Slovenija

Poudarki

  • Janša: Björkqvist želi za vsako ceno potrditi Berglundove navedbe
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,6 od 45 glasov Ocenite to novico!
Janez Janša
Janša je tudi prepričan, da je finski novinar Magnus Berglund, avtor oddaje Resnica o Patrii, uporabil podatke, ki so bili zbrani v Björkqvistovi preiskavi. Foto: EPA

Dodaj v

SDS bo tožil Delo

"Navedbe temeljijo na anonimnem pismu"
30. november 2009 ob 12:30
Ljubljana - MMC RTV SLO

Janez Janša namerava zaradi objav v preteklem tednu tožiti časopis Delo. Pojasnil je, da bodo morali na sodišču predložiti dokaze, da je SDS z denarjem iz Patrie financiral nekatere brezplačnike.

Dodal je, da bodo, če bo Delo predložil dokaze, da je finski preiskovalec Kaj Erik Björkqvist res izrekel te obtožbe, vložili tožbo tudi proti njemu. Glede pisanja v Delu predsednik SDS-a meni, da gre za ponavljajočo se prakso, saj "so isto formulo kot pri aferi Patria uporabili že pri drugih aferah, pa tudi del akterjev je isti". Sodelovali naj bi že pri aferah Vič-Holmec in Depala vas. Razlika je po njegovem mnenju le v vključitvi Finske, da bi afera dobila večjo kredibilnost, je v intervjuju za tednik Reporter povedal Janša.

Janša pravi, da je bila tudi pri zadnjih navedbah osnova anonimno pismo, ki je bilo poslano nekaterim institucijam. Sam pisma nima, ima pa zanesljive informacije, da je to ena izmed podlag za "špekulacije Dela in drugih". "Med drugim naj bi v pismu govorili o brezplačnih časopisih."

Janša: Björkqvist želi za vsako ceno potrditi Berglundove navedbe
Janša je tudi prepričan, da je finski novinar Magnus Berglund, avtor oddaje Resnica o Patrii, uporabil podatke, ki so bili zbrani v Björkqvistovi preiskavi, kar se po Janševem mnenju vidi iz povsem enakih stavkov v štabnem dokumentu in televizijski oddaji. Meni še, da želi Björkqvist za vsako ceno potrditi obtožbe Berglunda v oddaji Resnica o Patrii, v kateri je Berglund dejal, da je J prejemal podkupnino, J pa naj bi bil Janez Janša.

A. M.
Prijavi napako
Komentarji
PIKI 5
# 10.02.2010 ob 17:11
tudi jaz sem odpovedAL DELO,berem pa levičarsko DOBRO JUTRO in desničarski Žurnal pa saj to eno in isto če vse sumiraš.
PIKI 5
# 10.02.2010 ob 14:21
Vse te afere so plod bolnih poitikov,njihovih privržencev , ki ga lahko na račun davkoplačevalcev fino lomijo.Ovce jih pa volimo prav nam je.
robi1975
# 28.01.2010 ob 13:28
Komunajzarji pa zakaj ste tako elrgicni na Janso?kerje cisti Slovenec Ker ima on v glavi vec kot cela vlada skupaj?
skitnica
# 02.12.2009 ob 13:09
ctrl+alt ; čudno,da se ne odpoveš RTS-u in tej strani,ker je veliko bolj pristransko kot delo
-mikos-
# 01.12.2009 ob 21:17
šurda

SDS., bo zaradi takih rdečkastih neuporabnih piskrov.

Pridobila vaše volilce. Sj se jim gabi, da ga črni en tak

prazen rdeč pisker .
šurda
# 01.12.2009 ob 16:35
Kakšno uro ali uro in pol nazaj sem skoraj počil od smeha !! SDS-ov
Jožef Jerovšek je v DELU !!!! Prebral !!!! Kako Janković nekaj ni
naredl po zakonih !!! Razprava pa je tekla o Mestu Ljubljani in nekem
dodatku,ki ga naj bi Ljubljana DOBILA kot glavno mesto Slovenije !!
Včeraj je SDS dožila DELO,danes pa navaja član SDS-a Jožef Jerovšek
prav članek iz DELA kot resničen !! SDS je stranka,ki ji ni za zaupati !!
Enkrat tako drugič drugače kakor jim pač ustreza tisti hip !!
metaleta
# 01.12.2009 ob 16:22
"Bravo" Pentagram!
Vse povedano. Bolj kristalno jasno se ne bi dalo razkrinkat "demokratičnost" levičarskega načina razmišljanja.
Pentagram
# 01.12.2009 ob 14:43
Janšota takoj v arest, da je kriv je zadosti to da je Janša, ne rabimo nobenih dokazov!
en_pameten
# 01.12.2009 ob 13:57
Türek bi rekel: "Naj se izkaže pravna država .../ciničen, pomenljiv nasmešek/" Če bi bil vpleten kdo od njegovih političnih kolegov, bi pa zavrtel drugo stran plošče: "Vsak je nedolžen, dokler mu ni dokazana krivda /resen, zaskrbljen izraz na obrazu/."
kralj matjaž
# 01.12.2009 ob 12:58
rtvjohan
Kako ste eni nestrpni glede dokazov kot,da ste vi sodniki.

No do neke mere je volilec sodnik. Vsaka štiri leta sodi ali je vlada delala vredo, ali si določeni politiki zaslužijo podporo. Poglej če predstavijo dokaze, da je pri Patrijah kakoli narobe, potem sem prepričan, da je z SDSom konec. Če pa teh dokazov ne bo, če se izkaže da s poslom ni nič narobe, potem pa pričakujem, da je z levico v Sloveniji konec. Čisto preprosto, že 20 let čakamo na dokaze. Če bi sprejeli toliko protikriznih ukrepov, kot so sprožili afer bi bil srečen.
skuggi
# 01.12.2009 ob 12:45
Ribi:
Delo je vseskozi trdilo, da ima dokaze, ki povezujejo afero s brezplacniki. To je tudi bil razlog novinarja, da se je sestal s preislovalci. in pa dva nekdanja clana SDS, ki sta ta sum menda potrdila. Zato ne vidim, kaj naj bi si na novo zmisljevali? Saj ne trdim, da zato pa ze drzi, kar so napisali, a nekateri imate resnicno kratek spomin.
šurda
# 01.12.2009 ob 12:08
ribi
Bodi brez skrbi DELO dokaze ima !! Edini problem novinarja DELA
je ta,da se je z Finskim kriminalistom pogovarjal "off the reckord !!"
zato slednji vse pogovore z novinarjem DELA zanikal kar je popolnoma
razumljivo !
ribi
# 01.12.2009 ob 12:02
no upam , da bo delo pokazal, kakšne dokaze ima, res upam.Najprej so na delu rekli , da so dobili dokaz od finskih preiskovalcev, nato ko so oni to zavrnili in rekli da ni res, so se spomnili , da imajo še en vir informacij.
Sprašujem se zakaj ni delo že prej objavil podatke, če je imal dokaze.???
Vse tu že toliko zaudarja, pa ne o krivdi Janše, ampak o spletkah vodilnih v naši državi in vse to z razlogom, da se narod futra z zadevami, ki na žalost ne bojo nikoli razjasnene.
Država gre pa v poden
Bluesy
# 01.12.2009 ob 11:45
Resnica boli, a Janšek?
-mikos-
# 01.12.2009 ob 11:44
Resnica kar švasa po teh rdečih piskrih.

Dobro da so prazni, slama je že davno zgorela.
šurda
# 01.12.2009 ob 11:39
-mikos-
Glej,da boš danes zvečer poslal SMS na pravi naslov,da bo
zmagala gospa iz SDS-a,če slučajno ne boš te bodo vrgli
ven iz Janševe PARTIJE !! Branko Grims dela kontrolo !!
R2D2
# 01.12.2009 ob 11:26
samo da njegova odvetniška pisarna služi
(saj denarja je dost tam pri njih)

saj koliko tožb je pa že dobil a ?

je pač iz ta pravega konca to je to ...
chicago
# 01.12.2009 ob 11:24
croze, imaš mogoče težave z razumevanjem pravne države?
-mikos-
# 01.12.2009 ob 11:24
Prejšna afera o orožju ni prišla nikol do konca.

Drnovšek jo je ustavil, ker je pot držala še samo

v palčkovo deželo.

Kar je pa dandanes že malo težle, smo v EU.
croze
# 01.12.2009 ob 11:12
dolgo so zdržali brez tožb(verjetno je veliki vodja dal komando)
-mikos-
# 01.12.2009 ob 11:01
Naprimer Golobič, dviguje prah okoli jedra.

