Slovenija

Poudarki

  • Vogrin: Ostajam v Listi. Lista: Zaupamo mu.
  • DLGV želi zavezo, da ne bo kadrovskih čistk
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2,9 od 80 glasov Ocenite to novico!
Janez Šušteršič
Če ne bo koalicijske pogodbe podpisala še peta stranka, DLGV Janše kot mandatarja ne bo podprl, je dejal Šušteršič. Foto: MMC RTV SLO/A. S.
       Mogoče bo tej tortici sledil sok. Vsak ima pravico, da se s komer koli dobiva in pogovarja. Kdo ve, morda nam bo pri kakšnem projektu, kjer bomo potrebovali podporo, to dobro sodelovanje med njima tudi pomagalo. Gotovo pa bo poslanec Vogrin še naprej sledil skupnim sklepom.       
 Šušteršič o sestankih med Mišičem in Vogrinom
Virant
Za zdaj koalicijska pogodba daje močna zagotovila o primerni vlogi DLGV-ja v koaliciji, je dejal Virant. Foto: MMC RTV SLO/Aljoša Masten
       Pavliha se nekajkrat ni strinjal z odločitvami, ki so bile sprejete na svetu stranke, zato se je odločil, da se v tej zgodbi več ne vidi. To odločitev spoštujemo, z njo smo se seznanili in o njej nismo razpravljali. Upam, da bomo pri kakšni stvari še lahko sodelovali.       
 Šušteršič o izstopu ustanovnega člana Marka Pavlihe
VIDEO
Kako se odločajo Virantovi?

Dodaj v

Šušteršič: Če bo Janša edina realna možnost, bo naša odločitev jasna

DLGV sprejela seznam pripomb na koalicijsko pogodbo
16. januar 2012 ob 16:42,
zadnji poseg: 16. januar 2012 ob 18:53
Ljubljana - MMC RTV SLO

"Če bodo SD, DeSUS in predsednik republike še naprej razmišljali, da bi lahko Jankoviću uspelo postati mandatar, in bodo iskali prestopnike, potem lahko sestavljanje koalicije traja zelo dolgo," opozarja Šušteršič.

Svet Liste Virant je na seji sprejel seznam pripomb na desnosredinsko koalicijsko pogodbo in sklenil, da bodo nadaljevali koalicijske pogovore. Podpredsednik Liste Virant Janez Šušteršič je poudaril, da so Janši postavili enake zahteve kot Jankoviću in dodali nekaj specifičnih.


Zaveza proti kadrovskim čiščenjem
Najprej želijo jasno zavezo, da ne bo kadrovskih čiščenj in da se bo tam, kjer ima država svoj formalni vpliv, kadrovalo izključno po kompetencah. To bi dosegli tudi s sprejetjem načela soglasja med koalicijskimi partnerji o kadrovskih potezah. Hkrati ne želijo, da bi se v koalicijski pogodbi že vnaprej določalo sekretarska mesta na ministrstvih. To naj bo v izključni domeni ministra, ki bo tudi odgovoren za izide izvrševanja programa, je dejal Šušteršič.

Proti prodajam "s figo v žepu"
Druge pripombe med drugim predvidevajo natančnejšo opredelitev poteka zdravstvene reforme in odpravo predvidenih višanj davčnih stopenj. Še posebej pa v DLGV-ju želijo zavezo, da se bo dejansko poskušalo prodati državno premoženje, ne pa "kot v preteklosti, ko se je prodaja napovedala s figo v žepu". Določeni deleži sicer lahko ostanejo, ampak vsaj v primeru NLB-ja mora to biti opravljeno jasno in hitro, je pojasnil Šušteršič.

To, da je morebitni mandatar Janez Janša v kazenskem postopku, je tudi za Šušteršiča problematično, zato zahtevajo tudi resorje pravne države.

Kot je poudaril, pa brez sodelovanja oz. pristopa ali DeSUS-a ali SD-ja nič od tega nima smisla. Še posebej se vse skupaj lahko zavleče tudi v nekem drugem primeru, je nadaljeval. "Če bodo SD, DeSUS in predsednik republike še naprej razmišljali, da bi lahko morda Jankoviću uspelo postati mandatar, in se pogovarjali z njim ter iskali neke prestopnike, potem lahko sestavljanje koalicije traja zelo dolgo," je izjavil strankin podpredsednik.

Če bodo vsebinske pripombe upoštevane, gre DLGV v koalicijo z Janšo. "Še posebej če bo to edina realna možnost, mislim, da bo odločitev jasna," je sklenil.

V javnosti je le malo pred sejo sveta stranke završalo, da se je poslanec DLGV-ja Ivan Vogrin znova sešel s poslancem Pozitivne Slovenije Gašparjem Gašparjem Mišičem. Prvič je to storil dan pred glasovanjem o Jankovićevem mandatarstvu, kar je sprožilo ugibanja o morebitnem prestopu. Tudi tokrat je zagotovil, da ostaja zvest svoji stranki.

Mišič: Z Vogrinom sva pojedla tortico
Mišič je za spletni portal časnika Finance zatrdil, da sta skupaj pojedla tortico, Vogrin pa je novinarjem pred sestankom sveta Liste Virant potrdil, da se je sešel, kot pravi, s svojim "poslanskim kolegom", da pa srečanje ni imelo nobenega namena. Poudaril je še, da kljub špekulacijam ostaja v Listi Virant in da bo še naprej glasoval v skladu s sklepom stranke.

Vogrin in Mišič sta se sešla že pred glasovanjem o kandidatu za mandatarja Zoranu Jankoviću v DZ-ju. "Gregor Virant je užalil mene enako kot Vogrina. Z Ivanom se res ne pogovarjava o glasovanju, v resnici se pogovarjava o napadu na podjetnika, ki je dolgoletni ponos Lenarta, ki je bil župan v tem kraju in ni nobenega denarja vzel od tam," je o vsebini pogovora z Vogrinom prejšnji teden pred glasovanjem o kandidatu za novega mandatarja povedal Mišič.

Šušteršič: Zaupamo
Šušteršič je poudaril, da svojim poslancem zaupajo in jim ne sledijo ter jim ne prisluškujejo. Vogrin je to zaupanje upravičil, tudi z dejanji, zato jih v stranki to, s kom gre na kavo, niti ne zanima. "Tudi to je neki drugačen način delovanja, s katerim bomo ohranili kompaktnost," je dejal in dodal: "Mogoče se bo iz njunega sodelovanja rodilo marsikaj koristnega."

Aljoša Masten, Aleksander Kolednik
Virant
Virant
Tomaž Štih
Virant
Vogrin
Pezdir
Pezdir, Virant
Virant
Prijavi napako
Komentarji
tupamaross
# 17.01.2012 ob 15:29
Spoštovani gospod Šušteršič,
že v samem uvodu zelo lepo in jasno povedano. Kar se pa
samega Mišiča tiče, govorice so, da naj bi ravno on speljal
Jankoviču tista dva poslanca.
mbvana
# 17.01.2012 ob 14:18
@PONOS; # 17.01.2012 ob 08:08:
Nekateri poslanci Virantove stranke so pa bolj levo in jih to dejstvo moti,torej če polovica zapusti Viranta bi bilo to legitimno in opravičeno.


Drži. Ampak fino je to povedat. Javno. Volilci imamo potem na naslednjih volitvah pravico da prestopnika nagradimo zaradi načelnosti ali pa zaničujemo zaradi izdaje programa. Sodeč po trenutnih izjavah parlamentarcev iz DLGV, je v primeru prestopa bolj verjetna 2. opcija. Stranka se je namreč pokazala kot odprta, nezamerljiva in omogoča javne nastope praktično vsem svojim poslancem. Iz vseh dosedanjih nastopov je bilo slišat enotne besede in nobene želje po prestopu.

Kaj je bilo v ozadju na dan glasovanja o mandatarju Jankoviću, bi morali novinarji malo bolj raziskati (predvsem pri GG Mišiču). Državi je bistveno bolj v interesu stabilna vlada z jasno izraženimi podporniki, kot manjšinska vlada z neznanimi hinavci v tujih vrstah.
mickey
# 17.01.2012 ob 13:51
Daj Šušteršič ne bluzi. Pavliha vam je povedal svoje. Nategovali ste del volilnega telesa - kar se je pokazalo na anketah javnega mnenja. Padli ste takoj za 4 procente. Čez 4 leta boste šli nazaj k Janši, v kolikor boste izpadli iz parlamenta.
Kejkoo
# 17.01.2012 ob 12:55
Šurda, vse je zaman.. Jajček bo tvoj kruti gospodar!
šurda
# 17.01.2012 ob 11:29
slovenec5
Seveda,da človek dežko vrjame takim izmišljotinam,kot jih navajaš
TI,in vsi Verniki Ivana Janeza Janše !!
slovenec5
# 17.01.2012 ob 10:20
Človek kar težko verjame, ampak trenutno pod patronatom g. Tuerka poteka proces nakupa dveh poslancev, da bo lahko formirana slovenska vlada, ki je za povrhu produkt starih nedemokratičnih sil.

Katastrofa za slovensko in evropsko demokracijo..... katarsrofa za slovensko gospodarstvo in družbo..... katastrofa za naš mladi rod, ki to gleda.......
kva dogaja
# 17.01.2012 ob 10:07
@Binder Dandet, saj sem tudi jaz prepričan da Virant ni bil dogovorjen z JJ, sem pa tudi prepričan, da je pri tem sodeloval tudi Brejc.
Preprosta razlaga je da so videli šanso in so jo izkoristili, zakaj ne bi.
Pravim samo da Brejc ni verodostojna priča in na njegove besede niso nič vredne.
Binder Dandet
# 17.01.2012 ob 09:43
@kva dogaja:
Predpostavljajma, da se strinjam s tvojim mnenjem. Komu je potemtakem namenjena ta laž? Meni oz. mojim somišljenikom, ki sem že tako mnenja, da Virant ni ustanovil stranke v dogovoru z Janšo? Tistim, ki ne bodo nikoli verjeli, da Virant ni ustanovil stranke v dogovoru z Janšo? Ali morda Janševim, za katere ta informacija v primeru, da se Virant priključi Janševi koaliciji, ne igra vloge?

Kakor jaz vidim, je to še eno potrdilo. Poleg množice ostalih:
-SDSov napad na Viranta z vsemi sredstvi (Demokracija in Reporter sta recimo Viranta povezovala z Jankovićem)
-napad Virantovega podpornika Jambreka na SDSove volilce
-povratni napad SDSa, ko se je razkrilo, da bi naj Jambrek bil sodelavec UDBE
-Erjavčeve besede, da Virant ni želel poklicat Janše
kva dogaja
# 17.01.2012 ob 09:26
@Binder Dandet, ja pa prav Brejc je primer verodostojnega in iskrenega človeka, ki ne laže.
Še posebej od takrat, ko je povedal da ni bil v udbi pa tudi menda nikoli komunist.
lookaaa
# 17.01.2012 ob 09:08
Šušteršič: Če bo Janša edina realna možnost, bo naša odločitev jasna
___

realna moznost je tudi jankovic, ce se jim prikljucite, a ste jih pac zavrnili!
Git
# 17.01.2012 ob 09:05
Dokler državne firme ustvarjajo 100 miljonske izgube, dokler imajo monopol od njih pa džava bore malo pobere, ....... nobena reforma ne bo učinkovita.
Vedno bolj je jasno da je naš bič tako opevan nacionalni interes.
obelix complicus
# 17.01.2012 ob 09:05
mucek113: smešno, kako ljudje najprej pomislijo na to da je nekdo podkupljen, ne da glasuje po svoji vesti ...

Da bo nekaj čisto jasno. Vogrin je dolgoletni član stranke SDS. Uradno niti ni izstopil iz stranke, ko so ga poklicali iz DLVG in mu ponudili kandidaturo.
Sedaj pa vprašanje: ali lahko, vsaj glede na mnenje levičarjev o članih SDS, mislimo da bi Vogrin Jankovića podprl iz prepričanja? Dolgoletni SDS - ovec podprl Jankovića iz prepričanja? Malo morgen, kolegi ... če bo ga bo podprl bo to izključno zaradi € € € ...
jernejt
# 17.01.2012 ob 08:58
Bake

# 16.01.2012 ob 17:11
Prijavi neprimerno vsebino Pa dobro kaj vam ni jasno. Kako si pa predstavljate da bi bilo, če bi poslanci kar prehajali sem ter tja, iz stranke v stranko, kjer nekdo več ponudi? Če si član stranke, potem zagovarjaš njeno filozofijo, soustvarjaš program in za njem stojiš. V nasprotnem primeru ne rabimo strank.


Veš, meni se zdi to celo najboljša možnost. UKINT to svinjarijo od strank, naj se poslance in poslanke voli posamezno iz skupnega seznama, ne da bi tvoj glas s tem dal tudi kaki stranki. Potem bojo prišli v parlament tisti ki jih tam res želimo, ne pa da pridejo not nepriljubljeni politi, ki pa so pač pomembneži v strankah ter tako visoko na listi.

Zmagovalec volitev je tisti, ki prejme največ glasov, nato pa ob sebi zbere še vsaj 45 poslancev, ki se strinjajo z njegovimi idejami. Te stranke so samo za barabije ter dr*k mešat
Binder Dandet
# 17.01.2012 ob 08:29
@amigo:
Iz vsega skupaj si ti uspel zaznat le prepoved medsosedske pomoči. Bravo. Cel zakon je bil usmerjen v zmanjševanje dela na črno oz. sive ekonomije, poleg tega se je želelo uvest malo delo in s tem ukinit trenutno anomalijo od študentskega dela. Pa tudi pokojninska reforma je nujna, če razumeš številke. Saj ne rečem, v temle trenutku so to male rešitve, če pa bi bile sprejete že pred 2 letoma al kdaj, bi pa veljale kot strukturne spremembe, ki bi verjetno za seboj potegnile zadeve. Ena izmed njih bi bila, da b¨i svetu že takrat poslali signal, da si prizadevamo.

