Slovenija

Poudarki

  • V sredo s kandidati SAB-a in DeSUS-a
Marjan Šarec
Marjan Šarec opravlja prvi del pogovorov s kandidati za ministre. Foto: BoBo
SD
SD-jeva četverica. Foto: Stranka SD
Jernej Pikalo, Dejan Židan, Andreja Katič, Milan Brglez, Dejan Prešiček
Jernej Pikalo bo znova kandidiral za ministra za izobraževanje, Andreja Katič, ki naj bi se v novem mandatu z obrambnega preselila na čelo pravosodnega ministrstva, in direktor ljubljanskega konservatorija za glasbo in balet Dejan Prešiček pa je kandidat za vodenje kulturnega ministrstva. Foto: BoBo
Peter Gasperšič, Zdravko Počivalšek, Ksenija Klampfer in Jure Leben
V SMC-ju za gospodarskega ministra predlagajo Zdravka Počivalška, za okoljskega Jureta Lebna, za ministrico za delo Ksenijo Klampfer in za zunanjega ministra Mira Cerarja. Foto: BoBo
Jure Leben, Ksenija Klampfer in Zdravko Počivalšek, SMC-jevi kandidati za ministre v Šarčevi vladi.
Kandidati, ki jih za ministre predlagajo v SMC, danes izjav za medije niso dali. Foto: BoBo/Borut Živulović
VIDEO
Priprave na vložitev mini...
VIDEO
Pri Šarcu ministrski kand...
VIDEO
Pri Šarcu prvi kandidati...
VIDEO
Gneča v Šarčevi pisarni

Dodaj v

Šarec z ministrskimi kandidati očitno nima težav, v sredo podpis koalicijske pogodbe

Sestavljanje vlade 2018
28. avgust 2018 ob 08:06,
zadnji poseg: 28. avgust 2018 ob 20:36
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Mandatar za sestavo vlade Marjan Šarec je opravil prvi krog posvetovanj z ministrskimi kandidati strank prihodnje koalicije. Sešel se je s kandidati SD-ja in SMC-ja.

Na pogovor k Marjanu Šarcu so najprej prišli ministrski kandidati, ki jih v vlado predlaga SD. Med njimi so Jernej Pikalo, ki bo znova kandidiral za ministra za izobraževanje, Andreja Katič, ki naj bi se v novem mandatu z obrambnega preselila na čelo pravosodnega ministrstva, in direktor ljubljanskega konservatorija za glasbo in balet Dejan Prešiček, ki ga predlagajo za vodenje kulturnega ministrstva.

Pred za petek napovedano vložitvijo ministrske liste v DZ bi Šarec teoretično lahko katerega izmed kandidatov tudi še zavrnil. "Na podlagi pogovora bom seveda potem podal odločitev, ker ne morem soditi ljudi po tem, kaj je kdo o njih rekel," je po prvem krogu pogovorov dejal Šarec.

Prešiček za kulturni evro
Kot je po pogovor za medije pojasnil Prešiček, sta se s Šarcem nekoliko spoznala in se pogovarjala o načinu delovanja ter o prioritetah na področju kulture. Prešiček je pogovor, ki je bil po njegovih besedah relativno kratek, ocenil za zelo prijetnega.

Ob tem je pojasnil, da je področje kulture zelo obsežno in da je odprtih kar nekaj vprašanj, med njimi medijska zakonodaja in prekarno delo. Kot je napovedal, bo kot minister poskušal pridobiti čim več denarja za kulturo. Po njegovem mnenju bo vsem lažje, če bo uveden kulturni evro, ki je dogovorjen v koalicijski pogodbi. "Upam, da se bodo tega držali, predsednik se s tem nekako strinja, kako bo v realnosti, bomo pa še videli," je dejal.

