Citat za prebrat
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,2 od 19 glasov Ocenite to novico!
Katarina Srebotnik in Kveta Peschke
Katarina Srebotnik je pred dnevi slavila v Wimbledonu in tako dopolnila karierni grand slam med dvojicami. Foto: Reuters

Dodaj v

Katarina Srebotnik

O medalji na olimpijskih igrah
16. julij 2011 ob 10:47
Maribor - MMC RTV SLO

Dvojice na olimpijskih igrah niso toliko cenjene, ker ne moreš igrati s stalno partnerico. S Polono Hercog pred OI ne bova igrali skupaj.

Menim, da bi bil cilj kolajna v Londonu nerealen. Želja sicer je, ne sme pa biti cilj. Meni je v veliko čast, da ljudje mislijo, češ, saj imamo Kato in to je skoraj gotovo kolajna. Vendar realno gledano ni tako. Trenutno nisva konkurenčni za kolajno in mislim, da je tudi Polona ne pričakuje.

Katarina Srebotnik je skupaj s Čehinjo Kveto Peschke tudi uradno najboljša igralka na svetu v kategoriji ženskih dvojic. Z vse boljšo Polono Hercog se pojavlja vprašanje, ali bi se lahko skupaj v Londonu 2012 celo potegovali za olimpijsko medaljo med dvojicami. Vir: Ekipa.

Prijavi napako
Komentarji
jela
# 18.07.2011 ob 08:48
Na OI 2016 - Hercog/Kolar (takrat bosta morda obe med 30 na WTA...
mikic007
# 17.07.2011 ob 17:36
Ko berem te komentarje me je groza. Velika vecina vas je funkcionalno nepismenih in preprosto ne razumete pomena celotnega stavka.

Katarina je povedala, da so med igralkami, kot nivo tekmovanja, dvojice na OI manj cenjene zaradi na splosno slabse uigranosti in posledicno slabse igre, kar pa ne pomeni, medalja ni. S tem, da nekaj, kar je pridobljeno na lazji nacin, seveda nikoli ni enakovredno tezko prigaranemu.

Drugo pa je to, da je Polona za igro dvojic zelo mlada, obicajno so uspesnejse izkusenejse igralke. Hkrati se zaveda, da je Poloni ta trenutek pomembnejse uspeti v konkurenci posameznic in v vzponu kariere mogoce ni dobro imeti odprtih prevec front.

Ne vem zakaj ste vsi najprej pomislili na najslabse, kot da ne zeli nastopiti, ali kot da daje v nic Polono, ko pa je v bistvu zelo korektno in realno odgovorila na novinarsko vprasanje (ne, ni sama sklicala konference, nekdo jo je pac vprasal).

Preden kaj napisete, se posebej ce je negativno, se raje prepricajte, da ste besede pravilno razumeli.
nemelk
# 17.07.2011 ob 15:52
Kako je fajn, ko dobimo eno kost za glodat :)

@agent Pery Prav imaš, ni nujno, da Katarina igra ravno s Polono v dvojicah.... nikoli se ne ve :)
verjamem, da bodo skušal najt pravo kombinacijo, da bomo imeli še teniško medaljo.
Al pa kot je nekdo že napisal, Kveti dat državjanstvo pa bo :) hehe
agent Perry
# 17.07.2011 ob 15:45
Voly
kako nepremagljive. Saj ravno to Kata hoče povedati, da so naše punce v dvojicah nekonkurenčne celo na OI, kjer je konkurenca MOČNO okrnjena.
Voly
# 17.07.2011 ob 01:18
Če ne OI,imamo pa v prihodnosti izjemno ekipo za Fed.cup(ekipno ženske)!Hercog in Kolar posamezno in Srebotnik z eno našo v paru!Na pesku bodo skoraj nepremagljive!
agent Perry
# 16.07.2011 ob 23:56
O znanju Kate v dvojicah sploh ni vredno debatirati, če pa mislijo , da je-bo Polona tako slaba partnerica, da na medaljo ne moreta pomisliti je veliko bolje, da sploh ne nastopimo v dvojicah. Kdo pa je rekel da mora Kata igrati v dvojicah ravno s Polono Ali pri nas ne obstaja punca,ki bi če sploh obstaja želja s Katino pomočjo in malo sreče lahko osvojila medaljo.

