob 10:20
Calendula

Upravjalci kmetije, takšni kot so, gre kmetija v propad.

Isto je z levimi oblastniki, državo so opropastili.

MI LAHKO SAMO ZAMENJAMO OBLAST,
KI JE TEMELJ TEGA SRANJA.

Potrditi ali zav ržti nekaj kar nima temeljev na skali.
TO NE VODI NIKAMOR.

Pahor - levica je zato skrivala svoje dejanje do podpisa,
ker v temeljih niso ne cement in ne železo, samo puščavcki pesek.

To isto velja tudi za HRVAŠKO.

Kar odločajte z parlamentom, ko boste izglasovali svoje .

Sami ste popackali sami ribajre.

Kar je uničil Kardel, je piko pritisnil še Pahor in vse
kar ste storili na levici naj bo vaše.


Odselite se na zapravljeno ozemlje in komunizem z vami.
sunshine girl
# 07.11.2009 ob 10:16
Skugi, državljane politika vedno samo zlorablja za svoje politične interese, potrebujejo samo volilni glas in pa seveda mnenje državljanov takrat, ko potrebujejo kritje za svoje nepravilne poteze....

V ustavi piše, da so poslanci predstavniki vsega ljudstva in ne vidim nobenega razloga za kakršen koli referendum na temo Hrvaške. Nobenega. Poslanci naj samo predstavljajo tiste, zaradi katerih so v parlamentu in ne politike.

Vso to nakladanje politike v zadnjih dneh je eno samo sprenevedanje, ki bi v državah svobodnih medijev že zdravnaj bilo v kali zatrto. Samo pri nas se lahko dogajajo takšne neumnosti.
Mislav
# 07.11.2009 ob 09:58
Od predivnog dana do sumornog referenduma.
Slovenska politika ocito se sama zapetljala u svoju vlastitu mrezu.Sigurno nisu ocekivali ovakav splet dogadaja kad se nece do zadnjeg casa znati,jesu li sto dobili,izgubili,ili ce ostati status quo.Hrvatska ce vec biti clanica Eu,a tek onda ce arbitni suci donijeti presudu,na koju nema vise zalbe.
Rupel otac paklenog plana,ucijena i blokada,ocito se prevario u racunu,neki dan na HTV je izjavio,da je duboko razocaran i da je arbitrazni sporazum gori od dogovora Drnovsek-Racan za Sloveniju.E moj Rupel sto si htio to si dobio.
levokrilo
# 07.11.2009 ob 09:57
Skippy
6. november 2009 ob 22:32

Še 1 mesec nazaj ste jamrali nad Muro in kako se je sme zapreti.

Tu pa vas nič ne skrbi, da bi zaradi referenduma o luži zapravili za 6500 plač Murinih delavk. Hinavstvo.


Dobrodošli doma.
pajon
# 07.11.2009 ob 09:43
Kdor bo podprl ARBITRAŽO bo izdal boj in žrtve partizanov, Rudolfa Maistra, organizacijo TIGR, organizacijo maneverske strukture, TO - teritorijalno obrambo

