Slovenija

Poudarki

  • Duhovnikova predlagala posebno delovno skupino
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 20 glasov Ocenite to novico!
Ježki
Ježki, ki jih uporabljajo ponekod v tujini, predrejo gume vsem, ki peljejo v napačno smer, že na uvozu. Foto: MMC RTV SLO
Signalizacija
Signalizacija pri Arji vasi. Črtkana črta prikazuje, kako se lahko odpeljemo v napačno smer, če prehitro zavijemo desno. Foto: MMC RTV SLO
VIDEO
Kako preprečiti vožnje v...
Predvajaj RealPlayer WindowsMedia

Dodaj v

Vožnje v napačno smer. Kako dolgo še?

Dars: Sistema ježkov predpisi ne omogočajo
18. oktober 2009 ob 17:00
Ljubljana - MMC RTV SLO

V preteklih tednih so mediji pogosto poročali o vožnji po avtocesti v napačno smer. Na Darsu so že razpravljali o ukrepih, ki bi lahko prispevali k večji varnosti na cestah.

Kot je znano, je tudi minister za promet Patrick Vlačič ob imenovanju nove predsednice uprave Mateje Duhovnik poudaril, da bo morala biti prometna varnost, glede na tragične dogodke v zadnjem času in vedno večjo neprevidnost voznikov, med prednostnimi nalogami Darsa, četudi do zdaj ni bila. Novice o vožnji v napačno smer so se v tem času kar vrstile; začelo se je s tragično nesrečo pri Arji vasi, kjer so umrli trije mladi, nadaljevalo z obračanjem na cestninski postaji, v petek pa je na ljubljanski obvoznici znova le malo manjkalo, da se ni zaradi vožnje v napačno smer zgodila nova nesreča.

"Ježkov" na uvozih in izvozih za zdaj ne bo
Na Darsu so novi predsednici uprave nemudoma predstavili ukrepe, ki so bili za večjo varnost storjeni že v preteklosti. Med njimi je leta 2004 izdelana študija ukrepov za preprečevanje vožnje v nepravilni smeri na slovenskih avtocestah, ki jo je izdelalo podjetje Omega consult. Na podlagi ugotovitev je Dars začel dodatno opremljati priključke na avtocesto s t. i. "rokami" z napisom STOP, napačna smer. Obenem pa iz te študije izhaja, da ni primerna uporaba fizičnih ovir, t. i. ježkov, ki jih sicer uporablja policija za lovljenje najobjestnejših voznikov.

Kot je za TV Slovenija pred kratkim dejala tudi Nataša Kovše z Darsove službe za tehnično pripravo dela, je praksa v tujini pokazala, da uporaba ježkov ni primerna, poleg tega pa slovenski predpisi upravljavcu cest uvedbe takega ukrepa sploh ne omogočajo, podobno kot tudi nimajo pooblastil, da bi ustavili človeka, ki, denimo, obrne na cestninski postaji.

Duhovnikova napovedala posebno delovno skupino
Mateja Duhovnik
je že predlagala tudi ustanovitev delovne skupine za prometno varnost, ki bo morala v roku štirinajstih dni predlagati načrt dela in oblikovati nabor kratkoročnih in dolgoročnih dejavnosti. Sočasno bodo določeni tudi člani delovne skupine, ki bo predvidoma sodelovala tudi s policijo.

Franci Matoz, odvetnik družin, ki so pri Arji vasi izgubile sina in hčeri, pa napoveduje vložitev kazenske ovadbe zoper odgovorne na Darsu, saj, kot je dejal za Odmeve, čeprav je bilo znano, da se take nesreče dogajajo, ni bilo storjeno dovolj.

Kako se sploh lahko znajdemo na napačnem pasu?
Zakaj se pravzaprav tako pogosto zgodijo tovrstne nesreče? V zvezi z nesrečo pri Arji vasi se je pogosto omenjala nerodno postavljena signalizacija, ki označuje uvoze na avtocesto.

Peter Lipar s fakutete za gradbeništvo kot mogočega krivca vidi tudi sistem vinjet, ki je številne ljudi, ki so bili vajeni le lokalnih in regionalnih cest, pripeljal na avtoceste.

Alojz Habič, višji policijski inšpektor v sektorju prometne policije, pa poudarja, da je glavni krivec za tovrsne napake alkohol. Poleg tega prepočasi dojemajo informacije tudi nekateri starejši vozniki, ni pa izključena niti objestnost oziroma sklepanje stav.


E. S.
Prijavi napako
Komentarji
Binder Dandet
# 19.10.2009 ob 19:55
hehe, nisem še prišu do 4. strani, ko sem oddal komentar o Koroški.

Sicer je pa moje mnenje sledeče.

Obstoječi sistem ima eno ogromno napako. Omogoča namreč, da oseba pri 18 letih opravi izpit in ji ta velja do 80 leta brez vmesnega preverjanja če oseba sploh vozi in koliko vozi, če je zdravstveno sposobna, če ima ažurno znanje o CPP, če obvlada Prvo pomoč itd.. Teoretično torej lahko oseba pri 18 letih pridobi izpit in se naslednjič vsede v avto šele tik pred 80. letom. Še vedno ima vozniško dovoljenje, ki zagotavlja, da je ta oseba sposobna voziti. Pa je res?

Sam bi uvedel ponovno opravljanje celotnega vozniškega izpita na vsakih 5 let. S tem bi dosegli ažurno znanje pri vseh voznikih, torej bi vzrok, da ljudje ne poznajo novosti, odpadel. Hkrati bi povečali zavest o varnosti na cestah, s čimer bi posledično bilo manj nevarnih voznikov vseh sort. Poleg tega bi več ljudi znalo pravilno reagirati pri nesrečah s ponesrečenci.

Obenem bi bilo potrebno uvesti tudi, da oseba ne sme pasti na izpitu več kot npr. 4x. Sicer izgubi pravico do pristopa k izpitu. Roko na srce. 1x se ponesreči, 2x se ponesreči, 3x se ponesreči, 4ič pa že ne more biti več naključje. Tovrstni vozniki, ki so izpit naredili šele v 5. ali več poizkusih, kar je dokaz, da niso najbolj sposobni za volanom, so tudi precejšen faktor na naših cestah.

Je pa res, da bi za uveljavitev takšnega sistema morali imeti razvit javni promet.
Binder Dandet
# 19.10.2009 ob 19:25
@pikam_dopust:
"Povej mi kraj, ki je od AC oddaljen več kot 30 km.
Res me zanima, kje je to."

