Slovenija

Poudarki

  • ZNP: Onemogočanje medijev, kritičnih do vlade
Šarec je poudaril, da je izrazil svoje mnenje. Foto: Reuters
       Moj poziv je namenjen, pač, razmisleku o tem. Zdaj, seveda, nekateri so spet na hitro skočili, govori se o ustavni obtožbi, ne vem kaj vse. Ker spoštujem svobodo posameznika, jim tega ni ne zamerim.       
 Premier Šarec
       Pri svobodi izražanja je dopustno vse, kar ustava, zakonodaja in sodna veja oblasti ne opredelijo kot nedopustno. Vse drugo je stvar strategij in taktik politike, njenih tehnik komuniciranja in politične etike. To pa je stvar ocene javnosti in volilnega telesa, ne premierjevega vplivanja. Če premier prečka ta rubikon, to ni dobro.       
 Teršek, Avbelj, Toplak, Letnar Černič
VIDEO
Nedopusten politični prit...

Dodaj v

Šarec o pozivu podjetjem: To je moje mnenje, in ne navodilo

Kje naj oglašujejo državna podjetja
25. november 2018 ob 13:37,
zadnji poseg: 25. november 2018 ob 17:24
Ljubljana - MMC RTV SLO

V Združenju novinarjev in publicistov poziv premierja Marjana Šarca o oglaševanju v medijih s "sovražnimi vsebinami" razumejo kot enega največjih pritiskov oblastnikov na medije v zadnjih letih.
Ob robu vrha Evropske unije je predsednik vlade Marjan Šarec pojasnil svoj poziv podjetjem, ki so v državni lasti, naj razmislijo, kaj pomeni njihovo oglaševanje v medijih, ki "širijo nestrpnost in sovražni govor". Poziv je bil v petek objavljen na spletnih straneh vlade.

Povedal je, da je šlo za njegovo mnenje, do katerega je upravičen, in ne navodilo, poroča TV Slovenija. "Moj poziv je namenjen, pač, razmisleku o tem. Zdaj, seveda, nekateri so spet na hitro skočili, govori se o ustavni obtožbi, ne vem kaj vse. Ker spoštujem svobodo posameznika, jim tega ne zamerim. Sem pa vesel, da je ta izjava vendarle dvignila nekaj prahu in da so ljudje začeli o tem razmišljati."

"Ta poziv je namenjen temu, da se razmisli v naši družbi, če je z oglasi, ki pomenijo denar, za financirati take vsebine. Nisem pa jaz nikomur govoril, kaj mora in česar ne sme pisati," je svoj poziv pojasnil Šarec.

Dejal je, da že nekaj časa živimo v družbi, ki je prepletena s sovražnim govorom in lažnimi novicami in da je bil v času predsedniške kampanje tudi sam deležen tega. "Če mediji to spodbujajo, potem to zagotovo ni dobro. Mediji bi morali vendarle ohranjati neko kulturo sporazumevanja in podajanja novic. Predvsem pa lažne novice ne prispevajo k temu, da je naša družba boljša. In ta moj poziv je namenjen razmisleku o tem," je dejal Šarec.

ZNP: Onemogočanje medijev, kritičnih do vlade
"Takšen poziv nevarno spominja na polpreteklo obdobje cenzuriranja medijev, ki se ga zdaj prenaša na kapital, ki je povrh vsega v državni lasti. Gre za poskus političnega onemogočanja delovanja medijev, ki so kritični do vlade, s pozicije moči," je v odzivu zapisal upravni odbor Združenja novinarjev in publicistov (ZNP).

Ob tem navaja, da je znano, da predstavniki vladnih strank in Levice kot pomožne vladne stranke predvsem opozicijskim medijem že nekaj časa očitajo, da širijo sovražni govor, pri čemer je to, kaj je sovražni govor, po navedbah ZNP-ja "v največji meri prepuščeno njihovi poljubni in subjektivni presoji". Po navedbah ZNP-ja najpogosteje kot sovražni govor označijo že to, če mediji zgolj kritično pišejo o migracijah ali vladni politiki na tem področju.

