Slovenija
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,6 od 27 glasov Ocenite to novico!
Radovan Žerjav
Med pravnimi strokovnjaki so različna mnenja glede teze Radovana Žerjava, da imamo v Sloveniji dve pravni državi, in sicer eno za t. i. malega človeka, drugo pa za bogate in vplivne posameznike. Nekateri mu pritrjujejo, drugi menijo, da njegova teza ne drži. Foto: MMC RTV SLO
       Majhnost države in medsebojna poznanstva med ljudmi sicer še ne pomenijo, da je vse skupaj ena sama mreža korupcije, elitizma in klientelizma. Po drugi strani pa se prepogosto izkaže, da je tudi ali prav to naša družbena realnost.       
 Ustavni pravnik Andraž Teršek
Tone Jerovšek
Tone Jerovšek pritrjuje tezi o dveh pravnih državah. Zlasti se mu zdi sporno, če so odvetniške pisarne povezane s centri moči, in sicer mimo odvetniške službe. Pri tem je omenil povezavo med odvetniško pisarno Mira Senice in notranjo ministrico Katarino Kresal. Tudi če ne pride do zlorabe teh povezav, so takšne povezave sporne, zato bi se moralo v takšnih primerih uporabljati institut izločitve, še meni. Foto: MMC RTV SLO
Rajko Pirnat
Pirnat ne izključuje možnosti, da v posameznih primerih prihaja do vplivanj, prepričan pa je, da naš pravni sistem ni sistem, v katerem bi si premožni lahko privoščili več. Foto: MMC RTV SLO
       Da bi pa obstajali kot sistem dve pravni državi, temu pa odločno nasprotujem. To bi v bistvu pomenilo, da nimaš pravne države, če imaš dve pravni državi.       
 Pravni strokovnjak Rajko Pirnat
Franc Testen
Franca Testena moti, da postopek glede odškodnine Stanislavu Megliču traja tako dolgo, a dodaja, da ta zadeva zahteva mnogo več pravne in dejanske presoje kot pa odločanje o dodelitvi treh psov. Foto: MMC RTV SLO
       Jasno je, da si tisti, ki ima denar, lahko zagotovi kvalitetno pravno pomoč, tisti, ki nima denarja, pa si ne more najeti drage odvetniške pisarne.       
 Nekdanji ustavni sodnik Tone Jerovšek
       Ljudje s takšnimi ali drugačnimi privilegiji v družbi imajo prepogosto drugačen položaj tudi v sistemu pravne države, če jih primerjamo z drugimi ljudmi brez privilegijev ali celo z ljudmi, ki jih realnost potiska proti družbenemu robu.       
 Ustavni pravnik Andraž Teršek

Dodaj v

"Privilegirani v pravni državi hitreje uresničijo svoje interese"

Pravni strokovnjaki za MMC o tezi o dveh pravnih državah
20. februar 2010 ob 07:04
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Prepogosto pridemo do ugotovitve, da pravna država za vse ljudi ni povsem enaka," je prepričan Teršek. Žerjavovi tezi o dveh pravnih državah pritrjuje Jerovšek, Pirnat in Testen pa tezi nasprotujeta.

Ob vložitvi interpelacije proti ministru za kmetijstvu Milanu Pogačniku zaradi vrnitve treh bulmastifov njihovemu lastniku, znanemu ljubljanskemu zdravniku Sašu Baričeviču, je predsednik SLS-a Radovan Žerjav dejal, da zadeva Baričevič dokazuje, da imamo v Sloveniji dve pravni državi, eno za t. i. malega človeka, kot je Tržičan Stanislav Meglič, ki še vedno čaka na pravni epilog svoje zadeve, druga pravna država pa je za tiste, ki imajo zveze in denar in ki lahko dosežejo vse. MMC je zato povprašal štiri pravne strokovnjake, ali Žerjavova teza drži.

Teršek: Pravna država ni enaka za vse ljudi
Ustavni pravnik Andraž Teršek meni, da imamo v Sloveniji tudi tisti dve različni pravni državi ali dva različna obraza ene same, ki ju lahko opazujemo in občutimo z zornega kota vključenih posameznikov. "Prepogosto pridemo do ugotovitve, da pravna država za vse ljudi ni povsem enaka. Ljudje s takšnimi ali drugačnimi privilegiji v družbi imajo prepogosto drugačen položaj tudi v sistemu pravne države, če jih primerjamo z drugimi ljudmi brez privilegijev ali celo z ljudmi, ki jih realnost potiska proti družbenemu robu."

Teršek, sicer predavatelj na Univerzi na Primorskem, je pojasnil, da se včasih to kaže tako, da pravna država nadzorno ali kaznovalno ljudi s privilegiji sploh ne zaobjame. Drugič tako, da je do njih prizanesljivejša. Tretjič tako, da ti ljudje lažje in hitreje uresničijo svoje pravice ali druge interese. Nenazadnje pa tudi tako, da ti ljudje neposredno vplivajo na značilnosti in procese pravne države, je prepričan.

"Stopnja pravne zavesti je nizka"
"Majhnost države in medsebojna poznanstva med ljudmi sicer še ne pomenijo, da je vse skupaj ena sama mreža korupcije, elitizma in klientelizma. Po drugi strani pa se prepogosto izkaže, da je tudi ali prav to naša družbena realnost,"
je poudaril.

Kot meni, je stopnja pravne zavesti nizka, posebej nizka je zavest o odgovornosti pri ljudeh na javnih položajih in z javnimi funkcijami. "Tudi zavest o pomenu in vsebini njihove politične odgovornosti. Ti ljudje si prepogosto lastijo svoje položaje in jih izrabljajo izključno v svojo korist," je še ocenil ustavni pravnik.

"Sporno, če so odvetniške pisarne povezane s centri moči"
Tudi nekdanji ustavni sodnik Tone Jerovšek pritrjuje tezi o dveh pravnih državah. "Jasno je, da si tisti, ki ima denar, lahko zagotovi kvalitetno pravno pomoč, tisti, ki nima denarja, pa si ne more najeti drage odvetniške pisarne," je dejal in nadaljeval, da pa je druga zadeva, če so take odvetniške pisarne, mimo svoje odvetniške službe, povezane s centri moči.

"Vzemimo za primer, denimo, odvetniško pisarno Senica in partnerko odvetnika Mira Senice, Katarino Kresal, ki je ministrica za notranje zadeve. Tudi če ne zlorabljajo tega položaja, v tako majhni državi vsi vedo za te relacije," je poudaril in opozoril, da so osebam, ki vodijo postopke, njihovi predstojniki osebe, ki so prek teh relacij vpletene v te zadeve. Toda po Jerovšekovem mnenju tako ni samo pri nas, ampak tudi drugod po svetu.

"Ne neki način torej imamo dve pravni državi, še zlasti v tako majhni državi, ko se ne spoštujejo pravni insituti, kot je institut izločanja in izključitev možnih povezav, ki so v tem primeru lahko objektivno dejstvo," je prepričan Jerovšek, ki pa se mu ne zdi sporno, da je odvetniška pisarna Senica, če ni drugih povezav, naredila vse za Baričeviča.

"Hitro sprejete tudi odločitve v škodo Baričeviča"
Tezi o dveh pravnih državah pa nasprotuje predsednik vrhovnega sodišča Franc Testen. "Res je, da je vedno več postopkov, kjer posameznik potrebuje pravno pomoč. Na drugi strani pa imamo precej razvejan sistem brezplačne pomoči. Torej lahko stranke, ki nimajo sredstev, s pomočjo državo pridejo do pravnega zastopanja. Drugo vprašanje pa je, ali se ti odvetniki, ki jih lahko posamezniki še posebej plačajo, bolj potrudijo. Tega ne vem."

Po njegovih besedah je v zadevi Baričevič na prvi pogled res nenavadno, da je postopek tekel zelo hitro. "Toda treba je vedeti, da so bile zelo hitro sprejete tudi vse odločitve, ki so bile sprejete v škodo Baričeviča," je poudaril in dodal, da so bili pri skoraj vseh pravnih postopkih pri odločanju o vrnitvi psov podani predlogi za začasno odredbo. Ti so pa že po naravi hitri postopki, je dodal.

Megličeva zadeva naj bi bila bolj zapletena
Testen je lani novembra ob dnevu slovenskega pravosodja opozarjal, da v Sloveniji naraščata populizem in antiliberalizem in da se v javnosti vse bolj razširja teza o dveh, med seboj nasprotujočih si polih slovenske družbe, "poštenem ljudstvu" in "pokvarjeni eliti". Zato smo ga vprašali, ali se mu ne zdi, da lahko takšni primeri, kot je afera Baričevič, med ljudmi utrjujejo prepričanje, da je prej omenjena teza resnična.

