Slovenija

Poudarki

  • Sever: Način, kako je vlada nastala, napoveduje trdnost
  • Štuhec: Državotvornost je zdaj na prvem mestu
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,3 od 38 glasov Ocenite to novico!
Ivan Štuhec
Štuhec nam je pojasnil, da od vladajoče koalicije najprej pričakuje stabilnost vladanja, saj je to po njegovem v času, ki ga živimo, najpomembneje. Foto: MMC RTV SLO/Aljoša Masten
       Dokler naši otroci mečejo kruh v smetnjake, se zmrdujejo pri šolskih malicah, hodijo poletno oblečeni po šolskih prostorih, se mečejo na tla pred izložbami in trgovinami, da izsiljujejo igrače in drugo, dokler vsi neprestano vtipkavajo sms v svoje mobitele in so za vsako figo na zvezi ali z zaščitniškimi starši ali s svojimi prijatelji, dokler imajo denar za cigarete in alkoholne pijače, tako dolgo je zame govorjenje o resni krizi čisto navadna hinavščina našega potrošniško prevzetnega sveta, ki misli, da mora dobiti vse na pritisk gumba.       
 Ivan Štuhec
jani sever
"Združevanje nekaterih resorjev napoveduje, da so ambicije nove vlade vezane tudi na resetiranje drugih sistemov slovenske družbe. Predvsem na pravosodje, okolje in prostor ter na kulturo. O tem, v kakšni krizi so ta področja, se mnenja v družbi razhajajo," je zatrdil Sever. Foto: BoBo
       Tako kot je v primeru ukrepov za izhod iz gospodarske krize odločilnega pomena socialni dialog, je v primeru reform pravosodja, odnosa do okolja in kulture nemogoče pričakovati uspeh ob pomanjkanju posluha za glas civilne družbe.       
 Jani Sever

Dodaj v

Štuhec: Čas je za preverjene mačke; Sever: Gre za najbolj politično vlado doslej

Ivan Štuhec in Jani Sever za MMC o novi slovenski vladi
10. februar 2012 ob 06:08
Ljubljana - MMC RTV SLO

Nove vlade še sploh ni, pa je že vse narobe, kar namerava početi, poudarja Štuhec. Sever: Trdnost koalicije bo odvisna od uspešnosti boja s krizo in od avtoritarnosti vladanja.

Kot vse kaže, bo danes nova slovenska vlada brez težav dobila podporo DZ-ja. O tem, kakšna so pričakovanje do nove ekipe ministrov in o izzivih, ki jih čakajo, smo na MMC-ju povprašali moralnega teologa Ivana Štuheca in novinarja Janija Severja.

Štuhec: Državotvornost je zdaj na prvem mestu
Štuhec nam je pojasnil, da od vladajoče koalicije najprej pričakuje stabilnost vladanja, saj je to po njegovem v času, ki ga živimo, najpomembneje. Stabilnost vladanja, kot pravi, pomeni, da se bodo raznorodne stranke v bistvenih stvareh pametno dogovorile in ustrezno ukrepale, česar stranke v Pahorjevi vladi po njegovih besedah niso bile sposobne, zato so tudi upravičeno vsaj delno ostale zunaj parlamenta.

"Državotvornost je zdaj na prvem mestu in glavno politično vezivo. Na drugem mestu je ustvarjanje pogojev za gospodarski razvoj in delovna mesta in na tretjem mestu utrjevanje pravne države, kar pa je v veliki meri odvisno od sodne veje oblasti, in ne samo od vlade," je poudaril.

Glede izbora ministrov je dejal, da je ta soliden in da ustreza koalicijski sliki. Poudaril je, da ima večina ministrov vladne ali podobne izkušnje, kajti zdaj, tako Štuhec, ni čas za nove obraze, ampak za preverjene mačke. Dodal je, da v vladi manjka le kakšna ženska.

"Odhajajoča vlada na veliko kadruje, mediji pa to odobravajoče spremljajo"
Na vprašanje, ali bo koalicija dovolj trdna, da ji bo uspelo končati 4-letni mandat, pa je odgovoril: "V to upam. Ne vemo pa, kaj vse jo čaka, saj njena trdnost ni odvisna samo od ministrov v vladi, ampak od poslancev, sindikatov, drugih interesnih skupin in predvsem medijev, ki so nagnjeni k pogromu namesto h graditvi. Kar poglejmo medijsko pokrajino. Nove vlade še sploh ni, pa je že vse narobe, kaj namerava početi. Nihče ne govori o stodnevnem miru, ki ga mora imeti vlada in ki so ga pri levosredinskih vladah mediji v glavnem spoštovali".

"Res ne razumem, da v slovenskem novinarstvu ni toliko ponosa in avtonomije, na katero se tako rado sklicuje, da bi se ne glede na barvo vlade držali istih standardov presojanja. Odhajajoča vlada na veliko kadruje, mediji pa vse to odobravajoče spremljajo. Ko bo nova naredila prve spremembe, do katerih ima vso pravico, bomo poslušali in brali o kadrovskih čistkah. Koalicija in ministri v vladi me ne skrbijo, da ne bi zdržali štiri leta. Vprašanje pa je, ali bodo zdržali v okoliščinah, v katerih bodo delovali. To, nad čimer bi bil presenečen, bi bila slovenska solidarnost v družbeni in gospodarski situaciji, v kateri smo," je še zatrdil.

