



Vaša ocena: 



Ocena 4,7 od 15 glasov
Ocenite to novico!
| Predstavniki NLB in Banke Slovenije so bili večkrat v parlamentu, kjer so jih spraševali o višini in ustreznosti zavarovanj posojil NLB Ultri. Predstavniki NLB-ja so svoje stališče do razkrivanja podatkov branili z argumentom, da ne sme razkrivati posameznega poslovnega odnosa s komitentom, predstavniki Banke Slovenije pa so trdili, da kot regulator podatkov o posamezni banki niso dolžni razkrivati DZ-ju. |
SDS zahteva izredno sejo DZ-ja o prikrivanju "podatkov glede posojil, ki jih je NLB odobril podjetjem skupine Ultra". Zares meni, da gre za preusmerjanje pozornosti z afere Patria.
V SDS-u so prepričani, da obstaja utemeljen sum klientelizma in korupcije v ravnanju Nove Ljubljanske banke, ki je odobrila posojila podjetjem v skupini Ultra, pri čemer je eden od lastnikov podjetij v skupini Ultra minister za visoko šolstvo, znanost in tehnologijo ter predsednik Zaresa Gregor Golobič.
Ustreznost zavarovanj posojil, ki jih je NLB odobril skupini Ultra, je že obravnavala komisija za nadzor javnih financ. Po besedah največje opozicijske stranke je želela preveriti sume, da je NLB, ki je v večinski lasti države, brez ustreznih oziroma brez vsakršnih zavarovanj odobril posojila podjetjem Ultre.
Ultra dala odvezo molčečnosti, a podatkov ni
Predvsem v luči posojilnega krča, s katerim se še vedno soočajo podjetja, je po prepričanju poslanske skupine SDS-a potrebno do podrobnosti razjasniti, ali ni podjetje v solastništvu člana vlade prišlo do posojil na privilegiran način. Če se izkaže, da so posojila dana brez ustreznih zavarovanj, bi to lahko imelo negativne posledice za javne finance, so prepričani.
Posebej poudarjajo, da so podjetja skupine Ultre že pisno dale odvezo molčečnosti glede vseh podatkov, ki se nanašajo na posojilne odnose med NLB in Ultro, vendar se je največja slovenska banka odločila, da kljub tej odvezi komisiji za nadzor javnih financ ne bo posredovala zahtevanih podatkov. Podatkov prav tako niso pridobili iz Banke Slovenije, kar je po mnenju SDS-a onemogočilo nadaljnje delo komisije in parlamentarni nadzor.
Poslanci naj pritisnejo na banki
To ne ogroža samo javnih financ, temveč celotni demokratični sistem, saj je podjetje političnega funkcionarja prejelo kredit na privilegiran način. Poslanska skupina SDS zato predlaga, da DZ na izredni seji sprejme sklep, s katerim bi Banki Slovenije in NLB-ju naložili, da mu nemudoma posredujeta vse zahtevane podatke, še zlasti podatke glede zavarovanj posojil, ki jih je NLB odobril Ultri.
Zares: Za takšne sklepe DZ ni pristojen
"Zahteva poslanske skupine SDS po izredni seji je poizkus preusmerjanja pozornosti iz preiskave v zadevi Patria, kjer je preiskava prešla v zaključno fazo," pa so sporočili iz Golobičeve stranke Zares.
Dodajajo, da namesto, da bi v SDS resno vzeli preiskovalno komisijo o Golobiču, ki so jo predlagali in jo vodijo, se zatekajo k izredni seji parlamenta, kjer naj bi spet obravnavali medijske članke in sprejemali sklepe, za katere državi zbor ni pristojen.
"Do podatkov o kreditih lahko pride zgolj preiskovalna komisija in v Zares smo, ker želimo, da se preiskava odvija hitro in učinkovito, med drugim predlagali tudi sklep, da se od NLB zahteva podatke o kreditih Ultri. Komisija je tak sklep tudi sprejela. Ker pa se v SDS zavedajo, da bodo podatki NLB razkrili, da v tej kreditih ni nič spornega, želijo pred tem prirediti še en medijski spektakel, na katerem bi poskusili očrniti Gregorja Golobiča," so prepričani.
No ja, malo ga res branim, ampak ker je zaenkrat nedolžen in v tej točki branim tudi Janšo, dokler ne bo dokazano drugače. Na živce mi gre, da govorijo o dokazih, jih pa ne bi predali, da se preiskava začne, ne, raje bi se je lotili v DZ, kjer vedo, da lahko padajo obtožbe vsepovprek, pa ne bo nobenemu nič, vse samo za točke. Kot so zahtevali dokaze od Berglunda, bi jih lahko sedaj sami predali, kajti preiskava v poslu s Patrijo že teče in če želijo preiskavo tudi v tej aferi Ultra, potem naj predajo dokaze organom pregona. Tudi če Golobič kaj skriva, pa ni naloga DZ to preiskati in zvrtati, ampak institucij, katere plačujemo z našimi davki! Kje se je pa videlo, da razne kriminalne zadeve preiskuje politika?