"V delu javnosti se ustvarja tak vtis," je odgovoril Testen. Ob tem je zatrdil, da je pogledal vse sodbe v tej zadevi in lahko odgovorno reče, da v nobeni sodbi ni našel sledov, da bi bil kateri koli sodnik ali celo sodstvo kot institucija del te domnevno pokvarjene elite. "Ni nobenih povezav s temi domnevno vplivnimi krogi."

Predsednika vrhovnega sodišča moti, da postopek glede odškodnine Megliču, ki so ga leta 2006 napadli in hudo poškodovali Baričevičevi bulmastifi, traja tako dolgo. "Upoštevati pa je treba, da je odločitev o takem odškodninskem zahtevku mnogo zahtevnejše ter zahteva več pravne in dejanske presoje kot pa odločanje o dodelitvi treh psov," je pojasnil in dodal, da na dolžino postopka vpliva tudi različna obremenjenost različnih sodišč. Tako upravno sodišče deluje dokaj ažurno, civilna sodišča po so bistveno bolj "zasuta" z zadevami, še pravi Testen.

Pirnat: Ni pravne države, če imaš dve pravni državi
S Testenom se strinja pravni strokovnjak in dekan Pravne fakultete v Ljubljani Rajko Pirnat, ki prav tako ne pritrjuje tezi o dveh pravnih državah. Seveda se dogajajo napake na sodiščih in v upravi, temu je tudi namenjen ves sistem pravnih sredstev, je poudaril. Glede domnev o vplivanju - ali na uradne osebe ali na sodišče - pa je povedal, da jih je treba dokazati v kazenskem postopku.

Pirnat ne izključuje možnosti, da v posameznih primerih prihaja do vplivanj. "Da bi pa obstajali kot sistem dve pravni državi, temu pa odločno nasprotujem. To bi v bistvu pomenilo, da nimaš pravne države, če imaš dve pravni državi."

Iz zadeve Baričevič ni mogoče sklepati, da se družbena moč, status in denar, ki ga ima posameznik v družbi, odražajo tudi v pravnih postopkih, meni Pirnat. "Gotovo je bil to v vseh pogledih poseben primer, zato tej tezi ne pritrjujem. Res pa je, če se dokaže, da je prihajalo do vplivanja, je to treba zagotovo preganjati. To so kazniva dejanja - bodisi je nekdo zlorabil svoja pooblastila ali je prišlo do podkupovanja ali nedovoljenega vplivanja. Ne morem pa pritrditi splošni oceni, da gre za sistem, v katerem si premožni privoščijo več," je še dejal.

Aleš Žužek
Prijavi napako
Komentarji
resnicoljuben
# 21.02.2010 ob 22:40
Franc Testen. "..... Drugo vprašanje pa je, ali se ti odvetniki, ki jih lahko posamezniki še posebej plačajo, bolj potrudijo. Tega ne vem."

dr Testen, pa ne se ob zaključku svoje dolgoletne in uspešne, skorajda pravniško sterilne in brezmadežne kariere sprenevedat!
JASNO je, da tisti, ki si lahko privošči najdražje in najbolj pokvarjene odvetnike (Č,Z,S,Z) ki imajo največji neformalni vpliv v družbi, privoščijo VSE!
Razložite mi, spoštovani dr prava, šef vrhovnega sodišča, zakaj si Senica lahko gradi atensko svetišče - nekropolo na kmetijskem zemljišču, kjer niti domačinom - lastnikom to ni dovoljeno. Uradno je seveda objekt KMETIJA (ha ha ha, le kdo temu verjame!). Da je res nekaj hudo narobe, potrdi Senica sam - ko se da bliskovito, 4.2.2010 ob izbruhu nove afere v zvezi s prevaro pri izdaji gradbenega dovoljenja, izbrisati iz uradnega lastništva v zemljiški knjigi- zameneja svoje lastništvo...
Torej, če še vedno NE VESTE, kaj počno hudičevi odvetniki - kasta, ki je najbogatejša, najvplivnejša in davčno najmanj obremenjena, potem takoj ODSTOPITE s položaja, za začetek se pa NE SPRENEVEDAJTE in se vzdržite neumnih komentarjev!!!!
Beleladje
# 21.02.2010 ob 17:05
"Prisežem, da sem zadnjič bruhal, ko sem bral zakon i pomoči ostarelim in nepokretnim osebam. Take zakone lahko spišejo le sprevrženi človeški možgani. "

Tupamaross, invalidna oseba, ki ne more več opravljati dela, za katero je bila izšolana (novega pa ne najde), prejema sedaj 294 Eu. :wink
Kul, a!
Ob takih človekovih pravicah tud na pasje začneš gledat malo drugače :wink

Najbrž pa naši oblastniki v svojih glavah kake velke razlike med obojimi sploh ne delajo :wink
Razlika je le v tem, da smo eni tako glupi, da jih volimo - medtem ko jim štirinožci hitro dajo konkretno vedet, kaj si o njih mislijo in kam jih uvrščajo :)
Beleladje
# 21.02.2010 ob 16:53
"Eni kolaborirajo, eni se posmehujejo, eni pa trpijo zradi dela "kvazi" gnile države."

Ja, Sizif, še več pa se jih "zadega" ob takozvanih "uspehih naših športnikov"... ali pa ob raznih Emah (s podobno moralno sumljivim nastopajočim folkom kot so naši politiki)..
Vse po starem, preverjenem pravilu za obvladovanje ovac: "Kruha in iger".
In skušajo z obračanjem stran čim manj videti in slišati (saj smo vendar ja vedno bli MIREN narod! - ne bomo zdaj zganjali vraga in delali cirkusa ter se nekaj izpostavljali :wink).
In si skušajo z zadnjimi močmi in z nečloveškimi obrambnimi mehanizmi povrniti vsaj SPOMIN na narodno čast (tisti, ki so dovolj stari, da se sploh spomnijo, kaj to je...) ter nekako pozabiti in ignorirati kljuvajočo misel, da normalen, zdrav narod pač NE živi tako.
Da so to samo značilnosti naroda v zadnjih vzdihljajih...
matko70
# 21.02.2010 ob 11:38
pred veliko meseci sem se zadnjič oglasil s svojim mnenjem,ki je ostalo isto!
rešitev je zelo preprosta:
uvoziti(najeti ali zamenjati) cca 100 sodnikov iz druge države!
blef
# 21.02.2010 ob 09:11
Buldog
21. februar 2010 ob 01:50
Saj postopek je tekel, bilo je izigravanje sodišča v zvezi s prisotnostjo lastnika pso.
Buldog
# 21.02.2010 ob 01:50
Ti, ki govorijo o dveh pravnih državah, pojma nimajo o pravnih postopkih. Za odločanje o vrnitvi psov je bil uporabljen upravni postopek - po tem postopku odloča uprava (ministrstvo, VURS) in vsi upravni postopki so dokaj hitri. O odločitvah uprave je odločalo upravno sodišče, to sodišče ima zelo malo zadev in je zato lahko hitro odločilo. Za odločanje o odškodnini Megliča je pa pristojno sodišče - civilni oddelek, ki so najbolj zasuti oddelki z zadevami in so zelo redka sodišča, ki rešujejo zadeve mlajše od 1 leta, večja sodišča pa mlajše od 2 let.

Če pa pogledamo usmrtitev psov, bi jo lahko izvedel prejšnji minister, dokler ni bila izdana začasna odredba, ki je prepovedovala usmrtitev. Potem je bila pa izdana sodba, ki je ministrstvu nalagala, da mora prej ugotovit, ali je mogoče lastniku naložit določene ukrepe, da psi ne bodo več nevarni za okolico. In zdejšnji minister ni imel nobene izbire, kot da pse vrnejo lastniku in mu naložijo določene ukrepe. Če zdejšnji minister tega ne bi storil, bi kršil ustavo in zakone. Tako, ko je pa pse vrnil, pa ni kršil nobenih zakonov niti ustave.

Tko da dokler bodo ljudje neizobraženi jim bodo lahko politiki ob takih dogodkih servirali tudi laži in izmišljotine, ljudje jim bodo pa zaradi neukosti verjeli.
zmagoslav
# 21.02.2010 ob 01:11
Moram reči, da me najbolj veseli, ko stvari komentira in modruje o pravni državi, demokraciji in podobnih stvareh, bivši partijski sekretar v Republiški skupščine Socialistične republike Slovenije tovariš sedaj dr. Tone Jerovšek. Pa menda ja ni tega g. Jerovška omenjal g. Miheljak v zadnji kolumni v Dnevniku!? :)
Matto3
# 20.02.2010 ob 22:56
kej novga prosim
tupamaross
# 20.02.2010 ob 18:29
Spoštovani gospod Acer,
tega pravgotovo ne. Za vsakim dežjem posija sonce.
Prej ali slej bo tudi Slovenskemu narodu posijalo
sonce. Nekaj jih bo zbežalo v eksotične kraje in
to bo vse. Narod se bo opomogel po desetih letih,
ko se bo prvič sonce pokazalo izza oblakov!

