Slovenija

Poudarki

  • Kriminalista iz Nemčije in Slovenije sta si informacije izmenjevala po telefaksu?
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,3 od 24 glasov Ocenite to novico!
Ivan Zidar
Ivanu Zidarju so v okviru akcije Čista lopata za nekaj časa odvzeli prostost. Foto: MMC RTV SLO
Čista lopata
Zidar (SCT), Črnigoj (Primorje) in Tovšakova (Vegrad) so osumljeni nedovoljenega dajanja daril. Foto: MMC RTV SLO
       Iz odločbe sodišča je jasno, da trditve v medijih nimajo osnove v dejstvih.       
 Skupina za pregon organiziranega kriminala o domnevno nezakonito pridobljenih dokazih v primeru "Čista lopata"

Dodaj v

Tožilstvo: Dokazi v primeru Čista lopata so zakoniti

Čista lopata: padec ključnega dokaza?
21. december 2009 ob 07:27,
zadnji poseg: 21. december 2009 ob 15:13
Ljubljana - MMC RTV SLO

Ključni dokaz v aferi Čista lopata naj bi bil pod vprašajem, saj naj bi bilo prisluškovanje Zidarju nezakonito. Tožilstvo za MMC: dokazi so pridobljeni zakonito.

Gre za prisluhe iz decembra 2007, na podlagi katerih so nato začeli prisluškovati tudi Hildi Tovšak in Dušanu Črnigoju. Po mnenju Zidarjevega zagovornika Boštjana Penka naj bi bil sporen predvsem način, na katerega je slovenska policija dobila podlago za prisluškovanje Ivanu Zidarju.

Tožilstvo: Navedbe medijev ne držijo
V skupini državnih tožilcev za pregon organiziranega kriminala so za MMC povedali, da so obtožnico, ki je že pravnomočna, vložili 18. 2. 2009, navedba, da so dokazi pridobljeni nezakonito, pa po njihovih besedah ne drži.

Kot so zapisali, so resnične naslednje trditve:
- Dva zagovornika in ena obtožena oseba v tej zadevi so sodišču predlagali izločitev dokazov, ker so bili po njihovem mnenju pridobljeni nezakonito.
- Okrožno sodišče v Ljubljani je njihove predloge zavrnilo, saj dokazi niso bili pridobljeni nezakonito, obenem pa je zavrnilo tudi njihove ugovore zoper obtožnico, ki je tako pravnomočna,
- Višje sodišče v Ljubljani je 19. 11. 2009 obravnavalo pritožbe zagovornikov in ene obtožene osebe in pritožbe zavrnilo, ker je ugotovilo, da so bili dokazi pridobljeni zakonito.

Od kod je prišel dokaz?
Po pisanju časnika Dnevnik je dokaz, na podlagi katerega so začeli Zidarju, prvemu možu SCT-ja, sploh prisluškovati, prišel iz Nemčije. Nemški policist Schaffner iz bavarske policije naj bi slovenskemu kriminalistu Robertu Slodeju po telefaksu poslal obvestilo, da se je srečal z informatorjem, ki trdi, da "Ivan Zidar izvršuje kazniva dejanja s področja gospodarstva", in mu razkril tudi telefonsko številko, ki naj bi jo Zidar uporabljal.

Ljubljanska preiskovalna sodnica je na podlagi teh informacij naslednji dan (27. november) izdala odredbo za pridobitev podatkov o klicih, povezanih s to telefonsko številko, in 5. decembra še odredbo za prisluškovanje Ivanu Zidarju, piše Dnevnik.

Neobičajen način pridobivanja informacij
Po mnenju Boštjana Penka je takšno ravnanja državnih organov kršitev človekovih pravic. Dnevnik piše, da je način, na katerega je slovenska policija pridobila podlago za prisluškovanje, neobičajen tudi po mnenju tega državnega organa.

Iz njihovega odgovora na vprašanje, kako si izmenjujejo podatke s tujimi policijami, naj bi bilo namreč jasno, da se to dogaja le v formalnem okviru prek Interpola, SECI-ja, delovnih skupin ipd. V odgovoru policija ni navedla primera, ko si operativne informacije prek telefaksa izmenjujeta dva kriminalista, kot naj bi se to zgodilo v primeru Ivana Zidarja.

Kaj vse se lahko zgodi, če ...
Kakšne bodo torej naslednje poteze Zidarja in njegovega zagovornika Boštjana Penka? Glede na to, da je Penko že vložil kazenski ovadbi zaradi zlorabe uradnega položaja zoper nemškega kriminalista in njegovega slovenskega kolega, ki sta si informacije izmenjevala po telefaksu, bo najverjetneje poskušal prisluhe izločiti kot nezakonito pridobljen dokaz.

Po pisanju Dnevnika naj bi Penko poskušal ugotoviti, kako je nemški kriminalist dobil informacijo, kdo je njegov informator in ali je slovenska policija skonstruirala zgodbo, da bi lahko začela prisluškovati Zidarju. Če bi se namreč izkazalo, da je nemški kriminalist informacijo zoper Zidarja dobil iz Slovenije in jo nato poslal nazaj v našo državo ter da je šlo za konstrukt, bodo prisluhi Zidarju najverjetneje izločeni iz postopka, hkrati z njimi pa "padejo" tudi prisluhi Tovšakovi in Črnigoju. To bi lahko pomenilo konec Čiste lopate, ne glede na to, koliko pravih dokazov so preiskovalci zbrali na podlagi domnevno nezakonitega prisluškovanja, še ugotavlja Dnevnik.

Policija: Delovali smo zakonito
Tudi policija ke nevedbe medijev o domnevnem nezakonitem pridobivanju dokazov odločno zanikala. "Policija je pri zbiranju obvestil, tudi o konkretnem podatku o uporabi telefonske številke, in pri vrsti drugih pridobljenih dokazov izvedla preiskovalne postopke zakonito in strokovno ter na podlagi ustreznih sodnih odredb. Sodišče je edina institucija, ki bo v prihodnje presojala dokaze zbrane v predkazenskem postopku, policija pa bo v morebitnih nadaljnjih postopkih zagotovila vso pravno pomoč kriminalistom, ki so preiskovali omenjen primer."

Aleksandra K. Kovač
Prijavi napako
Komentarji
sansam
# 21.12.2009 ob 23:44
Bojim se da bo zmanjkalo denarja za navadne policiste.Prepričan sem,da se še ne ve v kateri razred naj bi bil umeščen FBIajevec.
sansam
# 21.12.2009 ob 23:39
Vse več bo čistih lopat ker ne bo dela,ali pa ne bo ljudi za na lopato.
galoper
# 21.12.2009 ob 21:25
Zdi se mi, da si eni izmislijo novico, da jo drugi objavijo in nekomu dvigne naklado???
skuggi
# 21.12.2009 ob 20:36
kosmatinec:
Glede na to, da je Zidar dobival posle pod Jansevo vlado kot po tekocem traku, bi dejal, da ima vec prijateljev na desni kot na levi.