Strinjam se, da bi gospodarski rezultati zelo pripomogli. Zanemarjaš pa dvoje. Prvo je, da imamo 70% rasti odvisne od izvoza. Kar v prevodu pomeni, tako kot migajo naši izvozni partnerji, tako miga naše gospodarstvo. To se je pokazalo že 2x v zadnjih 3 letih. Druga stvar pa je, da če se zanašaš samo na gospodarsko aktivnost, s tem ne odpravljaš napak v sistemu.

"V Grčiji so reforme dale katastrofalne rezultate, napoveduje se bankrot."

Malce si tukaj zamešal vzroke-posledice. Reforme so posledica, ne vzrok. Grčija pa je tako globoko v blato zašla, da se niti z reformami, ki so dirigirane iz tujine, verjetno ne bo uspela iz blata povlečt.
amigo
# 17.01.2012 ob 08:15
Fantje ne se hecat. Padanje naše bonitetne ocene bi zaustavili boljši gospodarski rezultati in s tem zmanjševanje trenda zadolževanja. Pokojninska reforma, bi začela dajati rezultate šele čez leta. Da bi prepoved medsosedske pomoči dala kakšen merljiv rezultat čisto dvomim. Takojšen rezultat bi dala takojšnja revizija bank v državni lasti in kazenski pregon tistih, ki so denar nakazovali v razne davčne oaze. A tega ne bodo naredili, rajši bodo kradli revnim upokojencem in to prikazovali kot reformo. V Grčiji so reforme dale katastrofalne rezultate, napoveduje se bankrot.
PONOS
# 17.01.2012 ob 08:12
To ve tudi Janša zato si želi še DESUS in SD.
Zato dvomim da bo lahko Virant sploh kaj zahteval na pogajanjih z Janšo saj je nezanesljiva stranka trojaner se je prelevil v dvojni trojanček.
Binder Dandet
# 17.01.2012 ob 08:09
@PONOS:
"Trojanček deluje še naprej,češ Janša ne bo bo mogel drugače kot prodajat slovensko srebrnino ker tako trojant hoče."

"Strankam desne sredine očitajo, da v ozadju prepričevanja ljudi o svojem državniškem namenu hočejo zgolj ponižati, izločiti Jankovića kot relativnega zmagovalca na volitvah. Smo res priča eni najbolj umazanih političnih iger v zgodovini slovenskega parlamentarizma? Tudi polemika o tem, da sta bila Janša in Virant pravzaprav ves čas dogovorjena, je še vedno aktualna.

Ne, ne, iz prve roke lahko povem, da nista bila. Desetega oktobra je bila nedelja in hčerka me je poklicala, ali lahko pridem k njima. Z ženo sva šla tja, misleč, da je kaj narobe z vnuki. Imela je tak glas... Vse sva torej pustila in se takoj odpravila tja. No, in takrat mi je Grega rekel, da razmišljajo o ustanovitvi stranke. Moje prvo vprašanje je bilo, ali je povedal Janezu [Janši]. Odvrnil mi je, da mu je že pred časom, mislim, da poleti, omenil, da razmišlja o tem. Janez je bil odločno proti.

Grega je tudi povedal, da jih ljudje kar naprej sprašujejo, kakšen je bil pravzaprav namen portala gremonavolitve.si, s katerim so zbrali okoli 18.000 glasov. Da jih sprašujejo, ali se iz njih zgolj norčujejo, ali res nameravajo kaj storiti. Pokazal mi je rezultate javnomnenjske raziskave, po kateri bi nova stranka dobila od 10 do 15 odstotkov glasov sredine. Ker sem vztrajal, da bi bilo fer, če bi Janez za njihovo namero zvedel prvi, ne iz časopisov, mi je Grega zagotovil, da se bo to zgodilo takoj, ko se bodo dokončno odločili. Naslednji dan, torej v ponedeljek, so nameravali idejo preveriti še pri nekaterih somišljenikih in potem bi v torek oznanili ustanovitev nove stranke. Seveda, takoj ko so povprašali enega ali dva, je zadeva zakrožila in Janez me je v ponedeljek dopoldne, okoli enajste, poklical in vprašal, kaj se dogaja. Povedal sem mu to, kar sem zdaj povedal vam. Rekel sem mu, da vse kaže, da utegnejo ustanoviti stranko, vendar je ta hip zadeva še v nastajanju.

Od takrat – mimogrede, istega dne popoldne je bila poslanska skupina SDS v Domžalah in takrat se je prvič v sedemnajstih letih zgodilo, da je šel Janša hladno mimo mene – ne dobivam več vabil na izvršilni odbor, prav tako ne za svet stranke, ne prejemam več niti obvestil po interni e-pošti SDS."

http://delo.si/zgodbe/ozadja/miha-brejc-janez-jansa-je-v-sds-dalec-prvi-potem-dolgo-ni-nobenega.html
PONOS
# 17.01.2012 ob 08:08
Mimogrede,
Pezdir je na poživilih,vsakič ima na sliki kakšen "energy drink".
Šušteršič ,mislim kmalu bo prišel čas odhoda.
Trojanček deluje še naprej,češ Janša ne bo bo mogel drugače kot prodajat slovensko srebrnino ker tako trojant hoče.
To so te igrice za fopanje ljudi.
Glede prestopov pa se niti ne čudim je zelo legitimno.
Virant je sredinska stranka,torej bi moral kot sredina v koalicijo z Jankovičem prvič zato ker je zmagovalec volitev ,drugič pa zato ker je bil program usklajen .Za ne so se odločili ,zgolj z izgovori,torej nikoli ni bil namen stopiti v koalicijo z levico.
Nekateri poslanci Virantove stranke so pa bolj levo in jih to dejstvo moti,torej če polovica zapusti Viranta bi bilo to legitimno in opravičeno.
Jurček80
# 17.01.2012 ob 08:02
atal
# 17.01.2012 ob 07:28
Prijavi neprimerno vsebino
Najhujše pa pa je, da se to iskanje poslancev "pod mizo" zdi čisto normalno, očitno celo predsedniku države. To je resen znak, da je v Sloveniji politična korupcija problem številka 1.

atal
# 17.01.2012 ob 07:45
Prijavi neprimerno vsebino
Najvišji zakonodajni organ v Sloveniji - slovenski parlament. Takoj ko obstaja utemeljen sum, da se za denar išče glas poslanca bi morala policija takoj in nemudoma ukrepati. Sramota.

Ja saj Jankovič drugače kot z podkupovanjem ne more sestavit vlade ampak se mora zavedati, da če enkrat nekdo prestopi in se pusti podkupiti se lahko ta tudi premisli in ga čez nekaj časa ne bo več podpiral to pa pomeni, da ne bo več imel večine in potem bo spet JJ kriv zaradi nesposobnih ljudi.Zanimivo pa je, da danes nihče več ne omenja Kresalove, Golobiča in seveda desno roko Pahorja gospo Dimičevo, ki so v prejšnjem mandatu bili vzor vsej Sloveniji:).
Jurček80
# 17.01.2012 ob 07:55
skuggi
# 17.01.2012 ob 07:15
Prijavi neprimerno vsebino
amigo:
Bi pa preprecilo padanje nase bonitetne ocene in s tem drazenje nasih kreditov ter preprecilo nezaupanje tujcev vlagati v Slovenijo. Verjetno se ne bi cel svet ukvarjal s temi reformami, ce bi ne bile pomembne , se ti ne zdi?

Mislim kake maš se pravi, da moramo sprejeti reforme pa čeprav so slabe levi trojček je silu v te reforme pa čeprav jih nihče ni podpiral vključno z DeSUS-om.Jankovič podpira Pahorjevo pokojninsko reformo se pravi, da ga socijalni partnerji ne bodo podprli in prav tako Erjavec kako naj potem takšna vlada deluje, če bo sama sebi onemogočila, da sprejme kakšno reformo, da ne govorimo, da sploh nimajo podpore poslancev kar je pa najbolj smešno.To sestavo vlade zavlačuje samo predsednik Turk in nihče drug vsi pa vemo zakaj in še nekaj si zapomnite kljub temu, da lahko Jankovič mogoče dobi še eno možnost za sestavo vlade in mu tokrat uspe še ne pomeni, da smo rešeni kajti z takšno vlado, ki jo praktično ne podpira nihče tonemo samo še globje.
atal
# 17.01.2012 ob 07:45
Najvišji zakonodajni organ v Sloveniji - slovenski parlament. Takoj ko obstaja utemeljen sum, da se za denar išče glas poslanca bi morala policija takoj in nemudoma ukrepati. Sramota.
atal
# 17.01.2012 ob 07:28
Najhujše pa pa je, da se to iskanje poslancev "pod mizo" zdi čisto normalno, očitno celo predsedniku države. To je resen znak, da je v Sloveniji politična korupcija problem številka 1.
atal
# 17.01.2012 ob 07:27
Edina stranka, ki ima konkreten in transparenten program, bi si zaslužila večjo podporo medijev, vsaj "ta poštenih", ne pa da se oblikuje javno mnenje, da Virant zavlačuje določitev mandatarja.
skuggi
# 17.01.2012 ob 07:17
lipa:
Preberi si Erjavcevo izjavo; ocitno ima nekaj slabih izkusenj z Jansevo vlado.
skuggi
# 17.01.2012 ob 07:15
amigo:
Bi pa preprecilo padanje nase bonitetne ocene in s tem drazenje nasih kreditov ter preprecilo nezaupanje tujcev vlagati v Slovenijo. Verjetno se ne bi cel svet ukvarjal s temi reformami, ce bi ne bile pomembne , se ti ne zdi?
metaleta
# 17.01.2012 ob 07:13
Ja,ja Amigo, imate prav, reforme so potrebne, ampak potrebna je pa tudi modrost, da se dogovoriš s socialnimi partnerji o razumnih in pravičnih rešitvah (npr. pri pokojniski da se odločilno upošteva tudi delovna doba, ne pa samo starost) , ne pa da kot g. Svetlik trmoglavo vztrajaš na svojem.
amigo
# 17.01.2012 ob 06:43
Ostane nam pač mesto na Balkanu, kamor spada 80 ljudi, ki je na referendumu glasovalo proti reformam. Predno začnete talati minuse vas bi opozoril, da je bilo kar nekaj zakonov, ki so padli na referndumih podobnih ali skoraj enakih nemškim in avstrijskim.

Res bi bili zdaj na konju če bi prepovedali študentske servise, medsosedsko pomoč in podaljšali delovno dobo do 70 leta. Bi to preprečilo skoraj popoln propad gradbeništva in polovice gospodarstva. Brez delujočega gospodarstva ni rešitve za Slovenijo. Zapomnite si to že enkrat.
lipa
# 17.01.2012 ob 06:00
@15-30
Cepcu še sedaj ni jasno, da je samo orodje za dosego ciljev generala, ops osamosvojitelja, ah ne, največjega borca za Slovenijo, jebela cesta, največjega evropejca poleg Orbana in Julije...
Ce bi bilo to res, se mi zdi res cudno, da Jansa ni odstavil Erjavca, ki je bil v njegovi vladi 2004 - 2008 celo obrambni minister na taksen nacin, kot ga je odstavil Pahor z ministrstva za okolje..
Nacin, ki ga v svojem komentarju predvidevas, se je zgodil tocno Erjavcu vendar v KGB vladi....
Ko Erjavca niso vec potrebovali so ga odvrgli kot "staro kanto" in to skoraj dobesedno, saj je letel z ministrstva zaradi nekaj "starih kant"...
In Erjavec se se zmeraj ni nic naucil !!!!!
zapatist
# 17.01.2012 ob 00:17
@slovenc
..polarni,...v demokraciji je pomemben DIALOG,...kaj je že to ??? to treba vprašat komunajzarje,...oni so prepametni, oni ne poslušajo nikogar,....rinejo, ko biki v nova vrata! Demokracija NI Komunizem! Slovenija NI Korea!!!

