Slovenija

Poudarki

  • Türk je pripravljen organizirati posvetovanja o ustavnih spremembah
  • Gantar: Türkova pobuda koristna
  • Janša: Predsednik na neki način podprl pobude SDS-a
  • Golobič: SDS ustavnim spremembam dal premočan strankarski poudarek
  • Erjavec: Večje spremembe ustave niso potrebne
  • Jelinčič: Pobuda je pametna ideja
  • Kresal: Cenimo Türkova prizadevanja
  • Vlačič: Ustavne spremembe le, če so nujno potrebne
  • Žerjav: Ekonomske okoliščine pomembnejše od razprave o ustavi
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,4 od 22 glasov Ocenite to novico!
Danilo Türk
Predsednik Türk je sam pripravljen organizirati posvete, na katerih bi razpravljali o ustavnih spremembah. Foto: MMC RTV SLO
       Potrebujemo konstruktivno in odprto razpravo.       
 Danilo Türk
Ustavno sodišče
Türk je predlagal ustavne spremembe, ki se nanašajo na delovanje ustavnega sodišča in referendumsko odločanje. Foto: MMC RTV SLO
       Ustavo je treba spreminjati s težko in tresočo roko.       
 Pavel Gantar
Pavel Gantar
Pavel Gantar: "Najprej je treba narediti svoboden, neobremenjen premislek, neobremenjen s političnimi dogajanji na tem ali onem kongresu te ali one stranke." Foto: MMC RTV SLO
       Predsednik Türk je na neki način podprl pobude za razpravo o ustavnih spremembah.       
 Janez Janša (SDS)
       A če se razprava o ustavi že odpre, potem naj se odpre na široko, da vidimo, kaj se je v naši družbi spremenilo, kaj je v ustavi ustrezno in kaj ne - ne pa nekih parcialnih rešitev.       
 Patrick Vlačič (SD)
       Pomembno se je zavedati, da je tudi institut predsednika republike in njegovih pristojnosti lahko predmet ustavnih sprememb. /.../ V luči tega dejstva predsednik republike ne more biti pobudnik in koordinator tovrstne javne razprave, temveč državni zbor kot edini pristojni organ.       
 Radovan Žerjav (SLS)
VIDEO
Ustava za 21. stoletje

Dodaj v

Türk predlaga ustavne spremembe

Najprej bi opravili širšo razpravo
27. maj 2009 ob 16:03
Ljubljana - MMC RTV SLO/STA

Predsednik republike Danilo Türk je predlagal začetek razprave o potrebnih in želenih ustavnih spremembah za prihodnost.

Pismo je predsednik poslal predsedniku DZ-ja Pavlu Gantarju, predsedniku vlade Borutu Pahorju in predsednikom parlamentarnih strank. Türk je v pismu izpostavil zamisli akademika Tineta Hribarja in drugih pravnih strokovnjakov, pa tudi Janeza Janše, ki je na nedavnem kongresu stranke predlagal ustavne spremembe.

Türk pazljivo spremlja ustavnopravno prakso in razvoj ustavnosti v Sloveniji, oboje pa se mu zdi bistvenega pomena za slovenski pravni red, delovanje demokracije in razvoj države. Ob tem je spomnil, da je pred enim letom svoj pogled na navedena vprašanja že predstavil državnemu zboru in podal pobudo glede nujno potrebnih ustavnih sprememb, ki bi omogočale ustavnemu sodišču, da se osredotoči na najpomembnejša vprašanja ustavne ureditve in da se sodišče razbremeni zadev, ki jih lahko hitreje in s tem učinkoviteje rešujejo druga sodišča.

Türk je pripravljen organizirati posvetovanja o ustavnih spremembah
Ob lanskem nastopu je predsednik dal pobudo za potrebna strokovna posvetovanja, v katera bi bili vključeni priznani strokovnjaki s pravnih fakultet, ustavnega sodišča in drugih sodišč. Tako bi bili zastopani različni doktirinirani pogledi, namen pa bi bil natančno določiti predsednikove zamisli na način, ki bi omogočil začetek formalnega postopka spreminjanja določb ustave.

Tako je nastalo strokovno gradivo, ki je bilo posredovano vladi in ga bo vlada uporabila za dokončanje strokovnih razprav in izdelavo svojega formalno oblikovanega predloga ustavnih sprememb, ki se nanašajo na delovanje ustavnega sodišča, si je zamislil predsednik.

