Citat za prebrat
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,9 od 70 glasov Ocenite to novico!
Jure Zdovc

Dodaj v

Jure Zdovc

30. januar 2012 ob 11:51
Ljubljana - MMC RTV SLO

Meni gre na bruhanje, ko berem takšne stvari. Igralci izjavljajo, da ga je ta klical, oni pa ne, pa da so sedaj končno pripravljeni igrati, mislim, halo?

Nekateri so na evropskem prvenstvu, ki bo pri nas, kar naenkrat pripravljeni sodelovati. To je zame nekredibilno in absolutno nesprejemljivo. Gre za reprezentanco, selektor je trener, on se odloči, pokliče igralce, ki bi se morali odzvati. Ne pa da mora sedaj prositi tega in onega. Morda smo mi odraščali v drugačnem okolju. Pa pogoji, da nekdo hoče igrati toliko in toliko minut. Smešno. Kot da Nowitzki in Gasol zahtevata, koliko časa morata igrati v reprezentanci.

Pred prvenstvom na Poljskem sem se zavedal, da Saša Vujačić na neki način ni sodil v moj sistem. Bil je z nami slab mesec, pa skoraj nič ni treniral. Po drugi strani pa smo se zavedali, da je on zelo pomemben za prihodnost slovenske reprezentance, saj sodi med mlajše igralce. Zato smo se trudili okoli njega. A v tistem trenutku enostavno ni šlo. To so bile dileme in težke odločitve. Ima pa Sašo vso pravico, da je malo užaljen. Midva sva se srečala v Bormiu, ko sva bila s svojima moštvoma na pripravah. Pogovarjala sva se, a se čuti določena zamera. Toda selektor je tisti, ki odloča o teh zadevah. To je to. Če bo igralec pripravljen, bo igral.

Nekdanji slovenski košarkarski selektor Jure Zdovc, ki bo v torek s St. Peterburgom gostoval v Novem mestu pri Krki, o (ne)klicih in Saši Vujačiću, Vir: Dnevnik

Prijavi napako
Komentarji
Merlot
# 31.01.2012 ob 12:02
Bravo Jure! Takrat pred prvenstvom na Poljskem sem te tako preklel, da si niti misliti ne moreš, a sedaj ti dam res prav! Moti me, da bodo sedaj kar naenkrat vsi pripvaljeni igrati in bodo za njihove neudeležbe krivi drugi. Tudi meni se zdi nedopustno, da igralec pogojuje selektorju svoj nastop s tem, koliko časa bo igral in na kakšen način. S tem že v osnovi ruši kemijo v ekipi, saj že z izjavo nakaže, da se ima za nekaj več od soigralcev. Pol pa poslušaš Vujačičevo izjavo, da bo treba pozabiti na egote in stopiti skupaj.

Kakorkol, mislim, da bi moral biti Jure še naprej naš selektor.
donkey
# 31.01.2012 ob 10:28
Kdor je videl Vujačiča igrati na pripravljalnih tekmah pred Mariborom je lahko videl, da je bil čisto "out" po domače povedano, nič v njegovi igri ni štimalo. Zato tudi odpoved.
lookaaa
# 31.01.2012 ob 09:08
zdovca spostujem in mu cestitam za njegove rezultate, tako kot igralcu, kot sedaj trenerju. zdaj pa naj ne vnasa dodatne zmede in napetosti v intervjujih pred prvenstvom v sloveniji. tega ne rabimo. mediji znajo vsako besedo se trikrat bolj grobo prikazat, kot je bila izrecena, zato naj se do nadaljnjega distancira od negativnih izjav.

vujo mu je pac trn v peti, mogoce bo pa maljkovic znal uporabiti njegov potencial in prepotentnost. zanimivo, da se vujo podredi vsem ekipam v katerih igra, samo repki ne.
nacin, kako je zdovc odslovil vujota iz repke (tik preden bi lahko po dolgih letih zaigral pred svojim mariborom), pa obsojam. ali bi ga nagnal dosti prej, ali pa bi mu pustil se to priloznost in ga odslovil po mariboru! tudi zdovc je revansit!

zberimo vse najboljse, srce in povprecnezi so premalo za medaljo. tudi z najboljsimi medalja ni kar garant. se veliko srece bo potrebne!

gremo nasi!
pistons_boy
# 31.01.2012 ob 00:57
Se strinjam. Ja bom sicer cesel, če bo Udrih igral. Ampak, da zahteva da začenja v prvi in nevem kaj še vse je milo rečeno smešno
diazepam
# 31.01.2012 ob 00:54
SAMO Z ZDOVCEM BO MEDALJA 2013 !!
piga
# 31.01.2012 ob 00:53
@comrade:
E. Lorbek, Vidmar, Brezec, Begić, Slokar, Nachbar, Vujačič, Prepelič, Z. Dragić, G. Dragić, Lakovič, B. Udrih.