Cela Koroška npr.
hero
# 19.10.2009 ob 17:30
Se strinjam, da DARS ni odgovoren za nesreče na AC, predvsem krivim voznike in njihovo kulturo. Motijo me predvsem starejši vozniki. Povsem nedopustno je, da le ti imajo izpit še od časov, ko avtocest sploh še ni bilo, in od takrat nobenega zdravniškega pregleda (čeprav tudi ti ti podpišejo hitro), predvsem pa nobenega nadzora, ali so sploh še sposobni varno sesti za volan. Jaz bi predlagal na vsakih 20 let (ali po 60 letu 10) neko "testno vožnjo", kjer te ocenijo, ali si še sposoben za vožnjo ali ne. Pa tudi izgovor tistih, da raje peljejo 60 po ravnini, kjer je omejitev 90, zato ker se ne čutijo sposobni ni prav nič na mestu. Kdor se ni sposoben peljati niti po omejitvah, potem nebi smel imeti izpita. Saj tudi v avtošoli padeš, če voziš tako počasi, prav tako na avtocesti če voziš 100 namesto 130.

Povzetek: na cesti je preveč voznikov, ki niso sposobni za vožnjo.
ciglence
# 19.10.2009 ob 17:07
Vožnja v napačno smer je lahko posledica objestnosti ali pa neumnosti.
Druge izbire skoraj ni. So pa še Olddriver's, ki sploh ne razumejo, za kaj se na avtocesti gre.
a-bra-ka-da-bra
# 19.10.2009 ob 16:38
Tisto menje o vinjetah le ni tako napačno kot ga želite videti. Izjave, ki morda niso politično korektne še niso nujno neresnične.

Dejstvo je da so vinjete na avtoceste pripeljale tudi voznike, ki drugače avtocest niso uporabljali. Z večjim prometom se žal poveča število nesreč, tudi če so vsi ostali faktorji enaki. Z večjim prometom se prav tako poveča število voznikov pod vplivom takšnih ali drugačnih substanc.

V vseh teh komentarjih je veliko krivde bilo prevaljene na DARS. S tem se enostavno ne strinjam. Seveda DARS dela napake (recimo tista nesreča pod Golovcem), ampak za večino nesreč, vključno z vožnjami v napačno smer, pa le ni kriv. Še enkrat: uvozi na naše avtoceste so ustrezno označeni, bistveno bolje kot druguh državah okoli nas.
bacek_jon
# 19.10.2009 ob 13:03
Povej mi kraj, ki je od AC oddaljen več kot 30 km.
Res me zanima, kje je to.

Celotna občina Tolmin z nekaj čez 12.000 prebivalci.

Kriv pa je vsak sam, če povzroči nesrečo. Dajmo enkrat sprejeti odgovornost za svoja dejanja.
model
# 19.10.2009 ob 12:29
delovne skupine so zguba časa in denarja...so sestanki kjer sedi skupina nesposobnežev...končni produkt bo nek nabijaški dokument od katerega niti beseda ne bo prišla v prakso...dokler ljudje ne bodo spremenil načina bo vse ostalo kot je...zagovarjam težke zaporne kazni!!!tako ne bo mel noben jajc se ga nažirat...najbolj pa bode v oči, da mladi ponavadi vzamemo taksi itd.medtem ko so starci totalno prepričani v svoje sposobnosti.
jast123
# 19.10.2009 ob 11:08
pikam_dopust
Ej, jaz sem ti samo povedsal, da so kraji, kjer je do AC več kot 30 km, ker si ti trdil da jih ni. Nikakor pa ne zagovarjam takšnih voženj.
Mene najbolj čudi, da nabolj divje po cestah vozijo poklicni šoferji. Predvsem vozniki kombijev, ki imajo zadaj nalepko za omejeno hitrost. Če takšen izgubi vozniški izpoit, je konec njegovega delovnega razmerja. Teh p ares ne razumem.
skitnica
# 19.10.2009 ob 10:49
kot je videti mlatimo prazno slamo tisti ,ki je zapeljal v napačno smer je toliko pija ali pod vplivom kašnih drog in za sleherne je kriva vlada ,dars ali kaj ti vem kaj vse se najde na listi krivcev toda,pravega krivca skoraj,da ni nikjer omenjeno,jaz sem za to,da se kazni zelo močno povečajo,naj bodo tudi zaporne kazni velike,odvzem vozniškega dovoljena zazmiraj in,da nima možnosti delati nikoli več vozniški izspit,če se ga zaloti,da voz ga zapret za par let v zapor,vse te in druge nesreče so nastale zaradi neznanja,alkoholiziranosti,pod vplivom raznih drog pa tudi zaradi višje sile,ki preseneti voznika(spolzko vozišče,nepričekovana poledenelost,mastno voziče,in bi se dalo še kaj našteti)v glavnem je v večini primerov krim sam vonik.
pikam_dopust
# 19.10.2009 ob 10:42
pikam_dopust
Na primer celotna Koroška, pa vse od Ribnice in Kočevja do južne meje so brez avtoceta do katere je več kot 30 km.


In vsi ti se:
a) dnevno vozijo po AC - kje je torej problem, če so baje že itak navajeni?
b) se po AC vozijo enkrat na nekaj let - a kako potem pojasniti tiste jutranje oslarije, ki se dogajajo dnevno v jutranji konici (npr. danes je folk spet prakticiral vožnjo v obratni smeri, ker se "mu je predolgo čakalo" v koloni zaradi prometne nesreče), kjer nastopa dnevni migrantni folk.

Sploh pa - celje je že celo večnost odlično opremljeno z AC in celjski podjetnik je nabil tri mulce, pa sploh ni deloval kot voznik začetnik, ali 85. let star starček.

Kako to, če so pa baje problemi v vseh ostalih kategorijah (starčki, začetniki, nosečnice, invalidi, vaški zarukanci, ki AC vidijo samo iz razglednic,..), samo v njegovi ne?
if
# 19.10.2009 ob 10:35
bcf, 18. oktober 2009 ob 17:53 in mbvana, 19. oktober 2009 ob 09:32,
Menita, dače so ljudje neumni, ne država in ne DARS zato nista kriva.

