Zmaga Jurija Tepeša je pred male ekrane privabila kar 81-odstotni delež TV-gledalcev. Foto: EPA
Zmaga Jurija Tepeša je pred male ekrane privabila kar 81-odstotni delež TV-gledalcev. Foto: EPA

Slovenski smučarski skakalci so pretekli konec tedna v Planici z odličnimi rezultati poskrbeli za sanjski zaključek sezone. V nedeljo si je slovensko zmago ogledalo kar 81 odstotkov TV-gledalcev.
Zmaga Jurija Tepeša na nedeljski tekmi, zlata medalja v sobotni ekipni tekmi ter 2. in 3. mesto Petra Prevca so v dolini pod Poncami poskrbele za odlično vzdušje. Nič manj pa niso bili navdušeni gledalci pred malimi ekrani, ki so si lahko tekme tokrat prvič ogledali v HD-tehniki.
Ob odlični povprečni gledanosti, ki jo prikazuje spodnji tabela, velja izpostaviti tudi najvišjo gledanost preteklega tedna v Sloveniji. Ta je bila dosežena v času slavja slovenskih skakalcev v areni ob nedeljski zmagi Jurija Tepeša, ko je 2. program TV Slovenija spremljalo 28,5 % oz. 557.600 posameznikov, kar je predstavljalo kar 81 % takratnih gledalcev televizije.

Zmaga Jurija Tepeša na nedeljski posamični tekmi, zmaga na sobotni ekipni tekmi ter 2. in 3. mesto Petra Prevca so v dolini pod Poncami poskrbeli za odlično vzdušje. Nič manj pa niso bili navdušeni gledalci pred malimi ekrani, ki so si lahko tekme tokrat prvič ogledali v HD-tehniki.

Ob odlični povprečni gledanosti, ki jo prikazuje spodnja tabela, velja izpostaviti tudi najvišjo gledanost preteklega tedna v Sloveniji. Ta je bila dosežena v času slavja slovenskih skakalcev v areni ob nedeljski zmagi Jurija Tepeša, ko je 2. program TV Slovenija spremljalo 28,5 % oz. 557.600 posameznikov, kar je predstavljalo kar 81 % takratnih gledalcev televizije.

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta

Oddaja

Datum

Tekma

Serija

Začetek

Trajanje

Gledanost

Število gledalcev

Delež gledalcev

PLANICA: SMUČARSKI SKOKI ZA SVETOVNI POKAL (M)

21. marec 2013

kvalifikacije

10:56

2:09

7,4%

145.400

57%

22. marec 2013

posamično

1. serija

15:11

0:50

10,5%

205.500

62%

2. serija

16:19

0:55

12,0%

235.100

58%

povprečje

11,3%

221.100

59%

23. marec 2013

ekipno

1. serija

9:55

0:52

13,7%

268.700

73%

2. serija

11:05

0:50

16,6%

325.400

76%

povprečje

15,2%

296.300

75%

24. marec 2013

posamično

1. serija

9:56

0:59

18,9%

370.300

69%

2. serija

11:13

0:55

24,3%

475.900

76%

povprečje

21,5%

420.900

72%

Vir: RTV Slovenija iz raziskave AGB Nielsen Media Research, panelni vzorec 450 gospodinjstev, starost nad 4 leta