Sicer pa, kdo sploh gleda dvojice!
hrko
# 16.07.2011 ob 22:28
kveta ni več rosno mlada in ja katarina si bo vrjetno kmalu poiskati novo stalno partnerico. Drugače pa mislim, da bosta s Hercegovo začele trenirat za OI kar se dvojic tiče, ker medalja na OI je cilj vsakega športnika drugače Katarina tudi med singli na preteklih OI ne bi nastopila. Je pa res, da bo potrebno še veliko dela predvsem na uigranosti dvojice.
aufbiks
# 16.07.2011 ob 21:55
A ni ona odpovedala nastop že na prejšnjih olimpijskih, ker so ji bili turnirji bolj pomembni? Pač ni Federer. Se strinjam - tudi druge ne bodo uigrane, ker to je bistvo olimpijskih, zmaga tisti z največjo željo, ne nujno najbolj kvaliteten igralec. Se spomnim enih olimpijskih, kjer so čilski igralci pobrali kup medalj. Polona žal ni tip igralke za na travo (Wimbledon), vendar pa mislim da bi bila tudi medalja možna, če bi si jo obe resnično želeli doseči - kar pa iz izjave Srebotnikove ni videti.
Rambaldi
# 16.07.2011 ob 21:27
In koliko je uigranih ženskih parov, kjer sta obe igralki iz iste države?
Torej bodo imele večinoma vse igralke iste probleme, ne samo Srebotnikova s Hercogovo (ali s katerokoli pač). Gre samo za vprašanje, kaj sploh želi. In če ji olimpijski nastop nič ne pomeni, potem bolje, da tja sploh ne hodi.
axx
# 16.07.2011 ob 21:17
Eni komentirate, pa grem stavit, da niste še nikoli gledali dvojic na ATP ali WTA touru v živo. Res je večji poudarek na igranju singlov in si skoraj vsak želi uspet v singlih najprej, vendar je tudi pri dvojicah zelo težko uspet in moraš biti kr as. Katarina pa je res izjemna igralka dvojic.
iztrd
# 16.07.2011 ob 21:01
Dajmo Květi slovensko državljanstvo.
nenn0
# 16.07.2011 ob 20:57
rekreativci in penzionisti igrajo dvojice...spomnimo se samo Navratilove za božjo voljo...pri 50. je bila med boljšimi...ženski tenis je itak kar nekaj, ženske dvojice pa brezveze da sploh obstajajo...igrajo finale grand slama pa na stadionu ni folka..to pove dovolj. edina ki bo kaj naredila je Hercogova. zagotovo pride med 10 igralk sveta v roku dveh let, mogoče manj :)
bamfi
# 16.07.2011 ob 20:29
Roko na srce zame dvojice niso kej prida k da je res huda konkurenca v dvojicah ne me basat zame so posamezniki tist kar šteje a je srebotnikova kej kdaj nardila med posameznicami 3,4 kolo grand slama kar je slabo ne pa dvojice to je za rekreativce.
nemelk
# 16.07.2011 ob 19:07
Zarečenga kruha se največ poje. :) Mogoče bosta pa pred Londonom vseeno kr nekaj časa posvetili skupnim treningom....
Všeč mi je to, da Katarina realno pove kakšen je domet naše dvojice. Verjamem, da tudi Polona še lahko napreduje in v tem pogledu pomaga Katarini k lepemu rezultatu.