Lep pozdrav Ti želim in potrpi še malo!
acer
# 20.02.2010 ob 18:23
tupamaross, pa kaj nam še preostane? Da ukrademo letalo (kot tisti američan pred dvemi dnevi) in se zaletimo v stavbo, v kateri bo največ teh lopovov in morilcev?!
tupamaross
# 20.02.2010 ob 17:20
Alpino,
pohvala za Tvoj trud. Mislim, da smo ena redkih
držav v svetu, ki je uspela izigrati vse moralne,
naravne in zakonske norme.

Gre za dejstvo, da se nekako vsaka država lahko utika
drugi v njene notranje zadeve, razen v pravosodje. V tej
veji družbenega sistema so naši tolovaji najdli plodna
tla. Tu se jim nihče ne more in ne sme utikati, enako, kot
mi tudi drugim ne smemo brskati in kritizirati njihovo
pravosodje. Spomni se, ko je neki njemški vrhovni sodnik
pred nekaj leti (v času, ko je Bizjak bil pravosodni minister)
kritiziral naš sodni sistem in delo sodnikov in mu je
sedanji minister za Pravosodje očital vmešavanje v naš
sodni sistem in ga dobesedno izgnal iz države.

Mi smo uzakonili ropanje ljudi, naroda, podjetij... z zakoni
in nam praviloma nobena država v svetu nima pravice
očitati karkoli zaradi pravnega kodeksa medsebojnega
spoštovanja v sodni veji oblasti. Bolj prosto povedano,
naši sodniki s svojimi odločbami, sklepi, odredbami...
lahko vse ropajo in nikomur niso dolžni česarkoli v zvezi
tega pojasnjevati. V mnogih primerih, celo zakoni niso
tako slabi in so jasni, kot je to zadnji primer, da ko psi
začnejo gristi ljudi, se jih usmrti. V tej zadevi so jih jedli
in njih in druge pse pa se ni zgodilo nič. Preprosto ob
izdaji sklepa nobeden zakon ni vpoštevan, kar je gospod
Pirnat jasno navedel.

Če bi mi hoteli res dobiti takšno sodstvo in sodnike, kot
ga/jih imajo civilizirane države, bi ta hip morali zamenjati
skoraj osemdeset do devetdeset procentov sodnikov, kar
pa je nemogoče. Torej se nič ne bo spremenilo.

Zadeva je torej za sto procentov v rokah pravosodja,
tožilstvo-sodišče in nikogar več. Policija je pač policija.
Dela strogo po navodilih pa kljub temu pišejo razne
ovadbe do iznemoglosti pa nič. Spomnite se samo
primera Horvat, ko je lastnikom certifikatov brez njihove
vednosti in soglasja nakazal denar za naložene certifikate.
Ogromno tožb zoper njega je usledilo. Niti ena se še niti
začela ni, kaj šele, da bi se končala. Fant si je zadnje dni
v Sent Moricu kupil vilo za sedem in trijset milionov UER,
da je ves svetovni tisk o tem poročal.

Ko enkrat v neki manjši državici imaš toliko denarja, enostavno
plačaš sodnikom, da te "brezvezne" tožbe opustijo. Oškodovano
je okrog stopetdeset tisoč lastnikov certifikatov. Posamezna
škoda je neznatna. Okrog deset do tristo tisoč tolarjev. Znesek
pri enem samem človeku pa je okrog sto petdeset milionov EUR.

Kaj bo z našo državo? Kaj bo z tem v svetu najbolj pridnim in
poštenim narodom? Pri teh vprašanjih zdrav razum odpove.
pikam_dopust
# 20.02.2010 ob 16:50
Moj pogled na to afero, ki je nastal na osnovi faktov (izjav prič, izjav strokovnjakov,...), ki so bili objavljeni po različnih medijih:

Če si v tej državi pomemben zdravnik, ki ima osebne prijatelje tako v sami vladi, kot tudi med umetniki, novinarji in še kom, pa te slučajno med seksanjem s psi ti požro, se zgodi tole:
a) obdukcijo psov dela nekdo, ki je neposredno podrejen tvoji prijateljici na ministrstvu za kmetijstvo,
b) analizo kraja dogodka dela nekdo, ki je podrejen intimni prijateljici tvojega desetletnega prijatelja,
c) tožbo sestavlja nekdo, ki je neposredno podrejen tesnemu kolegu tiste gospe v točki b
d) o tej tožbi bo pa presojal brat kolege gospe v točki b
e) na sodišče boš prišel v spremstvu dolgoletnega prijatelja odvetnika, ki je eden (finančno) najmočnejših ljudi v državi.

Vmes se zgolj slučajno zgodi, da eden od tednikov, ki sicer deklerativno sodi na politični levico (torej na stran vlade, ki nam vlada), objavi neskončno solzavo "analizo" moje sestre, češ kako dober sem bil (celo kitaro sem se učil igrati) in da zato res ne morem tega početi. Pa za povrh se navrže še nekaj strani neskončnega zgražanja nad mnenjem ljudi, ki so besni - seveda se pri tem ukvarjamo z "besedno analizo" povedi, ki so bile pri izražanju besa uporabljene. Pri tem se seveda - verjamem, da povsem slučajno - zamolči, da so ljudje besni zato, ker ne morejo verjeti kakšno korupcijo imamo v tej državi in kako zelo sprevrženi ljudje nam vladajo.

In zdaj nagradno vprašanje: sestra je rekla, da je bil umor. Glede na to, da imajo "veze" praktično v vseh laboratorjih v tej državi (so jim delavci v teh laboratorijih praktično neposredno podrejeni), koliko jih je takih, ki še verjamejo, da se to na koncu ne bo tudi "dokazalo"?

SRAM ME JE, DA SEM SLOVENEC IN DA MI VLADAJO TAKI LJUDJE!
Veliko raje bi imel Berlusconija, z vsemi njegovimi orgijami s prostitutkami vred!
Korupcija je pa "tam-tam", kot je pri nas.
alpino
# 20.02.2010 ob 16:42
,,Drugi tir,, tej tezi nasprotuje, se ve zakaj, kajti resnica boli.
Sposojen komentar;
Ta afera do obisti razgalja vso gnilobo in plesen, ki se je naselila v vseh slojih slovenske družbene elite. Sprašujem se zakaj so tiho moralne avtoritete slovenske družbe dr. Tine Hribar, dr. France Bučar, dr. Veljko Rus in ostali, ki so postavili temelje nove slovenske države, katero pa kot požrešne podgane razjedajo razni vplivni lobiji ter formalna in tajna društva, ki so se kot kancerogena tvorba prisesali na sistem in izčrpavajo to državo in narod ter jo s svojimi pohlepnimi in nemoralnimi dejanji peljejo v ekonomski ter moralni propad. Te povampirjene elite namesto tega, da bi skrbele za razvoj celotnega sistema z ropanjem proračuna, velikim vplivom in divjo privatizacijo ustvarjajo nemogoče ekonomske razmere, kar bo slovenijo pahnilo v v brezizhoden položaj in zopet bomo postali hlapci. Ali smo zato ustvarjali to državo? Čas je da tvorci slovenske države sestopijo iz akademskih sfer na realna tla, njihova dolžnost je, da se oglasijo, kajti njihov glas šteje in ljudstvo jim verjame. Čas je za akcijo, da se odplakne te nesnaga iz vplivnega prizorišča, da se vzpostavi zakonodajni in pravni sistem, ki bo odpravil sistemske nepravilnosti ter začel sankcionirati vse akte nezakonite privatizacije, omogočil vsem nosilnim institucijam, da bodo neovirano začele opravljati svoje delo in radikalno presekale centre moči iz ozadja in vpliv tem povampirjenim elitističnim kanibalom, ki srkajo kri lastnega naroda. ........ konec citata.
Sedaj je trenutek za razkrinkanje skorumpirane politike,leve, desne, levosredinske, desnosredinske, kaonacionalne, bele, rdeče, črne, zelene, roza, itd., za razkrinkanje nosilcev naropanega družbenega kapitala, ki so se družno z odvetniki, pravniki, uglednimi profesorji, znastveniki in manipulantskimi prepisovalci in prilagojevalci zakonov združili v roparskem pohodu, kako izigrati pravni red. INSIDER-jev članek bi moral biti stokrat kopiran in stokrat ponavljan tukaj in povsod, na vsaki oglasni deski, panoju, kjerkoli v Sloveniji, na izložbah, na drevesih parkov, drevoredov, v vseh medijih,na letakih, ki bi prekrili ulice in opozarjali na zatohlost, ki jo brezsramno povzroča naša gnila, samozvana in samovšečna "elita".
Sasa1967
# 20.02.2010 ob 16:29
"Privilegirani v pravni državi hitreje uresničijo svoje interese" - Drži!

