Slovenija

Poudarki

  • Rupel izdal novo knjigo
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3,4 od 28 glasov Ocenite to novico!
Dimitrij Rupel
Dimitrij Rupel: "Mislim, da arbitražnemu sporazumu precej manjka. Mislim, da je treba tistim, ki dobro mislijo, pomagati, da pridemo skupaj do neke politike v zvezi s Hrvaško." Foto: MMC RTV SLO/Ana Svenšek
VIDEO
Rupel se vrača v pisatelj...
VIDEO
Tudi Rupel se strinja z B...
VIDEO
Dimitrij Rupel napisal po...

Dodaj v

Video: Nov kritik arbitražnega sporazuma - Dimitrij Rupel

Rupel na pomoč Cerarju
22. oktober 2009 ob 13:52
Ljubljana - MMC RTV SLO

Medtem ko se v javnosti še vedno pojavljajo ugibanja, kdaj bo premier Borut Pahor obiskal Zagreb, se je o arbitražnem sporazumu negativno izrekel tudi Dimitrij Rupel.

Nekdanji dolgoletni slovenski zunanji minister se strinja z javno izraženimi mnenji Franceta Bučarja in tudi pravnika Mira Cerarja, ki oba opozarjata na to, da je arbitražni sporazum o reševanju meje s Hrvaško slab, dogovarjanje o pogajanjih pa netaktno in brez jasne državne vizije.

Na pomoč Cerarju?
Tudi Rupel pravi, da sporazumu precej manjka. Na vprašanje, ali se bo odzval Cerarjevemu pozivu, da naj se vsi, ki se ne strinjajo s predlaganim sporazumom, opogumijo in to javno povedo, pa je nekdanji diplomat pomenljivo odgovoril, da je treba tistim, ki dobro mislijo, pomagati, da pridemo skupaj do neke politike pri reševanju sporov Hrvaško.

"Na ta način, da nekdo vzame stvar v roke in jo poskuša uresničiti, ne bo šlo. Potrebujemo nacionalno soglasje, saj je to tako pomemben problem, da se je treba brati in združiti," opozarja Rupel.

"Strinjam se s profesorjem Bučarjem, strinjam se tudi s tem, kar sem slišal o mnenju Cerarja. Problemi so resni in potrebujejo malo več pozornosti, kot je bila dana do zdaj."
Dimitrij Rupel o arbitražnem sporazumu


Rupel izdal novo knjigo
Dimitrij Rupel, ki ga zadnje leto ni bilo opaziti v javnosti, je pred kamere znova stopil na predstavitvi svoje nove knjige - romana, z naslovom Predsednik ali Tako, kot je bilo. Povedal je, da se je k pisanju, ki je zanj večja strast kot politika, vrnil pred letom dni, saj ima zdaj več časa. V literaturi se je udejstvoval pred njegovim vstopom v politiko, od izida njegovega zadnjega literarnega dela pa je minilo že skoraj 20 let.

Na predstavitev je prišel tudi Ruplov strankarski vodja in nekdanji predsednik vlade Janez Janša. Po koncu se seveda ni mogel izogniti tudi vprašanjem o preiskavi afere Patria. Več preberite tukaj.

Vabljeni k ogledu spodaj priložene galerije fotoutrinkov s predstavitve knjige.

A. S.
Prijavi napako
Komentarji
SKing
# 26.10.2009 ob 18:34
Rupel UTIHNI enkrat za vedno!!!!!!!

Joj, ko pa tega človeka vidim, da kaj izjavi - takrat mi pa pritisk dvigne. Prosim Dimitrij, piši knjige, bodi na dopustu, uživaj s svojim NEzasluženim kapitalom - samo ne oglašaj se več glede Slovenije. Ne rabimo te več - NIKOLI več!

P.S.: RTV, prosim da ne izbrišete komentarja, ker kritiziram Dimitrija. Hvala.
tanck
# 23.10.2009 ob 20:26
Mislim, da bi v Pahorjevo komisijo moral tudi nekdanji poslanec Hubert Požarnik.
Kluzo
# 23.10.2009 ob 20:25
Rupel je nesposobnež, ampak tu ne gre za leve in desne. Glede na to, kar govori gospod predsednik naše vlade in kaj mu je videri v očeh (ajd, naj bo) imam hudo čudne občutke. Zdaj, ko govori, da riskira svojo politično kariero, se pa res lahko zamislimo. Kaj nas pa briga njegova kariera. Problem bo, ko nas bodo brigale njegove napake, tako s Hrvati, kot z državno blagajno.

Na koncu pa svoje izvajanje zaključi, da še dolga leta ne bomo razumeli dejanja, ki ga očitno namerava storiti, kljub temu, da mu oporekata Cerar in Bučar. Mislim, da je Pahor prepričan, da mu ta dva ne intelčektualno, ne po stroki, nista kos.