"Politika naj presojo o tem, kaj je dopustno, kaj pa presega svobodo izražanja, prepusti organom pregona in sodiščem. Nikakor pa meja svobode govora medijem ne sme postavljati predsednik vlade. Niti ne sme pozivati gospodarskih družb, kako naj ravnajo glede oglaševanja v medijih," poudarjajo v ZNP-ju.

Poziv predsednika vlade je po mnenju ZNP-ja sporen tudi zato, "ker gre za poskus političnega vplivanja na poslovne odločitve podjetij".

V Združenju napovedujejo, da bodo o pozivu obvestili mednarodne novinarske organizacije in druge organizacije, ki se ukvarjajo s svobodo medijev, prav tako Evropsko komisijo in njene organe. Premierja pa pozivajo, naj svoj poziv prekliče oziroma umakne s spletne strani vlade.

Štirje pravniki: Če premier prečka Rubikon ...
Štirje slovenski pravniki so se zaradi Šarčevega poziva odločili objaviti javno pismo z naslovom "Ponovljeno vljudno pojasnilo o svobodi izražanja; posebej, ko jo naslavlja strankarskokoalicijska oblast". Napisali so ga Andraž Teršek, Matej Avbelj, Jurij Toplak in Jernej Letnar Černič, v njem pa so do poziva nastopili kritično.

"V tem duhu in s takšnim etičnim samorazumevanjem se tokrat dobroverno odzivamo na medijsko poročanje o tem, da aktualni premier izrecno, izjavljeno "ne podpira oglaševanja v medijih, ki širijo sovražne vsebine." Takšna izjava je najmanj neposrečena," so zapisali.

Premier tvega resno prestopanje meje politično sprejemljivega, če se postavi v vlogo presojevalca, kaj so to sovražne vsebine, kdo je zanje odgovoren, kako se jim zoperstavljati. Še posebej, če močno sugerira, da prihajajo samo z ene do dveh strankarskih političnih strani, nadaljujejo. " Kot človek ima pravico, da podaja takšne vrednostne ocene. Kot premier pa gre predaleč, če s takšno izjavo pavšalno sugerira splošni obstoj sovražnega govora kot kaznivega dejanja v teh medijih."

Štirje pravniki poudarjajo, da tisto, kar deluje kot sovražna nastrojenost, po pravu pač še ni sovražni govor, to pa je predmet dela ustreznih organov oblasti, sodišč, ustavnega sodišča in ESČP-ja. Ne more pa biti predmet premierjevih sugestij, razumljenih kot poduk in navodila oglaševalcem. To je po njihovi oceni politično nelegitimen in pravno nesprejemljiv pritisk na podjetja, na katera ima država neposredni vpliv.

Štrajn: Šarec si zasluži priznanje
V društvu Alternativna akademija pa Šarčev poziv štejejo za prvo nekoliko resnejšo gesto v prid obrambi temeljnih načel strpnosti v demokratični družbi. Kot je v sporočilu za javnost zapisal predsednik društva Darko Štrajn, si predsednik vlade za to gesto zasluži priznanje, v društvu pa upajo, da je vlada s to izjavo stopila na pot resnejše obrambe demokracije in nevarnih pasti spodbujanja sovraštva, homofobije in nestrpnosti v slovenski družbi, poroča STA.

Al. Ma.
Prijavi napako
Komentarji
SpicyWeiner
# 25.11.2018 ob 14:22
Če bi Janša kot predsednik vlade izjavil kaj takega, bi danes v slovenskih medijih imeli obsedeno stanje :)
gospod iskreni
# 25.11.2018 ob 14:21
Gre se samo za to, da levičarji to mnenje seveda "cenijo" ker vedo da napada njihove politične nasprotnike. Če bi recimo kdorkoli iz desne šel s takimi izjavami v javnost bi se takoj dvignili levi mediji in ga obtožili fašizma. Tako pa taka mnenja na očitno zlorabo oblasti izzvenijo v prazno, ker se določenim medijem zdi fino ker napada njihove nasprotnike. Ampak take zadeve se ti vrnejo kot bumerang, kot so se novinarjem ki so seveda za veseljem gledali napade na njim neljube novinarje.
In strinjam se s tem: "Pri svobodi izražanja je dopustno vse, kar ustava, zakonodaja in sodna veja oblasti ne opredelijo kot nedopustno."