To, da kot glasbenik vstopa v politiko, je po njegovem mnenju tako prednost kot pomanjkljivost. "Predvsem čutim, da nisem politično obremenjen s političnimi igricami, ki obstajajo," je dejal saksofonist. Ker je delal na področju kulture, ve oziroma si vsaj predstavlja, da ve, kaj kulturniki potrebujejo. Ob tem pa je spomnil, da od leta 2010 vodi javni zavod z 250 zaposlenimi, ki organizira 200 prireditev na leto, zaradi česar se je že veliko ukvarjal z organizacijo in vodenjem. Obenem pa je ostal glasbenik in se namerava z glasbo aktivno ukvarjati še naprej, saj ne namerava samo ministrovati. "Upam, da bom kdaj tudi še kaj zaigral," je dodal.

Na vprašanje, ali je dobil občutek, da ga predsednik vlade ocenjuje kot ustreznega kandidata za vodenje kulturnega resorja, je odgovoril, da sta po njegovem mnenju oba ugotovila, da je ustrezen za ta resor.

Glede kritik njegove kandidature znotraj SD-ja pa je pojasnil, da je hvaležen za kakršna koli nesoglasja in kritike, saj to človeka spodbudi, da razmisli o stvareh. Tako sta se po njegovih navedbah z nekdanjim direktorjem Cankarjevega doma Mitjo Rotovnikom, ki je bil kritičen do Prešička, sestala, se pogovorila o odprtih vprašanjih in tudi rešila nesoglasja. "Poteza, da se na ministrsko mesto predlaga človek, ki ni iz politike, je gotovo nepričakovana. Mislim, da so Socialni demokrati s tem pokazali, da mislijo resno, da bi radi človeka, ki izhaja iz kulture, ki ima izkušnje na področju vodenja kulturnih ustanov, in da si želijo na tem področju nekaj narediti," je pojasnil.

Katičeva: Nekaj časa se že poznamo
Katičeva pa je dejala, da so se pri Šarcu pogovarjali o načinu sodelovanja in tudi o programu ter o sestavljanju koalicijske pogodbe. "Nekaj časa se že poznamo, tako da mislim, da bomo dobro delali tudi v prihodnje," je dejala, a dodala, da bo vse odvisno tudi od tega, kako se bodo odrezali na zaslišanju v DZ-ju.

Na vprašanje, ali se ji je zdel Šarec zadovoljen z vizijo vodenja pravosodnega ministrstva, je odgovorila, da so prioritete določene v koalicijski pogodbi, da pa bo več treba povedati na zaslišanju. "Predvsem pričakuje rezultate, trdo delo. Mislim pa, da smo do zdaj že pokazali, da znamo delati. Verjamem, da bodo tudi rezultati," je dodala. Glede možnosti veta, ki ga lahko Šarec uporabi na predloge kandidatov iz strank, je Katičeva pojasnila, da Šarec danes ni omenil te možnosti.

Nov obraz SMC-ja: Ksenija Klampfer
Po dopoldanskih pogovorih s kandidati SD-ja je Šarec nadaljeval pogovore s kandidati SMC-ja. V SMC-ju so za ministra za gospodarstvo predlagali Zdravka Počivalška, za ministra za okolje pa Jureta Lebna, kandidata ob odhodu s pogovora izjav nista dajala.

Za ministrico za delo v SMC-ju predlagajo Ksenijo Klampfer. Po poročanju Radia Slovenija se je njena politična kariera začela 2014 z vstopom v takrat ustanovljeni SMC. Odslej je bila večinoma zaposlena v upravnih enotah, za nekaj mesecev je na ministrstvu za javno upravo nastopila funkcijo državne sekretarke na ministrstvu za javno upravo. Trenutno vodi upravno enoto Maribor, ki sta jo med njenim vodenjem zaznamovali izdaja odločbe o prepovedi koncerta Marka Perkovića Thompsona in prva istospolna poroka v Sloveniji.

S kandidatom za zunanjega ministra Mirom Cerarjem se Šarec danes ni posebej sestal.