Vse to so ljudje in organizacije, zaradi katerih danes še sploh imamo svojo matično državo Slovenijo, tako kot oni niso dopustili da bi tuji narodi kupčkali in razpolagali z Slovensko zemljo, tudi jaz ne bom dopustil da bi drugi odločali o naši usodi. Odločno bom glasoval proti arbitraži, s svojim glasom se bom zoperstavil velikim narodom, ki bodo stali za to arbitražo!
DrMatilda
# 07.11.2009 ob 09:24
Pred dobrim desetletjem, sem se odločil za telefonski priključek. Večkrat na mesec, so me klicali zaradi anket in navadno sem sodeloval. Potem me je Telekom oropal za priključek. Od takrat, me že več kot desetletje, nihče ni vprašal, kakšno je moje mnenje. Glede na krog mojih znancev bi rekel, da se sprašuje le tisto skromno manjšino, ki zvesto sledi navodilom politike. Večino navadnih ljudi okoli mene nihče nič ne sprašuje, zato se čudimo določenim analizam. Je pa res, da večina teh ne hodi na glasovanja, ker so mnenja, da na izhod itak nimajo vpliva, oziroma je vedno tako, kot rečejo. Jasno je, da bo v obeh primerih oligarhija itak poskrbela zase. Potem se držimo za glavo, na kar smo se že navadili, tako da se že vnaprej zabavamo.
Še posebej iz referendumov, ki so najbolj neposreden pokazatelj volje ljudstva, vendar so bili tako slabo pripravljeni, da smo vse razveljavili. Izpadlo je bolj tako, kot da so se le malo
šalili. Ustvarili so določen mehurček informacij, v krogu katerega je bilo mogoče izbirati med
nejasnimi opcijami, ki so vodile v še bolj nejasno predstavo prihodnosti. Narod so dejansko
spraševali eno, odgovarjali pa smo jim drugo. Recimo glede nedeljskega dela, smo se pogovarjali, če bi zmatrane, slabo plačane ter depriviligirane delavce izkoriščali še v nedeljo, šlo pa je za izboljšanje plač in delovnih pogojev, da bodo dobro plačane, spoštovane delavke, veselo rezale salamo tudi ta dan. Ljudje smo odgovorili, dajte nam vsaj na gospodov dan mir, da se zacelijo sklepi in zarastejo mišice, odgovor pa je pomenil, da je tega dne ilegalno plačati pridnemu in poštenemu trgovcu, ki dobro plačuje svoje delavce, za iskano storitev. Tudi bolje, da jih preveč ne sprašujejo, ker jih večina nima pojma, za kaj v resnici gre in raje ne sodelujejo, da se jim ne bi potem smejali, kakšne neumnosti so takrat govorili.
Čudno je pa, kako oligarhija ve, kakšen bo izhod glasovanj. Edini način, da zanesljivo poznaš prihodnost je namreč, da jo sam ustvariš. In kaj je lepšega v demokraciji, kot da to storiš na referendumu. Zato ni panike, tudi če bo 110% podpora temu, kar vlada pravi, da že vemo. ¸Tako se pač razvija psihologija grešnika, ki greh skriva za grehom.

Spet se že vnaprej režimo, sprašujejo nas namreč, če se strinjamo s tem, da je naša domovina naša, če jo bomo zavarovali in če si upamo to povedati celemu svetu.
lev14
# 07.11.2009 ob 08:44
Za vse to pa res ne potrebujemo politikov.................
lev14
# 07.11.2009 ob 08:43
Ja,ampah podpise so zbirali SLS-ovci,.......koliko so dobili na volitvah ,smo bili pa priče.............in zakaj bi dajal svoj glas katerikoli politični opciji.......za mene so vsi isti,važno je priti na oblast...prepričan pa sem da tudi če se "civilna družba " prične ukvarjati z politiko ,prej ko slej nastane situacija kot v "Prašičji farmi"............zaključek .......v krogu družine poskušamo živeti složno in se neoziraje na politiko skupaj prebijamo skozi življenje.............edino kar še velja je uspešna družina ki si pomaga.....................
skuggi
# 07.11.2009 ob 08:34
sunshine girl:
Kako pa ti ves kaj so hoteli drzavljani? naj te ne zavajao stevilni nestrpni komentarji tule. Je pac mesto kjer si vecina pride zdravit svoje komplekse. Pobrskaj malo nazaj v cas ko je sls hotela razpisati referendum za ali proti Hrvaski v EU. Po stotinah in stotinah komentarnjev bi clovek sklepal da bo hrvaska v EU samo v primeru ko nobenega slovenca vec ne bo na tem svetu. Pa so uspeli zbrati vsega 1000 podpisov. ?????
sunshine girl
# 07.11.2009 ob 08:24
glede na zapisano v ustavi je posvetovalni referendum nepotreben, da ne rečem nezakonit.
iksy
# 07.11.2009 ob 08:17
Čeprav se zdi, da med predhodnim ali posvetovalnim referendumom, ki bi se izvedel pred ratifikacijo arbitražnega sporazuma, in naknadnim zakonodajnim referendumom, ki bi se izvedel po ratifikaciji tega sprazuma, ni bistvene razlike, pa temu ni tako. V prvem primeru bi namreč šlo le za prenašanje odgovornosti na volilce in za neobvezujoče spraševanje volilcev o podpori oziroma zavrnitvi arbitražnega sporazuma, v drugem primeru pa za ugotavljanje zavezujoče odločitve volilcev o usodi tega sporazuma po opravljeni razpravi in sprejeti odločitvi v Državnem zboru. Prednost v napovedi naknadnega zakonodajnega referenduma je torej v tem, da bi po eni strani politične dejavnike (poslance) prisili v iskanje čim večjega soglasja (v Državnem zboru) in v prevzemanje odgovornosti pri ratifikaciji arbitražnega sporazuma, po drugi strani (če do širšega soglasja v Državnem zboru ne bi prišlo) pa preprečil, da bi se omenjeni sporazum uveljavil brez širšega soglasja. Če pa bi ali bo do širšega soglasja v Državnem zboru prišlo, je seveda popolnoma jasno, da naknadni zakonodajni referendum sploh ni ali ne bi bil potreben.
sunshine girl
# 07.11.2009 ob 07:53
Ta referendum je nepotreben, saj se je politika že zdavnaj odločila in šla v tiho diplomacijo. Referendum je samo nepotrebno zapravljanje denarja in predvsem možnost, da se politika opere pred ljudmi, češ, mi smo hoteli, državljani pa ne.

