Referendum 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.1 od 14 glasov Ocenite to novico!
Ani Bidar, Civilna iniciativa Resnična resničnost
Gostja klepetalnice je bila Ani Bidar. Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Referendumski klepet: Civilna iniciativa Resnična resničnost

MMC-jeva klepetalnica
7. september 2017 ob 11:36,
zadnji poseg: 7. september 2017 ob 12:54
Ljubljana - MMC RTV SLO

Gostja MMC-jeve spletne klepetalnice v okviru referendumske kampanje je bila predstavnica Civilne iniciative Resnična resničnost Ani Bidar.

Organizatorji referendumskih kampanj v klepetalnici pojasnjujejo svoja stališča glede drugega tira. Vsi se strinjajo, da ga Slovenija potrebuje, niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa, koliko zanj plačati in kdo naj ga gradi.


Poleg Bidarjeve nas ob 14. uri čaka še klepet s predstavnikpm družbe DRI, Upravljanje investicij, Družba za razvoj infrastrukture, d. o. o., Robertom Oblakom, ob 10. uri pa smo že gostili Metoda Dragonjo, predstavnika družbe 2TDK.

Celoten klepet si lahko preberete spodaj!



T. H.
Prijavi napako
Komentarji
galoper
# 07.09.2017 ob 11:59
Je to ista oseba, ki dela reklamo za predsedniškega kandidata g.Šiška?
Guinness
# 07.09.2017 ob 12:34
Njen intervju na kratko: "Nisem strokovjak, izracunov nimamo, alternative nimamo, projekta ne poznam dobro, drugi tir rabimo".
Cervantes
# 07.09.2017 ob 11:53
Civilne iniciative so žal naša Resničnost.
samyyy44
# 07.09.2017 ob 12:48
Kako je lahko fb skupina iniciativa? Kako je lahko proti drugemu tiru, ko sploh nima altrnative? Sploh ne zna utemeljit, kaj se ji zdi sporno v zakonu o drugem tiru. Pa še reklamo dela za nekega kandidata za predsednika, za katerega prvič slišim.
bleeeee
# 07.09.2017 ob 12:21
Je to ista oseba, ki dela reklamo za predsedniškega kandidata g.Šiška?

Mislim, da. Seveda bo za to verjetno treba najprej spremeniti zakonodajo, ki prepoveduje opravljanje javne funkcije pravnomočno obsojenim na kazen zapora. Zblojenci.
čik
# 07.09.2017 ob 12:14
Civilna iniciativa je v bistvu FB skupina, ki se bori za resnico in pravično državo. Borimo se za transparentnost financiranja.

čak mal,ali to pomeni,da lahko odprem FB skupino in serjem po vsemu?
Acinho
# 07.09.2017 ob 13:15
Čakte a zaradi tovrstnih iniciativ gremo na referendum, ki stane koliko že? Pa to je tragikomedija. Način komuniciranja kot prvo, da o praznih odgovorih sploh ne govorimo. Več vsebine slišimo v gostilniških debatah.
Ursula2012
# 07.09.2017 ob 13:12
Kaj tako nestrokovnega pa že dolgo ne. Zakaj gredo miljoni za referendum o vsebini katerega tudi predlagatelji sami nimajo pojma? Butale.
Guinness
# 07.09.2017 ob 13:13
Pa še reklamo dela za nekega kandidata za predsednika, za katerega prvič slišim.

Blagor tebi
gregaa
# 07.09.2017 ob 14:51
@Optimist99
dejstvo je da je izbrana trasa najbolj optimalna, ampak če slednje na nek strokoven in razumljiv način ne predstaviš javnosti se začnejo dogajati zadeve kot se trenutno.

sploh pa da ti en duhovnik leto dni nabija o vlečnici za 1750t vlake in država in njene inštitucije niso sposobne zavrniti strokovno take neumnosti je pač žalostno
Mirko Tipka
# 07.09.2017 ob 13:30
Zakon sem v celoti prebrala, ni važno kateri člen je sporen. Zakon je v celoti sporen. Na referendumu bomo zavrnili zakon v celoti ne po členih.

po tem odgovoru, mi je vse jasno... da ima gospa druge interese kot kaj je dobro za Slovenijo.
gregaa
# 07.09.2017 ob 12:37
cel kup nekih društev, niste pa sposobni dobiti enega strokovnjaka za železnice, ki bi lepo razložil zakaj je vladni predlog za drugi tir najbolj primerna različica.
rajko234
# 12.09.2017 ob 14:57
Zanimivo branje. O projektu gospa Ani vema samo to, da je proti
Guinness
# 07.09.2017 ob 15:27
dejstvo je da je izbrana trasa najbolj optimalna, ampak če slednje na nek strokoven in razumljiv način ne predstaviš javnosti se začnejo dogajati zadeve kot se trenutno.