O tem, ali bo vlada uspešna pri spopadanju z vsesplošno krizo v državi, pa je dejal, da je treba najprej postaviti pod vprašaj trditev ali smo res v vsesplošni krizi. Krizo imamo po njegovem najprej v glavah, v javnem mnenju, v stalnem govorjenju o njej in v enostranskih presojah položaja, v katerem smo.

Evropski človek od sedemdesetih let prejšnjega stoletja naprej po njegovem sploh ne ve, kaj je resna kriza, kar pa ne pomeni, da marsikdo v Sloveniji ne doživlja krize brezposelnosti in skrbi za osnovne življenjske pogoje. Poudaril je, da mora v tem smislu politika poskrbeti za enakomernejšo razporeditev dobrin, dela in kapitala, zato pričakuje delovanje vlade v tej smeri.

Sever: Način, na katerega je vlada nastala, napoveduje trdnost
"Pričakovanja so izjemno velika. Vlada obljublja izhod iz krize in 'sonce za vse'. Način, na katerega je nastala, oziroma preizkušnje skozi katere je morala, še preden je sploh nastala vladna koalicija, napovedujejo trdnost, ki bo za izpolnitev teh pričakovanj odločilnega pomena. Seveda to ne pomeni, da bo vlada lahko vladala brez težav. Konservativno neoliberalne tendence, ki jih je mogoče prepoznati v izčiščevanju vladnega programa, napovedujejo zaplete s sindikati. Podpora vladi in mandatarju, ki že na začetku mandata ne presega 50 odstotkov, je dodatna oteževalna okoliščina," pa je o pričakovanjih do vlade, ki se nam obeta, dejal Sever.

Poudaril je, da gre za najbolj politično vlado doslej, takšna organiziranost pa po eni strani predstavlja prednost, saj naj bi olajšala usklajeno delovanja, posebej ker so predsedniki vseh koalicijskih strank v zelo dobrem in konstruktivnem razmerju do prihodnjega predsednika vlade, ki je med njimi absolutna avtoriteta. Največje presenečenje sestave vlade zanj predstavlja finančni minister, ki ne prihaja iz najmočnejše stranke koalicije, prav odnos med njim in predsednikom vlade pa bo, tako Sever, za usodo vlade in njene uspešnosti tudi najpomembnejši.

"Brez dogovora s socialnimi partnerji boj s krizo ne more biti uspešen"
Pojasnil je, da bo trdnost koalicije predvsem odvisna od uspešnosti njenega boja s krizo in od tega, kako avtoritarno se bo lotila vladanja. Ob tem je dodal, da brez dogovora s socialnimi partnerji boj s krizo ne more biti uspešen.

"Vsesplošna kriza se ne nanaša zgolj na ekonomsko krizo. Združevanje nekaterih resorjev napoveduje, da so ambicije nove vlade vezane tudi na resetiranje drugih sistemov slovenske družbe. Predvsem na pravosodje, okolje in prostor ter na kulturo. O tem, v kakšni krizi so ta področja, se mnenja v družbi razhajajo," je zatrdil.

Resetiranje vseh teh sistemov, ki so za delovanje družbe izjemnega pomena, je zato po njegovem lahko zelo eksplozivno početje, ki mu je težko napovedovati uspeh. "Tako, kot je v primeru ukrepov za izhod iz gospodarske krize odločilnega pomena socialni dialog, je v primeru reform pravosodja, odnosa do okolja in kulture nemogoce pričakovati uspeh ob pomanjkanju posluha za glas civilne družbe," je dodal na koncu.

Aleksander Kolednik
Prijavi napako
Komentarji
zmagoslav
# 10.02.2012 ob 22:27
Gospodu dr. Štuhecu bi toplo priporočil, da se loti poklica, ki si ga je izbral EVANGELIJ ZA VEKE VEKE! Sicer bo pri gospodu Bogu imel težave, ko bo prišel k njemu!!
Tomažin
# 10.02.2012 ob 18:04
"Dokler naši otroci mečejo kruh v smetnjake, se zmrdujejo pri šolskih malicah, hodijo poletno oblečeni po šolskih prostorih, se mečejo na tla pred izložbami in trgovinami, da izsiljujejo igrače in drugo, dokler vsi neprestano vtipkavajo sms v svoje mobitele in so za vsako figo na zvezi ali z zaščitniškimi starši ali s svojimi prijatelji, dokler imajo denar za cigarete in alkoholne pijače, tako dolgo je zame govorjenje o resni krizi čisto navadna hinavščina našega potrošniško prevzetnega sveta, ki misli, da mora dobiti vse na pritisk gumba."
Ivan Štuhec

Vidim precej kritičnih pomislekov ob teh besedah. Kar nekako v ušesih se zatikajo in težko jih prebavimo. Morda ravno to kaže njihovo pravo tehtnost.
Bistvenega pomena je miselnost, ki simbolizira dejanje, in ne samo dejanje. Odnos do dobrin, ki jih imamo za same po sebi umevne, zapravljanje časa in denarja za brezvezno obremenjevanje komunikacijskih sredstev, tudi ko nimamo nič povedati, odsotnost ustvarjalnosti za reševanje lastnih vprašanj, to so temelji za nastanek krize, tudi če nič drugega. Na to opozarja Dr. Štuhec in zelo smiselno je to opozarjanje, saj se vse skupaj začne na tem nivoju, na mojem in tvojem odnosu do poštenosti, odgovornosti, do moje in tuje lastnine, do dela in ustvarjalnosti itd...
polzaliva
# 10.02.2012 ob 17:08
Ja Jani, ljubček, a veš kje bi bil ti, če ne bi bilo političnih botrov? Ne veš?