Tugomir Kodelja, kandidat LMŠ-ja za ministra za javno upravo
Prvič po objavi predlogov za ministrske kandidate je pred novinarje stopil Tugomir Kodelja, ki ga v LMŠ-ju predlagajo za vodenje ministrstva za javno upravo. Ob odhodu iz prostorov stranke v Ljubljani je dejal, da bo njegov prehod iz gospodarstva v javno upravo najbrž v prvem trenutku za vse malce čuden, a meni, da bi morda lahko pri svojih letih in izkušnjah v gospodarstvu kaj dobrega naredil tudi v javni upravi oz. državi, v kateri živi.

Kot je dejal, bodo seveda del dela, ki ga čaka, tudi pogajanja s sindikati javnega sektorja. "To je njihova legitimna pravica in bomo naredili vse, da bomo poskušali uravnotežiti ta pogajanja v obojestransko zadovoljstvo," je dejal.

Na vprašanje o morebitnih načrtih za reorganizacije v javni upravi pa je odgovoril, da bi bilo o vsaki reorganizaciji zdaj še prezgodaj govoriti. Stvari bodo pretehtali in določili zadeve, ki jih je treba urediti. Kot je dodal, se svet razvija in digitalizira. Po njegovih besedah je treba prestrukturirati tudi ta področja, da bomo šli v korak s časom in pripravili Slovenijo na predsedovanje Svetu EU-ja.

V sredo podpis koalicijske pogodbe
V sredo se bo Šarec sestal še s kandidati, ki jih v vlado predlagajo v SAB-u in DeSUS-u. V SMC-ju in SAB-u s podporo njihovim kandidatom pogojujejo tudi vstop v koalicijo. Vložitev liste ministrskih kandidatov so v Šarčevem LMŠ-ju napovedali za petek, stranke peterice pa bodo že v sredo podpisale koalicijsko pogodbo.

Sledeče procedure
Pred potrditvijo v DZ-ju pa morajo ministrski kandidati prestati še zaslišanje na pristojnih odborih. Delovna telesa DZ-ja še niso ustanovljena, po napovedih predsednika parlamenta Dejana Židana pa je za tokrat sklicana seja kolegija predsednika DZ-ja, kar omogoča tudi sklic izredne seje državnega zbora v sredo. Takrat naj bi poslanci tudi potrdili delovna telesa, je še napovedal Židan.



MinistrstvoKandidatStranka
FinanceAndrej BertonceljLMŠ
ZdravjeSamo FakinLMŠ
Notranje zadeveBoštjan PoklukarLMŠ
Javna upravaTugomir KodeljaLMŠ
Gospodarstvo, tehnologijaZdravko PočivalšekSMC
Okolje in prostorJure LebenSMC
Delo, družina, socialne zadeveKsenija KlampferSMC
Zunanje zadeveMiro CerarSMC
Šolstvo, znanost, športJernej PikaloSD
PravosodjeAndreja KatičSD
KulturaDejan PrešičekSD
InfrastrukturaAlenka BratušekSAB
Razvoj in kohezijaMarko BandelliSAB
Slovenci v zamejstvuPeter Jožef ČesnikSAB
ObrambaKarl ErjavecDeSUS
KmetijstvoAleksandra PivecDeSUS
Al. Ma., La. Da.
Prijavi napako
Komentarji
pero-perica
# 28.08.2018 ob 08:35
jaz bi napisal čist preprost program.javni sektor zrihtat kot nova zelandija ,bankirje kot islandija.
samo ko bi pa to začel izvajat bi me pa v 10 štuku verjetn vlak povozu
nemoremsespomnit
# 28.08.2018 ob 09:45
Mislim, Katičeva pa pravosodje? A to čisto res? Naj še pričakujem Rotnika na mestu sekretarja?
Binder Dandet
# 28.08.2018 ob 08:58
Ene par jih mora zavrnit, ker so absolutno nesprejemljivi.