KIi sta laž in kraja sama, išče vse okoli.

Veselinovič, pa izstop, odpoved firmi ultra itd. itd.
On išče pot od jedre- resnice. Tako je zame že
dokazano kriv, pa še priznal je.

Janša in SDS pa delajo kaj, iščejo pot k jedru resnice.
To je več kot jasno, da nekaj ne razumete, vi in tisti,
ki jim krivdo kar naprej režirajo, pa nobena režija ne prime.
Z vsem početjem ste že na točki, ker je podkupnina Janši laž.

Kaj bo nasledno odkritje ?

Vem 100 % in tu di za naslednega.
chicago
# 01.12.2009 ob 11:00
rtvjohan
nekateri bi pač že po 20 letih radi videli neke dokaze, kot v vsaki normalni demokraciji, vem da je to za vas težko razumljivo, kakor je težko za otroka ko izve da božiček ne obstaja.
Binder Dandet
# 01.12.2009 ob 10:58
Janša kar naj toži. Bomo vsaj volilci morda kaj izvedeli. Btw., kako je kaj z njegovo tožbo proti Ropu zaradi obtožbe o dogovarjanju o incidentih?:D

Je pa zanimivo, da se Janša ali SDS vedno, ko drugim očitajo obtoževanje brez dokazov, vedno tudi sami ulovijo v obtoževanja brez dokazov. Naj bo to snov za strokovnjake.:)
spremljevalec
# 01.12.2009 ob 10:52
Prosto po Cerarjevi - vsaka svinjarija še ni kaznjivo dejanje. sedaj pa se sami vprašajte kdo v tej zgodbi o Patriji je naredil več svinjarij in z kakšnim namenom.

Odgovori bodo seveda zelo različni. Ampak izvorni greh in posledice le tega pa žal danes čutimo vsi. KGB svuda oko nas.
-mikos-
# 01.12.2009 ob 10:47
Zagovarjati resnico, je enostavno.

Kako priti do nje tudi, vendar malo majn.

Laž se vedno izloči sama.

Če laž zagovarjaš na več načinov nista dva enaka,
vedno nekaj majnka, jedro, to pa je resnica.
-mikos-
# 01.12.2009 ob 10:40
rtvjohan
To pa nebo držalo, en s imaš pteveč.
J pa lahko kar ostane, pa ni to Janša.

Zanka se zateguje, zato se je vmešalo
časopis Delo, a žal tudi to ni uspelo.
Ker narod počasi dojema, pravo prevaro,
rdečih tajkunov.
klobuh
# 01.12.2009 ob 10:35
@rtvjohan

Poglej zadeva je enostavna. Delo ima dokaze. Cvikl ima dokaze. Kos ima dokaze....Janša pa svoboden kot ptička na veji...
rtvjohan
# 01.12.2009 ob 10:28
Kako ste eni nestrpni glede dokazov kot,da ste vi sodniki.
Začela se je igra mačka z miško in se vidi kako se dviga prah pri J-Jevih privržencih.
Nestrpnost narašča prah se dviguje in se pri tem še odkrije kakšna napakica ali ,kaj obremjevalnega !
Prav zagotovo se bo zadeva Patrija končala in verjetno pa ne tako, kot bi si želeli JJ in desnica!
Prav zanimiva igra za JJ in njegov SDS saj jim nažira živce na epilog igrice pa bo treba počakat
Finsko sodišče !!!
-mikos-
# 01.12.2009 ob 10:25
MartinEs
Boš pač počakal do razrešitve, sigurno imam prav.

jeremija
Tudi tebi ni potegnal, našmu oslišku tud ne.

Rdeči piskri ste odvisni od velkiga piskra,
ta pa tud prazen. HUDOOOOOOO !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
klobuh
# 01.12.2009 ob 10:25
Šurda zakaj ne prebereš in komentiraš! Delo ima dokaze!
šurda
# 01.12.2009 ob 10:20
steiner
Čim več dokazov bodo zbrali več bo možnosti za obsodbo !
steiner
# 01.12.2009 ob 10:12
Šurda, ti si res tapravi. Če bo delo imelo dokaze za svoje trditve, potem ne vem kaj so della Finski preiskovalci tako dolgo, da niso mogli najti sled denarja, s katerim naj bi SDS plačeval brezplačnike.

Mislim, da si bolj pri zemlji, ker ne znaš dobro prebrati, da bi Delo koralo na sodišču dati dokaze na mizo. Torej tudi kopijo nakazali Patrie do SDS.
šurda
# 01.12.2009 ob 09:55
chicago
Iščejo jo Finski kriminalisti !! Jaz je nimam kaj iskati,saj sem
navaden Slovenec brez takih pristojnosti ,da bi kaj iskal !!,ti
pa kar pelji svojega psa na potrebo in potem pospravi za njim !
chicago
# 01.12.2009 ob 09:41
šurda počakaj grem še po mojega psa, se bomo skupaj igrali
chicago
# 01.12.2009 ob 09:38
išči šurda išči črko J
šurda
# 01.12.2009 ob 09:34
DELO se res že zelo veseli tožbe SDS -a !! Če vaš ljubi vodja
in njegova SDS zgubita tožbo proti DELU pol pa sledi vaša
"klasika !! " čez kako so tudi sodniki vsi "ta RDEČI !! To bo še
zelo,zelo zaminjivo !! Desničarji "prišparajte" malo moči za
današnjo piramido,kjer bo zmagal gospa iz SDS-a,njene
možnosti za zmago so 99,8 % na naši ljubi GRIMSVIZIJI !
spf xxii
# 01.12.2009 ob 09:33
Treba to levo nesnago antislovensko samo pred sodišče in kot z romunskim diktatorjem.

Janša je zaradi osamosvojitva trn v peti levim antislovencem, ki so se na vse kriplje borili proti osamosvojitvi Slovenije.
klobuh
# 01.12.2009 ob 09:21
Končno prava poteza!
chicago
# 01.12.2009 ob 09:04
Ovca leva išči črko, kje je črka J, išči išči ovca!
blef
# 01.12.2009 ob 08:10
Imam zaupne podatke, da je soseda uporabljala brezplačnik po sredini?
bušman
# 01.12.2009 ob 07:36
Janez, iztoži jih, da si bodo morali sleči gate.
Mica
# 01.12.2009 ob 07:27
matr, kako so eni pametni!!! Kot da bi vsi imeli doktorate iz šloganje!
Pa imejte jajca in naj se vam ne tresejo noge, ob misli, kaj pa, če bi tožba razkrila svinjarije zdajšnje oblasti!
NAJ toži- saj ima vso pravico, nenazadnje: zakaj bi mu jo pa kdo kratil?!
Sodniki so pa itak vsi pošteni kot najbolj pošten Ljubljančan (glej današnji članek v Financah), in definitivno bodo JJ-ju "pošteno" sodili, valda.
:-))
jeremija
# 01.12.2009 ob 00:22
-mikos-
30. november 2009 ob 17:46
Prijavi neprimerno vsebino
100 : 25 = 4

Bravo Janša, to mi delaj, zadnič si zmlel Pahorčka.

Danes premočno vodiš v birki z GOLO BIČEM !

ugibam, je cela familija vmešana, a si sam zračunu? le kaj se skriva "v birki"? a obstaja iq 4? zanimivo
nr.1
# 30.11.2009 ob 23:52
Izo- v čigavi lasti pa je sedaj, ko samo optožujejo in se blamirajo .
R2D2
# 30.11.2009 ob 23:03
To bo spet zaslužila JJ&SDS odvetnik .... on spet bo "VELIKI revež + ŽRTEV" pa bo !

žalostno in to je politik a ???
et-mb
# 30.11.2009 ob 23:03
a ta ivan že vsakega toži? a bo mene tud?
krosnjar
# 30.11.2009 ob 22:48
Je Delo že brezplačnik? Menda ga imajo zaradi udobnega formata najraje - brezdomci.
kajta
# 30.11.2009 ob 22:26
Novice o Patriji nam dozirajo kot otrokom, ki začenjajo dvomiti, da Miklavž res obstaja.
MartinEs
# 30.11.2009 ob 22:21
@-mikos-
Prvo analiziram 9x premislim potem v 1-3 sekundah
ustrelim.


Tvoja definicija besede "premislit" se krepko razlikuje od tiste ki je ustaljena v širši javnosti.