Verjamem.
mikec123
# 10.02.2012 ob 16:52
Kozmopolit, če se pač nek človek odloči, da bo duhovnik v katoliški cerkvi, pač sprejme neke obveze, ki se jih mora držati. Tega gospod Štuhec ni naredil, kar sem videl na lastne oči. Če vidite v tem obsojanje, potem v redu, vendar pa vseeno mislim, da takšen človek ne bi smel drugim soliti pamet.
kozmopolit
# 10.02.2012 ob 16:45
Druge soditi in obsojati je težko ozdravljiva, skoraj neozdravljiva navada,
proces njenega zdravljenja pa vsekakor zelo dolg. Fridrich Wilhelm Faber
daco1
# 10.02.2012 ob 16:04
Koliko otrok ima že Štuhec,veliko ve o vzgoji.
johann
# 10.02.2012 ob 15:35
Štuhec je pri meni izgubil vso kredibilnost, ko sem ga pred leti videl v Gradcu, tesno objetega z ljubico.
Takšni ljudje naj bodo samo tiho, ker so sramota za katoliško cerkev.
Vratovinc
# 10.02.2012 ob 14:12
"hodijo poletno oblečeni po šolskih prostorih," ...hmmm.... tega ne razumem... je to pretiran luksuz?
milbos
# 10.02.2012 ob 13:11
Saj ima Štuhec prav v tej izjavi.
Sam škoda, ker se preveč druži z ljudmi, ki so izgubili pravico do kakršnekoli moralne avtoritete.
iksy
# 10.02.2012 ob 13:02
Je kriza in kriza, je resnična kriza in kriza v glavah ljudi. In v članku je govor predvsem o slednji krizi, ki jo je možno ponazoriti tako …



P.s.: Za tiste, ki imajo očitne težave z razumevanjem vsakršnih, ne samo enostavnih sporočil, je priložena fotografija prispodoba krize oziroma razvajenosti današnjega človeka ;)
schmied
# 10.02.2012 ob 12:48
"Štuhecu niti na gumb ni bilo treba pritisniti, pa je dobil celoten kompleks na Vrbanski v Mb.
Hinavec in pokvarjenec!!"

Glede na več kot desetletno pravdanje predvsem z LDS in ministrom Gabrom je zgornji stavek ali izraz čistega ignoranstva in neumnosti ali pa načrtno zavajanje.
Tomažin
# 10.02.2012 ob 12:34
Tako kot je v primeru ukrepov za izhod iz gospodarske krize odločilnega pomena socialni dialog, je v primeru reform pravosodja, odnosa do okolja in kulture nemogoče pričakovati uspeh ob pomanjkanju posluha za glas civilne družbe.
Jani Sever

Ja, če bo upoštevan korektivni faktor temne mase, saj so po večini, razen Meršeta civilnodružbena gibanja organizirana iz enobarvnega političnega centra na Kardeljevi ploščadi, torej iz udbomafijskih sredin, ki so imele v totalitarizmu vlogo obvladovanja, ustvarjanja in friziranja javnega mnenja, kar je pa za 180° daleč od civilnodružbene demokratične volje ljudstva.
kva dogaja
# 10.02.2012 ob 11:28
Ivan Štuhec, me zanima kako si vzgojil tvoje otroke, za naše naj te ne skrbi preveč.
nesesekirat
# 10.02.2012 ob 11:27
Moralni teolog dr.Štuhec iz Nadškofije Maribor. Ravno pravi za govorjenje o razvajenosti otrok in vsega siti potrošniški družbi. Očitno dr.Štuheco še ni "kapnilo", da so časi vzgoje mladine s šibo v katehetovi roki za vekevekomaj mimo.
G.Štuhec, preko 60 let imam, a vem da so izložbe z igračami obstajale že takrat, kot je obstajalo "samo - metanje mulcev ob tla" pred izložbami. Več o tem bi vam lahko razložil moj stari oče, a je že tam blizu 60 let pokojni. Da bi bil pravi, pa so mi zagotovili starši. Pa tudi pri svojih otrocih nisem brez teh izkušenj-pa so že vsi odrasli.
kenede
# 10.02.2012 ob 11:17
Čeprav se načeloma ne strinjam s konzervativnimi idejami, ki jih zagovarja cerkev in seveda tudi Štuhec, pa moram odkrito priznati, da se z njegovim citatom, ki je napisan v okvirju, tako popolnoma strinjam, da sem se kar ustrašil :):):) samega sebe, kenede...
Vztrajni Volk
# 10.02.2012 ob 11:08
Oprostite, Štuhec, najprej zrihtajte pred svojim pragom, mariborsko nadškofijo, nato pa se lahko pogovarjamo naprej.
8-12-96
# 10.02.2012 ob 11:04
A zdaj je pa naenkrat večina užaljena nad Štuhčevimi izjavami? Javni podatek je, da se v razvitih deželah zmeče 1/3 hrane. Če je vi ne mečete, še ne pomeni, da jih pa ne 90% populacije.
Še dobro, da imate za internet, če že za kruh in obleke nimate! Res ste (predvsem duhovni) revčki, pomilovanja vredni že zato, ker se tako izredno smilite sami sebi. Kompleks je tako močan, da vam o nasprotnem nihče niti ne sme govoriti, kaj šele prepričevati.