Tu pa je mojih FANTASTIČNIH 12, ki jih REALNO tudi lahko sestavimo.

To je pa eden boljših oksimoronov (duhovitih nesmislov). In povrhu je še resničen, saj REALNO o tem, kar si zapisal, lahko samo FANTAZIRAŠ.

Sicer pa k Zdovčevim besedam lahko dodam le:"Howg", govoril je resnico.

ZA REPREZENTANCO IGRAŠ PREZPOGOJNO ...

...ALI PA TE TAM NI.
king23
# 31.01.2012 ob 00:12
Da Nowitzki in Gasol ne postavljata zahtev? Seveda da ne, saj je samo po sebi umevno, da bosta igrala. Si predstavljate, da bi jima trener namenil vlogo iz klopi in le po 20 min na tekmo? Jaz si ne. Pobrala bi se takoj naslednji dan...
sLoVaN
# 30.01.2012 ob 23:49
ZDOVCA za MANDATARJA !
Mazni
# 30.01.2012 ob 22:44
Vujačić je kot Ibrahimović v Barceloni. Ne paše v koncept njene igre.
borbo
# 30.01.2012 ob 21:33
Spremljal sem g.Zdovca pri Olimpiji od začetka in potem preko medijev sledil njegovim igram po Evropi. Kaj je dosegel v Evroligi in v reprezentanci se ve. Mene osebno je navduševal z garanjem v obrambi, kjer je dal vse od sebe.
Bil pa je tudi odličen strelec in mislim, da ima še vedno rekord v franoski ligi, kjer je zadel 9 trojk od 9 vrženih na koš. Če se motim me popravite.
Pri njemu sem pogrešal le več atraktivnosti, ki dela košarko tako lepo.
Trapets
# 30.01.2012 ob 21:12
Končno je nekdo spregovoril brez dlake na jeziku. Nikogar ne obsojam, ampak realno- kot je sam povedal ... Do sedaj vedno neki izgovori, ko je pa prvenstvo doma, bi pa vsi igrali. Zame je bil Zdovc super selektor. Ekipa je takrat res dihala kot eno, igrali so lepo košarko. Tekme s tistega prvenstva imam še vedno na računalniku in jih še vedno kdaj pogledam. Just for the old times. Da se spomnim na dobre stare čase. Istega ne morem reči npr. za letošnje prvenstvo. Igra po Maljkovićem je bila naravnost izgubljena, brez idej in nezanimiva. Verjetno je Zdovc edini trener po katerem mi je žal (tako pri repki kot Olimpiji) in verjetno tudi edini do katerega je imela zveza tako slab odnos. Škoda. Kot je nekdo že napisal.. Samo sanjamo lahko kaj bi z njim dosegli takrat na Poljskem, če ne bi bilo toliko poškodb.
friks
# 30.01.2012 ob 20:56
Bravo, Jure! Lepo je povedal. V njegovih časih (časih jugo reprezentance) so še veliko večje zvezde kot kakšen Benček, srčno čakale na selektorjev vpoklic. Ampak to so bili še časi, ko denar in vazelin še nista bili vrednoti.
storz
# 30.01.2012 ob 19:10
Ma jure zdovc kr prov! :) in pravilno je da tudi sam pove kako in kaj gredo stvari....
Res da je zveza zagotovo kaj kuhala a tudi sam odnos nekaterih igralcev do repke je več kot poniževalen (npr. udrih)....

Jureta nazaj za selektorja!
tuditi
# 30.01.2012 ob 18:35
schawlly nemogoče je na tole odgovoriti. Zagotovo ima Beno svoje kvalitete, ki niso sporne, a košarka je timski šport. Ni dovolj le eden potreban je celota, mi smo npr totalno neuigrani če pridejo vsi najboljši, ker pač niso dolga leta bili skupaj. Tudi jasno je, da če pride Beno bo imel poseben status. Sam je povedal, če ne bo maksimalno izkoriščen pri njemu to pomeni 30 minut na parketu ga ne bo, kako bodo na to gledali ostali? To je tako lahko so tiho pa to sprejmejo lahko si pa mislijo, češ kaj pa je on več da bo že naprej pogojeval koliko bo on igral. Znotraj ekipe se lahko hitro ustvari slaba klima in kvaliteta posameznikov ne bo prišla do izraza.