gr_ega:
S tabo pa se popolnoma strinjam. Dobra ideja.
vipmit
# 21.12.2009 ob 20:12
Pa še to:
Kje je oz. kaj dela pa Kresalov tako imenovan "FBI"?
vipmit
# 21.12.2009 ob 20:11
Kaj pa ona druga tatica in ta tretji lopov? Kaj sta tudi on dva nedolžno spravila nekoč družbeno podjetje v svojo posest?
malcek
# 21.12.2009 ob 19:44
Mene pa zanima zakaj veleumni Penko ko je bil še tožilec ni pripeljal niti 1 večje zadeve do konca z obsodbo, zdej ko je pa prestopil stran je pa vseved in kar povpreko govori kako dokazi niso pridobljeni na legalen način. A kriminalci pa delujejo na legalen način? Ja itak da se morajo policaji poslužiti tudi malo bolj umazanih prijemov za velike ribe.
kosmatinec
# 21.12.2009 ob 19:42
Čakamo, da še predsednik Turk vzame v bran svoje prjatelčke. Potem pa še kakšne 14 dni medijske gonje in spet bo kakšna padalska Zalarjeva intervencija na tožilstvo.
feeder
# 21.12.2009 ob 19:31
Slovenijo mejmo radi ! Ce koga sovrazimo , so pa to vlada in oni niso Slovenija ! Pol vlade, javne uprave in cigane pa na grmado ! Oni ne marajo Slovenije!
feeder
# 21.12.2009 ob 19:31
Slovenijo mejmo radi ! Ce koga sovrazimo , so pa to vlada in oni niso Slovenija ! Pol vlade, javne uprave in cigane pa na grmado ! Oni ne marajo Slovenije!
buuu
# 21.12.2009 ob 19:23
prej - "čista lopata"
po tem - "umazan mešalec za beton"
supersmart
# 21.12.2009 ob 18:23
IIJA, še nisi slišal za brezmadežno spočetje? Čez nekaj dni bo baje 2009 let od tega dogodka.
gr-ega
# 21.12.2009 ob 18:13
Sploh ni problem , naj dokaze sodišče zavrne , vendar se naj ti pogovori med Zidarjem in ostalimi JAVNO objavijo , mislim da res ne rabimo sodišč da nam povedo kaj je prav in kaj narobe, rabimo samo zdravo pamet, pač, Zidar ne bo obsojen pred sodiščem , bo pa obsojen pred Slovensko javnostjo kar je po mojem mljenju dosti huje kod da mu sodišče dosodi neko simbolično kazen, po postopku ki se bo vrjetno vlekel nekaj let.
Glede na to da določeni novinarji , z lahkoto pridobivajo informacije iz tožilstva in policije bi verjetno z lahkoto prišli do vsebine teh pogovorov, samo v tem primeru izgleda ni pravega interesa , je postopek proti Zidarju sprožila neprava politična opcija?
mortir
# 21.12.2009 ob 18:03
neverjetno. ta pravni sistem je nemoralen in poveličuje kriminal, hkrati pa zaničuje poštene ljudi. to je treba spremenit
naivnež
# 21.12.2009 ob 17:46
Vsi trije so zreli za Dob.
ekrancek
# 21.12.2009 ob 16:49
Kje pa je potem sedaj nasprotje ; " Usrana lopata."
Toming
# 21.12.2009 ob 16:22
minnaema ja to je res te preiskovalne komisije ogromno stanejo samo vse to bi bilo OK, če bi takratna Mogetova komisija razgrnila kakršne koli nove dokaze in prišla zadevi do konca, najslabše je če nekaj začneš, ko stvari ne gredo v pravo smer pa odnehaš. Drugače pa ne vem zakaj se nekateri toliko razburjajo, ko omeniš Zidarja. No kot sem zasledil po radiji se bo na srečo te dokaze lahko uporabilo na sodišču tako, da se lahko začnemo pogovarjat o tajkunih iz Murglčanovega F21.
mirora
# 21.12.2009 ob 16:04
že ves dan ta brezvezni post visi na naslovnici,na prvem mestu . administratorji,a res mislite da smo toliko neumni in da nas lahko futrate in manipulirate z nami kakor želite. Kot rtv naročnik in redni plačnik zahtevam da tole s..... umaknete, saj so v družbi še kakšni in gotovo bolj kvalitetni in objave vredni dogodki kot je ta
galoper
# 21.12.2009 ob 16:04
Kaj bi odkrila DU pri nekaterih lastnikih novih zgradb?
minnaema
# 21.12.2009 ob 15:57
Toming in drugi ali veste koliko koštajo vse te ali one preiskovalne komisije
saj bi se z tem denarjem se lahko zgradilo vsako leto eno novo tovarno v kateri bi bili zaposleni ljudje, ki so ostali (brez njihove krivde) brez plačanega dela in zaslužka.
Resnice NI potrebno, da se spreminjajo v latence - (beri skritost) kajne..........in še kako hudičevo je pomembno, da se Vlade obremenjujejo z dejanji, ki NE prinašajo abundance-
(beri nekakšnih boljših koristi ) za državljane RS - povrh tega se porabi za takšne prepire ogromno denarja - to so dejstva ........& Lp
Johnson S.
# 21.12.2009 ob 15:54
JOU, DESNICARSKE OVCE!!

Blejate spet nekaj o levici, tajkunih in kako "rdeca banda" drzi skupaj?! A? Prosim?!

Ivan Zidar je bil dolga leta velik podpornik Janeza Janse in obratno. Zidar ni skrival, da je blizu desnici. Tako da je to VAS clovek, banda domobranska! Popoln desnicarski tajkun, ki bi ga ocitno radi vasi zascitili.