Zagotovo gre Štuhec kar pogosto pred množico... in stavim, da kot duhovnik govori pri pridigah enako, kot je povedal v intervjuju.
123pepe321
# 10.02.2012 ob 10:35
"Štuhec - brigaj se za sebe in RKC!"
Saj točno to dela! :-)
tim sein
# 10.02.2012 ob 10:31
Aha, nismo še dovolj občutili kako nam gre takrat, ko cerkev moralizira... Pa dajte takim še medijski prostor.... Da bomo uravnoteženi al kako že gre to?
ginza
# 10.02.2012 ob 10:17
"Dokler naši otroci mečejo kruh v smetnjake, se zmrdujejo pri šolskih malicah, hodijo poletno oblečeni po šolskih prostorih, se mečejo na tla pred izložbami in trgovinami, da izsiljujejo igrače in drugo, dokler vsi neprestano vtipkavajo sms v svoje mobitele in so za vsako figo na zvezi ali z zaščitniškimi starši ali s svojimi prijatelji, dokler imajo denar za cigarete in alkoholne pijače, tako dolgo je zame govorjenje o resni krizi čisto navadna hinavščina našega potrošniško prevzetnega sveta, ki misli, da mora dobiti vse na pritisk gumba."

Da ga ni sram da takole poslošuje. Kot da so vsi otroci isti, nevzgojeni in razvajeni. Kot da vsi odrasli alkoholiki in verižni kadilci. Vsesplošna kriza sevedna ne pomeni, da imajo vsi krizo, ampak pomeni pa, da jih je zelo veliko, ki jo imajo. Pomeni tudi, da tisti, ki danes dobro stojijo, že jutrni morda ne bodo več, ker je življenje za vse nas danes zelo nesigurno. Problem je v tem, da se zmanjšije srednji razred in so razlike med bogatimi in revnimi vedno večje. Posledično je več kriminala in ostalih družbenih problemov. Če vaš otrok meče kruh v smeti, to ne pomeni, da ga mečejo vsi. Konec koncev pa tudi še tako lačen otrok lahko poje le omejeno količino kruha. Za kvalitetno življenje namreč otrok potrebuje tudi še kaj več kot kruh, se vam ne zdi. Imeti dovolj hrane, sicer pomeni preživeti, živeti pa ne nujno. In življenje je tisto, kar ljudje hočejo, ne samo preživetje.
zziga+
# 10.02.2012 ob 10:14
@primavera08
Če si pravi pomladnik, potem boš razumel: resetiranje pomeni konec preteklosti. Ni zavrženih dejanj, ni neumnih sporazumov s tujci ...
dharma
# 10.02.2012 ob 10:12
Absolutna potreba po ločitvi cerkve od države...!
primavera08
# 10.02.2012 ob 10:08
Štuhecu niti na gumb ni bilo treba pritisniti, pa je dobil celoten kompleks na Vrbanski v Mb.
Hinavec in pokvarjenec!!
zziga+
# 10.02.2012 ob 10:05
Ideološko neobremenjena konzervativna slovenska desnica, ki jo je že nakazal Oman, je danes tista orientacija, ki ne more zgrešiti.
Plus mladostna zagnanost nove opozicije seveda.
dmejz
# 10.02.2012 ob 10:05
A upa to sred Ljubljane na glas povedat?
Milkijevizakladi
# 10.02.2012 ob 10:01
sploh več nič ne razumem ljudje so hoteli nove obraze in jih volili in jih dobili a dobili smo fosilne mačke in kao to je najbolje. volitve so največja prevara naroda
parabola
# 10.02.2012 ob 10:01
V vsaki demokratični družbi velja nepisano pravilo, da se nove vlade 100 dni ne napada. pri nas pa so planili sindikati, kulturniki, da o medijih ne govorimo po vladi še preden so bili znani kandidati za ministre. to, da se piše, da je to najbolj politična vlada od vseh pa je čisti nonsens.vsi ministrski kandidati so primerni in veliko boljši kot so bili razne kresalke, zalarji, Golobiči, Križaniči....ampak ne, to je vlada janeza janše in treba je pluvati po njej še preden je imenovana. janković kot relativni zmagovalec volitev je imel možnost sestaviti vlado pa mu ni uspelo. Janša je s trdim delom in dobrim programom uspel sestaviti vlado, ki ima 52 glasov v parlamentu. To je dejstvo in treba ga je spoštovati. V našem interesu je, da vlado podpiramo, če se bo držala programa in se bodo pokazali rezultati njihovega dela. Torej novi vladi želim, da bo delala v dobro Slovenije na dolgi rok, čeprav nas čakajo odpovedovanja. vendar, če je luč na koncu tunela jo je treba slediti, da pridemo na svetlo. še vse preveč bo tistih, ki bodo postavljali ovire tej vladi in to samo zato, ker je vodi ta trenutek verjetno edini politik, ki ima dovolj znanja in iskušenj ter dovolj široko ekipo petih strank, da bo lahko izpeljal koalicijsko zavezo. Pričakujemo dovolj tolerance, da bodo delali usklajeno in sproti prilagajali ukrepe v smislu doseganja dolgoročnega cilja, potegniti voz iz blata.
vito corleone
# 10.02.2012 ob 09:59
No, ce ne veste, bi Stuhec prvi podpisal, da se RKC neha preseravati z denarjem. Njegovi odgovori so pa se kako resnicni, pa vseeno ce je moralni teolog.
Kar se pa tice najbolj politicne vlade... Vsaka vlada je politicna, in politika ima odgovornost resevati probleme. No, mimogrede je bila Pahorjeva vlada sestavljena po principu strokovnosti hehe...
secufin
# 10.02.2012 ob 09:57
Štuhec - brigaj se za sebe in RKC!
timslum
# 10.02.2012 ob 09:54
Vsakdo ima pravico do svojega mnenja, ampak primerjati mnenji intelektualca dr. Štuheca z nekim J. Severjem pa je popolnoma nesprejemljivo. Tudi na levici je dovolj kompetentnejših ljudi za podajanje mnenja.
zziga+
# 10.02.2012 ob 09:49
Štuhes je prestopil.
Od rimskega janičarja v klenega Slovenca, ki zna nesnagi jasno reči ne.
Lovec
# 10.02.2012 ob 09:48
Gospod štuhec je zadel bistvo.
zziga+
# 10.02.2012 ob 09:44
Končno ima Štuhec enkrat prav! - Vsak fant enkrat dozori.

