Slovenija

Poudarki

  • Napovedana tudi revizija poslovanja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,9 od 14 glasov Ocenite to novico!
Sod in Kad
Če vlada novih nadzornikov in skupščine Kapitalske družbe (Kad) ter nadzornikov in upravnega odbora Slovenske odškodninske družbe (Sod) ne bo imenovala na seji v četrtek, bo to storila v najkrajšem možnem času na dopisni seji. Foto: RTV SLO
Franc Križanič
Finančni minister je prvi v Pahorjevi vladni ekipi pričel z odločnimi potezami. Foto: DZ
       Treba bo proučiti, kakšni so rezultati, kakšno je bilo gospodarjenje, ker obstajajo indici, da gospodarjenje ni bilo najboljše.       
 Finančni minister Franc Križanič
VIDEO
Usoda vodstev Kada in Soda?

Dodaj v

Spremembe in revizija na paradržavnih skladih

Križanič: Obstajajo indici, da gospodarjenje ni bilo dobro
3. december 2008 ob 20:25
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Finančni minister Franc Križanič je napovedal, da bo v kratkem prišlo do zamenjav na vrhu obeh paradržavnih skladov.

Če vlada novih nadzornikov in skupščine Kapitalske družbe (Kad) ter nadzornikov in upravnega odbora Slovenske odškodninske družbe (Sod) ne bo imenovala na seji v četrtek, bo to storila v najkrajšem mogočem času na dopisni seji, je po poročanju Televizije Slovenija napovedal finančni minister Franc Križanič.

O imenih še ni mogoče govoriti, bodo pa predstavljena na spletni strani, je dejal minister. Prevetritev kadrov in poslov se bo nato nadaljevala; upravni odbor Kada bo imenoval novega predsednika uprave, skupščina Soda pa novega direktorja. Mandat predsedniku uprave Kada Urošu Rožiču se sicer izteče maja, direktorju Soda Marku Pogačniku pa julija prihodnje leto.

"Mislim, da bo do menjave prišlo zelo hitro. Kot resorni minister sem želel postaviti prokurista, da bi vzpostavil nadzor in skrbno gospodarjenje, zdaj pa jih bomo neposredno zamenjali," je za Televizijo Slovenija dejal Križanič.

Stari znanci in napoved revizije


Med imeni za novega predsednika uprave se pojavlja Borut Jamnik, ki je Kad vodil že od oktobra 2003 do marca 2005, med kandidati za vodenje Soda pa naj bi med drugimi izstopal Igor Kušar, ki je tudi že bil na tem mestu. Sod je vodil od junija 2002 do novembra 2004.

Vlada napoveduje tudi revizijo poslovanja. Če se bo izkazalo, da so rezultati kljub gospodarski krizi dobri in poslovanje ustrezno, bodo sedanje vodstvene kadre angažirali na drugih mestih, je še poročala Televizija Slovenija.

Da Kad in Sod ne delujeta, kot bi morala, oz. ne opravljata upravljalskih funkcij v podjetjih, v katerih imata deleže, je že v soboto dejal minister za razvoj in evropske zadeve Mitja Gaspari. "Zato bo treba razmisliti o spremembi funkcij skladov oz. o ekipiranosti, to pa pomeni tudi zamenjave nadzornih svetov in uprav obeh družb", je dejal Gaspari.

L. D.

Prijavi napako
Komentarji
dijobono
# 04.12.2008 ob 19:14
Spremljevalec - imaš prav, samo prej ni o tem noben govoril :)
Tako da je JJ izgledal kot inovator :))
fantodfare
# 04.12.2008 ob 17:01
he,he,. Kaj pa tistih trinajst direktorjev na Kapitalski bo še ostalo ali jih boste zamenjali z ostalimi pri koritu?he,he.
pa kakšno odvetniško študijo še naročite, he,he. da bo šlo vse čimprej v P.M.
spremljevalec
# 04.12.2008 ob 16:16
@dijobono - kadrovskega cunamija si ni izmisliol JJ. Bil je že prej samo za stolčke so se tepli med seboj - takrat LDS in
bivša združena lista, SD ali kaj vraga so že bili.
spremljevalec
# 04.12.2008 ob 16:13
Zelo so pohiteli s 'strokovnimi' kadrovskimi menjavami. Če pa so slučajno v pravi stranki pa so sploh naši.