Najboljše bi bilo kot je metza3 dejal, da pridejo vsi najboljši in se ne ukvarjajo z vlogami, pač sprejmejo kar jim bo dana. A jasno je da to pri nas ne bo mogoče.
scenic
# 30.01.2012 ob 18:33
pod okriljem zdovca je imela reprezentanca najboljšo igro,najbolj učinkovito,edina škoda je bila takrat,da smo imeli res ogromno smole s poškodbami.brez teh poškodb smo bili takrat zreli celo za zlato.
comrade
# 30.01.2012 ob 18:32
Nihče ga ne bo izžvižgal, čeprav bi si jih par res zaslužil. Tudi Lorbka niso, pa je imel še bolj smešne izgovore, pa še požrl je obljubo in tako naprej. Letos je čas, da na vseh straneh pozabijo na zamere, stopijo skupaj in poberejo zlato. To je to.
schawlly
# 30.01.2012 ob 18:16
Saj jaz mu tud zamerim za vzadnjič ko se je zgovarjal na poroko! Ma povejte zdaj pa realno: A bomo na EP močnejši, če bo Beno igral, al ne? Mislim, da tu ni debate! Če bo pa prišel, in ga bodo pričakali z žvižgi, bo pa še slabše!
metza3
# 30.01.2012 ob 17:44
Ni važno, če igraš 30 minut ali 5 minut, začneš v 1 ali 3 peterki.
Važno je, da igraš, zastopaš državo, da stopiš na parket in daš od sebe maksimum, ne glede na minute ali dano vlogo.
Konec koncev je vpoklic v izbrano vrsto velika čast za košarkarja. Tu, v tej situaciji, kjer prevladuje kuhinja in politika, smo zaradi tega, ker so določeni osebki to pozabili, ker ne čutijo več narodne pripadnosti, ter zato, ker so pozabili na tisto najbolj pomembno - Ljubezen do košarke.
Z3KO
# 30.01.2012 ob 17:43
Zdovc mi je bil vedno všeč :>
Impact
# 30.01.2012 ob 17:36
Tako kot na primer Beno Udrih. Kaj pa misli, da je??? Iz male Polzele v ZDA, zato se že leta dela norca iz reprezentance. Pa niti do kolen ne seže igralcem tipa Steve Nash na primer. Vsem je lahko zgled Jaka Lakovič.
tuditi
# 30.01.2012 ob 17:04
Zdovc ima svoje kvalitete ima pa tudi svoje napake. Všče pri njemu mi je, da je brez dlake ne jeziku in takoj pove marsikaj npr o Lorbkih, zakaj ne moreš imeti v ekipi 3 tipe Udrih,Lakovič in Dragič itd...

Npr me pa pri njem moti tole 12tega košarkarja je na EP vzel Smodiša, čeprav ni imel nobenih šans za igro + tudi on ni oddelal priprav. Pa ga je vseeno vzel s sabo in s tem izkoristil eno registracijo. Ok je bil motivator ampak to je bi ltudi Rašo na tem EP-ju torej Smoki bi odšel zraven kot del vodstva ne pa kot košarkar. Smo videli, da nam je potem zmanjkalo košarkarjev.

Pa še tole glede Sanija ja prav ima ker Zdovc je obrambno naravnan kot Maljković (čeprav je Božo daleč za Zdovcem v tem trenutku). Smo pa videli na EP-ju da obrambna taktika Maljkovića ni funkcionirala, torej ta taktika le ni bila prava. Pa Božo rezultata ni ocenil kot neuspeh ampak kot čisto ok. Zdovc je 4to mesto ocenil kot neuspeh ker nismo osvojili medalje kar je bil cilj, pa se ob tem ni izgovarjal na poškodbe. Maljković pa se je da ni imel pravega kadra.