Vsi, ki mislite, da sem neki desni zagretež,
ali celo Janšin človek, se krepko motite.


EEEEEEEEEEEEEE!!!! Premisli raj še 1X!
Alchemist
# 30.11.2009 ob 22:14
Tokrat pa podpiram SDS. Nihče ni še nič dokazal pred pristojnim sodiščem kar pomeni, da so za zdej še zmeraj nedolžni in nepreverjene obtožbe (ki jih je Delo nedvomno izreklo, vsaj če verjamemo Bjorkvistu) niso pač upravičene. Tole da imaš svoje vire, ki jih skrivaš je pač izgovor.

Komaj čakam da bo preiskava končana in da bo se bo v sodnem postopku pokazala prava resnica. Vsekakor mislim da more zmagat pravna država.
-mikos-
# 30.11.2009 ob 21:56
KLIPAN

Vsi, ki mislite, da sem neki desni zagretež,
ali celo Janšin človek, se krepko motite.

Prvo analiziram 9x premislim potem v 1-3 sekundah
ustrelim. Vse gre zelo hitro.

To je garancija za zadetek v piko.

Pika pa je dejstvo-resnica sama.
izo
# 30.11.2009 ob 21:54
Časopis Delo je pristranski zato ga tudi ne kupim ...
misliš od takrat, ko ga tvoj firer nima v "lasti", hehe?
nr.1
# 30.11.2009 ob 21:27
Časopis Delo je pristranski zato ga tudi ne kupim ... . Čudno pa je, da SDS in Janšo samo obtožujejo in nič drugega dokazov pa ni in ni. Bilo bi prav, da bi od akterjev afere zahtevali dokaze in če jih nimajo tudi kaznovali, seveda bi se to zgodilo v pravni državi pri nas pa ... JJ že leta obtožujejo in to samo obtužujejo in nič do sedaj mu niso dokazali vse skupaj je kot, da smo v otroškem vrtcu ... samo bla-bla
mobydik
# 30.11.2009 ob 20:38
s tem ni nič narobe. če imamo sodišča, pa naj posredujejo. sam upam, da bomo res dobili krivca.

zdaj lahko gledate na to tako, da se janša in sds najbolj bunijo ali pa da jih daleč najbolj napadajo? kaj bo prav?
tolovaj
# 30.11.2009 ob 20:29
Kaj če bi to rešili z mediacijo!
sansam
# 30.11.2009 ob 20:29
Ivan,David,Janez vst ste z nami danes.
KLIPAN
# 30.11.2009 ob 20:05
Mikos, snameš sds broško ko greš spat?
-mikos-
# 30.11.2009 ob 19:50
Interesantno Janša je do danes še vse postavil na laž .

PREGLEDUJEM članke pljuvalce, vedno so se počasi,

zelo počasi umaknili, vse do potankosti enako kot pri Patriji.

Dec govori čisto resnico.

Rdeči piskri brez vsebine, so še za strašilo proti vrapcem zanič.

Rdečkarji za vse kar ste grdega storili, vas Bog nebi tak grdo kaznoval.

Mogoče je pa to od Boga, grehe odpušča neumnosti pa ne.
skuggi
# 30.11.2009 ob 19:36
endavrilovi:
To koliko slabega se o nekom pise pa res ne more biti merilo uravnotezenosti. Mogoce pa nic dobrega o njemu nimajo za povedat?
endvatrilovi
# 30.11.2009 ob 19:29
Zakaj se pri nas vse obtožuje pa nič ne dokaže.

Btw: vsi, ki menite da so mediji uravnoteženi: koliko novic je bilo v zadnjem letu o JJ, ko o njem govorijo zelo negativno in koliko je bilo takšnih novic o Pahorju?

PS: o nikomer ni nobenih dokazov za kazniva dejanja!!!
asmas
# 30.11.2009 ob 19:20
pravilno
se bodo novinarji malo zamislili ali so v službi rumenega tiska ali pa so pripadniki resnega tiska
stvar bo enkrat dokazana pa me zanima kje bo takrat cvikelček
-mikos-
# 30.11.2009 ob 19:11
Janša je pravi tekmovalec.
Bol ko nekateri pljuvajo, bol gladko mu gre.
Jethros
# 30.11.2009 ob 19:00
jbzt:
Hja, kaj pa če je SDS prejela podkupnino, kaj če je vse res?
Ne smemo se nanašati ne na članke, ki neuradno govorijo proti Janši ali neuradno govorijo proti preiskavi, edino kar bo štelo je uradni zaključek preiskave in uradne razlage, ki bodo sledile, predvsem tiste razlage in epilogi, ki bodo romala iz sodišč ;)
jbzt
# 30.11.2009 ob 18:56
Kaj pa če je vse to res ?

.
http://www.pozareport.si/?Id=mediji&
View=novica&novicaID=13814

.
Kluzo
# 30.11.2009 ob 18:52
Kaj naj piše v Delu, je bilo sprejeto na sestanku eno stopnico više. Košir je zdaj šema in bo to tudi ostal. Tako je s hlapci in ljubim kruhkom.
skuggi
# 30.11.2009 ob 18:45
jbzt:
res je se precej bolj zanimivo brnje od delovega clanka. Veliko vec obrekovanja in sranja, kjer celo sami priznajo; po naših, sicer še ne povsem preverjenih informacijah, naj bi jim te informacije po ovinkih celo plačalo.
Povsem se strinjam, da je bila objava clanka v delu pompozna in morda ne dovolj preverjena, a ce ljudje nasedate vsakemu takemu rumenemu tisku, ce je le na vasi strani, potem si boljsih novinarjev, kot jih imamo, sploh ne zasluzimo.
LujzBeck
# 30.11.2009 ob 18:37
Mislite, da utegne hoditi na vse obravnave, glede na to, koliko tožb oziroma postopkov je že sprožil? Pravi Superman. ;)
megamario
# 30.11.2009 ob 18:28
trenutni rezultat 115 : 26, denar je steku , nakazila so bila stavnice niso ogrožene mafija dobro opravlja svoj posel nč bat.
Jethros
# 30.11.2009 ob 18:24
megamario:
A sodnika pa nima ta tekma? Potem je to stavniška mafija spet v ozadju, bljak od tekme ;)
LujzBeck
# 30.11.2009 ob 18:19
Spet bo tožil? Mah, drugorazredne teme ...
megamario
# 30.11.2009 ob 18:17
Jethros:
Je že 110 : 26
Gledaš ga v živo
jopp
# 30.11.2009 ob 18:17
skuggi
Jaz razumem, da če se bo izkazalo tako kot praviš bo potem pa delo tožilo Bjokqvista za nastale stroške...
Jethros
# 30.11.2009 ob 18:15
megamario:
Kje je pa prenos tekme? :)
megamario
# 30.11.2009 ob 18:14
Janša vodi 108 : 26 dejmo naši!
jbzt
# 30.11.2009 ob 18:14
Zanimivo branje...

.
http://www.pozareport.si/?Id=mediji&
View=novica&novicaID=13814

.
Jethros
# 30.11.2009 ob 18:12
primozh:
Pozdravljen.
Ne, ne motim se, žal taka je resnica.
Insinuacija pomeni namigovanje, podtikanje, torej te vprašam: Kaj je po tvojem izjavljanje reči čez Björkqvista, ki jih ne more podkrepiti z ničemer, razen s svojo domišljijo, iz katere vleče te razne teorije, kako sedaj že finci iščejo vse možne poti, kako ga zašiti?
Poglej si to:
Janša pravi, da je bila tudi pri zadnjih navedbah osnova anonimno pismo, ki je bilo poslano nekaterim institucijam. Sam pisma nima, ima pa zanesljive informacije, da je to ena izmed podlag za "špekulacije Dela in drugih". "Med drugim naj bi v pismu govorili o brezplačnih časopisih."
Kako rečemo tem namigovanjem? Aha, insinuacije, katere sam tako sovraži, da se jih nekateri poslužujejo proti njemu, sam pa jih je pridno uporabil v tem intervjuju.
Nadaljujemo?
Janša je tudi prepričan, da je finski novinar Magnus Berglund, avtor oddaje Resnica o Patrii, uporabil podatke, ki so bili zbrani v Björkqvistovi preiskavi, kar se po Janševem mnenju vidi iz povsem enakih stavkov v štabnem dokumentu in televizijski oddaji. Meni še, da želi Björkqvist za vsako ceno potrditi obtožbe Berglunda v oddaji Resnica o Patrii, v kateri je Berglund dejal, da je J prejemal podkupnino, J pa naj bi bil Janez Janša.
Torej, vsa ta namigovanja, mnenja, teorije...brez dokaza seveda...kaj so po tvojem? Jaz v temu vidim isto sranje, kot tisto v Berglundovi obtožbi, kjer čakamo konec preiskave, da vidimo ali bo odletel med zvezde novinarstva ali v drek zaporov.

jbtz:
Nisem, zaradi mene lahko Janša toži DELO, z vso pravico.

lo sloveno:
Podivjam? :) No, zmotijo me njegove insin uacije v omenjenem članku, razlago si lahko prebereš v komentarju, ki sem ga sicer namenil Primožu. Je pa ta podivjanost kot jo imenuješ priosotna pri vseh, eni pač ne prebavljamo Janše, drugi pa recimo Golobiča...pač taki so politiki, neprebavljivi ;)
In ne, nisem na plačilni listi nobene stranke, nič bat, šurda jih strelja, hehe ;)

LP
jbzt
# 30.11.2009 ob 18:12
Adijo pamet...

