Referendum 2018
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.0 od 26 glasov Ocenite to novico!
Vili Kovačič se je tudi na razpisani datum za ponovno glasovanje pritožil na vrhovno in na ustavno sodišče. Vrhovno sodišče je pritožbo že zavrnilo. Foto: BoBo

Dodaj v

Ker 13. maj ostaja datum referenduma, že tečejo roki za referendumska opravila

Kampanja se bo uradno začela 13. aprila
3. april 2018 ob 08:49,
zadnji poseg: 3. april 2018 ob 12:22
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Pred ponovnim glasovanjem na referendumu o zakonu o drugem tiru, ki bo 13. maja, se začenjajo referendumska opravila. Vsi, ki bodo želeli vstopiti v referendumsko kampanjo, se lahko do 17. aprila prijavijo kot organizator kampanje.

Ker je vrhovno sodišče zavrnilo pritožbo Vilija Kovačiča na datum, ki ga je Državna volilna komisija izbrala za ponovitev referenduma, začenjajo že danes teči roki za izvedbo referendumskih opravil. Vrhovno sodišče je pritožbo sicer zavrglo, ker nima pooblastila za presojanje ustavnosti in zakonitosti določitve datuma glasovanja na referendumu. Kovačič se je pritožil tako na vrhovno kot ustavno sodišče, ker želi, da bi ponovljeno glasovanje izvedli skupaj z državnozborskimi ali jesenskimi lokalnimi volitvami, saj bi tako po njegovih besedah glasovalo več ljudi.

Že prejšnji teden je sicer pobudnik referenduma napovedal, da v primeru morebitnega neuspeha s pritožbo in poznejšim referendumom ostaja možnost pritožbe na rezultat ponovljenega glasovanja. Pravi, da bodo "cirkus vrteli do onemoglosti, da se bo neizvajanje zakona podaljševalo".

Glasovanje po pošti, voliščih omnia
Uradna predreferendumska kampanja se bo začela 13. aprila. Trajala bo do 11. maja opolnoči.

Volivci, ki stalno prebivajo v tujini, bodo lahko na referendumu glasovali po pošti ali na diplomatsko-konzularnem predstavništvu, a morajo to do 27. aprila sporočiti DVK-ju. Tudi volivci v bolnišnicah, zaporih ali domovih za upokojence bodo lahko glasovali po pošti, za tak način glasovanja pa se morajo prijaviti do 2. maja. Na enak način lahko glasujejo tudi invalidi.

Volivci, ki bi želeli glasovati zunaj kraja stalnega prebivališča, bodo to na dan glasovanja lahko storili na posebnih voliščih, imenovanih omnia. Do tega dne bo mogoče zaprositi tudi za glasovanje na domu, za glasovanje v Sloveniji pa se lahko prijavijo tudi volivci, ki sicer stalno prebivajo v tujini. Rok, do katerega je mogoče zahtevati posebne oblike glasovanja, je 9. maj.

Med 8. in 10. majem pa bo na sedežih okrajnih volilnih komisij oziroma upravnih enotah glas mogoče oddati predčasno.

Septembra glasovalo 20,5 % volivcev
Referendum o zakonu o drugem tiru je potekal 24. septembra, udeležilo se ga je 20,55 odstotka volilnih upravičencev. Zakon je podprlo 53,47 odstotka vseh, ki so veljavno glasovali, proti pa jih je glasovalo 46,47 odstotka.

A. S.
Prijavi napako
Komentarji
Seneca
# 03.04.2018 ob 09:05
Referendumi, kjer nihče od nas ne ve kaj je prava resnica so povsem nepotrebni. Nihče od nas resnično ne ve katera varianta tira je resnično najboljša, kakšna je prava cena izgradnje itd. Mi lahko glasujemo o zaprtju trgovin on nedeljah, o večinskem sistemu volitev itd. Takšne strokovno finančne odločitve pa se prepusti politikom in se jih v primeru korupcije ali malomarno narejenih izračunov kasneje tudi kazensko sankcionira!
SamoRes
# 03.04.2018 ob 08:54
Sam se te farse ne bom udeležil, po novem je dovolj, da ostanemo doma in referendum pade.
Zakonodajo pa je treba spremenit, da ne bo več možno, da bi nek posameznik oviral voljo ljudstva in delo države.