In res je, NE živimo v pravni državi !
eco
# 20.02.2010 ob 16:29
anatom
# 20.02.2010 ob 16:04
Dajmo Radovan Žerjav!!!! Mi smo s tabo!!!
tupamaross
# 20.02.2010 ob 15:12
Acer, Sizif1,
temu se po balkansko reče PRAVNA DRŽAVA. Prisežem,
da sem zadnjič bruhal, ko sem baral zakon i pomoči
ostarelim in nepokretnim osebam. Take zakone lahko
spišejo le sprevrženi človeški možgani. Dvesto členov,
pa iz nobenega člena resnično ne vidiš ali te bodo zadavili
in ti pobrali tisti denar, ko boš star. Eno od teh dveh
zagotovo bo, le iz zakona ni možno zvedeti kaj.

Kilometre dolg zakon, da je skoraj google odpovedal.
pisan je ostarele, obolele in nepokretne osebe pa ga
daj kakemu pravniku, če ga sploh razume.

Glede pravosodja, Acer, to ni nobeno pravosodje pač
pa KRIVOSODJE. Drugič malo popazi na izrazoslovje.
V tej državi bo resnično raj, ko se bo KRIVOSODJE
spremenilo v pravosodje in se bo število sodnikov
zmanjšalo za 70% in tako ujelo neko raven civiliziranih
držav pri katerih se vsi predmeti rešijo v dveh-treh letih.

Obema lep pozdrav!
eco
# 20.02.2010 ob 15:11
Še sreča da ta gospod pozna metode ZK.
R2D2
# 20.02.2010 ob 14:56
Ja tudi nek "gospod iz opozicije" ali več bi tudi rabili ... v mladosti samo to se v "Kumrovaški Školi" (baje) ni delalo pa smo sedaj tam ...
eco
# 20.02.2010 ob 14:44
Hvala Bogu, da ne odstopijo.

Zvemo več svinjarij.
sebastjan
# 20.02.2010 ob 13:57
roli
Sem stopil nekaterim na žulj?
Če bi ti "gospodje in gospodična"dobili kako ornk klafuto od svojega očeta v mladosti,bi danes vedli,kaj je prav in kaj ne
eco
# 20.02.2010 ob 13:50
Še dobro, da ni kakšnega okupatorja.
Potem bi VOS že deloval.
sizif1
# 20.02.2010 ob 13:45
Acer
Ne obupat!
V vsakem primmeru bo! Tako naprej ne gre več.
Eni kolaborirajo, eni se posmehujejo, eni pa trpijo zradi dela "kvazi" gnile države.

Spet bomo vzeli pravico v svoje roke!!!
acer
# 20.02.2010 ob 13:35
nadaljujem od prej; "pirnatova združba najmanj 50.000 €. Za vsako spremembo dobijo še nadaljnih 10.000€.
Zakon npr. ZVCP je bil sprejet leta 98 in do zdaj 42 krat dopolnjen. Čeprav bi že takrat lahko ta zakon kar prepisali od kakšne evropske države. Vendar potem za pirnatovo združbo ne bi bilo še dodatnega zaslužka!
Napisan (zakon) mora biti tako, da si brez drage odvetniške združbe že avtomatično kriv, z odvetniško združbo - nisi kriv in si oproščen, hkrati ta združba od države iztoži še veliko odškodnino.
Na sodiščih imamo za sodnike najslabše pravnike. Sodniki so tisti, ki ne morejo delati na kakšnem drugem pravniškem mestu. Ko prideš v sodno dvorano brez odvetnika, nasprotna stran pa odvetnika ima, se oči sodnice zaiskrijo. Pa ga imamo krivca si misli! Najprej se pozdravi in rokuje z odvetnikom, si izmenjata nekaj toplih besed in obudita spomin na zadnje srečanje. Kako teče obravnava je jasno.
Zato v tej skorumpirani državi ne potrebujemo sodnikov, saj je sodba vnaprej jasna. Sodnike bi potrebovali edino v primeru, ko nobena stranka nima odvetnika. Ko sodnik zagleda nekoga iz "priznane" odvetniške družbe, se mu-ji zatresejo kolena, sodba pa je njim v prid. Zaveda se, da nima smisla izrekati sodb v njihovo škodo, ker bo na višji inštanci sigurno zavržena.
Sodna praksa je naslednja; Če ima ena stranka odvetnika, ta stranka obvezno sodbo dobi.
Če imata obe stranki odvetnika; sodnik pogleda, kateri je vplivnejši (senica, čeferin..) in sprejme sodbo v njihovo korist!?
Ker se je sodna oblast tako razbohotila (imamo čez 1000 sodnikov in 1500 odvetniških pisarn, v katerih dela neugotovljeno število odvetnikov) je edina nerevolucionarna rešitev, da se sprejme zakone ki ne bodo imeli čez 700 členov ampak npr. samo 50 in bodo popolnoma jasni. Da za vsak pasji iztrebek ne bomo potrebovali odvetnika, ampak bodo tako jasni in nedvoumni, da se bomo lahko branili sami. Pa da vidimo, v kaj se bodo te številne odvetniške družbe preusmerile in kaj bodo delale čez nekaj let.
V NASPROTNEM PRIMERU PA JE IZHOD SAMO REVOLUCIJA IN LASTNOROČNO?
sizif1
# 20.02.2010 ob 13:31
Dolfek že zbira.
Ne se spraševat zakaj.
Vse ste že v postih povedali.

Vprašajte se samo: Kaj jaz lahko pripomorem?
roli
# 20.02.2010 ob 13:30
sebastian
pa kaj stresaš neumnosti.
Proračun je bil leta 2008 pozitiven
letos 1.8 miljarde minusa (PUFA)
++++++
Bajuk ni bil partijski ekonomist pač pa
se je zaradi lastnih sposobnosti
prebil do direktorja mednarodne banke.
Poglej si številke ,ki edine govorijo o uspešnosti
vladanja.Vse drugo je propaganda ta ali druga.
Številke držijo in ne lažejo.
Uporablja jih Evropa,njene bančne ustanove itd.
edino ti nič ne verjameš in ne veš.
eco
# 20.02.2010 ob 13:25
a-bra-ka-da-bra
# 20.02.2010 ob 13:11
Najbolj žalostno je to, da bomo pravično zadoščenje za g. Megliča plačali davkoplačevalci. In to kljub bogatiji, sedaj že pokojnih, odgovornih. Samo zato, ker smrdljive državne institucije niso sposobne svojega dela opraviti v doglednem času in so odgovorne za to, da g. Meglič ni dobil odškodnine od lastnikov, ko sta bila še živa.

Dediči poleg premoženja prevzamejo tudi obveznosti iz dediščine. Se pa strinjam z drugim delom, sodni procesi pri nas potekajo odločno prepočasi.
sizif1
# 20.02.2010 ob 13:04
Pa se vparšaj " U pizda, kje jst živim?
eco
# 20.02.2010 ob 13:04
Naša vlada bo prva, ki jo bodo spodnesli psi.

