Formula 1
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 3.5 od 16 glasov Ocenite to novico!
Fernando Alonso
Fernando Alonso je nezadovoljen z japonskim proizvajalcem pogonskih sklopov. Foto: Reuters
       Gre za osebo, ki je zelo tekmovalna. Ob njegovi vrnitvi k McLarnu so številni napovedovali morebitne težave z dirkalnikom in pogonskim sklopom, a Fernando še vedno ostaja zvest. Ali počasi izgublja potrpljenje? Seveda. Tudi jaz ga izgubljam. Toda morava ostati profesionalca, opozarjati in obravnavati moramo vse težave.       
 Eric Boullier, dirkaški direktor McLarna
Fernando Alonso
Alonsu se bo po koncu letošnje sezone iztekla pogodba z McLarnom. Španec je dejal, da po morebitni slabi sezoni ne namerava končati kariere. Celo nasprotno, slabi rezultati naj bi ga še bolj motivirali za vztrajanje v kraljici motošporta. Foto: Reuters

Dodaj v

Fernando Alonso bo imel počasi vsega dovolj

Boullier: Fernando ostaja zvest McLarnu
9. marec 2017 ob 12:08
Barcelona - MMC RTV SLO

Zadnja zmaga dvakratnega svetovnega prvaka v formuli ena Fernanda Alonsa ima že zelo dolgo brado in v novi sezoni bo - kot kaže - imela še daljšo.

Španski dirkač, po mnenju številnih ob Lewisu Hamiltonu trenutno najboljši dirkač v elitnem razredu motošporta, se je pred začetkom sezone 2015 preselil k McLarnu, katerega član je bil že leta 2007.

Podal se je v neznano, saj je McLaren tedaj zamenjal dobavitelja pogonskega sklopa – zahvalil se je Mercedesu in se podal na skupno pot s Hondo, s katero je ob koncu osemdesetih let dominiral v kraljici motošporta.

Toda tveganje se Alonsu, za zdaj, še ni izplačalo. V zadnjih dveh sezonah so pri McLarnu precej zaostali za najboljšimi ekipami, težave jim povzroča predvsem pogonski sklop japonskega konglomerata, ki nikakor ne najde priključka z Mercedesom in Ferrarijem.

Pred začetkom letošnjih zimskih testiranj v Barceloni so bili v Wokingu prepričani, da so sestavili dirkalnik, s katerim bosta dirkača lahko konkurirala za najvišja mesta, a za zdaj so pričakovanja popolnoma nerealna.

Alonso: McLaren pripravljen na zmage
Že od začetka zimskih testiranj se pri McLarnu ukvarjajo s težavami s Hondinim pogonskim sklopom, ki so ga že večkrat popravili in modificirali. "McLaren je pripravljen na zmage, Honda pa ne. Mislim, da s šasijo ne zaostajamo veliko, naša največja težava je Hondin pogonski sklop. Nobene zanesljivosti ni, nobene moči. V ravninah smo za 30 kilometrov na uro počasnejši od drugih. To je treba izboljšati. Vsi se morajo bolj potruditi, to tudi pričakujem – in to takoj," je svoje razočaranje izrazil Alonso.

Boullier: Fernando ostaja zvest
"Da, Fernando izgublja potrpljenje, a to še ne pomeni, da se bo kar tako predal," je za britansko televizijo Sky dejal dirkaški direktor ekipe Eric Boullier. "Gre za osebo, ki je zelo tekmovalna. Ob njegovi vrnitvi k McLarnu so številni napovedovali morebitne težave z dirkalnikom in pogonskim sklopom, a Fernando še vedno ostaja zvest. Ali počasi izgublja potrpljenje? Seveda. Tudi jaz ga izgubljam. Toda morava ostati profesionalca, opozarjati in obravnavati moramo vse težave," je še dodal Francoz.

Alonso, ki je z Renaultom dvakrat osvojil naslov svetovnega prvaka v letih 2005 in 2006, je nazadnje slavil s Ferrarijem v sezoni 2013, ko je dobil domačo dirko za VN Španije v Barceloni. Na novo slavje bo moral 35-letnik Asturijec očitno še nekoliko počakati.

Mitja Lisjak, <a href="https://twitter.com/lisjakm">@lisjakm</a>
Prijavi napako
Komentarji
proteus
# 09.03.2017 ob 12:46
škoda za take talente, da končajo v kantah na štirih kolesih. Pa da ne bo pomote-niti malo ne navijam zanj
lordslayer
# 09.03.2017 ob 15:23
sicer ga nikoli nisem maral, ampak mi ga je pa škoda v takem dirkalniku, ker je res vrhunski voznik
iluvatar
# 09.03.2017 ob 12:56
ma sam kašni peki so ti Japonci, to ne moreš verjet. Sem mislil, da so Italijani, ma tile so še hujši.
mihamiha23
# 09.03.2017 ob 16:04
kaj zavajam.dal sem mnenje,da bi si tak dirkač zaslužil super dirkalnik,on pa je izbral dirkalnik, za katerega se je vedelo, da so začeli iz nule in je bilo težko pričakovati,da bo konkurenčen najboljšim. torej je izbral denar pred boljšim sedežem, je pa res, da se najbrž tudi njemu ni sanjalo, da bodo tako zadaj
shambala
# 09.03.2017 ob 15:16
Men je on car! Sou je v eno karjolo in se trud, ne pa razni hemiltoni pa fetli, ki so sedel v najboljsih formulah in se toukl po prsih kok so obri. Evo, vzem sajtrjo in probi zmagat tko, pa da jih vidmo...
Alonzo rispekt!
Nikec3
# 09.03.2017 ob 15:30
Japonci v avtomobilizmu postajajo nula od nule. Honda pa sploh. Alonsa je škoda, ker je en izmed boljših dirkačev v karavani.
mihamiha23
# 09.03.2017 ob 13:23
škoda ga je alonsa,denar ni vse,če v teh letih ne moreš vozit konkurenčno
peglezn
# 09.03.2017 ob 14:09
Model ima pogodbo samo še letos... en kup drugih prav tako. Torej bo zanimivo, kaj se bo dogajalo avgusta/septembra...