Torej še en dokaz zakaj Maljković pač ni pravi.
jager100
# 30.01.2012 ob 16:54
tisti "najboljši", ki se v reprezentancah ne znajo podrediti kolektivu ponavadi delujejo destruktivno na ostale in zato TAKIH USRANETOV, pa naj bodo še tako dobri v klubih ne rabimo. PIKA
SR
# 30.01.2012 ob 16:40
Dejstvo je, da je naša rep. imela dovolj priložnosti. Kaj so dosegli s tem kadrom??nič. Čas je, da se priložnost ponudi (kot vodji rep.) ponudi Benu in Saši +od zdajšnih Erazem in Boki. Pa nikakor ne zagovarjam odpovedi Bena, in Sašovih "težav s komuniciranjem". Kriva sta tako igralca kot tudi KZS sama..
go keith go
# 30.01.2012 ob 16:40
MIRNČAN, nekateri pa še vedno ne razumete čeprav je stvar totalno logična in kristalno jasna. Udriha za sedenje na klopi ne rabimo - niti Vujačića. Rabimo ju pa, da prevzameta glavni vlogi v ekipi na bekih skupaj z Dragičema in ob pomoči Lakoviča, Prepeliča in to je to. Če ju bo nekdo klical in bosta privolila ter ju bo potem posadil na klop, je res prvovrstni nepoznavalec. Na klopi lahko sedi tudi Klobučar ali kdorkoli drug ali pa kakšen mladinec, ki čaka na svoje prve minute v reprezentanci.
Biebermaniac
# 30.01.2012 ob 16:36
Tisti ki imamo radi kosarko, razumemo tudi Udriha in Vujacica. Tisti ki se greste neke nacionaliste pa noben sport ne potrebuje, nevem zakaj bi nekemu Udrihu slovenska zastava morala pomeniti tako veliko, da bi zato tudi pozrl vsa "govna" ki mu jih ponudi KZS ?
MIRNČAN
# 30.01.2012 ob 16:33
In nekateri ga še branijo Udriha. Mislim lol. Z egoisti nebi nikol nič dosegli zato je prov da se dela ekipa. In če nisi ekipni igralec si kriv sam ne trener in ne zveza.
go keith go
# 30.01.2012 ob 16:29
Z Juretom se pretežno strinjam ampak en stavek mi je pa vseeno padel v oko, ki je po moje tukaj bistvo spora in sicer:"Kot da Nowitzki in Gasol zahtevata, koliko časa morata igrati v reprezentanci." Ne, onadva res nikoli nista zahtevala, da bi morala igrati več, ker je bilo vedno jasno in se je tudi tako delalo (pri vseh selektorjih Španije ali Nemčije), da sta onadva igrala v 1. peterki in dobivala toliko priložnosti kot je bilo potrebno - lahko tudi 40 minut. Pa tudi Navarro je pri Španiji vedno odkar je "zrastel" začenjal v 1. peterki. Pa še kdo in pri vseh reprezentancah je tako, da najbolj priznani, najboljši in najbolj uveljavljeni igralci začenjajo v 1. peterki in nosijo največje breme. Zakaj pri nas tega nismo sposobni tako zastaviti? A bi se B. Udrih še lahko pritoževal, da ne začenja v 1. peterki, če bi tam začenjal? A bi se Vujačić pritoževal, da ga je zveza 2x pustila ne cedilu, če bi bil v ekipi? Po moje ne. Saj s tem stavkom je Jure med vrsticami sam postavil B. Udriha ob bok najpomembnejšim košarkarjem v drugih reprezentancah s to razliko, da oni dejansko začenjajo v 1. peterkah.
skunexl
# 30.01.2012 ob 16:27
Dragi Zdovc sistem je potrebno prilagoditi kvaliteti in moči igralcev in ne obratno

Evo, to pa se 100% strinjam. Vuja je verjetno naš najboljši igralec trenutno in ne moremo si mi privoščit, da ga odrinemo na stranski tir. Si predstavljate, da bi Guardiola odslovil Messija, ker ne paše v njegov sistem igre ?

No, pa saj v klubih je drugače, ko lahko kupuješ igralce glede na svoj sistem, tako kot to počne večina trenerjev v večjih klubih, ampak v reprezentanci pa je potrebno delat s tem, kar imaš na razpolago.