Vili Kovačič je izjavil:
Tudi če izgubimo, ostaja možnost pritožbe na izid. Ta cirkus bomo vrteli do onemoglosti. In se bo neizvajanje tega zakona še podaljševalo.
OMNIC
# 03.04.2018 ob 09:27
Državljan(?) K: Tudi če izgubimo, ostaja možnost pritožbe na izid. Ta cirkus bomo vrteli do onemoglosti.
Pa še to: Hočem 97.000 €.
Vsakemu pametnemu zadosti.
stewie
# 03.04.2018 ob 09:14
Fino. Zdaj pa dokaži še, kako neki je vladna kampanja imela vpliv na narod, da je večinsko ostal doma, od tistih, ki s(m)o že šli, pa je tesna večina obkrožila ZA.
Po tej logiki je bil protizakonit še marsikateri drug referendum, tudi tisti o vstopu v zvezo NATO. Bomo še tistega razveljavili in ponovili? Jaz sem ZA, ker vem, da nas bo večina obkrožila PROTI.
za_vse_sem_sam
# 03.04.2018 ob 09:26
Očitno vas bo zelo malo na tem referendumu. Tudi jaz imam tega dovolj.
KLIPAN
# 03.04.2018 ob 09:06
Ostanimo doma, proti Viliju in sds, za napredek!
SamoRes
# 03.04.2018 ob 09:34
Vili Kovačič je v postopku odločanja o referendumski zakonodaji na ustavnem sodišču zahteval izločitev sodnikov Mateja Accetta in Jadranke Sovdat. Meni, da sta sodnika med drugim v konfliktu interesov.

Zanimivo, da ga ne moti izjava ustavnega sodnika Klemna Jakliča

Klemen Jaklič:
»Zdaj je JJ dokončno največja osebnost slovenske zgodovine. Kdor se temu smeji, se mu bodo nekoč smejali naši otroci in otroci naših otrok.«
SKing
# 03.04.2018 ob 09:30
Določeni referendumi so preprosto neumni. In ta je eden izmed njih.

Ljudstvo ne more odločati o vsem - je pa to zelo prikladen izgovor za politiko v slogu "ljudstvo zavira" in podobno.
BlackCatXing
# 03.04.2018 ob 10:39
@Seneca # 03.04.2018 ob 09:05
in
@cgn # 03.04.2018 ob 09:55
Se povsem strinjam. Edino vprašanje, ki bi lahko bilo referendumsko je:" Ali podpirate gradnjo drugega tira?" Vse ostalo pa je za strokovnjake - geografe, geodete, gradbince, ekologe, finančnike, investitorje... itn.

@Ata
# 03.04.2018 ob 09:15
Tako pa se izkorišča slabo volilno udeležbo za uveljavljanje napačnih odločitev.

Ata, na tistem, ki zahteva referendum je, da mobilizira dovolj volilcev ne pa na Vladi. Vlada je svoje naredila - pripravila zakon. Če ga kdo hoče spodbijati, mora imeti dober argument, da zvabi zadostno število volilcev na volišča. Če mu to ne uspe je pa to njegova krivda. Ali pa mogoče nas volilcev, ki se nočemo iti igric ene politične stranke s sateliti v ospredju?
Dokler pri nas ni z zakonom določeno, da je neudeležba na volitvah in referendumih kaznivo dejanje, je prosta presoja volica ali se ga bo udeležil ali ne.
Nizka udeležba na referendumih je stalnica in ravno zato so določili kvorum. Brez kvoruma, bi lahko samo en človek, ki bi volil podprl ali zavrnil predlagan zakon.
Nizka udeležba je od nekdaj znak da populacije tema ne zanima, je prekompleksna ali pa enostavno ne vidijo razloga za udeležbo.

@Vongobongo
Aja pa po Vilijevem planu izgubimo Evropski in Madzarski denar ;)

Če Vili zmaga bo razliko pokril iz svojega žepa. Saj se bori zato, da ne bomo davkoplačevalci preplačali "Cerarjevega" projekta. Njemu so skrb slovenski davkoplačevalci, ne pa od kje bodo prišli milijoni, ki nam jih bodo namenili drugi.
maja kibira
# 03.04.2018 ob 10:00
Enkrat smo ze izrazili svojo voljo zato jo se enkrat ne bomo...adijo 3 milijoncki nasega denarja..Takih in podobnih Vilijev imamo pocasi ze dovolj
cgn
# 03.04.2018 ob 09:55
Take referendume bi blo treba preprečit da državljani odločajo o nečem ki niso strokovnjaki za to. Primer: sedaj je vlada Cerarja malo osovražena zaradi neuspehov na drugih področjih pa pride neki Kovačič in hoče to nezadovoljstvo državljanov izkoristit da sesuje en projekt vlade zaradi nekaterih osebnih koristi. On ve da volivci niso strokovnjaki in volijo drugače od racionalnega zaradi čustev. To ni nič drugega kot zloraba referenduma.
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 09:37
SamoRes