To je sicer res, vendar morata država in DARS nesposobnim ljudem preprečiti vožnjo po avtocesti!
Zato pa odgovarjata država in operativec DARS! Torej sta kriva.
jast123
# 19.10.2009 ob 10:17
pikam_dopust
Na primer celotna Koroška, pa vse od Ribnice in Kočevja do južne meje so brez avtoceta do katere je več kot 30 km.
Za mene je rešitev sprememba zakonodaje, da tistemu, ki vozi v nasprotno smer, ali pa divja, vzamemo avto, ga prodamo na dražbi ter z denarjem plačamo zdravljenje ponesrečencev zaradi takšnih idiotov.
astma
# 19.10.2009 ob 09:37
Duhovnikova je um in produkt rdečkarjev z žvečilnim v ustih pred camero in ni bojazni, da bo nastavljena gospa rešila marsikateri problem, predvsem pa tistega v svoji denarnici.
Jado
# 19.10.2009 ob 09:35
vipavec: v sloveniji varnostna radalja kaj je to?

jaz to doživljam vsak dan. pri 130kmh se ti zalepi za 20m za ritjo.......kar je vsaj 2x premalo.
mbvana
# 19.10.2009 ob 09:32
bcf 18. oktober 2009 ob 17:53

Zakaj ne moremo enkrat za vselej končno priznati, da ne DARS, ne država niti zobna miška nimajo prav nič zraven pri tem in da so za čisto vsako tako nesrečo krivi izključno in le sami vozniki? Je tako težko pogledat enkrat malo izven okvira in prevzet odgovornost le nase, ne pa za vsako stvar krivit državo?

Uvozi in izvozi so zgrajeni tako, da se je treba kar močno potrudit, da zgrešiš pravo stezo (seveda se zadetim od te ali one substance pač ni treba preveč trudit), znaki so tako nesramno bleščeči (po dva velika rumena znaka z roko plus še vsaj 4 znaki za prepovedano smer) in ne nazadnje, kateri idiot ne ugotovi, da gre v napačno smer, ko pride na avtocesto in se mora vključit namesto levo desno?! Če so ljudje neumni, ne država in ne DARS zato nista kriva.


Ta komentar je vreden omembe na vsaki strani. Odlično, bcf!

Napake v prometu se dogajajo. Za primer vožnje po nasprotnem pasu se žal ne da narediti več, kot da se prek medijev z najkrajšim možnim reakcijskim časom neprestano trobi o situaciji. Vsem, ki so pa trenutno na kritičnem vozišču, pa lahko želimo le veliko sreče in razsodnosti.
Ampak noben pa ne omenja vožnje po napačni strani vozišča na regionalkah (tam se temu baje reče prehitevanje)...
vipavec
# 19.10.2009 ob 09:29
Vinjete so tudi posredni vzrok za povečano število nesreč na AC, saj se je promet povečal za cca 30%, na nekaterih krakih pa celo za 60%. Hitrosti se niso bistveno zmanjšale, nestrpnost voznikov predvsem v jutranjih konicah pa se je povečala. Od tod vsakodnevna poročila o verižnih trčenjih pred Ljubljano. Pred desetimi dnevi se je sorodnik iz Avstralije peljal po AC iz Ljubljane proti Razdrtemu in je bil zgrožen zaradi izjemno kratkih varnostnih razdalj med vozili. Najbrž bi kazalo, da se tusi samoizprašamo o našem načinu vožnje po AC.
galoper
# 19.10.2009 ob 09:26
So ljudje, ki iščejo na cesti to kar ne najdejo drugje - niti doma.
luxor
# 19.10.2009 ob 09:22
nesreče so sestavni del življenja. pri tolikšni količini prometa je povsem normalno, da se dogajajo.
vse ostalo je tak ali drugačen (politični) marketing.
astma
# 19.10.2009 ob 09:21
ronzi, ti pač tiščiš glavo v pesek kot noj.Dejstvo je pač takšno, da 40 procentov ljudi ni sposobno imeti vozniško dovoljenje , zaradi psihofizičnih pomankljivosti.Leporečje tvojega komentarja je kot instant nasmešek človeka, ki hoče ugajati.
Ayrton79
# 19.10.2009 ob 08:39
"uporaba ježkov ni primerna, poleg tega pa slovenski predpisi upravljavcu cest uvedbe takega ukrepa sploh ne omogočajo, podobno kot tudi nimajo pooblastil, da bi ustavili človeka, ki, denimo, obrne na cestninski postaji"

No, tukaj pa lahko debato zaključimo. Pa še poštarsko torbo z denarjem naj mu vrnejo, pa lepo naj se mu opravičijo!
analyzer_1
# 19.10.2009 ob 08:25
Na vse odseke avtocest dati visokoločljive kamere, 24-7 nadzor, dežurne policijske patrulje in takojšnja sankcija kre*****, ki se vozijo v napačno smer ali kakorkoli ogrožajo druge udeležence na avtocesti (tudi prehitra vožjna ipd...), in sicer s takojšnjim odvzemom izpita in doživljenjsko denarno kaznijo - a'la rento. Vse te ukrepe pa še NUJNO intenzivno oglaševati, da se bodo morebitni kret*** zavedali posledic!
zlati_m
# 19.10.2009 ob 08:00
Nevem zakaj uporaba ježkov ni primerna. V Skandinavskih državah še vedno imajo tak sistem. Si pač folk preluknja vse 4 gume. Ko se mu enkrat to zgodi, bo zagotovo drugič bolj previden. Poleg tega pa se privarčuje davkoplačevalski denar.

Koliko imamo stroškov zaradi nesreč, poškodovani cestni infrastrukturi in suprastrukturi - take študije naj raje delajo, in bodo videli da se ježki splačajo. Gume še vedno lahko folk kupi, življenja pač ne. Poleg tega pa ima še do konca življenja uničen svoj lajf, ker ga je nekomu odvzel prav zaradi malomarnosti.
pikam_dopust
# 19.10.2009 ob 07:42
Povej mi kraj, ki je od AC oddaljen več kot 30 km.
Res me zanima, kje je to.
Ostali imajo vožjo po AC vključen v avtošolsko vožnjo.

Tisti, ki so pa od AC oddaljeni več kot 30 km, se pa temu primerno praviloma tudi manj pojavljajo na AC. Sploh ker je Slovenec nadvse ponosen na to, da njegovi otroci guncajo iste klopi v isti osnovni šoli, kot je to počel njegov pradedek...
slovenc07
# 19.10.2009 ob 07:39
Problem so vozniki, ki dobijo izpit v krajih kjer ni avtoceste in niso nikol vozili po avtocesti potem pa pride do zmede. Glede nato kako je označeno na naših cestah se lahko zelo hitro zmotiš pa ti ni treba bit pijan.

Zame se zdijo ježki dobra rešitev ali pa kakšna zapornica, ki bi vozniku preprečila vožnjo najprej.
Lahko bi pa na konec izvoza avtoceste opremili z rdečimi lučkami tako kot so prehodi za pešce in vstop na avtocesto z zelenimi lučkami to bi bilo bolje kot tiste velike table.
Seveda bi bilo potrebno dodat še zapornico za tiste ki so preveč spili in opremit s pravilno senzoriko.