.
http://www.pozareport.si/?Id=mediji&
View=novica&novicaID=13814

.
skuggi
# 30.11.2009 ob 18:09
Promosh:
Dodal je, da bodo, če bo Delo predložil dokaze, da je finski preiskovalec Kaj Erik Björkqvist res izrekel te obtožbe, vložili tožbo tudi proti njemu.
ce se izkaze da je kriminalist izrekel te obtozbe, zakaj pa potem toziti se Delo, ce je morda res samo podalo njegovo izjavo???
šurda
# 30.11.2009 ob 17:59
-mikos-
Si že nabavil doprsni spomenik Ivana Janeza Janše za v dnevno
sobo ?? Pa glej,da boš jutri v piramidi pravilno pošiljal SMS-e
za gospo iz SDS-a,da bo prepričljivo zmagala !!
skuggi
# 30.11.2009 ob 17:59
ce se Jansa ne bi toliko pojavljal po teh aferah ki polnijo casopisne stolpce, bi ljudje nanj verjetno ze pozabili, saj od osamosvojitve dalje ni kaj dosti koristnega naredil.
Zato res ne verjamem, da mu vse te afere podstavljajo, in ga ohranjajo v politicnem zivljenju
jopp
# 30.11.2009 ob 17:56
Ne vem zakaj se vsi obešate na Janšo, če je kriv al ne bo že čas pokazal, trenutno je vse stvar verovanja. Jaz verjamem, da ni kriv. Ampak me to ne prepriča, da bi o veri učil druge... Bolj me skrbi trenutna situacija in poteze tistih, ki ta trenutek krojijo usodo naroda in pri tem ne potrebujem vere, da sem prepričan, da je z nami vsemi nekaj narobe, namreč vsak narod bi že zdavnaj šel na ulice in zrušil vlado, slovenci pač ne oziroma še ne... Verjamem, da si je Pahor vsaj za nekaj časa kupil mir s tem, ko je našim nogometašom očistil kopačke... In me prav malo briga, če je svetovna kriza izgovorov za neuspeh mam poln k., če vsi kazalci kažejo da vlada ni uspešna naj pride nova in če ta ne bo spet nova tako se svet vrti... ali se motim smo mar zadovoljni je vlada uspešna..???
primozh
# 30.11.2009 ob 17:50
Jethros, spet se motiš: "G.Janša tako rad uporablja izraz insinuacija, klevetanje, obtožbe...na kaj pa ta stavek kaže, če ne na insinuacijo o nečemu, kar itak ne more podpreti? Ej, ej, ej ej...najprej očita, potem pa uporabi iste načine napadov. Ni kaj, on pač lahko, drugi ne smejo, ker jih potem toži ;)"

preberi si celoten intervju.:
"Se je kompromitiral?

Kompromitiran je že od samega začetka. Nesporno je avtor Resnice o Patrii Berglund uporabil podatke, zbrane v Björqvistovi preiskavi. To se vidi iz povsem enakih stavkov v štabnem dokumentu in televizijski oddaji.

Videti je, da se je glavni finski preiskovalec znašel v težavah.

Da, in to predvsem zaradi motiva, s katerim vodi preiskavo. Za vsako ceno hoče potrditi obtožbo Berglunda v oddaji Resnica o Patrii, v kateri je bilo rečeno, da je Patria podkupila slovenskega predsednika vlade, torej mene. Očitno ima do Berglunda poseben odnos, poleg tega pa ta lahko kadarkoli pove, kje je dobil gradivo za oddajo. To pa bi za Björqvista lahko pomenilo konec kariere in zaporno kazen zaradi zlorabe položaja.
"
-mikos-
# 30.11.2009 ob 17:46
100 : 25 = 4

Bravo Janša, to mi delaj, zadnič si zmlel Pahorčka.

Danes premočno vodiš v birki z GOLO BIČEM !
šurda
# 30.11.2009 ob 17:40
jbtz
Po kolkih letih ?
il Sloveno
# 30.11.2009 ob 17:30
meni tudi :)
šurda
# 30.11.2009 ob 17:29
il Sloveno
Se opravičujem !! "malce mi je ponagajal tiskarski škrat ! "
il Sloveno
# 30.11.2009 ob 17:25
šurda

Neobdavcen se pise skupaj. No lepo, sedaj vsaj vem, da mi potrebno vec brat neumnosti, ki jih pisete levicarji.
Suma Sumarum
# 30.11.2009 ob 17:22
@kralj matjaž
Se vi malo hecate? A ni zdaj že vsem jasno, da je bilo teh t.i. "nepravilnosti" zelo veliko, da so ljudje z vodstvenih položajev leteli iz Patrije, da je denar romal na račune veliko ljudi, ki naj ne bi načeloma s poslom ničesar imeli, da poteka preiskava v treh državah, da se zapirajo ljudje, da potekajo zaslišanja ... Kako je zdaj možno, da se dokaže, kako nič ni bilo, če je denar definitivno BIL NAKAZAN? Največ, kar se lahko zdaj zgodi v korist tistih, ki so se pri zadevi okoriščali (kradli, plenili in kar je še podobnih izrazov - tukaj ne gre za nikakršne "nepravilnosti"), da se jim krivda ne uspe dokazati. Boste znali ločiti zadeve?
šurda
# 30.11.2009 ob 17:17
il Sloveno
Naj ti kar jaz odgovorim od levice dobimo po 15€ ne obdavčenega
denarja v modri koverti !! Tako,da se nam res splača kajneda Jethros.
megamario
# 30.11.2009 ob 17:07
Ja krucifiks tega Janeza se pa res nč ne prime, levaki pa v jok.
il Sloveno
# 30.11.2009 ob 17:05
Jethros

Tebe vidim, da popolnoma podivjas samo takrat, ko se pojavi crka j ali kombinacija JJ, bolje da ne Janez Jansa, potem si v ekstazi. Dej mi povej, koliko ti placuje levica, da toliko serjes? Res me zanima! Namrec ti tako serjes, da se ze zapletas v svoje lastne zgodbice. Clovek prebere tvoje komentarje in ugotovi, da so polni nasprotij in da spreminjas svoje navedbe kot kameleon barvo, vse pa izraza gnev do crke J.............pojdi se zdravit, resno!!
jbzt
# 30.11.2009 ob 17:00
Jethros
Kaj si odvetnik od Dela ?
Ponavadi pretepa ne začnem,bom se pa branil...Tukaj je pa čisto isto.Kdo ima prav,naj pa ugotovi ČIM PREJ sodišče....Mene ,kot opazovalca bi samo neizmerno veselilo,če bi nekdo nekomu moral izplačati v denarju povrneno škodo za vse prestano trpljenje...
kralj matjaž
# 30.11.2009 ob 16:57
Sem prepričan, da ko bodo preiskave zaklučene in ko ne bodo odkrili nobenih nepravilnostih v aferi Patrija, bodo pod članki nekateri še vedno kričali, da je Janša kriv. A naj bo vsak ima svojo mnenje, se lahko vsaj nasmejim ob neumnostih levice.
Kauko
# 30.11.2009 ob 16:56
Če že so kakršnikoli dokazi, sem 100% da jih ti(Cvikl, zgage ind.) nimajo in so samo nakladali v temo... Ker vsako tele ve, da če bi recimo patron kot je Cvikl res imel dokaze, bi prvo minut le te objavil povsod kjer je možno.
Pegaz007
# 30.11.2009 ob 16:52
cairns
Se popolnoma strinjam. Vsepovsod v vseh aferah se pojavlja Janša.
Depala vas, tajkuni, patrija.