Drugače se strinjam s tabo, naj se razišče in kaznuje, v kolikor je ta posel Urbana sporen, sam tudi vidim določene nepravilnosti, ni jih za zanikati, ampak politika se tukaj gre preprosto obračunavanje in diskreditacijo z nasprotnikom, nič drugega!
Lep vikend želim ;)
Verjetno za nobenega. Malo ga braniš, tako kot jst Janšo pri Patrii. Men se metode diskreditacije tm zdijo dost hujše in v bistvu prov bolane. Prov tko se mi pa Golobič zdi nevaren, npr. če je posel za Urbano dobil, kljub slabši ponudbi (ne vem ali to drži), potem je to zelo slabo. Tuki pa zgleda, kot da se skrivajo podatki o kreditih in sum o zlorabi je upravičen. In treba ga je raziskat, tako ali drugače.
LP
Za katerega politika pa lahko rečemo, da je 100% pošten? :)
Bodimo realni, ne verjamem v njegovo osebo, res ne, branim ga v bistvu tudi ne, očitam pa način tega reševanja, ki se ga lotevajo SDSovi! To pa zamerim ,ker se gredo vedno obračunavanje v DZ, to ni kraj za to in če imajo kot sami pravijo, dokaze o spornih kreditih, o utajah in ne vem še kaj, pa naj to predajo organom pregona z eno lepo ovadbo! Če je kriv, naj gre sedet! Recimo kot primer, zahtevajo od Berglunda dokaze, ki jih je morebiti fincem res predal, sami sedaj govorijo, da imajo dokaze, pa jih ne rpedajo, ampak se hočejo igrati sodnike v DZ :)
Hecna situacija, kaj ni ;)
Lep pozdrav
Ko je enkrat vse laž, je še samo nagonsko,
ker lažnivci in lopovi so veliko slabši od živali.
Lažnivci in lopovi pravim lovcem sami skačejo v pasti.
Živali so na bolšem, ker imajo še zdrav nagon in jih
je potrebno vedno znova loviti.
Levica pa zame že od leta 1938 laže po istem tonu in vižah.
Leto kasneje so se pa že pričel lovit v moje pasti, zato sem preživel.
Ti žal ne poznaš narave, samo sem se zaradi pravnukov poglobil
v tvojo razlago, tako vsaj delno razumem zakaj neuspešno sodstvo,
da ne govorim o ostalih , ki bi moral nardit kaj, za pravno državo.
Medijska gonja je še tolerirana, da se pa DZ izrablja za neke obračune, ki so naloga določenih institucij, je pa drugo! Dokaz, da je tako? To, da ne premoreš odgovoriti na preprosta vprašanja, čemu se ne poslužijo postopkov, ki jih zakoni omogočajo!
JJ ni izgubil volitev na račun nobenega medijskega linča, ker če pogledamo na obračun (spet), ki se je vršil v 14 urni MEGA seji, kjer je SDS napadala celotno opozicijo, da so skovali zaroto proti njim, so bili za moje pojme na istem! Če hočeš lahko rečemo tako, na eni strani imamo po vašem ljudi, ki so verjeli v tisto pravljično oddajo, na drugi strani pa imamo ljudi (tudi ti), ki verjamejo v pravljično zaroto. Torej rezultat 1:1. In zdaj?
Dejstva govorijo o spornosti posla in preiskava teče, ampak na račun fincev, ne DZ! Enako velja v primeru Ultra, če imajo dokaze, se Ultro in Golobiča ovadi, preda dokazno gradivo organom pregona in preiskava steče! Zaja še ni preiskave? Ker nihče ni podal ovadbe, da se ta začne! SDS ima priložnost, pa hoče vse raje v DZ reševati, kot v kakšnem srednjeveškem sodišču.
Če imajo kaj pokazati organom pregona, naj to storijo, da preiskava steče in se človeka, v kolikor je kršil zakone, čimprej kaznuje! Vse ostalo pa je na istem nivoju, kot tista izredna seja 14 ur dolga, ki je nastala takoj po oddaji! Kaj so z njo dosegli? NIČ!
Ti je pomembno to, da se je izmikal odgovorom o lastništvu, nakar priznal "napako", da je v bistvu lagal narodu? Ja, velika napaka bi rekli temu, zakonsko nič spornega, moralno pa še kako. Ampak zanimivo, da imamo enaka tiča tudi v SDS, ki so ju pa kolegi branili, čeprav so se z izjavami zapletali, da je joj. Ni potrebe, da branite v nedogled eno stran, drugo pa takoj linčat...vsi delajo neumnosti, kar se tiče laži...od Golobiča, do Mariniča, do Bezjaka in še in še, pa se vsi vedno ščitijo med sabo.
p.s.Golobič ni prav niča naš, vsaj moj ne in lahko prebereš moj post, kjer ga ob dokazanem kršenju zakonov tudi sam lepo vidim na Dobu ;) Zlorabo DZ za njihove igrice, pane toleriram več, ne od levih ne od desnih! Tam so zato, da delajo za državo, ne zase!