Preprosto so nekateri ugotovili da lažnivi dominantni mediji ne zmorejo več nagovoriti ljudstva in skušajo utišati alternativne medije. To je pa zelo nevarno.
Joze Koder
# 25.11.2018 ob 14:36
Ne vem če je Šarec dojel kako sporna je njegova izjava. Lahko bi se jo razumelo kot napad na svobodo govora in neodvisnost medijev. To pa so temeljne vrednote vsake demokratične družbe.

Organi pregona so edini pristojni za to, da razsodijo kateri medij (če) objavlja sovražne vsebine in nato v skladu z zakonom tudi ukrepa. Ne predsednik vlade, ne neki civilni inštituti, še manj pa vodje marketinga v nekem podjetju.
gospod iskreni
# 25.11.2018 ob 14:37
In ja, ko je to delal recimo Orban so se naši dominantni mediji zgražali. Sedaj ko to dela Šarec vsi pozdravljajo kot da je človek s hrbtenico. Take stvari se ti vrnejo ker karma ne izbira.
Ogroženi
# 25.11.2018 ob 14:29
Grozljivo, ko se vplivni pravniki postavijo v bran negodovanju obsodbe sovražnega govora v prijateljskih strankarskih glasilih, hkrati pa so tiho, ko se v pravnih postopkih temeljne pravice sistemsko kršijo socialno ogroženim sodržavljanom.
GoodFella
# 25.11.2018 ob 14:34
Pač ravnanje, skladno s tistim določilom Marakeške deklaracije, ki poziva k onemogočanju medijev, ki bi si drznili nasprotovati proimigrantski agendi.
maher
# 25.11.2018 ob 14:28
Bravo, Šarec! Ne nasedaj in ne popuščaj sprenevedanju demagogov.
Povsem samoumevno je, da civilizirana država ne bo (finančno) podpirala medijev, ki se napajajo iz najnizkotnejših nagonov.
Nikec3
# 25.11.2018 ob 14:42
Levica je vedno v zgodovini bila proti svobodnemu izražanju posameznikov.
Joze Koder
# 25.11.2018 ob 14:29
Javni medij je zelo kritično pisal ko naj bi vlada v sosednji državi skozi oglaševanje skušala pokoriti neposlušne medije.

Sedaj so nekateri glavni pobudniki takega dejanja v Sloveniji zaposleni kar v taistem javnem mediju. Dvoličnost? Uporaba različnih načel ko gre za naše in vaše?
miro789
# 25.11.2018 ob 14:48
Predsednik vlade ne more nekaj izjaviti, naslednji dan pa, da je to njegovo osebno mnenje. Če je to njegovo osebno mnenje, naj ga deli s svojo družino in prijatelji.
twofours44
# 25.11.2018 ob 14:29
Čisto pravilno je povedal Šarec.
V medijih, kjer kar mrgoli lažnivih, hujskaških in nestrpnih novic, državna podjetja ne bi smela oglaševati, saj s tem direktno podpirajo in financirajo tovrstno početje.
Zdejkapopi
# 25.11.2018 ob 14:35
Bravo Sarec!! Koncno premier s hrbtenico!!
E24
# 25.11.2018 ob 14:38
Po tako sporni izjavi, lahko samo še odstopi.
zozozo
# 25.11.2018 ob 14:36
@iskreni -

Daj, daj, ne jokaj. A če bi rekel, da naj policija preganja lopove, bi se ti tudi bunil, da posega v človekove pravice, in da je to lahko samo njegovo osebno mnenje?