Pod ena: Državotvorna suverenost in stabilnost vladanja - izgon rimskega škofa in preklic ukinitve pravnega nasledstva Titovega sporazuma z rimskim internepremičninskim kartelom.
Kar pomeni dokončen razhod z ideologijo in začetek sodelovanja narodnega telesa.

Pod dva: Gospodarstvo - prepoved najrazličnejšega in močno razširjenega petljanja v zameno za novo povzdigo kulta dela.

Pod 3: Pravna država - neplačile obveznosti obravnavati kot kriminalno dejanje, dokler sodišče ne ugotovi drugače.
sanja25
# 10.02.2012 ob 09:35
Ja za Štuheca in njegovo cerkev pa prihajajo srečni časi. Državljani jih bomo morali proti naši volji še enkrat potegniti ven iz dreka v katerega so sami padli. Že ve zakaj se more prilizovati.
Ristoh
# 10.02.2012 ob 09:30
Ja, za Janija Severja in njegovo čudežno podjetje Sever&Sever se res bližajo težki časi, kajti ne bo več pahorjev, golobičev, lukšičev in ostalih prijateljev iz prejšnje 'manj politične' vlade, od katerih je cuzal denar za razne velikoumne projekte, kot je bila na primer promocija taistih prijateljev prek Urške Čepinove.
123pepe321
# 10.02.2012 ob 08:47
"Torej je desna vlada tista, ki jo v danih razmerah potrebujemo."
Recimo, da imaš prav. Toda ali na desnici ni nobenega za las bolj poštenega, moralno manj umazanega človeka?...
štamprle
# 10.02.2012 ob 08:43
sivakucma

Gospoda Štuheca tvoje težave ne zanimajo, ker je član RKC, kjer se dobro je ter vozi z dobrimi avtomobili, v glavnem pomanjkanja tam ni čutiti, vsaj za tiste, ki so pri Cerkvenem koritu. Mi pa ni jasno, kako si on predstavlja državotvorni parlament z Velikim Vodjo na čelu. A Štuhec ne spremlja kako Veliki vodja vodi svojo stranko pudljev? ker kri ni voda, dvomim, da bi vodil državo kako drugače. Seveda pa se Štuhec na to ne ozira kaj rpeveč, njemu je važno, da vlada negdo, ki bo RKC odprl pipico!
evap
# 10.02.2012 ob 08:35
Podpora vladi in mandatarju, ki že na začetku mandata ne presega 50 odstotkov je dodatna oteževalna okolišičina," pa je o pricakovanjih do vlade, ki se nam obeta, dejal Sever.

Tudi g. Severju dela matematika težave. 5o% podpore si ni mogel zagotoviti g. Janković, nova vlada ima 50 glasov + 2 od 90. kar je približno 60%.
Res pa nima podpore večine medijev in v danih razmerah, ko bodo na vrsti nepopularni ukrepi, ji bo padala tudi podpora. Meni se zdi, da jo rušijo že zdaj, ko še sploh ni nastala. Saj bi bilo zabavno, ampak v tem trenutku ni. Glede na oceno, ki jo imamo pri bonitetnih hišah in posledično ceno posojil, ki jih bo treba najeti, ker sicer ne bomo mogli odplačevati obveznosti, bi bilo veliko bolje, ko bi imeli stabilno vlado. To bi kmalu pripomoglo k izboljšanju ocen in tudi gospodarski položaj bi se popravil. Težava je le, ker bi to storila desna vlada Janeza Janše. A od drugega tega ne moremo pričakovati.
V demokratičnih državah je navadno tako, da demokrati državo zadolžujejo, konservativci pa ji priskrbijo večji zagon, zmanjšajo stroške proračuna itd. Torej je desna vlada tista, ki jo v danih razmerah potrebujemo.
svabo
# 10.02.2012 ob 08:30
Spoštovani g. Štuhec
Sveta preproščina veje iz vaših besed. Kako lepo ste tole povedali glede potrošništva. Zares kar solza se mi je utrnila. Ste morda pomislili, da tole berejo tudi vse vaše ovčke, ki so vam pred leti zaupali svoje certifikate. Vmes kleno živeli. Vzgajali svoje otroke v klene državljane in jih vzgajali v skromnosti in sopomoči. In sedaj, ko so ostali brez vsega jim vi iz pediestala moralne veličine pridigate. Že zdavnaj ste zamudili trenutek, ko bi morali utihniti in se umakniti v pokoro. To je božja beseda.
Oranžni
# 10.02.2012 ob 08:27
Ne vem ali ima g. Štuhec deco ali ne, a vedno so mi šli na smrt na živce moralni farji, ki pridigajo o družini in vzgoji, ki pa jo sami nimajo.
šlosar
# 10.02.2012 ob 08:22
nevem