Kako lepo je izkrivljati resnicno, kajne? Na vaso smolo resnica ostane resnica ne glede na to, kako jo vas perverzni um poskusa izkriviti. Sram vas je lahko.
Toming
# 21.12.2009 ob 15:22
skuggi orožarske afere je preiskovalo že ogromno ljudi in nič našlo, nazadnje je tudi LDS-ov Rudolf Moge to zadevo preiskoval in je na določeni točki preiskavo kar na lepem končal, menda zato ker naj bi sledi peljale v napačno smer kot je mislil, torej proti Murglam. Glede Zidarja pa ne vem kaj hočeš povedat, v prejšnjem mandatu so ga vozili v marici na okoli sedaj se pa vozi direkt poleg Borata po Gadafijevi Libiji itd. Dokler si poleg Borata se ti verjetno kaj hudega ne more zgoditi, enako je bilo s Šrotom za časa, ko je bil v stranki SD se celo sploh ni vedelo da ima v lasti pivovarski imperij, težave nastanejo, ko nekdo začneš ogrožat tekovine revolucije, takrat pa revolucija žre lastne otroke in se te hitro znebijo.
minnaema
# 21.12.2009 ob 15:22
.Ej.....ko bi se državni adlatusi koherentno z adjutorji v naši deželi začeli pogovarjati o pogojih, da bi državljani RS živeli v letu 2010 vsi v abundanci in v zadovoljstvu (brez represij )-esplcitno nad tistimi državljani, ki NE združujejo plačanega dela in zaslužka-so potrebne eksaktne korekture saj bi bilo veliko lepše živeti v naši deželi, ko bi konstruktivno in resnično živeli tako, da smo pred Zakoni vsi enaki.
Zakaj se kontinuirano dogajajo obtožbe nekaterih ljudi v RS in to iz desne proti levi ali leve proti desni a od teh obtožb nimamo državljani popolnoma ničesar- le-nekaj bo pridobilo sodišče v RS z poplačilo sodnih stroškov obtožencev in pri tem tudi ostanemo, "da se trese gora - rodi pa miš" a NE za vse, saj se zna, "da denar nima ušes pa dobro čuje nima nog pa hitro teče", ko pa nimaš denarja ob pomoči za iskanje pravice in resnice- si duhovno in materialno tepen iz vseh strani, tudi zato, ker svojih pravic NE poznaš-močnejši in bogatejši pa ustvarja represije nad šibkejšimi, čeprav je to dejanje z Ustavo kršteno - pa vse tiho je bilo - pa smo zopet tam v konstruktivnosti "da je denar sveta vladar", čeprav zopet v Ustavi RS citrirano od leta 1991/ XII bi morala biti naša država v konstruktivnosti socialna in pravna država - a se moji malenkosti dozdeva, da smo zelo daleč od realnosti .........žal je tako in upravičeno sprašujem še koliko časa se bodo revnim ljudem dogajale anomalije-bogate pa ščitijo uspešni odvetniki, ki so za njihovo obrambo tudi zelo dobro plačani...........& kdo je dolžan akuratno upoštevati Ustavo RS in človekove pravice ali smo zopet pri denarju............
Brez dvoma v večini državljani si želijo živeti v letu 2010 v agatologiji-za to mora nuditi pogoje tudi Vlada z zaščitno Zakonodajo,sicer velja ta apel za vse Vlade do sedaj - NI kriviti samo eno Vlado, ker anomalije zaradi finančne krize in kršitev 66.čl.Ustave RS se dogajajo ljudem brez lastne krivde- že dalj časa to NI od včeraj-zato bo potrebno prednostno i ntakoj "prečesati " Zakon o eksekuciji in še druge podobne Zakone, ki NISO vskaljeni z Ustavo RS torej je prisotnost kršitev 153.čl.Ustave RS in v teh dejanjih so potrebne zelo velike akurative in kdo bo vse to saniral-naj odloča stroka, bolje danes kakor ju3, ker državljani RS sestavljajo državo-NE pa Vlada RS, danes ta ju3 kakšna druga NI posegala dovolj akuratno v človekove pravice in njihovo dostojanstvo in varnost & Lp
Esplicitni apel je napisan na podlagi 39.čl.Ustave RS (svoboda izražanja) in dobro bi bilo, da bi našel rešitve NE pa izgovore, saj z obljubami, če so še tako zelo lepo napisane z njimi NI mogoče živeti - to vedo številni državljani RS, kateri imajo denarja le za 15 dni življenja mesec pa traja trideset dni !
K_ris
# 21.12.2009 ob 14:48
Mene v tej zgodbi najbolj moti, da vse te informacije pridejo v medije, čeprav tja ne spadajo.
Zato predlagam, da se strogo preganja (morebiti je treba spremeniti zakonodajo) vse, ki so krivi za to, da mi to sploh lahko beremo.
Kanin
# 21.12.2009 ob 14:46
skuggi
Kot sem že v prejšnjih postih napisal, upam, da se kaj dogaja pri preiskovalnih organih. Pri Lopati smo slišali, da manjka izobraženih preiskovalcev. Upam, da bo država kaj investirala (tudi finančno), saj bomo marsikaj prihranili, če bo nadzor - kakor npr. v tistem nemškem primeru, ki sem ga omenjal - bolj učinkovit.
Se pa strinjam, da se te stvari vedno dogajajo. In zapišem še tole. Tudi če sta Pahor in Janša čista, je pod njima toliko hijen, ki ju lahko hitro zminirajo.
Še enkrat pa ponavljam, da upam, da se kaj dela na tem, da bo državo težje prinašati okrog.
IIJA
# 21.12.2009 ob 14:36
ZA KONEC bom pa še jaz svoje mnenje podal.
Gre se o NEDOLŽNOSTI: Z zagotovostjo lahko trdimo in trdite, da ženske v porodnišnici niso nedolžne. In to je to. Vsi ostali pa so ITAK nedolžni he he he he.
skuggi
# 21.12.2009 ob 14:33
Kanin:
Mislim, da so zadeve toliko prepletene med posameznimi politicnimi opcijami, da ne bomo nikoli docakali konca teh afer, samo potihnile bodo, kot ze mnoge do sedaj. Prevec drug drugega drzijo za ja..ca, da bi bilo komurkoli v interesu mesati drek. Malo prevolilnih trikov, kot je ta z zidarjem na primer in to je vse. Ko je ze nekdo omenil orozarske afere; ko se je zacelo preiskovati Janseve morebitne prodaje, je ta nonsalantno "nasel" kontejner na mariborskem letaliscu,ki naj bi bil kucanov in zadeve so pocasi potihnile. Zidarji in Sroti so bili prikupna predvolilna tema SDS-a. Pri tem pa so vsi pozabljali, da je Zidar dobival posle v jansevem mandatu kot po tekocem traku in da je prav jansa, le malo pred tem omogocil Srotu nakup merkatorja. Seveda je mozno, da je tudi Patrija zrezirana, a upam, da bo,glede na to, da preiskavo vodijo Finci, le prinesla kaksne rezultate.
Kanin
# 21.12.2009 ob 14:27
cinik ...
Glede na to, da je v ozadju ogromne večine medijev levica in ne desnica, lahko rečemo podobno tudi za Patrio ... In glede na medijsko razporeditev me je močno strah, ker ne verjamem ne v čisto desnico in prav tako ne v čisto levico.
Po drugi strani pa ... Ali ti resno o zrežiranosti lopate? Misliš, da stvari niso res?
kok
# 21.12.2009 ob 14:19
amaterji
Kanin
# 21.12.2009 ob 14:16
Jethros
http://www.rs-rs.si/rsrs/rsrs.nsf/I/K77BC400A7F3900DBC
1257576001E5700/$file/Predor_Sentvid.pdf
Na tej povezavi je o Šentvidu marsikaj zapisano (marsikaj pa seveda tudi ne). Tudi na podlagi teh zapisov bi jaz rekel, da se je hobotnica že davno razpredala ... Prav tako bi veljalo spomniti, kdo je takrat vodil DARS, kakor bi lahko rekli tudi za posle, ki jih je pod sedanjo vlado vodila Nemčeva ekipa. Seveda pa je formalno nekdo podpisal in se njemu lahko naprti celotna krivda.
Da so stvari močno narobe se kaže v tem, da se kljub očitnim malomarnostim nič ne zgodi. In neglede na to, kdo je na oblasti, bi se to moralo začeti spreminjati ... Pod prejšnjo oblastjo smo spoznali, da so naši nadzorni organi še zelo zeleni, upam, da je od takrat naprej glede tega že kakšen napredek.
Vsekakor pa prejšnji oblasti priznam to, da je na dan spravila določene traparije, ki so zelo jasne (dogovarjanje - pa čeprav morda zaradi proceduralnih napak dokazi ne bodo sodno uporabni - a svinjarija je bila zame vseeno). In ob teh zadevah - ki so po mojem prepričanju bile tudi prej in so sedaj in bodo v prihodnje - smo se malo bolj začeli spraševati, kako bi rešili ta problem. Nimam pojma, koliko je prejšnja oblast naredila za uspešen pregon tovrstnih dejanj in kaj na tem področju dela sedanja oblast. Seveda tudi ne vem, koliko je kdo (od politikov in gospodarstvenikov) v času katere vlade pri tem zaslužil postrani ... A čas bi bil, da se počasi začno lopovi bati oblasti ...
Ayrton79
# 21.12.2009 ob 14:15
Ja seveda so zakoniti!