Če ima tjoj velecenjeni SDS kakšne papirje,ki bremenijo ULTRO naj jih
izročojo za to pristojnim organom !! Izredna seja na račun ULTRE pa je
samo nabiranje političnih točk. Preberi moj preješni post !!
pa lahko delamo samo proti JJ, g G. pa ne ker je vaš?
glede dokazov, ne vem, ker ne berem SDS strani. (enako se je govorilo o patri)
Glede političnega pritiska, ali linča, bi se strinjal s tabo da je nekaj na tem, oziroma da je kar res.
Glede dokazov je pa JJ na enakem položaju kot G.Nobenih dokozov ni.(še ne )
Razlika je le v tem, da je SDS zaradi medijskega linča JJ izgubila na volitvah.
Zame je pomebno samo nekaj.Najprej ni vedel nič, potem je nekaj vedel, nato vedel vse in na koncu priznal da je lagal.
In to je minister, ki drugim pravi kako naj delajo,kako naj vladajo, kako...
ne se hecat
namesto preprostega odgovora si se šel primerjavo z lovci, ki lovijo živali, katere delujejo nagonsko, kaj šele, da bi imeli razum. Primerjaš čisto brezvezne stvari skupaj, ki se jih preprosto ne da primerjati!
Tako ti bom malo razložil, ker ne razumeš ama ništa, kaj hočem povedati, ribi pa tudi ne:
1. Čemu SDS ne ovadi Golobiča in Ultre?
Ker nimajo v rokah ničesar, kar bi dokazovalo zakonsko sporne procese, s katerimi so delovali! Prosto kot pasulj, ker v zakonu si ali kriv ali nedolžen, ni večbarvnih potez, so le tiste olajševalne okoliščine, če sodeluješ in priznaš grehe, to je pa tudi vse! Torej, ali je kriv ali nedolžen in če ima SDS gradivo, s katerim ga lahko zašijejo, se ga ovadi in preda policiji, kriminalistom ali tožilcem, nekomu že! DZ pa tega ne potrebuje, ker jih nismo tam postavili, da bi se šli 100x na leto lovce, kot praviš ti!
2. Kako je lahko Ropova vlada speljala posel iz opozicije, če je razpis bil objavljen s strani Janševe vlade in naknadno posel tudi podpisan?
Omenjaš spet nek primer, ko je ne vem kdo podpisal nekaj, kar ni vedel. Tudi prav, ampak Janševa vlada je nakup Patrij debelo leto branila! Branila ga je celo s tistim pismom o nameri! Branila ga je kot najboljši nakup, izbran po razpisu, ki so ga oni objavili, oni so potem izbrali ponudnika in oni so se dogovarjali o količini, opremi, ceni in načinu protidobave! Nikjer v tej zgodbi ni Ropa ali Drnovška, je le Cekuta, ki še danes laže, da nič ne ve! Sprenevedanje, zavajanje in celo laganje s strani SDSa, da je v bistvu nakup s Patrio določila že Ropova vlada,je pa samo še za navadne ovce dobro!
LP
Mačka, če je prava prinese miško mladičem in ne pusti, da pobegne.
Vsi se z njo prijazno igrajo, skoraj tako kot tu na blogih.
Miško pa na koncu nekdo popapka, kdo ?
Jethros, hlupy, kdo sta vidva v tej igrci ?
Namenoma sem ti navedel konkreten primer, kako preiskava steče, ko je Janković ovadil Bavčarja, so tega prišli na dom iskati kriminalisti, ki so z njim opravili zaslišanja. Torej, kaj čakajo v SDS z ovadbo čez Golobiča in Ultro, če imajo toooooliko gradiva, ki ga oglašajo na www.sds.si??? No, pokaži malo poguma in priznaj, da se grejo samo in zglj gonjo proti Golobiču. Pa da se razumeva, boli me patak za njega, če je kršil zakone, naj leti na Dob! Ampak namesto, da se ga ovadi, vam mečejo lepe kosti, da jih grickate.
Ti bo ratalo odgovoriti na vparšanja ali sploh ne? Bodi pošten, ker jaz sem na tvoja in čisto direktno, ne na mikošev način ;)
Sem ti povedal razlog: Ker ni dovolj podlage za preiskavo! Zato pa sprašujem ČEMU SDS NE OVADI ULTRE IN GOLOBIČA, ČE PA IMAJO JASNE DOKAZE O SPORNIH KREDITIH???
Kot ti bo uspelo odgovoriti na normalen način, ne v pravljični verziji kot Mikoš, boš dejal zakaj se gredo obračunavanja v DZ!
p.s.preiskavo afere Patria vodijo finci, če si pozabil, ne pa naši poslanci iz DZ! Vodijo pa jo zato, ker so prišli do utemeljenih sumov, da je Patria podkupovala v več poslih, ne samo v poslu s Slovenijo.
LP
zakaj je preiskava o patrie pri nas ? če obstaja, medijsko obstaja že leto in pol
Zakaj ni preiskave o ultri?
To je vprašanje in edina razlika med nama.Tu delaš po mojem mnenju razliko.O patrie preiskavo podperaš, o ultri pa ne.
Razlog Jethros
Vse si povedal....po kalupu SDSa.
LP
Jethros
1. Jas ga tudi nebi.
Zakaj ribič ko vjame veliko ribo, popušča in zateguje, čisto počasi ?
Zakaj lovec,(pravi lovec ne tisti butli iz mesta) pušča pravo divjad v revirju ?