Šarec je "napadel" medije, ki širijo nestrpnost in sovraštvo. Teh medijev ni naštel. So se pa očitno sami spoznali. In zdaj zahtevajo, da se širjenje nestrponsti in sovraštva ne obrava nič slabše kot normalno poročanje.
zozozo
# 25.11.2018 ob 14:38
Ne vem če je Šarec dojel kako sporna je njegova izjava. Lahko bi se jo razumelo kot napad na svobodo govora in neodvisnost medijev. To pa so temeljne vrednote vsake demokratične družbe.


Ja, ja, temeljnja vrednota vsake demokratične družbe je širjenje nestrpnosti in sovraštva, in državno financiranje tega širjenja.

Resno, fantje, prišli ste do tega, da javno zagovarjate nestrpnost in sovraštvo, in da se vam to ne zdi nič narobe. To je res že skrajna faza moralnega propada. Hvalite se s tem, da ste slabi ljudje.
zozozo
# 25.11.2018 ob 14:32
Drugače pa je to vse skupaj zelo zelo svetohlinsko. Ko je bil na vladi SDS niso nič pozivali podjetja, ampak so preprosto ukazali zmanjšat sredstva za oglaševanje v njim neljubih medijih.

Zdaj nas pa obravnavajo, kot da imamo spomin zlate ribice.
SpicyWeiner
# 25.11.2018 ob 14:30
maher
Povsem samoumevno je, da civilizirana država ne bo (finančno) podpirala medijev, ki se napajajo iz najnizkotnejših nagonov.

In kdo bi definiral "najnizkotnejše nagone"? Ker če gremo po principu "mene nova24 žali, ker ne mara imigrantov" potem državna podjetja nebi smela več nikjer oglaševati, ker bi itak vsak bil od nečesa užaljen.
fast pancake
# 25.11.2018 ob 14:27
Iz pisma štirh pravnikov:
Prva izjava
"To pa je vendarle nekaj povsem drugega, kot premierjevo navodilo, skomunicirano kot pričakovanje in žuganje, koga naj se izključi iz poslovnih stikov med oglaševalci in mediji."

Žugal ni, saj ni prav nič napovedoval recipročne ukrepe ob nadaljevanju problematičnega početja. Tudi navodilo ni, je neobvezujoč predlog. Ali je tem štirim pravnikom odvetniška vloga zrasla skupaj s sodniško? To je vendar po zakonu ločeno.

Druga izjava;
"Ob oceni kogar koli, da je tega glede politike in prakse do tujcev v opozicijskih medijih preveč, to še vedno ne utemeljuje te vrste pritiska premierja, tudi ne drugačno omejevanje svobode še dovoljenega političnega izražanja."
Premier je samo dal vedeti, da se zavedamo, da ko poslušamo in finančno podpiramo nekoga resno, ta lahko dobi prevelika kriiiiila, da začenja ustvarjati vsesplošno paranojo in črnogledo vzdušje, katerega žrtve smo čisto vsi državljani. O čem pa vi "doktorji" fantazirate?
zozozo
# 25.11.2018 ob 14:30
Torej člani teg društva priznavajo, da mediji za katere delajo, širijo nestrpnost in sovražnost? Ali zakaj jih to motii?

Zgleda, da pirhajamo v čase, kjer bojo eni ponosni, da delajo slabe stvari. Če kdo reče, da je treba kradljivce zapreti, se bojo pritoževali, da je to diskriminacija proti kradljivcem.
Sklonjen
# 25.11.2018 ob 14:50
Da je takšna panika na levici pomeni le to, da Nova24 dela dobro. Ko bo imela toliko sredstev kot javna rtv, bodo izpilili tudi retoriko. Do takrat pa velja, da je pomebno predvsem to, da ta hiša poda tiste informacije, o katerih javni mediji preprosto ne poročajo ... vse dobro torej še naprej Novi24!!!
gospod iskreni
# 25.11.2018 ob 14:33
Šarec lahko da tako mnenje kot Marjan Šarec, ne pa kot predsednik vlade.
the law1
# 25.11.2018 ob 14:59
@jagerhous