Jaklic nam bo se zakuhal stalo , ki jo nebo mogel prebavit. Pol bo pa zabavno. ;)

Ps ; ocitno so vsi nasi sodniki politicno obarvani ;) Kaj naj recem , zelo neprofesionalno ;)
KLIPAN
# 03.04.2018 ob 09:34
Vili, Ata in sds se bojijo samostojnega referenduma.
Zelo dobro se zavedajo, da kvoruma ne bo.
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 09:33
Desni piskajo o datumu referenduma , ker vejo da nimajo podpore med drzavljani. Tako bi se radi izognili sramoti, ker bo spet padu zaradi neudelezbe. Ta mantra , da ima vlada moc , kdo bo sel na volitve , pa je itak za crknit od smeha ;)
Gams
# 03.04.2018 ob 09:46
ma kdo nas farba Vili Kovačič je bil v Odboru 2014 pred sodiščem za Janšo
cgn
# 03.04.2018 ob 09:42
Kako naj verjamem Kovačiču da trasa ni dobra če ni strokovnjak za to. To kaže da dela samo iz škodoželjnosti do slovencev in jim dela škodo ker zavira gospodarstvi, dela nepotrebne stroške z referendumom in ostalim, vznemirja prebivalstvo in v tem postavlja konkurenčne države v prednostni položaj.
sani_hot
# 03.04.2018 ob 09:39
blagor državi, ki nima slovenskih sodišč

pobudnik zakona (vlada) mora zagovarjati stališča za in proti zakonu

in tako je odločilo sodišče v Butalah
stewie
# 03.04.2018 ob 10:00
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 09:45
JJ proba kaznovat volilce , ker niso volili za njih ;)
Ps ; so pa razlozili , kako so prsli do tega zneska ;)


A da so? Jaz sem samo nekaj zasledil, kako so jamrali, da gre za neizmerljivo škodo, vendar so se pa iz dobre volje pripravljeni pomiriti s tisto cifro. Češ, da naj bo narod še vesel, da so tako skromni in da lahko naredi nekaj dobrega zanje.
Za JJ pa je itak jasno, da je velik domoljub in ima še kako rad Slovenijo, edino ljudje ga večinoma motijo. On bi najraje zamenjal še narod, pravi demokrat!
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 09:57
Ubistvu je logicno , SDS in sateliti imajo stare volilce. Njim je vseeno ce se gradi na kratek ali dolgi rok uporabe. Ker ko njih nebo vec , to nebo vecnjihov problem. Na kratek rok uporabe , pa se lahko v casu njihovega zivljenja tolcejo po prsih, lej kaj smo zgradili ;) Otroci bojo pa jeza j..... cez 15let ;)
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 09:54
a.vehar

Loh bi zgradil za ta denar 2 tira, a bi jih cez 15let ze obnavljal in se enkrat tok kesa porabili, da o vzdrzevanju poceni gradnje sploh ne govorim ;p

Eni res neznate gledat na dolgi rok ;)
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 09:48
cgn

Je pa Duhovnik strokovnjak ;) Ce zmaga Vili , bo Duhovnikova firma imela posel. Plan , ki ga je naredil , pa nas bo stal v 20letih vec kakor vladni. Ker ni narejen za dolgi rok uporabe in vzdrzevanje je drazje ;)
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 09:45
stewie

JJ proba kaznovat volilce , ker niso volili za njih ;)

Ps ; so pa razlozili , kako so prsli do tega zneska ;)
SamoRes
# 03.04.2018 ob 09:37
Referendum o zakonu o drugem tiru je potekal 24. septembra, udeležilo se ga je 20,55 odstotka volilnih upravičencev. Zakon je podprlo 53,47%