Za dialog sta potrebna dva. Tvoj komentar pa je lahko učni primer tega, kako dialog ni možen
15-30
# 17.01.2012 ob 00:08
Ne glede na to, da g. Preračunavam posodablja karte skoraj dnevno ga bo Jajo, ko ga ne bo več potreboval, kirurško natančno odstranil tako da bo Prevarant lahko samo še prekladal raznorazne ekonomske študije po predalih v kleti na Trstenjakovi ter skupaj s Šušteršičem usklajeval progam-->program-->program s hišnikom Cenetom.
Cepcu še sedaj ni jasno, da je samo orodje za dosego ciljev generala, ops osamosvojitelja, ah ne, največjega borca za Slovenijo, jebela cesta, največjega evropejca poleg Orbana in Julije...
slovenc101%
# 17.01.2012 ob 00:06
...polarni,...v demokraciji je pomemben DIALOG,...kaj je že to ??? to treba vprašat komunajzarje,...oni so prepametni, oni ne poslušajo nikogar,....rinejo, ko biki v nova vrata! Demokracija NI Komunizem! Slovenija NI Korea!!!
slovenc101%
# 17.01.2012 ob 00:01
...mišič lovi miške,...ne bo mu uspelo...miške so za njega prepametne!
Vori
# 16.01.2012 ob 23:50
Verjetno Mišič še nikoli ni odštel take vsote denarja za "tortico"
kukalo
# 16.01.2012 ob 23:46
Virant ...beri vi nak(r)ant hahaha
polarni123
# 16.01.2012 ob 23:37
Ostane nam pač mesto na Balkanu, kamor spada 80 ljudi, ki je na referendumu glasovalo proti reformam. Predno začnete talati minuse vas bi opozoril, da je bilo kar nekaj zakonov, ki so padli na referndumih podobnih ali skoraj enakih nemškim in avstrijskim.
polarni123
# 16.01.2012 ob 23:34
Edina vlada, ki je poskusila izpeljati reforme, ki bi nas približale Evropi je verjetno tudi zaradi svetovnih razmer bila Pahorjeva. Ker pa smo Balkanci so jo pač zminirali.
dalton1
# 16.01.2012 ob 23:32
Koliko miljard so že zapravili tisti, ki so tri leta rušili Pahorjevo vlado in vse njene reforme s podpihovanjem referendumov. Samo ena bonitetna ocena nižje nas, kot pravite, stane pol miljarde, padli pa smo menda za tri, to je miljarda in pol na leto ali toliko kot gre iz proračuna za vse pokojnine. Briga to tistega, ki mu gre samo in zgolj za oblast, cena ni važna. Zdaj nam bonitetne ocene padajo ne le zaradi dolgov, bank, gospodarstva, javnih financ ampak tudi zaradi politične krize. Kdo že jo je povzročil in izsilil.
seattle
# 16.01.2012 ob 23:32
ljournalism in slovenia is still, under old yugoslavien recipe -BIASED
CtrlDelete
# 16.01.2012 ob 23:26
A Boscarol ni podučil Viranta v stilu "kdor visoko leta ni Boscarol"?
zapatist
# 16.01.2012 ob 23:16
@polarni123
Šuštaršič prosim ne žalit naše inteligence. Glede na vaš program ste s SLS in NSI predvsem pa z DESUS-om svetlobna leta daleč. Ali pa se enostavno sprenevedate in ste glede programa šli na volitve s figo v žepu.

Toliko sprenevedanja, kolikor jo je bila sposobna proizvesti DLGV v tako kratkem času, si po moje do sedaj ni še nobena stranka.
Torej je vsakodnevno in vedno znova zastavljeno vprašanje; Ali pa se enostavno sprenevedate in ste glede programa šli na volitve s figo v žepu.?
po moje že zdavnaj pase. Odgovor je že zdavnaj jasen.
gremnasprehod
# 16.01.2012 ob 23:14
ampak teli janševci so pa tud na vse alergični kar ni po desni prišlo iz cerkve...Turk jih moti, pa je človek "le" predsednik Slovenije, brez prave politične moči...predsednik Slovenije!! tisti osel ki žali predsednika, ki je izbran z večino (ne tako kot parlament), žali vse Slovence...janševci, pomirte se mal...
anjago2
# 16.01.2012 ob 23:09
prokleta banda
polarni123
# 16.01.2012 ob 23:07
Šuštaršič prosim ne žalit naše inteligence. Glede na vaš program ste s SLS in NSI predvsem pa z DESUS-om svetlobna leta daleč. Ali pa se enostavno sprenevedate in ste glede programa šli na volitve s figo v žepu.
Elemental
# 16.01.2012 ob 22:55
Pri nas bi morali imeti tak volilni sistem, kot v ZDA in sicer dva pola Republikance in Demokrate pa tudi, če se med seboj prerekajo in mečejo polena pod noge, vsaj vedo kdo vlada državi.
RADIOGAGA
# 16.01.2012 ob 22:50
Pojedla sta tortico !!? Pa ja!
nr.1
# 16.01.2012 ob 22:48
Seveda, če bo Vogrin prestopil ... je izdajalec, ker volilci smo ga volili zaradi stranke, ki jo je predstavljal in to je izdaja.
polarni123
# 16.01.2012 ob 22:46
Amigo brez veze debatiriati s teboj, saj sploh nisi razumel kaj sem hotel sTitom povedati glede na tvoj post o Janši in Bavčarju.
iksy
# 16.01.2012 ob 22:32
hudicek7 wrote: »Brez zamere, toda tisti, ki si ob izvoitvi Jankovića za mandatarja ne postavlja takih vprašanj, je zame funkcionalno nepismen.«

Ob prebiranju komentarjev (z obeh strani) je povsem jasno, da je veliko Slovencev dejansko funkcionalno nepismenih. Razplet na volitvah in razmišljanje ljudi po volitvah so jasno pokazali, da Slovenci sploh ne poznajo sistema volitev, še manj pa se zavedajo posledic, ki jih izkazano neznanje prinaša.
zapatist
# 16.01.2012 ob 22:32
pol miljarde evrov na mesec.

popravek

pol miljarde evrov na leto
zapatist
# 16.01.2012 ob 22:29
@hudiček
Kar groza me jem ko berem tele odzive na članek. Groza me je, ker si večina Slovencev za mandatarja želi Jankoviča. Komu mar njegova pokvarjenost, skorumpiranost, balkanska mentaliteta. Komu mar, da nas namerava zadoližiti za dodatne miljarde, nacionalizirati gospodarstvo, nas popeljati nazaj pred leto 1991. Komu mar, da bomo izgubili Evro, da bodo zato propadli naši prihranki, da bo NLB ostala bankomat vplivnih skupin. Brez zamere, toda tisti, ki si ob izvoitvi Jankovića za mandatarja ne postavlja takih vprašanj, je zame funkcionalno nepismen.

Hudiček. Si se pa razkuru;)
Na tvoj post imam samo eno vprašanje. Kako bi ti poimenoval politika, ki reče, da mu je malo mar za to, če Sloveniji bonitetne hiše zmanjšajo oceno? Pol točke pa stane Slovenijo pol miljarde evrov na mesec. Take trditve je namreč ven metal JJ.
Funkcionalno nepismen?
Politični analfabet?
Ekonomski diletant?
RAAKP
# 16.01.2012 ob 22:29
@bik
Dragi komentatorji ne ponavljajte floskul brez enega argumenta.
Kje se je G.Janez Janša obnašal nedemokratično.
Dajte konkretne argumente.
SDS je najbolj homogena stranka in temelji ne popolni demokraciji.


Saj vem, da ste zaletavi, ko vidite karkoli rdečega. Naj vas rumeno modri logotip SDS-a ne zavede.
nevem
# 16.01.2012 ob 22:24
Še to, kar se, milo rečen o "čudnega", Gašpar Gašparja tiče... ne bi se čudil, če je bil njegov glas eden od dveh, ki nista podprla Jankovića...
zapatist
# 16.01.2012 ob 22:19
@Amigo
Potemtakem je tudi Titu potrebno oprostiti vse po vojni zaradi dogajanja med vojno?

Nikakor!
amigo
# 16.01.2012 ob 22:18
Še to. V sredo se na Dunaju začne sojenje v aferi Patria. Sodnica je za zdaj predvidela samo en razpravni dan. Bomo videli kaj bo.
Aresnica
# 16.01.2012 ob 22:15
Lista Virant_mislim,da se bodo pravilno odločili_ni težko za razmislit.
nevem
# 16.01.2012 ob 22:13
Kakor je imel s kontroverznimi izjavami in dejanji svoje dni probleme Janša, jih ima te dni kompletna levica s predsednikom države in delom medijev vred.
S tem ko za vse naštete, ni problem politična korupcija, kakor se reče "prepričevanju" po njihovem labilnih poslancev nasprotnega tabora, so jim problem enoglasne odločitve o neglasovanju (kar nedvomno pomeni glas proti), za mesto mandatarja. Posebej, če je bila pobuda za to podana od natačno tistih "labilnih" poslancev, ki so si s tem hoteli zagotoviti lojalnost stranki, katero predstavljao.
"Poden" pa ni samo to. Največji "poden" je, da jim ljudje, ki imajo že vsega dovolj...verjamejo!
hudicek7
# 16.01.2012 ob 22:11
Kar groza me jem ko berem tele odzive na članek. Groza me je, ker si večina Slovencev za mandatarja želi Jankoviča. Komu mar njegova pokvarjenost, skorumpiranost, balkanska mentaliteta. Komu mar, da nas namerava zadoližiti za dodatne miljarde, nacionalizirati gospodarstvo, nas popeljati nazaj pred leto 1991. Komu mar, da bomo izgubili Evro, da bodo zato propadli naši prihranki, da bo NLB ostala bankomat vplivnih skupin. Brez zamere, toda tisti, ki si ob izvoitvi Jankovića za mandatarja ne postavlja takih vprašanj, je zame funkcionalno nepismen.
Aresnica
# 16.01.2012 ob 22:10
Lista Virant_mislim,da se bodo pravilno odločili_ni teško za razmislit.
Vsevednik
# 16.01.2012 ob 22:04
Tale fant (Virant) je še malo obetal. Ko pa zdaj pogledam ta lažniv politikantski ksiht, mi gre na bruhanje, kot tudi ob pogledu na njegovega patrona Janeza Janšo.
amigo
# 16.01.2012 ob 22:03
Amigo če Titova vojska nebi ustavila nacizma in fašizma s pomočjo zaveznikov tudi na tem prostoru nebi govorili slovensko pač pa nemško in italijansko. Potemtakem je tudi Titu potrebno oprostiti vse po vojni zaradi dogajanja med vojno?

To primerjanje je nemogoče. Kolikor vem JJ ni dal še nikogar ubiti, medtem ko je Tito spravil na oni svet okoli 800 svojih tovarišev komunistov. Da o več stotisoč mrtvih po celi Jugoslaviji. Janševe grehe pa si je v glavnem izmislil Kučan s svojo druščino.
tyne
# 16.01.2012 ob 22:00
Koliko je prvorazrednemu mar za Slovenijo, je pokazal s tem, da je svojo priležnico Vasilko Sancin imenoval za članico slovenske odvetniške ekipe, ki bo zastopala interese Slovenije v arbitražu o meji s Hrvaško.
polarni123
# 16.01.2012 ob 21:59
Pa poglejmo novo vlad:
Žerjav - Mercator mora ostati naš, Šušteršič - Mercator je potrebno prodati, Žerjav NLB mora ostati v večinski slovenski lasti, Šušteršič - NLB mora imeti država 25+1 delnico.
Novakova - družinski zakonik mora pasti, Virant - smo za družinski zakonik,....... In ko bo pristavil lonček še Erjavec ne bo več kmetija ampak štala - resničnostni šov.
Še začeli niso vladati pa se vidi sorodnosti v glediščih na najpomembnejša vprašanja.
thunder1
# 16.01.2012 ob 21:56
Ne vem zakaj nikomur ni jasno zakaj Gašpar skozi vabi Vogrina na čajčeke in tortice. Pač je GEJ, pa kaj zdaj!!! Kdo mu je fauš??? Mali ga pač peca, ker mu je Ivek sladek kot tortica. Mene pa to ne moti, če se imata rada. Samo da ne delata kaj pod mizo, ker tisto pa ni v redu. Naj delata raje v postelji.
tyne
# 16.01.2012 ob 21:54
Virant je tisti, ki se pogaja s figo v žepu, Virant je tisti, ki zavlačuje? Pa kaj ste zblazneli?

Kdo ni hotel takoj podeliti mandatarstva Jankoviču? Na koga bomo čakali, da se bo naslednja 2 tedna s predsedniki parlamentarnih strank s figo v žepu pogajal o predlaganem mandatarju, ko je še opicam jasno, da bo spet predlagal Jankoviča? Kdo nateguje roke do skrajnosti, da Jankoviču omogoči krajo poslancev?

Kdo ljudem laže v fris, kako je neglasovanje protiustavno? Koga sta Cerar in Pirnat postavila na laž? Kdo več kot očitno preferira določenega kandidata, ko bi moral biti po naravi funkcije, ki jo zaseda, objektiven? Kdo noče za mandatarja predlagati Janše, ker je ta v sodnem postopku, čeprav ustava jasno pravi, da je nedolžen vsak, ki mu ni dokazana krivda? Spet so prvorazrednega morali pravniki postaviti na laž.