Predsednik je še izrazil mnenje, da bi lahko na enak način zbirali in razvijali tudi druge zamisli o potrebnih ustavnih spremembah, ki se pojavljajo v javnosti. V prihodnjih mesecih je pripravljen organizirati posvetovanja, da bi omogočili potrebno razpravo med predstavniki stroke, političnih strank in civilne družbe.

Gantar: Türkova pobuda koristna
Prvi mož hrama demokracije Pavel Gantar podpira pobudo predsednika republike. Prepričan je, da je koristna, in sicer predvsem zato, da se razčistijo določeni konceptualni pogledi o prihodnji ustavi in mogočih ustavnih spremembah. Ob tem je opozoril, da je DZ že ustanovil ustavno komisijo, ki pa ima v načrtu obravnavo že predlaganih sprememb.

Janša: Predsednik na neki način podprl pobude SDS-a
Pozitivno se je odzval tudi Janez Janša, predsednik SDS-a. Dejal je, da je Türk tako na neki način podprl pobude za razpravo o ustavnih spremembah SDS-a. Ob tem je dodal, da družba in država, ki se ne znata pripraviti na spremembe, začneta propadati, opozoril pa je še, da je treba iskati rešitve za novonastale težave, ki jih pred 20 leti ni bilo mogoče predvideti.

Jelinčič: Pobuda je pametna ideja
Zmago Jelinčič
, predsednik SNS-a, je pobudo predsednika Türka označil za pametno idejo. Meni namreč, da se je treba pogovoriti o določenih ustavnih spremembah, prepričan pa je, da bo imela vsaka poslanska skupina različne predloge za ustavne spremembe. Sami bodo tako predlagali tudi sveženj sprememb v pravosodju, saj je po Jelinčičevem mnenju treba odvzeti trajne mandate vsem sodnikom in tožilcem, saj so se pokazali kot "zelo slab člen verige v slovenski družbi".

Golobič: SDS ustavnim spremembam dal premočan strankarski poudarek
Pobudo predsednika republike je pozdravil še predsednik Zaresa Gregor Golobič. Predlog po njegovem mnenju odpira možnost za strokovno razpravo, ki bo razbremenjena strankarsko prestižnih vidikov. Strinja se s premislekom o referendumski ureditvi, poenostavitvi razpisa predčasnih volitev in o ustavnih sodnikih. SDS je po mnenju Golobiča s strankarsko noto dal premočan poudarek na to plat, predsednik republike pa s svojo pobudo poskuša ustavno revizijsko razpravo vrniti v vode, ki so primerne za civilizirano evropsko državo, kjer se o ustavi razpravlja premišljeno in vključujoče.

Kresal: Cenimo Türkova prizadevanja
Da cenijo prizadevanja za krepitev pravne države, ki so povezana s pobudo predsednika, je dejala tudi Katarina Kresal. Dodala je, da je njihova stranka pripravljena sodelovati v procesu razprave o ustavnih spremembah med predstavniki stroke, civilne družbe in politike ter pri tem oblikovati tudi svoje ocene glede določb, ki bi bile primerne za resno razpravo o spremembah.

Erjavec: Večje spremembe ustave niso potrebne
Predsednik DeSUS-a Karl Erjavec meni, da slovenska ustava večjih sprememb ne potrebuje, je pa pobuda predsednika Türka pozitivna, širša razprava pa lahko doprinese k temu, da bodo ljudje še bolj ozaveščeni, kakšna je naša ustava. Po mnenju Erjavca bi bili morebitnih sprememb potrebni področji socialne države, saj so določbe napisane na splošno, in varstva okolja. Dodal je, da je ob trenutnem razmerju sil v DZ-ju nerealno pričakovati dejanske spremembe ustave.

Vlačič: Ustavne spremembe le, če so nujno potrebne
S tem se strinja tudi SD. Kot je povedal podpredsednik stranke Patrick Vlačič, se s spremembami ustave "absolutno ne mudi" in jih je treba sprejeti le, če so nujno potrebne: "Ustava je akt državnosti, ki se ga ne spreminja samo zato, ker nekdo meni, da ni čisto po njegovih željah. O takih spremembah mora obstajati širok družbeni konsenz." Tudi njemu se zdi široka razprava o ustavnih spremembah dobrodošla, a pri tem poudarja, da ima država v tem trenutku veliko pomembnejših prioritet, kot so protikrizni ukrepi, zagotavljanje vzdržnosti pokojninske blagajne ali dobro zdravstvo.