Demokracija je res razlikovati laž od resnice, kar pa mediji, ki so "demokratično" kupljeni od strank ne zmoreo oz.ne smejo. Poročati, da je na slovenski meji 20.000 migrantov, ki jih še nihče ni videl, je nedemokratično in lažnjivo. Poglej malo nazaj. Lp

Kaj pa mediji, ki so leta 2015 pisali, da v evropo hodijo sami doktorji in inženirji? Kaj pa mediji, ki so hoteli prikriti posilstva na silvestrovanje v Nemčiji. Kaj pa mediji, ki so prikrivali napade na koncertih na švedskem?
Triglavski zmaj
# 25.11.2018 ob 14:49
Podjetja naj rajši podpirajo medije kot so Mladina ali pa oddajo Studio City. Tam navijajo za višje davke, podjetjem je to zagotovo v interesu.
Nikec3
# 25.11.2018 ob 14:48
Ja, ja, temeljnja vrednota vsake demokratične družbe je širjenje nestrpnosti in sovraštva, in državno financiranje tega širjenja.

Resno, fantje, prišli ste do tega, da javno zagovarjate nestrpnost in sovraštvo, in da se vam to ne zdi nič narobe. To je res že skrajna faza moralnega propada. Hvalite se s tem, da ste slabi ljudje.


Ponosno povem, da podpiram svobodo govora. To je najboljša varovalka pred diktaturo.
aless70
# 25.11.2018 ob 14:58
Naš napredek v pravi socializem je očiten.
Najprej smo prepovedali rokenrol koncert.
Nato predstavitev knjige.
Zvlekli kristjana na sodišče zaradi stališča o splavu.
Naredili državno fakulteto FDV za trusted snitcha vseh treh največjih socialnih omrežij.
Uporabili specialna policijska sredstva na nekem velenjskem najstniku.
Včeraj je predsednik vlade omalovaževal referendum.
In danes grozi državnim podjetjem, ker oglašujejo v 'napačnih medijih'.
V 80tih je bilo manj napeto.
(T. Štih)
slovannn
# 25.11.2018 ob 14:37
Šarec, zanetil si trgovinsko vojno. Firme, ki bodo izvajale navodila, naj pričakujejo bojkot dela potrošnikov. Spiski se že pojavljajo, Geni že dobiva odpovedi. Ali si predsednik želi še večje razklanosti Slovencev. Upam da ne, ali se morda motim??????
kon
# 25.11.2018 ob 14:45
Ma sej je vredu. Seveda lahko izrazi svoje mnenje. Sam šarec bi mogu vedet, da je fckin PREDSEDNIK VLADE. In njegovo mnenje ima težo večjo kt pa če Franci iz spodnjega Dupleka to izjav. In to je pritisk na medije. In zarad takih stvari so padale vlade, ministri ...
joestar
# 25.11.2018 ob 14:40
zozozo
Sprenevedanje press. Kampanija, na katero je odgovarjal Šarec, he bila uperjena specifično proti Nova24, tako da se ne zdaj delati, da so se sami identificirali te mediji.
Zlobni škrat
# 25.11.2018 ob 18:09
V društvu Alternativna akademija...v društvu pa upajo, da je vlada s to izjavo stopila na pot resnejše obrambe demokracije

HAHAHAHAHA Darko Štrajn kdor koli že je to si demokracijo predstavlja brez opozicije. Kaj je to alternativna akademija akademnija komikov ?
Sklonjen
# 25.11.2018 ob 14:53
Šarec o pozivu podjetjem: To je moje mnenje, in ne navodilo

Svoje mnenje podajajte v zasebnem krogu, povsod drugod je to mnenje predsednika vlade ... sramota!
Zlobni škrat
# 25.11.2018 ob 17:52
Je tole sovražni govor ??