Lahko bi tudi konec izvoza pobarvali z rdečo črto in vztop na avtocesto s zeleno. Nevem sicer kako bi bli teh črt veseli motoristi ker je potrebno mislit tudi na njihovo varnost.
pikam_dopust
# 19.10.2009 ob 07:38
Pravkrar na Valu 202 "Policija poziva voznike, ki zaradi prometne nesreče stojijo na Primorski AC, da naj ne obračajo svojih vozili in vozijo v nasprotno smer".

Toliko o ježkih, zapornicah, semaforjih, prometnih znakih, odvzemu vozniške invalidom in nosečnicam....

BTW Večina voznikov, ki je v tem trenutku na AC, je del delovno aktivnega prebivalstva - kar pomeni, da je stara med 20 in 60 let!

Slovenci smo pač bebci na nivoju povprečnega Američana. S to razliko, da se slednji ne obremenjuje s svojo pametjo, Slovenec je pa vedno prepričan, kako je on pameten. Torej je v resnici še bolj bebav kot američan...
aaa
# 19.10.2009 ob 07:29
Moj sosed pa je včeraj padel z lojtre. V vaški skupnosti smo si enotni, da je za to kriva država.
daneb
# 19.10.2009 ob 05:42
Duhovnikova napovedala posebno delovno skupino. Naj gre raje v kakšen prvi razred osnovne šole in ji bodo otroci takoj povedali kaj naj stori in ne bodo potrebovali štirinajst dni. Peter Lipar s fakultete za gradbeništvo kot mogočega krivca vidi tudi sistem vinjet. Seveda spet je kriv Janez Janša. Kriva je butasta stroka in nihče drug.
lovec25
# 19.10.2009 ob 01:45
ta debata je samo preusmerjanje pozornosti na probleme, ki niso tako pereči. 2-3 primere na mesec. kaj pa odpuščanja in drugo?
rea
# 18.10.2009 ob 23:55
Pa kakšne rampe, semaforji, ježki, opozorilne luči in podobno???? Naj za ta denar raje popravijo lokalne ceste, utrdijo bankine ali pa postavijo zapornice na železniških prehodih (najprej tistih, ki so res nepregledni).

Ljudje božji - vozite previdno in strpno. In naj vas tiste stare mame, ki vozijo 70 namesto 90 ne spravijo v slabo voljo - v Sloveniji so razdalje tako majhne, da res ne morete zgubiti veliko časa. O alkoholu, drogah in zdravilih, ki vplivajo na psihofizične sposobnosti, tudi ni treba izgubljati besed. Tiste norce iz avtocest pa čimprej odstaniti iz prometa - za nedoločen čas!

Pa še nekaj - naj vas ne bo sram opozarjati svoje prijatelje, da divjanje in pijana vožnja pač niso primerni (pa čeprav izpadete tečno in staromodno ter kasirate sovražne poglede). Stari mami pa tudi ni težko pojasniti, da naj se pelje le do trgovine, banke, pošte, saj daljše vožnje ni sposobna, še posebej ne na avtocesti (preverjeno deluje pri moji noni).
pikam_dopust
# 18.10.2009 ob 23:37
"Če bi se omejili na rešitev na izvozih iz avtoceste, bi lahko postavili na vsak izhod rampo, ki se odpira samo v eno smer in to iz avtoceste, ne pa na avtocesto"

Fenomenalno!
Kako to, da se ni že kdo tega spomnil!

Mimogrede - koliko dvigajočih/spuščajočih ramp si pa v življenju že videl?
Samo sprašujem...
bober11
# 18.10.2009 ob 23:29
Rešitev obstaja za vse, vendar finanči vložek za rešitev je predvsem problem.

Če bi se omejili na rešitev na izvozih iz avtoceste, bi lahko postavili na vsak izhod rampo, ki se odpira samo v eno smer in to iz avtoceste, ne pa na avtocesto.

Če bi želeli preprečiti obračanje na avtocesti sami, bi pa bil denar še večji problem. Sistem je gotovo izvedljiv, vendar kdo bo vse to plačal na žalost. Bi pa izgledal lahko nekako takole: na vsake pol kilometra avtoceste se bi postavilo manjše senzorje (majhni preprosti radarčki med sabo povezani), ki bi zaznali, da vozilo vozi v napačno smer. Ob tej ugotovitvi, bi se na avtocesti prižgale opozorilne luči, da je en norec obrnil smer vožnje. Opozorilne luči bi bile prav tako npr. na pol kilometra. Seveda bi sistem lahko uporabljali tudi za zaznavo nesreč, zastojev in podobnih dogodkov na avtocesti.
Mogoče bi se dalo kaj storiti tudi s pomočjo elektronskega cestninjenja-dodatna aplikacija za zaznavo nasproti vozečih vozil, zastojev, kolon, nesreč,...

Manjka definitivno denar in veliko dobre volje za dobrobit ljudi. Preveč skoncentrirani smo na zaslužek.
Mihacar
# 18.10.2009 ob 23:15
Dars gor al pa dol, dejstvo je da ni njihova krivda ce je toliko voznikov nesposobnezov in da imajo pravico vozit tudi 80 in se vec let stari dedki in babice, ki tricetrt pravil CPP-ja sploh ne poznajo vec, ki zelo slabo vidijo, da ne govorim o refleksih z 2,3 sekundnim zamikom ko je ze prepozno za manever. Potem je ogromno nesposobnezev tudi v ostalih starostnih skupinah, eni polzarijo da clovek zivce izgublja za njem, drugi pa prevec norijo in mislijo da so Schumacher ter se ti nalimajo na zadek avtomobila, najveckrat ksni hribovci ki uzivajo skozi ovinke (t.i. ovinkasi), nekateri ne vedo zakaj se uporabljajo zmigovci oz. smerniki, drugi zaspijo za volanom ko je treba speljat na semaforju, potem so pa se najhujsi primerki-pijanci. Niti policija niti dars ne moreta vseh nesposobnezev za volanom naucit vozit, zato je najbolje da je vsak vedno skoncentriran in trezen med voznjo, da se v primeru srecanja kaksnega idiota dobro odzoves in izognes nesreci. Srecno voznjo!
Vztrajni Volk
# 18.10.2009 ob 23:08
Če bom vidu, da nekdo na cestninski postaji ali kjerkoli obrača v napačno smer, bom storil vse kar je v moji moči, da mu to kamikaza misijo preprečim, magari s silo. če ne drugače! Pa četudi me bo tožil on ali pa država!
pikam_dopust
# 18.10.2009 ob 22:31
Tip rabi pozornost.
Več pozornosti, več strank, več denarja....
Saj je vseeno, ali zmaga ali ne. V vsakem primeru dobi plačano, neukim strankam bo pa že napletel nekaj o "neumnih sodnikih", ki "nimajo pojma o pojmu"... Pa bo vložil pritožbo na sodbo in tako dalje in tako naprej. Happy ever after.
Mulkey
# 18.10.2009 ob 22:19
Namesto, da bi se problema lotili pri viru se raje ukvarjajo s posledicami.
Treba je preprečiti, da bi vinjeni ljudje sploh vozili avto. Treba je poskrbeti, da bodo ljudje ustrezno izobraženi in sposobni varno vozit.
Ne pa reševati problema z raznimi ježki na izvozih. Pijan voznik lahko prometno nesrečo z enakimi posledicami povzroči tudi na klasični cesti, tam ga razni ježki na izvozih ne bodo ustavili.