Žerjav: Ekonomske okoliščine pomembnejše od razprave o ustavi
Predsednik SLS-a Radovan Žerjav prav tako meni, da spremembe ustave zdaj niso tako nujne in je pomembneje iskati učinkovite odgovore na zaostrene ekonomske razmere. "Pomembno se je zavedati, da je tudi institut predsednika republike in njegovih pristojnosti lahko predmet ustavnih sprememb. /.../ V luči tega dejstva predsednik republike ne more biti pobudnik in koordinator tovrstne javne razprave, temveč državni zbor kot edini pristojni organ," je zatrdil Žerjav.

A. M./M. N.

Prijavi napako
Komentarji
Perro
# 28.05.2009 ob 18:25
Janša - največji strokovnjak na področju ustavnega prava v Evropi.
Da ne bom poču od smeha....
minnaema
# 28.05.2009 ob 14:56
PROSIM LEPO - PONOVNO SPRAŠUJEM V KATERI SMERI SE BO USTAVA RS SPREMINJALA IN ZA ČIGAVO KORIST POTREBNA JE AKURATIVA IN SINERGIJA CIVILNE DRUŽBE, saj Ustava RS je državni akt in dozdajšnja abundanca,ki PRIPADA vsem državljanom RS, da se na njo lahko sklicujejo, ker resnično ščiti človekove pravice in dostojanstvo !
minnaema
# 28.05.2009 ob 14:36
Ustava RS akuratno ščiti tudi tiste državljane z PLITKO denarnico, torej kakšne spremembe naj bi se dogajale v Ustavi in v katerih členih in ZAKAJ?!
croze
# 28.05.2009 ob 06:51
sedaj pa še nekaj resnega ustavne spremebe samo v smeri ki jih je nakazal dr.bučar prejšni mesec (korist od demokracije bolj enakomerno porazdeliti)nikakor pa ne v smeri desetih zapovedi jj ki vodijo v diktaturo
croze
# 28.05.2009 ob 06:47
ali kdo ve koliko plačuje sds za poste bi povedal sinu naj napiše kaj, mu bi prav prišel kak evrčk v sedanjim krizi
mile77
# 28.05.2009 ob 00:56
aja pa še to.....nekdo je omenil da golubič ne more da nebi omenil janšo ko govori....je bil v studio city je v 12 minutnem nastopu janšo omenil 13x in še velikokrat besedo on hahahaha
mile77
# 28.05.2009 ob 00:49
kgb kar tako naprej .... svoje obraze že kažete v svoji pravi podobi

zanimivo je da je zelo malo pristašev levice komentira ta članek....tako kot članek o nlb in miljonski pogodbi....še nedavno so krivili prejšnjo koalicijo zdaj ko je prišla pa pogodba na dan pa jih nič več ne slišim

samo na patrijo čakam da se razreši ker me res zanima konec hahahaha
sgll
# 28.05.2009 ob 00:48
51. neo321 (28. maj 2009 ob 00:13)

jasno da so bedniki, to so že nič kolikokrat pokazali. Prav smilijo se mi tisti njihovi pravi intelektualci, ki jih podpirajo še iz Drnovškovega časa in predvsem zaradi načelnosti, kar je španska vas za njihove vodilne predstavnike in jurišnike reda: eh kaj bi našteval, sej vsi vemo kdo so...
neo321
# 28.05.2009 ob 00:13
HA HA HA ... to je pa res prava burleska v Slovenski politiki! A ni približno teden ali 14 dni, kar je Janša predlagal ustavne spremembe pa so ga vsi levaki pošpukali do konca!

Dajte novinarji zapisati oz. zavrteti njihovo izjave po tem ko je JJ predlagal ustavne spremembe in sedaj ko jih je predlagal Turk.

Pa ti so čisti kreteni, bedniki! Sploh jim ni mar, kaj kdo predlaga, samo da je njihov, pol pa vsi kimajo, hvalijo, kak je to fajn in dobro.

Levaki - pravi bedniki ste!
R2D2
# 27.05.2009 ob 23:57
@48. trihermes

Ni važno kaj je o meni povedal ampak tisto kar je rekel o tvojem "idolu" in po tvojem okusu bi bil pokojni Janez Rugel dr.med. sklepam ?

I rest my case !
klovn
# 27.05.2009 ob 23:20
Sedaj se vidi dvoličnost koalicije. Zdaj ko je Turk predlagal KGB samo kima in ne zliva gnojnice ... TRAGIKOMIČNO!!!
trihermes
# 27.05.2009 ob 18:53
47. R2D2 (27. maj 2009 ob 18:25)

Mojca111

JJ-ov boj za oblast je vse prej kot čist in pa tudi njegova demokracija je avtokracija in neoliberalizem .
No o romih ima pa tudi svoje mnenje če ni bili tisto preganjanje okoli pod njegovo oblastjo stvar komunistov ...