V garderobah so prepovedane kamere. Nekdo nekoga ubije v garderobi, kamera ga posname. Kaj je zdaj, posnetek neveljaven, ker v garderobi ne bi smelo biti kamer?
kukalo
# 21.12.2009 ob 13:44
Ja, ljudje, obstaja edina pravica za tajkune in skorumpirane politike in njihove odvetnike en zlat metek v glavo. A li pa naj lopov, mafijaš in kapitalist z nakradenim premoženjem dokaže, da ni storil kaznivega dejanja.
cinik
# 21.12.2009 ob 13:33
Spomnimo se dveh velikih primerov iz največje "demokracije" - ZDA:
- Al Capone ni sedel zaradi mafijskih poslov med katerimi so bili v njegovem času umori tako
rekoč na dnevnem redu in čeprav se je z njim ukvarjala posebna skupina policistov.
- O.J. Simpson je bil v primeru obtožbe umora žene oproščen zaradi napačno pridobljenih
dokazov.
V primeru "čiste lopate" je bilo ne glede na krivdo "protagonistov" od prvega dne jasno ,da je zadeva zrežirana. Za to je poskrbela politika s pomočjo RTVS ( tv show)
Od osamosvojitve naprej pa je desni politični opciji trn v peti policija in sodstvo, katera poiskuša
spolitizirati. V prejšnjem mandatu smo pa imeli itak tipični primer.
Mimogrede: v prvih dveh letih po osamosvojitvi je bila policija doživela lustracijo ne samo med
pripadniki t.i. službe državne varnosti ampak z enako ihto tudi v oddelkih za gospodarski kriminal.
To je bila predpriprava za prihvatizacijo.
šurda
# 21.12.2009 ob 12:51
Primus Rochwald
Točno tako je !! tudi sam sem napisal zelo podobno !!
cenca
# 21.12.2009 ob 12:49
hahah pravna država hahah.... nč Slovenci in Slovenke zopet bo treba državo strest!!! Se nam lahko zgodi da bomo imeli še Zidarja na naslednih volitvah za kandidata precednika države...hahah Samo to je v naši državi res možno!! hahaha.. So pa res NORCI.
blef
# 21.12.2009 ob 12:44
Pentagram - ja , ne moreš biti velik mafijozo, če ti politiki ne držijo štange.
Ampak slej kot prej se bo komu utrgal film, obstajajo kipci manjšega formata.
Ljudje so obupani, lačni, pa še vedno nihče nič ne naredi v tej smeri. Največja skrb so nam mrliči ne po svoji krivdi ali pa. Pa idealizem prejšnjega sistema.
Nihče noče reči bobu bob, vsi samo nekaj zavijajajo v lep papir, da pa je znotraj gniloba nihče niti pomisli ne.
Mi je tudi vseeno, al je črn ali rdeč, ko so izvoljeni so tak vsi roza.
kerub
# 21.12.2009 ob 12:42
V vseh mandatih razen v sedanjem je bila na cestah in v kmetjstvu SLS glavna in odgovorna, tako da ni čudno kje je pristala po javnem mnenju.
Primus Rochwald
# 21.12.2009 ob 12:34
Miraja
21. december 2009 ob 08:35
Ja, na žalost naša zakonodaja ščiti kriminalce. Saj je VSEEno kako so pridobljeni podatki o kriminalu , in to bi se MORALO spremeniti in upoštevati. Pa naj nemško sodstvo predlaga uvedbo postopka, če ima dokaze, ker pri nas sigurno ne bodo obsojeni, ker imamo zakonodajo, ki ščiti VELIKE kriminalce, male pa obsodi na leta zapora.
Smo pa res pravna država, ha ha ha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!

Zaradi napake v postopku, nezakonito pridobljenih dokazov pade zadeva vsepovsod po svetu... Ne samo pri nas, in prav je tako, saj se na ta način pravzaprav zavaruje malega človeka, samo predstavljajte si kaj bi se dogajalo, če bi policija kar tako lahko prisluškovala, kar počez, za boga, totalitarna država, mi navadni ljudje bi takrat pa res viseli po čuzah, heh...
Krivda ni nikjer drugje kot v nesposobni policiji, ki še v takem "velikem" primeru ne premore pameti 14 letnika... Koliko napak dnevno naredi policija je neverjetno, če bi se ljudje pritoževali skoraj za vsakič (ker tudi skoraj vsakič pride do napake v postopku), vas država ne bi tako "ganjala" kot pravite, "veliki" že vedo kaj narediti...
yamahafazer
# 21.12.2009 ob 12:33
janševa mafija
steiner
# 21.12.2009 ob 12:32
UTEMELJEN SUM - kaj je že to? Tudi če je prišla informaicja na takšen način in je bila izdana odločba sodišča, so vsi prisluhi polcije uraden dokaz in ne neupravičeno slednje. Penko ima privide in prisluhe,m ima pa tudi zaveznika na čelu pravosodnega ministrstva.
kralj matjaž
# 21.12.2009 ob 12:32
Nekaj se mi je posvetilo. Zakaj se sploh kregamo, dokazi pa ja še sploh niso padli. Torej je še vse vredo.
GL
# 21.12.2009 ob 12:30
@Jethros
Evo, tu pa ti dam čisto prav, da je pri vsem skupaj najbolj zahinavil Penko.
Človek je bil ja tožilec (!?) v času, ko so dobili obvestila o tem,
nato pa se je prelevil v Zidarjevega odvetnika.
To je izredno sporno in ne vem, kako da tožilci ali odvetniška zbornica ne sproži nekakšnih postopkov. Najbrž ker jih več dela podobno:)
Zidar je baje izredno zvit in ima baje v pisarni sliko Tita in papeža,
da je zaščiten pred obema političnima poloma :)

Moraš pa vseeno priznat, da ni bilo slabo, da so v prejšnjem mandatu začeli
pregon proti njemu, glede na to, da imamo ceste dražje kot v švici.
Upam, da se bo pregon v mandatu nadaljeval
in da se bodo zato ceste malce izboljšale in pocenile!
Pentagram
# 21.12.2009 ob 12:25
blef
Brez skrbi da politika stoji za temi stvarmi, tako kot je prejšna imela spektakel z Zidarjem, je ta imela na dan ko je bil sprejet zaskrbljujoč proračun spektakel z Bavčarjem in Šrotom.
šurda
# 21.12.2009 ob 12:24
Kakor sem napisal že prej, vsi dokazi,ki se pridobijo na nezakonit
način so nični in nobeno sodišče te ne mora na podlagi takih
dokazev obtožiti ! Ivan Zidar ima zelo,zelo uplivne prijatelje na vseh
straneh levi,desni pa še kje drugje tudi !! Njemu nobeden nič ne
more !!,žal je tako !!
Jethros
# 21.12.2009 ob 12:22
Dobra ta, hehe ;)
LP
blef
# 21.12.2009 ob 12:21
Jethros - seveda je Janša kriv, ker ni dokrajčo SCT in DARS, pa še masrsikaj. Vrjetno mu je žal, ampak če bi to naredil v tunelu bi še več ometa dol padlo. Lp.
Jethros
# 21.12.2009 ob 12:13
blef:
Dobro, naj bo po tvoje, Janša je kriv za to blamažo predora Šentvid. Zadovoljen? :)
blef
# 21.12.2009 ob 12:09
Jethros - normalno ima veze, pa tudi odvezo dobi pri vsaki spovedi.
Jethros
# 21.12.2009 ob 12:06
Kanin:
Predor Šentvid
Gradnja se je pričela decembra 2005. Ampak, ne igra vloge, denar se je razsipaval pod vsako vlado, ne samo Janševo. Zidar ima lepe povezave z vsemi politiki, kar se mojega mnenja tiče.
LP
blef
# 21.12.2009 ob 12:05
Pentagram - politik je še lahko tako pomemben pa to tvoje nebi šlo, če bi samo vsak svoje delo dobro opravljal. Predvsem pa je problem v slabih kadrih v pomembnih službah, kiso preko VIP prišli na visoke položaje, znanja nimajo, zato jih lahko vsi vozijo. V večnem strahu nesposobneža za službico donosno pa imamo kar imamo. Ne pa govorit o napakah, katere so že zaščitni znak policije, tožilcev in sodstva. Če bi sedaj leteli na policiji in tožilstvu, bi mogoče bilo naslednič drugače. Da pa eden od pomembnih tožilcev kar javno sodeluje s ta večjim fakinom, nam že pa Italjani zavidajo.
In zato, ker lahko kradejo kar vsi povprek, pa ni denarja za plače in še kaj drugega.
MartinEs
# 21.12.2009 ob 12:05
Pentagram
Točno tako...jaz sem celo mislil na začetku, da Vladimir Vodušek vodi preiskavo.
In če bo Zidar (zaradi pomanjkanja dokazov) oproščen, se ziher obetajo tožbe, konec koncev je bil ob več 10mio€ vreden posel, pa še sebe bo prikazal kot žrtev, ker ga je član razpisne komisije izsiljeval in On samo delal v dobro svojega podjetja....