Da pa tožijo Dars in kazensko ovadijo ljudi v Darsu, no comment. Saj razumem ljudi, ki tako izgubijo svoje najbljižje, samo to pač ni ustrezna poteza.
pikam_dopust
# 18.10.2009 ob 21:36
... zblojeni pubertetniški testosteronci, ki tudi pri 35tih niso dovolj zreli, da bi se odselili od mame, PMSovke, ki imajo PMS 24/7, znervirane babnce z znerviranimi šefi, deročimi otroki in mačističnim dedcem, ki doma pizdi, ker ni nič skuhano, kmetje, ki se za volanom pizdijo, ker niso dobili subvencij, bolniki, ki so bili pravkar na pregledu pri zdavniku, ženske, ki se pizdijo zaradi podražitev izdelkov (ali se šminkajo za volanom), pedri, lezbe, znervirane učiteljice... pa vse do policajev, ki so dokazano nesposobni testosteronci z omejeno pametjo (saj drugače bi "študirali" kaj drugega kot višjo tacensko).

Če izločimo vse te dokazano "psihično nestabilne osebke", cest sploh ne bomo rabili, saj ne bo več nikogar, ki bi še vozil.

Ali drugače: tako obsežne liste "nesposobnežev", kot jo je sproduciral ježetako, še nisem bral.
if
# 18.10.2009 ob 21:35
Pri napačnem vstopanju naj se prižge utripajoča rdeča luč in vklopi zvočni signal.

Identificirati tistega, ki bi začenjal vstop v napačno smer in ga še pravočasno prekinil. Njegovo dejanje obravnavati kot zelo nevaren prekršek, ker je ogoržal svojo prometno varnost in prometno varnost onih, ki s svojimi vozili izstopajo iz AC.

Tistega, ki bi na AC našli pri vožnji v neustrezni smeri: takoj in brez možnosti pritožbe obravnavati takole
doživljenjsko odvzeti vozniško dovoljenje,
ga denarno oglobiti v visokem % glede na premoženje,
zapleniti avto, s katerim je vozil,
njegovo sliko in ime objaviti v najbolj gledani oddaji nacionalne TV in v najbolj poslušani oddaji nacionalnega radia.
ježetako
# 18.10.2009 ob 21:23
Dokler bo ta država avtomatično podeljevala vozniška dovoljenja do 85 leta, ne da bi preverjala psiho fizične sposobnosti voznikov, bo to tako. Veljavna vozniška dovoljenja imajo: epileptiki, šizofreniki,srčni bolniki, sladkorni bolniki, kronični pijanci, evidentirani zasvojenci od drog in drugih mamili, nosečnice, razni invalidi, starčki itd itd.
bata
# 18.10.2009 ob 21:10
Brez zamere ampak, ce se se ne vem kako trudim razumet kako lahko zapeljes pri zdravi pameti z vozniskim izpitom v zepu v napacno smer mi ne rata razumeti!!

Torej bo verjetno res alkohol...
il Sloveno
# 18.10.2009 ob 21:07
Posnetek sem gledal ravno do one nadute odvetnice, ki se ji dobesedno v očeh iskrijo evrski znakeci. Potem se pa sprašujemo v Sloveniji, kje kultura............tu jo imate, začenši s to odvetnico.........da ti gre na kozlanje. Nobenega sočutja, nobene empatije, čustvena inteligenca in temu primerno izražanje v smislu kaj je prav in kaj ne in kako se more človek obnašat in izražat, na nivoju šimpanza, ki samo vidi ponujeno banano, pot do nje je pa tako samo ravna, ne glede na posledice.....
rantlo
# 18.10.2009 ob 21:06
Potrebna bi bila sprememba zakona, za napačno stran bi moral slediti odvzem vozniškega dovoljenja. Posameznik s povprečnim znanjem ne more zgrešiti odseka, razen kakšnega fosila, ki je delal izpit pred leti, ko še ni bilo avtoceste.

Ali res mora toliko ljudi po nepotrebnem umreti, preden se v tej državi kdaj zgane.
il Sloveno
# 18.10.2009 ob 20:46
Jaz bom tako rekel. Ljudje včasih enostavno niso prisotni in stvari opravljajo avtomatsko... mislim, da se je že vsakemu nardilo, da je prevozil nek odsek pa se ploh ne spomni, kdaj....

Druga tezava pa so izrednoslabe ceste v Sloveniji in tudi zelo slabe označbe. Dostikrat se na lokalnih cestah znaki sploh ne vidijo, ker jih zaraste grmovje!! Neurejene bankine, izredno slaba cestna podlaga, govora o lokalkah. V sloveniji so odprti tako zdelani odseki cest, ki bi jih V Avstriji ali Nemciji zaprli za uporabo in označili kot neprimerno za voznjo!

Označbe so tudi na AC katastrofalne. Centralni uvoz v Celju je za moje pojme popolnoma neustrezen (ljudje vozijo vsepovprek in se zadnjo trenutek odločajo, kam žeijo), vsaj kolikor primerjam s severnimi sosedami, takšnih bedastih uvozov še nisem srečal sploh v Nemčiji pa kljub temu imajo vsak dan po radiju opozorila o t.i. Geisterfahrerjih Kakorkoli, Takšnih uvozov je v Sloveniji zelo veliko. Enostavno povedano, vse je narejeno polovično. Tako kot cestne podlage niso bile pravilno dimenzionirane in jih morajo po navadi ze po enem letu uporabe popravljat, tako kot imamo slab asfalt, ki je po mojem mnenju enostavno pregladek, tako so tudi druge stvari polovične in nenatančno (da ne rečem po balkansko sfušane) skonstruirane. Kje je problem...........denar, ki ga nikoli ni, ker se nenamesko porablja, slabi in nenatančni konstrukterji, itd... Pa to je že tako druga tema.
galoper
# 18.10.2009 ob 20:29
Urejanje prometa ex catedra brez primernega splošnega predznanja in izkušenj nam dela pogubo. Se morda kdo spomni človeka, ki je po TV razlagal, da bo zaradi vinjet manj nesreč na AC?