Je Dr.Zihrl lepo povedal in se tudi strinjam z njim !!!

In kaj je Dr.Zihrl lepo povedal o TEBI da se strinjaš z njim???

Zame je ta dr. en navadn mazač, ampak če o tebi govori "lepe" stvari mu pa kr verjemi tako kot bi verjel vsakemu, ki bi ti rekel "ti si ĐŽEK"

:-
R2D2
# 27.05.2009 ob 18:25
Mojca111

JJ-ov boj za oblast je vse prej kot čist in pa tudi njegova demokracija je avtokracija in neoliberalizem .
No o romih ima pa tudi svoje mnenje če ni bili tisto preganjanje okoli pod njegovo oblastjo stvar komunistov ...

Je Dr.Zihrl lepo povedal in se tudi strinjam z njim !!!
sgll
# 27.05.2009 ob 18:24
Danilo ti si car!! :)
saviola
# 27.05.2009 ob 18:16
hahahahahahha
Afera Patria je čist izmišljena ja... Norci :D
mojca111
# 27.05.2009 ob 18:13
R"D", boj za oblast je popolnoma legitimen in cilj vsake stranke je, da pride na oblast. Zakaj pa misliš, da obstajajo politične stranke. Samo Jnaša ne bo prišel na oblast tako podlo, pokvarjeno in preko trupel kot naša levica, ki si izmišlja raznorazne afere Patria, laže po Bruslju, da smo imeli diktaturo, taborišča za rome ter podobno.
R2D2
# 27.05.2009 ob 18:09
Vse se da obrniti v lastno korist če ne pa interpelacije referendume ...
Točno se vidi kako JJ ne prenese ko je zgubil na volitvah (seveda laži in tajkuni so krivi !!!) in delala samo to da bi ponovno prišel na ablast ne glede na to kako !
if
# 27.05.2009 ob 18:07
Janša: "Če bo Slovenija šla po poti institucionalnih sprememb, stvari ne bo treba reševati na ulici."
Odzivi v dneh potem ...

Gantar:"Janša je eden zadnjih marksistov."
Krivic: "Gre le za propagandno govorjenje!"
Koalicija: "Zdaj ni čas za take spremembe!"
SD:"Slovenija trenutno bolj potrebuje premislek o spopadu s finančno in gospodarsko krizo!"
LDS:"Izboljšave učinkovanja države so potrebne, počakajmo na čas blaginje!"
Zares."Upamo, da Slovenija Janši ne bo nasedla!"
Golobičje zamisli Janeza Janše o nujnih desetih spremembah ustave komentiral takole:»Namesto minimalne samokritičnosti in spoznanja, da resnih sprememb ne more biti, ne da bi se spremenila tudi politika, vključno z njimi samimi, se obnašajo kot razvajen otrok, ki je (leta 2004) dobil dolgo želeno igračo (prvo republiko), se z njo postavljal, ni pa je znal sestaviti in uporabljati. Zato se je je naveličal, je ne mara več in hoče novo, drugo (republiko). Bolezen, zaradi katere so izgubili zaupanje ljudi in volitve, želijo ‘pozdraviti’ s še močnejšo okužbo. Njihova reakcija na realnost je infantilna."
DeSUS: "Naša prva republika je dovolj uspešna."

Minilo je nekaj dni, Türk je 27.maja 2009 potrdil potrebo po spremembi ustave z izjavo:
"Janša, ki je sprožil polemike zaradi predloga ustavnih sprememb, si zasluži pozornost."

In potem ...
Kresal:"Cenim Türkova prizadevanja. V LDS smo pripravljeni sodelovati v procesu razprave o ustavnih spremembah med predstavniki stroke, civilne družbe in politike, podati svoje ocene glede določb, ki bi bile po našem mnenju primerne za resno razpravo o spremembah!"
Gantar: "Pobuda predsednika Türka koristna."
Erjavec: "Pobuda Danila Türka pozitivna".

Izjave politikov, Janševih nasprotnikov, sodijo v rubriko Brez komentarja!
mojca111
# 27.05.2009 ob 17:43
feliksŽ, kaj ko bi si ti, da se ne boš še naprej blamiral, prvič prebral govor in predloge sprememb, ki jih je Janša podal, nato pa komentiral.
Potem pa prosim argumentiraj tiste svoje interpretacije "o vzemi in pusti" ter podobne zlonamerne in spreobrnjene besede.