In čeprav je tudi meni tip blazno antipatičen in ga videt ne morem...mislim, da se bodo tudi mediji iz tega nekaj morali naučit, ker njihovo hlastanje za ekskluzivnimi novicami še preden je stvar zaključena, lahko davkoplačevalce prokleto drago stane!
Zdaj bo tožil Zidar, ko bo konec preiskave na Finskem, mogoče tudi Janša,...tožbe pa mislim, da ziher bodo!
sela666
# 21.12.2009 ob 12:03
Pričakovan odziv. Desničarji spet odrihajo po levici, češ ona je kriva da je temu tako. Kako tipično janševsko (vse so drugi krivi, jaz sem poštenjak, jaz nisem nič kriv). Dragi janševiki, poglejte se že enkart v ogledalo in priznajte, naredili smo napako (vsi delamo napake in motiti se je človeško), ko smo brez posebnih dokazov aretirali Zidarja. Amapk ključni odgovorni (Janša in in njegova zvesta podrepnika Brezigarjeva in Mate) tega ne zmorejo. Verjetno se bo Janša spet pojavil v svoji značilni vlogi mučenika in ljudstvo prepričeval, da je vse spet zarota proti njemu. Ljudstvo pa bo to njegovo napako (oziroma zaroto, kot jo on imenuje) drago plačo z davkoplačevalskim denarjem za odškodnine za Zidarja. V času recesije seveda. Še ena župca, ki nam jo je skuhala prejšnja vlada.
Kanin
# 21.12.2009 ob 12:03
MartinEs
... razlika med temi sranji je le v tem, da so v Nemčiji v primeru nogometnega stadiona v Münchnu - če se ne motim - zaradi odkritih nepravilnosti Karla-Heinza Wildmoserja zaprli za štiri leta in pol, pri nas pa nič ... No, katastrofa. Zidarju so bile kršene pravice, ker so ga peljali z marico in ne z Mercedezom ...
Seveda pa tudi v tujini ni vse zlato. A imam vsaj občutek, da ga je malo več kot pri nas!
Pentagram
# 21.12.2009 ob 11:54
Nič novega, že videno.To je samo zato ker pri nas politika sproža postopke za lastno promocijo, ob medijski spektaklih in nato se drznejo še hvalit te smo pa mi zaprli one pa mi preganjamo.Če bi pustila politika, da delo opravijo izključno tisti, ki so za to pristojni in ne komentirala raznih postopkov in se hvalila z njimi bi že marsikdo sedel, dokler bo pa tako kot je bodo pa vsi oproščeni in z mastnimi odškodninami končni zmagovalci!
MartinEs
# 21.12.2009 ob 11:48
"Nemški policist Schaffner iz bavarske policije naj bi slovenskemu kriminalistu Robertu Slodeju po telefaksu poslal obvestilo, da se je srečal z oinformatorjem,...."

hahaha Gradbeniške vojne!!
Dobro, da imamo tuje kriminaliste, da se kaj v Sloveniji izve....sicer me pa zanima keremu nemškogovorečemu informatju toliko dišijo posli od SCT-ja in ima tel. od Ivana Zidarja, da ga gre celo ovadit v Nemčijo? :D

Gradbeni lobij...slovenski, avstrijski, nemški, italijanski...čist vse je isto sranje!
Kanin
# 21.12.2009 ob 11:35
Jethros
... sem malo pobrskal po internetu, ker mi je bil podatek o predoru Šentvid malo drugače v spominu, kot si zapisal.
* Že v času prejšnje Darsove uprave, so govorili, da so se ukvarjale s predorom tri DARSove uprave.
* Predor so res začeli graditi leta 2004 (ne vprašaj me za mesec, ker ne vem), a verjetno je jasno, da je bilo načrtovanje ... že prej.
* Pri celotni štoriji mi smrdi predvsem to (primerjaj z avtocesto po Prekmurju - kot zanalašč delana brez odstavnega pasu), da je bil ta tunel očitno načrtovan tako, da se bo spreminjalo in to pomeni že po dotedaj uveljavljeni praksi (amandma na amandma in denarčki Zidarju v žep). Ni mi jasno, zakaj bi se na tem mestu lahko gradil dvocevni predor brez priključka s Celovške. To je za mojo "kmečko" pamet natančno isto kot v prekmurskem primeru - zagotavljanje dodatnega dela in denarcev v žep kakšnega tajkunčka in seveda podražitev gradnje.
Sem slišal za Prekmurje neko primerjavo, koliko so prihranili s tem, da niso delali odstavnega pasu s tem, koliko bo stala ta dodatna gradnja - da te kap. In v primeru Šentvid lahko tudi rečemo, vsaj po mojem mnenju, da je bila sprememba iz dvo v tropasnovni predor nujna (pa kdorkoli je že to naredil). Idiot (ali pa pokvarjen) pa je tisti, ki je stvari drugače načrtoval (da bi/je nekdo dobro zaslužil).
fokus
# 21.12.2009 ob 11:24
Top listatea, la komunista nea.
Džambo
# 21.12.2009 ob 11:24
Čeprav vsi vemo kakšna korupcija vlada v gradbeniškem cehu, so za obsodbo pač potrebni dokazi. Preveč demokracije očitno. V kaki bolj viziogotski kulturi bi pač vse pozaprli in se ne bi obremenjevali s krivdo. Po mojem niti ne bi naredili pretirane krivice.
tech
# 21.12.2009 ob 11:23
Tolk politikov je vpleteneh z Zidarjem, da tele prisluhi bi bili kakor koli nezakoniti...če bi bili papirji, bi se izgubili...ali pa bi točilec pozabil kak papir dati naprej....

Zidarja in ostale vpletene ne bodo nikoli obsodili, tak da lahko kar nehajo pisat o tem in živcirat ljudi...
Jethros
# 21.12.2009 ob 11:18
kralj matjaž:
Preberi si še enkrat kar sem napisal:
"Ne rečem, sodnica bi morala to verjetno bolje pregledati, lahko pa je bila tudi zavedena. Bomo videli, kaj bodo povedali na tožilstvu in na policiji."
Zvalit vso krivdo na sodnico, pa ne moreš, ker ni preiskave vodila ona, ampak...vemo kateri dve instituciji. Če padejo dokazi v vodo, omeni, da je od policiije naprej vse bilo slabo vodeno. In ne delaj se budale, dobro veš, da je tako. Kriminalisti zbirajo dokaze, tožilci jih vodijo, ko tožilci menijo, da je dovolj za obisk do sodnika, da se odredi nadaljno zbiranje dokazov, recimo s prisluškovanjem, potem se to tudi zgodi. Sodnik bi moral nositi odgovornost pri temu, ker bi moral te zadeve preveriti, a kaj ko je to spet naloga policije in tožilstva, ki postopek usmerja. Če bi sodnik moral še to delo opravljati, potem kaj, ustanovimo ulične sodnike, naj sami preiskujejo, usmerjajo sami sebe, ter pišejo naloge in na koncu, sodijo na sodišču? Tukaj je celoten sistem ,ki je očitno zatajil, ne samo sodišče.
LP
-mikos-
# 21.12.2009 ob 11:14
Mislim, da bi verjetno na koncu ti prevzvišeni gospodje prosili,
da se jih zapre in se jim pošteno sodi.

Tako početje kot je to z pravosodjem, sodniki, advokati in policijo.