Morda pa to ni samo politični problem.
skitnica
# 23.10.2009 ob 16:21
zelo so čudni tisti minusi in plusi,če kritziraš leve dobiš plus,če kritiziraš desne dobiš minus,in naj mi kdo še pove,da je to demokratično .
izo
# 23.10.2009 ob 15:00
ribi, tudi janša je iz itse garniture prilezel, azto je ta farsa s komunajzerji in ne vem vse še čem skrajno smešna oz po svoje za zjokat..
ribi
# 23.10.2009 ob 13:11
Še moj komentar.
Potperam SDS toda Rupla pa ne morem.
Razlogi so predvsem ker za menjal že preveč taborov.Res pa je , da ima stike z vsemi političnimi veljaki v Sloveniji.
Treba je vedet, da 18 let med vodilnimi (politiki) prinese veliko.
izo
# 23.10.2009 ob 11:51
jast, ja kaj si pa pričakoval, če je v upravo rtv-ja spravil svoje ljudi, ki verjetno še zdej delajo štalo. še bolj pristranski se mi pa zdi ta mmc. z tistim oglaševanjem njegovega mitinga resnice (kakšen mesec je svetil baner čez celo stran tukaj gor) al kaj je že imel, so šli čez vsako mejo.
galoper
# 23.10.2009 ob 11:07
Rupel se bo ukvarjal s problemom, ki bi ga moral začeti že v času ko je bil še minister.
croze
# 23.10.2009 ob 10:40
jast123
kmalu bojo tudi tvoj post zbrisali kajti zadel si bistvo javne televizije
jast123
# 23.10.2009 ob 08:24
Še en dokaz, da je RTV SLO ekspozitura SDS , je bila tudi sinočnja reportaža o Ruplu in njegovi knjigi. Običajno so (čeprav redke) takšne stavri objavljene v kulturnem bloku. Vendar so morali to objaviti v osrednjem dnevniku. Sedaj samo še čakam, da bodo prekinili kakšno športno prireditev in objavili intervju v Janšo ali pa Grimsom. Ta RTV res vse bolj postaja strankarska televizija SDS.
martian
# 22.10.2009 ob 20:06
rupel rad izdaja... nove knjige, stare prijatelje...
shadyman
# 22.10.2009 ob 19:35
izo..dober komentar hahaha
BACEK JON
# 22.10.2009 ob 19:22
Sem se že vprašal,kdaj bo pa on podal svoje strokovno mnenje?

Zanimivo,razen redkih izjem,že po številu pozitivnih ali negativnih glasov poleg komentarja brez da bi ga prebral,lahko točno ugotoviš ali komentar prihaja z leve ali iz desne strani!!!!

szajec,objavljaj ga dokler se ga ne naveličajo brisat,razen če si res mal pretiraval.
berkut
# 22.10.2009 ob 18:51
Bolje je cutati i biti smatran budalom,nego progovoriti i otkloniti svaku sumnju (to posebej velja za rupla)
mortir
# 22.10.2009 ob 18:48
ruplovo brisanje riti hrvatom ko je bil zunanji misnister je vsem še znano upam?
Snecer
# 22.10.2009 ob 18:34
Je Rupel videl sporazuma?
Iz neumnega članka je razbrati samo nakladanje, nič konkretnega ne pove. Mene tudi zanima, kaj je narobe s sporazumom, kateri del, torej vsebina.
A6
# 22.10.2009 ob 18:24
Rupel tle predvsem izdaja knjigo. na tisti dve vprasanji je pac povedal svoje mnenje. ni pa sklical tiskovke za to.
sicer pa je nesmiselno govorit o sporazumu, ki ga ne poznamo. Pahor me je sicer prijetno presenetu s sporazumom Pahor - Kosor (ce se bojo Hrvati tega drzali!), hkrati pa je res da ima arbitrezni sporazum veliko kritikov (bucar, cerar, rupel, jansa, celotna opozicija). bomo vidli kaj bo.
V_n_u_k
# 22.10.2009 ob 18:22
Kdaj vam bo vsem jasno ,da se s Hrvati ni mogel dogovoriti niti dr.Drnovšek .Sporazumela se sta z Račanom ampak sabor tega ni ratificiral .Tudi sedaj smo na istem ,ko nas ja Jadranka spet speljala na led .
polarni123
# 22.10.2009 ob 18:09
Če pa gospod Rupel trdi, da je sporazum slab, potem prvič verjamem, da je sporazum dober. Njegovo mnenje je zame popolnoma irelevantno.
szajec
# 22.10.2009 ob 18:09
Kam je izginil moj komentar?
izo
# 22.10.2009 ob 18:06
kaj je na ruplu zimzelenega je samo tista plesen v njegovi betici..
korenjak
# 22.10.2009 ob 17:58
Kot je že lev14 povedal: če se že gremo tehtanje med Pahorjem in Ruplom, potem tehtnica zanesljivo zavisi na Ruplovo stran. Raje pa držim z zimzelenim Ruplom kot z nesposobnim Pahorjem.
gushtr
# 22.10.2009 ob 17:47
Tega mojstra pa ne gre metati v isti koš z Bučarjem in Cerarjem.