Tako kot si ti napisal bi tudi jaz, pa našel bi še kakšno novo vrsto pijavk ...
iksy
# 10.02.2012 ob 08:20
One Round wrote: Štuhec? Kdo pa njega jemlje resno!

Najprej se vprašaj, kdo si ti, in ko si boš odgovoril, se vprašaj še, kdo te lahko jemlje resno.
assange
# 10.02.2012 ob 08:13
največji problem je, da bodo varčevali pri tistih,ki niso povzročili krize, ali pada bi od tistega denarja, ki je zmanjkal, kaj imeli.

ne bodo vzeli tatovom in barabam,ampak okradenim in oškodovanim
x1ijn
# 10.02.2012 ob 08:11
@Binder Dandet
Ja, slovenska politika je postala predvidljiva do te mere, da niti medijev ni več potrebno spremljati. Komentirati pa je tudi popolnoma odveč, ker svojo pristranskost čisto dobro razkrivajo.
OneRound
# 10.02.2012 ob 08:10
Štuhec? Kdo pa njega jemlje resno!
Binder Dandet
# 10.02.2012 ob 08:06
Kakšna neverjetna uravnoteženost. Eden iz skrajne leve, drugi iz skrajne desne, skupaj tvorita nepristranskost. Povsem nepredvidljivi odgovori. Napeto, napeto.
jurica
# 10.02.2012 ob 08:04
@sam-zee
Verjetno si se tudi podpisal pod tisto,da mora vsak župnik BMW imeti,pa vsak dan pečenko na mizi za kosilo!Pa svojo kuharco lahko tudi za rit prime... in otroka za ušeše,ker ni bil priden!
Ker je pač naš župnik!
iksy
# 10.02.2012 ob 08:01
I[i]van Štuhec said:
... Res ne razumem, da v slovenskem novinarstvu ni toliko ponosa in avtonomije, na katero se tako rado sklicuje, da bi se ne glede na barvo vlade, držali istih standardov presojanja ...
Krizo imamo po njegovem najprej v glavah, v javnem mnenju, v stalnem govorjenju o njej in v enostranskih presojah položaja v katerem smo ...

Brez vsakršnega dvoma, je povedano natančna analiza stanja v družbi.
basa_v_skoljki
# 10.02.2012 ob 08:01
Sam-zee

Jaz svojo deco (3 in 5 let) dajem spat najkasneje ob 19:30, ker zjutraj zgodaj vstaneta in gresta v vrtec, in če jih ne bi dal spat ob tej uri, bi bila mrtvo utrujena.