Bravo bulmastifi!!!!!
sebastjan
# 20.02.2010 ob 12:54
V moji domovini je potrebno formirati delavsko stranko,podobno kot na poljskem(solidarnost).članstvo je potrebno preprečiti vsem akterjem sedanje politike.
Zakaj?
Koga naj volim?
Janšo? V času gospodarske rasti je zadolžil mojo domovino preko vseh meja.(varčuj ko imaš,troši ko nimaš)
Pahorja?Pedri lahko posvajajo otroke,pasjejebci so ugledne osebe!!!!!!Povezanost oblasti,odvetnikov,"uglednih oseb",....!!!!!
Kresal?Slovenka leta!!!Odvetnikova ljubica!!Družinske povezave!!!
Golubič? Lažnivec!!V času Drnovškove vlade,kot sekretar vlade ni "jebu" predsednika vlade(ni imel časa zanj,ga je pustil čakat)
Rjavc?Patria!!! Kante!!Na splošno populist
Žerjav? V seh vladah do sedaj so bili zraven!!!
Jelinčič?Če ni spora s hrvati je tiho!!
NSI?Mi kot Slovenci smo zmagovalci 2 sv.vojne,ni se nam treba družiti z domobranci
sizif1
# 20.02.2010 ob 12:50
Zato pa folk, a še ni dovolj? Kaj še rabite, da se zbudite?
Jaz že čistim in mažem apovko!
gugugaga
# 20.02.2010 ob 12:48
pravna država v kateri pravniki uničujejo pravo s tem, ko si jo poderajajo za lastne interese.
še vedno verjamete, da se bo zadevi prišlo do dna? jaz sicer ne, imam pa kopico novih imen na moji črni listi.
acer
# 20.02.2010 ob 12:47
Testen navaja, da imamo brezplačno pravno pomoč zgledno urejeno! Očitno živi v neki drugi državi in nekem drugem pravnem sistemu. Tisti ki je kdaj iskal to pomoč, bi mu hitro razložil.
V sloveniji se od leta 92 izvaja razporeditev kapitala. Revnim in manj premožnim se pobere vse. Za 200€ ti zarubijo stanovanje, zato tudi imamo toliko brezdomcev in ogromno število tistih, ki bodo to v kratkem postali.
Tehnika izvedbe je naslednja;
Napiše se zakon, avtorji so pirnat in združba. Zakon mora imeti čim več členov in lukenj, mora večkrat letno spremeniti, predvsem pa mora biti čim bolj nejasen. Za vsak zakon dobi ta pirna
tolovaj
# 20.02.2010 ob 12:46
Včasih so rekli psi lajajo, karavana gre naprej. Danes pa lahko mirno rečemo psi so mrtvi in njihov lastnik, karavana se bo malo "odžejala" in bo šla spet naprej.
otto bizantiski
# 20.02.2010 ob 12:31
Ich bin ein Bullmastifen
sizif1
# 20.02.2010 ob 12:18
alpe3
DOBRO!
provokatorr
Saj zato se pa represivni organi , v času recesije, krepijo, se jim daje ogromna pooblastila, se jim dovoljuje odločitve o življenju in smrti.
Vsak jager menja stolček ne pa rit!
datura007
# 20.02.2010 ob 12:16
Seveda, povsod manipulirajo z mnozicami - to je bistvo politike. Na bruhanje mi gre, vcasih je bolje vedet manj -npr. EDVARD BERNAYS vas bo naucil marsikaj sobralci - google it! Ampak to kar se grejo sedaj je pa prevec - dvojna merila povsod, gospodarstvo, politika, zdravsto. Dve vrsti pri zdravnikih - za elito in za stevilke. Kaj je njihovo zivljenje vec vredno? Pravna drzava?!? Mlad sem, vsak cent ki se ga bo dalo ga bom dobil in tudi vsak cent, ki se ga bo dalo prisparal ga tudi bom, do te nase ogabne macehe. Absolutno vse legalno, po crki zakona, sistem dela za iznajdljive. Ko pa pride cas pa adios rodna zemlja, ne vidi me vec, kvecjemu za dopust.
Bedaki, mozgani in denar vam bo pobegnil iz tega bolanega okolja, zal mi je za vse druge, res, ampak sam nocem da mi otroci rastejo v okolju z taksnimi moralnimi standarni. Ce pa pride ulica, dam podporo z udelezbo pa naj bo katerakoli opcija, intelekt vcasih odpove in ni drugega kot da se na kriz pribije te dvolicneze laznive.
provokatorr
# 20.02.2010 ob 12:12
Vladajoče elite (levi in desni) so leta 1991 izkoristili našo pijanost, ki jo je povzročila osamosvojitev, našo evforijo po tem, ko smo postali svobodni in so takoj začeli počasi krasti, sprejemati zakone, ki so usterzali samo njim, sprejemali so zakone, ki so delodajalcem tolerirali neplačevanje plač, ki so posameznikom omogočali iskanjelukenj v zakonih, zakone, ki so tisoče ljudi vrgli v revščino, istočasno pa so z njimi nekateri neverjeto obogateli.

In mi, pijani, veseli, nismo rekli ničesar, dokler ni postalo prepozno.
Ko smo se streznili, pa je elita že tako močna, da jo bomo težko vrgli v jamo in zakopali.

Politika pa je seveda neprestano delala v interesu elite. Že od časa Drnovška naprej, do danes, čisto vsaka vlada.
R2D2
# 20.02.2010 ob 12:01
NO COMENT
alpe3
# 20.02.2010 ob 11:58
Odličen članek na to temo:

http://www.dnevnik.si/debate/kolumne/104
2339151

Bravo g. Mastnak!

LP
sizif1
# 20.02.2010 ob 11:57
Ne tehnična vlada.
Potrebujemo čistilko "ala Dolfe"!
mumija
# 20.02.2010 ob 11:55
TEHNIČNA VLADA !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
sizif1
# 20.02.2010 ob 11:55
Živela Udbomafija! Če nebo druge pa menjajmo narod, da nebo več težil.
pis
# 20.02.2010 ob 11:54
Nasprotujeta, ker sta egoista, ki se okoriščata s privilegijem in jim takšen sistem ustreza.

Teza pa še kako drži. Iz prve roke.
oljka
# 20.02.2010 ob 11:48
Kaj pa prašičje gripe pa ni več-pa se sploh ni bilo potrebno cepit-je kar sama izginila...
alpe3
# 20.02.2010 ob 11:39
Uf, še vedno cel kup novega v komentarjih bralcev....

#

JOŽE BARIČEVIČ-udba,ozna,sodnik v povojnih sojenjih/sin-Saša,hči Dea DEA BARIČEVIČ-lastnica lekarne BARSOS,predavateljica...SAŠO BARIČEVIČ-lastnik zasebne klinike BARSOS(pregledi podjetnikov,slovenske visoke politike,parlament...kjer je zaposlenih 40 doktorjev iz UKC-od tega le 2 z dovoljenjem delodajalca.Okoli l.2000 je želel prevzeti Rimske Toplice s pomočjo odv.Senice ,a mu to ne uspe.------ZDENKO ROTAR-oficir ozne,udba,sodelavec Ribičiča, in nekdanji KUČANOV svetovalec.Preganjal predvsem katoliško usmerjene-npr.nadškof VOVK,ki ga na žel.postaji polijejo s katranom in zažgejo,vendar opekline preživi.......Torej(glej enc.zgod.)sta bila oba -Jože Baričevič in Zdenko Rotar povezana z medvojnimi in povojnimi zadevami......ZORA ROTAR,hči Zdenka Rotarja postane partnerica Saše Baričeviča.Nekje od l.2003 se oba pojavljata v javnosti zaradi bulmastifov.Medtem ZORA ROTAR umre-pred letom ali več-zdaj policija sumi,da .....pse si prilasti SAŠO BARIČEVIČ,vendar se ne ve,če ima sploh dokumentacijo o lastništvu..............njegov odvetnik v boju za pse je M.SENICA.........VLOGA RAJKA ROTNERJA-to je stric KATARINE KRESAL-on izda pozitivno strokovno mnenje o tem,da popolnoma vsi objekti ustrezajo varni namestitvi psov,da obstajajo trije pesjaki, da so na terenu bili opravljeni pregledi itd........ VLOGA UPRAVNEGA SODIŠČA-višji sodnik BOŠTJAN ZALAR (pri LDS vodi odbor za pravosodje),sicer brat ALEŠA ZALARJA,pravosodnega ministra.BOŠTJAN ZALAR izda sodbo,ki ne zdrži pritožbe in s tem razveljavi odločbo VURS-a za evtanazijo psov.S tem se odprejo vse poti za ustanavljanje komisij.SENICAin BARIČEVIČ vztrajata pri strokovnem mnenju RAJKA ROTNERJA in ga želita vsiliti kot člana zadnje komisije,a jima ne uspe.Zadnja komisija,ki jo ustanovi kmet.ministrstvo odloči o vrnitvi psov.....SONJA BUKOVEC-nekoč direktorica agencije za privatizacijo...sodelovala z M.SENICO in S.BARIČEVIČEM,ko je le-ta želel prevzeti reh.center Rimske Toplice.Danes je sekretarka na Pogačarjevem ministrstvu,bila je prva na kraju dogodka,15 let prijateljica z družino BARIČEVIČ.
nixo
# 20.02.2010 ob 11:35
Včeraj sem na POPu poslušal Senico kako je prav histerično odgovoril novinarki, da NI RES, da ima v Sloveniji kdo večje praviice kot nekdo drug. Za kozlat!
Pentagram
# 20.02.2010 ob 11:35
Kaj pa pravna država SDS+Barbara d.o.o., kjer se zalagajo depeše, preganja v imenu države novinarje ki niso všeč J, zaposluje lastne otroke mimo vrste, kjer se ob nadzoru ugotovijo hujše nepravilnosti pri delovanju tožilstva.....
pinkobalinko
# 20.02.2010 ob 11:25
Najbolj žalostno je to, da bomo pravično zadoščenje za g. Megliča plačali davkoplačevalci. In to kljub bogatiji, sedaj že pokojnih, odgovornih. Samo zato, ker smrdljive državne institucije niso sposobne svojega dela opraviti v doglednem času in so odgovorne za to, da g. Meglič ni dobil odškodnine od lastnikov, ko sta bila še živa.
Pa to še zdaleč ni edini primer, ko je mali človek ostal "na suhem" zaradi sprenevedanja po sodiščih. Zadnjič sem zasledil prispevek o gospe, ki je namesto pošteno plačanega novega avta dobila limono, pravdanje s prodajalcem pa se je vleklo toliko časa, da se je slednji vmes upokojil in mu sedaj, ko je gospa dobila pravdo, nimajo več česa rubiti.
Odvetnik Matoz, ki si rating dviguje s številnimi tožbami proti državi, skupaj z žrtvami kranjskega bombnega napada toži, seveda, državo (!!), katere nesposobne institucije niso bile sposobne zagotoviti ustreznega varovanja skladišča na pivškem, od koder so bile bombe ukradene. In, na žalost, posredna odgovornost države tukaj dejansko res obstaja. In bomo spet plačevali. Ampak, važno, da imamo vestnega predsednika vlade, ki si, v skrbi za državni budžet, plačuje kave iz lastnega žepa, s čimer bo v vsem svojem mandatu (če ga bo oddelal do konca), prišparal par tisoč evrov.
eco
# 20.02.2010 ob 11:18
Ubogi psi.
Heroji.
Razkrinkali so pkvarjenost vladajoče garnitura.
KanoN
# 20.02.2010 ob 11:18
"klik" je samo odgovor 2blondu
eco
# 20.02.2010 ob 11:15
@KanoN
To dokazije samo to, da je Jarc hotel, da psi ostanejo v zavetišču.
tupamaross
# 20.02.2010 ob 11:09
Nekdo se je dobesedno polastil države. Mene, Vas,
Vaših družin, Vaših otrok, Vaše sreče, Vaše prihodnosti...
Ustvaril si je zasebno policijo, podredil si sodstvo,
tožilstvo = Pravosodje, Ustavno sodišče...