To ni pravna ampak je mafiska država, kaj ste čisto zdivjali kompas.
skitnica
# 21.12.2009 ob 11:08
zelo zanimivo,ko smo vsi mislili,da bo nekaj ratalo iz te čiste lopate,no saj je tudi ratalo;na isti način se je Janša rešil v primeru z Sanaderjem okrog Piranskega zaliva in dogovorom med njimi,lega vraga sem mislil,da je bumerang izmišljotina,in koncu kaj sedaj jokate,ko ste itak vsi vedeli,da iz te moke ne bo kruha,saj smo nekateri tudi to tredili za Janšo in za ČISTO LOPATO.
R2D2
# 21.12.2009 ob 11:05
Aretacija in vse ostalo je bilo v "korist" volitev in "ljubi" Ablastniki so šli prehitro in vse zasrali !!!

Zakaj pa ne Tretja Republika ko Druga ne bo več aktualna ...
kledo
# 21.12.2009 ob 11:02
Kriminalista iz Nemčije in Slovenije sta si informacije izmenjevala po telefaksu?

Kako pa interpol izmenjuje podatke? Zagotovo v Evropski zakonodaji obstaja sodelovanje policij kot možnost, in zagotovo ni potrebno da gredo tovrstne zadeve preko Interpola.
Toming
# 21.12.2009 ob 11:00
Ja in zakaj naša policija enostavno ne reče, da bo ščitila vire, kot je to storil Berglund v zadevi Patrija in nihče mu nič ne more. Zdaj vprašanje je kako so te informacije, če so resnične in če obstajajo dokazi o nezakonitosti, prišle do Penkota. Ali jih je posredoval kak udbovc in če jih je ga bi bilo treba javno razkrinkat, to bi bilo še najmanj kar bi lahko storili kajti potemtakem ponovno uhajajo podatki iz policije. Ne vem, če je to taka velika nepravilnost, kakšna je potem tista, ko se je takrat še višji državni tožilec Boštjan Penko še v času, ko je deloval za državo se sestajal z Zidarjem, ki ga sedaj zagovarja. A to pa je po predpisih al kaj? Banda še mal se zajebavajte z folkom in ščitite lopove pa bo res spomladi pestro na ulicah. Kresalka in Zalar, če bo šla ta zadeva skozi brez epiloga si lahko vašo pravno državo zatakneta nekam.
kralj matjaž
# 21.12.2009 ob 10:59
Jethros če pa bi prebral moj komentar bi ti pa nekaj moralo pasti v oči.

Če pa slučajno dokazi padejo pa mislim da se je resno potrebno začet pogovarjat o spremembi sodstva v Sloveniji. Ker tako na gre več.

Torej če je sodišče zasralo, potem se moramo o tem začet reno pogovarjat.

aretacije pa so bile izvedene glede na dokaze, ki so jih zbrali glede na odredbo sodišča. Torej to ni bila predstava, tako kot ste levičarji trdili. In pika.
-mikos-
# 21.12.2009 ob 10:56
Resnice ne upate napisat, to je opozorilo kam drvimo, ne vzpodbujanje ulice.
Pošteno je za ene in druge, da se zavedajo, star sem in vem kam kakšna pot pelje.
Jethros
# 21.12.2009 ob 10:55
Kanin:
Se strinjam v točki, ko praviš, da se ni Zidar obogatel samo pod prejšnjo vlado, res ne, že prej je imel dovolj poslov, o Šentvidu se pa motiš. Lahko preveriš, kdaj je Zidar podpisal pogodbo in kdaj končal predor. Celoten projekt se je izvršil v času prejšnje vlade, tako da vsaj ta tunel, ne spada nikamor drugam, kot pa med grehe prejšnje oblasti.
In ja, res je, svnjarje se dogajajo pod levimi in desnimi, kapital riše pot Sloveniji, politika pa ne igra vloge, vsaj pripadnost ne. Avtoceste gradimo res že dolgo...in začuda so najdražje v EU.
LP
Jethros
# 21.12.2009 ob 10:52
kralj matjaž:
In če boš bral dalje boš videl, da je sodnica ravnala po informacijah, posredovanih s strani policije. Penko navaja, da je v tem primeru policija ravnala nepravilno in informacije pridobila na nezakonit način, to pravi, da bo tudi dokazal. Kako pridejo informacije do sodnice, pa veš tudi ti - s kriminalistično preiskavo, ki jo vodi tožilstvo. Ne rečem, sodnica bi morala to verjetno bolje pregledati, lahko pa je bila tudi zavedena. Bomo videli, kaj bodo povedali na tožilstvu in na policiji.
LP
Kanin
# 21.12.2009 ob 10:50
Jethros
samo še tole ... Sem že malo starejši in dobro vem, da se Zidar ni opomogel le pod zadnjo vlado. Večino teh obogatelih je svoje posle in lovke razpredlo že prej. Tudi Šentvid se ni zgodil pod prejšnjo vlado, se je pa recimo "dogajal" oz. "dokončeval". In dodam še zraven to, da je tudi v prejšnji vladi nekaj časa v rokah imel škarje in platno Božič, za katerega se ve, iz katerega lobija je ...
Skratka. Mogočneži delajo svinjarije pod eno in drugo oblastjo. Morda prejšnji vladi štejem v dobro to, da je Božiča zamenjala ... Na žalost so kaj malo prepozno ugotovili. Še enkrat pa dodajam, da so se - pa malo dvomim, da zaradi nevednosti - veliki posli dogajali že tudi pod prejšnjimi vladami. Avtoceste gradimo že dolgo ...
kralj matjaž
# 21.12.2009 ob 10:44
Ljubljanska preiskovalna sodnica je na podlagi teh informacij naslednji dan (27. november) izdala odredbo za pridobitev podatkov o klicih, povezanih s to telefonsko številko, in 5. decembra še odredbo za prisluškovanje

Torej so bili dokazi proti Zidarju zbrani na podlagi sodniške odredbe in ni šlo za neko medijsko predtavo JJ in BB.
Če pa slučajno dokazi padejo pa mislim da se je resno potrebno začet pogovarjat o spremembi sodstva v Sloveniji. Ker tako na gre več.
galoper
# 21.12.2009 ob 10:40
Morda je nekdo nekomu stopil na žulj in so zavohali zdravilno bilko.
Za zavarovanje dokazov so včasih nujni izredni ukrepi.
enimen
# 21.12.2009 ob 10:39
Zgleda da bomo morali počasi prevzeti italijansko pravo in demokracijo. Kipec pravo in kip demokracijo.
El comandante
# 21.12.2009 ob 10:37
Republika banana. Čas je za Drugo Republiko!
Jethros
# 21.12.2009 ob 10:33
valiant:
Se popolnoma strinjam, to je bilo jasno takoj ob aretacijah, saj ima Zidar kot odvetnika bivšega tožilca, ki je vodil te zadeve proti njemu. Torej, kako ne bo vedel najbolje, kje uničiti vso preiskavo in zrihtati nedolžnost temu baronu?
enimen
# 21.12.2009 ob 10:32
Zato pa Janša pripravlja demonstracije na pomlad , zgleda da bo spet zaprt , kot pred več kot dvajsetimi leti. Pa ga bo ulica spet reševala . Mar ga bo res?
fuksel
# 21.12.2009 ob 10:30
tipično, kako lepo je biti prihvatizator...
Jethros
# 21.12.2009 ob 10:30
Kanin:
Tukaj ti dam prav, tudi mene je zmotilo tisto žurersko smejanje Jankovića in Zidarja, ob otvoritvi tunela v LJ. A kaj ko bi dejali, nedolžen dokler se ne dokaže nasprotno, čeprav je jasno, da je lopov, ampak, lopov je dobil naš denar od vlade, katere pa vemo. Osebno vidim problem v tem, da so zadevo vodili nesposobn ljudje, beri - tožilci, eden od teh je celo stopil v bran Zidarju, beri - Penko, ki po vsej verjetnosti celo pozna vse postopke, pomožnosti, jih je sam namerno vodil narobe, kdo ve. Tukaj bi se morali novinarji potruditi in mogoče bi se izkazalo, da je sam Penkpo zadevo zasral, namerno, za kar bi moral odgovarjati. Zaslužil bi si nekaj takega, ker je pokvarjen.