Drugače pa bi si želel, da se Zdovc in Vuja vsedeta za mizo in razčistita stvari in skupaj popeljeta Slovenijo do zmage na EP 2013 :)
MIRNČAN
# 30.01.2012 ob 15:59
jager točno tako. Kakšen zgovor je to trener al pa poroka. Mediji bi jih morali raztrgat pa da vidmo kdo bi si upal. Zdj bo pa na domačem prvenstvu šminkerja špilal. kdo pa misli da je
jager100
# 30.01.2012 ob 15:49
Vse tiste ki kakorkoli cincajo in postavljajo tudi le najmanjše pogoje za igranje v reprezentanci, pa naj bo to košarka, nogomet ali hokej takoj izključiti za VEDNO, je mladih dovolj. BANDA, za grb se igra s srcem in predvsem zastonj. Zgledujte se naši športniki po nemcih,špancih, kanadčanih da o američanih ne govorimo - ali hrvatih. Lahko vas je sram, saj se brez prejšnjih reprezentančnih nastopov mnogi ne bi mogli nikoli nikamor prodati, nato pa takole.
legenda7
# 30.01.2012 ob 15:41
Zdovc pridi nazaj v olimpijo!
prim00z
# 30.01.2012 ob 15:37
sprti so igralci že iz časov mladinskih reprezentanc, v tem je problem - visok IQ v športu ne pomeni visokega IQja na vseh področjih, žal.
če pa k temu dodamo še fotre teh pobov, trenerja, ki je malo za časom in pa KZS, pa smo, kjer smo. v ženskem spolnem udu.

s prejšnjo in pa to generacijo pa bi zlahka bili stalnica v evropskem vrhu in svetovnem razširjenem vrhu, ampak je.at ga, tako pač je.
MIRNČAN
# 30.01.2012 ob 15:21
To je sramota kaj si nekateri dovolijo. Eni lahko izbirajo kdaj bodo igrali drugi pa se vedno odzovejo. In te drugi so ponavadi najbolj popljuvani. Only in Slovenija
Rui
# 30.01.2012 ob 14:41
Eh ti naši mediji.
Velika krivda leti za vse dogajanja v preteklosti leti tudi na njih. Vsi posamezno iščejo te akterje, vsak nekaj objavi potem se pa celo leto pogovarjamo kdo bo oz. ne bo igral.

Očitno v 2012 ne bo nič drugače. Novinarji bodo ob vsaki priložnosti speševali igralce o reprezentanci. Sprašujejo Lakoviča o Saši, potem gredo na tekmo kjer se srečata Udrih/Dragič evo reprezentanca (pa čeprav letos nas ni nikjer) kaj bi in kaj ne bi. Potem malo kroži po medijih, foromih - nato začnejo leteti odgovori na to npr. Zdovca in se spet pogreje - potem sedaj nekdo verjetno sedaj poklical Udriha za izjavo, mogoče celo Sašota....

Za stanje v slo. reprezentanci je pa kriva itak KSZ. Ker pač vlada politika, lobiranje itd. Naši igralci pa pridejo v to slo. mlako, kjer vsi "vlečejo" samo koristi za sebe igralci pa nastavljajo hrbet za (ne)igranje.

Samo poglejte koga se vseskozi vlači po medijih?
moochie
# 30.01.2012 ob 14:18
Dragi Zdovc sistem je potrebno prilagoditi kvaliteti in moči igralcev in ne obratno. V vsakem primeru bi moral Bečrovič igrati in če mora imeti žogo v rokah je še vedno lahko glavni play s klopi medtem ko dragič/udrih počivata. Za Lakoviča pa vemo da lahko igra kot strelec, oz je verjento celo boljši brez žoge v rokah.

dragič/lakovič
udrih/bečirovič

Ni dvoma da bi ti 4je morali igrati na zunanjih položajih.
Majmun Čita
# 30.01.2012 ob 14:11
To pove evropski, evropski klubski in svetovni prvak - Jure Z

Sedanji luleki nimajo pojma, kaj je zmagovalna atmosfera, a brilijirajo z obnašanjem, lobiranjem pri medijih, vplivnih atetih in podobne neumnosti.

Takoj, ko smo se začel nekaj pre- ali po-govarjat s prvim je šlo vse navzdol, ker so mlade , še bolj zmešane in butaste generacije to razumele po svoje.
tigerček
# 30.01.2012 ob 14:10
Fleaa - če kdo,se lahko oglaša prav on.Osvojil je 4.mesto v Evropi za plačo Hvala lepa,medtem ko "vrhunski" Božo za cca.200.000 EUR prodaja zgodbe o stari slavi.