Resnica je drugačna. Državljani so drugače hoteli, a se je politika vseeno odločila za deblokado Hrvaške. In ker se je, je na državnem zboru, da se tam odloča o tem, ali je politika imela pravico narediti to, kar je ali ne.

Sicer pa v ustavi piše, da so poslanci predstavniki vsega ljudstva in je čisto dovolj, da se v državnem zboru glasuje tako o odgovornosti politike kot o tem, ali je arbitraž.spor. Slovenije v korist ali ne. Poslanci bi seveda glede na voljo ljudstva morali glasovati v nasprotju s političnimi ukazi.

Tako pa bi se radi izognili točno temu, da bi državni zbor glasoval o tem, saj bi vsi končno videli, da je državni zbor politično telo in ne odraz volje ljudstva.
Milmar
# 07.11.2009 ob 07:26
Ahaaa ko ste mediji ljudjem oprali mozak jih potem vodite na referendum.
lev14
# 07.11.2009 ob 06:36
Hallo politiki pripeljejo pogajanja do absurda in sedaj potrebujejo "odvezo"ligitimnost za svojo nesposobnost in slabo delo.....da ne bo pomote ,tako "levi kot desni"......kot obubožani državljan vas obveščam ,da žal ne bom imel časa iti na referendum ,ker imam bolj važno delo .........naprimer kako preživeti z družino iz meseca v mesec,vaše "populistične igrice me preprosto ne zanimajo več"..........zavedam pa se tudi,da ne boste preveč pogrešali mojega glasu...........politikanti,tudi jaz vas ne pogrešam,prav nič............pa lep dan vsem.......
cavenc
# 07.11.2009 ob 06:15
Politike, ki vodijo državo smo izbrali ljudje, za svoje delo so dobro plačani in zato so ga dolžno korektno opraviti. Referendumi so zgolj opravičilo za njihovo nespodobnost dogovarjanja. Kaj ve povprečni Slovenec o sporazumu? Zelo malo, večina samo da je tam točka 3 b, za katero še pravni strokovnjaki ne vedo kaj v resnici pomeni. Kako bo povprečni Slovenec glasoval? Tako kot pravi "njegova" oziroma "njemu" najbližja politična opcija. Torej je referendum samo zapravljanje denarja, ki bi se lahko veliko bolj smiselno uporabil. Potreb je veliko.
Calendula
# 07.11.2009 ob 02:37
Toliko prahu zaradi ene nadaljevanke z imenom Kmetija. A čedalje bolj se mi dozdeva, da vsi mi živimo na podobni Kmetiji. S to razliko, da ta naša Kmetija nima časovne omejitve in tudi denarne nagrade nihče ne ponuja. Cilj je samo eden, kdo bo koga bolj zaje........, prav po domače.
xbaruch
# 07.11.2009 ob 00:40
@bozz

Imaš po mojem kar prav.

Ljudje, ki z zavračanjem arbitraže o meji potiskajo Slovenijo v mednarodno izolacijo, in obenem v bistveno slabšo pogajalsko pozicijo, se imajo povrh vsega še za domoljube. To se mi zdi najbolj bizarno pri vsej stvari.