Predstavljeno je po mojem cisto ok. Problem je, da ljudje nasedajo poceni populizmom opozicije.
katja79
# 07.09.2017 ob 14:52
Če nas takšni strokovni odgovori in argumenti (ne dvomim, da jih bo glede na prijavljene organizatorje referendumske kampanje v prihodnjih dneh še veliko) + visok nivo komunikacije ne bodo prepričali, potem res ne vem, kaj nas bo.....
Mirko Tipka
# 07.09.2017 ob 13:35
Sem postavil konkretno vprašanje gospe Ani. Kako je s pregledom projektov glede na to, da obstajajo listine/dokumenti/pogodbe/aneksi s podpisi ljudi. In tu se vidi, kdo je kaj podpisoval.

Pa žal nisem dobil odgovora... kot je že sama povedala: ni strokovnjakinja, pamet nam pa soli. Hvala za tako demokracijo.
čik
# 07.09.2017 ob 12:09
jaz se ne strinjam,da potrebujemo drugi tir.zaprite tisto smrdljivo in izkuriščevalsko luko koper pa tudi drugega tira ne rabmo :)
meteor
# 18.09.2017 ob 08:47
Komentatorji pred mano so vsi po vrsti podpisani s psevdonimi, ki se jih ne da povezati z imeni in priimki. Veliko večino se bere kot propagando proti načelni, jasni besedi Ani Bidar.

Volivcem ni treba biti strokovnjak za odločanje.
Ali res potrebujemo zakon za cca 30 km proge. Vedeti moramo da imamo v Sloveniji 1.200 km prog. Referendum razkriva popolni strokovni diletantizem tako Ministrstva za infrastrukturo kot 2TDK. Npr. na njihovih straneh se je dalo prebrati različne podatke o istem. Tako glede hitrosti tovornih vlakovnih kompozicij (160/100/ 85), kot glede vrednosti investicije (1,4 /1,2 /0,98 milijarde eur), stalno zavajanje z filmskim prikazom kjer vozi POTNIŠKI VLAK in ne tovorni, zavajanje s tem da jasno ne povedo, da so bili projekti narejeni za ENOTIRNO PROGO.
Zanimivo je tudi rušilni potencial KRAŠKEGA PODZEMLJA, in je projektno ŠE NERAZISKAN (kraški predori, jame, porečja so drevesno prepleten sistem, ki bi ga morali tudi po Natura 2000 še posebej varovati). Ni izdelan investicijski načrt, Zakon je bil sprejet po hitrem postopku brez ustrezne javne in strokovne razprave (3 delovne dni smo lahko dajali samo mnenja in pobude k predlaganemu zakonu)...

Hvala vsem, ki so razkrili DILETANTIZEM v vrhu državnih investicij kar je podlaga da do tega ne bo več prihajalo. Kritiki Zakona o Drugem tiru so odrešitev, saj je dosedanja makro gospodarska politika v RS POGUBNA. Več.
Optimist99
# 07.09.2017 ob 14:45
@gregaa
tistih nekaj slo stroovnjakov za zeleznice je delalo, dela ali si obeta dodatne studije na projektu. to je zlata jama za par teh strokovnjakov. Enako kot so bila arheološka izkopavavanja za 3,4 podjetja ob izgradnji AC kriza. Nihce ne bo sel proti.

Pri TES6 so bili vsi NTF profesorji ZA, ceprav so vedeli, da je cena nerealna in bo izguba.
Haloo
# 07.09.2017 ob 12:23
@čik - (07.09.2017 ob 12:14)
Osvobodi se in povej kar te muči ali razveseljuje. FB nima omejitve, če si kolikor toliko....
Disfenocingul
# 07.09.2017 ob 12:15
@ čik

Kakšna je vpletenost Luke Koper v te rabote, se bo pokazalo ravno pri 2. tiru.
Haloo
# 07.09.2017 ob 11:59
Kako si razlagate aroganco vlade, njenih predstavnikov, na pomisleke 20 let starih načrtov, ki jih izražajo nasprotne strani? Ali bi bilo modro ustaviti konje za dodatne raziskave in ponovno odločanje? Ali bi bil dvoletni zamik neodgovoren in škodljiv? Hvala!
Srečni Luka
# 07.09.2017 ob 12:14
Ja to je pa klub čistokrvnih Rdečih Kapic
Kazalo