Danilo Türk je sramota za Slovenijo, sramota za Evropo. In prekleto sram me je, da sem volil tega sluzavega, lažnivca.
scuffydog
# 16.01.2012 ob 21:54
attention whore bi mu lahko rekl.. gregorcku. samo, da se pise ne..
lojal
# 16.01.2012 ob 21:54
Ampak LZJ+SDS+SD+DLGV+DESUS+SLS+NSI=100%
To pa bi bila vlada.
Gremo na volitve.
polarni123
# 16.01.2012 ob 21:53
Amigo če Titova vojska nebi ustavila nacizma in fašizma s pomočjo zaveznikov tudi na tem prostoru nebi govorili slovensko pač pa nemško in italijansko. Potemtakem je tudi Titu potrebno oprostiti vse po vojni zaradi dogajanja med vojno?
dule5
# 16.01.2012 ob 21:52
Če Šušteršič misli da bo k Janši šel Desus in Sd, ki ga je janša v živi mozek Je..l 3 leta mandata potem je tudi naioven in si lahko misli , da bo trajalo dolgo.
polarni123
# 16.01.2012 ob 21:51
Bik mimogrede glede na to da s idan in noč na internetu. A je posedanje za internetom tvoje edino življenske poslanstvo? Ali pa predstavljaš le dežurno skupino SDS in za tabo stojijo različni ljudje.
Mimogrede danes je bil v naravi krasen sončen dan.
amigo
# 16.01.2012 ob 21:50
Človek ne more verjet kako butasti so Slovenci. Če ne bi Janša in Bavčar tistega davnega leta usposobila in oborožila enot TO in Policije mi danes ne bi imeli samostojne slovenske države in ne volitev. Kučan je maja 1990 dopustil razorožitev slovenske TO, zdaj pa nastopa kot oče naroda in neka absolutna avtoriteta. Za Turka takrat ko so nad nami letali jugoavioni sploh nisem slišal, menda je bil v New Yorku. Na žalost pa iz večine vaših postov ugotavljam, da vam je za Slovenijo približno toliko kot za lanski sneg. Rajši imate na moralno sporen način nastale nove bogataše ala Jankovič. To kar se dogaja pri nas je tipično obnašanje hlapcev. Hlapec ne vidi ničesar izven posestva kjer je hlapec. Za njega je to cel svet.
polarni123
# 16.01.2012 ob 21:49
Kaj je hecno? Da bi desna opcija brez JJ gladko zmagala glede na malo katastrofo in neenotno vladanej levice. Včasih bi človek pomislil, da je prav JJ trojanski konj levice na desnici, saj mu je že dvakrat uspelo izgubiti dobljene volitve.
No tokrat bo sicer uspelo a ne zato ker bi bil zmagovalec ampak zaradi Viranta.
Bik
# 16.01.2012 ob 21:47
woukec78
# 16.01.2012 ob 21:29

Poskusi v dopoldanskem času, če sedaj dobivaš minuse boš med delovniki dopoldne zadovoljnejši.
sanja25
# 16.01.2012 ob 21:44
dalton1 so ga že vprašali in ne. Menda je izvršni odbor SDS-a tako odločil, je rekel Janša. :)
zapatist
# 16.01.2012 ob 21:42
Danger Mause
Ob temle Gašparju Gašpar Mišiču mi pa rahlo sili na br...... Zna bit, da sem pojedel kaj preveč mastnega...

Tudi meni deluje spletkar najhujše sorte. Upam, da pa da te občutki, ki jih opisuješ kdaj preletijo tudi ob kakšnem poslancu ali politiku tvoje opcije.
boomslang
# 16.01.2012 ob 21:42
"Dragi komentatorji ne ponavljajte floskul brez enega argumenta.
Kje se je G.Janez Janša obnašal nedemokratično.
Dajte konkretne argumente.
SDS je najbolj homogena stranka in temelji ne popolni demokraciji"............... Pa tole je res "no brain, no tumor"........... Ko pa nekaj takega preberem, sem pa dokoncno preprican, da za Slovenijo ni resitve.... Posebno zadnji stavek, maje zizike.....hahahaha....
dalton1
# 16.01.2012 ob 21:41
Zakaj nekdo od novinarjev, v poplavi intervjujev, ne postavi Janši jasno vprašanje. "Ali bi bil pripravljen v korist države, reševanja politične in gospodarske krize, prepustiti mandat komur koli z desnice?"
zala.jerovsek
# 16.01.2012 ob 21:41
Poslanci DLGV držte se! Vsi vas hočejo sesuti, ampak ste edini pošteni. Če bi se pridružil levim, bi vas desničarji "šinfal", sedaj poskušajo z vami manipulirat levičarji. Vi se pa enostavno držite svojega programa. In tako je prav.

Zapomnite se nekaj: na naslednjih volitvah bo Virantova stranka na vrhu.
dule5
# 16.01.2012 ob 21:39
He he Šušteršič - Lendavčan Janša va s bo popapal za malo malice. . Pa pa DLG PreVaranta.
suxituxi
# 16.01.2012 ob 21:39
trenutno vsi levi kupujejo in podkupujejo in upajo, da jim uspe, stric Turk pa čaka in čaka in čaka...vse v dobrobit Slovenije...sram me je kakšnega predsednika imamo, sram!!!
Danger_Mouse
# 16.01.2012 ob 21:38
Ob temle Gašparju Gašpar Mišiču mi pa rahlo sili na br...... Zna bit, da sem pojedel kaj preveč mastnega...
him24
# 16.01.2012 ob 21:37
Predčasne volitve...hahahaha...pa kaj vi sploh veste kaj pišete? Kakšne predčasne volitve. Vam se vse skupaj očitno zdi zabavno ali kaj? Kaj bi radi imeli madatarja šele maja ali junija, mogoče pa še to ne??? Ne se smešit no.
polarni123
# 16.01.2012 ob 21:37
Lista Virant ima dodatne pripombe h koalicijski pogodbi.
Pa koga še farbajo, kot javne osebnosti ba že žalijo moj intelekt. Naj čimprej sestavijo vlado z Janšo. Sedaj vsi vemo, da so od vsega začetka zmenjeni z Janšo in nič narobe. Da pa še sedaj v teh težkih časih za Slovenijo igrajo pa kaže, da so neodgovorni. Njihovi volilci in ostal iso prejšnji ponedeljek spoznali kam spadajo in to je to.
hepan
# 16.01.2012 ob 21:37
predčasne volitve! Pa da te pol vidimo Virant....!!!!
dabuda
# 16.01.2012 ob 21:33
Virant je trojanski konj slovenske politike. Os samega začetka je vedel, da ne bo šel v koalicijo z Jankovičem pa je kljub temu sestankoval in kradel čas sloveniji in vsem nam slovencem. S tem je še pripomogel pri slabi bonitetni oceni Slovenije, ker še vedno nimamo vlade in s tem ne moremo izvesti nujno potrebne reforme. Virant je samo podaljšana roka poraženca JJ, da mu pomaga priti na prestol kljub temu, da je ljudstvo povedalo svoje na volitvah. In zato bi bilo najbolje, da pride do novih predčasnih volitev in da Virantova stranka izpade iz parlamneta, da ne bomo vsi odvisni od njegove volje.
dule5
# 16.01.2012 ob 21:33
viranta zapuščajo. Sedaj bodo začeli še žerjava. Poslanci pol pa možgani He he..
hubertfast
# 16.01.2012 ob 21:33
Predčasne volitve čimprej. Samo zdaj tipi cvikajo, ker ne bi prišli več v parlament.
zapatist
# 16.01.2012 ob 21:32
@woukec
glede minusov se pa ne sekirat. Pač moraš se zavedati, da si uletu v SDS gnezdo.
polarni123
# 16.01.2012 ob 21:32
Bik sedi priden. Dobiš zlato priznanje JJ za zasluge in zvestobo do groba.
polarni123
# 16.01.2012 ob 21:30
Bik zanimivo bi bilo prebrati današnje članek v delu z evropskim poslancem izvoljenim SDS-ovim članom kaj meni o svoji stranki. Poučno zate. čudi me da ga še nisi prebral glede na to da si tako razgledan.
Kaj je narobe z njim, da je tast Gregorja Virant - taistega,k ibo sedaj šel v koalicijo z Janšo. Narobe svet.
woukec78
# 16.01.2012 ob 21:29
Pri vseh teh minusih bi še pekl zmrznil, zato opomnite vašega gospodarja, naj si plešo s kapo pokrije!
Bik
# 16.01.2012 ob 21:28
Gospa je v zgornjem videu omenila Janševo preteklost. Mogoče je mislila na tisto, ko je g.Janša podstavil svojo glavo za varnost Slovenije in ga je palček z Murgelj dal aretirat in predal JLA.
papiga2
# 16.01.2012 ob 21:26
Virantova preigravanja ga bodo prej ali slej odpihnila s politične scene, narodu ni všeč njegov teater. Erjavec, njegova stranka v bistvu ni stranka upokojencev, je zmazek različno mislečih ljudi, ki so pač upokojeni, ali pa tudi ne. Janša pa tudi virant razlagajo, da če hočemo slo dobro, je treba postaviti trdno vlado....ja, koga pa vlečeta za "one" imeli ste priliiko, tisto drugo črno sredo,pa niste uspeli preseči ideologije, zdaj pa nasprotno stran svarite, da jo je potrebno preseči.....moteni bimboti od a do ž.. Jankovič....prva črna sreda je pa totalna napaka, ki jo bo težko popravil.....
zapatist
# 16.01.2012 ob 21:25
@Bik
SDS je najbolj homogena stranka in temelji ne popolni demokraciji.

Že v zadnjem stavku si kontradiktoren.
Dare40
# 16.01.2012 ob 21:25
Prav neverjetno je, da Jankovič ne premore toliko politične kulture, da bi se odpovedal madatarstvu, glede na to, da je že dvakrat pogorel in se izkazal za nesposobnega. A je res treba, da dobi še tretjo klofuto? Da ne govorim o Turku, privesku rdečih, ki vidi kot kandidata Jankoviča in Jankoviča.....pa nobenega drugega. Brez zagotovljene javne podpore najmanj 46 poslancev je sploh neumno podeliti mandat.....No, Turku je to uspelo.....Dokaz, da se levičarjem zelo gre za to, da dobijo še en mandat, zaščitijo svoje, tudi za ceno potopitve naše države.....
iksy
# 16.01.2012 ob 21:24
Glavni problem Slovenije v tem trenutku je, da je reševanje levice pomembnejše vprašanje od vprašanja reševanja kriznih razmer.
Bik
# 16.01.2012 ob 21:24
Dragi komentatorji ne ponavljajte floskul brez enega argumenta.
Kje se je G.Janez Janša obnašal nedemokratično.
Dajte konkretne argumente.
SDS je najbolj homogena stranka in temelji ne popolni demokraciji.
Kejkoo
# 16.01.2012 ob 21:22
No je pa lepo slišati, da je Mišica z Vogrinom skupaj pojedel le eno tortico - tako odgovornega ravnanja z davkoplačevalskim denarjem ne srečaš vsak dan!
polarni123
# 16.01.2012 ob 21:20
Že sedaj so po raziskavah javnega mnenja pod parlamentarnim pragom. In hkrati odločajo o koaliciji. Prej ZAHEC sedaj ZAVIRA.
pop-drakula
# 16.01.2012 ob 21:20
jankovič in janša izenačena: oba hkrati miss in prvi spremljevalki.
matijaz
# 16.01.2012 ob 21:20
@jozegrozni

Hvala za video! Vredno smeha in pogleda! Tipicen Jansev volivc: aroganten, napadalen, nevednez katere prepricanja temeljijo na pravljicah. Tudi ce bi clovek samo gledal video brez zvoka bi takoj uganil katera zenska je za Jankovica katera pa za Jansa.

Svetejum vsakemu vsaj en pogled.
pop-drakula
# 16.01.2012 ob 21:18
mišič že drugič poklical vogrina, da mu pove kakšen ponos lenarta je.
beseda ponovno tekla tudi o vremenu.
pop-drakula
# 16.01.2012 ob 21:17
evro močno devalviral napram valuti politične korupcije (thaler):
1 thaler = 100.000 EUR.
poslanci zgroženi nad dumpingom: jelinčič prodajal glas za borega pol thalerja.
Bik
# 16.01.2012 ob 21:16
Git
# 16.01.2012 ob 21:15
Ja. Pridobil bo PS ki je bil žrtev demokracije. Obstruktorji bodo plačali.

PS "To je bila pravljica za lahko noč, mirno spite pravica bo zmagala".
Rubinio
# 16.01.2012 ob 21:14
Smešno v nasi drzavi je:
- Da Turek ni predsednik vseh državljanov
- da kadar rečeš ne, še za nekatere kar velja ja
- da se polemizira odločitev "suverene" stranke
- da se mediji ukvarjajo z desnosredinskimi strankami, katere jasno povedo da ne bodo za jankovica, medtem ko še levica ni enotna.
matijaz
# 16.01.2012 ob 21:14
@sanja25

A se hecas? Ma logika da na to nobeden ne pomisli ker Jansa je tako posten in korekten da nebi nikoli in se enkrat nikoli nobenega podkupil. On nima enega madeza. Pravi slovenec je!
RAAKP
# 16.01.2012 ob 21:13
@jaz2

Zakaj naj bi podprli Janšo? Sej res, da je dobil drugi največ glasov, ampak glede na to, kako nedemokratično se obnaša, bi lahko mandatarstvo poudili tretjemu... Kaj pravite ne to hmm? Lahko bi Pahor spet koalicijo sestavil...
zapatist
# 16.01.2012 ob 21:12
Ne glede na to, da se meni zdi da je Janša pač ena od najbolj slabih možnih izbir, si ne želim, da bi Jankovič prišel do mandatarstva s korupcijo.
V tem primeru raje vidim Janševo vlado. Je pa res, da se ji ne piše dobro. Tudi ta bi namreč prišla na oblast z Virantovimi glasovi, za katere mislim, da so bili vsaj v polovici namenjeni proti Janši. Glede na to bo imela težave z legitimnostjo pred narodom. Podporo ljudi pa vlada v teh časih še kako potrebuje.
Torej, če bi bil na mestu Jankoviča ne bi želel postati mandatar s korupcijo. Zgubim kredibilnost.
Če bi bil na mestu Janše si sploh ne bi hotel mandatarstva.
Če pa bi bil na mestu Viranta bi se zavzel, da se volitve ukinejo. Preko volitev bo namreč težko še kdaj prišel v parlament.
pepar
# 16.01.2012 ob 21:10
Če Šušteršič in Virantovi resno mislijo to,da naj se Janša odreče kadrovskim čistkam in postavljanju njemu vdanih ljudi na ključna mesta in če bodo to tudi vzdržali,imajo pa res jajca.
Drugače pa je moja reakcija na to zahtevo Janši,ha ha ha ha,ho,ho,haha.
Vseeno obljubim tistemu,ki mu uspe obdržati Janšo na vajetih moj glas na naslednjih volitvah.
Ko pač bodo.
cairns
# 16.01.2012 ob 21:07
Achilies
Kje je janša in njegova krivda, ki se vleče že od kar je pljunil na partijo. Zamere so hude

Narobe. Ko je pljunil na partijo in kontriral JLA je imel podporo. Zamera je prišla po tem ko se je začel obnašati kot da je Slovenija njegov fevd in lahko dela kar hoče. Prodaja orožja, poizkus državnega udara, patrija, ponarejanje dokumentov itd. Ostalo pa preberi na http://mikstone.wordpress.com/
boomslang
# 16.01.2012 ob 21:05
Koalicija samnenaseenevolitvepress...
Achilies
# 16.01.2012 ob 21:04
Imamo srečo da imamo Viranta upam da bodo ostali trdni in napredni. Smo v Evropi in ne maramo Balkanskih poslov
jaz2
# 16.01.2012 ob 21:04
Janković ni bil sposobne sestaviti vlade, ne pa tako kot zavajajoče sporočajo iz PS, da so poslanci zavrnili glas ljudstva. Če bi bilo tako kot tolmačijo poslanci PS, glasovanje o mandatarju sploh ne bi bilo potrebno, in bi bil relativni zmagovalec avtomatsko mandatar. Podprimo Janeza Janšo. Zoran Janković je kot zmagovalec volitev že dobil priložnost.