Sedaj bo udeležba še manjša, referendum bo ponovno padel, ker bodo ljudje bojkotirali. Večina je zakon podprla in so jim uničili glasove.
Tao3
# 03.04.2018 ob 11:33
Viliju in SĐS bomo izstavili račun na volitvah junija ...
stewie
# 03.04.2018 ob 10:32
Hehe, in kako bi dokazali vzročno zvezo med Patrio in volilnimi izidi? Znajo pa nasmejati ti SDSovci, čeprav se bojim, da mislijo smrtno resno.
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 09:41
SamoRes

Sj tega jih je strah. Desnica se je slabo odrezala na predsedniskih volitvah, referendumu in zdaj se enkrat referendum , pol pa volitve. Ce bojo se tukaj imeli slabe rezultate , pol so resnicno zaplaval ;)
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 10:19
darevasiljev

Mal si poglej kateri projekt nas bo vec stal v 20letih ;)
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 09:49
Cgn

Aja pa po Vilijevem planu izgubimo Evropski in Madzarski denar ;)
Partizan Miha
# 03.04.2018 ob 16:08
Pa dobro. Koliko me bo ta vili še koštal ?! In to samo zato, ker njegov stric iz ozadja ne more biti pri koritu, ko se bo gradilo drugi tir. Res mam že dovolj tega cirkusa !! Ne grem na referndum ! Na ta prvega sem šel, bil sem za, tudi sedaj sem za, ampak vili me ne bo šetal, ko enega majnega kužka na te njegove refendume !!
samburin
# 03.04.2018 ob 11:51
Spet zavajanje , vrhovno sodišče ni zavrnilo ampak zavrglo pritožbo g. Vilija. Menda je razlika !
oliva
# 03.04.2018 ob 11:15
... in ker menda Kovačič že vnaprej napoveduje nove pritožbe in blokiranje, je to dejansko grda zloraba referenduma.
Je kakšen vzvod, da se to lahko sankcionira?
oliva
# 03.04.2018 ob 11:13
"Ta Vilijev drugi referendum JE NEUSTAVEN ! O istem zakonu po ustavi NI MOŽNO dvakrat odločati v pretečenih manj kot 12 mesecih."

Pa še to, noro!
Najnorejše.
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 10:24
stewie

Tko neko je slo to ;)


" S tožbenim zahtevkom želijo nekaj manj kot 900 tisočakov, po Janševih besedah gre za neko minimalno oceno škode. Iz tabele, ki so jo vložili v spis, je razvidna razlika med tem, koliko sredstev iz proračuna so dobili na podlagi doseženega volilnega rezultata in predvidevanj, koliko bi lahko dobili, če tega "političnega procesa" ne bi bilo, je še pojasnjeval predsednik SDS.

Afera Patria je po mnenju tožnikov vplivala tako na volilno udeležbo kot na volilni rezultat. "Če protipravnega ravnanja v procesu Patria ne bi bilo, bi stranka SDS na predčasnih volitvah v letih 2011 in 2014 dobila vsaj tako visok odstotek glasov kot na volitvah leta 2008," ocenjujejo."
KLIPAN
# 03.04.2018 ob 10:03
Vemo kdo je bil zraven pri Teš6 in vemo kdo je bil na vladi, ko se je izkopala bančna luknja.
In tile bodo sedaj o "transparentnosti in previsokih stroških"???
SDS-ovci nas res imajo za totalne budale.
KLIPAN
# 03.04.2018 ob 09:33
@Ata
"Se strinjam. Oba, ti in SamoRes ostanita doma če tako želita, odgovorni državljani pa bomo medtem opravili svojo pravico in dolžnost do domovine!"