By, by Pahorjeva načelnost. Bil si filutek in ostal boš filutek. Tisto malo jajc z Dimsijem je premalo, da bi prepričal.
mrzli
# 04.12.2008 ob 14:07
Joj kakšne rošade!!
Pa saj bodo čisto vse podrli..
saj veter je dobr ampak tole je že orkan..
dijobono
# 04.12.2008 ob 10:56
6. kadrovski tsunami v SLO je izumil vaš JJ

Sej prej ga ni moglo bit, če so bili skoz levaki na oblasti.
No saj zdaj popravljajo 'cunami' na stare obraze, tako pri ministrih kot kje drugje...kot da so v 12 letih kaj naredli
ctrl+alt
# 04.12.2008 ob 10:21
23.
levičarji oa pod spomenik Kidričaal Lenina.
gazjebo
# 04.12.2008 ob 09:53
tako je prav - vse banane počasi v kište !!! _ _ _ :-))
skitnica
# 04.12.2008 ob 09:41
2 .zahod.west ; komunisti veliko bolj držijo besedo kot belčki in domobranci,ko se gre za dobro bit Slovenije in njenega naroda,ga vsaj ne izdajajo kot druga dva.
Tak
# 04.12.2008 ob 09:11
ne ne. Ko je to menjal Janša je bil cunami, ko pa menjajo levaki so pa to odločne poteze
tonko81
# 04.12.2008 ob 09:08
Res ne razumem kaj vam nekaterim ni jasno. Stvar je zelo preprosta.

1. desnica je izgubila volitve
2. posledično vlada levica
3. tisti, ki vlada si nardi svojo ekipo v kateri ponavadi ni prejšnje (poražene garniture)
4. če si izgubil volitve moraš v opozicijo (razen Rupla seceva, ki bo še posthumno v vladi)
5. če se par vodilnih direktorjev zamenja še to ne pomeni kadrovskega tsunamija
6. kadrovski tsunami v SLO je izumil vaš JJ

No, to je par preprostih napotkov kako preživeti strašni udarec, ki vas je doletel, ko ste na čist nepošteni način izgubili volitve...
dr.Koštrun
# 04.12.2008 ob 08:38
...preživeli smo štiri leta v eni od kadovih firm pod upravo, ki se je sončila v janševi milosti in povem vam, kakršnokoli rezanje teh ciničnih psihopatov bo več kot zasluženo... waste the motherfuckers.. vse po vrsti ... bog bo že povedal, kateri so njegovi !!!
Mr. Pink
# 04.12.2008 ob 08:25
Zadnje tedne kar spremljam javno mnenje in sploh pogovore ljudi na ulici, sem zgrožen kakšni runkeljni so preprosti ljudje, redkokdo ima izdelana širša politična in sploh neka temeljna človeška stališča,...večina jih je prosojnih prikazni, ki vedno bolj bledijo in postajajo nevidni, prazni življenja. Ob takih jutranjih urah, ko opazujem ljudi v prometu, se mi zdi to še najbolj očitno, ...

sami roboti
Mr. Pink
# 04.12.2008 ob 08:20
Ljudje smo sami krivi, kaj pa take volimo, no, pa kaj bi, sej v svetu je itak marsikaj narobe, sploh ni treba daleč čez mejo pogledati, pa vidiš tretji svet, brezup in siroto, posvoje bi bilo laho dosti slabše. Naj bodo tile novi komunajzarčki vsaj toliko pošteni in pač javno povedo, da določenim osebam ne zaupajo, ker ...

ne pa da se stalno nekaj podtalno in zahrbtno dogaja, prav vsak je zahrbten, ta naivni itak prvi dobijo nož v ledža.
mojca111
# 04.12.2008 ob 08:03
Kadrovski cunami se je pričel in nobenega cviljenja kot pred štirimi leti, ko so vsako zamenjavo opredelili kot nekaj najhujšega, malo da se ni podrl svet, ker so menjali "naše". Menjave v KADu in SODu so politične menjave in smešno mi je, ko bodo levičarji na veliko blefirali o strokovnosti, hkrati pa anstalvjali stare znance iz preteklosti in vidne člane strank.
Mr. Pink
# 04.12.2008 ob 07:55
25. lila2140 (04.12.2008 || 05:41:49)
Menjava prascev pri koritu, nič drugega.


ne pri koritu lila, pr sodu in kadi
knjiga5
# 04.12.2008 ob 06:57
SO REKLI,DA SPLOH NE BODO MENJALI...
EVO!!!