PODPRIMO JANEZA JANŠO! Jankovićevi se pa že enkrat sprijaznite, da Janković ni sposoben sestaviti vlade.
mandingo
# 16.01.2012 ob 21:03
Pozerji.
junkmail
# 16.01.2012 ob 21:00
Brez zamere, ampak, ko gledam te young boyse, dobim občutek, da lahko le konkretno zaj.... Klika, ki je uničila Islandijo, je štela 30, 40 young boysov.
zapatist
# 16.01.2012 ob 20:59
@breath:
Torej bomo novo koalicijo poimenovali Koalicija čaj in tortica.

Imamo pa vsaj še dve opciji:
Koalicija Ad hoc
Koalicija Pr Bevc
kva dogaja
# 16.01.2012 ob 20:55
Lahko se nam obeta koalicija, ki se panično boji volitev.
skuggi
# 16.01.2012 ob 20:54
miki 331
Sicer razen Merklove ni nihce pokazal kaksnega pravega navdusenja na enim ali drugim kandidatom. Evropa se malo prevec sama s sabo ukvarja, da bi jo zanimalo ali ima neka drzava desno ali levo vlado. Vazno, da jo ima.
Achilies
# 16.01.2012 ob 20:52
Nekatere od vas bi vprašal zakaj pa nič ne komentirate Jakliča in podpore Jankovičeve PS h njegovi vnovični vlogi na Lekarnah.

Tu imate eklatanten primer, človek obsojen in razrešen magisterskega naslova in glej, nekaterim se pelje dalje.

Kje je janša in njegova krivda, ki se vleče že od kar je pljunil na partijo. Zamere so hude
cairns
# 16.01.2012 ob 20:52
"Če bodo SD, DeSUS in predsednik republike še naprej razmišljali, da bi lahko Jankoviću uspelo postati mandatar, in bodo iskali prestopnike, potem lahko sestavljanje koalicije traja zelo dolgo," opozarja Šušteršič.

Če bi jim bilo kaj za Slovenijo bi šli v koalicijo z Jankovičem saj so že parafirali KP. Tako pa je jasno da jim je več strankarski prestiž in lastna uveljavitev. Janša jim bo obljubil vse, nato pa bodo pristali na vlogi pudljev ki pridno mahajo z repki na vse kar jim veliki Ablastnik reče.
Breathe
# 16.01.2012 ob 20:51
Torej bomo novo koalicijo poimenovali Koalicija čaj in tortica.
mirko52
# 16.01.2012 ob 20:49
Virant bodi že malo resen.Zaprite se v sobo in je preje ne zapustite,da se zmenite in pika
sanja25
# 16.01.2012 ob 20:47
itak
Mogoče zato ker to ni bilo res? Mogoče so se razpasle govorice o tem da so podkupljeni, ker kakšnega dokaza o tem ni. Sicer lahko obratno obtožim, kaj novinarje ne zanima kdo sta bila dva, ki sta glasovala na levi strani proti Jankoviću. A za ta dva pa ne pade niti najmanjši sum, da sta bila mogoče podkupljena z desne strani? Ni nobene varante?
173232
# 16.01.2012 ob 20:40
Virant misli da je dobil volitve. Kadrovske čistke so bile in bodo.
jozegrozni
# 16.01.2012 ob 20:39
Mandatar Jankovič:

http://youtu.be/yEihRgQDJC8
pop-drakula
# 16.01.2012 ob 20:39
rešeni smo: politiki pakirajo kufre, v parlament prihajajo misice!
itak
# 16.01.2012 ob 20:37
neverjetno je, da se nobenemu novinarju ne zdi sporno Zokijevo novačenje glasov. Če bi bilo obratno bi se mediji že razleteli od obtožb in obrekovanj. V Sloveniji imamo 95 % rdečih banana novinarjev.
labilnez
# 16.01.2012 ob 20:34
To, da je morebitni mandatar Janez Janša v kazenskem postopku, je tudi za Šušteršiča problematično, zato zahtevajo tudi resorje pravne države.

ker je janša v postopku, nam dejte mal več, pa gremo z vami

res kul
čebelica maja
# 16.01.2012 ob 20:32
kdo je ta pošast v rdečem na zadnji sliki??!
Alchemist
# 16.01.2012 ob 20:31
Moje mnenje je čedalje bolj takšno, da bo Virantova stranka kmalu razpadla, njeni poslanci pa prišli v SDS, ki bo lahko veselo vladala v škodo vseh nas s svojimi neoliberalističnimi zablodami. Lepo mineštro smo si skuhali.
Blazz
# 16.01.2012 ob 20:29
Janša ni nikoli REALNA možnost lol.. ta pa ga biksa...
sanja25
# 16.01.2012 ob 20:28
miki331 Seveda mu ni EU naklonjena ker je v njegovem programu napisano, da bo ščitil podjetja nacionalnega interesa, medtem ko bi ga desni razprodajali. Lobiji samo čakajo, kdaj bodo lahko pokupili poceni premoženje. Zaradi tega sem še bolj za Jankovića, edino NLB lahko zaradi mene privatizirajo, ostalo pa da mi ne dirajo.
drek007
# 16.01.2012 ob 20:27
Hočemo nove volitve!
miki331
# 16.01.2012 ob 20:23
Ne vem sam a samo meni ta Mišič deluje kot kakšen Janšev Grims:) Kriza, kaj more res vsaka stran imeti trofejnega debila! Sicer pa kot je že nekdo napisal, vtis je da EU ni naklonjena Jankoviču pa če vam je prav ali ne.
kva dogaja
# 16.01.2012 ob 20:21
Virant in kompanija so že politični mrtvaki, v vsakem primeru.
V sloveniji s takim programom razprodaje gre lahko samo še na slabše. Ker prodati praktično ni kaj večino podjetij v državni lasti lahko samo poklonijo če bi kakšen hotel.
Poglejte samo kaj je JJ s svojo jato srak naredil z Interevropo, koliko je vredna danes.
JJ si tudi s predlogi ponovnih še ostrejših reform kot jih je uspešno spodkopal koplje grob.
O sls in NSi ni vredno zgubljati besed,
Če se jim pridruži še Karel jih bo skupaj držal le strah pred volitvami.
Obetajo se nam črni časi.
slowjazz
# 16.01.2012 ob 20:21
"se sploh ne zavedajo da bi z rešitvijo Jankoviča lahko sodelovali pri rešitvi države"

kje je logika v tem stavku?
slowjazz
# 16.01.2012 ob 20:21
"se sploh ne zavedajo da bi z rešitvijo Jankoviča lahko sodelovali pri rešitvi države"

kje je logika v tem stavku?
AnnoZero
# 16.01.2012 ob 20:20
Če greš z GGM na tortice, potem pa loh še voliš po svoji vest, pišuka.
Oboje javno.
Udarni
# 16.01.2012 ob 20:16
Slabo se nam piše, če bodo tile neoliberalci iz Virantove liste uresničili svoje zločinske načrte in začeli razprodajati državno premoženje. Vse bodo sprivatizirali, do sedaj pa je bilo jasno dokazano, da privatniki niso nič boljši gospodarji od države, kajti že od leta 91 kljub obsežni privatizaciji kar naprej vse propada! Zato jih pozivam, da nam ne prodajajo megle, kajti neoliberalci denar in profit postavljajo pred vse, tudi pred dobrobit človeka!
RAAKP
# 16.01.2012 ob 20:15
Šušteršič: Če bo Janša edina realna možnost, bo naša odločitev jasna

Kakšna je sedaj to, v bistvu bedasta, izjava g.Šušteršiča? A Janković ni bil realna možnost? Virantovi listi bi priporočil, da če so se že v naprej odločili s kom gredo v koalicijo, naj vsaj ne nategujejo narod...
janinejc03
# 16.01.2012 ob 20:15
Šmajser
Po nicku sodeč si hud in upam, da ne uporabljaš orožja preveč? Ponavadi pes ki full laja ne grize? Ali pač? Tvoji komentarji so polni nestrpnosti in misli, da si ti vladar 51% Slovencem? Upam, da se spremeni tvoj način pisanja in da bo le ta bolj toleranten in ne tak, kot ga imaš, saj z takim pisanjem vzbujaš tudi agresijo drugih.
sanja25
# 16.01.2012 ob 20:14
Roxdegabba ja to sem jaz tudi opazila. :)))Novinarjem so zelo zanimivi samo levo usmerjeni poslanci. O njih lahko vsak dan preberemo kdo je šel s kom na kavico, tortico, v kafič ali gostilno. Na desni strani je pa tema. Za njih ni nobenega zanimanja? Po mojem skromnem mnenju se tukaj vidi kdo ima na svoji strani rumene časopise ala Reporter, Demokracija in Požarreport, ki so isti kot paparaci v tujini, ki se podijo za slavnimi. Samo, da pri nas očitno poteka samo lov za levimi. Kaj je zdaj paparaci, mislite da nas ne zanima kaj desni politiki delajo in kam hodijo na tortice? Mogoče se vam pa naklada poviša. :)
CtrlDelete
# 16.01.2012 ob 20:09
Ivan je rekel, da se on ne dobiva po gostilnah in kafičih, pa se je vseeno dobil s člani njegove koalicije. Naslednje srečanje bo v hribih pri Rajkotu v Avstriji. Eva paše v tisto okolje ter streže pijačo, kot v Orlovem gnezdu.
slowjazz
# 16.01.2012 ob 20:09
Hočemo nov državni udar!
šmajser
# 16.01.2012 ob 20:07
Gregor Virant nikoli več!
šmajser
# 16.01.2012 ob 20:07
Hočemo nove volitve!
netopir
# 16.01.2012 ob 20:07
Pa kaj se gredo te podgane na desni in levi ... sam za k.... stovčke se jim gre in vse boli k.... za nas drževljane (pa naj si bomo stari al pa novi) ... če bi mel v mislih nas bi priznal d nista ne Janković na (kao) levi ne Janša na desni primerna za mandatarja ... Naj se na eni ali drugi strani usedejo in najdejo nekoga tretjega, nekoga, ki bo znal povezati ... tukaj je v prednosti desnica ampak očitno je JJ bog i batina in tega niso zmožni nardit ... Sem zihr d se sestavi ustavna koalicija vseh strank desnice + SD in DeSUS samo SDS naj poišče nekoga bolj kompetentnega kot je to JJ
ciracara
# 16.01.2012 ob 20:06
Jankovič je korak nazaj, evroatlantska osamitev? Ne, hvala!
sivina
# 16.01.2012 ob 20:06
Ko je bilo v začetku po fiasku Jankovića neverjetno poslušati predsednika države da je za njega še vedno prva liga, je sedaj to bolj jasno. Pritiski so se začeli vse bolj množiti: Lista Virant je stalno pred razpadom, v njej so še vedno Jankovićevi pristaši, ki so bili v prvem krogu brutalno utišani; sedaj se je zgodil še izstop Pavlihe, pa še javnomnenjske raziskave listo kmalu ne bodo videli v parlamentu (tako prav jim je kaj pa se igrajo …)!
Kaj pa ostali (nespametneži)?
Neomajni SLS je zelo trd kamen, karkoli poizkusijo, ne premaknejo se nikamor, oz. se sploh ne zavedajo da bi z rešitvijo Jankoviča lahko sodelovali pri rešitvi države!?.
Nsi, ničvredni pritepenec, tudi njemu javnomnenjske ankete kažejo da je že izven parlamenta; prav mu je, zakaj pa se takoj na začetku ni poklonil zmagovalcu volitev; torej če ni pri Jankoviču je ekstra škodljivec!
Desus, ta je šele na pranju možganov, da so že čisto zbegani; čeprav je bil zvest zmagovalcu volitev, mu je sedaj nujno potrebno preprečiti tudi razmišljati da bi se priključil drugi opciji, saj je vendar (tudi moralno!) jeziček na tehtnici; to bi bilo tako kot izdaja ljudstva, saj, kdo pa je zmagal na volitvah! Pa še pokažejo mu lahko da (spet - neomajne, čiste, neizpodbitne itd …..) javnomnenjske raziskave zaradi nestrumne še nadaljnje podpore predsednikovega mandatarja, že ni več v parlamentu!!
SDS, hm, o teh samodržcih pa tako ali tako nima smisla pisati, da jih ni sram ali pa strah za obstoj Slovenije, predsednik države že ve s kom ima opravka!
Torej vsi poslanci strank, ki ne še vedno nočete podpreti zmagovalca volitev in edinega mandatarja: tudi zaradi vas nam je padla boniteta države, kmalu ne bo več denarja za javno upravo in kmalu tudi pokojnine, kaj je z vašo odgovornostjo do državljanov; poglejte Jankovića po javnomnenjskih neovrgljivih trenutnih raziskavah vidi za rešitelja že 50% državljanov (jutri bo ta številka še večj)!!. Dajte spreglejte in se ne igračkajte z drugim mandatarjem, tehnično vlado ali vlado narodne rešitve; te z ustavo sicer dovoljene rešitve sedaj niso več sprejemljive, oz. to se ne sme zgoditi?!?!! Samo pazite se ves arzenal pritiskov še ni izrabljen!
mostnica
# 16.01.2012 ob 20:05
Virantu in Šušteršiču se bo vedno bolj mudilo. Dolgotrajno dvojno življenje je tudi za take karakterje precej naporno.
toni66
# 16.01.2012 ob 20:04
Sta hodila Gašparja z Malim na tortice po Obali in posel je cvetel. Ko je Mali hotel še limonado zraven tortice sta ga prijavila in Mali je po prstih dobil. Vsaka podobnost s trenutno situacijo je zgolj naključna. Končni rezultat je V ogrinjalo zavit. Razmišljamo pozitivno. + + +
matijaz
# 16.01.2012 ob 20:01
@boomslang Tocno tako! Vse bodo naredili samo da ne bodo ponovne volitve ker v tem primeru bi pogoreli.
CtrlDelete
# 16.01.2012 ob 20:01
urko23
--------
saj on ni rekel 600 eur.... o tem je govoril Virant!
Bluesy
# 16.01.2012 ob 20:01
DLGV, samo še 3% podpore imate med volilci. Nekam velik ste glasni in pogumni, Janković je zmagal ne vi, ne Janša, ne Novakova. Don't forget that dear losers and traitors...
Diego Armando
# 16.01.2012 ob 19:59
PS = Podkupljiva Slovenija.
urko23
# 16.01.2012 ob 19:59
Mišič: Z Vogrinom sva pojedla tortico
J....a te tortica, mafijozo en, ti boš men zakone pisu in intervencijske zakone daju, vleku 3000€ men pa reku da jih več k 600€ nesmem met, pa še tortice boš jedu.
CtrlDelete
# 16.01.2012 ob 19:57
sonne, a si se vrnila? Volitve so mimo!
matijaz
# 16.01.2012 ob 19:56
Jansevi fanatiki spet fantazirate. Ze kar veste da Vogrin se je prodal Jankovicemu. Ali ste mogoce carovniki? Btw, vsak posten clovek bi ze dolgo cajta nazal moral ugotovil da Virant je samo en pokvarjen blefirc ki mu ni mar za drzavo ampak samo za njegove zepe in za cim boljo pozicijo v parlamentu, in bi ga mogel pustiti.
zms
# 16.01.2012 ob 19:56
terenceHill

