Slovenija

Poudarki

  • Odprl se bo še zadnji, 48-urni rok
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4.1 od 37 glasov Ocenite to novico!
Janko Veber
Janko Veber, nepovezani poslanec, ki se je sam ponudil za ta položaj, je v 14-dnevnem roku zbral podporo petih poslancev, vendar ni želel razkriti, katerih. Foto: BoBo
VIDEO
Rok za mandatarja se izteka

Dodaj v

Vebru za vložitev kandidature za mandatarja zmanjkalo pet poslanskih podpisov

Po odstopu premierja Mira Cerarja
10. april 2018 ob 07:23,
zadnji poseg: 10. april 2018 ob 18:05
Ljubljana - MMC RTV SLO, STA

Izteka se 14-dnevni rok, v katerem bi lahko kandidata za mandatarja za sestavo vlade predlagali poslanci, a kot kaže, takšnega predloga ne bo. Idejo o vložitvi kandidature je opustil tudi nepovezani poslanec Janko Veber, ki je zbral pet poslanskih podpisov, potreboval pa bi jih najmanj deset.

Predsednik republike Borut Pahor se je po odstopu predsednika vlade Mira Cerarja in po posvetu z vodji poslanskih skupin odločil, da ne bo predlagal kandidata za novega mandatarja. O tem je konec marca obvestil DZ in tako skrajšal 30-dnevni rok, ki ga je imel za predlaganje kandidata.

S seznanitvijo s to Pahorjevo odločitvijo v DZ-ju je začel teči 14-dnevni rok, v katerem bi lahko mandatarskega kandidata predlagale poslanske skupine ali najmanj deset poslancev. Ker kandidata očitno ni, se bo v sredo na izredni seji DZ-ja s tem seznanil in tako bo začel teči še 48-urni rok, v katerem se lahko DZ odloči še za tretji poskus. Če tudi takrat kandidata ne bo, se bo DZ s tem seznanil na izredni seji v petek, Pahor pa bo v soboto razpustil parlament in razpisal predčasne volitve.

Tako je pričakovati predčasne volitve, ki pa ne bodo veliko prej, kot bi bile redne. Po Pahorjevih besedah sta za predčasne volitve mogoča dva datuma: 27. maj in 3. junij.

Veber: Prevladali so strankarski interesi
Janko Veber
, nepovezani poslanec, ki se je sam ponudil za ta položaj, je v 14-dnevnem roku zbral podporo petih poslancev, vendar ni želel razkriti, katerih. Veber obžaluje, da se poleg njega in še štirih poslancev, s katerimi je bil dogovorjen, drugi niso odločili prispevati podpisa za vložitev kandidature za mandatarja. "Očitno so v tem obdobju zopet prevladali strankarski interesi pred blaginjo ljudi in države," ugotavlja Veber.

Prepričan je, da Slovenija potrebuje predsednika vlade s polnimi pooblastili. Najmanj štirimesečno obdobje je namreč po njegovem mnenju predolgo za to, da bi vlada opravljala le tekoče posle. Veber je sicer od Cerarja pričakoval, da bo odgovorno poskušal končati mandat. Če se ni strinjal z nekaterimi odločitvami, bi lahko po njegovem mnenju vezal tudi zaupnico na določene predloge ali denimo pogajanja s sindikati.

"Nič od tega se ni zgodilo, očitno je prevladoval ozek strankarski interes. Interes stranke je postavil pred interese ljudi in države," je ocenil Veber. Ob tem je bil kritičen do dela Cerarjeve vlade in spomnil na prodajo nekaterih podjetij v državni lasti.

Al. Ma., Sa. J.
Prijavi napako
Komentarji
veza
# 10.04.2018 ob 07:35
Gnilobo iz parlamenta je treba počistiti, temeljito.
Katalonec
# 10.04.2018 ob 08:11
Kje se prijavim? Sicer nisem tako govorno sposoben kot naši politiki, ampak angleško govorim in pišem dobro. Obleke in kravate mi lepo stojijo in zelo rad pijem kavice za 0,40 EUR in jem kosila za 2,5 EUR. Če v svojem mandatu nič ne naredim, potem sem naredil več, kot vsi do sedaj.
urle
# 10.04.2018 ob 07:42
Spraznt Šubičevo v nulo , na NOVO napolnit in določit max. 2 mandata!
k.u.j.o.
# 10.04.2018 ob 18:35
Ni nam pomoči, čakajo nas volitve, kjer zmagovalna stranka ne bo presegla 20%. In spet bo Erjavec vmes in spet ne bo nič dobrega.

