Referendum 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 1.6 od 13 glasov Ocenite to novico!
false
Igor Zorčič, SMC Foto: MMC RTV SLO

Dodaj v

Referendumski klepet: SMC

Klepet v okviru referendumske kampanje
15. september 2017 ob 09:00,
zadnji poseg: 15. september 2017 ob 10:52
Ljubljana - MMC RTV SLO

V okviru referendumske kampanje je bil gost MMC-jeve spletne klepetalnice Igor Zorčič, poslanec SMC-ja v državnem zboru.

Organizatorji referendumskih kampanj v klepetalnici pojasnjujejo svoja stališča glede drugega tira. Vsi se strinjajo, da ga Slovenija potrebuje, niso si pa edini pri tem, kje in kako naj bi potekala trasa, koliko zanj plačati in kdo naj ga gradi.

Seznam vseh klepetov v okviru referendumske kampanje

Gosta spletne klepetalnice bosta tudi predstavnik Strokovne skupine JD, Julij Bertoncelj, ob 11.45 uri, ob 14. uri pa bo gost predstavnik ŠUS - Štajerske uporniške skupine, Ivan Bolfek.



T. K. B.
Prijavi napako
Komentarji
Zmerni
# 15.09.2017 ob 10:33
Še vedno je preveč neznank, zato ne zaupam predlogu o 2.tiru.
danimmc
# 15.09.2017 ob 10:29
Mene zanima koliko nas bo letno koštalo podjetje 2tdk.
Poleg tega me zanima koliko let bo to trajalo. (45?)
Ter kam bo porabljen ta denar.
uiophjk
# 15.09.2017 ob 10:46
da se uvajajo nove dajatve - vse z namenom, da tega ne bi plačevali davkoplačevalci.

Hm, ker avtoprevozniki niso davkoplačevalci?
tuintam
# 15.09.2017 ob 10:33
To, pa oprostite, da bo nekdo z zakonom dobil tir v petdesetletno LAST in lastniško 'upravljanje', je vprašljivo! Bog ve kaj od predvidenega bo sploh uresničil in kaj bo za njim ostalo, kaj bo prodal in odpeljal ipd. Ne morem verjeti! Zakon?
uiophjk
# 15.09.2017 ob 10:45
Je pa prav in korektno do davkoplačevalcev, da se na to opozori, ker se v kampanji predstavlja kot strokovna, neodvisna javnost, kar ni - v resnci predlaga novo varianto drugega tira z žičnico, ki bi dvigovala vlake, kar pomeni, da promovira storitve, ki jih trži preko svoje družbe.

Skratka, problem ni v tem, da Duhovnik ponuja tehnično nemogočo rešitev, ampak samo v tem, da bi z njo lahko zaslužil.
projektant
# 15.09.2017 ob 10:23
G. zorčič pa brani g. Petriča, ki ima letno 400 milijonov prometa po logiki poslanca Zorčičla, ki ime podjetja zamenjuje z osebnim računom. Tako odvetniki so pravi božji dar za Slovenijo.
SEMAINO ali sploh razumeš kaj pomeni podjetji ali zasebni račun. Kolikor vem ima Duhovnik podjetje Dr. Duhvnik in preko deset zaposlenih. Poleg tega je predstojnik laboratorija LECAD s 25 zaposlenimi.
Preprosto DELA!
Homer.
# 15.09.2017 ob 10:54
Financiranje brez Madžarske pomeni večji delež lastnega, beri, financiranja s strani davkoplačevalcev.

To absolutno ne drži!
Madžarska bo dobila v dobi odplačevanja proge povrnjen vsak cent vloženega denarja. Še več, ker bo Madžarska najela kredit po slabših pogojih kot ga lahko Slovenija, bo to na koncu za nas dražje.
Se pa lepo sliši, da bo Madžarska "dala" 200 milijonov .......
danimmc
# 15.09.2017 ob 10:34
Zanima me tudi koliko ljudi bo zaposlenih v podjetju 2tdk.
Če so znana imena bi rad vedel tudi kdo je oziroma bo zaposlen v temu podjetju.
uiophjk
# 15.09.2017 ob 11:00
@Homer.

gre za tipičen način prikrivanja javnega dolga. Če država sama vzame 200M kredita je to javni dolg. Če podpiše pogodbo, po kateri bo Madžarski v 45 letih plačala 400M, to ni.