Vama je zdaj jasno, če ne pridita k meni, dobita napotnico .
2. Se spomneta ko je nek luzer kradel in je direktorca vse podpisala.
Po dolgem času pa ugotovila in ga prijavila, kmalu bi bila sama zaprta.
Zakaj je Kahl, v tej vladi, okoljski minister ? Kdo je pogodbo podpisal ?
Zakaj Janša naenkrat ni več tisti J ?, Zakaj malar Jurček, ki je človek levice ?
Vaju tud to zanima , kje je torej denar ?
Naj bolj,da spet ustanovijo kakšno parlamentarno preiskovalno
komisijo,ki jo naj vodi kar Branko Marinič,poslanec SDS-a,ki praktično
do včeraj ni plačeval računov za stanovanje !! Lahko pa pokličejo še
enega veleuma iz SDS-s slavnega Pava Ruparja bivšega župana
Tržiča,ki je svoje sodne stroške plačeval kar iz občiske blagajne !!!
Ko so ga vprašali zakaj je to počel je odgovoril takole : " Saj nisem
ekonomist,da bi vedel,da se to ne sme !!! GENIJALNO ni kaj !!!
Dokaži koliko si razumen in objektiven, pa mi odgovori namesto ribi, ki očitno tega ne premore tudi potem, ko sem 3x prosil po odgovorih:
1. Čemu SDS ne ovadi Ultre in Golobiča, če imajo jasne dokaze?
2. Kako je lahko Ropova vlada speljala posel iz opozicije, če je razpis bil objavljen s strani Janševe vlade in naknadno posel tudi podpisan?
Najlažje se je ogniti odgovorom, ki bi pokazali realno sliko izjav in dejanj SDSa, bolje poseč po drguih, lažjih vprašanjih in imeti take odgovore, ki ne mečejo slabe luči na vaše vzornike, kajneda?
Jethros
27. november 2009 ob 12:16
hlupy :
To je tudi lepo vprašanje, na katerega ne bomo dobili odgovore.
Jethros, daj še ti svoj B. in Mogoče C. imela bosta popoln odgovor.
Več ve samo Č - erpinja od rdečega piskra, iz ............. ___---------- !!!
he he....mikoš bi rad spet izbiral, takole pa izgleda desna ovčka kadar konkretne ali podobne zadeve še niso komentirali razni J,Grims,Jerovšek....čist je zgubljen revež, levičarja prosi naj mu da vsaj kaj na izbiro;)
27. november 2009 ob 12:16
hlupy :
To je tudi lepo vprašanje, na katerega ne bomo dobili odgovore.
Jethros, daj še ti svoj B. in Mogoče C. imela bosta popoln odgovor.
Več ve samo Č - erpinja od rdečega piskra, iz ............. ___---------- !!!
Ha, ha, ha ...
Bolje golobič v kehi, kot golob na strehi.
bravo vsaka čast, 30 % ljudi vam dejansko verjame!
To je tudi lepo vprašanje, na katerega ne bomo dobili odgovore.
Poleg besedila zahteve skupine poslank in poslancev za sklic izredne seje državnega zbora ter predlaganega sklepa kot gradivo za obravnavo na seji prilagamo tudi:
- gradivo Komisije za nadzor javnih financ (sklepi, dopisi, odgovori,...),
- magnetogram 5. nujne seje Komisije za nadzor javnih financ z dne 17.06.2009,
- članek iz tednika Reporter: Ultra Hipoteke,
- članek iz tednika Reporter: Tajkuna iz Ultre.
Mislim da zgornji copy/paste iz strani SDS pove vse......kako bi SDSovci reagirali če bi koalicija sklicala izredno sejo in kot gradivo priložla članek iz Dela:Denar iz Patrie ni končal pri Janezu Janši, temveč v njegovi stranki SDS? in na podlagi tega članka bi koalicija sprejela vrednostno sodbo....SDS z takimi izrednimi sejami in gradivi zanjo dobesedno pohablja državni zbor in ga spušča na nivo pijančkov ob šanku.....
Ce tako mislis, kaj potem sploh zgubljas cas s tem nakladanjem?
Od kdaj so pa SDS in Janša v aferi Patria ovadeni? Malo mešaš pojme prijatelj, Janša ni nič drugega kot osumljenec, SDS pa v tem poslu uradno ni ničesar sploh osumljena, še manj ppa ovadena! Novinar je Janšo obtožil, ne ovadil! Ni čudno, da trdite take reči, če pa ne ločite sploh, kaj se dogaja v tej preiskavi in celotni zgodbi, sledite pa lepo tistemu, kar vam naložijo iz SDSa.
Povej mi kaj je jasno danes glede Ultre? Čakam tudi ta dokument, ki naj bi bil objavljen, da vidim sam, o čemu govori. Janković je Bavčarja ovadil ,ker je imel baje dokaze, čemu tega ne stori SDS, ki je to afero vrgla na dan?
Odgovori mi na ta vprašanja, pa boš videl sam kje tči resnica:
1. Čemu SDS ne ovadi Ultre in Golobiča, če imajojasne dokaze?
2. Kako je lahko Ropova vlada speljala posel iz opozicije, če je razpis bil objavljen s strani Janševe vlade in naknadno tudi podpisan?
