Strokovnjaki menijo, da so za prepričevanje volivcev ključna televizijska soočenja voditeljev političnih strank. Foto: MMC RTV SLO
Strokovnjaki menijo, da so za prepričevanje volivcev ključna televizijska soočenja voditeljev političnih strank. Foto: MMC RTV SLO

V teh dneh so spletna omrežja, teren in mediji polni obljub političnih strank, kako bo pod njihovo taktirko življenje v državi lepše, a že kratek pogled na programe strank pokaže, da gre za obljube, ki jih je bilo mogoče najti že v strankarskih programih pred volitvami leta 2011.

Veliko močnejše orožje za nabiranje glasov volivcev kot programi so televizijska soočenja oziroma dejanja in besede voditeljev strank, izrečena na njih. Po nedavnih televizijskih soočenjih ni bilo mogoče spregledati in preslišati, da so jih v SDS-u namesto za predstavitev svojih ukrepov uporabili za podporo zaprtemu predsedniku Janezu Janši.

Politični analitik Matej Makarovič ob tem ocenjuje, da ima SDS vso pravico opozarjati na krivico, a izogibanje soočenjem za stranko ni najmodrejše ravnanje.

"Ko stranka na neki način preneha voditi normalno običajno kampanjo v situaciji, ko se njen predsednik znajde v zaporu, je na neki način najbrž v tem smislu slaba izbira, ker ustvarja napačen vtis, da stranka brez predsednika ne more funkcionirati," opozarja Makarovič.

Da SDS-u dozdajšnje dejavnosti, povezane s podporo Janši, za zdaj ne škodujejo in da je vse odvisno od nadaljevanja kampanje, pa poudarja Janja Božič Marolt iz agencije Mediana.

"Če bodo vsi drugi strankarski veljaki nastopali učinkovito, bi jim to znalo škoditi, ampak le za kakšen odstotek, ne pa bistveno," meni Božič Maroltova.

Analitik Makarovič pa ob vsem skupaj dodaja, da če se bo kampanja zožila le na to, da je voditelj opozicije v zaporu, se bodo izgubile preostale vsebine, ki so še kako pomembne v času, ko je Slovenija finančno in gospodarsko na kolenih.

Nataša Mulec, Radio Slovenija