In, kaj zdaj. Kako to zlo onemogočiti takoj in zdaj? To
v svojih izjavah zahtevata tako prejšnji predsednik države,
kot prejšnji predsednik vlade! Kdo je dolžan takoj in zdaj
ukrepati in zadevo rešiti?
KanoN
# 20.02.2010 ob 11:08
klik
eco
# 20.02.2010 ob 11:05
Slavko Ziherl se še ni nič pojavil in nudil moralno podporo princeski.
blef
# 20.02.2010 ob 11:03
George Patton - Žerjav se je vsaj upal Zidarju gor postavit!
tupamaross
# 20.02.2010 ob 11:02
Otto Bizantinski,
zelo lepo in jasno povedano. Vendar, kako to zlo
onemogočiti in narodu pomagati?
2blond
# 20.02.2010 ob 11:01
Na 24ur.com je bil zjutraj objavljen dokument, ki je govoril o posredovanju ministra v vladi jj, Iztoka Jarca v zvez bulmastifov.

Sedaj sta članek in dokument izbrisana.

Enakost pred zakonom?
Zasebni ali javni interes?
otto bizantiski
# 20.02.2010 ob 10:57
Majhnost države in medsebojna poznanstva med ljudmi sicer še ne pomenijo, da je vse skupaj ena sama mreža korupcije, elitizma in klientelizma. Po drugi strani pa se prepogosto izkaže, da je tudi ali prav to naša družbena realnost.

Ne strinjam se samo v tem v delu "sicer še ne pomenijo,"
tonmajsel
# 20.02.2010 ob 10:45
pa sej je zmer tko blo in bo. enkrat so priviligerani eni drugič drugi[/url](nikoli nasprotniki sistema)smola pa je da večina nas pa ni priviligirana nikoli ne glede na čigavi strani smo. tonmajsel vas ma rad
tupamaross
# 20.02.2010 ob 10:41
Spoštovani gospod Schrei,
ali Vam je znano, da smo po BIG BENGU najbolj poštena
država. Pustimo nas! Dajmo primer Žužul. Fantt čez noč
v Vašingtonu, Dubrovniku, Splitu... naredi resnično vile. Si
v Zagrebu kupi par stanovanj, enako v Splitu, Dubrovniku
in še marsikje na svetu.

Privedejo ga pred sodnike, mu pokažejo dokumente, ki so
bili neizpodbitni in, ki dokazujejo, da več milionov davka ni
svoji državi plačal. Dobesedno je izjavil:

"Spoštovano sodišče seznanjam, da mi ni bilo znano, da
se od tega mora plačati davek!?" Sledi oprostilna sodba
na vseh inštancah. Gospod Žužul je pred tem nekaj let bil
minister za zunanje zadeve.

Ko so sodnika, ki je izdal prvo sodbo, novinarji vprašali,
kaj bo sedaj, če se vsi bodo sklicevali, da jim ni bilo znano,
da se od tega in tega mora plačati davek? Odgovoril jim
je, da če se pišejo Žužul, lahko bodo to izjavili. Mimogrede,
med tem je rok za plačilo davka zastarel.

Pa poglejte Hrvaško, ki nenehno ponavlja, da je pravna
država. Enako Kosovo, Makedonija, Črna gora...

Schrei, kaj ste Vi pravzaprav skušal povedati?
moonylink
# 20.02.2010 ob 10:38
"Zdej pa še nekaj za moje standardne minuse. Vsi kalimerovci mi ga takoj dajte, da vam ne bo treba vsega prebrat:

Glavna tragedija je da se še vedno ukvarjamo s temi prekletimi psi. Eni pa izumljajo vedno znove teorije zarote in jih obešajo na pse. Glavna novica že tri tedne. Kolk daleč smo že prišli? So sedaj že kar vsi ministri vpleteni? A smo že prišli do dela, ko JJ ugotovi, da so bili psi v resnici komunajzarski vesoljci in da je vsega kriv Kučan?
Potem se najde en braindead politik in začne s tem samozadovoljnim pootročenim cinizmom ker ve, da je to dovolj, da celo svojo volilno bazo spet dovolj razpizdi, da bodo še več klobasarij napisal v komentarjih kot pod to novico in ga s še večjim fanatizmom podpiral. Glavno da je nekaj tapametnih, ko pod vsako novico napiše dol z vlado in gremo na ulice. Glavno je, da se oglasi tista mojca in potencira tiste najbolj primitivne izjave do neba."

Podpis Schrei. Janša in Žerjavček sta pogruntala kam piha veter ljudskega srda in sta hitro razpela vsa jadra.

Takšne manipulacije pa za razliko od afere bulmastifi seveda niso nekaj pritlehnega in izprijenega, saj Janez in Rado svoje že tako pritegnjene volilce dodatno nategneta kar brez dildota.
gushtr
# 20.02.2010 ob 10:36
Pravna država je ''sveti gral'' pravnih teoretikov. Gnanje za njim (pa čeprav le ''deklaratorno'') pa je v družbi povzročilo iveč škode kot razni -izmi.
eco
# 20.02.2010 ob 10:33
V vladi je panika.
Levi že iščejo naslednika Pahorju.....
eco
# 20.02.2010 ob 10:29
Čudno se mi zdi, da Zoki še ni dal podpore Katarini.

Se boji negativnih točk na prihajajočih volitvah?

Vsaj moralno oporo bi ji lahko nudil. Klinc pa taki prijatelji.

A je mogoče na smučanju?
2blond
# 20.02.2010 ob 10:29
Zdravniški lobi, sodniški lobi, gradbeni lobi, cestni lobi, železniški lobi, bančni lobi, sodniški lobi, odvetniški lobi...

Oni si praktično sami pišejo zakone s pomočjo vas poslancev, poslanskih skupin.
Oni dobivajo nepovratne, nekrite, nezavarovane... kredite.
Oni imajo privilegije!

Navadnega državljana zakon vedno udari po žepu, ne dobi kredita, mu rubijo...(brezpogojno, brez usmiljenja, točno po črki zakona)!

Enakost pred zakonom, ja pa ja, KJE, v kateri državi?

Z denarjem si kupiš VSE, pravno "zaščito", luknjo v zakonu, nedolžnost, izigraš zakone...