Konstanto v fiziki bi lahko poimenovali Janša.


res je da se pojavlja, pa mi povej zakaj se
v depali vasi smo videli da je šlo za ponarejene dokumente, v orožarski aferi je mogetova komisija hitro ustavila preiskavo, ker je šla v napačne vode, proti murglam je zavila, o tajkunih, poglej iz katere stranke so tajkuni, oz. so bili, bavčar LDS, šrot SD, jankovič vemo koga podpira, čepreav ni v nobeni stranki, zidar, tudi vemo koga podpira...
o patriji pa ne bi zgubljal besed, ko nima smisla, če pogledaš malo z distance ti je vse jasno
Jethros
# 30.11.2009 ob 16:51
jbzt:
Janša pa seveda ima dokaze, ki potrjujejo, kako Björkqvist dela na lastno pest, samo da ga pošlje v zapor, kajneda? Kaj niso to takoimenovane insinuacije, obtožbe brez dokazov, klevetanje, tudi žalitve na profesionalnost tega preiskovalca? Aja, Janša lahko, drugi ne smejo.
emplojerka
# 30.11.2009 ob 16:50
Prejle sem malo ponesreci narobe link objavila.

Takole:

http://www.rtvslo.si/blog/matic-cvelbar/biti-ali-ne-biti-oz-kdo-bo-koga/34607

Ne vem zakaj, mi je dal ta blog nekaj misliti.
jbzt
# 30.11.2009 ob 16:47
Čisto realni odgovori Janše...Kje so tisti časi,ko so BREZ DOKAZOV vozili na Goli otok...
ps.Kar se komentarjev tiče,bi nekateri verjeli tudi v leteče slone,če bi se o njih pravi (Delo,Dnevnik,Mladina);razpisali...Predl
ožiti oz.pokazati dokaze...ali pa samo mahati z nekimi papirji oz.vpiti,da imamo dokaze je bistvena razlika...

Mene bolj zanima,za koliko je samo danes sedanja vlada naredila škode ?
Jethros
# 30.11.2009 ob 16:46
Janša je tudi prepričan, da je finski novinar Magnus Berglund, avtor oddaje Resnica o Patrii, uporabil podatke, ki so bili zbrani v Björkqvistovi preiskavi.

G.Janša tako rad uporablja izraz insinuacija, klevetanje, obtožbe...na kaj pa ta stavek kaže, če ne na insinuacijo o nečemu, kar itak ne more podpreti? Ej, ej, ej ej...najprej očita, potem pa uporabi iste načine napadov. Ni kaj, on pač lahko, drugi ne smejo, ker jih potem toži ;)
izo
# 30.11.2009 ob 16:44
koga vse je veliki že tožil, se spomnete? mislim, da že to dovolj govori o človeku..
Suma Sumarum
# 30.11.2009 ob 16:35
@Dixon
Res je. PRAVNO velja, da je oseba nedolžna, dokler se mu krivda ne dokaže na sodišču. Seveda pa to nima nobene veze s tem, ali je nekdo neko dejanje dejansko tudi storil. Ali se namreč nekaj, kar je na sodišču zastaralo in zato krivca PO PRAVU ni - ni zgodilo? Se razumeva?

Obrekovanje pa več kot očitno pri nas ni kaznivo dejanje. Če bi bilo, bi imel g. Janša za naslednjih 200 lewt rezervirano sobico na dobu. Toliko kot on obrekuje na vse mogoče konce brez ene same samcate predložitve dokazov ... na tem področju mu ni enakega.
Dixon
# 30.11.2009 ob 16:30
Dokler slehernemu posamezniku krivda ni dokazana velja za nedolžnega, ne glede na to ali gre za politika ali običajno osebo, ki živi vsakdanje življenje. Tudi obrekovanje in krivo pričanje sta marsikje kazniva.
Jethros
# 30.11.2009 ob 16:29
franzz:
Obseden si toliko s temi komunisti, da ne vidiš niti logičnih korakov, ki so se zgodili. Krivi so po tvojem vsi, samo tisti ne, ki so v času teh dogajanj državo vodili. Zanimivo, da krivite Pahorja za visoko število brezposelnih, število, ki ne bi nadzoroval niti Janša, ker nobena vlada v taki hudi krizi ne more preprečiti tako visoko število stečajev, ne more preprečiti padca proizvodnje, prodaje, itd...lahko pa prepreči dogajanje na lastnih ministrstvih, ker tisto so NJIHOV RESOR, NJIHOVO PODROČJE! Kako lahko klamfate take bedastoče?
Daj si preberi članek, ki sem nalimal spremljevalcu, saj ne gre zato, da hočem imeti prav, želim le, da vidite, kako je Mate lepo zavajal, kajti vse se je zgodilo v njegovem mandatu, ko je on ministroval in on bil "Grandecapo", torej je imel vpogled v delo, ki spada v resor Ministrstva za notranje zadeve. Kriva pa je opozicija? Super, potem še dodaj, da itak depeša sploh ni povezana s Patrio in smo dobili prvega kalibra, ki podpre omenjeno kontroverznost ;)
Suma Sumarum
# 30.11.2009 ob 16:26
@franzz
Pa ste vi trezni, ko pišete tele svoje neumnosti? Se zavedate, da praktično v vsakem svojem komentarju kontrirate komentarju, ki ste ga podali nekaj minut prej?

Dejstvo je, da je zadeva z odstavitvijo človeka, ki je založil depeše, ZASTARALA še v času Matejevega ministrovanja. In potem pravite, da bi nova vlada že poskrbela za njegovo, odstavitev če bi bilo kaj na tem - ja pa kako naj bi to po vašem storila?? Krivda mu ni bila dokazana, saj ni bilo niti postopka zoper njega. Z odstavitvijo bi se zgodilo samo in izključno to, da bi šel model z zadevo na delovno sodišče, ki bi pritrdilo njegovi tožbi (saj druge možnosti tako ni), odredilo mastno odškodnino, ki bi jo plačali davkoplačevalci (torej tudi takšni veleumi, kot ste sami), za povrh pa bi ga morali vzeti nazaj na prejšnje delovno mesto.

Kaj bi torej lahko storila nova vlada drugega kot to, da pač pogoltne "knedlc"? Vprašajte se raje, zakaj je g. Mate tako lepo potihem dopustil, da je postopek zoper krivca zastaral.

Mah ...
šurda
# 30.11.2009 ob 16:23
north
Mogoče pa je DELO čakalo,da SDS "nagazi na mino !! " bomo
videli !!
franzz
# 30.11.2009 ob 16:18
Jethros
Za depešo v vladi sploh niso vedeli. Zamenjali bi tudi človeka, pa je opozicija, današnja vlada, ob vsaki menjavi z vsemi močmi napadala vlado, današnjo opozicijo. Komunisti so namazani z vsakimi žavbami, to lahko opaziš v enem letu njihovega mandata, žal pa ljudje vseeno nasedajo.
Jethros
# 30.11.2009 ob 16:17
emplojerka:
Zanimvo branje, da misliti.
LP
north
# 30.11.2009 ob 16:16
Če bi Delo imel kakšne dokumente ne bi čakali na sodišče. Že zdavnaj bi z njimi mahali po Ljubljani.
šurda
# 30.11.2009 ob 16:13
Po mojem skromnem mnenju se DELO veseli tožbe SDS-a oz
Ivana Janeza Janše saj bodo na sodišču končno pokazali vse
papirje ( še jih imajo ! 9),ki bremenijo SDS komaj čakam,samo,da
potem ne bodo sodišča spe RDEČA če SDS tožbo izgubi,ker če jo
potem je to klaveren konec SDS-a !!
emplojerka
# 30.11.2009 ob 16:10
http://www.rtvslo.si/blog/matic-cvelbar/
biti-ali-ne-biti-oz-kdo-bo-koga/34607

Zanimivo...
if
# 30.11.2009 ob 16:10
Trdonje so ljudje, ki trdijo, da je JJ krivec za afere Depala vas, Patria, ... čeprav krivda ni dokazana.
Floral
# 30.11.2009 ob 16:10
SDS ima nekam sumljivo veliko denarja, da lahko kar vse povprek toži.
Le odkod jim je kapnil? ;-)
emplojerka
# 30.11.2009 ob 16:09


Zanimivo...
emplojerka
# 30.11.2009 ob 16:08


Zanimivo...
if
# 30.11.2009 ob 16:06
Janša toži Delo, ker ga njegovi novinarji klevetajo.
Prav ima.
Tudi jaz bi storil enako, če bi bil v taki sistuaciji!
šurda
# 30.11.2009 ob 16:05
SDS,kje imate dokaze ??? dokaze hočemo !! vsaj en
sam dokaz nam pokažite za tožbo proti DELU dajmo
SDS pokažite dokaze !
north
# 30.11.2009 ob 15:55
Bomo pripravili drva.