Prodigy - Dej si še enkrat preberi,kaj je Zdovc povedal,preden boš pisal o zamerah.Zamera je nastala po tem,ko ga ni uvrstil v ekipo.Zakaj ga ni,pa je že povedal.
Adijo-Svet
# 30.01.2012 ob 13:59
flea
razlika med njim in ostalimi je ravno v tem, da je on vsako zadevo izpeljal korektno in profesionalno do konca in nikoli ni nobenega pustil na cedilu!
Fleaa
# 30.01.2012 ob 13:50
dej, dej Jurćek, kaj se ti sedaj oglašaš? ko bo treba kaj narest boš pa spet rep med noge stisnu kot vedno. . .
da funk
# 30.01.2012 ob 13:46
E. Lorbek, Vidmar, Brezec, Begić, Slokar, Nachbar, Vujačič, Prepelič, Z. Dragić, G. Dragić, Lakovič, B. Udrih.

Tu pa je mojih fantastičnih 12, ki jih realno tudi lahko sestavimo. ;)


Lepa postava, ni kaj.

Stavim gajbo piva - izhajajoč zgolj iz izkušenj iz preteklosti;
-da bosta 2 od njih poškodovana
-da bosta 1 ali 2 'poškodovana' ali odpovedala zaradi drugih razlogov (poroke, mrtev hišni ljubljenček, prvo obhajilo, birma, mazeltov, pretečene pogodbe...)
comrade
# 30.01.2012 ob 13:21
E. Lorbek, Vidmar, Brezec, Begić, Slokar, Nachbar, Vujačič, Prepelič, Z. Dragić, G. Dragić, Lakovič, B. Udrih.

Tu pa je mojih fantastičnih 12, ki jih realno tudi lahko sestavimo. ;)
comrade
# 30.01.2012 ob 13:15
Se strinjam deloma z njim deloma pa tudi ne. Čas je, da pridejo vsi najboljši, kar je bilo pa v preteklosti, pa noben ne ve, ker je vse skupaj en velik politični zmazek. Dovolj mi je gledanja raznih Klobučarjev, ko pa imamo vrhunske igralce svetovnega kalibra, ki so z ležernim igranjem še vedno boljši od netalentiranih košarkajev, ki jim dajemo priložnost in jih vlačimo zraven. Čas je, da taktirko prevzame Beno, da se odslovi iz ekipe igralce, ki so noter le še zgolj zaradi svojega imena in da doma vzamemo, kar nam pripada in to je najmanj srebrna kolajna!
Flegica
# 30.01.2012 ob 12:47
Se popolnoma strinjam s tem kar je Zdovc povedal a nažalost to nima dosti z realnostjo. Igranje igralcec za reprezentanco je nažalost dostikrat stvar prej manadžerjev kot seletktorjev. Potem so tudi za slo. reprezentanco razni osebni komflikti in preference. Je pa res da tako veliki egi kot so pri nas jih težko najdemo. V bivši Yu se igralci leta niso pogovarjali izven igrišča zaradi osebnih zamer a so na igrišču še vedno dihali kot eno. Problem je da je danes šport prerasel v izključno posel in nič drugega. In dejstvo je da igralci igrajo za reprezentanco v 90% primerih le zaradi osebnih koristi. Me prov zanima če bi igral Udrih če bi bil prej poškodovan in brez pogodbe...Pomoje bi imel na fast dail vse številke seletktorjev!
njam1
# 30.01.2012 ob 12:36
a zdej bos pa se ti na ogenj prilival. mislim, halo!
jlmezed
# 30.01.2012 ob 12:25
se nas je zbralo kar nekaj ki bomo na pripravah izžvižgali udriha..kar lepa skupina nas bo.. res nwm kaj si predstavlja ta udrih
prodlgy
# 30.01.2012 ob 12:23
No s tem da Vujačič ni pasal v njegovo reprezentanco je vse povedal. Ni treniral zaradi poškodbe kolikor se spomnim, ampak uvrstiti bi ga moral. Lahko ga samo vprašam, kje ma zdaj talenta Klobučarja. S sabo je vzel recimo temu mlade neperspektivne košarkarje, ne vem zakaj ne uspejo, če se slabo dela ali kaj?
Kot trener mi je všeč, s svojim delom dosega dobre rezultate, ampak se dela pametnega, je konflikten. Predstavljajte si Udriha, Vujačiča(ker živita v ZDA je drugače kot Evropejcem).....celo sezono se trga v NBA potem pa odločen da bo igral za svojo državo tukaj naleti na raznorazne probleme, ki so se dogajali v preteklosti, čuti nekvaliteto reprezentance zaradi raznih odpovedi, ne vidi medalje, ker je tudi jaz glede na postavo nisem videl že dolgo.
Pri košarki je pač tako, da se samo s trudom ne da uspeti, potrebne so kvalitete in prvo je, da se nagodi kvalitetnim igralcem jih upoštevati, ne z gojenjem zamer kot Zdovc že spet vse pogreva... ALI PA BOMO ZARADI TRME, NEZNANJA, OZKOGLEDNOSTI SPET GLEDALI MLADCE IN TRGALCE Z ŽELJO SE IZKAZATI, USPETI OB BOKU NEKATERIM KVALITETNIM IGRALCEM, KI JIH JE ŠKODA. !!!
olen
# 30.01.2012 ob 12:12
Deloma pa razumem športnike.... Mi gremo poleti na morje oni pa na priprave....
Odpovejo se dopustu in igrajo za reprezentanco.... Če pa potem ni uspeha so pa popljuvani...