Enakost v zakonu se zgolj lepo bere v slovenski ustavi.
Schrei
# 20.02.2010 ob 10:25
Zdej pa še nekaj za moje standardne minuse. Vsi kalimerovci mi ga takoj dajte, da vam ne bo treba vsega prebrat:

Glavna tragedija je da se še vedno ukvarjamo s temi prekletimi psi. Eni pa izumljajo vedno znove teorije zarote in jih obešajo na pse. Glavna novica že tri tedne. Kolk daleč smo že prišli? So sedaj že kar vsi ministri vpleteni? A smo že prišli do dela, ko JJ ugotovi, da so bili psi v resnici komunajzarski vesoljci in da je vsega kriv Kučan?
Potem se najde en braindead politik in začne s tem samozadovoljnim pootročenim cinizmom ker ve, da je to dovolj, da celo svojo volilno bazo spet dovolj razpizdi, da bodo še več klobasarij napisal v komentarjih kot pod to novico in ga s še večjim fanatizmom podpiral. Glavno da je nekaj tapametnih, ko pod vsako novico napiše dol z vlado in gremo na ulice. Glavno je, da se oglasi tista mojca in potencira tiste najbolj primitivne izjave do neba.
social
# 20.02.2010 ob 10:24
Pravne države ni, pa lahko trobijo razni strokovnjaki kar hočejo, tisti ki so to preizkusili na lastni koži vedo za kaj gre, pravice na sodišču ni, to izjavljajo tudi sodniki sami na zaslišanjih. Če obstaja le en primer, kjer je pogorela pravna država, obstaja sum da je nekaj narobe, če je teh primerov več sploh ne vem kaj je tu za razpravljat. Razpravljamo lahko le o tem kako naj se to prepreči. Kaj lahko storimo, da nam državo ne ukradejo? Bojim se da nam jo za vsakih 5 let nekdo ukrade.
svetovljan
# 20.02.2010 ob 10:24
To je v vseh segmentih zivljenja od pridobivanja sluzbe naprej. Najlazje se je sprenevedat in tiscat glavo v pesku. Na zalost razlike so.
eco
# 20.02.2010 ob 10:22
Predlagam, da podremo spomenik revolucije in naj bodo tam trije bulmastifi.
Če ne drugo, bo lepše za pogledat.
eco
# 20.02.2010 ob 10:19
Psom je treba postaviti spomenik, ker so razkrinkali "dve pravni državi"
To je dogodek dvajsetletja.
Cicibanka
# 20.02.2010 ob 10:15
Sončica, saj znaš, če hočeš. +
V tej državi bi morali tudi uveljaviti nek kodeks, da vsaka "prijateljska usluga" v javnem sektorju (pa naj bo to posredovanje za parkirni listek), stane dobrotnika službe. Potem bodo imeli tudi javni uslužbenci, ki so verjetno res velikokrat v zoprnih situacijah, dober izgovor, da ne posredujejo.
tupamaross
# 20.02.2010 ob 10:15
Potegnite vzporednico zadeve gospoda Šuštarja, ki
je po vseh vidikih prava kriv in je tudi bil obsojen. Naj
mi oprosti, da ga omenjam.

Sedanja zadeva je večtisočkrat hujša in bolj kriminalna,
kot je njegov primer. Celo, pojavljajo se isti akterji, kot
v njegovi zadevi, le da je v zadevi Šuštar bilo govora o
nekaj stotisoč EUR in grožnjeh s smrtjo, v tej in podobnih
zadevah pa je v igri stotine milionov ali celo milijarde
EUR in nepojasnjene smrti pripadnikov elite. Razen tega,
se v tej in podobnih zadevah resnično pojavljajo dokazi
o direktni povezanosti z italijansko in drugo mafijo. In
po tem, naj bi sodnik sodil, tožilec preganjal, policija
raziskovala (v obratnem vrstnem redu sem namenoma
navedel potek) zadeve, kjer bi v nevarnosti bili vsi njihovi
družinski člani. Ali je lahko nekemu "normalnemu" ali
kriminalcu ali zločincu dovoljeno, omogočeno, da pride
pred sredstva javnih obveščanj in preprosto pove, da
je popolnoma na pošten način prišel do milionov EUR?
Kriminalce se sploh ne sme pustiti pred TV ali pisati o
njihovih izjavah v časopisih. Lahko se le poroča o poteku
preiskave, sojenja in podobno. Nekaj takega, kot se je
zgodilo v primeru Šuštar.

Spoštovani gospod Žak Širak, Kol, Berluskoni... se ponižno
odzivajo na sodna vabila in se jim sodi. Pri nas dovčerajšnji
"pikzimerji" zaničujejo sodstvo, ker so gospodje v politiki,
lahko kradejo, goljufajo, naročajo umore...

Če ne gre drugače, bo treba zaprositi neke evropske inštitucije
za pomoč, ker tako več ne gre in ne more iti. Če to javno in
pred celim svetom priznata prejšnji predsednik države in
prejšnji predsednik valade, je go alarmantno.
George Patton
# 20.02.2010 ob 10:14
Ja, seveda...strokovnak za predore, ki se podirajo nas bo učil o pravni državi.
2blond
# 20.02.2010 ob 10:12
Za "priviligirane" ste krivi POSLANCI, POSLANSKE SKUPINE.

Vi sprejemate, v našem imenu-(ironija) take zakone, ki omogočajo NEENAKOST pred zakonom
(z denarjem je mogoče nemogoče)!

Vsaj 90% poslancev je zlorabilo naše zaupanje, 100% pa so naše zaupanje izgubile VSE poslanske skupine!.

KDO bo NADZOROVAL NADZOROVALCE?

VLada odloča o tem KAJ JE JAVNI INTERES?! Halo, je to demokracija?
Schrei
# 20.02.2010 ob 10:11
A ni nobeden opazil kakšen nesmisel je to pisanje?

"Prepogosto pridemo do ugotovitve, da pravna država za vse ljudi ni povsem enaka"
Če država ni enaka za vse ni pravna. Stavek nima smisla. Isto ko omenjajo dve pravni državi. To pač pomeni ne-pravno državo. Isto pomeni že ko enkrat omeniš priviligiranost to v trenutku izključi pravnost.
Ne vidim poante, da vse te besede uporabiš v enem stavku.
tracer
# 20.02.2010 ob 10:07
Kaj čmo, Slovenija je majhna dežela in se zagotovo na določenih vplivnih položajih najdejo znanci, ki ti pomagajo pri takšnih in drugačnih poslih. Ni hudič, da se ne bi dalo kaj pod mizo uredit, če se gre pa za večje denarce se pa odnosi še bolj poglobijo. Dobro, to velja predvsem za tisto "elito", delavke za tekočim trakom o takih ugodnostih lahko le sanjajo.
alpe3
# 20.02.2010 ob 10:06
Kot meni, je stopnja pravne zavesti nizka, posebej nizka je zavest o odgovornosti pri ljudeh na javnih položajih in z javnimi funkcijami.

Tako je! Tudi to nam očitno dokazuje bulmastifgate! Če bi bilo drugače, bi vsaj polovica vpletenih sama takoj ponudila odstop - ne pa, da se v neskončnost izgovarjajo, prelagajo odgovornost eden na drugega, ko pa to ne gre več, pa po golobičevsko priznajo, da so se sicer zmotili, a odgovornosti in kazni za povzročitelje "napake" zopet nobene...

LP
alpe3
# 20.02.2010 ob 10:00
Teršek, sicer predavatelj na Univerzi na Primorskem, je pojasnil, da se včasih to kaže tako, da pravna država nadzorno ali kaznovalno ljudi s privilegiji sploh ne zaobjame. Drugič tako, da je do njih prizanesljivejša. Tretjič tako, da ti ljudje lažje in hitreje uresničijo svoje pravice ali druge interese. Nenazadnje pa tudi tako, da ti ljudje neposredno vplivajo na značilnosti in procese pravne države, je prepričan.

Tako je! A kaj storiti, da bo drugače?
alpe3
# 20.02.2010 ob 09:57
Pirnat: To bi v bistvu pomenilo, da nimaš pravne države, če imaš dve pravni državi."

Bister mož - prav to vam skušamo dopovedati in prav to dokazuje afera bulmastifgate! Naša država ni pravna država, pač pa kvečjemu pravniška!
alpe3
# 20.02.2010 ob 09:52
Pirnat: Ne morem pa pritrditi splošni oceni, da gre za sistem, v katerem si premožni privoščijo več," je še dejal.

G. Pirnat: res mislite, da vam bo kdo verjel, da pri nas gre za sistem, v katerem si premožni privoščijo popolnoma enako, verjetno pa v večini primerov celo manj, veliko manj, kot nepremožni...
blef
# 20.02.2010 ob 09:19
G. Testen, kaj v zadevi Meglič je spornega in nejasnega, razen morda višina odškodnine?
1. Psi so ga pogrizli
2. Ve se čigavi so bili psi, ( če teh podatkov ni je kriva država, ker dovoli pse brez lastništva )
3. Izmikanje sodišču, ( razne bolezni, stresi, službena odsotnost itd, izmikanje sodišču podpira sodišče samo, saj upošteva vse mogoče izgovore in si s tem niža avtoriteto in povečuje izigravanje ),
4. Upoštevanje raznih izvedenskih mnenj, za katere pošteni sodniki trdijo, da so še za WC neuporabna, ker se mnenja vsaj 90% kopirajo iz prejšnjih nastajajo tudi napake zaradi površnosti, vplivajo pa tudi na izide sodb.
5. Vzvišen odnos sodnic do strank.
mojca111
# 20.02.2010 ob 09:18
Problem je, ker so ravno tisti na glavnih pozicijah, ki zagotavlja pravno državo (Kresal, Zalar, LDS), ki so to pravno državo izigrali do obisti.