LP
LP
Gdaj je vrana vrani izklovala oči?
počakaj, malo.
Res je preiskovalci delajo na primeru patrie in to je prav. (samo še nekaj, gdo je ovadil SDS in JJ, morda novinar, morda ta vlada, nobeden, vse samo pod vprašajem zaradi črke J, in nič več)
Zakaj pa ne delajo na primeru ultre?V tem primeru je veliko več jasnega, se ti ne zdi?
V tem pravim , da delaš razliko.Kajti vlada bi morala preiskati obe zadevi.Oziroma njihove službe.
Ovadbe pa ni bilo ne v enem ne v drugem primeru.Pa tudi če so pred letom in pol vsi govorili, da imajo trdne dokaze.To je bilo le bla, bla,bla
Kdo je pa But? :)
In smo že tukaj...vlada pred Janševo je speljala posel, Ropova vlada si mislil? :D
Upam, da te bo vsaj malo sram, kot i dokažem, da se sam sebe slepiš...
Stopili smo v zvezo NATO (2004), potrebno je adaptirati vojsko, prične se gledati po oklepnih vozilih.
Torej, Janša pride leta 2004 na oblast in ker zveza NATO zahteva toliko in toliko vloženega denarja za adaptacijo SV, moramo ta nabaviti neke oklepnike. Ker tak nakup zahteva razpis, ga vlada (Janševa) objavi, na katerega se odzove Patria in pa Sistemska tehnika. Ker je očitno Patria bila bolj ugoden ponudnik in je Sistenska tehnika imela oklepnik zgolj na risalni deski (besede takratne vlade), dobi posel Patria. Decembra 2007 vlada z Ministrom za obrambo na čelu, g.Erjavcem, PODPIŠE pogodbo za nakup 180 oklepnikov (nekaj gor ali dol, če se ne motim 187).
Na dan pride afera Patria in takratna Janševa vlada začne nabijati tako imenovano pismo o nameri s Sistemsko tehniko, ki je nastalo v Ropovi vladi. Pohvalijo se, da je prvič bil izveden razpis, s katerim so transparentno dobili najboljši in najugodnejši orožarski posel v zgodovini.
Torej, imam že drugo vprašanje, na katero mi prosim logično odgovori:
Kako je lahko Ropova (ne Butova?) vlada speljala posel s Patrio?
Hvala za 2 odgovora :)
vidis jaz pa se strinjm s tabo. Ce so bile v ultri nepravilnosti, je to potrebno ugotoviti. Po mojem mnenju bi moral Golobic odstopiti, takoj, ko se mu je dokazala laz. Menim, da je bila to tudi ena najvecjih Pahorjevih napak, namrec da Golobica ni odstavil. ceprav bi z vidika sestave koalicije to bilo precej tvegano dejanje.
A kar pa se Patrije tice; sploh nisem preprican ce se pri nas izvaja kaksna preiskava. Finci jo izvajajo zase, da bi ugotovili, ali je Njihovo podjetje vpleteno v podkupovanje.
Hkrati pa se spet zapletas v protislovja, ko trdis, da se je ze Ropova vlada zmenila za posel. Cemu potem miniranje Cviklove komisije in ocitki s sistemsko tehniko?????
Jaz delam razliko? :)
Afera Patria je v rokah preiskovalec, institucij, ki se s takimi zadevami ukvarjajo in tako bi moralo biti v tem primeru z Ultro! Od kdaj pa je to naloga DZ? Vpijemo, da so JJ in SDS krivi? Samo v točki spornosti posla, ker so ga kot takratna vlada speljali! Ne, ni samo Erjavčeva odgovornost takega posla, ampak je to odogovornost celotne vlade, ker so posel speljali na državni ravni z državnm razpisom, ki ga je objavila Vlada RS pod vodstvom Janeza Janše. Laž je postala vrednota, se strinjam, ampak tudi v SDS, ko so branili lažnivega Mariniča in Bezjaka, upam, da vidiš to.
Še vedno mi nisi odgovoril, čemu SDS ne ovadi Ultro in Golobiča. Kar korajžno, brez da mečeš dodatne poglede na zadevo. Hvala.
še nekaj.Za posel se je dogovorila že Butova vlada, je tako.
J. je to le podpisal.V prvi vrsti Erjavec, nato Janša in s tem celotna vlada.
Začetek tega posla je omenjen tudi s strani novinarja in preiskovalca glede afere patria.Se pravi začetek je bil že pred časom vlade JJ.
Enkrat si napisal , da zadevi verjameš , ker so vpleteni tuji preiskovalci.No upam da potem verjameš vse kar reče in ne samo tisto kar je tebi všeč.
In potem takem je zadevo zakuhal But ne Janša, če se je zadeva začela v njegovem mandatu.
Delaš razliko, Jethros
Zakaj je za eno stvar rasprava za drugo ne.
Pri patrii so še vedno vse samo domneve, nobenih dokazov ni.Vse je še v teku, se pravi se preiskuje.Vsi pa vpijejo kako je kriv JJ in SDS, itd.