Sicer pa pravilno, da bodo tožili. Samo bedak ne bi tožil Dela.
šurda
# 30.11.2009 ob 15:55
Desničarji morate se malce "šparati" za jutri,da bo v
piramidi zanesljivo zmagala gospa iz SDS-a !!
šurda
# 30.11.2009 ob 15:49
¸skuggi
Bivša vlada in še zlasti predsednik bivše vlade to pa se
gdo je bil ,Ivan Janez Janša !
GBWallac3
# 30.11.2009 ob 15:47
kako se imate kaj v deželi indijakoromandija;)?....če je Janša in SDS nedolžn ne sam da dam roko v ogenj takoj se pustim skurit na grmadi:)

pripravite drva
skuggi
# 30.11.2009 ob 15:43
franzz:
Po moje je edina logoka zalozene depese, ki namiguje na korupcijo, lahko ta, da ne pride v javnost vsaj dokler niso volitve koncane. Kajti se je slo za korupcijo ali pa ne, taksen sum lahko vrze senco na vladajoco koalicijo, ali se ti ne zdi? Torej daj pomisli se enkrat; Kdo je lahko imel korist da zalozi to depeso?????
mandingo
# 30.11.2009 ob 15:40
Ja glavni akter pa si ti čelavi krvoses,to si pozabil omeniti.
Jethros
# 30.11.2009 ob 15:37
franzz:
Nekaj me pa povsem bega v komentarjih določenih ljudi tukaj...kar se depeše tiče...istočasno govorijo (nekateri, ne vsi), da so depešo založili ta levi, ker je to del zarote oz. da ta depeša itak nima veze z afero...mi razložiš ti dve tezi, ki se jih večkrat povezuje, čeprav se jih povezati ne da?
Se pravi, v primeru, da je depeša pomembna v tej aferi, so jo založili kar iz takratne opozicije (dokaz o nekompetentnosti Mateja), če pa so jo založili takratni vladajoči (spet namerno in zahrbtno kot pravite) pa nima veze s Patrio.......a ste lahko nekateri še bolj kontroverzni?
LP
franzz
# 30.11.2009 ob 15:30
skuggi

Tisti, kateri je depešo ( nalašč ) založil je delal zahrbtno, ker je vedel, da se bo okoristil, nekako tako kot Starina Kosem. Ampak ona je že dobila, kar ji gre, upam da tiste iz afere Patria to še čaka.
skuggi
# 30.11.2009 ob 15:26
Franzz:
Kaj se je zgodilo s clovekom, ki je depeso zalozil, ti je ze Jethros povedal.
Ce je kdo naredil skodo sloveniji, je to tisti, ki je morebitno podkupnino sprejel, ne tisti ki jo je razkril, Ta ji kvecjemu veca ugled, saj kaze na to, da v Sloveniji pac kaj taksnega ni dopustno. In ce se povrnem se enkrat k depesi; ce bi ostala zalozena se nekaj mesecev, bi pa morda Jansa volitve dobil, se ti ne zdi? Torej komu naj bi zalozena depesa koristila?
Jethros
# 30.11.2009 ob 15:25
spremljevalec:
Prav sem napisal, ker se je to zgodilo pred menjavo vlade, torej ko je Mate še imel pooblastila nin svoj ministrski stolček.
Kresalova: Celotna zgodba z depešami in disciplinskim postopkom se je odvila v Matejevem mandatu
Pentagram
# 30.11.2009 ob 15:25
zmaga
pentagram: še to bi rad videl, pa čeprav crkneš potem, kajne? No, ko bodo DOKAZI dani na mizo, lepo odkorakaj v svoj sprevrženi svet in si reci:"Hvala Bogu, da ne vedo, kdo sem, sem/bil, ko sem s tako lahkoto hodil po človeku, ki ni kriv!"


kako se imate kaj v deželi indijakoromandija;)?....če je Janša in SDS nedolžn ne sam da dam roko v ogenj takoj se pustim skurit na grmadi:)
prepovz
# 30.11.2009 ob 15:21
Mehla, megla in še enkrat mehla od leta 1941 naprej!
Spravi ob dobro ime, nato ob imetje in življenje ali vsaj pamet! To znajo, zato je tudi na "delavskih"procesijah prisotna zastava s srpom in kladivom, zado bomo še naprej imeli Libijo, Kubo in Rusijo za najboljše prijatelje, delali bodo pa Kitajci, za Slovence pa ... pot pod noge!
Ha, ah, ha!
zmaga
# 30.11.2009 ob 15:19
pentagram: še to bi rad videl, pa čeprav crkneš potem, kajne? No, ko bodo DOKAZI dani na mizo, lepo odkorakaj v svoj sprevrženi svet in si reci:"Hvala Bogu, da ne vedo, kdo sem, sem/bil, ko sem s tako lahkoto hodil po človeku, ki ni kriv!"
spremljevalec
# 30.11.2009 ob 15:17
Jethros - bom preveril, čeprav goraj pišeš odhajajoči (Mate). Glede nato, kako se obračunava z manjšimi grehi bi vrli KGB, poskrbel za '' tako hudo napako'' prejšnih. Se ti ne zdi???
Pentagram
# 30.11.2009 ob 15:15
Sodeč po izjavah nekaterih tule se jim bo svet dobesedno sesu ko bo Janez v lisicah zapuščal prizorišče, in namesto da bi spregledali in si priznali da kjer je dim je res tudi ogenj, bojo prepričani da je komunistom končno uspelo nedolžnega obsodit.
Jethros
# 30.11.2009 ob 15:14
spremljevalec:
Slabo spremljaš. Tisti, ki je depešo založil, so ga oprostili (zadeva je zastarala) v še Janševi odhajajoči vladi, podpisnik za namestitev nazaj na delovno mesto, pa je bil odhajajoči in še vedno aktivni notranji minister Dragutin Mate. Lahko preveriš sam te informacije, ne Pahor ne Kresalova niata prav nič pri tem človeku. Samo v vednost, da ne boš pisal napačnih stvari ;)
šurda
# 30.11.2009 ob 15:12
Samo za enkrat pa še vseeno vrjamem v Finske kriminaliste
ker bi bilo res zelo neumno od njih,da bi "nasedli" naši
levci pred volitvami !! "Živi bili pa videli"
spremljevalec
# 30.11.2009 ob 15:06
BioTech 13:41 - zanimivo a ti bi pa sodil po pravu kot so do 1991 (pardon še veliko dalje)?

za obsodbo je potreben DOKAZ ne SUM za kaznjivo dejanje. To je razlik apred tem in v tem kaj naj bi imeli sedaj (rdeči sodniki izprašajte svojo vest? Koliko obsodb je na osnovi sumov in direktiv bilo izrečenih, kjub pomanjkanju dokazov tudi po l.1991).
spremljevalec
# 30.11.2009 ob 15:00
Samo še eno okoli depeše - naj mi nekdo razloži na kaj je vplivala???
Finci vodijo v koordinaciji s Avstrijo in Slovenijo vso zadevo. Preiskava se je pričela takoj. Torej kaj ima depeša z tem. Zakaj pa je sedanja oblast postavila nazaj tistega, ki je depešo založil. Mogoče zato, da se zadeva nebi končala predčasno. Kot kaže sedaj bo še aktualna pred lokalnimi volitvami drugo leto. Kdo to plačuje in zavlačuje.
Pa, da nebo zopet kakšen pametnjakovič razlagal, da je to delo JJ. Saj ni on vrnil na delo spretnega zalagalca depeše.
spremljevalec
# 30.11.2009 ob 14:55
Avtor prispevka AM - slaba kopija intervjuja JJ v Reporterju. Malo bolj se je potrebno potruditi za objektovnost - ali malo bolj lesti v rit 'feld maršalici' nove zakonodaje RTV.
franzz
# 30.11.2009 ob 14:53
skuggi
Franzz:
Daj nas se razsvetli, kaksno skodo je namerno zalozena depesa, ki naj bi nekoga obtozevala korupcije,povzrocila Jansi