Kot Berluscconi in Putin pa se obnašajo na levi, kar je očitno v tem primeru, saj vse spluvajo in medijsko napadejo nekoga, ki nekaj predlaga in ni "naš". Ko "naš" predlaga nekaj podobnega, pa je to psrejeto z odobravanjem. Neverjento kako so v preverzni v svoji dvoličnosti.
mojca111
# 27.05.2009 ob 17:36
rush1, ne vem zakaj delaš iz tega problem kdaj so bili predlogi za ustavo podani. Kje je tu problem?!
Aja rush1 torej tudi naš predsednik države neti ogenj med našo bogo koalicijo?
feliksŽ
# 27.05.2009 ob 17:32
"Deset ustavnih sprememb za t. i. drugo republiko bo pripravila skupina strokovnjakov, stranka pa jih bo predlagala, ko bo imela po Janševih besedah dovolj podpore v parlamentu."......na koga je mislil tukaj??? na NSi, SLS, SNS....na stranke, ki jih je skoraj politično izbrisal.... al na levico polno komunistov??

JJ ima isto politično arogaco kot Berlusconi, Putin in Sanader, kjer vlada pravilo vzemi ali pusti....

lp
rush1
# 27.05.2009 ob 17:30
mojca111
Potem pa mi razloži, zakaj jih Janša ni predlagal že v svojem mandatu, ko je imel dosti dosti več možnosti, da bi jih uresničil. Pa ne zdaj tu govoriti o neki krizi, ker se večina predlaganih sprememb krize sploh ne dotika.
haldol
# 27.05.2009 ob 17:15
No levičarji, gremo v napad,JJ, ups, Turk je predlagal ustavne spremembe.
A turčin malo kopira JJ?
mojca111
# 27.05.2009 ob 17:07
jeremias, tega ne boš dočakal.
Sydelle
# 27.05.2009 ob 17:07
Jaz sem se iskreno nasmejala ob branju tegale prispevka :D Kakšno kajlo jim je zabil Türk ... je pa seveda žalostno, da je državni vrh tako smešen ... kot bi gledal telenovelo.

31. jeremias
+1 glede (večine) novinarjev
mojca111
# 27.05.2009 ob 17:05
Aja rush1, čakam da izjaviš, da grdi predsednik države tako kot Janša neti požar med bogo koalicijo.
mojca111
# 27.05.2009 ob 17:04
rush1, ustavne spremembe lahko Janša ali kdorkoli predlaga kadarkoli. In ja, to je še ena dvoličnost. Če Janša predlaga spremembe je to netenje požara v kolaiciji, če pa kdo drug je pa to dobrodošel predlog, ki ga naenkrat vsi hvalijo.
Še dobro, da ima ta koalicija Janšo, kajti samo sovražnost do Janše jih združuje in nič drugega.
rush1
# 27.05.2009 ob 16:59
mojca111
Janša je bil zdaj 4 leta na oblasti pa ni bilo o teh spremembah ne duha ne sluha. In če pogledamo, da bi s podporo SNS-a imel že skoraj 2/3 podporo bi jih komot predlagal v svojem mandatu, kot je tudi Pukšič omenil. Dejstvo je, da je Janša hotel le zanetiti novi požar v koaliciji. Da se razume, jaz te spremembe povsem podpiram, vendar sem mnenja, da je tu šlo za čisto demagogijo Janše.
jeremias
# 27.05.2009 ob 16:59
Že čakam kako bodo naši vrli, neodvisni in nasploh vrhunski novinarji začeli spraševati in vrteti Gantarja, Turka, Golobiča kako to, da ko je Janša predlagal je blo zanič, po nekaj tednih pa je zelo v redu... Ja, saj vem. Malo bodo podrezali potem pa kimali njihovim izgovorom kot da je to vrhunec logike in modrosti... bedno
modri7
# 27.05.2009 ob 16:44
felixŽ...še en levi cepec...prvo si preberi potem komentiraj...
mojca111
# 27.05.2009 ob 16:37
felixŽ:"če se ne motim je JJ govoril, da SDS 2012 zmagal na volitvah z 2/3 poslancev v parlamentu.....tako da bo naredil ustavne spremembe!!"