Karel Erjavec, neizvoljeni politik, nestrokovnjak, bivši minister za afero na vsakem ministrskem stolčku, na katerem je sedel.
Andreja Katič, tista pravnica, ki se ni nikoli srečala s pravosodjem in za imenovanje katere je moral strankarski kolega, ki je politično soodgovoren za TEŠ6, izsiljevat svojega predsednika stranke. Smrdi, smrdi, smrdi po koruptivnih težnjah.
Jure Leben, kandidat, ki je v preteklosti lagal z navajanjem izobrazbe.
Počivalšek, minister, ki Zemljaričevega obiska zarad nekih projektov na Obali ni prepoznal kot lobiranje in ni prijavil.
Alenka Bratušek, neizvoljena političarka, ki sicer ima strokovne izkušnje s področja vodenja proračuna, ampak so ljudje pokazali, da je v politiki ne želijo (sicer bi bila izvoljena).

V tem vrstem redu jih mora odpikat. Prve tri gotovo.
SUGS
# 28.08.2018 ob 08:30
Šarec se bo srečal z ministrskimi kandidati, bo katerega zavrnil?

t.i. globoka država je vsa srečna, da bodo posli tekli naprej, kot dosedaj.
Tudi, če bi šimpanza nastavil za ministra, bi Serpentinšek pokimal.

Same nove neobremenjene in predvsem sposobne sile Židan, Erjavec, Katič...
Bolek
# 28.08.2018 ob 08:44
Šarec ima usta že čisto povešena, kar je očiten znak, da si je obul prevelike škornje.
Slovenija bo potrebovala veliko sreče, da bo preživela ta mandat.
20657
# 28.08.2018 ob 08:36
Je Jure Leben zdaj magister ali ne?
fridah
# 28.08.2018 ob 08:46
naj zavrne Katičevo!
NOPCBS
# 28.08.2018 ob 08:25
Sarec je samo vesel, da mu je uspelo spravit skupaj 6 strank od tega 3, ki niso uspele skupaj dokoncat prejsnjega mandata,
menda ne bo drezal zdaj se v ministrske kandidate (ki so tudi predsedniki teh strank)
TineB
# 28.08.2018 ob 11:53
Ga. Katič ... Ko bivši ideolog in predsednik SD , Igor Lukšič, na poptv reče, da se mu zdi kandidatura Katičeve in vztrajanje vodstva SD pri tem "čudna poteza", potem nam je lahko jasno, za kaj gre. Sploh, ker je Lukšič navrgel še dejstvo, da SD po 28 letih nima več poslanca iz Velenja in da zato tamkajšnja struja SD, ki je izredno močna, vztraja pri šaleški ministrici. In reče še Lukšič, da je Velenje očitno pomemben center, saj so od tan rušili oba Kavčiča (ki sta bila zmerna, reformna komunista v 70ih) - kar da vedeti, da je tam jedro hardcore te opcije - včasih KPS, zdaj SD.

Ko to bivši predsednik SD reče, se res zamisliš. Ni to nekaj iz ust Grimsa ali novinarjev Demokracije ali Nove24TV. Bivši predsednik SD osebno je to izrekel!!! Vau!
slovenc1
# 28.08.2018 ob 09:04
Kar pa nas mora skrbeti je to,da Vraničar Ermanova ni dobila zagotovil,da bodo vsi izdatki še vedno ohranjali vzdržnost javnih financ. Na drugi strani pa včeraj na 24ur navedejo vse nove davke,ki naj bi jih uvajali,ki pa jih je res ogromno. Če bo to res uveljavljeno bo ta vlada pokončala podjetnike. No,upam,da so bile obljube Levici le karta do oblasti in,da potem bojo potem postali realni.
Jožeine
# 28.08.2018 ob 10:04
Glede na slišano, bomo trošili ponovno več kot ustvarimo. Mi je prav žal, da je popustil Levici, da zamenja Ermanovo katera se je držala fiskalnega pravila.
slovenc1
# 28.08.2018 ob 08:59
Ne verjamem,da bo koga zavrnil. Bomo pa videli kako bo tale dream team funkcioniral. Vsekakor mi vzbujajo dvome nekompetentni ministri kot sta Aleksandra Pivec in Karl Erjavec.
slovenc1
# 28.08.2018 ob 09:28
Me zanima kako bo DeSUS poskrbel za upokojence iz mesta ministra za obrambo in ministrice za kmetijstvo,gozdarstvo in prehrano.
oliva
# 28.08.2018 ob 11:05
Po mojem bi moral zavrniti Erjavca.
Pa tudi Katičevo.