Arbitraža je pravni postopek in Slovenija bo imela priložnost pokazati vse svoje argumente in si zagotoviti pravično mejo.
bozz
# 07.11.2009 ob 00:34
Dokaj verjeten scenarij:
na referendumu volilci zavrnejo ratifikacijo arbitražnega sporazuma;
pogajanja o meji obstojijo na mrtvi točki;
Hrvaška pride v EU in nima več interesa za nadaljnja pogajanja;
Slovenija še naprej nadzira samo polovico Piranskega zaliva, hrvaška stran ji odreka teritorialni stik z odprtim morjem;
leta tečejo in čez 20 let avtomatično obvelja stanje, kakršno je danes, saj ga po tako dolgem obdobju (40 let) nihče ne more več izpodbijati.
cycoII
# 07.11.2009 ob 00:32
Forsirajte referendum, potem se pa sooočite z realnostjo.
MoTmOt
# 06.11.2009 ob 23:51
Norost!Vse to plačujemo mi!
meri.m
# 06.11.2009 ob 23:48
Ravno kar sem poslušala razpravo na tretjem kanalu kako se Taler boji iti na Hrvaško, ker se boji, da mu bodo razrezali gume, ker ima slovenske tablice. S takimi argumenti zagovarja ta sporazum. Za po……….
Od osamosvojitve še nisem bila na Hrvaškem in se tudi ne sekiram če nebom šla nikoli več. Že pred tem nas je bila polna Istra od Umaga pa do Rovinja in še naprej, pa se mi ni dogodilo, da bi bila kdaj postrežena v slovenščini. Italijanom in Nemcem so pa vedno lezli v RIT.
xbaruch
# 06.11.2009 ob 23:29
Kakršen koli referendum je politično zavezujoč - seveda če se ga udeleži več kot 10% ljudi. Če bi recimo prišlo na volišča vsaj 60% ljudi, ga ni politika, ki bi si drznil sprejeti nasprotno odločitev od odločitve volilcev.
minnaema
# 06.11.2009 ob 23:22
.....v KOLIKOR REFERENDUM NI PRAVNO ZAVEZUJOČ ZAKAJ BOMO V SLOVENIJI ZAPRAVLJALI DENAR OJEJ, TO JE DOBESEDNO IMETI ŠTEVILNE SLOVENCE ZA BEDAKE ........ali kako bodo šle te štirije v teh recesijskih časih ?!
minnaema
# 06.11.2009 ob 23:15
Slovenci NE smemo biti zaradi Hrvatske drže "beri da se jim mudi v EU" v podrejenem položaju,sicer, če bi Hrvati vstopili v Evropsko skupnost pred dokončno ureditvijo mejna
vprašanja med HR in SI seveda bi nastopila ekvivalentnost in nam bi se slabo pisalo-vsekak
še slabše kakor do zdaj, ker HR se že zdaj velikokrat obnaša z svojimi lobisti, kakor da bi ta
država bila v EU tako je pač občutiti mnogokrat od Hrvatov, da so posesivni in Lp
xbaruch
# 06.11.2009 ob 23:07
Res je, da je ta referendum izsililo nekaj nestrpnih skrajnežev.

Ampak zato je samo še toliko bolj pomembno, da se ga res vsi normalni Slovenci udeležimo, podpremo arbitražni sporazum s Hrvaško, in s tem enkrat za vselej dokončamo to trapasto zgodbo, ki se vleče že skoraj 20 let.