Saj ni naredil samo Janši škodo, ampak celotni Sloveniji, če izvzamem tiste, ki jim takšno stanje odgovarja.
Izgubil je na volitvah, če še ne veš, zakaj.
spremljevalec
# 30.11.2009 ob 14:52
Bravo - tako se dela.
skuggi
# 30.11.2009 ob 14:52
franzz:
In kaksno korist naj bi imela LDS on zalozene depese?
Kar pa se depala vasi tice. Zadeva je na sodiscu zastarala.
Sicer pa se delno strinjam z mojco; vse te afere Janso v oceh desnih le se bolj povzdigujejo v neko legendo, kajti pozitivnega od osamosvojitve dalje, kaj dosti ni naredil
franzz
# 30.11.2009 ob 14:51
šurda
Franzz:
Daj nas se razsvetli, kaksno skodo je namerno zalozena depesa, ki naj bi nekoga obtozevala korupcije,povzrocila Jansi


Pošteno, nisem to pričakoval od tebe.
šurda
# 30.11.2009 ob 14:41
Komaj čamam,da pride do sojenja v aferi Patria in,da
bo gdo končno pravnomočno obsojen !! In če bo potrebno
se bom opravičil SDS-su in Janši če se dokaže,da s tem
niso imeli nič !!
skuggi
# 30.11.2009 ob 14:33
Franzz:
Daj nas se razsvetli, kaksno skodo je namerno zalozena depesa, ki naj bi nekoga obtozevala korupcije,povzrocila Jansi
Pentagram
# 30.11.2009 ob 14:27
Ivek toži komunajzarje še za svojo plešo, sigurno bi brez teh mučeniških spletk bilo tvoje lasišče danes bujnejše, za vsak las zahtevaj 10.000 neobdavčenih evrov take maš najraje in so ti najbližji:)
šurda
# 30.11.2009 ob 14:21
MartinEs
Tudi sam upam,da bodo Finci našli dovolj dokazev,da bo na
"hladnem" končal Ivan Janez Janša, če se to zgodi bodo
njegovi "veniki" spet napadli čes,da so sodišča Rdeča pa
četudi bi mu sodili na Finskem,ki ravno tako članica EU,
kakor tudi Slovenija !!
franzz
# 30.11.2009 ob 14:19
šurda Ja komaj čakam,da me toži Ivan Janez Janša

Ne boj se, ne bo tožil, si nepomemben človek z opranimi možgani, pa še škode mu s svojim pisunstvom ne delaš.
MartinEs
# 30.11.2009 ob 14:12
In desničarji tipa mojca111 spet dajejo potuho kriminalcu!
Kjer je skozi slovensko zgodovino bilo sranje...tam je bil vpleten Janša! Ne vem kake dokaze še potrebujete! Sploh pa kaj mislite, da se sporni posli sklepajo s pogodbami pod nadzorom videokamer?
Zmenijo se na 4 oči, tako kot so se za Merkator...nikjer nobenih pogodb, priče so pa itak vse vpletene in vsak ima določeno korist od tega, tako da edini dokaz v takem primeru bi bil če bi nekdo od vpletenih vse posnel in ščivkal kriminalistom, ker mu vest nebi dala mira...samo takih pa v Janševem krogu ziher ni! In hvala Bogu, da so se vmešali Finci v preiskavo (z njimi se niti Janša ne more hecat) in sledijo denarnemu toku, ki je v takem primeru še edini dokaz lahko....naši preiskovalci in tožistvo pa itak niso vredni komentarja!

Srčno upam, da bodo Finci zašili Janšo! In medtem ko On lahko poimensko obtožuje brez dokazov, po dolgem in počez, njemu po drugi strani, ne sme nihče čist nič rečt, ker so potem mediji spet polni njegovega jokanja in sprenevedanja. Tipičen diktator - na srečo brez večje moči! Njegova reakcija pa kaže, da ga je ziher strah, kaj bodo oz. so Finci odkrili!
šurda
# 30.11.2009 ob 14:10
Ja komaj čakam,da me toži Ivan Janez Janša še zdaleč ne
bom edini,saj pa moje niti ne ve več koliko ljudi,časopisov
že toži mogoče pridem na vrsto čez kakih 10 let !! Kje imate
dokaze,da lažem !!! dokaze PROSIM !!!
nesesekirat
# 30.11.2009 ob 14:07
G.Janša ima prav. V vseh aferah se ponavlja on - torej ista oseba.
franzz
# 30.11.2009 ob 14:05
šurda
našim je
delo onemogočal B:Brezigar,ki je "založila" depešo inter-
pola .Ivan Janez Janša največji otoček Slovenske politike
ne utaljažjiv jokec brez primera !!


A se ti sploh zavedaš, kakšne laži govoriš? Se ne bojiš, da te Janša in Brezigarjeva tožita. Za založeno depešo je kriv človek iz stranke LDS. Takratna vlada je naredila napako, da ni zamenjala vse vodstvene kadre, tako, kot to počne trenutna vlada.
naivnež
# 30.11.2009 ob 14:03
Za laži bi morala namesto časopisne hiše delo plačati,lažnivi novinar in urednik Košir.
croze
# 30.11.2009 ob 14:00
mojči čeprav se s tabo ne strinjam je tvoj nivo debate na visokem nivoju poglej pa kaj razni zmage in frannzi pišejo , res ne spadate skupaj
šurda
# 30.11.2009 ob 13:58
BioTech
Imaš moj podpis !! Vi desničarji vam pa ni pomoči !! kralj
matjaž dokaze tokrat hranijo Finski kriminalisti ! našim je
delo onemogočal B:Brezigar,ki je "založila" depešo inter-
pola .Ivan Janez Janša največji otoček Slovenske politike
ne utaljažjiv jokec brez primera !!
zmaga
# 30.11.2009 ob 13:52
DOKAZE NA MIZO, RAZNORAZNI ROPI, KOSI, KUČANI, CVIKLI, CEKUTE, ZGAGE, REPOVŽI KARBE,..IN OSTALI BREZHRBTENIČARSKI REŽIMSKI PSI. VEM, DA JIH NIMATE, ZATO SE ODSTRANITE IN SE SPOMNITE "VAŠEGA" PRAPROTNIKA NA ODMEVIH-KO JE MORAL DATI DOKAZE, JE JECLJAJOČE HLIPAL: "JAZ NISEM NIKOLI NAPISAL ALI REKEL, DA "J" POMENI JANŠA. Toliko v opomin. Da ne pozabim: 20 let je minilo od DEMOSa. Veste? NE? To boste pa sigurno vedeli, croze in ostali lajava ščeneta: naj obraz politika 2009 je Kresalova. Za posrat!
franzz
# 30.11.2009 ob 13:50
mojca 111
Saj je bila tožba na sodišču in je tožbo Janša dobil, samo akterjem se ni nič zgodilo, celo več, napredovali so. Kos iz kriminalista, za predsednika ( proti ) korupcijske komisije. Tako to dela tranzicijsko komunistična vlada, ljudje pqa nasedajo.
BioTech
# 30.11.2009 ob 13:41
mojca111, kralj matjaž
Vama odgovorim, zakaj mu nikoli niso ničesar dokazali. Zaradi našega bedastega pravosodnega sistema, ki pretirano ščiti storilce kaznivih dejanj, in ničesar drugega. Pri nas bi za obsodbo rabili 20 videoposnetkov z različnih zornih kotov, 30 prič, 20 dokumentov najmanj 10 različnih inštitucij, prstne odtise na vsakem kosu orožja pa še kaj, da bi ga lahko obsodili. V vsaki normalni državi bi že zdavnaj sedel, vsekakor bi se pa sam takoj umaknil iz politike, ne pa da so ga morali odstaviti, zdaj pa že 17 let joka, kakšne vse krivice se mu godijo, revežu.
mojca111
# 30.11.2009 ob 13:38
Če se ima levica za tako sposobno, naj pač Janšo premaga s dobrim vladanjem, ne pa da se na nasprotnike spravlja z boljševističnimi metodami in diskvalifikacijami. Očitno je levica nesposobna vladati, kar tudi kaže, zna pa po drugi strani nasprotnike odlično umazati, diskvalificirati s podlimi in pokvarjenim početjem. Raje bi svojo energijo vlagali v dobro vodenje države v skupno dobro. čitno slednjega ne znajo, in nočejo.
mojca111
# 30.11.2009 ob 13:33
Karba dokazov ne more pokazati, če ima ponarejene listine. Kako bi pa to zgledalo. Saj bi dokumente sicer že objavil.
mojca111
# 30.11.2009 ob 13:32
Levica se ni nič naučila od teh diskvalifikacij, k ise jih poslužuje s pomočjo svojih večinskih režimskih medijev. Bolj ko tolčejo po Janši bolj postaja žrtev in bolj ga delajo za legendo. Največji paradoks je. da morebiti Janša ne bi postal to kar je, če ga levičarji sami ne bi tako napadali in mu podtikali vse živo in ga sami naredili tako močnega ter prpoznavnega.
kralj matjaž
# 30.11.2009 ob 13:28
Kje so dokazi?
Koliko afer, nobena nedokazana.
Že 20 let mu poskušajo nekaj dokazati, vsako leto, vsak mesec nekaj drugega, ampak vse je igra za ovce.