Skratka tudi sam bi kdaj razmislil če bi se igral če bi dal vse od sebe se odpovedal trenutkim z družino ne bi šel na zaslužen oddih... DAL VSE OD SEBE NA TEKMAH.... POTEM BIL PA ....

Dajmo jih vsaj malo razumet.... V tistih časih ko je Zdovc igral ni bilo tolko pljuvanja
čarli23
# 30.01.2012 ob 12:10
Zanimiv je tudi del o Saniju:
Kakšen pa je vaš pogled na zadevo o Saniju Bečiroviču? Selektor Maljković se mu je odrekel, Sani pa je odgovoril s fenomenalnimi igrami, ki jih v letošnji sezoni prikazuje v Benettonu.
Sani je vrhunski igralec. Tu ni dileme. A se strinjam z Božem in tu se ne skrivam. Če kdo ve, kaj je Sani preživel, sem to jaz. Imel je kup operacij, imel sem ga tudi v Olimpiji. Košarka ni samo napad. Košarka je obramba, košarka je rotacija, košarka je skok, košarka ima milijon segmentov. V moderni košarki moraš igrati vse. Tu ni skrivanja. Glede napada Saniju samo kapo dol. Malo je igralcev, ki so v napadu tako nevarni, kot je on. A Sani bi se zelo težko vklopil v Maljkovićev sistem. On rabi žogo, saj brez nje ne more igrati. Ko imaš Dragića, Lakoviča... je to težko. Ne gre za to, ali je Sani dober ali ne, pravim, da se Sani ne bi vključil v sistem. On se je lani lahko vključil v Memijev koncept, a se tudi v mojega ne bi. To je stvar trenerja. Toda to nima veze s tem, ali je nekdo nekomu všeč ali ne. To je pomembno samo tistim, ki iščejo, da lahko potem nagajajo. V reprezentanci enostavno ne moreš imeti dvanajst egov. Vsak ve, da je to nemogoče, saj bi se po treh dneh treningov stepli med seboj.
Adijo-Svet
# 30.01.2012 ob 12:03
Jure, na začetku priznam, da nisem imel zaupanja vate in v tvoje vodenje naše selekcije. Kot sem se že kar nekajkrat "opravičil" ali popravil, sem predvideval napak. Zame je bil najboljši selektor, ki je vodil Slovenijo, imel je pravi način vodenja, poznal je mentalitetno, imel je ugled in napravil je rezultat. Tekme so bile srčne, dobro vodene in kvalitetno odigrane. Škoda, škoda, ..., da nisi več naš selektor. Drugače pa se z njegovimi besedami v popolnosti strinjam!
ema
# 30.01.2012 ob 12:00
točno tako, Jure!
Driklc
# 30.01.2012 ob 11:59
Točno tako in nič drugače ne sme biti. Objektivni razlog za manjko je le poškodba. Vse ostalo je kalkuliranje in norčevanje iz slovenske zastave.
slobizgec
# 30.01.2012 ob 11:58
čeprav mi zdovc kot trener nikol ni bil preveč všeč, mu pa za to izjavo dam en velik PLUS
Duplek
# 30.01.2012 ob 11:57
PRAVINO
Citat za prebrat
link
Goran Dragić
8
27. maj 2012 ob 06:30 V Houstonu je trgovina Fenician in vse uvažajo iz Evrope. Vse. Iz Slovenije imajo tudi Fructal. Sredi Houstona.
Več novic ...
Kazalo