Ti le opravljaj "dolžnost do domovine". Prav nič ne bo pomagalo.
svabo
# 03.04.2018 ob 15:14
Že sama odločitev ustavnega sodišča, ki je nakazala odločitev, ki jo je potem prepustila vrhovnemu sodišče jasno kaže, da smo v državi državljani talci nedelovanja sistema delitve oblasti. Deklarirano po Ustavi RS v državi vlada ljudstvo. Ljudstvo, ki je v primeru zadnjega referenduma spregovorilo in preko instrumenta direktne demokracije tudi odločilo. Tako kot od prvega referenduma/plebiscita naprej. Zelo sem se potrudil in iskal v arhivi kako je potekala agitacija za plebiscit še bolj za NATO in EU. Država je zapravljala milijone, nikjer pa nihče ni agitiral proti.......Tudi država ni agitirala proti. Torej so tudi ti referendumi, kadarkoli je država zapravila 1 euro samo za agitacijo za eno odločitev protiustavni. In to naj zdaj razume državljan te boge deželice. To jasno kaže krizo institucij pravne države. Še posebej kaže na krizo ustavnega sodišča. Ki je po mojem skromnem mnenju resno zašlo s poti in se začelo vmešavati v ostale veje oblasti, celo v tem primeru povoziti najvišje izkazano voljo ljudstva. Zato res ni trenutek, da bi razmišljali o nebulozah nekega gospoda, ki je v svoji preprosti logiki čisto spontano izjavil, da ni pritožb boljši projekt temveč nagajanje...... Zatorej človeka ki zlorablja postulate pravne države nima smisla še dodatno izpostavljati. Družba mora resno razmisliti o tem, da se najde volja za sklenitev novega družbenega dogovora. Spisati novo ustavo, definirati mejna področja natančno in s tem preprečiti ustavno zlorabo. Hkrati pa popolnoma na novo definirati vlogo ustavnega sodišča. Verjetno celo tako, da se kandidate žreba in da je pravnik samo eden od devetih članov ustavnega sodišča. Če res želimo popraviti zlorabljeno demokracijo v Sloveniji.
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 14:36
Ata

" Levičarji in zagovorniki ropa stoletja, kar ta zakon prinaša, pa imajo potemtakem otročje volivce, saj bi sicer dojeli, da jih bodo okradli in žejne pripeljli čez vodo!"

No ja levicarji smo res po vecini mlajsi od SDS fanov ;p Glede na tvoje super znanje o izgradnji , me cudi da podpiras Vilijev nacrt. Ocitno bos sel zejen cez vodo ;p
stewie
# 03.04.2018 ob 14:00
Tako je, SamoRes.
Lepo ubogaj Ateja - če bo udeležba na referendumu premajhna, boš kriv ti, ker si očitno po njegovem sčuval narod k neudeležbi, medtem ko bo kaka petina samo šla glasovat in le slaba polovica obkrožila PROTI.
Ne se čudit, če ti bo Ata po koncu naprtil še stroške za referendum.
stewie
# 03.04.2018 ob 11:12
Prosim pristojne na statističnem uradu, da med raziskovanjem revščine, koliko Slovencev živi pod njenim pragom (okrog 280 tisoč) mednje obvezno štejejo tudi Vilija, ker revežu manjka kar 100 jurjev, da bi lahko kot davkoplačevalec izvrševal svojo ustavno pravico do uspeha na referendumu.

Pardon, ni sto tisoč, samo 97. Dečko je res skromen.
balrog
# 03.04.2018 ob 11:05
Ta Vilijev drugi referendum JE NEUSTAVEN ! O istem zakonu po ustavi NI MOŽNO dvakrat odločati v pretečenih manj kot 12 mesecih. Vrhovno sodišče je sprejelo NEUSTAVNO odločitev. Za nameček je vrhovno sodišče kršilo človekove pravice vseh, ki so glasovali na prvem in veljavnem referendumu, da bi "zaščitilo" domnevno pravico Vilija Kovačiča, z absurdno razsodbo, da bi vlada, ker je porabila 97.000 evrov za kampanjo, morala sama hkrati hvalila in kritizirala zakon. Plus Vili sploh ne postreže z alternativnim predlogom 2. tira, tako da dejansko ne vemo, ali bi bil Vilijev 2. tir kaj cenejši. Vse skupaj je en tak Vilijev zažgani šmorn z asistenco Vrhovnega sodišča. Vrhovni sodniki so očitno mnenja, da je Vilijev cirkus na državne stroške dober za demokracijo.
maja kibira
# 03.04.2018 ob 10:04
A je Vili mogoce izracunal koliko proge bi bilo zgrajene za 6 milijonov evrov kolikor jih bo porabil za dva referenduma ???
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 16:39
Ata

Jz cakam tvojo razlago , zakaj je Vilijev plan boljsi na dolgi rok, kljub slabsim materialom, vrvici in vecjih stroskih vzdrzevanja ? ;)
runcajz
# 03.04.2018 ob 16:28
@rizemljen

Državljani lahko izražamo mnenje tudi na način, da se ne udeležimo referenduma ali volitev, če menimo, da naša odsotnost pokaže naše mnenje proti.
Državljan K pa s svojim, da bo ta cirkus gonil do onemoglosti kaže ravno na to, da mu je malo mar za naš denar ( referendum bo stal vsaj nekaj mio €) in mnenje , ampak, da mu gre le za cirkus.