Kdaj pa je to Janša rekel? Si sploh prebral Janševe predloge?!
davids
# 27.05.2009 ob 16:35
se kar strinjam z mojco111
mojca111
# 27.05.2009 ob 16:35
"Kresal: Cenimo Türkova prizadevanja"

Kako hitro spreminjamo stališča. Ko je spremembe predlagal Janša, pa je dejala, da ne potrebujemo ustavnih sprememb.
Zares je levica sila predrzna s svojo hinavščino in spreminjanjem stališč.
Alchemist
# 27.05.2009 ob 16:27
Mislim da imamo sedaj dosti hujše probleme kot pa spreminjanje ustave.
mihas
# 27.05.2009 ob 16:26
Ne vem kaj se je JJ zameril Golobiču, a ni javnega nastopa, da nebi saj dva krat pljunil nanj. Pa tema sploh ni pomembna. Verjetno se temu tudi pri vremenu nebi mogel izogniti. Golobič je dejansko janšofobičen. Na žalost je to vse kar ima za pokazat ob svojih stalnih domislicah, kot so:premišljeno, vključujoče, evropsko civilizacijsko, strkovno razpravo...Včasih dvomi, če ve, kaj bi rad povedal.
PONOS
# 27.05.2009 ob 16:15
Temeljna ustavna listina o samostojnosti in neodvisnosti Republike Slovenije!!!
II.
Državne meje Republike Slovenije so mednarodno priznane državne meje dosedanje SFRJ z Republiko Avstrijo, z Republiko Italijo in Republiko Madžarsko v delu, v katerem te države mejijo na Republiko Slovenijo, ter meja med Republiko Slovenijo in Republiko Hrvatsko v okviru dosedanje SFRJ.

Kje pa vas čevelj žuli??
Mogoče je treba TUL spremeniti tako kot pomorski zakonik hehe-
luigi111
# 27.05.2009 ob 16:09
Ja,ja,...le kdo bo volil še enkrat te bizgece,...??? Mogoče še nekateri bizgeci,...
feliksŽ
# 27.05.2009 ob 16:09
če se ne motim je JJ govoril, da SDS 2012 zmagal na volitvah z 2/3 poslancev v parlamentu.....tako da bo naredil ustavne spremembe!!! kar je velika razlika, kot je to danes Turk predlagal.....

lp
il Sloveno
# 27.05.2009 ob 16:09
Alo, kaj ste tako naivni. Seveda so se sedaj levicarji zbudili, ko jim je koncno potegnilo, kaj je JJ imel v mislih.

Ampak, da se ne bomo razumeli narobe. Oni so z mislimi vse prej kot pa na poti, ki bi bila za vse drzavljane dobra. Ce bodo oni spremenili ustavo jo bodo tako, da bodo svoje posrane riti zascitili, kot kocevske medvede!

Nad Tuerkovo glavo pa ze vidim male hudicke, ki studirajo, kako bi stvari zvozili, da bi bili drzvaljani nategnjeni oni pa zasciteni.
franzz
# 27.05.2009 ob 16:04
pinokioc[/franzz, morda je neumestno, ampak rdeči predsednik? Potemtakem se imaš ti za črnuha ali pa ta belga? Lahko si malce bolj spoštljiv, seveda imaš pravico govorit kar češ, vendar se ne smeš potem jeziti, če te kdo označi za fašista ali morda pedofila z nacističnim ozadjem. Ne bit hud, lahko si pa bolj kulturen, živimo v državi in ne v kletki ali pa v filmu.

Kaj je pa narobe z ne spoštljivostjo o rdečem predsedniku? A je on spoštljiv do drugače mislečih državljanih. Ni !!! Žal. In zakaj bi naj bil jaz do njega, čeprav v tem ne vidim ( rdeči predsednik ) nič žaljivega. Ali pač? Zaradi rdeče barve? Ne dolgo nazaj so se s tem ( rdeči, pa komunizem ), hvalili, bili so ponosni, da kršijo človekove pravice, tako kot jih še dan danes. Kaj pa imenovanje Musarjeve. Je higiensko? Ženska ne dovoli preiskave na službenih diskih, javno je govorila o prisluhih med Janšo in Sanaderjem. ( Mednarodna afera ). On ji pa brez sramu dodeli še en mandat. Kdo sedaj po tvojem koga žali?
SloMaster
# 27.05.2009 ob 16:03
1. @mojca111 - zelo dober si povedala. Prosim preberite prvi komentar.

Bravo Janša - vedno dela v dobrobit Slovencev in Slovenije.
.
modri7
# 27.05.2009 ob 16:03
Heh...janša je mel prav...najprej so ga vsi blatili zdaj pa so kar naenkrat vsi za...pa še naj kdo reče da imamo koga sposobnejšega v naši državi od jan+še:)...golobič, gantar in drugi ritolizniki pa so pokazali svoj pravi obraz
pozitiva
# 27.05.2009 ob 15:59
@pinokioc
Turk je delal (prav tako kot Kučan) za komunistično partijo! Torej je rdeč in pika. Ne odpiraj ponovno tega diskurza. Saj vsi vemo kako in kaj je s tem. (že čakam na naval postov, ki bodo peli, da je JJ bil v partiji... sam butci bodo to napisal)

Če spremembo ustave predlaga JJ je fašist, klerikalc, podlež, ustvarja II republiko... Tega ne potrebujemo, je odveč in lahko vse zavrnemo.