Pri ultri je pa jasno in javno da je minister lagal.Vse ostalo so domneve enako kakor pri patrii.In samo to da je minister lagal, bi drugod v demokratičnih evropskih državah pomenilo odstop in vladno preiskavo glede tega.Sam pri nas, za to vlado je laž postala vrednota.
Upam da vidiš razliko
Janković je ovadil Bavčarja in ta ovadba je prišla na dan šele takrat, ko so Bavčarja prišli iskat kriminalisti, s katerimi je opravil zaslišanje. Janković je opravil tisto, kar bi lahko dejali normalen postopek, ni metal tega v medije ali v DZ, čeprav že res, da ni poslanec, ampak kar hoče povedati je to, da ima očitno Janković velike dokaze za tako ovadbo, ker če ne bo sam končal na zatožni klopi. Torej, zakaj po tvojem opozicija ne stori enako in ovadi Ultro z Golobičem vred ter ga dokončno zašijejo in odstranijo iz politike? Jim je bližja strategija diskvalifikacije? Kaj ni Janša nekaj jamral, da ga vlada skuša diskvalificirati in livkidirati?
Čakam odgovor, čemu poslanci iz SDSa ne ovadijo Ultre in Golobiča. Hvala.
Ja, je lagal!
Zloraba poožaja (še) ni dokazana, torej je odgovor (zaenkrat) NE!
Priznal je, da je lagal, ne da je zlorabil položaj :)
Izredno zasedanj so želeli Janševi, kjer so obračunavali z opozicijo in jo obtoževali MEGA zarote, seveda zgolj na podlagi oddaje in ničesar drugega. Zagovarjali so transparenten posel, ki ga pa danes že mečejo na hrbet vladi pred njimi, češ, da so oni speljali ta sporen posel in vi seveda, temu verjamete. Če pa čakate na priznanje Cekute, ker je lagal, pa pozabite, saj vztrajno laže, če laži niste videli, ste slepi.
Izredne seje ne dosežejo nič, razen delitve mnenja javnosti, ampak na ostro delitev, kjer se ne doseže nič. Vprašam tebe, že ko si tudi mene vprašal te zadeve: Čemu opozicija ne ovadi Ultre in Golobiča in preda dokumentacijo, ki jo poseduje, če so tako prepričani, da je spornost tako velika?
ali je ali ni lagal G.?
Ali je zlorabil položaj , zaradi utaje ?
Sam je priznal, da je tako, sedaj pa negdo hoče vedet ali so krditi zavarovani ali ne je pa problem.
Po drugi strani, o patrii smo imeli izredno zasedanje (kjer ni vidnih-javno še nobenih dokazov, nobenih javno priznanih laži), zakaj ne smemo imeti izredno zasedanje za ultro, kjer se ve za krivca.
Povej mi Jethros
Me pa zelo razočaraš, ko vidim, da še vedno zanikaš nepravilnosti v poslu s Patrio. Tukaj se dejansko delaš norca iz samega sebe, ker nisi zmožen priznati, da nepravilnosti so in to velike. Posel, ki naj bi stekel transparentno, po razpisu med državo in tujim državnim podjetjem, nima ene točke jasnosti več, kaj smo plačali, kaj dobimo, komu smo plačali in kdo so ti "svetovalci", ki so se tolikokrat zlagali. Če tebe to ne moti, tud prav, vendar vso to sprenevedanje in laganje pa bi vam moralo nekaj povedati, kot vam je očitno povedala vse "napaka" Golobiča, ko je zanikal lastništvo Ultre. Tukaj pa ste si na jasnem, da je VSE sporno s tem podjetjem. Toliko o objektivnosti.
LP
Če tako misliš, da so v Sloveniji nekateri nedotakljivi, ok, pa naj bo, ampak velja za vse strani, ne le vaše levake. Če je tak dokument pristen in dokazuje zakonsko sporne zadeve, naj ga pošljejo institucijam, ki so pristojne za ugotavljanje teh nepravilnosti, ne pa medijem in v DZ! Taka dejanja dajejo občutek, da hočejo poslanci opravljati delo organov pregona, če jim je pa ta poklic bližji, Slovenija potrebuje okrepitve pri policiji, kriminalistih in dobrih državnih tožilcih, naj gredo opravljati taka dela.
Bi te pa prosil, da nalepiš link, da si lahko preberm kaj je to bil za en dokument, da vidim o čemu sploh govori. Hvala ti.
LP
Samo je čudno, da noben nič ne naredi, da so vsi tiho, čeprav so dokazi o nepravilnostih. Ko je bil članek napisan je novinar priložil dokument. Seveda so tega novinarja obsodili na novinarskem častnem sodišču, ampak saj vemo, da v Sloveniji o pravih ne smeš pisati nič negativnega.
Če seveda potegnemo paralero z afero Patrija, kjer v dveh letih preiskave še nobene nepravilnosti niso odkrili, ampak to je dovol za nekater, da ta posel označujejo za najbolj koruptiven posel v zgodovini, čeprav še ni bila odkrita nobena napaka. Prav smešni ste.