KOT JE REKEL JANŠA.
VRAČAMO SE V ČAS PRED LETOM 1990.

Dobro,da vemo!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
makaronar
# 04.12.2008 ob 06:46
Zamenjava že včeraj kasno, vendar bolje kasno kot nikoli. Zamenjat pokvarjeno mularijo, ki zapravlja premoženje generacije, ki ga je s trudom ustvarjala.
lila2140
# 04.12.2008 ob 05:41
Menjava prascev pri koritu, nič drugega.
KLIPAN
# 04.12.2008 ob 02:38
Mr. Pink ipd. še vedno niso doumeli položaja.
Izgubili ste.
majstar
# 04.12.2008 ob 01:21
Desničarji pojdite se rajš na Brezje tožit Materi Božji!
Matjaž M.
# 03.12.2008 ob 22:42
Ah veste kaj, ma nič ne bom rekel, kar sem rekel prejšnji teden sem rekel.
piko
# 03.12.2008 ob 22:34
>>>&g
t;>>
d1
# 03.12.2008 ob 22:33
2. zahod.west (03.12.2008 || 20:46:54)
Arndovia , od kdaj komunisti držijo besedo??
Pojmovanje oblasti pri komunistih je totalno ampak potrebujejo visoke ideale in nizka pričakovanja in veliko rdečih ovc, ki jim bodo verjeli ne glede na realno stanje (iracionalni vidik pač prevladuje).


Glih ta pravi fašist se je oglasil!!
Mr. Pink
# 03.12.2008 ob 22:23
kako fino bi blo imeti ekspresne predčasne volitve, v enem tednu, brez kampanije, ...me prav zanima kako bi se te udbo-komunajzarske krote potem napihovale
Masterz
# 03.12.2008 ob 22:20
Že Delajo Čistke in Nastavljanje NAŠIH na Oblast (izgovori za ljudstvo so: strokovnost, nekompetetnost, boljše)
/
flyhigh
# 03.12.2008 ob 22:18
@mobydick

sej to glede cunamija sm mal sarkastično pripomnu...sm se samo spomnil kako so o tem poročali mediji...

u glavnem..ne preveč zaupam nobeni politični opciji...verjamem da bodo vedno vsi kadrovali in skrbeli za svoje ljudi...če pa bojo poleg tega nardili še kej dobrega za Slovenijo bo dbest (boli k**** ali so levi al desni)

drgač se strinjam, da je bil mandat janševe vlade pozitiven..najboljši do zdej pravzaprav...zato sm tudi letos volil za njih....sam tudi oni niso angelčki

ajt!
Mr. Pink
# 03.12.2008 ob 22:17
Franc Križanič: 1. najprej zamenjat ljudi, potem preveriti če so slabo poslovali, ker "baje" so delali minus.

Križana gora, Franc je obrnil Kučanov befeld Diskreditacija => Likvidacija => (po potrebi) fizična na glavo:

Likvidacija => (po potrebi) fizična => Diskreditacija, kako podlo
Mr. Pink
# 03.12.2008 ob 22:10
zakaj pa udbo mafjaški mediji tokrat ne pišejo o tem na veliko in široko? Zakaj marcel na SCity ne govori o tem, ampak vabi razne bivše precednike CKja, kjer kramljata o spremembah v naši politiki
Mr. Pink
# 03.12.2008 ob 22:05
Kadrovski tzunami?? A zdej pa še to, pa pahor in golobič sta prepevala v predvolilnih soočenjih, da ne bo okrutnega kadrovanja, kakršnega je izumil Janez Janša
kralj matjaž
# 03.12.2008 ob 22:02
Kako so lagali pred volitvami. Ne razumem zakaj jim je toliko Slovencev verjelo.
dr.Koštrun
# 03.12.2008 ob 21:31
...težka bo tale, s cunamijem... janševi kadri so se že zacementirali v nadzornih institucijah podrejenih družb... s predčasnimi razrešitvami in ponovnim imenovanjem za štriri leta... brez njih pa tudi uprave ne moreš zamenjat... lahko samo svečo prižgeš za ničkrive zaposlene... po štiriletnem mrcvarjenju s strani janševe kamarile sledi še bitka za ranjence, huh...
gazjebo
# 03.12.2008 ob 21:29
EDINO PRAVILNO !

-kriminalce stran,
-norce stran,
-banane stran !!! _ _ _
mobydik
# 03.12.2008 ob 21:20
@6

dej se zresni malo. v zadnjih 4 letih je blo veliko dobrih rezultatov z vseh strani. kadrovskega cunamija vsaj na začetku ni bilo. ka je cunami boš videl šele zdej. še nikol prej namreč ni 4 leta države vodila neLDS... verjemi, da bojo to "popravli" za nazaj

in ne mi s takimi, da so delali škodo. škodo bomo vidli čez 4 leta, ker bomo v rdečih številkah, kot še nikol nismo bli. kriva bo pa seveda recesija. ja, sure...
damiano
# 03.12.2008 ob 21:18
Bivši kadri LDS oz. prijatelji ANTONA ROPA! Odgovornost za spremembe?!? Kakšne spremembe? Na oblasti imamo to, kar smo leta 2004 enostavno popljuvali!
Piksi10
# 03.12.2008 ob 21:14
Menjave bodo tam, kjer so potrebne...tako nekako je bilo povedano. In kaj sedaj nekaterim ni jasno? Štiri leta so priseski desnice cuzali, kjer se je le dalo, na vrsti so levi! Sprijaznite se!
endvatrilovi
# 03.12.2008 ob 21:12
Novi obrazi!

Kot pri ministrih, stara zgodba...

Le da ne vedo, da so smo to zgodbo že videli. Če je leva opcija enkrat že izgubila volitve jih lahko še enkrat...
flyhigh
# 03.12.2008 ob 21:12
ma zmjri je in bo isto...tisti k bojo pršli na oblast bojo postavljali svoje ljudi

samo ena razlika je...k je delala to desnica je bil kadrovski cunami....zdej je kadrovanje seveda upravičeno..

KAD in SOD pa NIKOLI nista delovala kot bi morala....
rush1
# 03.12.2008 ob 21:08
Ja seveda jih je treba zamenjat, saj so pa samo škodo delali. Paloma je le prva v vrsti.
alpe3
# 03.12.2008 ob 21:08
"Kadrovskega cunamija" tokrat zagotovo ne bo - vsaj v medijih ne... Zakaj ne, se ve...

Sedaj bodo drugačne utemeljitve in po medijih "štancane" razlage...

Bodo pa "mnoge zamenjave" - oz. so že najavljene... pa mnoge "prevetritve kadrov", pa kaj podobnega... :)

LP
visokepete
# 03.12.2008 ob 20:51
A niso obljubljali, da ne bo kadrovskih zamenjav po volitvah?
Kaj je zdaj to?
zahod.west
# 03.12.2008 ob 20:46
Arndovia , od kdaj komunisti držijo besedo??
Pojmovanje oblasti pri komunistih je totalno ampak potrebujejo visoke ideale in nizka pričakovanja in veliko rdečih ovc, ki jim bodo verjeli ne glede na realno stanje (iracionalni vidik pač prevladuje).
Arndovia
# 03.12.2008 ob 20:43
Hmmm. Zanimivo... Če je dejansko res to, da ne delujejo najbolje, potem podpiram zamenjavo (Ampak zamenjavo za stare konje? A so bii res tako dobri takrat? Ve kdo?). Drugače bodo kršili svojo predvolilno obljubo o nobenih kadrovskih "cunamijih" ... Bomo videli ...

LP
Kazalo