Grki so bili mojstri v takih metodah (oziroma Goldman Sachs, ki jim je svetoval). Oni so prodali prihodnje dohodke loterije, mi pa prihodke od cestnin.
slovboy
# 15.09.2017 ob 10:57
Dr. Duhovnik ponuja cenejšo, inovativno, slovensko varianto, ki pa je politika ni hotele niti
poslušati, kaj šele razpravljati o njej, Dr.Damjan je oblikoval pametnejše finaciranje, pa tudi ni prišlo do razprave s strani politike in dravnih organov. V obeh primerih so se potrudili, da bi javnost čim manj izvedele o tem. Termini bi bili krajši in še ceneje bi bilo in to javnost ne ve, ker se razni Zorčiči in državni sekretarji zelo trudijo, da bi oblatili druge, sami pa ponujajo meglo.
Zato sem proti tako gradnji, čeprav nujni za SLO, ki že v osnovi tava v neznankah!
Zmerni
# 15.09.2017 ob 10:46
a. 1cm proge preko 500€?
b. koliko bo država plačala za industrijski tir do Magne?
AlBundy
# 15.09.2017 ob 10:27
Zorčič in ostala plenilska tovarišija iz najbolj etične stranke že dobro vedo, kaj je bilo obljubljeno Madžarski, da bo za 200 mio 45 let solastnica drugega tira. Da njihove arogance, zavajanja, sprenevedanja in laganja, da za pridobitev evropskih sredstev in izgradnjo nujno potrebujemo zakon, kjer prednjači Jure Leben, master of science, Združeno kraljestvo Velike Britanije in Severne Irske, državni sekretar, sploh ne omenjam.
uiophjk
# 15.09.2017 ob 10:18
@projektant:

z upoštevanjem 17 promilov naklona in 2 promila trenja: 373kN. Preveč za eno Siemensovo lokomotivo, brez problema za dve.

Kako pa ti komentiraš, da bi Duhovnik med Divačo in Prešnico uporabil traso stare proge z naklonom 20 promilov?
Zmerni
# 15.09.2017 ob 16:12
samyyy44: 960 mio€ za 27km= 355€/cm proge. To je startna vsota, ki bo na koncu presežena za vsaj 1-3x. Tega nihče ne ve, ker projekt nima zgornje meje.
tuintam
# 15.09.2017 ob 11:04
Zmerni
Ko pravniki vodijo državo , gre vse v k....


V bistvu se motiš, ko to dobronamerno govoriš... Ker nekateri strokovnjaki lahko nestrokovno uničujejo stroke, pravniki ostale ali pa pravo tudi kar samo sebe ... Imaš različna prava, vojno, diktatorsko, mirnodobno ... različna stanja, različna pooblastila. Vse je pravno korektno. Ni pa vse nujno primerno trenutku.

V aferi Treuhand (lastninjenje NDR) so Nemci že leta 1993 pravno javno raziskovali, če je sploh kaj možno vpisati na kak konto družbe in to. če je bi socialistični družbeni kapital sploh kdaj res družbeni. Pravno gledano (odvisno od pravnikov in njihove strokovnosti seveda, pa komu pripadajo) si ga je prilastil upravitelj, ki je sebe pravno izenačil z družbo (češ da je oblast isto kot ljudstvo, da je ljudstvo na oblasti, ko s tem seveda ljudstva pravno ni več in se pooblastila oblasti povečajo), kasneje je pa s tega upravitelja zadeva lastniško prešla na novega upravitelja Državo. Tiste davkoplačevalske CELOTE pa kot pravne osebe nikoli sploh pravno opredelili niso. Pravniki, ja... Pa tolmači strokovnosti, ja ... Pooblastila je pa skupaj s prisvajanjem pravne identitete celote upravitelj ohranil ... Zanika družbo še dalje, češ da je on družba in da je on ljudstvo itd. ... Z ustavo, da je mera polna.
Zmerni
# 15.09.2017 ob 11:02
Bolje, da dr. Duhovnik naredi posel za 1 mio € in je celotna investicija nižja od vladne, ki bo eskalirala proti 3 milijardam €.
tuintam
# 15.09.2017 ob 10:51
Med gradnjo teh tunelov na neki drugi trasi od sedanje, seveda v vzdrževanje obstoječih tirov ne bo vlagano ničesar. Tudi pa ne verjamem, da je ev. kasnejša razgradnja pošteno vkalkulirana v investicijo. Tudi to ne, da naj bi upravitelj Država kak izdelek kdaj komu predal ipd... Strošek za obstoječe čaka naprej, dobiček bo pa 'lastnikov'. Zapovrh bi ta lahko staro progo prodal še preden bi zgradil kakšno novo ipd. In tako se bo stara proga v petnajst letih pa mogoče tudi zares sesula na tiste vasi, katerih vaščani sedaj tako navijajo za novo... Saj je logično in znano, da ko se ukine kakšno nuklearko, da cel kup ljudi brez kontrole prekupčuje z izotopi... Pa da tudi zato imaš potem Krimske zasedbe na silo ipd. Da je treba za staro skrbeti, za razne smeti, tudi še dolgo potem, ko se kaj ukine ali pa nadomesti... Takle zakon je čisti nonsens in povsem nestrokovna zadeva. Koncesija ne bi smela pomeniti že kar lastništva - in s tem odpovedi vseh zahtev do prvotnega lastnika (ki se ga s tem opetnajsti). Seveda pa za 'naše' dejansko to to pomeni, kar so vpisali celo v ustavo ...
semaino
# 15.09.2017 ob 10:37
G. Zorcic ima filozofijo, da lahko samo tujec zasluzi in da dr. Duhovnik ne sme!