Res smo NO FUTURE država ..
SamoRes
# 10.04.2018 ob 08:08
Največja napaka je že storjena. Izvolili ste Pahorja, tega se ne da popravit.
Druga napaka je ta, da v Sloveniji nimamo desnice, tisto kar se za njo izdaja je daleč od standardov neke moderne politike. Zdrahe, krediti iz Republike Srbske, radikalna drža, podložnost Zahodu..
Tako namesto da bi desnica sama odstranila vodstvo, ki jo vedno znova vodi v poraz, potem vsi drugi volijo antijanšo in zmagujejo razni smc.
Tretja napaka je, da levica ne voli prave levice, voli se neko neoliberalno sredino, ki skrbi za višji sloj in kopičenje dobička v žepih že tako bogatih.
viisaus
# 10.04.2018 ob 08:25
apache666/// aha a združena levica...a res?? vatovec je včeraj javno rekel,,ko so imeli sejo o nlb in hrvaški,,da v nasprotju z vsemi ostalimi,se levica zavzema za takojšnje izplačilo hrvaški 430.000.000 eu,, da to hrvatom pripada in podobne neumnosti,,,,, jaz bi rekel,,, čisto vsi so lahko,samo levica ne.....
tomive
# 10.04.2018 ob 19:04
Ma dost je tega SDja pa njihovih nešteto satelitov! Pejte že na smetišče zgodovine! Povsod ste, v vseh luknjah državne in javne uprave! Vse ste uničili!
sagoza
# 10.04.2018 ob 19:14
zadnjih 5 minut vebra
Nadja92
# 10.04.2018 ob 10:02
Janez pa spet joka po twitterju. Ne vem, kako ne dojame, da ta takitka ne deluje. Namesto, da donacije zapravljajo za številne "komunikacijske guruje" naj raje dejansko najdejo nekoga, ki bi mal vrvico zategnu, ko on dobi kako takšno briljantno idejo.
bistri08
# 10.04.2018 ob 08:26
V Sloveniji so vsi ti postopki predolgi. Če je odstopil mandatar in odstop predložil državnemu zboru, bi se morale hitreje razpisati nove volitve, ne pa da je od odstopa do novega imenovanja tudi pol leta.
Tudi po končanih volitvah na volilni dan, bi moral mandatar biti v nekaj dneh s svojo ekipo operativen, pri nas pa se vleče tudi več mesecev.
Branko3
# 10.04.2018 ob 19:02
Če misli, da mu bodo takšni manevri prinesli točke, se prekeleto moti. Vsaj upam. Mislim, da se je nemorala tako zavlekla v naše poslance, da sploh ne ločijo več morala- nemorala. Oziroma jim je vseeno, vedno se skrijejo pod pojmom "zakoinitost", ki seveda niti slučajno ne pokriva pojma "morala".
stadion
# 10.04.2018 ob 18:52
Komedijant. Hotel se en mesec poslanske place z namenom da se zajebava in drzi drzavo v taksnem stanju brez parlamenta in brez polnih pooblastil vlade, zaradi njegovih dodatnih 5 6 jurjov bruto place za dodaten mesec hecanja.
Mimobeznik
# 10.04.2018 ob 19:28
Kateri komedijanti so mu sploh dali podpise, če jih je zbral 6 in iz katerih strank so? Sramota, kaj se gredo.
odzajcatč
# 10.04.2018 ob 20:27
..vebr je s to potezo prekosil erjauca.....
Applecore
# 10.04.2018 ob 07:51
Pahor bi lahko že tri tedne nazaj lepo razpisal redne volitve za 3. junij in bi bil mir, vsi bi že davno vedeli ta datum, ne pa da se sedaj preserava in čaka na tega kandidata za mandatarja, ki ga tik pred koncem mandata res nima smisla predlagati. Na koncu bomo namreč te volitve ravno tako 3. junija, le za datum bomo izvedeli en mesec kasneje. Pahor zato od mene dobi zelo negativno oceno za svoje cincanje.
samogledam
# 10.04.2018 ob 15:43
med tem ko strokovna komisija poroča vse nepravilnosti v gospodarskih projektih v DZ je ta prazen...no jaz bi vsem poslancem za današnji dan znižal plačo zaradi odsotnosi iz delovnega mesta ! in ti politiki državljanom zatrjujejo da so primerni za nadaljne volitve ?!
MZ
# 10.04.2018 ob 08:33
Ne vem, kje je finta - saj ima praktično vsak sistem vodenja neko matriko nadomeščanja, kjer je jasno določeno, kdo prevzame določeno funkcijo, če je nosilec funkcije iz kakršnega koli razloga ne more opravljati. Torej bi moral prenos funkcije trajati maksimalno en teden in ne nekaj mesecev.