Pred časom me je ustavil starejši voznik in vprašal za smer. Svetoval sem mu AC, kar je odklonil, ker se je bal. Torej vsak se vozi kakor zmore, eni tudi v nasprotno smer - z malo sarkazma.
pikam_dopust
# 18.10.2009 ob 20:18
Npr. Rebernice - dobesedno na vsakih 100 m: znak "čez 100m SOS počivališče", "SOS počivališče", "čez 100 m normalno počivališče", "počivališče", "pozor! veter!"... in tako dalje in tako naprej dobesedno na VSAKIH 100 M nek nov šekast znak.

Kako lahko sprojektiraš nekaj tako neumnega?! Na AC, kjer se naj bi praviloma vozilo s hitrostjo 130 KMH?!! Ali se je kdo vprašal, kako se lahko pri 130 kmh normalno procesira tako goščo (večinoma nič kaj nujnih) prometnih znakov?! Ali ne bi raje malo premislili, kako to narediti na nekem normalnem nivoju? Ne da mora človek konstantno buljiti na rob ceste (ker se tam stalno "nekaj dogaja"), ne pa na samo cesto?! Sploh, ker se v takih razmerah lahko hitro zgodi, da kaj spregleda, saj vmes vozijo tudi šleparji, ki prenekateri znak zakrijejo...

No, ja - "sreča v nesreči" je itak ta, da se tam človek silno redko vozi 130 kmh, saj je hitrost velikokrat (zaradi vetra) omejena na 60-80.... :-) To je pa že druga zgodba...
helsinki
# 18.10.2009 ob 20:17
takoj namestit ježke, takoj pomeni jutr!!!
urban3
# 18.10.2009 ob 20:15
glede morebitnih naletov v primeru stoječega avta ima pa necromncr prav. kakor so eni vozniki neprištevni, bi blo potem skoraj najbolje da bi postavli zapornice ki bi se odpirale samo tistim v pravi smeri....kar pa je že cela ZF (pa še sila nepraktično)
Se mi pa zdi da je policija dobila bolj trda navodila, kako ravnati z problematičnimi vozniki, saj so zadnjič v bližini AC enega vozika na silo izrinli iz ceste
pikam_dopust
# 18.10.2009 ob 20:06
Včasih se zgodi nesreča. In komplet zapre AC. Se lahko zgodi, da je za rešilca hitreje vožnja "kontra" - ki je v primeru zaprte AC itak prazna cesta - kot pa vožnja v normalni smeri.

Ježki delujejo ne glede na barvo vozila, ki se vozi čeznje.

Mene bolj fascinira nekaj drugega - kamer je povsod za izvoz (sploh, ker to postaja zelo poceni biznis), vsak frizerski salon jih ima, kaj šele cestninske postaje, tuneli,...ampak vseeno ne vemo, kdo je bil tisti, ki je vozil kontra, da bi ga obesili za jajca.

Kako to?
Mefisto
# 18.10.2009 ob 20:02
VSI SI PREBERITE TA DVA ODLIČNA KOMENTARJA:

bcf
18. oktober 2009 ob 17:53
Prijavi neprimerno vsebino
Zakaj ne moremo enkrat za vselej končno priznati, da ne DARS, ne država niti zobna miška nimajo prav nič zraven pri tem in da so za čisto vsako tako nesrečo krivi izključno in le sami vozniki? Je tako težko pogledat enkrat malo izven okvira in prevzet odgovornost le nase, ne pa za vsako stvar krivit državo?

Uvozi in izvozi so zgrajeni tako, da se je treba kar močno potrudit, da zgrešiš pravo stezo (seveda se zadetim od te ali one substance pač ni treba preveč trudit), znaki so tako nesramno bleščeči (po dva velika rumena znaka z roko plus še vsaj 4 znaki za prepovedano smer) in ne nazadnje, kateri idiot ne ugotovi, da gre v napačno smer, ko pride na avtocesto in se mora vključit namesto levo desno?! Če so ljudje neumni, ne država in ne DARS zato nista kriva.
+ 5 glasov
necromncr
18. oktober 2009 ob 17:59
Prijavi neprimerno vsebino
"Zakaj uporaba "ježkov" ni primerna?"

Torej. Oseba A naredi napako in zapelje na izvoz, kjer mu predre gume. Vzemimo npr. nepregledni izvoz iz avtoceste LJ-Rudnik iz smeri Novega Mesta. Iz izvoza prileti cestni junak, ki mu uspe ovinek zvoziti z 80km/h. Prileti v stoječ avto in se odbije na nasprotno stran, kjer nasproti pride mlada družina. Vsi so mrtvi na licu mesta. Stoječi avto odbije na vzporedno cesto, kjer zbije še eno družino in mogoče kakega kolesarja / motorista. Medtem, ko se okoli prometne vzporednice kopiči gužva, se na avtocesti zaradi naleta pri izhodu zgodi še nekaj trčenj.

ZATO ježki niso primerna rešitev.
pikam_dopust
# 18.10.2009 ob 20:01
Pri nas je problem PREOBILJE raznih znakov, ki so našekani z nekimi čudnimi abstraktnimi umetniškimi kracami huje kot akrobati v cirkusu, ne pa njihovo pomanjkanje.

Na AC so znaki za prepovedan promet (rdeči okrogli znak z belo vodoravno črto na sredi) posajeni bolj gosto kot smreke v smrekovem gozdu! Ni hudič, da vidiš vsaj enega od 8-10ih (plus dve gigantski roki), ki so nasajeni na prav vsakem takem izvozu!!!!

Če tega ne vidiš, si pa slep in slepi ljudje baje ne smejo vozit!
Zato se slepota tudi preverja na zdravniškem pregledu!

In zato je zdaj predlog naj bi še dodajali prometne znake in nanje risali nek gozd raznih črt?! Kot na primer na sliki??

Ki ima spodaj čudovit komentar:
"Signalizacija pri Arji vasi. Črtkana črta prikazuje, kako se lahko odpeljemo v napačno smer, če prehitro zavijemo desno. "

Mi lahko lepo prosim kdo pojasni, kako se v tem primeru lahko PREHITRO ZAVIJE V DESNO?!