Tole je z RTV-ja

Zlobni škrat
# 25.11.2018 ob 17:33
Šarec najmanj demorkatičen premier, do zdaj.

proti referendumu
proti opozicijskim medijem

Kaj sledi ? Uvedba diktature ????
kralj matjaž
# 25.11.2018 ob 15:55
Dragi levičarji,
upam da razumete, da mi mislimo da sovraštvo, nestrpnost, nasilje v družbi izvajate vi. Iz medijev že desetletja spremljamo podpihovanje sovraštva, pozivov k nasiljo. Spremljati moramo celo zlorabo pravosodja za obračun s političnimi nasprotniki, da ne govorimo o kraji milijard našega denarja, življenja na naš račun pa še lahko naštevamo.
the law1
# 25.11.2018 ob 14:52
@zozozo

Ja, ja, temeljnja vrednota vsake demokratične družbe je širjenje nestrpnosti in sovraštva, in državno financiranje tega širjenja.

Resno, fantje, prišli ste do tega, da javno zagovarjate nestrpnost in sovraštvo, in da se vam to ne zdi nič narobe. To je res že skrajna faza moralnega propada. Hvalite se s tem, da ste slabi ljudje.


Edini nestrpneži tukaj ste vi. Mi hočemo npr. debato o migracijah vi pa bi to cenzurirali in vsakemu oporekanju nekim mainmstream politikam samo pozitivnega prikazovanja migracij pravite nestrpnost in sovražnost.

Problem je ravno v temu, da VI zagovarjate cenzuro in politiko enoumja.
blef
# 25.11.2018 ob 14:49
Kak te naj jaz vem kdaj kaj reče predsednik Vlade, kdaj pa Marjan Šarec?
gospod iskreni
# 25.11.2018 ob 14:38
Šarec je "napadel" medije, ki širijo nestrpnost in sovraštvo. Teh medijev ni naštel. So se pa očitno sami spoznali. In zdaj zahtevajo, da se širjenje nestrponsti in sovraštva ne obrava nič slabše kot normalno poročanje.

JIh ni rabil naštet, ker so jih že dominantni mediji. Prosim za ignor ker dvoličnežem ne bi odgovarjal. To je čisto svetohlinstvo, saj jih ni naštel.
bikvol
# 25.11.2018 ob 21:58
to pomeni , da na RTV ne bo več reklam ?
krosnjar
# 25.11.2018 ob 18:53
Velja tudi za Ciciban? Zadnjič je bila zgodba o Janku in Metki. V njej sovražni govor proti mačehi...
blef
# 25.11.2018 ob 18:00
Zakaj moram plačevati RTV prispevek, RTV je nenormalno forsiral in predstavljal Šarca in zaničeval njegove konkurente.
themetun
# 25.11.2018 ob 17:57
Mnenja se ne objavlja na speltni strani vlade, pač pa na osebnem blogu.
ajša55555
# 25.11.2018 ob 14:56
Mene pa samo zanima, kateri medij ne laže?????
Kar se pa novinarjev tiče imam pa tudi svoje mnenje.
Če mački na rep stopiš zacvili !!! Zelo veliko cvilijo zadnje čase. ;)
Zato pa nekateri v glavnem ne beremo člankov, ampak komentarje, kjer je največkrat več resnice.
Potem greš pa še malo po svetu pogledat in si ustvariš svoje mnenje.
Da o cenzuri sploh ne govorim.....take cenzure pa tud v jugi ni bilo.
Tole je res postalo čisto prava Orwellova farma.
gartnerm
# 25.11.2018 ob 23:48
In potem še en "uravnotežen" prispevek na RTV-slo dnevniku.
Si vzame Savić, pa novinarka, pa Šarec brani samega sebe, pol pa 4 pravniki za 5 sekund, pa hitro še Šarec "uravnoteži". To so vam fake novice, bla bla bla. Ker delate v dobro ljudi prispevke, ki jim pomagajo gledati v pravo smer....