Samo se po mojem to ne bo zgodilo. Predvsem zaradi strankarskih/ministrskih kvot, pa tudi zaradi izsiljevanja teh akterjev.
Alchemist
# 28.08.2018 ob 10:44
Ga. Katič (po mojem mnenju) ni ravno "blestela" pri vodenju obrambnega resorja v Vladi MC...

Saj se ne gre za to. Ženska je lutka. Šaleški lobij (ki je sestavni del SD-ja), pač hoče imet svojega glasnika v vladi in hoče imet tudi nekoga, ki bo jim posredoval vse relevantne informacije. Resor in sposobnost tistega, ki ga vodi, sta drugotnega pomena.

SD je tudi v prejšnjem mandatu blokirala Klemenčičeve pravosodne reforme, kar pomeni da je s Katičevo na mestu pravosodnega ministra za časa trajanje te vlade zagotovljeno, da nobenih sprememb v pravosodju ne bo.
no72
# 28.08.2018 ob 08:13
Kako bo Šarec kominiciral v Bruslji, če ne zna nobenega tujega jezika oziroma angleščine?
Absurd!
TIGR
# 28.08.2018 ob 12:55
Rozvoj in kohezija...Bandelli...

Komedija v režiji klovna in šivilje!
TineB
# 28.08.2018 ob 11:45
@SamoRes

Saj smo imeli "novo desnico". Desno-sredinsko DL. Ki je paktirala z obema stranema in zato bila obema stranema trn v peti, ker ni bila ne eni in ne drugi strani 100% lojalna. In mediji levi in desni so jo zaradi tega sesuli. Na desni jo je še RKC. In na volitvah je potem pogorela.

Slovenclji smo ekstremisti. Kar poglej, kaj se zgodi s sredino, če paktira z nasprotno stranjo. Volivci jo kaznujejo. Pa je fora sredine ravno to, da ie msost med obema poloma oziroma jeziček na tehtnici. Pri nas se pa to smatra za izdajalstvo. Go figure!
amadeus13
# 28.08.2018 ob 10:53
Štalo že mamo, živino še čakamo, tako nekako je včeraj Šarec dejal. Ko bo prvič prišel na zasedanje v Bruselj se bo po gorenjsko zadrl: Kvaj dej babe, a ste kej zoprne? Časopisi po drugih državah se lepo zabavajo, tudi hrvaški, ob takem presežku, ki se nam obeta. Ministre pa moramo izbrati druge, da ne bodo ljudje govorili, da samo stare recikliramo in nimamo drugih, je še dejal. To pa je nova kvalifikacija, da je nekdo dober za ministra. Manj kot je poznan na svojem področju, boljši je. Vau..
TineB
# 28.08.2018 ob 14:13
Ja, kulturni evro, pa zdravstveni evro, pa okoljski evro, pa evro za starostno oskrbo, pa varnostni evro, evro za boljše šolstvo, infrastrukturni bencinski evro, evro za socialo, evro za ... = NOVI DAVKI