Če identične predloge poda Turk je pa vse ok, celo zaželjeno! Pa gre v vsebinskem smislu za identično stvar! :) Politične farse za zaplanjkane ovčke.

Če pred globalčom ubijejo 20 letnega poba, se takoj pojavi Interpelacija zoper ministra Mateja.

Če pa ubijejo pri Roxlyju odvetnika, se pa Kresalove še ne vpraša ne, kaj se je zgodilo... Ampak ja... mediji so itaq neodvisni.

Pred volitvami na POP TV, ravno v tednu, ko so sporočili, da je SDS pred SD po javnomnenjskih poizvedbah, že imamo Patrika Vlačiča, ki z Juretom in Ladotom pleše striptiz... Žalostno.

Mah brez veze. Upanje ostaja, da narod ni tolk neumen, da bi tele bizgece še enkrat volil!
potamošer
# 27.05.2009 ob 15:59
12. pinokioc (27. maj 2009 ob 15:43)

Ne, da je rdeč, je tudi zelen, ta naš polpredsednik, ki je pred izvolitvijo govoril povsem drugače, kot zdaj. Ali je to "pokončna " drža, če isto pismo vtakneš v drugo koverto in ga pošlješ naprej?
pinokioc
# 27.05.2009 ob 15:52
atomsk, blatenja ni nič več kakor njegovo blatenje vseh ostalih. Lahko je srečen, ker se mu s tem lahko samo dviga... podpora in prepoznavnost.
Tako je stari moj v politiki, en druzga se meče v drek.. Ni treba prikazovat stvari tako, kakor da je on edini bogi pošten slovenc, ki se bori za položnice vseh upokojencev in da ga komunisti drkajo že od 60. let naprej... Druga stran to vidi drugače. On ne meče polen pod noge? Je on pozitivna osebnost? Je on za narod in ne za kapital?? Je on za cerkev? Je on za komuniste? Bo on povlekel državo iz krize? Bo on dal slovencem moralne vrednote? NAS BO ON POVEZAL MED SEBOJ????
To se vprašaj!
mojca111
# 27.05.2009 ob 15:49
Glej ga Gantarja pokvarjenega hinavca. Pa vendarle ne misli, da imamo ljudje kratek psomin. Kaj je že Ganatr dejal ob predlaganih Janševih spremembah? Da je Janša zadnji marksist in deformist.
Zdaj pa kar naenkrat podpira taiste pobude po ustavnih spremembah. Glavno, da ji hne predlaga grdi grdi Janša.
endvatrilovi
# 27.05.2009 ob 15:44
Zanimivo kako je JJ rekel, da ni presenečen ko so ga ob predlogih zelo agresivno napadli...
In kako bodo čez čas te njegove "neumestne in neprimerne" predloge celo podprli...
pinokioc
# 27.05.2009 ob 15:43
franzz, morda je neumestno, ampak rdeči predsednik? Potemtakem se imaš ti za črnuha ali pa ta belga? Lahko si malce bolj spoštljiv, seveda imaš pravico govorit kar češ, vendar se ne smeš potem jeziti, če te kdo označi za fašista ali morda pedofila z nacističnim ozadjem. Ne bit hud, lahko si pa bolj kulturen, živimo v državi in ne v kletki ali pa v filmu.
fuksel
# 27.05.2009 ob 15:41
važn, da je janša bolan...:)
kralj matjaž
# 27.05.2009 ob 15:31
Kot sem rekel, potrebuješ samo idejo vizijo. Potem pa se stvari začnejo same od sebe odvijati. To je vrlina velikih.
Atomsk
# 27.05.2009 ob 15:10
Jelinčič bi srčno rad osebno mešal štrene v sodstvu.

Drugače se pa strinjam z mojco111, da gre pri slovenski levici in njihovem omenjanju Janeza Janše za neverjetno hipokrizijo. Predvsem imam tukaj v mislih Kresalovo in Golobiča, ki sta takorekoč doktorirala iz blatenja Janeza Janše. Pahor je tu sicer majčkena izjema, vendar mu konec koncev nikoli ni bilo potrebno kritizirati, ker je tako ali tako vse umazano delo opravila prej omenjena dvojica.

