V NSi-ju so spremembo, ki je bila v procesu sprejemanja v DZ-ju dopolnjena z nekaterimi vladnimi dopolnili, predlagali, da bi lahko vozniki na avtocesti ali hitri cesti tako ustvarili dovolj širok in varen reševalni pas za prihod intervencijskih vozil. Foto: Bobo
V NSi-ju so spremembo, ki je bila v procesu sprejemanja v DZ-ju dopolnjena z nekaterimi vladnimi dopolnili, predlagali, da bi lahko vozniki na avtocesti ali hitri cesti tako ustvarili dovolj širok in varen reševalni pas za prihod intervencijskih vozil. Foto: Bobo

Sprememba, ki jo je DZ na predlog NSi-ja soglasno sprejel 20. septembra, določa, da morajo vozniki v primeru ustavljanja ali zastoja prometa na avtocesti in hitri cesti z dvema ali več prometnimi pasovi za vožnjo v eno smer vzpostaviti reševalni pas, ki je dovolj širok za varno vožnjo intervencijskih vozil.

Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na skrajnem levem prometnem pasu, se morajo razvrstiti čim bolj levo, po potrebi tudi čez robno črto smernega vozišča. Vozila, ki se ustavljajo ali stojijo na drugih prometnih pasovih, pa se morajo razvrstiti čim bolj desno, po potrebi tudi čez robno črto smernega vozišča, kar vključuje tudi odstavni pas. Razvrščanja čez robno črto pa do zdaj omenjeni zakon ni omogočal.

Ureditev razvrščanja ob nesrečah na avtocestah
Ureditev razvrščanja ob nesrečah na avtocestah