Ker niso tega nobenemu v DZ dolžni kazati. Enostavno. A ti bi razkazoval svoje račune, izpiske, kredite nekomu, kateremu nisi to dolžan storiti? Če imajo v opoziciji te dokumente, naj jih ovadijo in predajo tožilcu, saj imajo Brezigraco v igri, bo že pospešila tako preiskavo ;)
Te izredne seje niso nič drugega kot politični obračuni za nabiranje točk, točke, ki ponavadi prihajajo iz takh ljudi, ki se na institucije požvižgajo, razen takrat seveda, ko se ugotovi kaka nepravilnost na levi strani, takrat v institucije verjamejo, drugače pa so rdeče obarvane. Ni tako?
zato naj bodo že enkrat tiho in nehajo ustvarjati izredne razmere(to sedaj počnejo še intenzivneje odkar je veliki vodja rekel da ga skrbi za slovenijo figo ga skrbi slovenija skrbi ga lastna promocija in hlastanje po oblasti)
Kot bi dejali večni podporniki SDSa: Ena stran hoče zrušiti drugo z insinuacijami. Ampak žalostno je, da ne premorete v takih primerih strani zamenjati, ker so za vas samo eni svetniki, čeprav teh, ni nikjer.
LP
26. november 2009 ob 18:41
Čakam da Jethros začne trobit, da okoli GG-ja in Draga Kosa ni nobene korupcije.
Pozdravljen Primož,
Vidim, da me pogrešaš, ko me v moji odsotnosti tako lepo omenjaš :)
Nič nimam kaj trobit okoli tvojih domnev, ki jih seveda lahko dokažeš, lahko pa trobim, kako se gredo v DZ spet nekih političnih obračunov, na katere pa padate ravno VI! Take zadeve kot domnevam, so naloga pristojnih organov in ne politikov, če pa že mislijo začeti o posojilih kar v DZ, potem predlagam celotnem DZ, da razkrijejo VSA posojila VSEH poslancev, da vidimo mi navadni državljani, ki težko do kreditov sploh pridemo, kam oni dajejo denar, da si privoščijo zgolj en avto in eno stanovanje. Lepo bi bilo videti, kam investirajo, ampak potem bi dejali, da je to zasebnost...v čem je potem razlika posojil pri Ultri? A to n zasebna stvar podjetja? Navedite mi en primer, kjer se je preiskovalo podobne zadeve mimo institucij, ki so za to pristojne, pa bo vsem lažje.
p.s. saj če ti gresta Golobič in Kos tako na živce, se lahko izogibaš člankom, kjer sta omenjena, da boš lažje prebil dan, ne da navsezgodaj iščeš ljudi, po katerih hrepeniš pljuvati ;)
LP
Še vedno se je izkazalo, da iz vsega skupaj ni nič. Tako, kot je že nakdo rekel: Če kaj imajo, naj podajo kazensko ovadbo. Če pa nimajo naj bodo tiho. Lažna kazenska ovadba je prav tako kaznivo dejanje. Lajanje v luno, pa ni.
ampak normalni ljudje bi si pa malo oddahnili od njihovih teorij ,polresnic in laži
če hočemo urejeno državo, bodo kakršenkoli kriminal morali odpravljati kriminalisti z vso ostalo policijo. Če pa se gremo banano republiko, pa lahko mirno odpravimo celoten represivni aparata z vojsko in policijo na čelu in bomo poslance imeli namesto kriminalistov ter ostale policije. Če je taka politična volja, da se stvari raziščejo, naj to prepustijo organom v javnem sektorju, ki jih davkoplačevalci plačujemo. Ker pa opažam, da te volje ni (v nobeni do sedaj znani aferi), so take seje zame nič drugega kot norčevanje iz ljudi in drugorazredna politika, ki nima veze z vodenjem države in ustvarjanja pogojev za boljše življenje prebovalcev. Zato pravim, če je volja politike po razčiščevanju kriminala, imamo za to organe. Poslanci so tam za to, da sprejemajo kvalitetno zakonodajo s čimmanj luknjami v zakonih in ne da opravljajo strokovno delo drugih. Tako pa bogato plačujemo 90 pajacev od katerih nekateri ne znajo niti enega slovnično pravilnega stavka ne znajo skupaj spraviti. In to ti je garancija, da pa bo teh 90 pajacov tam notri v parlamentu, samooklicanem hramu demokracije, iz svojega parlamentarnega fotelja na eni seji ugotovilo več, kot pa bi ekipa kriminalistov na terenu.
Ja seveda, vse je sumljivo in vsi so povezani. To je pravilna ugotovitev. Zato pravim, da je to vse del showa. To je realni show slovenske politike (leve in desne) - politična kmetija če hočeš. parlament pa ni postal nič drugega kot neka štala, kjer se bikci malo zrukajo med sabo. In to imaš željo plačevati in gledati?
Pri obeh aferah ni še nič jasno in zakaj se ne sme narediti izredne seje za obe aferi.O patrie se je že, zakaj se ne sme še o Ultri.
Sem pozabil.To je podjetje od pravega človeka
Težko je dokazat ja, ampak mogoče bi se dalo, če se ne bi skrivalo podatkov. Vsekakor je skrivanje sumljivo. Prav tako prijateljstvo med akterji. Izbira Ultre za Urbano je sumljiva. Isto s študentskimi boni. Kos pa nič. Kaj so storili kriminalisti?