ja tako, ja. Tako je bilo mišljeno! Ideološko ni levi ne desni (ne cerkven, ne komunist)
boomslang
# 16.01.2012 ob 19:56
"Šušteršič: Če bo Janša edina realna možnost, bo naša odločitev jasna"..... Seveda je jasna.... V primeru novih predcasnih volitev ste ZaVirantovi tako rekoc samo se politicni mrtvaki...
sonne
# 16.01.2012 ob 19:56
Če bi zdaj kdor koli iz LGV prestopil v kako drugo stranko. je to velika prevara volilcev ki so mogoče samo zaradi tega človeka volili LGV.. upajmo da se to nebo zgodilo. Za mandatarja pa je tako najbolj primeren JJ.. in desno sredinska vlada mora sestavit koalicijo.. vse drugo je res neralno in nebo nič dobrega ratalo.
CtrlDelete
# 16.01.2012 ob 19:54
zms
----
mogoče imaš bolj levi računalnik....hehe šala stari.
zms
# 16.01.2012 ob 19:52
dons mi pa nekaj šteka tale računalnik. duplira mi ;) se oproščam!
ww
# 16.01.2012 ob 19:51
.
Vogrin že ve kaj hoče !

(DENAR ZA SVOJO ZAVOŽENO FIRMO)
.
zms
# 16.01.2012 ob 19:50
bodo, bodo, delali. Kdor bo to zafurano državo vsaj začel reševati iz "dreka" bo car. Tudi za prestiž jim gre!
zms
# 16.01.2012 ob 19:50
bodo, bodo, delali. Kdor bo to zafurano državo vsaj začel reševati iz "dreka" bo car. Končno je tudi prestiž. Virant si želi politike. Nekomu je treba zaupat.
him24
# 16.01.2012 ob 19:50
Prebral sem članek v geostrateški reviji, kjer zraven ostalega pišejo tudi, da se bo v tem letu Evropska kriza premaknila iz finančnega polja, kjer se zadeve zaradi posredovanja ECB umirjajo, na politično.
Mislim, da je jasno, kaj to za našo državo pomeni, če bi bil Janković mandatar. Smo namreč premali, da bi se dalj časa kdo ukvarjal z nami. Seveda, če vam je dogovorna ekonomija všeč, ga kar podpirajte. Vseeno pa sem mnenja, da je treba zadevo gledati širše. Obstajata samo dve smeri. EU way ali "highway". S tem da bi highway pasal predvsem osebkom tipa Janković in Kučan (pustimo politično usmerjenost, ker ima g. Pahor popolnoma drugačen značaj), tako kot jim paše trenutna kriza (to seveda ne bodo priznali), da bi potem lahko gonili svoje in manipulirali naprej koliko bi hoteli in nikomur ne bi odgovarjali. Še zlasti ne svojemu narodu. Če so pri SD pametni, in če se imajo za evropsko stranko, bodo podprli koalicijo, ker drugače bo postala del PS, ki bo na dolgi rok, glede na čase ki prihajajo, tako ali tako nehala obstajati, saj nimajo nobene mednarodne podpore. Na vašem mestu se ne bi sekiral, če se mandatar piše Janša, Franček ali Jožek, levi ali desni, dokler ima podporo v EU. Ne vem, če se zavedate in zavedajo resnosti te situacije.

Upam, da se eventuelni predtopnik k PS zaveda krivde in moralne odgovornosti, ki jo bo nosil celo svoje življenje in kaj se bo o njemu pisalo še po njegovi smrti, saj bo na svojih plečih nosil odgovornost za usodo naroda in nadaljne uničevalske in roparske pohode KuKla. In vse to plus 100.000 do 150.000 Eur dobi (dobita, dobijo) v paketu. Se splača? Po moje ne.
drek007
# 16.01.2012 ob 19:49
Hočemo nove volitve!
zms
# 16.01.2012 ob 19:48
bodo, bodo, delali. Kdor bo to zafurano državo vsaj začel reševati iz "dreka" bo car. Končno je tudi prestiž. Virant si želi politike. Nekomu je treba zaupat.
drek007
# 16.01.2012 ob 19:48
Hočemo nove volitve!
CtrlDelete
# 16.01.2012 ob 19:47
cicimici
# 16.01.2012 ob 19:07
Izdaja je največji zločin po vsem svetu. Naj si potencialni izdajalci pogledajo Puckota. Ga kje vidijo, slišijo o njem kaj lepega... Ni ga nikjer in prepričan sem, da mu je še danes žal za takratno potezo. Kjerkoli ga kdo vidi in ga prepozna kaže s prstom za njim. Ni prijetno!
--------
En tak je živel še v Jugi ki je izdal komuniste pa so ga vrgli ven! To je bil Ivan Janez Pucko!
podgas
# 16.01.2012 ob 19:45
bb Šušteršič bo prej kot finančni minister postal minister za razvoj propagande!
lerin
# 16.01.2012 ob 19:45
šušteršič: če ne bi mečkali in se ne bi izmišljevali glede jankoviča, bi zdaj že imeli vlado. diletant.
zms
# 16.01.2012 ob 19:45
Žal, v taki situaciji pa res ne more z nasprotnikomv na javno mesto na tortico!
Ga ni, kateri nebi pomislil na korupcijo in milo rečeno zle namene!
Počakal bi, da je glasovanje mimo!
AnnoZero
# 16.01.2012 ob 19:45
zms, če glasuje po svoji vesti, naj vstane in gre glasovat.

V čem je problem? Saj za potrditev vlade mora to javno naredit.

V čem je problem?
TerenceHill
# 16.01.2012 ob 19:44
zms
rekel si, da je Virant liberalen, kako torej potem ni desnicar?
Katera politicna opcija se zavzema za liberalizem, za umik drzave iz gospodarstva, za privaten sektor? Desna.
Se pa strinjam, da Virant ideolosko ni ne desen in ne levi.
mucek113
# 16.01.2012 ob 19:43
zms@

Politiki bližnje prihodnosti so tisti, ki bodo malo govorili in hitro in veliko delali. Ne vem če sta prava dva...
zms
# 16.01.2012 ob 19:42
Šušteršič, Virant...politiki prihodnosti!
mucek113
# 16.01.2012 ob 19:42
Sem proti tem tajnim prerstopnikom absolutno!!! Samo je pa smešno, kako ljudje najprej pomislijo na to da je nekdo podkupljen, ne da glasuje po svoji vesti:) Mogoče preveč sodite druge po sebi:)
zms
# 16.01.2012 ob 19:39
ma, komentatorji mu jo prinesemo in to po želji!!! ;)
Blefer je tale Vogrin. Samo Zoki je oooooogromno dolžan, vse naokrog dragi Vogrin. Samo 100% avans, sicer bo tale blamaža zastonj!
JackBauer
# 16.01.2012 ob 19:39
Tale Šušteršič počasi postaja en tak Grims
mucek113
# 16.01.2012 ob 19:38
K_ris@

Tako je. Sej javnomnenske raziskave povejo vse kaj si ljudje mislijo o njih. 3% imajo.
To je samo parada, neskončna pogajanja, pogovori, parafiranja, fige v žepu, javkanje o poštenosti...a država pa stoji na mestu. blokira jo nekdo ki ima 8%.

Vedeli so kaj bodo storili že kdaj to samo samo burleske.

Sej Virant je v svojem govoričenju prišel do zaključka da mu je Janković ponudil preveč in to ni vredu. Wtf??

In pravi da Jnanši ne bo skočil v objem. Ma kaj maš ti za skakat, 8% ti se prilagajaj tistim ki imajo več!!!! Za dobro državljanov!
podgas
# 16.01.2012 ob 19:38
pogajalec Šušteršič je svoje mojstrskost že pokazal in se sedaj prelevil v bonitetnega barona Šušteršiča
AnnoZero
# 16.01.2012 ob 19:36
Ko primerjam Gašpar Gašpar Mišiča inGregorja Virant, zame ni nobenega dvoma, kdo je bolj pošten.
asmas
# 16.01.2012 ob 19:32
občutek imam da bo Vogrina nekaj hudo opeklo
ne vem kaj hudiča izziva javnost
če je že res potreben tiste "tortice"naj si ja naroči preko dostave
celo magari iz Leclerca
mu jo bom jaz pripeljal
K_ris
# 16.01.2012 ob 19:31
Šušteršič: Če bo Janša edina realna možnost, bo naša odločitev jasna

Z vsem spoštovanjem do dr. Šušteršiča, ampak ta izjava je pa neumna. Če se v DLGV namreč odločijo svoje glasove dati Jankoviću, omenjeni takoj postane ne le realna, ampak tudi edina možnost.
zms
# 16.01.2012 ob 19:27
Viranta za mandatarja. Ima poštene namene. Je liberalen. Ne razumem, kaj se ga tako kritizira.
Da nam ne bo žal za njim. Ni desničar, ni levičar, podprli bodo družinski zakonik, partizane in domobrance v vladi ne bodo reševali. Mogoče bi bilo potrebno še malo razmisliti. Razen nadomestila je čist. Roko na srce, kdo bi se odpovedal, nečemu, kar mu pripada. Škoda da Slovenci tako radi obsojamo. Je pa politik in tu se vedno taktizira. Ni pa pokvarjen. Je pravi hard-worker. Zasluži si podporo! Virant ima dobre namene!
pop-drakula
# 16.01.2012 ob 19:09
žalostno, ampak resnično: vogrin lahko s pristankom samo dobi. je član stranke, ki bo parlamentarna le toliko časa, kolikor bo trajal ta mandat...
mostnica
# 16.01.2012 ob 19:08
Virant ima Slovence za bedake. Iz Slovencev se norčuje.
cicimici
# 16.01.2012 ob 19:07
Izdaja je največji zločin po vsem svetu. Naj si potencialni izdajalci pogledajo Puckota. Ga kje vidijo, slišijo o njem kaj lepega... Ni ga nikjer in prepričan sem, da mu je še danes žal za takratno potezo. Kjerkoli ga kdo vidi in ga prepozna kaže s prstom za njim. Ni prijetno!
wayout12
# 16.01.2012 ob 19:02
Ivan Vogrin se igra z ognjem in bo končal na smetišču politične zgodovine, če se bo prodal. Izdaja je namreč najhujši zločin, predvsem, če gre za izdajo svojih volilcev, ki predstavljajo dejansko del naroda, torej je človek ki izda volivce, narodni izdajalec. Narodnih izdajalcev se pa največkrat po uporabi znebijo na hitro prav tisti za katere so izdajali, oziroma za kater so opravljali umazano delo.
Igor 34
# 16.01.2012 ob 19:00
a lahko en temu Vogrinu pove, da NI OK, da se dobiva to kozjo brado. po moje ne ve
podgas
# 16.01.2012 ob 18:57
Ne pozabit tudi to, da svobodna volja vsakega poslanca narekuje njegovo delovanje!