Sicer pa...Belgija je bila pred nekaj leti več kot 500 dni brez vlade (ne le brez mandatarja), pa se država ni ustavila.
Lekadol
# 10.04.2018 ob 19:10
Še enkrat in tisočkrat-niso in niste vredni..
janez_2000
# 10.04.2018 ob 18:32
Poslanci ste pa res nesramni, lahko bi Vebru dovolili, da se en mesec v peskovniku igra!
Homer.
# 10.04.2018 ob 18:16
@jani15
# 10.04.2018 ob 07:44
Pa brez Desusa Sd in Sds ter Smc in Levice
---------------------------
O tem ne boš odločal ti, temveč volivci!
anze35
# 10.04.2018 ob 12:59
Volitve ne bi bil noben problem razpisati čez en teden. Problem je v raznih SDS in podobnih, ki bi ob morebitnem porazu na volitvah, izpodbijali le-te z razlogom, da niso bili vsi zakonski roki upoštevani. Predvsem zato mora sedaj Pahor upoštevati vse možne roke in opcije, ki so zakonsko na voljo.
PodrepnikPolde
# 10.04.2018 ob 12:45
SamoRes
"Največja napaka je že storjena. Izvolili ste Pahorja, tega se ne da popravit.
Druga napaka je ta, da v Sloveniji nimamo desnice, tisto kar se za njo izdaja je daleč od standardov neke moderne politike. Zdrahe, krediti iz Republike Srbske, radikalna drža, podložnost Zahodu..
Tako namesto da bi desnica sama odstranila vodstvo, ki jo vedno znova vodi v poraz, potem vsi drugi volijo antijanšo in zmagujejo razni smc.
Tretja napaka je, da levica ne voli prave levice, voli se neko neoliberalno sredino, ki skrbi za višji sloj in kopičenje dobička v žepih že tako bogatih."

Vse lepo in prav, najpomembnejše pa seveda pozabiš napisati. Največja napaka so tisti, ki se ne udeležujejo volitev. Dokler bo prepričanje podobno, kakor je, dejansko ni objektivnega stanja na političnem parketu. V Sloveniji sta levica in desnica po vseh definicijah, ki veljajo za normalne demokracije pač ravno na nasprotnih straneh. In ne vem, zakaj levičarje tako skrbi desnica. Zate seveda ni težko ugotoviti, da si zelo zmedena oseba, ki se znaš podkracati pod vsakim prispevkom, seveda z nalogo in prioriteto, da svinjaš po desni opciji. In ker je tukaj veliko napetežev, ki razmišljajo podobno kakor ti, mi je kristalno jasno, kako trpite zaradi neuspehov, ki jih dosega levica.
divacvlade
# 10.04.2018 ob 07:58
Brez poslancev bi prihrnil ogromno denarja
itoh
# 10.04.2018 ob 21:34
Ali res potrebujemo 90 poslancev, da vodi 2 mil. državljanov. New York ima 8,5 miljona populacije, pa ima 51 članov. https://en.wikipedia.org/wiki/Government
_of_New_York_City
In jim gre dobro.
taprav gorenc
# 10.04.2018 ob 21:10
Jankec Veber??