Kresalka tuli, da smo vsi enaki pred zakonom, ven pa lezejo bulmastifi, Ram Invest, vila v Luciji na območju, ki je zaščiteno.
eco
# 20.02.2010 ob 09:06
>>>>>
tupamaross
# 20.02.2010 ob 08:59
Da ne bom naredil spoštovanemu gospodu Janši krivico,
navodim, da je v neki drugi zadevi dobesedno izjavil:

"SMRT RAZGALILA DELOVANJE MAFIJSKEGA OMREŽJA!"

Enako on, kot spoštovani gospod Kučan sta povedala popolno
resnico. Pri nas to sploh ni več neka "moderna" vladavina prava,
pač pa vladavino COSA NOSTRA, pred katero bi se italijanska
mafija osramotila. Moti pa tako javno početje in tako javen kriminal,
češ saj nam nihče nič ne more.

Vsa država bi morala podpreti in sprejeti izjave in spoštovanega
gospoda Kučana in spoštovanega gospoda Janše in se takoj
začeti boriti z vsemi sredstvi proti te MAFIJI.
eco
# 20.02.2010 ob 08:56
tupamaross
# 20.02.2010 ob 08:45
Sodniki izdajajo sodbe v vseh zadevah (kazensko, civilno,
gospodarsko, upravno - na vseh inštancah), ki so resnično
sramotne za to državo. Sodniki so se celo po sorodstveni
strani (materialni dokazi) razporedili na Okrožno, Višje in
Vrhovno sodstvo in isti ljudje odločajo na vseh treh inštancah.
Od leta 1995 ni ene sodbe, ki ne bi bila lahko sporna.

Spoštovani gospod Kučan je bil več kot deset let predsednik
te države. Ponovil je nenehne navedbe moje malenkosti in
mu bom dosmrtno hvaležen.

Pravosodje je SRCE sistema. Če ne dela pravilno (ritmično),
pač pa nepravilno (aritmitično), je država z takim sodstvom
svetovna sramota. "Apatija, strah..." Točno to! Na Pravosodju
so smeti, ki jih je potrebno počistiti, vendar se mora strogo
voditi račina, da smeti ne bodo tiste, ki bodo čistile.

Spoštovani Gospod Testen je vrhunska kvaliteta in človeka
in sodnika, vendar je preveč človek in premalo Vrhovni sodnik.
Od svojega predhodnika je nasledil grozljivko, ki jo je uspel
le delno sanirati (v času prejšnje vlade). Stanje se pred
njegovim "odhodom" srhljivo slabša in je točno, da se ljudi
loteva apatija in strah. Le sodnik je tisti, ki lahko ljudjem
povrne voljo do življenja in duševni mir in nihče drug.

Sedanja "AELITA" ni sposobna sodišču dajati navodila. Prvič,
gre za sorodstvene povezave in klijentilizem in drugič, umsko
tega ni sposobna.

V enek komentarju sem že napisal, da je Njemški general
Gering dal izjavo, da ko sliši besedo KULTURA, mu roka
avtomatsko seže tam, kjer bi morala biti pištola.

Enako se zgodi pri meni, ko slišim besedo PRAVNA DRŽAVA!

Ogromno jih sploh ne ve kaj to pomeni pa to besedo v politične
namene tudi do stokrat dnevno izgovorijo. Ali je v sodstvu sploh
možne rešitev?

Rešitve v našem sodstvu ni! Rešitev ni možna! Kaj bo? Ne vem!
eco
# 20.02.2010 ob 08:34
The Silence of the Bullmastiffs
nr.1
# 20.02.2010 ob 08:28
Vprašanje za g. Pirnata - kje vi žitite??? Na zadnjem primeru z g,Bariševičem se točno vidi, da obstajojo dvojna merila za elito, ki z denarjev in vplivom lahko vse doseže in navaden državljan kot je g.Meglič-prva žrtev pa še po 3-letih muk ni dosegel nič in kot zgleda je vse skupaj vprašanje, če bo sploh prišel do svoje pravice. Iz politično higieničnih razlogov bi morala odstopiti cela vlada in to že včeraj... to bi bil prvi korak k demokraciji naše države.
galoper
# 20.02.2010 ob 08:27
Osnova problema je v prevelikem številu predpisov, ki tudi navzkrižno urejajo podobna stanja in s tem nastane nujnost posredovanja odvetnikov, ki jih lahko plačajo je ljudje z več denarja. Od tu naprej se začne razlikovanje in večanje razlik in pravdni postopki se vlečejo. Tudi sodišče v Strassburgu je že preobremnjeno. Drugačna vlada je postala nujnost.
blef
# 20.02.2010 ob 07:57
G. Pirnat, a vi ne živite v Sloveniji?
toya
# 20.02.2010 ob 07:57
Niti prebrala nisem vsega, ker se pišejo same neumnosti, vsak po svoje napiše...eni se potrudijo bolj zakomplicirano pisati, da navadna raja ne bi razumela, drugi napišejo kratko in jedrnato z vsemi bistvi! In tudi jaz bom kratka in jedrnata...že 18 let se v politiki obračajo eni in isti ljudje, le da so nekaj časa zlds, potem ld, pa lds, pa sls, sds....vse je ista mineštra. Vsi povezani, nihče brez greha. In če bi hoteli res neodvisno preiskavo v primeru Bariševiča, bi bilo potrebno poklicati zunanje neodvisne preizkovalce.
Glede pravne države....obstaja le pravna država za elito...ostali smo pa raja ali dobimo, če kaj ostane. Pravno se počutimo le pri plačevanje doavkov ...na žalost. Pa lep vikend vsem!
sunshine girl
# 20.02.2010 ob 07:33
Testen točno ve, koliko sodb pade na vrhovnem sodišču:
- zaradi tožilcev, ki preganjajo nekaj, kar se nato izkaže, da sploh ni bilo kaznivo dejanje...temu so velikokrat vzrok tudi krive ovadbe, čeprav potem tak ovaditelj ni kaznovan....,
- koliko sodb pade na vrhovnem sodišču točno zaradi tega, ker sodniki pri svojem sojenju slepo sledijo tožilstvu in policiji ter njihovim dokazom na prvi stopnji in se niti ne potrudijo raziskati, ampak kar udarijo s kladivčkom....kriv je, briga njih, kako se bo potem znašel...
ustavni sodniki pa tudi dobro vedo, da so imenovani v državnem zboru, kjer ima politika glavno besedo, torej povezava politike seže tudi na Ustavno sodišče.

V sloveniji je znanje posameznikov o tem, kakšne pravice jim daje ustava, na tako nizkem nivoju, da je to v korist vsaki vladajoči eliti. samo družina je torej tista, ki otroka pripravi oziroma vzgaja v duhu spoštovanja vseh človekovih pravic, vzgaja v spoštovanu moralnih in etičnih vrednot. Takšni posamezniki so lahko mirno pristaši leeve ali desne politične opcije, ker je za njih popolnoma normalno, da bodo sodili v skladu s pravnim redom, ki temelji vedno na morali in etiki. Ker drugače ne more biti.

Posamezniki, ki so vzgajani v veri, da so eni in edini, da so drugi ljudje smeti, da jih lahko poškoduješ, si nasilen do njih, da jim lahko kradeš, da jim lahko lažeš, da jim lahko vzameš njihove pravice in jih prisvojiš sebi, takšni ljudje bodo tudi kot sodniki tako sodili.

zato se mi zdi zelo pomembno, da se celotna družba postavi na nov temelj, da na novo postavimo, kaj je vrednota, kaj je morala, kaj etika, kaj je prav in kaj je narobe. in predvsem da se vedno sliši glas žrtve, da družba ve, kaj in kje je narobe, da se to odpravi.

Če bomo še naprej poslušali glas storilcev, se nam slabo piše. Če bomo pa še naprej tiiščali glavo v pesek in namerno dopuščali napake najvišjih državnih funkcionarjev brez da bi za to dobili sankcijo, se nam pa sploh slabo piše.
Zato so moralne obsodbe vredni vsi tisti, ki se kljub svojemu znanju, kaj pravna država je in predvsem kaj državniška funkcija je, sprenevedajo.
etul
# 20.02.2010 ob 07:19
po zdaj znanih podatkih bi bilo najbolj etično če bi odstopila cela vlada in se formira popolnoma nova ekipa.Glede na dejstva in mnenja Pirnata,Testena... je delna krivda tudi na sodstvu torej tudi pravosodnega ministra,kmetijski minister je tako že vse povedal,notranja ministrica je tudi deloma vpletetena.
Kazalo