Razloži mi, kako naj po tvojem kvalitetno vzgajam otroka, če delam do 18h in se v najboljšem primeru prikotalim domov ob 18:30?
sandar
# 10.02.2012 ob 07:58
Štuhec bi pa moral podpreti svoje desničarje ,ne pa takole nesramno udrihati čez svoje sorodne mišljenike.Ve se,kam in kako so desničarji delovali med 2.sv.vojno.Torej dvolično,izdajalsko,podrepno in zavajajoče.To imajo v sebi danes in so imeli za čas druge svetovne vojne.
NekdoNekdo
# 10.02.2012 ob 07:54
Problem je v kradljivih in goljufivih posameznikih brez etike in morale! Te mečejo slabo luč na vrsto iz katere prihajajo (bogati ALI revni) in te so resnični problem naše družbe!
Binder Dandet
# 10.02.2012 ob 07:49
Ja povžek, v raji je problem, ne v kradljivi in goljufivi eliti.
HULK008
# 10.02.2012 ob 07:48
Prejšnja vlada pod vodstvom Pahorja, je bila tudi politična, saj so bili v njej vsi predsedniki strank in tudi nekateri podpredsedniki.. Torej se naj pozanima, preden karkoli kdo reče o politični vladi, itak je logično, da bodo to novinarji govoril...
Kunguruj
# 10.02.2012 ob 07:47
Mariborska škofija je tipičen primer kako se varčuje s skorjico kruho.
povžek
# 10.02.2012 ob 07:34
Ta vlada bo uspela, če bo spremenila zakone, ki ščitijo velike tatove, jih pozaprla in pobrala jim pobrala nakradeno, uredila, da bomo pred zakonom vsi enaki. To bo pa pri raji navajeni na bolševistične laži, težko.
friderich
# 10.02.2012 ob 07:33
razen če ni na koki
komisar
# 10.02.2012 ob 07:33
Bravo, vsi negativci, ki ste se oglasili!
friderich
# 10.02.2012 ob 07:32
sam-zee
da se razumemo. človek ki res dela do 18 ure zvečer je skurjen. poje večerjo če se mu da in pade dol.
atal
# 10.02.2012 ob 07:30
Dajte prosim na RTV Slovenija malo resnosti in v studio povabite kakšne nevtralne publiciste, če jih Slovenija sploh premore, to razdeljenost je že neznosno poslušati. Nacionalna televizija bi s tem veliko pripomogla k spravi in suverenosti za vse državljane RS.
sam-zee
# 10.02.2012 ob 07:29
Da se razumemo - Štuhčeva izjava lahko izgleda pretirana, vendar je dejstvo, da je ravno odnos tistih otrok, ki se tako obnašajo (in teh seveda ni malo), odraz krize vrednot in pomanjkanja odgovornosti staršev pri vzgoji svojih otrok. Velikokrat so za to krive današnje nenormalne službe, vendar če je človek pameten, potem lahko otroke normalno vzgoji tudi če dela do 18. ure zvečer vsak dan.
sam-zee
# 10.02.2012 ob 07:23
"Dokler naši otroci mečejo kruh v smetnjake, se zmrdujejo pri šolskih malicah, hodijo poletno oblečeni po šolskih prostorih, se mečejo na tla pred izložbami in trgovinami, da izsiljujejo igrače in drugo, dokler vsi neprestano utipkavajo sms v svoje mobitele in so za vsako figo na zvezi ali z zašcitniškimi starši ali s svojimi prijatelji, dokler imajo denar za cigarete in alkoholne pijace, tako dolgo je zame govorjenje o resni krizi čisto navadna hinavšcina našega potrošniško prevzetnega sveta, ki misli, da mora dobiti vse na pritisk gumba."

No, pod tole izjavo se pa podpišem!
friderich
# 10.02.2012 ob 07:22
včeraj sem pospravljal predal za šaro. našel sem šest delujočih mobilnih aparatov. . čist sem not padu.
Marakesh1999
# 10.02.2012 ob 07:20
A Sever joka, ker mu bodo pipico zaprli, za njegove nebuloze na Vest.si?
sloveneci
# 10.02.2012 ob 07:19
Sedaj ko je nova vlada, bi morali biti novinarji tiho in pustiti vladi, da dela kaj hoče. Prosim vas lepo, kje ta človek živi? Mogoče v Vatikanu, ker tudi za njih ne smeš nič slabega napisati. Nekje sem prebral opazko, da je negdo več vreden, ker je bolj izobražen. Prosim vas lepo ne ga srat z izobrazbami, ker največ so pokradli izobraženi, delavci pa samo delajo za njih. Kaj se pa tiče kadrovanja pa je v vseh vladah ista pesem in to ni dobro se pa žal ponavlja iz vlade v vlado.
priminus
# 10.02.2012 ob 07:14
Pozabijo povedati, da malo bolj za njih, njihove in še enkrat za njih.
priminus
# 10.02.2012 ob 07:13
Katoliški izobraženci imajo novo-staro parolo:
Mi smo ubogi, nas ne marajo, stopite k nam tisti, ki čutite enako, borili se bomo za vas in nas!
friderich
# 10.02.2012 ob 07:11
drgač pa ja. se razmetava na veliko.
friderich
# 10.02.2012 ob 07:07
eračka
ja, čas je da postanemo malo bolj skromni. cerkev je tudi v rdečih številkah zaradi množičnih izstopov. tko da, namesto da tolk telefonirate nesite kakšen cekin farju da bo imel grlo za poplaknit in da ne bo hude lakote trpel. pa eno novo cerkev je menda treba zgraditi, je en hribček v sloveniji še frej.
Hope
# 10.02.2012 ob 07:03
Dokler naši otroci mečejo kruh v smetnjake...

100% drži!
eračka
# 10.02.2012 ob 06:59
Kot bi se vrnili v 19. stoletje. Še malo pa bodo predlagali šibo božjo v šolah.
Joe Malkovich
# 10.02.2012 ob 06:57
Sicer je pa Štuhec glavca. Za razliko od Severja, ki ima komaj srednjo šolo.
ijaska
# 10.02.2012 ob 06:56
RTV podaljšek RKC no doubt!
pikabu
# 10.02.2012 ob 06:55
@ Sivakucma,
jasno je, da Štuhec s to svojo izjavo posplošuje in da se obrača na starše, ki otrokom niso vcepili pravih vrednost. Izjava je za nekatere pač pretirana, je pa res, da večini otrok, predvsem najstnikom, pomenijo materialne dobrine več kot bi bilo treba, na drugi strani pa nimajo nobenega odnosa do hrane itd. Dejstvo je tudi, da se najstniki, na katere se ta izjava pretežno nanaša, že kar nekaj časa potrjujejo z materialnimi dobrinami, in tako obnašanje, ki ga omenja, je precej značilno za obdobje adolescence in ne toliko z aktualnim stanjem v družbi. Ima pa prav, da je skregano z obdobjem krize, v katerem se nahajamo. Če bi imel sam otroke, potem bi zagotovo tudi več vedel o tem, kaj pomeni doma imeti najstnika.
nevem
# 10.02.2012 ob 06:54
V Sloveniji imamo dve vrsti pijavk:
- Prve poznamo pod imenom tajkuni ali "grabi novac fantje", ki bi za miljon (ali več v svoj žep) izčpala in potopila katerokoli še tako dobro stoječo firmo...
- Drugo pa tvori velika množica neambicioznežev, ki izkorišča vse možne vire takšnih in drugačnih socialnih pomoči in si z nedelom prigrabi precej več od garačev na minimalcih...