A to je tisti ,ko se mu je zmešalo,ko je Ernest Petrič opomnil, ko je katerakoli članica nata napadena je isto kot, da je napadena cela nato !

On pa u luft !!! A zdej nas pa pošiljate v vojno !!!

Tip je za domov pred kavč,sej bo dobil dobro penzijo naj gre !
patriot44x2
# 10.04.2018 ob 19:17
Kera sprevržena politika socialistov pri nas. 5 pred 12 bi pa oni nekega svojega nastavljali. Strah pred volitvami kjer bo levica doživela hud poraz je že prisotna.
resnicar
# 11.04.2018 ob 02:56
Zdruzena levica in pol dolgo nic

Sam pol res ne bo dolg nč. :D
Sorrento
# 10.04.2018 ob 23:34
Veber je pajac.
yoda
# 10.04.2018 ob 22:17
the law
vseeno kakšen strankarski ali predsedniški, samo da volilec dobi takšne voditelje in ministre, ki jih je izvolil. Pa da ima demokratične varovalke.
kobajagi7
# 10.04.2018 ob 21:29
Janko pri drugih so PR3EVLADALI STRANKARSKI interesi, pri tebi pA OSEBNI.... le kdo bi tebe zaposlil, ko nič ne znaš, razen mešat meglo ?
richy
# 10.04.2018 ob 21:10
Pri nas PM odstopi in potem rabimo vsaj pol leta, da imamo vlado. Pol leta pa je država v leru (prostem teku), čeprav včasih niti to ni slabo. Vsaj ni nobenih novih neumnosti.
bogdanec
# 10.04.2018 ob 18:43
potem pa res boljše, da izvedemo volitve malo prej, kot da podaljšamo in na mesto premierja pride nek SD-jevec
yoda
# 10.04.2018 ob 21:44
dokler se ne spremeni volilni sistem, me volitve ne vidijo.
Vsaka stranka, bi morala predstaviti ekipo za ministre. Ko bi stranka dobila madat, bi ta ekipa zasedla ministrska mesta. Ostale stranke te koalicije, bi imele svoje svetovalce v ministerstvih in druga največja stranka podministra. Ostali bi bili opozicija....
Na način: To ekipo imamo, to so naši strokovnjaki, kandidati za ministre. Za njimi stojimo.

Ker zdaj imamo anomalijo, ker recimo Karl pride v koalicijo, ker ga imajo ljudje radi, ga izvolijo, nihce pa ga recimo ne bi rad videl za finančnega ministra in on ravno zaradi političnega kupčkanja to ministerstvo dobi.
mirror
# 10.04.2018 ob 20:32
Veber Janko bi moral vedeti za način delovanja levice in stricev iz ozadja. Po uporabi zavrzi...
oliva
# 10.04.2018 ob 15:06
@urle:
"Spraznt Šubičevo v nulo , na NOVO napolnit in določit max. 2 mandata!"

To bi bila res rešitev.
Samo kdo jo bo izpraznil in kako? ;(
RJSlo
# 10.04.2018 ob 22:03
No ja. Kaj zdaj? Je ZSMS in Antifi zmanjkalo kandidatov?
the law1
# 10.04.2018 ob 21:48
@yoda

dokler se ne spremeni volilni sistem, me volitve ne vidijo.

Točno to. Potrebno je uvesti predsedniški večinski volilni sistem z omejitvijo za 2 mandata za predsednika. To za začetek

Potem pa prehod na direktno demokracijo v stilu Švice.
tupamaross
# 10.04.2018 ob 21:48
Dvomim,da bomo dočakali volitve,saj Američani pošiljajo
letalonosilko Hari Truman in kup drugih vojaških ladij v
Sredozemsko morje, ki se bodo pridružili peti in šesti
Ameriški floti. Rusi so odgovorili, da bodo v primeru
napada na Sirijo, odgovorili z napadom na napadalce...
the law1
# 10.04.2018 ob 21:29
@oliva

Se strinjam.