Če nekaterim ni do delovanja svobodne volje naj gredo IRAN
podgas
# 16.01.2012 ob 18:55
Git

Dobro povedano
pop-drakula
# 16.01.2012 ob 18:55
tudi za dajanje izjav po pogajanjih mora biti človek vsaj malo intelegenten....
Git
# 16.01.2012 ob 18:53
Ne vem zakaj taka gonja. Če bo izstopil pač bo njegova svobodna izbra. Prav je da stori javno. Glede na to kaj je povedal v DZ mislim da je tega sposoben in da vsekakor ne bo zabil noža v hrbet na kakšnem "tajnem glasovanju".
vindek
# 16.01.2012 ob 18:51
In ravno pokvarjenega Vogrina je zoki našel, rek pravi takole "gliha vkup striha"
conspiracy
# 16.01.2012 ob 18:49
Če Janković postane PM, bo velik del kmetijskih zemljišč na Primorskem po čudežu postalo zazidljivih. Mr. 2 × Gašparović idr. poštanjaki pa bodo šteli evrčke. Patria je proti temu p* dim. Madona je narod usekan, kaj voli. Pa to ni res. Res je za spizdit iz te države, kot ja zapisal Marko Crnkovič v Sobotni prilogi Dela.
vindek
# 16.01.2012 ob 18:49
Vsi kateri delajo na tak način kot to počne Vogrin, so izdajalci Slovenskega naroda in njegovih lovilcev, če kateri ima namen prestopit naj prestopi tako, da ima dvignjeno glavo in reče to pa to mi ne paše in grem v drugo stranko.
routar
# 16.01.2012 ob 18:46
Vogrin je tudi čuden tič.
djmiki
# 16.01.2012 ob 18:39
Strah ima velike oči avtor knjige Janez Janša ,strokovni sodelavec Gregor Virant !
vindek
# 16.01.2012 ob 18:34
Tako kot sedaj dela vogrin se je delalo na občini Lenart v času njegovga županovanja.
vindek
# 16.01.2012 ob 18:32
Ja tega pokvarjenega vogrina osebno poznam, njegovo podjetje je v velikih težavah, in je dolžan samo on.
Dare40
# 16.01.2012 ob 18:29
Skupa sta jedla tortico...ko bi vedeli, koliko tortic so mu obljubili, če postane izdajalec volilcev in da glas Jankoviču, da bo še naprej lahko mešetaril, tokrat po celi Sloveniji.....To pogosto sestajanje je kar sumljivo....ne bi dal roko v ogenj za Vogrina....
pd
# 16.01.2012 ob 18:28
Hitro skuhana župa je bla tole...
joco
# 16.01.2012 ob 18:26
Zoki je slišal, da ima Vogrin probleme s Ke$hom.

Zoki takih problemov nima.

Se bo dalo zmenit...
Janko1973
# 16.01.2012 ob 18:26
Spoštovani Politkomisar, ker opažam, da vam je poznavanje ustavnega prava RS španska vas, naj vam zaupam sledeče.
Gospod Pavliha ni bil izvoljen v Državni zbor in posledično tudi ni poslanev. Je le član stranke in nima glasovalne pravice v DZ.
roxdegabba
# 16.01.2012 ob 18:25
intelekt:

Bullshit, če bi bilo to res, bi v javnost prišel tudi dosje, ki ga ima Janša o Virantu in s katerim ga drži za jajca, pa desničarski mediji o tem lepo molčijo, ker vedo, da ljudstvo "noče" vedeti, da njihov ljubljeni vodja počne tudi take stvari.
mucek113
# 16.01.2012 ob 18:24
Haha kak pozer je pezdir s tistimi energijskimi pijačami. Smeh.

Sej razumemo da delate od jutra do večera:)
JVK
# 16.01.2012 ob 18:20
tak dolgo bodo jedli tortice da ko se bo vogrin odločil dat glas jankoviču se pa v kabino ne bo več
mogel stlačit : )
intelekt
# 16.01.2012 ob 18:18
rox:
Verjemi, tudi če bi se Vilfan sestal z Janšo ali Tankom, bi to hitro prišlo na prvo stran. Samo takrat bi bil zoper Janšo takoj spisan obtožni predlog, levica pa bi imela še eno sodbo zoper Janšo za z njo manipulirat javnost ...
soncek-zlat
# 16.01.2012 ob 18:16
Vogrin-novo podjetje ima blokirana oba bančna računa. Kar kaže, da utegne biti g. Vogrin zelo lahka tarča ljudi, ki imajo denar...

Povezava: http://www.bizi.si/INTERLES-D-O-O/
roxdegabba
# 16.01.2012 ob 18:13
Kaj zdaj Janševi vohuno ves čas sledijo temu Vogrinu, da malone vsak dan beremo s kom se je sestal? Kaj se tip ne more več sestati s sodelavcem, ne da bi prišel na prvo stran MMC?

Zakaj za Janševe poslance ne pišete vsak dan, kje in s kom se sestajajo? Zakaj njih nihče ne nadzira?
yomtov
# 16.01.2012 ob 18:12
Misic, jojojoj. Vogrin je sramota Lenarta, ne pa ponos. Vprasaj malo bolj resne ali pa izobrazene lenarcane.
makay
# 16.01.2012 ob 18:10
Mission: Impossible 5 - Crossing
Če so že prestopi v modi: 5 poslancev PS v SD ter 5 poslancev SDS v LVG oz. NSi in imamo vlado - volk si in koza cela :)
... pa so vsi v vladi, vsi v partnerstu za razvoj, pa še močno z egoti napolnjeno opozicijo imamo!
bsr
# 16.01.2012 ob 18:08
Vogrin je naš.
md
# 16.01.2012 ob 18:06
Ampak kljub vsemu (sploh za Jankovića) cilj opravičuje sredstva!
md
# 16.01.2012 ob 18:04
Vsekakor so ti tortno-čajni sestanki za Vogrina zelo mamljivi. Morda pa Vogrin ni glasoval zato, da bo sedaj zahteval še več in dobil večja nakazila. Sedaj ima možnost še enega kroga. A stricev na naslednjem glasovanju ne bo smel razočarati. Gašper Gašpar Gašper pa se mi zdi v izjavah marsikdaj malce prenagljen, nepremišljen...no bomo videli ali bo češnjica padla s torte ali ne!?
domobrán
# 16.01.2012 ob 18:03
Zakaj sploh hodi na te sestanke? Vsi vemo, da je dobil ogromno v žep, če bo podrl Jankovića. A si res želimo tako vlado, ki hoče bit na oblasti ne glede na posledice? Verjetno je Jankovića strah organov pregona, sedaj pa hoče vse naredit, da bi prišel na oblast.
lookaaa
# 16.01.2012 ob 18:00
@drzni56,

puckoti so lahko marsikje, enako, kot se zdi, da ps lovi puckote na desni, se lahko sklepa, da sta bili prodani dve dusi na levi (42-44)! :)
md
# 16.01.2012 ob 17:58
A težava bo ponovno nastala, ko bo desnica ponovno hotela javno glasovanje svojih poslancev. Takrat se lahko zgodi, da mala prefrigana češnjica vendarle ne pade s torte.
drzni56
# 16.01.2012 ob 17:58
lov za pucokti se nadaljuje
ta pošteni jankovič bo izkoristil slabost vogrina ker je v pufu do plafona
in ga podkupil pa še enga mora najti
kake umazane igre
Virat vrži vogrina vem še pred glasovanjem in vsakega ki ti je sumljiv
če pa majo jajca pa naj sami ven stopjo
da vidmo gdo bo žrtvoval poslanski stolček
ne mej izdajalcev v stranki
ker po glasovanju bo prepozno
glasovat pa isto kot zadnjič
nič glasovnic dvignit ali pa javno glasovanje
naj bo transparentno in pošteno kot vpijejo v pozitivni sloveniji
izdajalce bomo pa itak plačali davkoplačevalci
md
# 16.01.2012 ob 17:56
Pogovarjala sta se o češnjici na vrhu torte in o možnosti da bi ta češnjica padla s te torte. Sklep pa je bil , da bo Vogrin še naprej glasoval kot Virantova stranka. Med drugim pa tudi da Janković vendarle ima 43. glas.
lookaaa
# 16.01.2012 ob 17:53
jansa: virant je prevarant

virant: jansa je avtoritativen in nedemokraticen, kadruje mimo kadrovnikov (luka...)

to so bili razlogi za virantovo odcepitev in jansev odgovor, sedaj pa zopet ta velika ljubezen.
lookaaa
# 16.01.2012 ob 17:49
kako je virant vesel, ko je zopet med svojimi, v varnem zavetju svojega doma!
Idaho
# 16.01.2012 ob 17:47
Pogovarjata se o vremenu...
žižola
# 16.01.2012 ob 17:47
kolegica je pri njegovem podjetju plačala vhodna vrata 2000 evrov pred 1 letom, ni ne vrat, ne denarja !!! tak vodi pogajanja za kolalicijo, važno da je kredibilen, sramota!!!!!!
vihraviuporabnik
# 16.01.2012 ob 17:47
Naj gre, ker čakajo trije pozitivni, da grejo ven
iz pozitivne, ker so začutili svoj čas,
ki jim tu ne omogoča dihat normalno in z polnimi pluči.

Ali bo pa treba tud domače dekle in hlapce plaćčat ??
cicimici
# 16.01.2012 ob 17:45
Gašpar Gašpar Mišić, daj ne glumi nekega sposobneža, ko pa si navaden mešanček. Zakaj ti ni uspelo za župana Pirana? Predobro te poznajo, da si navaden špekulant in tak si tudi pri PS. Veze nimaš o slovenski politiki pa se vedno praskaš kjer te ne srbi. Saj drugačnih PS ni mogla dobiti v svoje vrste kot športnike, falirane študente...Kr neki! Če boste na desni dobili dva prebežnika, jih bo desna pri vas dobila pet. Saj nismo iz prvega testa, menda ne mislite, da je Janša tako kratek kot vi? Konec koncev kakšna vlada pa bo to s 46. poslanci, da bo vedno cvikala za vsak glas.
pahorček
# 16.01.2012 ob 17:42
Pravi je ta Vogrin.
Samo čaka, da bi čim več dobil!

Njegova firma je dolžna veliko denarja in sedaj upa da se bo s prestopom rešo in pobasal velike denarje!

Virant pa je tudi budala, da je take pokvarjence jemal v stranko!!!

Je pa zanimovo, da vsaka Virantova napaka pomeni drastičen padec podpore stranki, medtem ko levaki podpirajo lopova Jankoviča, pa či bi njim osebno vkrado denarnico iz žepa!!!
podgas
# 16.01.2012 ob 17:39
Onadva se zagotovo pogovarjata o smetani na kavi!
intelekt
# 16.01.2012 ob 17:37
No naj že prestopi, pa še en srečnež z njim, da se končno oblikuje vlada.
Joe Malkovich
# 16.01.2012 ob 17:31
Žalostno, da "najbolj sposoben menedžer" izkorišča stisko enega poslanca za to, da se povzpne na oblast.
ww
# 16.01.2012 ob 17:28
.
novinarji imate lepo priložnost, da spravite tega Talerja ( opa Vogrina) pred sodišče
.
PICENG
# 16.01.2012 ob 17:24
Ja, cicmen, Bajuk ni mogel sestaviti vlade. Omenjeni dami sta bili 45. in 46 glas!
djmiki
# 16.01.2012 ob 17:24
glede na to koliko minusov dobim bi rekel da resnica boli a ne
dule5
# 16.01.2012 ob 17:21
Pukšič ge k jankoviču. he he..
mikic007
# 16.01.2012 ob 17:19
Eni ali so bili 2000 se premladi ali pa na splosno premlecni. Bajukova vlada je bila izvoljena izkljucno z namenom zmage na prihajajocih drzavnozborskih volitvah cez 6 mesecev, ker predcasnih levica ne bi mogla dobiti. Tako pa je bil Bajuk v 6 mesecih kriv za 12 let nazaj in jovo na novo smo dobili levo opcijo na oblast, kako pa je vladala, pa vemo. Ne najslabse, ampak dalec od dobrega in se dlje od postenega.

Seveda pa manever menjave stranke v vsakem primeru izda glasove volilcev tiste stranke, ne glede na to, za katero stran in na katero stan gre. Kljub temu pa to zakon omogoca in je povsem legalno, dokler se to na kakrsenkoli nacin ne placuje, sem zlahka stejemo tudi obljubljanje pozicij, ki praviloma niso volunterske, ampak nas drzavljane stanejo.

Vsem tistim, ki pa se vam tako blazno mudi dobiti vlado; SD je cakal precej casa in za levico ni bilo to nic slabega, zakaj je zdaj, ko imamo se zmerom Pahorja, ki se vedno daje zakone v sprejem in zacuda uspesneje, kot med polno opravilno vlado. Tudi interpelacija Pahorja s strani Janse bi bil boj z mlini na veter, kar vse vsak, razen politicni analfabeti, ki pa jih zal ne manjka, klinc, so v vecini.