Komur bo uspelo vse skupaj, s pravnim in socijalnim redom vsaj zajeziti, če že ne eliminirati, mu lahko rečemo kar... genij!
Joe Malkovich
# 10.02.2012 ob 06:54
A prejšja vlada, v kateri so sedeli vsi predsedniki političnih strank (za razliko od te) pa ni bila politična? Z komaj diplomiranim Golobičem, ki je prevzel kar visokošolsko ministrstvo in Kresalovo, ki ni imela pojma o notranjem ministrstvu. Dej Sever, čeprav si evidentno naklonjen levici, ki je tudi bogato financirala tvoj spletni portal, vsaj malo poštenosti.
Rejtas
# 10.02.2012 ob 06:45
Dajte Štuhec prosim vas lepo, če si upate , dajte to ponoviti pred ljudmi in med ljudmi, če si upate. Raje poskrbite, da bodo vaši delodajalci vrnili tisti denar iz zvonov pa nam bo malo laže. Pozivam vas, da ste toliko heroja in to ponovite pred in med ljudmi, me zanima kako bi izgledali po tem. Znova je nekemu momljaču napoti kruh v smeteh, sam pa se napaj in sesa denar od največjih ljudskih parazitov in kriminalcev.
pikabu
# 10.02.2012 ob 06:41
Štuhec ima prav, da so mediji izrazito nenaklonjeni prihajajoči vladi.
Ta članek želi to dejstvo očitno spremeniti, ker je očitno naklonjen vladi. Verjetno je res dobro, da so v vladi "stari mački", ki vsaj kaj vedo o političnem delovanju, ampak imam občutek, da je to edina dobra lastnost kar večine ministrov.

Sever ima prav, da je prihajajoča vlada najbolj politična doslej.
Vprašanje pa je, če je to dobro. Če nas zaradi finančne situacije namerava voditi EU ali katera od njenih inštitucij, potem imamo idealno vlado. Vprašanje je torej, koliko bo Janša deloval po svojem sanjskem načrtu 10+100 (meni se sicer ne zdi, da obljublja "sonce za vse") in koliko bo sledil navodilom iz Evrope. Zagotovo pa med ministri ne bo prostora za samodrštvo, ampak izključno za pokornost.
sivakucma
# 10.02.2012 ob 06:37
Gospod Štuhec, sicer ne sodim v vaš krog oboževalcev, vam pa priznavam izredne retorične sposobnosti. Ampak tokrat ste pa brcnili mimo. Spoštovani gospod Štuhec. Kolikor vem, vi "naših" otrok nimate.

Jaz jih imam ampak moji ne mečejo kruha v smetnjake (ne jejo kosila v šoli, ker je predrago - primerjajte šolsko kosilo s poslansko prehrano!), za nujno obleko komaj skrpam, o igračah se ne pogovarjamo, ne kadijo in ne pijejo alkoholnih pijač. Jaz ta čas zelo občutim. Ali se temu reče kriza, ne vem. Vem pa, da otrok ne morem poslati na morje, na kak tečaj, izlet, da za odličen uspeh nimajo nobenega nadomestila razen moje pohvale in da ima oče otrokovega sošolca, ki je skladiščnik v Šparu, ali mama sošolke, ki je trgovka v Hervisu več veljave, ker lahko svojemu otroku poceni "zrihta" obleko, igrače... Jaz imam komaj za položnice.

Pa mislim, da je še nekaj takih. Enim pa gre - vsaj po tem kar vidim in slišim, še dosti huje.
Kaj pravite na to gospod Štuhec?
123pepe321
# 10.02.2012 ob 06:36
"To, nad čimer bi bil presenečen, bi bila slovenska solidarnost v družbeni in gospodarski situaciji, v kateri smo."
Popolnoma enostavno se da to doseč. Treba je samo močno obdavčit bogate, če smo res v krizi. Dejansko je pa tisto kar se imenuje "kriza", le metoda za nižanje mezd in poviševanje dobičkov bogatih!
iztrd
# 10.02.2012 ob 06:32
Čas je za preverjene mačke

Upam, da jih bomo zaradi dela vlade imeli čim manj ...
123pepe321
# 10.02.2012 ob 06:32
"Štuhec, ni čas za nove obraze, ampak za preverjene mačke"
Točno! Štirje od petih predsednikov koalicijskih strank so v sodnih postopkih!
Točno to potrebujeno, če hočemo biti državotvorni! Bravo!
123pepe321
# 10.02.2012 ob 06:30
"povprašali filozofa Ivana Štuheca"
A ni katoliški duhovnik?
lojal
# 10.02.2012 ob 06:22
Morda bo v ponedeljek že čas za prvo interpelacojo, ali pa zbiranje podpisov poslancev za razpis referenduma.
Kazalo