Dovolj je bilo izsiljevanja s strani radikalcev.
resnicoljuben
# 06.11.2009 ob 22:53
ja pahorjanci, a vi nam vljudno naklanjate možnost referenduma? JA hvala, vas bomo sesul k kanto! S tako konfuznimi in nusklajenimi predlogi, tajnimi usklajevanji, enostranskimi izjavami.... brez kvalitetnega sodelovanja z opozicijo, na silo manipulirate, kot da se bo zrušil svet, če se še par let hrvaško pokorava in uči evropskog ponašanja, zlasti pa: Mesić ne bo meni nikoli dopovedal, da nimamo dostopa do odprtega morja. S takimi ni pogajanj, je le zaprta meja, pa naj se vozijo horvati čez Madžarsko v EU!
Izdaja, boš videl, Pahor, fantastičen dan šele prihaja, ko bo pravnomočna obsodba o izdaji Slovenije, slovenskih nacionalnih interesov in prikrajšanje našega ozemlja v skladu z 147 čl. veljavne Ustave RS!
tomaz1974
# 06.11.2009 ob 22:45
Jaz pa sem proti referendumu. Ves čas bomo morali poslušati laži,potem pa bo na referendumu odločalo tistih nekaj sfanatiziranih ljudi,ki so verjeli, da morajo vzeti usodo naše domovine v svoje roke. Pa ne da se mi več poslušati raznih ljudskih politikov nakladati o slovenskih interesih.
iksy
# 06.11.2009 ob 22:38
Bil bi že skrajni čas, da politiki in razni pravni strokovnjaki prenehajo bluziti in begati slovensko javnost z različnimi rešitvami, še zlasti ob tako resni temi kot je arbitražni sporazum oziroma v trenutku, ko smo Slovenci brez potrebe prisiljeni razmišljati o podpori oziroma zavrnitvi arbitražnega sporazuma. In ker je temu tako, bi bil referendum, ki je le posvetovalne narave in nikogar ne obvezuje, torej predhodni referendum, povsem nesmiseln. V poštev pride samo referendum po ratifikaciji arbitražnega sporazuma ali naknadni zakonodajni referendum, ki je (vsaj za obdobje enega leta) zavezujoč na vseh ravneh in za vse, bodisi za zagovornike kot tudi za nasprotnike arbitražnega sporazuma
Skippy
# 06.11.2009 ob 22:32
Še 1 mesec nazaj ste jamrali nad Muro in kako se je sme zapreti.

Tu pa vas nič ne skrbi, da bi zaradi referenduma o luži zapravili za 6500 plač Murinih delavk. Hinavstvo.
tomaz1974
# 06.11.2009 ob 22:27
bojanv - eno vprašanje. Kako bi rešili problem, če bi, recimo, Hrvati v svojem parlamentu izglasovali, da Slovenija ne more imeti prostega dostopa do morja?
bojanv
# 06.11.2009 ob 22:18
Pravni strokovnjak Miro Cerar pravi, da si težko predstavlja, da bi pahorjeva vlada oziroma naš kao parlament glasoval proti volji ljudstva na referendumu. Mogoče je čas, da pravni strokovnjak stopi na trdna tla! Boli pahorja in turka k...c za referendumsko mnenje. Spomnil bi samo to, da se pahor nima pravice pogajat o tem, če naj ima Slovenija prost dostop do odprtega morja in ne pravice o odločanju o tem predajati nobeni mednarodni komisili. To je bil sklep našega parlamenta, na katerega pa se pahor in turk požvižgata.
lev14
# 06.11.2009 ob 22:08
Me pa res zanima,koliko procentov volilcev bo šlo na referendum,stavim da ne več kot 20%
jbzt
# 06.11.2009 ob 21:21
hehe..."elita" razmišlja,kako bi nategnila opozicijo in volilce...
"Cerar si sicer težko predstavlja,da bi parlament po morebitnem posvetovalnem referendumu ravnal proti volji volilcev."
hehe Gantar,Potrč & co bodo pa prav upoštevali volilce...ZNANSTVENA FANTASTIKA...
mate008
# 06.11.2009 ob 21:20
čim prej referendum, če že more biti, tem bolje.

jaz sem za.......
Wodan
# 06.11.2009 ob 21:17
ja pahor se sevda kot turk strinja z referendumom. prej pa je bilo vse v tajnosti in bog ne daj da bi najmanjša podrobnost pricurljala v javnost. sedaj pa so vsi navdušeni nad referendumom... narobe svet.
meri.m
# 06.11.2009 ob 21:10
No kje ste sedaj pametnjakoviči, ki ste toliko nasprotovali referendumu, ki ga je napovedala opozicija.
Pregriznite si jezik ali pa rabite tipkovnico:-))))))
Kluzo
# 06.11.2009 ob 20:50
In razstava v Ljubljani
tanck
# 06.11.2009 ob 20:50
In madamme de Pompadour.
Kluzo
# 06.11.2009 ob 20:49
Napoleon IV.
Kazalo