Pač princip tisočkrat ponovljena laž postane resnica.
Če dobijo enega, da jim verjame, so dosegli svoj cilj.
No upam, da bodo Slovenci spregledali.
franzz
# 30.11.2009 ob 13:16
croze
depala vas je boleč spomin ,ki ga veliki vodja ne more pozabiti(odletel je iz vlade)
da spomnim toje bilo davnega l92


In če res poznaš primer Depala vas, potem sem prepričan, da poznaš tudi video kaseto, ( objavljena je bila na TV, ne dolgo nazaj ), kjer rdeči Kos daje navodila, kako zrušiti takratnega obrambnega ministra.
mojca111
# 30.11.2009 ob 13:14
papiga:"Le kako to, da je nekdo tako "časten" vpleten v vsako s anje, ki se v Sloveniji zgodi? Le kako to, da v nobeni dobri stvari?"

Ja, le kako je to mogoče. Z raznoraznimi režimskimi mediji in Kosi se to das. Le kako, da potem ni nikoli nič dokazano, ampak namerno zadeve ne dobijo epiloga, da se lahko še 20 let brez dokaza nekoga neprestano obtožuje in kleveta.

Le kako je možno,da tisti, ki mu to očitajo še nikoli niso na dan privlekli niti enega dokaza za vse kar so inscenirali?!
šurda
# 30.11.2009 ob 13:13
Že spet veliki Ivan Janez Janša,ki je dal intervju za
Reporter desničarsko trobilo ta "revček" nikakor ne
mora pozabiti "krivic",ki so s mu zgodile ko je bil
odstavljen kot obrambni minister !! Takrat je svojo
zvesto "vojsko oboževalcev " poslal pred parlament,
da so "spontano" protestriali proti odstavitvi ! ! Ubogi
Ivan,da slučajno koga ne boš pozabil tožiti !!
Jethros
# 30.11.2009 ob 13:13
chicago:
Ne vem, ti povej kdo so ti bumbarji, na katerega isti njihov nivo se sedaj Janša spušča :)
mojca111
# 30.11.2009 ob 13:10
Delo je že tako in tako postalo neverodostojno, potem se na najde nek nesposoben "novinar" Karba, ki na podlagi neke kupljene novice s strani nekega faliranega študenta, sicer simpatizerja oranžnega Stalina, dokaže, da je novinarstvo v Sloveniji totalno na dnu.
Janša ga mora tožiti, kajti v Sloveniji se dogaja prevečkrat, da se novinarsvo izrablja za politično diskreditacijo nasprotnikov, na način, da potem nihče ne odgovarja, ko takole pišeš očitne laži in obskurne senzacije, ki padejo še isti dan. Le kako se je Karba lahko pod to podpisal. Mene bi bilo sram. In temu "novinarju" je novinarsko Repovževsko društvo hotelo podeliti neko nagrado na področju novinarstva!!!!!!!!!! Kam smo prišli.
gomro
# 30.11.2009 ob 13:08
ja, ivan, res je, takjo je, toži me.
neo321
# 30.11.2009 ob 13:07
he he...

Če bodo Delo kupovali še samo prepričane leve ovce, za kater je vedno bolj Delo namenjeno, bo itak propadlo!

Toda levakom je vseeno za propad Dela. Novinarji pa bodo lahko v miru pisali peticije proti Janši, ki jih zatira. Itak bo Janša kriv za propad Dela. he he
mojca111
# 30.11.2009 ob 13:05
http://www.pozareport.si/?Id=mediji&
View=novica&novicaID=13814
cairns
# 30.11.2009 ob 13:02
Se popolnoma strinjam. Vsepovsod v vseh aferah se pojavlja Janša.
Depala vas, tajkuni, patrija.

Konstanto v fiziki bi lahko poimenovali Janša.
MartinEs
# 30.11.2009 ob 13:02
Janša: Björkqvist želi za vsako ceno potrditi Berglundove navedbe

Očitno ga tja peljejo dokazi! :D
papiga
# 30.11.2009 ob 13:01
Ja Janša, drži. Ti in tvoji "čuvaji" ste spet isti. Le kako to, da je nekdo tako "časten" vpleten v vsako s anje, ki se v Sloveniji zgodi? Le kako to, da v nobeni dobri stvari?
Le kako to,da nikoli v ničemer dobrem za Slovenijo, vedno le v dobro nekih ozkih skupin in v škodo vseh nas, ki nismo del tvojih skupin?
Ja res je, skos ste eni in isti vpleteni v vse svinjarije. A misliš, da smo neumni? Pa finci, pa vsi po vrsti, ki ti upajo gledati pod prste. ? Tvoja jamrajada pa gre naprej in nič ti ni nerodno.
Disgust.
rush1
# 30.11.2009 ob 13:01
Ma s temi brezplačniki je bilo nekaj hudo narobe. Jaz sem prepričan, da so se financirali s proračunskim denarjem, ker nevem kako hočeš drugače pojasniti dejstvo, da je imel Ekspres s Pošto Slovenije sklenjeno pogodbo točno do datuma volitev, Slovenski tednik pa je po volitvah kar naenkrat postal plačljiv. Kar se pa tiče tožbe Dela pa se povsem strinjam z Janšo. Če imajo kake dokaze naj jih pokažejo na sodišču.
MartinEs
# 30.11.2009 ob 13:01
Letošnji Dedek mraz, bo upam, da končno odnesel Janšo na hladno!
chicago
# 30.11.2009 ob 12:56
Jethros, le pri katerih bumbarjih je slišal tisto o zaneslijivih informacijah?
hubert69
# 30.11.2009 ob 12:54
"V aferi Patria del akterjev isti kot v aferi Depala vas". Ja, med njimi Janša.
Jethros
# 30.11.2009 ob 12:53
Tudi pri zadnjih navedbah je bila osnova anonimno pismo, pravi Janša, ki je bilo poslano nekaterim inštitucijam. Sam pisma nima, ima pa zanesljive informacije, da je to ena od podlag za "špekulacije Dela in drugih. Med drugim naj bi v njem govorili o brezplačnih časopisih."

Torej...špekulira o špekulacijah :)
Kako lepo, da bo tožil Delo, kar mu dam vso pravico, ker so šli obtoževat celo stranko brez dokazov, celo s prirejenim intervjujem. Da pa sedaj sam obtožuje spet določene ljudi brez dokazov...kaj ni to spuščanje samega sebe na isti nivo novinarjev iz Dela? :)
El comandante
# 30.11.2009 ob 12:49
Saj veste, da večkrat izrečena laž postane resnica. Janši niti za eno afero niso uspeli dokazat prav nič. Kvečjema nasprotno. Smo spoznali pravi obraz protikorupcevca Kosa in ostalih komunistov. No ne glede na to, še vedno ogormen del prebivalstva Janši zaradi tega ne zaupa in časopisi so kljub temo, da so lagali dosegli svoje.

mandan
# 30.11.2009 ob 12:48
Ja, vroča zima bo.
croze
# 30.11.2009 ob 12:43
depala vas je boleč spomin ,ki ga veliki vodja ne more pozabiti(odletel je iz vlade)
da spomnim toje bilo davnega l92
HepiHipo
# 30.11.2009 ob 12:43
Ja, Janša :)
NoClue
# 30.11.2009 ob 12:40
Ne podpiram Dela pri mešanju megle, katere vremenske napovedi niti ne pozna in to več kot očitno hoče škodovati JJ za svojo naklado.

Denar sveta vladar...........
ctrl+alt
# 30.11.2009 ob 12:37
prvi
Delo sem pa že odpovedal, ko bo uravnotežen časopis, pa se ga zopet naročim
Kazalo