Pa jaz bom zahteval referendum o pravici do izbire ali bom še gledal TV Slovenija in plačeval prispevek ali ne, ker sicer pa ostane le še državljanska nepokorščina, pa mi zarubite, kar imam, da se vidi to svobodno državo!
defleppard
# 25.11.2018 ob 20:39
Slovenski novinarji so 80% krivi za stanje v državi!Navadni plačanci levice!
simonc27
# 25.11.2018 ob 18:30
Kaj bo naslednja pobuda simpatizerjev totalitarnih sistemov?
Poziv na zapiranje bančnih računov določenim medijem?
Gully Foyle
# 25.11.2018 ob 16:21
Sovražni govor ne obstaja. To je le koncept, ki so si ga liberalci izmislili za utišanje drugače mislečih.
Govoriti svoje je izražati svoje misli. To pomeni, da bo naslednji korak preganjanje "sovražnih" misli!
hernandez
# 25.11.2018 ob 16:20
Politično neumna, nezrela in naivna poteza Šarca. Če obstajajo mediji s sovražno vsebino, morajo itak biti predmet kazenskih preiskav, ne pa da premier prosjači oglaševalce naj nehajo oglaševat v njih. Seveda pa bi te preiskave lahko hitro pokazale, da sploh ne gre za sovražno vsebino, ampak drugočno mnenje o migracijah in multi-kultiju, ki ga nam vsak dan vsiljujejo mainstream mediji.
windmaster
# 25.11.2018 ob 15:23
Se popolnoma strinjam. Financiranje Mladine z denarjem iz zdravstvene blagajne, je nedopustno!
gubceva11
# 25.11.2018 ob 14:52
Naši "vele" pravniki očitno pristajajo na toleranco do sovražnega govora. Mislim, da zlorabljajo svoje znanje in položaj za dvolično obravnavo jasnega-normalnega in pričakovanega stališča predsednika vlade. Gospodje, ampak on je " samo igralec ", ampak na srečo modrejši!
zozozo
# 25.11.2018 ob 14:41
@iskreni - Javno zagovarjaš nemoralna dejanja, brez da bi sploh zanikal, da so nemoralna. Dobesedno zagovarjaš nestrpnost in sovraštvo. Če imaš kaj vesti, se zamisli nad sabo, in se izboljšaj.
ateistek
# 26.11.2018 ob 08:50
Pa dajmo stvari pogledat v praksi: Poglejmo spletno stran Nova24TV pa mi povejte zdravorazumsko, če to ni nestrpnost. Brščič raztura s svojim sovraštvom, migranti nas bodo dobesedno pojedli, islam nas bo pokončal, gayi nam bodo pokradli otroke...Toliko preprostih, gostilniških neumnosti še nismo imeli na kupu. Pa niti sram jih ni tako nizkega diskurza. In Telekom Slovenija na takih straneh sebe reklamira ter s tem le finančno podpira novo nestrpnost, ki jo generira ta patološka stran in par norih posameznikov, ki tičijo zadaj. je možno, da zgolj smatranje sebe, kot desničarja, onemogoči, da bi videli to v nebo vpijajajočo nestrpnost, patološkost? Zgleda, da odkar imajo v ZDA za predsednika cepca iz realističnih šovov, je celotna zahodna civilizacija znižala standarde pojavnosti dna. Kot da bi se znašli v bizarnem filmu, kjer bi nam inteligenca počasi, evolucijsko padala....

Nehajte s temi levo/desnimi fintami ampak pojdite gledat od primera do primera, seštejte stvari in boste videli, da je desnici že po nekem naravnem stanju nestrpnost bolj inherentna. Vprašanje je le na kakšen način jo servirajo. Ko bruhaš sovraštvo, je vprašanje s kakšnimi vatli boš to počel. To, kar sedaj gledamo, kar naprej dosega novo dno. Do kje?
Kazalo