Lahko samo tujci, ki jim bodo vrnili denar.

Ce bi v ZDA in Nemciji tako razmisljali bi nam Nemci cistili stranisca, ker ni jih mi njim.

Kdaj bomo dobili vlado, ki bo podpirala Slovenca, da izpelje kaksno inovacijo in jo proda celemu svetu? A moramo imeti same taksne kekce na oblasti, ki nimajo pojma o zivljenju in so ljubosumni na vsakega, ki je sposobnejsi od njega?
projektant
# 15.09.2017 ob 10:04
Ali je kdo sploh izračunal, kolikšna je vlečna sila v tunelu pri naklonu in 2000 ton masi vlaka?
če ne zante ne blebetajte, ker je škoda!
Hitrost v tem delu bo komaj 40 km/h pa še ve bo cvililo.
Kdo pozna projektanta te trapaste izvedbe??
zlobniCO2
# 15.09.2017 ob 10:01
aha nisem sploh gledal na višinsko razliko.
K_ris
# 15.09.2017 ob 09:58
@zlobniCO2

Pomisli, kaj se zgodi z naklonom, če traso skrajšaš, višinska razlikapa je še vedno 450 metrov.
zlobniCO2
# 15.09.2017 ob 09:55
zakaj trasa naredi takšen ovinek proti italiji ? ni bolj smiselno da gre bolj naravnost ?
janezi
# 16.09.2017 ob 15:05
trasa je bila takrat določena pod drugimi zahtevami -Italija.
tuintam
# 15.09.2017 ob 11:29
Pravna država v resnici pomeni, da se tudi davkoplačevalsko celoto ščiti lastniško-pravno. Ne z oblastjo, pač pa lastniško-pravno celoto tudi pred samo oblastjo. V tem je celo pa bistvo. Ne z upravitelji, pač pa lastniško-pravno tudi davkoplačevalsko celoto pred njimi... Kot subjekt, ki pa tokrat ni upravitelj (tu je razlika s socializmom ipd.). Za ekstenzijo lastniškega prava gre. Od tu sploh izraz. Seveda da pa glede tega kako izraz tolmačiti, na netu piše vse možno in vse mogoče. Naši pravijo, da je pravna država ladavina (pravnikov), ko ravno to vladavina ni, še najmanj pa (pravnikov) ... Povem na netu, da sedaj malo bolj glasno piše pač tudi to.
veza
# 15.09.2017 ob 17:03
Gradbeno dovoljenje je bilo izdano aprila 2016, kje je bil Duhovnik takrat?
Trasa je bila določena v času druge Janševe vlade, zakaj takrat VILI ni protestiral?
Zemljišča so bila do nastopa te vlade odkupljena že skoraj vsa, kje je bil P. Damjan?
Je pa res, da so sedaj spremenili projekt v dvotirnega, se pravi, dve tunelski cevi s po eno progo in za to varianto je potreben dodatek k gradbenemu dovoljenju, kako je s tem postopkom, pa nihče nič ne pove, niti nikogar ne zanima!
veza
# 17.09.2017 ob 05:21
janezi
# 16.09.2017 ob 15:05

trasa je bila takrat določena pod drugimi zahtevami -Italija.

trase zaradi padca ne moreš drugače potegnit
samyyy44
# 15.09.2017 ob 13:39
960 milijonov evrov/ 27 km = 355 evrov na kilometer proge
Če bi Duhovnik izdelal boljši načrt za progo od trenutnega, bi verjetno zaslužil. Vendar njegova proga poteka skozi vodovarstvena obomočja, ima prevelik naklon (vlake bi morale vleči žičnice), pa še gradnja njegove proge bi ovirala promet na sedanjem tiru.
Nekdopac
# 15.09.2017 ob 10:17
@semaino

Poslanec Zorčič ti je samo lepo razložil, kakšni interesi so pravzaprav v ozadju g. Duhovnika (torej osebno-zasebni), da je sedaj proti 2 tiru; po moje je že prav, da se tudi tega zavedaš ;)
Kazalo