chicago:
Se pravi, ker so dvignili plače so sedaj odvisni organ? A zato, ker je tako povedal Janša? Kako pa to, da ne zagovarjaš teze, da je državno tožilstvo BB d.o.o. odvisno od Janše? To pa ne kaj, čeprav se točno v tej zgodbi odvija scenarij, ki so ga dejansko zasrali tožilci in policija, ne pa sodniki, ki bodo kot navaja članek po vsej verjetnosti morali izločiti dokazno gradivo in Zidar bo lahko celo mirno tožil državo zaradi blatenja njegovega imena in ugleda. Kdaj se je odvila akicja Čista lopata te tudi ne moti, kajneda? Vsi so krivi, samo tisti, ki so zadevo speljali ne.
Nikjer nisem napisal, da podpiram te lopove in nikjer ne krivim samo prejšnje, saj je nekaj poslov še vedno dobil Zidar tudi pod to vlado, ne samo v prejšnji, je pa smešno, da vlečeš to vlado v grehe prejšnje, se ti ne zdi?
valiant
# 21.12.2009 ob 10:29
Ne si vsaj delat norcev iz bralcev oz zbiralcev informacij, saj vsi dobro vemo, da z obtožbo ne bo nič. To se ve že od začetka te farse.
chicago
# 21.12.2009 ob 10:27
Leve ovce so že tako sistematično sprane, da podpirajo tajkuna, ki je daleč največ pokradel v Tajkunlandiji!
chicago
# 21.12.2009 ob 10:24
Nemški policist Schaffner iz bavarske policije naj bi slovenskemu kriminalistu Robertu Slodeju po telefaksu poslal obvestilo, da se je srečal z oinformatorjem, ki trdi, da "Ivan Zidar izvršuje kazniva dejanja s področja gospodarstva", in mu razkril tudi telefonsko številko, ki naj bi jo Zidar uporabljal.

Problem je, da informacije niso prišle iz SVete FInske, ki je najmanj koruptivna država na svetu, čerpav so podkupili pol sveta s svojim orožarskim poslom.
Jože Dolenc
# 21.12.2009 ob 10:22
Zanimivo:
* Policist iz Slovenije to sporoči kolegu iz Nemčije - zadeva zaradi tega pade ...
* "Policist Kos" iz Slovenije to sporoči kolegom iz Finske in jim vse skupaj nariše - zadeva zaradi tega sploh ne pade ...

Malo simpl primerjava, a kljub vsemu se porajajo vprašanja ...
chicago
# 21.12.2009 ob 10:21
Jethros
Ja in kdo bo sodil, Zidarju, Golobiču, Kosu, Jankoviču, se jih je kar nabralo falotov.....kdaj jim bodo sodili, pred dvigom plač ali po dvigu plač?
Zopet podpirate tajkune, samo da lahko najdete kakšen minus prejšnji vladi, pa čeprav so krivi, vas to ne zanima!
Kanin
# 21.12.2009 ob 10:19
Muf,
ko je šel kakšen meni znan politični pomembnež k Zidarju, je moral telefon pustiti pred njegovo pisarno ...
Muf
# 21.12.2009 ob 10:18
Ker ponavadi se mafijozoti dogovarjajo na štiri oči, telefona ne uporabljajo sploh. Pri nas pa ga, he he.
Kanin
# 21.12.2009 ob 10:17
Jethros
se delno strinjam s tabo. Ne razumem le, zakaj, če poznaš nekoga lopovščine (beri: Zidar), se moraš z njim potem skupaj smejati kameram tudi tam, kjer to ni nujno potrebno (ljubljanski tunel). Pa jaz bi se tudi čudno počutil in bi na te stvari zelo pazil, če bi me kakšen takšen lopov zelo pohvalil ... Saj sedanja oblast na ta način sama sebe kolje ...
Jethros
# 21.12.2009 ob 10:12
chicago:
Seveda pa nima tožilstvo pod vodstvom BB nobene vloge tukaj, dvig plač, ki se je zgodil leto pa. Si pozabil, da je zadeva štartala decembra leta 2007, celo članek to navaja?Takrat je Golobič vodil zadeve na tožilstvu in sodišču, kajneda? Dajte no, vsaj malo priznajte, da nima noben Pahor, noben Golobič prav nič pri tem, kvečjemu je to sranje, ki ga je podelal Penko, ki je sprva še te tajkune kot tožilec napadal, nakar se je prelevil v osebnega hudičevega odvetnika in točil solze, ker se mu je godila krivica. Če bodo dokaz izničeni, je jasno zakaj, saj se ve, kdo je zadevo vodil in tudi kdaj.
LP
Kanin
# 21.12.2009 ob 10:12
Pa še tole ... Kako lepo je, ko imamo v vseh firmah neke špecarje, ki na dan nosijo informacije, ki morda niso ravno za javnost. Malo se spomnim tistega tipa, ki je dostavljal informacije v zvezi z depešami in je bil potem on in njegov računalnik nedotakljiv, tu so zopet prišle neke informacije iz tožilstva (ali jih Penko morda ve še od prej ali od kakšnega svojega somišljenika, nekdanjega sodelavca) ... V tem primeru očitno tudi na policiji oz. tožilstvu nekateri zelo delajo na tem, da bi zadeva padla.
Nekaj podobnega je tudi pri Kosu in Patrii. Razliko vidim le v tem, da se je v zadevi tistih depeš zgražalo, kako nam ZDA diktirajo, pa čeprav je menda takšna komunikacija redna v teh krogih. Sedaj, ko menda zopet ZDA diktirajo, naj sklenemo sporazum s Hrvaško, pa je vse tiho. Pri Zidarju mislim, da je jasno, da gre za lopova. Problem so kvečjemu postopki, a lopov ostane lopov. Pri Patrii pa trenutno lopova ne vidim, saj vedno bolj izgleda, da gre za neko "nastavljenko".
chicago
# 21.12.2009 ob 10:07
Kdo pa bo financiral levici volitve, če gre tajkun Zidar v zapor?
chicago
# 21.12.2009 ob 10:02
No zdaj veste, zakaj se je tako mudilo z dvigom sodniških plač, je treba rešiti rit Zidarju, Kosu, Golobiču,.....
-mikos-
# 21.12.2009 ob 09:59
Takšne in podobne zadeve, bo v bodoče
moralo rešit sodišče, ki je res vrhovno.
!!!!!!!......................... "ulica"....................!!!!!!!!!!!!!
!

Kdo bo to izpeljal, ne Janša ne sindikat, ampak ljudje.