Koliko je bilo do sedaj že kadrovskih zamenjav? Koliko podaljšanj tajkunskih kreditov so že odobrili (odstop Veselinoviča je bil pesek v oči, ker je bil še najmanj kriv)? Spomnim se izjave Lukšiča izpred parih tednov, ko je bilo govora o tem, da bi bilo potrebno uvesti vsaj simbolično plačilo za šolske malice (s čimer se sicer strinjam), ker sedaj veliko hrane konča v smeteh. Ko je nekaj podobnega izjavil Janez Janša so imeli v takratni opoziciji pravi športni dan, ko so tekmovali, kdo bo takratnega premiera bolj očrnil.
franzz
# 27.05.2009 ob 14:49
Kaj pa bo predlagal rdeči predsednik? Da bo imel on, kot predsednik več vpliva na parlament ( že sedaj si ga jemlje preveč, kot mu pripada ).
Mogoče, da bo izbral mandatarja,pa četudi ne bo imel večine, da bo lahko razpustil parlament, če bi bil na oblasti nekdo, ki ni iz partije, da je v medijih potrebno poveličevat povojne poboje in obsoditi vsakega, ki misli drugače in temu podobno.
mojca111
# 27.05.2009 ob 14:44
Ne ga srat, Golobič se kar naenkrat strinja s pobudo o spremembi ustave, ampak le če jih predlaga nekdo, ki je Nejanša in je to predlagal "naš". In potem, da zahecnik moralizira o evropskosti in civiliziranosti.
Mimogrede Golobič kako pa kaj Ministrstvo za visokošolstvo in tehnologijo. Si po šestih mesecih že ugotovil, da treba kaj delati na ministrstvu. Do sedaj še nisem zasledila, da bi dejal kakšno izjavo na temo ministrstva, ki ga bojda vodiš. Po moje je Golobič najslabši in najbolj nesposoben minister v zgodovini, saj po 6 mesecih še ni niti ugotovil, da je minister za visokošolstvo in znanost ter, da ni premier. Ali pa gre morebiti preveč časa za iskanje posla svojim bivšim delodajalcem na Ultri.
PostScriptum
# 27.05.2009 ob 14:39
Ta država potrebuje pravo "sredino", ne pa socialnih demokratov, ki ne vedo kaj je sociala, da se o demokraciji niti ne pogovarjamo.
V_n_u_k
# 27.05.2009 ob 14:36
Kako so sedaj ljubosumni , da je Janša in SDS prva dala predloge za spremembo ustave .Predsednik države si je očitno vzel nekaj časa in dobro preštudiral ,kaj je dobro za Slovenijo.Zanimivo ,da se g, Erjavec ( kandidat za EU poslanca ) ne zavzema za spremembo ustave . Rabili bi tudi naziv II REPUBLIKA ! Hribarjeva in g, Bučar se pa naj raje politično upokojita .Njune zamisli niso za današnji čas !
johanbank
# 27.05.2009 ob 14:34
Pa še prav ima. Mojca ne se sekirat, če te napadjo ljudje, so pač svoje sorte in ogledalo samega sebe.
PostScriptum
# 27.05.2009 ob 14:31
Mojca kaj si pa ti danes tako huda? :)
mojca111
# 27.05.2009 ob 14:30
Kar se tiče pa ustavnega sodišča je nujno potrebno uvesti (spremeniti ustavo), da je potrebna 2/3 podpora parlamenta pri imenovanju novih ustavnih sodnikov, tako ne bo več moč US politizirati in ne bo več moč nastavljati sodnike, ki so prišli direktno iz politike oz. direktno iz poslanskih klopi ala Ribičič mlajši.
Prav tako je čudno, da je potrebno za podporo varuha človekovih pravic 2/3 podpora, za ustavnega sodnika pa "zgolj" navadna večina. Pa ne, da bi podcenjevala funkcijo varuha, vendar se mi zdi US pomembnejša institucija.
mojca111
# 27.05.2009 ob 14:27
Kaj bodo tudi sedaj predsednika države napadli kot Janšo, ki je predlagal ustavne spremembe, da je psihopat, fašist in, da uvaja totalitarizem. Ne, seveda ne! Zdaj je to predlagal "naš" Türk in to ni nič narobe. To bodo dobri predlogi. Narobe je, če bi to predlagal grdi grdi Janša. No, kje je sedaj metuzalem Bučar, pa Hribarjeva levičarska jurišnica in aktivistka, ki začne kričati fašizem ob vsaki omembi besede na J.
Kazalo