#lupijonaskotbanane
Churchill W.
# 28.08.2018 ob 11:04
Veliko komentarjev - negativnih seveda - leti na Katičevo in prevzemm pravosodnega ministrstva.
Tudi če izvzamemo njeno "bleščeče" ministrovanje na obrambnem področju je gospa sporna. Sporna iz naslova:
- kadnidatka SD iz Saleške doline
- TEŠ 6 in SD maslo na glavi


Tudi, če bi bila "wonder woman" in ne samo politično ampak strokovno postavljena kandidatka (doštudirala pravo, a ni pravnica), bi se SD sam moral zamisliti nad njeno kandidaturo in jo umakniti. TEŠ6 in Saleški lobij je dovolj velik razlog, da že pred imenovanjem meče sum; sum na razloge zakaj prav ona. Javnost je ni poznala, ko je prevzela MORS. Javnost jo sedaj pozna. In javnost nima ravno najboljšega mnenja o tem, kako je vodila MORS, posledično jo ima za slabo ministrico.
Takoj, ko bo v javnost prišla novica, da nekaj nekomu ni možno dokazati, ali pa da se postopek zavlačuje, bo Vlada, SD, Židan, Saleški lobij in pa Katičeva seveda na udaru! Ne glede na to kaj je v resnici res in kaj ne. Informacija oz. potek dogodkov s TEŠ6, ki ne bo po godu javnosti lahko privede (notranji spori, pritisk opozicije, pritisk javnosti) do padca Vlade.

SD če je pameten in si noče na očeh javnosti še globje skopati luknje v kateri je že tako ali tako, bi jo moral zamenjati z nekom drugim. Če drugega ne že zato, da vsaj na zunaj dajejo vtis kredibilnosti, poštenosti, in da imajo čisto vest ter jih postopki s TEŠ6 prav nič ne skrbijo, ker je bilo vse narejeno "by the book".

Globoko pa dvomim, da si jo bo upal zavrniti Šarec. Ne nje, ne kogarkoli drugega.
čik
# 28.08.2018 ob 12:21
če bi bil šarec človek besede in dejanj bi erjavca zavrnil
s0njas0nja
# 28.08.2018 ob 12:16
Včeraj je bil na studio city lep komentar - ta vlada je šala, pod vodstvom komedianta.

In tak bo, dokler bo vse ok. Ko bo nek zagustilo nam ne bo več tak smešno :D
iztok zaloznik
# 28.08.2018 ob 12:12
Ne more zavrniti. Ima preveč izsiljevalcev okoli.
prstomet
# 28.08.2018 ob 09:59
dajmo vladi šanso, saj so sami preverjeni kadri, domoljubi, delavci za dobrobit ljudstva, pošteni, izobraženi, z politično kilometrino. skratka Bog nam pomagaj in vsi svetniki kajti čaka nas umiranje na obroke.
PodrepnikPolde
# 28.08.2018 ob 12:25
Dejstvo je samo eno, Šarec ima določeno ekipo, ki bo pač prestala potrditev v parlamentu.
Kaj si o vsemu skupaj mislim, je pač moje mnenje.
Lahko pa si samo zastavim le eno vprašanje, kam so nas pripeljali mediji?
Jaz jih nisem volil, kaj pa vi?
TineB
# 28.08.2018 ob 12:12
@homer

Tega, da je SD struja v Velenju pomembna, ne pravim jaz. To je prišlo iz ust Igorja Lukšiča, bivšega predsednika SD. On menda že ve, kajne. Saj je bil predsednik stranke!

In to, da je neko območje pomembno za stranko, še ne pomeni, da ima tudi podporo volivcev tam. SD je uspela zavozit svoje trdnjave kot so KP, MB, LJ, Izola, Zasavje itd. In očitno je tudi Velenje. Zato verjetno še zadnji poskusi ohranitve lokalne struje pri koritu: s svojo kandidatko na ministrskem mestu.
Churchill W.
# 28.08.2018 ob 11:12
@Plavica1
#no72 - Kako bo Šarec kominiciral v Bruslji, če ne zna nobenega tujega jezika oziroma angleščine?