Toliko o prenehanju izražanja mnenja. Ti pa seveda lahko z vso pravico sodeluješ v Vilijevem cirkusu, najbolje kot neumni Gustl .
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 15:06
Ata

Kam si pobegnil ???? Kje so razlage v prid Vilijevim nacrtom???? ;)
oliva
# 03.04.2018 ob 14:27
Pa še vedno o napačnem ljudstvu.
Pišite o super dobri Kovačičevi rešitvi, argumentirajte.
S takimle načinom ne bo prišlo niti 20% - kolikor jih je bilo zadnjič.

Vas ne izuči, kajne. :)
Na silo pa na silo pa ne dela, pol se pa jezite na folk, namesto da bi spremenili svoje katastrofalne 'strategije'.
oliva
# 03.04.2018 ob 14:20
"Vlada NI DELOVALA NEZAKONITO, ampak po zakonu, ki ga je sprejela JANŠEVA VLADA in Cerar je deloval v vseh pogledih povsem zakonito - tak je zakon. Je pa ZAKON sporen in zato je bil referendum razveljavljen, ni pa delala Cerarjeva vlada nezakonito. Janševa vlada je še en piškav zakon sprejela ... to Janševanje nas stane še leta in leta po tem ko se on spoka iz državnih dud!"

Ja.
In tega se nikakor in nikakor ne more dojeti... ?
Da je slab ZAKON, ki pa ga je sprejela Janševa vlada.
Se pravi pljuvajo direkt po sebi. :)
(kako je neustaven zakon, pa kaka katastrofa tile kvorumi itd. :D)
oliva
# 03.04.2018 ob 13:24
Saj, @prizemljen, takole se sds vsakič ustrelijo v koleno.
Na hitrico spremenijo, potem pa njim narobe hodi. :o)
Churchill W.
# 03.04.2018 ob 12:00
@oliva
... in ker menda Kovačič že vnaprej napoveduje nove pritožbe in blokiranje, je to dejansko grda zloraba referenduma.
Je kakšen vzvod, da se to lahko sankcionira?


Ta del pa tudi mene zanima!
S takim pristopom je lahko država in pa predvsem njeno gospodarstvo ujetnik enega človeka!
Prav je, da nam zakonodaja dopušča referendume, ampak do neke meje.
Že tako ali tako je prvi referendum padel zaradi prenizke udeležbe in nedoseženega kvoruma, bo tudi drugi? Mislim, da. In če se je Vili pritožil prvič, se bo Vili pritožil tudi drugič, tretjič, četrtič....
Vmes pa se nam bo sesula že obstoječa železnica, promet iz Luke Koper se bo preusmeril v Trst in od tam se bo blago preko želežnice premikalo proti Evropi, Evropa pa nam bo vzela za ta projekt namenjena a trenutno zavrnjena sredstva!

Samo v butalah se lahko en posameznik igra z državo na način kot to počne Vili!
Če ni po moje se bom pa tožil dokler ne dobim tistega kar hočem!
oliva
# 03.04.2018 ob 11:11
@prizemljen, saj ravno zato je problematično, ker bo (oz. je že) to še en institut v nizu, ki so ga sesuli:
- referendum; in saj ljudsko voljo se pohoja že dolgo (meni nič tebi nič so se IZGUBILI! podpisi, pa nobenega haloja, ponovitvenih refrendumov itd,, enih se ne upošteva, eni so neustavni [človekove pravice] itd. itd.).
- kpk
- predsednik republike in vrh. poveljnik vojske
- US
itd.

Sem videla tiste sramotne izjave ustavnega sodnika Jakliča, alarmantno!
Men ni problem, da je oseba politično opredeljena (čeprav naj ne bi bila na takem položaju, a vsak je tudi človek in se je temu nemogoče izogniti).
Ampak da je izpričani fanatični oboževalec, to pa je menda možno le v resničnih banana republikah (da lahko dejansko zasede tako funkcijo!).
In nikomur nič. Lepo je lahko ustavni sodnik....
Vongobongo
# 03.04.2018 ob 09:51
Ata

" Predvsem na vertikalah!"

Vidim da nimas pojma ;) Zato pa podpiras plan , ki nas bo na dolgi rok stal vec ;) Sam da je nas , a n? ;)
Kazalo