Če še strokovnjaki ne razumejo pravilno znaka, ki ga tako sveto lepijo in trdijo, da je ustrezen, ali ni to morebiti signal od boga, da tak znak pa res NE SODI NA CESTO?!
urban3
# 18.10.2009 ob 19:56
Karel Lipar, s Fakutete za gradbeništvo, kot mogočega krivca vidi tudi sistem vinjet, ki je številne ljudi, ki so bili vajeni le lokalnih in regionalnih cest, pripeljal na avtoceste.------
zihr je janša kriv!!!!!!!!

ideja z semaforji mi je kr všeč, pa tud ježki ne vem zakaj so tk sporni, saj itak prederejo gume samo tistim ki gredo v napačno smer.
MIRNČAN
# 18.10.2009 ob 19:44
ježki bi bili popolnoma dobra rešitev to so ježki ki delujejo samo v primeru vožnje v napačno smer. Očitno so slovenci totalni debili v vožnji in ne prepoznajo znakov in večkratne signalizacije najhuje je pa to da vožnjo nadaljujejo kljub temu da vedo da so na napačnem pasu očitno mislijo da se drugi narobe peljejo. Bedarija da večje ni
prim00z
# 18.10.2009 ob 19:42
ko se dela izpit bi bilo še obvezno treba mladim pokazat,kake poškodbe lahko nastanejo. in to ne tistih skic,ki so v učbeniku za prvo pomoč,temveč fotografije razmrcvarjenih teles, itd., naj se jih takoj postavi na realna tla.
naj vidijo,kaj vse se lahko zgodi.
brutalno&kruto,vendar bi pomoje malček pomagalo.
bolje da to vidijo na sliki kot v živo.
johc
# 18.10.2009 ob 19:06
okoli Celja in tam okoli je signalizacija skrajno neugodna (razen za domačine in tiste, ki se večkrat vozijo tam okoli!) predhodnih tabel ni oznaki za odcepe so šele na samih odcepih in še in še
solinar
# 18.10.2009 ob 18:58
Izobraževanje! Vsak posamezni voznik bi se moral na tak ali drugačen seznaniti z novostmi v cestnoprometnih predpisih. Svet za preventivo bi moral poskrbeti tudi za to izobraževanje oz informiranje, posebno na območjih kjer se avtoceste na novo odpirajo.
Ko so se oprle avtoceste v okolici Kopra, vključno z tuneli so največkrat v nasprotno stran zapeljali starejši vozniki iz Trsta in Istre, ki v življenju niso videli avtoceste.
Arja vas je poglavje zase. Alkohol na sesti nima kaj iskati. Opite voznike je potrebno najstrožje kaznovati in to tako, da si bodo zapombnili za celo življenje ne pa da so po dvanajstih urah ponovno na cesti.
Suma Sumarum
# 18.10.2009 ob 18:40
@marjan_1
Tudi sam mislim, da je to najboljša rešitev, torej semaforji z rdečo lučjo na izvozni in zeleno na uvozni strani.

Sicer nimam pojma, koliko stane tak semafor, si pa mislim, da veliko manj kot takšna nesreča pri Arji Vasi.
Ajch
# 18.10.2009 ob 18:39
dokler bo lahko vsaka napolprištevna oseba naredila izpit za avto in pa dokler že starši ne bodo vzgajali otrok, kako se pravilno vozi, predvsem pa le takrat, ko si trezen, tudi tank ne bo ustavil vozečih v nasprotno smer, pa mislim, da je napačna smer na avtocesti le eden izmed problemov, zakaj pri nas prihaja do tako hudih prometnih nesreč...

pa vsem se zdi tako kul, ko z minimalnim številom ur v avtošoli naredijo tist izpit za avto... res dvomim, da se večina teh zaveda kakšno odgovornost imajo kot voznik avtomobila, tako do sebe kot do ostalih udeležencev v prometu...glavno da se pelje, pa sploh ni važno kako...

z alkoholom pa vemo kako je, visoke kazni ne bodo nikoli zalegle.. najprej je treba v glavi pošlihtat, da je avto zato da prideš od A do B in ne da se ga v A napiješ pa upaš da nekako prideš do B...
ronzi
# 18.10.2009 ob 18:34
Kauko
18. oktober 2009 ob 17:47

kdo ti daje pravico,da nekomu rečeš izrodek?kako bi se počutil,če bi kdo tebi javno rekel izrodek?ali pa da bi kdo rekel to tvojemu otroku??
prosim da se tudi drugi vzdržite takšnih in podobnih besed,ker nebodo spremenile ničesar,dokazale pa bodo vašo inteligenco :P
marjan_1
# 18.10.2009 ob 18:32
Semaforji s stalno prižgano rdečo lučjo?
D.D.
# 18.10.2009 ob 18:27
Nekatere razprave na Odmevih so bile žalostne in nedostojne, saj je resnično žalostno in neprimerno, da se za nesreče krivi starejše in lokalne voznike, kar ni in ne more biti res in opravičilo.
V omenjeni odaji in v članku je nakazan samo problem signalizacije v Arji vasi, kaj pa drugi vhodi na AC iz lokalnih cest, ki so zelo slabo, oziroma pomanklivo označeni, ob tem pa sta vhod in izhod povrhu še blizu skupaj.
Takšen vhod je na primer na cesti Letuš - Šentrupert, kjer moraš biti izredo pozoren, da ga ne zgrešiš, sploh pa če voziš v koloni ali za tovornjakom, kjer je pregledost slaba. Če ta vhod spregledaš, ga kar lahko zamenješ z izhodom iz AC in napaka pa tudi nesreča je tu.
Zato predlagam, da se:
-skrbno pregledajo vsi izvozi in uvozi na lokalnih cestah ter ugotovi ali je signalizacija primerna in dovolj vidna
-pri vseh uvozih iz lokalne na AC se morajo narediti uvodni pasovi na katera se bo voznik umaknil iz kolone in varno zapeljal na AC. Uvodni pasovi naj bodo takšni kot so na AC za izvoz.
-na lokalnih cestah pred izhodom iz AC postavi signalizacija, ki bo dovol jasno (da bo vidna tudi ponoči, v megli in dežju), da je zavijanje v tisto smer prepovedano in "smrtno nevarno".
Mislim, da so moji predlogi uresničlivi in da bo njihova realizacija (ki bo seveda stala nekej denarja) znatno prispevala k večji varnosti na naših AC.
marjan_1
# 18.10.2009 ob 18:15
Vožnja šoferja ministra za promet Vlačiča nam je za "zgled".
Knindza
# 18.10.2009 ob 18:11
V naslovu pise: Kako dolgo se?
Odg. Dokler gdo neubije kaksnega drzavnika na tej cesti. Potem se bo takoj vse ustimalo.
necromncr
# 18.10.2009 ob 17:59
"Zakaj uporaba "ježkov" ni primerna?"