Upam, da bo komuniciral v slovenščini, saj naj bi bil to eden od uradnih jezikov EU. Res pa je, da je jezik diplomatov francoščina, pa me zanima, kako bo komuniciral zunanji minister Cerar, ki ne zna francosko?

Na uradnem delu ne bo težav. Na glavi bo imel slušalke s prevajalcem. Obratno bo, ko bo govoril on in bodo drugi imeli slušalke s prevajalcem.
Ampak, v Bruslju ne potekajo samo formalna srečanja za veliko okroglo mizo. Veliko je narejenega tudi neformalno, na hodnikih, na "eye-to-eye" sestankih, tiste 10 min ko se pripravljajo na vstop v dvorano, ... tam pa ni prevajalca, ni slušalk, ni uradnega jezika slovenščine.

In če Šarec že doma vodenje Vlade opisuje kot vodenje štale ...
Jah, kaj naj rečem. Če prvi kmet pravi, da ima štalo potem ni čudno, da se javnost ali zgraža ali pa od žalosti smeji. Znanje tujega jezika v takih momentih postane nepomembno oz. bolje da ga ni, ker je zadnja stvar, ki jo želim slišati, da je Šarec na zasedanju povedal kolegom in kolegicam, da je v štali vse pod kontrolo, da so kravice pitane in da dajejo mleko, baba pa doma tečna čaka.
NOPCBS
# 28.08.2018 ob 08:16
Šarec se bo srečal z ministrskimi kandidati, bo katerega zavrnil?

ne, kaj pa on ve, saj se programa ni znal sestavit

pa se to, kje so ministri od Levice, ce so ze v vladi, bodo menda imeli kakega sposobnega za ministra?
zala10
# 28.08.2018 ob 22:16
Šarec z ministrskimi kandidati očitno nima težav, v sredo podpis koalicijske pogodbe

Težav ne sme imeti, ampak mora mirno požreti vse ultimate koalicijskih partnerjev in se za nameček še prilizovati skrajni levici, sicer ne bo nič s premierskim stolčkom. :)))
zala10
# 28.08.2018 ob 13:56
Bo pa tale vlada dejansko eno tako sanjsko moštvo. Upajmo, da bodo imeli dovolj visoko odkupno klavzulo, sicer nam jih bo kakšna bogatejša država še speljala.

P.S.: In to v paketu. :)))
TineB
# 28.08.2018 ob 13:48
Ja, ta z Bandellijem na koheziji je zabavna ... Tip ima v lasti ogromno betonarno in trgovino na debelo in drobno z gradbenim materialom ... Kohezija pa predvsem financira infrastrukturne projekte po občinah. Za večje državne - tudi s pomočjo kohezijskih sredstev - bo pa Bratuškova na ministrstvu za infrastrukturo poskrbela. In btw, 2TDK se gradi ravno na območju, kjer posluje in prevladuje Bandellijeva betonarna in trgovina. Bingo!

Torej, več ko bo Bandelli kot minister uspel počrpati EU kohezijskih sredstev, več bo gradbenih projektov v SLO, več bo njegovo podjetje imelo dela in zaslužka! Bingo! Vsaj motiv za dobro in uspešno delo na ministrstvu bo imel. ;)

#malotudivmojžepdoo
TineB
# 28.08.2018 ob 12:15
Me pa čudi, da so mediji povsem tiho o tem, da dva vidna člana vlade: Urlep, ki bo svetovalec Šarca za finance in zdravstvo; ter finančni minister Bertoncelj - oba prihajata iz farmacevtskega lobija. Oba sta bila vodilna v Kemofarmaciji in v Leku, Urlep celo generalni direktor v obeh podjetjih.