Pri aferi Patria, so tudi najprej, želeli sklicat sejo, pa so se nato premislili, ko so spoznali, da gre za konstrukt, in se bo izkazalo, da so sami vpleteni.
Janez, pa tud iz Zagurja, ja pametna poteza.
ni tako enostavno dokazati ali je bilo prijateljstvo ali ne. Kosova komisija je samo organ ki preiskuje korupcijo. Za moje pojme še nek statistični urad za korupcijo ali nekaj podobnega. To če je bil kriminal je delo kriminalistov in ne parlamenta. parlament je razpravljalno zakonodajno telo in ne nek preiskovalni organ, ki bi istočasno bil tudi sodnik in porota. Tale zadeva se bo sprevrgla v nič drugega kot neko politično mlatenje prazne slame. Če imajo dokaze, da je bil kriminal naj to dajo kriminalistom in naj to oni uredijo. Če jih nimajo, naj bodo tiho, ker delajo točno to kar očitajo drugim da delajo njim. In ker verjamem, da je to slednje, si ne morem predstavljati, da mi vsi skupaj kot državljani te banane republike predrago plačujemo nek peskovnik političnih polizdelkov, ki ne opravlja svojega osnovnega poslanstva. Dovolj žalostno, da jih večina izmed nas to celo podpira. In znotraj teh samooklicanih voditeljev naroda, naj bi mi iskali alternative za oblast? Odpade. Vsaj z moje strani in zato zahtevam odgovorno delovanje od celotne slovenske politike.
26. november 2009 ob 19:
Bogve, koga ščiti NLB in kdo stoji za njo.
Kdo jo je ustanovil ? Niko Kavčič
Že na koncu 60tih in v začetku 70tih je slovenska udba prala denar prek Rudisa in Strojne Trbovlje na račun naših delavcev, ki so jih pošiljali delat v tujino. In to kar preko zavoda za zaposiljevanje.
Slovenska udba je imela cel čas roko nad to banko in jo ima v neki obliki še danes.
Kako se je zaključila afera z Ljubljansko banko v New Yorku.
Ne zatiskajmo si oči.
ki javno v skupnosti kot otroci podpirajo laž.
Celo predsednik DZ. Gantar.
tisti ki pa o patriji govorite pa počakite da finci zaključijo z raziskavo...
Nikolovski, a zate je demokracija to, da GG, oziroma njegovo podjetje, dobi kredite po drugih kriterijih kot ostali? Ni kul, da podpiraš takega šefa.
deloma se strinjam. odvisno kakšni so kriteriji. ljudje in podjetja v bankah dobivajo kredite po drugačnih pogojih. Odvisno od pogajanj, vrednosti stranke, prometa, ki ga stranke opravijo preko bank itd... kriterijev je več in ima jih vsaka banka. če pa je bil vmes kakršen koli gospodarski kriminal oziroma če je bilo kaj nelegalnega pa naj to raziščejo kriminalisti in ne, da to postane neko pranje kvazi umazanega perila v parlamentu. Ker parlament temu ni namenjen. če se hočemo iti demokracijo in urejeno državo, se to dajmo it. če pa ne, potem pa zaprimo vrata in se pojdimo odkrito banano rapubliko, ker to ni nič drugega kot banana republika, kar se gredo zdaj v parlamentu. Tisti, ki pa vidite namembnost parlamenta v nekih bednih političnih igricah, vam pa ni jasno, kaj naj bi urejena država sploh bila.
Korupcija smrdi.
Fej in fuj.
če je vse tako zelo čisto, kot mislite vi, potem se mora GG veseliti tega
v nasprotnem primeru bojo pa take opazke letele kot letijo iz vaših ust
Trihermes, se strinjam, nujno je raziskati in KAZNOVATI vse sume oškodovanja slovenske države. Od nereagiranja predsednika vlade ter notranjega ministra pri samovoljnem hrvaškem premiku meje na Dragonjo leta 1991, prodaje orožja Hrvatom pa do afere Patrija in dajanja kreditov s sumljivim kritjem raznim firmam-brez oziranja na konkretno ime zaposlenih pri določenem kreditojemalcu.
Nezakonita posojila - nezakonita seja - nezakonito.....
Noro dobra komedija slovenske politike. Narod, ki to izbere, jo je definitivno vreden. Srečno Slovenci, verjemite, potrebovali jo bomo obilo. In še več.
Da bo oblast slaba sem vedel takoj po volitvah in enako sem čutil da bo kriza izgovor za uničevanje gospodarstva nove tajkune in davke, ki delajo iz nas socjalne odvisnike.
Je pa ta oblast katastrofa za slovenijo
Predniki so upali da se Kralj Matjaž vrne jaz pa si želim vrnitve vlade legendarnega JJ
Tovariši, Cvikel, Kos&commpany še pridejo na vrsto. Bodi malo potrpežljiv.
Demokratske metode. majmun, demokracija ni za zločince zato se s svojim plačanimi komentarji preseli v peskovnik za trajno dobo
Demokratske metode ???
Ultra pregledat to podjetje in potrditi vse sume oškodovanja slovenske države. Potem pa GG v peskovnik skupaj z kompanijo do konca življenja.