Kompetence nekoga, ki je ob podpisu deklaracije v Vilni implicitno označil Nemčijo, Francijo in Rusijo za ''marginalne države'' so vsekakor vprašljive.
Jethros
# 22.10.2009 ob 17:47
Me zanima katero teslo deli minuse v bran temu lisjaku, ki v 15 letih ni porihtal te problematike! Sedaj ko se oglaša iz naslonjača, pa je pameten...najraje bi mu eno noto poslal, da spoka v penzjo, vsaj škode ne more več delati, razen v blagajni!
mobydik
# 22.10.2009 ob 17:27
g. Rupel ima definitivno večje kompetence v zunanji politiki od marsikoga v RS.

vsekakor ima zame njegovo mnenje (sploh, ko je podkrepljeno še z mnenji drugih, manj strankarskih ljudi) večjo težo, kot pa Pahorjevo.

in - Rupel ter Janša in ostali so dokumente videli (kako pa ga je sicer Bučar)!! ne se slepit. politiki majo vse na mizah. pa čeprav kopije, osnutke in ne vem kaj še.
kukalo
# 22.10.2009 ob 17:26
Tak kot je on in vsi tisti iz 91-tih ni so mislili na mejo ampak le na denar na oblazinjenih stolčkih.
buuu
# 22.10.2009 ob 17:22
"Več preberite tukaj."

Kje?
moonylink
# 22.10.2009 ob 17:13
ja tale pajac je pa sporazumu kvečjemu dodal kredibilnost s svojo bebavo izjavo.

niti enega samega njegovega nastopa nasproti nenehnim provokacijam hrvaške se ne spomnim, sakramenski nesposobnež, kakšna slika, zdaj bo pa kritiziral ko se stvari le premikajo naprej

kar se njega tiče bi bili hrvati že stokrat v eu, njihovi čolni bi si pa prisvojili celoten zaliv, on bi bil pa tiho kot miš

mrš. kako mi gre pa ta na živce. joooj
zerorez
# 22.10.2009 ob 17:10
Sicer ne pravim, da je Rupel v redu, ne vem pa zakaj ni. Bi mogoče komu uspelo kakšen argument zapisati, ali bo ostalo le pri "fosil", "nesposoben", "podrepnik" ipd.
lev14
# 22.10.2009 ob 17:09
Če g.Dimitrij Rupel tako pravijo ,potem to drži ....ker če dam na vago g.Boruta Pahorja in na drugo stran g.Dimitrija Rupla potem verjamem g.Ruplu...................in ne bom nakladal kaj je kdo naredil za samostojnost naše države...................
shadyman
# 22.10.2009 ob 17:07
veliki strokovnjak, ki sploh ne ve kaj je kondominij in pol bi on pametoval o mejnih pogajanjih
skitnica
# 22.10.2009 ob 16:58
Uh kdo se je oglasil,oglasila se je tista oseba,ki v vse svojem dolgoletnem mandatu ni naredil čisti nič za našo domovino ,no je naredil veliko sranja,naj bo raši tiho kaj se oglaša,ko ni za nič sposoben.
R2D2
# 22.10.2009 ob 16:50
Ja se strinjam če ga šimfajo Rupel&Co piotem pa ni tako slab ta sporazum !
BioTech
# 22.10.2009 ob 16:42
Ja, še tega fosila Rupla smo rabili, da se privleče nazaj na plano. Pa to je komedija brez primere...
Kdo bo pa bral njegovo knjigo, škoda papirja, ker bodo razen dveh izvodov, ki jih mora po zakonu hraniti NUK, ostali končali v pečeh za podkurit.
a-bra-ka-da-bra
# 22.10.2009 ob 16:41
Če g. Rupel pravi, da je sporazum zanič, potem ta sporazum verjetno le ni tako slab.

Glede na to, da ne Rupel ne Cerar sporazuma nista videl, ne vem na osnovi česa ga ocenjujeta. Razen, če se odgovor skriva v:

"Na ta način, da nekdo vzame stvar v roke in jo poskuša uresničiti, ne bo šlo. Potrebujemo nacionalno soglasje, saj je to tako pomemben problem, da se je treba brati in združiti,"

Se pravi, ni ju bilo zraven.
Suma Sumarum
# 22.10.2009 ob 16:36
@Jethros
Ali pa skladatelj, kakor pogledaš. ;)
Jethros
# 22.10.2009 ob 16:30
Ta pravi se je javil, mister nota! Glede na vse note bi moral bit notar, ne pa minister!
George Patton
# 22.10.2009 ob 16:30
A 20 letni večni nespsobni vilnuška izjava podpisujoči zunanji minister, ki ni rešil nič? Ma lepo vas prosim....
izo
# 22.10.2009 ob 16:28
pejte že nekam, vsi podrepniki. zdej, ko je vse v velikem dreku, ste pametni, pišete knjige ipd, vmes pa obtožujete vse tiste, ki skušajo vlečt ven vašo zblojeno politiko zadnjih 15 let.
kor pravi stari pregovor: lahko iz polne riti srat..
Kazalo