Lisicam se bo dalo čuvati in urejati kokošnjak. Vau!
Grof Celjski
# 28.08.2018 ob 10:40
Smešno. Kot da lahko sploh koga zamenja. Saj ne odloča sam mu drugi dirigirajo. Nobenega ne bo zamenjal, vse je samo predstava za rajo.
sokole
# 28.08.2018 ob 14:10
Pričakujem vsaj zavrnitev nekompetente od Šaleških in SD lobijev nastavljene Katičeve
AM
# 28.08.2018 ob 13:17
Mene pa bolj zanima, kaj Levica pravi na Počivalška.
twofours44
# 28.08.2018 ob 10:24
Zavrniti bi jih moral cca 12.
Bivši uporabnik
# 28.08.2018 ob 09:43
Koliko časa bo ta vlada sploh obstala? Ne vem, ker mi ne deluje dovolj trdna.
windmaster
# 28.08.2018 ob 13:48
Ljudje ki so odkrito nestrpni do drugače mislečih, nimajo kaj delat na javnih funkcijah. Kaj šele, da postanejo ministri!
navigator007
# 28.08.2018 ob 11:54
V vladi Fakin Tugomir Prešička res ne moreš zavrniti.
Bivši uporabnik
# 28.08.2018 ob 11:03
Za tisto eno leto, se mu pa res ni treba tako truditi.
Sklonjen
# 28.08.2018 ob 12:20
Nove volitve, še preden tile pokopljejo držav!
brode
# 28.08.2018 ob 12:19
Seveda da ne bo nobenega zavrnil. Je le večina že preverjenih NESPOSOBNIH ministrov ali sekretarjev. Treba je iti naprej proti propadu Slovenije, drugače ne bo napredka.
The Matrix
# 28.08.2018 ob 11:33
@no72
Kako bo Šarec kominiciral v Bruslji, če ne zna nobenega tujega jezika oziroma angleščine?

V kamniškem dialektu
zakrajšek
# 28.08.2018 ob 16:57
Se opravičujem za off topic: Edina medijska hiša, ki danes ne poroča o pogrebu Cirila Zlobca, je tista, v kateri je nekoč delal.
REsje
# 28.08.2018 ob 15:12
frakl
# 28.08.2018 ob 14:09
Izselilo se je že 2 milijona Venezuelcev iz svojega komunističnega raja. To čaka tudi nas, če bo ta vlada družno z Levico izvrševala koalicijsko pogodbo. Zakaj so odslovili dozdajšnjo finančno ministrico ? Ker je vztrajala na fiskalnem pravilu, torej da se lahko troši samo toliko, kolikor se ustvari.
No, državno blagajno bi zaenkrat sicer napolnili, s tem, ko mislijo državljane in podjetja z novimi davki olupiti do kosti. Kaj pa potem ?
Churchill W.
# 28.08.2018 ob 13:52
@dalton1
Stampedo desničarjev proti Šarcu in ministrskim kandidatom se nadaljuje in stopnjuje.

Da ne bomo samo stamedirali, ampak argumentirali, te bom odkrito vprašal:
"Ali si upaš trditi, da ministerska kandidata - Erjavec in Katičeva - zaslužita potrditev, glede na njune pretekle rezultate?"

Sam sem povedal zakaj Katičeve ne vidim kot kandidatke, ki bi vzbujala zaupanje. To je sicer moje osebno mnenje, ki sem si ga ustvaril preko spremljanja medijev in politike na splošno.
Erjavec pa, glede na to, da je bil na čelu ministrstva, ko se je zgodila afera Patria, ki je poleg Depale Vasi in preprodaje orožja v začetku '90-ih največji škandal MORS-a, tudi ni ravno kandidat, ki bi vnašal zaupanje.

Hvala za odgovor!
NOPCBS
# 28.08.2018 ob 12:55
Ce je Levica prizgala zeleno luc na kandidate, potem tudi Sarec ne bo imel pripomb...
pina1
# 28.08.2018 ob 12:28
Šarec ne bo nikogar zavrnil....ker tudi on ne sestavlja vlade, to mu delajo drugi....
Kazalo