Še enkrat čestitke Katarini za vse zmage med posameznicami in med dvojicami. Ni jih bilo malo. Med dvojicami pa čimbolj uspešno še naprej.
Polona pojdi po začrtani poti - ne obremenjuj se s cilji. Korak za korakom.
Vesel sem, da imamo tako dobre tenisačice.
SsDrag
# 16.07.2011 ob 18:53
Katarina je pač realistka! In v večini ji dam prav.
friks
# 16.07.2011 ob 17:58
Vsaka olimpijska kolajna je cenjena.
kriminalec
# 16.07.2011 ob 16:32
na olimpijskih ni 125.00 funtov nagrade, to jo jebe verjetno
bujaka
# 16.07.2011 ob 16:02
ne vem , ampak za mene bi bil uspeh kate z polono na olimpijskih igrah veliko bolj cenjen kot pa wimbledon z eno čehinjo.
Ronnie Frown
# 16.07.2011 ob 13:00
Večina vas je malenkost zgrešila bistvo. Kdor je gledal Polono (v paru s Katarino) v Fed cupu je lahko videl občutno razliko v kvaliteti pri dvojicah glede na Kato. Seveda je možno, da Polona do drugega leta še napreduje pa vseeno po moje še ne bo vrhunska igralka parov.
keketz
# 16.07.2011 ob 12:16
Ne vem, zakaj ne bi s Polono dosegli uspeha. Kata je tako izjemna v dvojicah, Polona se, verjamem, lahko temu prilagodi. Kaka 2-3 tedne pred turnirjem pa bi tudi kak trening lahko skupaj udarili.
tily
# 16.07.2011 ob 11:58
saj ni nemogoče! Federer in Wawrinka sta prišla do zlate kolajne, pa nobeden od njiju ni za dvojice
axx
# 16.07.2011 ob 11:23
Kaj vam ni jasno? Seveda med igralkami (!) tak turnir ne more imet takšne veljave kot če igra s stalno partnerko na WTA touru. Vedeti je treba, da v dvojicah ne zmaguje kvaliteta ene igralke, celo kvaliteta obeh igralk ni zagotovilo za zmago. Poglejte primer bratov Bryan,.posamično bi bila zelo povprečna, med dvojicami pa sta že leta in leta na samem vrhu. Izredno pomembna je torej uigranost in da se igralki medsebojno dopolnjujeta. To je težko, če igraš skupaj prvič. Seveda je možno,..in to Katarina priznava...da se bosta zelo ujeli in morda pade medalja,.vendar pa ne moreta biti favoritki,.možna pa je tudi medalja.
daryankoff
# 16.07.2011 ob 11:20
Zelo čudna in nepotrebna izjava. Verjetno je želela nekoliko zmanjšati pričakovanja javnosti glede medalje. Ampak, kje so ta pričakovanja. OI so šele čez eno leto.V očeh Slovencev na koncu štejejo medalje in ni važno ali so v tenisu, plavanju, metu kladiva itd. Jaz ne delim OI medalje na več in manj vredne.
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 11:11
Kata se je ustrašila mlajše konkurence. Dj dj kašni izgovori.
Lu Yehi
# 16.07.2011 ob 11:07
Kata tole pa ni najbolj jasno že sama kolajna na olimpiskih je vredna ogromno, da ne rečem več kot osvojitev bilo katerega turnirja. Čeprav im vsak turnir svojo tadicijo in čast ampak OLIMPISKE kolajne so nekaj večjega. Potem če ni uigrana z Polono bi takšna zmaga bila le še bolj cenjena ne manj, ker bo veliko težje igrati v tej dvojki kakor z Čehinjo Kveto Peschke
metza3
# 16.07.2011 ob 11:04
Povsem nepotrebno, Katarina:(
Rambaldi
# 16.07.2011 ob 11:02
In zakaj naj bi bile - za razliko od olimpijskih - več vredne tiste dvojice, ko igra s stalno partnerko?
Enkrat Srebotnikova pripoveduje, kako je večji uspeh finale dvojic kot polfinale singlov, spet drugič pa so manjvredne tiste, ki jih igra z reprezentančno partnerko? Ajoj...
Citat za prebrat
link
Goran Dragić
8
27. maj 2012 ob 06:30 V Houstonu je trgovina Fenician in vse uvažajo iz Evrope. Vse. Iz Slovenije imajo tudi Fructal. Sredi Houstona.
Več novic ...
Teniški turnirji
Olimpijske igre
Kazalo