A lahko prosim bolj opišeš kako misliš glede novega sistema. Tudi jaz sem za nov sistem in me zanima ali misliva enako. Težko verjamem toda bi rad videl
svabo
# 10.04.2018 ob 19:17
Škoda, dodatna debata v parlamentu in iskanje podpore bi prišla zelo prav, da se razčistijo te smešne situacije, ko so vsi načeloma za nekaj hkrati pa nihče nima vizije niti znanja, kaj spremeniti in popraviti. Ta država ne potrebuje novih volitev. Potrebuje nov družbeni dogovor o spremembah demokratičnih institucij in ponoven premislek, delovanja posameznega stebra oblasti. S posebnim poudarkom, kako spremeniti sestavo ustavnega sodišča morda celo ga preimenovati, da le-ta ne bi bil podaljšek izvršne oblasti.
Bolek
# 11.04.2018 ob 16:12
Tisti, ki ste volili Cerarja, ga zdaj najbolj pljuvate in dajete v nič. Tipičen karakter Slovencev. Lahko vas je sram.

Jaz ga nisem volil, pa vseeno mislim, da je svoje delo kar dobro opravljal.

Zdaj pa Cerarjevi volilci na juriš in vsi volite Serpentinška!
AM
# 11.04.2018 ob 06:28
Voda. Podpiram.
AM
# 11.04.2018 ob 06:28
Thermana Law.

Končno se strinjam s teboj. Res potrebujemo predsedniški sistem in predsednika ki ga izvoli večina. Njegova stranka bi morala avtomatično dobiti večino v parlamentu.

Potem imamo samo 1 stranko ki nosi kritiko ali pohvalo za stanje v državi.
Sandalovina
# 10.04.2018 ob 20:08
Viisaus

"apache666/// aha a združena levica...a res?? vatovec je včeraj javno rekel,,ko so imeli sejo o nlb in hrvaški,,da v nasprotju z vsemi ostalimi,se levica zavzema za takojšnje izplačilo hrvaški 430.000.000 eu,, da to hrvatom pripada in podobne neumnosti,,,,, jaz bi rekel,,, čisto vsi so lahko,samo levica ne....."

Verodostojnost komentatorja, ki niti tega ne ve, da g. Vatovec ni član Združene levice, je zelo nizka.
G. Vatovec je rekel, da bo banka morala plačati za prenesene vloge varčevalcev LB. Znezka sploh ni omenil. Koliko mislite, da nas pa bo stalo plenjenje slovenskega premoženja na Hrvaškem in plačilo vseh teh silnih "strokovnjakov", pravnikov domačih in tujih, ustavnih pravnikov, tožb, stroškov sodišč....?In na koncu se glih tako lahko zgodi, da sodišča presodijo v korist varčevalcev
in še to bo treba poravnati, kot se je zgodilo z izbrisanimi.
anny22
# 10.04.2018 ob 19:30
Še kej...naj počaka na nov sklic, če bo dobil dovolj podpore.
RJSlo
# 10.04.2018 ob 17:14
No ja. Moj predlog:

pravnik Milan Kučan - predsednik vlade,
pravnik Janez Zemljarič - minister za zdravstvo,
pravnik Janez Stanovnik - minister za obrambo
pravnik Janez Kocjančič - minister za ostale sektorje.
FDVjevec
# 10.04.2018 ob 21:46
Veber je "living meme". Prav ne zna se nehat smešit
oliva
# 10.04.2018 ob 21:25
@svabo:
"... Ta država ne potrebuje novih volitev. Potrebuje nov družbeni dogovor o spremembah demokratičnih institucij in ponoven premislek, delovanja posameznega stebra oblasti. .."

Se strinjam.
Hmeljar
# 11.04.2018 ob 13:36
Slabši od cerarja bi težko bil !
Partizan Miha
# 10.04.2018 ob 18:27
Pa zakaj niso predlagalai janeza ? Saj vem, škode bi bilo veliko, čeprav bi imel kratek mandat, ampak bi vsaj še enkrat okusil oblast in potem bi dal mogoče mir......
Kazalo