Tisti, ki smo vseskupaj ustvarili, bilo je naše in ukradeno.
driverca
# 21.12.2009 ob 09:53
Po Penkotovem mnenju ni kriv Zidar, ki je počel svinjarije, ampak tisti, ki je o svinjarijah upal spregovoriti! Kako se že reče otoku, kamor bi šla v prejšnjem režimu na nekajletni dopust gratis?
Kanin
# 21.12.2009 ob 09:47
JakaP
Kolikor je razvidno iz medijev je Zidar mnogo bolj prijatelj s sedanjo vlado. Jih je zelo hvalil, z njimi odpiral tunel pod gradom ... Mislim, da je nam vsem jasno, da so bile v ozadju svinjarije, saj nihče ne trdi, da bi bili prisluhi ponarejeni. Verjetno bodo le, pa čeprav je vse resnično, iz formalnih razlogov, umaknjeni iz dokaznega gradiva.
In če malo pretiravam. Verjetno bi se bilo trapasto smejati v kamere skupaj z nekim strašnim morilcem, za katerega je jasno, a na žalost na sodišču nedokazljivo, da je moril, če to ni treba. Trenutnemu političnemu vrhu (razen če jim gre politično tako slabo) ni bilo potrebno "uživati" v njegovi družbi. Zato mene to bolj spominja na to, da ne glede na ceno "poštenosti" nekateri bolj gledajo na skupnega sovražnika JJ. In to me skrbi.
mirora
# 21.12.2009 ob 09:37
tole je res sramota za slovenijo
šurda
# 21.12.2009 ob 09:32
Spet en velik biser Barbare Brezigar in bivše vlade Ivana Janeza Janše,
vsi dokazi,ki so pridobljeni nezakonito so nični in na nobenem sodišču
na svetu ne veljajo prav nič !
Samorastnik
# 21.12.2009 ob 09:32
Pravičnost preg legalizmom!!! Če je kriv naj se ga obsodi policij pa da kazen za nezakonito pridobljene dokaze.
zamudnik
# 21.12.2009 ob 09:31
Jaz sem pa nekoč zares mislil, da so pravniki na svetu zato, da je na svetu potem tudi več pravice oz. manj goljufij in zločinov. Predlagam, da na pravni fakulteti resno razmislijo o svojem poslanstvu in se na osnovi ugotovotev tega premisleka preimenujejo. Morda bi lahko postali pridružena enota upravne fakultete, s specializacijo "proceduralno manipuliranje". Kje pa je osebna odgovornost, po starem rečeno "morala" vsakega posameznega "pravnika"?
In: a ni bil npr. prav ta Penko nekoč celo na enem zelo visokem pravniškem položaju?
Vocja cesnja
# 21.12.2009 ob 09:26
Levi tajkuni skupaj držijo. Mrcine pogoltne. Še za v juho ne bi bili. Pošteni reveži naj pa pocrkajo?!?
vidim
# 21.12.2009 ob 09:24
To kar se je zgodilo, je posledica, da so sodniki zvesti paži levice. Ko so slišalli za koga gre, niso hoteli legalizirati prisluškovanja. Nagajanje, ki se nenehno ponavlja. Kdo je bil sodnik, ki je poskrbel za nagajanje?
Kdaj se bo že naredil red, da dobimo končno neodvisno sodstvo.
driverca
# 21.12.2009 ob 09:16
Če jaz prav razumem delovanje našega pravosodnega sistema, bi morali Zidarja pismeno obvestiti, da ima čas še npr. tri mesece, da pokrade, kar se pokrasti da in uniči vse obstoječe dokaze. Po preteku treh mesecev bi ga pa morali ponovno obvestiti, da bodo proti njemu uvedli preiskavo in da naj pazi kaj dela. In veljavni dokazi bi bili samo tisti, ki so bili pridobljeni v roku, s katerim bi se strinjala tudi Zidar in Penko. Pravna država in enakost pred zakoni?!?! Sanje neke blondinke!
pašepaše
# 21.12.2009 ob 09:15
roko na srce... Ob vseh dosedanjih "uspehih" pri odkrivanju in zatiranju gospodarskega kriminala(enako tudi pri drugih oblikah organiziranega k.) bi bilo utopično pričakovat, da se bo odprlo pri Zidarju. "Smo" pač predolgo gledali stran in ljudje so postali premočni. Tako tipično poteka vse skupaj: Najprej velik halo, pa zatišje in evo, zdaj ne bo iz vsega skupaj nič.
Ob vseh kupih gnoja, ki jih v sanjah zlivamo na razne igorje, boškote, hilde, ivane in še in še bi jih lahko našteli, pa ob vsem skupaj ne zmoremo več od poskusov iz obupa.
Jaz samo upam, da se bo za vsakega izmed njih vsaj kašen kipec našel. V bistvu si vsak od njih zasluži velik kip. Morda večkrat:)
jack burton
# 21.12.2009 ob 09:11
Tjunin

Koza ni lih cela, je pa volk tako sit, da kar pokajo šivi........
Tjunin
# 21.12.2009 ob 09:07
saj je bilo pa že takoj očitno, da je to le še en Janševih šovov za svoje ovčke.
zdaj bo pa še zidar ožil državo za tisti prevoz v marici in zapor in psihične muke,...
pa je volk sit in koza cela
free99
# 21.12.2009 ob 09:03
A so bolj pomebni "osebni podatki" ali je pomebno kdo je koga ukradel...banda rdeca pa ta pokvarjena Pirc informacijska pooblascenka, ki vse to zagovarja.
MoTmOt
# 21.12.2009 ob 08:54
Gnil sistem,gnilo sodstvo,gnila država..bljak!
Miraja
# 21.12.2009 ob 08:35
Ja, na žalost naša zakonodaja ščiti kriminalce. Saj je VSEEno kako so pridobljeni podatki o kriminalu , in to bi se MORALO spremeniti in upoštevati. Pa naj nemško sodstvo predlaga uvedbo postopka, če ima dokaze, ker pri nas sigurno ne bodo obsojeni, ker imamo zakonodajo, ki ščiti VELIKE kriminalce, male pa obsodi na leta zapora.
Smo pa res pravna država, ha ha ha !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
!!!!!!!!!!!
blef
# 21.12.2009 ob 08:28
jack burton - Popolnoma upravičeno, saj je inšpektorca na dieti.
jack burton
# 21.12.2009 ob 08:26
Stari babici pa tržna naloži kazen ker na "črno" peče piškote..........resnična zgodba! Obupno - patetično
blef
# 21.12.2009 ob 08:21
Seveda, tisti policaj, ki bi ga moral ujeti postane njegov zagovornik, lahko se nam ves svet smeji. Naj se Zalar dol vsede in malo razmisli, z ozirom na to, da je pametnejši in lepši od Šturma. Kar se pa čiste lopate tiče, pa že celo leto gnoj prelagajo po dvorišču.
PONOS
# 21.12.2009 ob 08:21
Banda lopovska z denarjem si bodo kupili nedolžnost.Kuverte bodo romale do vseh ki bodo lahko inscenirali nedolžnost.In ?Kolo kraje teče dalje...
Van Gol
# 21.12.2009 ob 08:17
....ja to pa res ni kaka novica....To je bilo jasno že od začetka.....
naivnež
# 21.12.2009 ob 08:15
Cela Slovenija ve o kurupciji in maliverzacijah,divjem lastninjenju vse je na dlani potem pa je sojenje pod vprašajem,policije potem takem ne potrebujemo,če lahko odvetnik odloči o dokazih.
vipmit
# 21.12.2009 ob 08:07
ha,ha, ha, ....
Kaj je kdo, kaj drugače pričakoval?

Revež, ki je ukradel pa 600€ bo pa obsojen na 3 leta zapora.
Mmishko
# 21.12.2009 ob 08:02
Neobičajno je tudi, da se tožilci cmerijo na novinarskih konferencah, ni pa nemogoče;)
skuggi
# 21.12.2009 ob 08:01
gugugag:
Lol. Ce ti uspe dokazati, da so ti jih morda nezakonito nakazali, potem si cist.
Jakap80
# 21.12.2009 ob 07:59
Bravo Janša, zajebes in zjebes vse, cesar se lotis ...
gugugaga
# 21.12.2009 ob 07:58
torej če ti je dokazano, da si lopov, pa pač nebi smeli prisluškovati, bo še človek na koncu po vsej verjetnosti oproščen.
mene pa vlačijo zaradi dveh neplačanih položnic cca. 50€ državne institucije po sodiščih.

na bruh mi gre :(
DREADLORD
# 21.12.2009 ob 07:55
Hmmm, zanimiv sistem imamo tukaj. Vsebina dokazov je pa... eh to ni pomembno.
Kazalo