Sicer pa se o nasi kratki zgodovini in aktualni politiki lahko vsak, ki ima le malo zelje, precej dobro in hitro pozanima. Mogoce bodo naslednje volitve na racun tega nekoliko normalnejse. Utopija, ampak druga ne preostane.
minores
# 16.01.2012 ob 17:18
V tej situaciji bi bilo najbolše, da Virant skliče izredno sejo državnega zbora, na kateri bodo sprejeli nujno spremembo ustave o javnem glasovanju za predsednika vlade!
Škoda, da je tudi za kaj takega že prepozno.
Sicer pa ni panike: g. Jankovič bo gotovo v četrtek objavih vseh 48 imen poslancev, ki ga bodo zanesljivo podprli, ker če ne... se jim bo pa Gašpar Gašpar Mišić prikazal!
iskra73
# 16.01.2012 ob 17:18
"Sestanek ni imel nobenega namena," trdi Vogrin.

Zakaj ste pa sestali?!?!?
Nejehte na basat!
Sej ni problem da se boš prodal, samo to jasno povej in nehej nategovat!
xavi
# 16.01.2012 ob 17:16
Dobro bi bilo , da bi tega gašpar,gašpar,gašparja malo potipala policija zaradi suma ponujanja podkupnin ali drugih nečednih poslov, saj samo zardi "tortice" Vogrin ne bo pripravljen prestopit k Jankovići. Govori se , da je cena poslanca za prestop v drugem krogu narastla še za 50000 €
in sedaj znaša že vsaj 150000 €. To je pa več kot znaša cena ene "tortice" ampak je že kar "velika" torta.
babi2
# 16.01.2012 ob 17:15
Dejstvo je, da Mišič hodi na kavice in tortice z Vogrinom, ki je v finančnih težavah. Zakaj pa ne povabi drugega poslanskega kolega, n.pr. Vebra, Erjavca.....Mišič je že na volitve v Piran vozil ljudi na predčasne volitve in jim prirejal piknike. Takrat so ga tudi ovadili zaradi tega. G. Vogrinu pa bo nakopal še dodatne težave......
Kejkoo
# 16.01.2012 ob 17:14
V PS zaužijejo bistveno preveč ogljikovih hidratov in kofeina. Vse te kave in slaščice so na dolgi rok škodljive.
djmiki
# 16.01.2012 ob 17:14
se že tresete SDS ko majhni otroci ste če ni po vaše ! Nekaj je nastajanje stranke in obljube druga stvar je pa tisto kar se dogaja in logično je da če je bilo zmenjeno tako dela pa se drugače da bo prišlo do prestopanj ko je Virant ustanavljal stranko je govoril da bo neodvisna in ji ne bo dirigiral JJ toda sedaj kaže prav to kdo je glavni šef !
jolika
# 16.01.2012 ob 17:12
Zapatist, štajerci nismo p..... -no, običajno ne!
ferit
# 16.01.2012 ob 17:12
cicmen

Ja, preprosto. Dobrajčeva je bila 46 glas za desno vlado pod Bajukom. (zanimivo, da je bilo to celo v istem mandatu 96-2000, ko je veliki izdajalec Pucko korumpirano prestopil k Drnovšku ) in je prestopila v stranko SDS.

Ali je bila takrat to korupcija? Je SDS podkupoval?
Bake
# 16.01.2012 ob 17:11
Pa dobro kaj vam ni jasno. Kako si pa predstavljate da bi bilo, če bi poslanci kar prehajali sem ter tja, iz stranke v stranko, kjer nekdo več ponudi? Če si član stranke, potem zagovarjaš njeno filozofijo, soustvarjaš program in za njem stojiš. V nasprotnem primeru ne rabimo strank.
resnicar
# 16.01.2012 ob 17:10
Ti prestopi, ki se zgodijo tik pred volitvami, z namenom svoji RITI zagotoviti še en mandat, so milo rečeno svinjarija. Ti prestopi, ki se zgodijo tik po volitvah z namenom pomagati nasprotniku na oblast so milo rečeno SVINJARIJA, izdajstvo, mejijo na korupcijo, so ne moralni, ne etični.

Te zgodbe, kako se Mišič in Vogrin dobita na kavi in kako se ZJ in stric dobita na kavi, ITD, služijo le splošnemu ustvarjanju pritiska, zmede v upanju, da se nekaj zgodi. Poskusi iz obupa in odvajanje pozornosti od morebitnih pravih primerov politične korupcije.
zapatist
# 16.01.2012 ob 17:10
@shadyman
Ne vem, a se samo meni zdi, da je mogoče SDSovce prepoznat že vizualno..in ta Gašper je eden redkih, ki bi mu naredil krivico, ker bi ga pomotoma opredelil kot člana stranke SDS :)

:)
boomslang
# 16.01.2012 ob 17:09
Jzs, jzs... "Politicna korupcija ".... Se en oximoron.... POLITIKA =KORUPCIJA....
jolika
# 16.01.2012 ob 17:09
Slavospevov ravno ne maram, objektivno novinarsko poročanje pa ločim od enostranskega "navijanja" za eno stran, zapatist!
shadyman
# 16.01.2012 ob 17:08
Ne vem, a se samo meni zdi, da je mogoče SDSovce prepoznat že vizualno..in ta Gašper je eden redkih, ki bi mu naredil krivico, ker bi ga pomotoma opredelil kot člana stranke SDS :)
cicmen
# 16.01.2012 ob 17:07
Piceng in kaj je pri tem odločilnega? A ni mogel vlade sestavit brez dveh glasov, al kaj?
študent88
# 16.01.2012 ob 17:05
A, da so pa nam zlagali 6 glasov pa ni blo ne duha ne sluha. Dvojna merila
xavi
# 16.01.2012 ob 17:04
Janković po logiki Türka ne more kandidirati za mandatarja, ker je v mnogih preiskavah na tožilstvu,policiji in davkariji in je samo vprašanje časa, kdaj ga bodo obtožili, da je na neznanem mestu ob neznanem času, od neznane osebe prejel obljubo o nagradi za posredovanje o gradnji neznane garažne hiše ali pa ga bodo slej kot prej obtožili česa drugega neznanega.
Na tak način bi lahko obtožili tudi Türka česa podobnega "neznanega ali znanega", da bi že pred jesenjo ko bodo nove volitve za predsednika imeli pred njim mir ,ker bi glede na "visoka moralna načela", sigurno odstopil.
PICENG
# 16.01.2012 ob 17:02
Ja, cicmen, to je bil prestop Dobrajčeve IN Okretič-Salmičeve v SDS (ena iz SNS, druga iz Desus).
cicmen
# 16.01.2012 ob 17:01
ferit, malce nas razsvetli, kaj je bilo z odločilnim prestopom
zapatist
# 16.01.2012 ob 17:00
Še moje načelno mnenje glede prestopov.
Če ima stranka jasno predvolilno profiliranost in se drži predvolilnih obljub, potem so prestopi takoj po volitvah izredno nehigienični.
V primeru, da zgornje ne drži za Listo Virant, bi bili prestopi lahko nekaj normalnega, vendar pod pogojem, da bi do njih prihajalo argumentirano, transparentno itd.
Kar pa gledamo sedaj pa daje slutiti, da gre za korupcijo.
PICENG
# 16.01.2012 ob 17:00
Če ZJ skuša pridobiti na svojo stran kakšnega poslanca, je to za zagrizence korupcija in podkupovanje.

Če to isto stori oz. bo storil JJ, je to hvalevredno državotvorno dejanje.
pikador2000
# 16.01.2012 ob 17:00
Ali g.Vogrin hazardira in poskuša doseči čim višjo "ceno" za svoj glas? V tem pogledu sicer ne bi preveč izstopal iz nenapisanega političnega kodeksa, ki velja za našo državo. Nekateri so to poskušali, k sreči neuspešno, tudi na evropski sceni (spomnite se (pre)malo odmevne afere Thaler). Iz malega zraste veliko - govno.
olen
# 16.01.2012 ob 16:58
Torej ga ščuva proti svojemu predsedniku..... In to ni enako kot nagovarjanje..... Mogoče to kater neumneš ki so mu oprali glavo drgač razume
Mr.D
# 16.01.2012 ob 16:56
ferit - ne, če se prestopa v SDS ni korupcija -pa obratno? Absolutno!! :P
krumpek
# 16.01.2012 ob 16:56
Gašpar gašpar gašparju svetujem manj tortic. Je nezdravo za človeka njegovih let
zapatist
# 16.01.2012 ob 16:56
@jolika
Sicer pa mi je tale vogrin precej "sumljiv" - škoda, da je štajerc!

Tudi meni. Hvala bogu, da je štajerc;)
stefuc
# 16.01.2012 ob 16:56
dva deda greta na pir,na tortice hodijo ........
erru
# 16.01.2012 ob 16:55
Kar počasi ... Kriza bo že počakala ... :)
jolika
# 16.01.2012 ob 16:55
Sicer pa mi je tale vogrin precej "sumljiv" - škoda, da je štajerc!
ferit
# 16.01.2012 ob 16:55
Zanima me samo ali tisti, ki v potencialnem prestopu Vogrina vidite korupcijo imate enako mnenje v leta 2000 odločilnem prestopu Dobrajčeve v SDS enako mnenje ali pa imate različna merila?
zapatist
# 16.01.2012 ob 16:55
@jolka
Zakaj se noben novinar ni zapisal podatka o jankovičevem laganju? ha, ha...bog ne daj, da sse zgodi "drugi strani". Darjo Zgonc bi na POP metalo na stolu. Tako je naše novinarstvo objektivno.

Žal za večino desnih pomeni objektivno novinarstvo delanje slavospevov Janši in polivanje gnojnice po pravih ali namišljenih nasprotnikih.
wolfy
# 16.01.2012 ob 16:54
A tisti NEKREDIBILNI Mišič in POKVARJENI Jankovi' Pfuj pfej
Mr.D
# 16.01.2012 ob 16:53
tzt - ne razumem, govoriš o Janši ali Jankoviću?? :P
jolika
# 16.01.2012 ob 16:52
Zakaj se noben novinar ni zapisal podatka o jankovičevem laganju? ha, ha...bog ne daj, da sse zgodi "drugi strani". Darjo Zgonc bi na POP metalo na stolu. Tako je naše novinarstvo objektivno.
iksy
# 16.01.2012 ob 16:52
Vse kaže, da je ta Vogrin pomotoma v politiki, saj še sam ne ve, kaj natančno hoče.
Mr.D
# 16.01.2012 ob 16:52
Vogrin in Pavliha bosta 45 in 46 glas.

pavliha sploh ni poslanec v DZ in ne more glasovati

Vseeno se je za vsak primer oddaljil od LGV, človek ne želi biti udeležen v skupinskem političnem samomoru :)
tzt
# 16.01.2012 ob 16:51
Do četrtka nam bo Erjavec sporočil ali je Jankoviću uspela politična korupcija. So se pa v PS lotili Vogrina kot najšibkejšega člena. Naj nas tale Mišić ne farba z basnimi, da sta se pogovarjala o vremenu tokrat ob tortici. Sile kontinuitete bodo storile vse, prav vse, da zaščitijo iteres vladanja.
Ribanjok
# 16.01.2012 ob 16:51
Mišić je pri Zokiju šef oddelka za politično korupcijo.
V_n_u_k
# 16.01.2012 ob 16:51
Po novem bi bilo dobro , da vsak , ki se želi včlanit v katero stranko , s sabo prinese : Potrdilo o nekaznovanju , ter potrdilo DU , da ni nikomur nič dolžan . Potem bi se pa za članstvo odločali res samo ljudje , ki nase kaj dajo ! "Poštenje velja, kdor ga ima " !
Mr.D
# 16.01.2012 ob 16:50
Arnolfus - Janković je bil POZITIVEN v svojem razmišljanju, želel si je VLADE in končnega zavihanja rokavov, ne pa spletk in zaViranja. Še dolga bo pot do demokracije :S
zapatist
# 16.01.2012 ob 16:49
politkomisar
Možno je da je Vogrin 45 glas, nikakor pa ni Pavliha 46., saj sploh ni poslanec
bugatti
# 16.01.2012 ob 16:48
Vogrin in Pavliha bosta 45 in 46 glas.

pavliha sploh ni poslanec v DZ in ne more glasovati
Mr.D
# 16.01.2012 ob 16:48
Poslanci pač bežijo s potapljajoče se ladje LGV. Ko so videli s kom se paktira jih je nekaj dobilo močne želodčne krče in potrebo po bruhanju
kapodol
# 16.01.2012 ob 16:48
Gašar Gašpar Mišič je določen za podkupovalca oz. da najde manjkajoča dva glasova.

Pozitivizem na vsej črti.
Politkomisar.
# 16.01.2012 ob 16:47
Vogrin in Pavliha bosta 45 in 46 glas. Svoja dva glasa bosta prispevala tudi manjšinska poslanca. Pahor in Erjavec pa bosta tokrat glasovala ZA, saj je bil tak dogovor, da malo šokiramo Slovenijo. Naslednji super mandatar bo Zoran Janković!
zapatist
# 16.01.2012 ob 16:47
Sestanek ni imel nobenega namena," trdi Vogrin.
LOL
Joe Malkovich
# 16.01.2012 ob 16:47
Zdi se, da mu ta lažnjivec piha na dušo, kako je Virant grd, Janković pa lep.
Arnolfus
# 16.01.2012 ob 16:46
Zakaj se noben novinar ni obregnil ob LAGANJE Jankoviča in tega Gašperja. Vsem že en teden lažejo, da imajo 48 glasov, na glasovanju pa so jih dobili le 42.

Kdor laže, ta krade.
ferit
# 16.01.2012 ob 16:46
Ja Virant bi moral pred volitvami pogledat koga ima na listi,

Sedaj pa ga misli marca izključit iz stranke, istočasno pa si ta ne sme najti nove in podpirat Viranove akrobacije v DZ.
Kazalo