Torej. Oseba A naredi napako in zapelje na izvoz, kjer mu predre gume. Vzemimo npr. nepregledni izvoz iz avtoceste LJ-Rudnik iz smeri Novega Mesta. Iz izvoza prileti cestni junak, ki mu uspe ovinek zvoziti z 80km/h. Prileti v stoječ avto in se odbije na nasprotno stran, kjer nasproti pride mlada družina. Vsi so mrtvi na licu mesta. Stoječi avto odbije na vzporedno cesto, kjer zbije še eno družino in mogoče kakega kolesarja / motorista. Medtem, ko se okoli prometne vzporednice kopiči gužva, se na avtocesti zaradi naleta pri izhodu zgodi še nekaj trčenj.

ZATO ježki niso primerna rešitev.
bcf
# 18.10.2009 ob 17:53
Zakaj ne moremo enkrat za vselej končno priznati, da ne DARS, ne država niti zobna miška nimajo prav nič zraven pri tem in da so za čisto vsako tako nesrečo krivi izključno in le sami vozniki? Je tako težko pogledat enkrat malo izven okvira in prevzet odgovornost le nase, ne pa za vsako stvar krivit državo?

Uvozi in izvozi so zgrajeni tako, da se je treba kar močno potrudit, da zgrešiš pravo stezo (seveda se zadetim od te ali one substance pač ni treba preveč trudit), znaki so tako nesramno bleščeči (po dva velika rumena znaka z roko plus še vsaj 4 znaki za prepovedano smer) in ne nazadnje, kateri idiot ne ugotovi, da gre v napačno smer, ko pride na avtocesto in se mora vključit namesto levo desno?! Če so ljudje neumni, ne država in ne DARS zato nista kriva.
davids
# 18.10.2009 ob 17:50
se mi zdi da za take stvari ni kriv dars ali država. samo najbolj počen človk gre lahk kontra po avtocesti...predlagam kazen vsaj 3 leta zapora za te bumbarje
Kauko
# 18.10.2009 ob 17:47
ZA večno odvzet avto in vozniško, ter na 10 letno prisilno delo na Soči ali podobni ustanovi. Izrodki!
blef
# 18.10.2009 ob 17:45
Je pa res, da je postavljenih toliko znakov za prepoved vožnje na napačno stran tako z leve in desne strani, tako, da znaki na desni strani lahko zmotijo voznika ki vozi pravilno.
Tudi znaki postavljeni v kratkih presledkih motijo, dostikrat se tudi zakrivajo.

Mislim, da "strokovnjaki" za signalizacijo tekmujejo, kdo zna bolj zakomplicirat enostavne strani.

Tudi znaki za obvezno uporabo vinjet, postavljeni na uvozu tako da se ni več možno izogniti vožnji po avtocesti.
BioTech
# 18.10.2009 ob 17:36
Ministrica Kresalova je že napovedala rešitev vseh težav, tako da se lahko pomirimo. Ustanovljena bo Agencija za varnost v prometu.

Bravo vlada! Očitno se obeta v letu 2010 kar nekaj novih agencij in uradov, ki bodo prispevali predvsem k varčevanju v kriznih časih. A je ustanovitev agencij res edini odgovor na različne probleme, ki ga je naša politika zmožna ponuditi?
El comandante
# 18.10.2009 ob 17:32
Ta ki pelje v napačno smer si zasluži še kaj druga kot preluknjane gume.
jebiga
# 18.10.2009 ob 17:20
Kup bedakov ,ki razen svojega plota ne vidi nic ,tu mislim na tako imenovane visoko placane strokovnjake ,ki trosijo bedarije ,kar tako ,samo da se pojavijo v medijih. Sam sem bil zaposlen 15 let v Avstriji in lahko povem ,da ni bilo dneva ko niso porocali o vsaj 5 primerih dnevno vcasih pa se je ta stevilka povzpela krepko cez 10 tako imenovanih geisterfarer jih se pravi voznikih ki so vozili v nasprotno smer.Vendar stevilo povzrocenih nezgod ni bilo tako visoko kot pri nas ,to pa predvsem zaradi dovolj sirokih in urejenih odstavljalnih pasov. Pri nas pa politika samo gleda kako bi preko policije polnila proracun ,katerega tudi sama prazni.Ce samo pogledate 10 000 zaposlenih na ministrstvu za notranje zadeve ,prometnih zrtev 200 ,nekaj 100 zaposlenih socialnih delavcev 450 samomorov letno. Tako da je skrb za vasa zivljenja samo nategovanje bolj jih skrbi denar v vasih denarnicah.
ennui
# 18.10.2009 ob 17:20
Koliko je pa nesreč, ko nekdo iz neznanih razlogov zapelje na levi pas (na navadni cesti) in čelno trči v nasproti vozeče vozilo?! Kaj je rešitev proti temu?! Bob steza?!?

Hm. Jaz bi rekel da pri tem bolj pomagajo prijatelji, druzina, partner ali psihiater saj se mi vecina "nesrec", kjer na "preglednem odseku voznik nenadoma pospesi in se zaleti v tovornjak" pac zelo ucinkovita vrsta samomora.
dylanus
# 18.10.2009 ob 17:18
če pogledaš komu vse se daje danes vozniški izpit... niti ne preseneča vse to kar se dogaja. Problem je treba začeti reševati najprej že pri avtošolah ter pri selekciji kandidatov za izpit!

NE pa pri alkoholu, (ki je dežuren krivec za poplnoma vse), se pa strinjam, slednje je lažje... bedaki
El comandante
# 18.10.2009 ob 17:17
Karel Lipar s Fakutete za gradbeništvo kot možnega krivca vidi tudi sistem vinjet, ki je številne ljudi, ki so bili vajeni le lokalnih in regionalnih cest, pripeljal na avtoceste.

A je ta možakar pri pravi???
Tjunin
# 18.10.2009 ob 17:17
Moje sožalje vsem žrtvam, ampak a bomo zdaj delali ježke na vseh izhodih iz avtocest?!
oz. najverjetneje le tam, kjer se to najpogosteje dogaja?
Ko bo pa kdo uletel nekje, kjer pa tega ne bo in bodo spet smrtne žrtve?! Kaj pa potem?
Na vseh izhodih?! In kaj narediti, da preprečimo vožnje rikverc in obračanje na avtocesti?!

Koliko je pa nesreč, ko nekdo iz neznanih razlogov zapelje na levi pas (na navadni cesti) in čelno trči v nasproti vozeče vozilo?! Kaj je rešitev proti temu?! Bob steza?!?
Miki_79
# 18.10.2009 ob 17:16
Zakaj uporaba "ježkov" ni primerna?

Zakaj ste dobro plačane riti in ne spremenite predpisov....zakaj sploh vladate, če se nič ne spremni?

Delate študije, na koncu pa pridete do istega rezultata, katerega tumbajo novinarji in slovenska javnost.
Kazalo