Ross Brawn, vodja moštva Mercedes, je s predstavami svojih dirkačev na uvodnih štirih tekmah sezone zadovoljen. V Maleziji je moral Nica Rosberga, ki je na koncu osvojil nehvaležno 4. mesto, celo miriti, da ni prehitel tretjeuvrščenega moštvenega kolega, Lewisa Hamiltona. Moštvo iz Brackleyja je na zadnjih dveh kvalifikacijah vknjižilo tudi dva 'pola'. V konstruktorskem seštevku Mercedes trenutno zaseda 4. mesto, boljši so Red Bull, Lotus in Ferrari. Foto: EPA
Ross Brawn, vodja moštva Mercedes, je s predstavami svojih dirkačev na uvodnih štirih tekmah sezone zadovoljen. V Maleziji je moral Nica Rosberga, ki je na koncu osvojil nehvaležno 4. mesto, celo miriti, da ni prehitel tretjeuvrščenega moštvenega kolega, Lewisa Hamiltona. Moštvo iz Brackleyja je na zadnjih dveh kvalifikacijah vknjižilo tudi dva 'pola'. V konstruktorskem seštevku Mercedes trenutno zaseda 4. mesto, boljši so Red Bull, Lotus in Ferrari. Foto: EPA

Formula ena je en velik vadbeni poligon za inženirje, tu pa je potem še športni del z moštvom in dirkačema. Vedno moraš poskrbeti, da nadgrajuješ oba dela in ne spreminjaš preveč tistega, kar že imaš. To se lahko zelo hitro zgodi in privede to težav.

Ross Brawn
Lewis Hamilton
Lewis Hamilton je na uvodnih štirih dirkah sezone osvojil dve peti (Avstralija, Bahrajn) in dve tretji mesti (Malezija, Kitajska). Zbral je 50 točk, s katerimi je v seštevku za svetovno prvenstvo trenutno uvrščen na 3. mesto. Vodilni Sebastian Vettel ima 27 točk več, 10 manj od 25-letnega Nemca jih ima Kimi Räikkönen (67). Foto: EPA

V zadnjih dveh letih so pri Mercedesu prenovili inženirski oddelek, v ekipo so pod Brawnovim vodstvom pripeljali velika imena, kot so Bob Bell, Aldo Costa in Geoff Willis. Kljub vsemu govorice o Brawnovem odhodu ne pojenjajo - še posebej zaradi tega, ker se bo moštvu prihodnje leto pridružil Paddy Lowe, ki je bil nazadnje tehnični vodja pri McLarnu.
Zdaj uživajo sad dobrega dela
Mercedes je letošnjo sezono začel dobro, Lewis Hamilton je na uvodnih štirih dirkah dvakrat stopil na zmagovalni oder. Brawn zdaj upa, da bodo pri Mercedesu v nadaljevanju sezone gradili na zelo dobrem začetku. "Formula ena je en velik vadbeni poligon za inženirje, tu pa je potem še športni del z moštvom in dirkačema. Vedno moraš poskrbeti, da nadgrajuješ oba dela in ne spreminjaš preveč tistega, kar že imaš. To se lahko zelo hitro zgodi in privede do težav. Formula ena je ena občutljiva evolucija," je povedal Brawn.

Dodal je: "Moraš biti prepričan, da bodo velike spremembe prinesle tudi prave rezultate. Z vidika inženiringa se zavedamo, kaj smo storili pred letom dni, in zdaj uživamo sad dobrega dela. Že pred časom smo si zamislili nekaj sprememb, zaradi katerih smo imeli lani slab drugi del sezone. Toda slabi izidi so bili le začasni, vedno je treba gledati širšo sliko."
En najhitrejši krog je premalo ...
Mercedes je na zadnjih dveh preizkušnjah vknjižil dva 'pola', toda Brawn je prepričan, da dirkalnik še ni tako hiter, kot si želi. "Ne vrti se vse samo okoli enega kroga," je dva zaporedna 'pola' pokomentiral Britanec in nadaljeval: "Imeti moramo dirkalnik, ki bo najhitrejši 50 ali več krogov - in to je zdaj naš največji izziv. Lepo je bilo doseči najhitrejši čas na zadnjih dveh kvalifikacijah, a pomembna je le dirka. Prepričan sem, da za zdaj še nismo tam, kjer želimo biti, toda moštvo ima skupino zelo motiviranih ljudi, ki stvari postavlja na svoje mesto. Ko ti to uspeva, je edini mogoč razplet uspeh. Kar se tiče športne strani, pa imamo dva zelo kakovostna dirkača."
Sklenil je: "Imamo dirkača, ki sta z vso opremo, ki jima je na voljo, na zadnjih kvalifikacijah storila največ, kar sta lahko. Dirkalnik je lahko še boljši in to je področje, ki mu bomo posvetili največ pozornosti."

Formula ena je en velik vadbeni poligon za inženirje, tu pa je potem še športni del z moštvom in dirkačema. Vedno moraš poskrbeti, da nadgrajuješ oba dela in ne spreminjaš preveč tistega, kar že imaš. To se lahko zelo hitro zgodi in privede to težav.

Ross Brawn