Škoda pa res za njega, super fajn dirkač za gledat.
F1fan
# 24.03.2017 ob 10:45
janko luzar: Res škoda. Lahko bi imel 4-5 naslovov, a vztraja v ne najboljših ekipah. Z Renaultom je dvakrat premagal Schumija, ki ni imel nič slabšega avta in je pred tem slavil 5x zapored.
Tale trditev je pa zelo čez palec, samo na podlagi končnega vrstnega reda. Potrebno je pogledati tudi ozadje teh dveh sezon in ne samo točkovni seštevek.

V sezoni 2005 so bile Bridgestone pnevmatike na Ferrariju konkretno slabše od Michelink, na katerih je bil Renault. Schumacher je bil praktično edini izmed dirkačev na Bridgeston gumah, ki se je redno uvrščal med prvo peterico, Barrichello pa se je ponavadi matral na robu deseterice ali celo izven nje. V sezoni 2005 je bil torej glavni razlog katastrofa od Bridgestone gume.

V sezoni 2006 je Alonso dominiral vse dokler je imel Renault dovoljeno ilegalno igračko mass damper. Ko jo je FIA sredi sezone prepovedala, je bilo do konca še 9 dirk, in Schumacher je končal pred Alonsom na 6ih. Zmagal bi tudi v Suzuki, če mu nebi odpovedal motor, epska vožnja iz zadnje dirke Schumacherja v Braziliji pa je tako znana, ko je skoraj s krogom zaostanka na začetku dirke na račun presekane gume prilezel do 4 mesta. Torej pri naslovu Alonsa 2006 je imel zelo veliko vlogo mass damper.

Tudi ko se je s Ferrarijem 2010 in 2012 boril za naslov proti Vettlu, ni bil tisti dve sezoni Ferrari toliko slabši od Red Bulla. V sezonah 2011 in 2013, ko je bil Ferrari res konkretno slabši od Red Bulla, je Alonso zaostal za Vettlom krepkih 135 in 155 točk.

S kanto tudi voznik klase Alonso (ali Senna, Schumacher, Hamilton, Vettel,...) ne more nič, in res pravo kanto Alonso vozi samo zadnji dve sezoni z McLaren Hondo, medtem ko je bil Ferrari v sezonah 2011 in 2013 zgolj povprečen dirkalnik, s katerim se ni mogel boriti za naslov, ampak daleč od kante.

Kar se pa tiče Alonsa, je odličen voznik, ampak hkrati ekstremno težek karakter, ki ima to svinjsko navado, da ko ne gre začne pljuvati po lastnem moštvu in delati razprtije (to se je dogajalo pri vseh moštvih do sedaj, razen pri Renaultu mu je še en težek karakter Briatore nadel nagobčnik). V svoji karieri si je skozi leta s svojim karakterjem kar sam zapiral vrata pri boljših moštvih, tako v McLarn Mercedesu, kot v Ferrariju (kjer so podpisali s Vettlom in je dobesedno dobil nogo), v Red Bullu ga niso hoteli, na koncu mu kaj drugega kot McLaren Honda niti ni preostalo. Do konca kariere bo zelo težko prišel v trenutna top tri moštva, njegov težek karakter in razdiralni odnos sta pretežka prtljaga in prevelik riziko.
Manos de Piedra
# 10.03.2017 ob 00:56
Glede na to, kar se da razbrati iz testiranja, bo to verjetno celo najbolj dolgočasna sezona v zgodovini formule ena. Novi bolidi preprosto niso primerni za atraktivno dirkanje, prehitevati se praktično ne da razen z DRS, gume so predobre, tako da bodo dirke zgolj procesije z enim postankom v boksu in varčevanjem goriva. Vse se bo vrtelo okoli kvalifikacij, kjer pa se ne bi čudil, če bo Mercedes spet pol sekunde pred najbližjim konkurentom.
Manos de Piedra
# 10.03.2017 ob 00:39
janko luzar:
"Sicer pa da ne bo pomote. Tudi Hamilton je zapustil McLaren (ki je bil takrat druga najboljša ekipa) in odšel v Mercedes, ki je bil takrat šele 5. v konstruktorskem seštevku, a zdaj žanje sadove svojega dela in dela mehanikov/inženirjev."

Žanje sadove sprememb v F1 leta 2014. Če ne bi uvedli teh novih motorjev ne bi Mercedes nikoli niti povohal konstruktorskega naslova. Te naslovi Mercedesa so farsa.
Manos de Piedra
# 10.03.2017 ob 00:36
Ni problem toliko v Hondi in McLarenu kot pač v glupih pravilih F1 in hibridnih motorjih. Honda je pač tukaj eno leto zadaj, poleg tega pa se ne sme več testirati. Nekega bistvenega izboljšanja pač ne more biti. Sicer pa bi Alonso to lahko pričakoval, ko se je odločil za ta prestop. Noben pameten dirkač ne bi šel iz Ferrarija.

2014 je šla F1 dokončno v kurac, jaz ne vem kako lahko kdo sploh da neko legitimnost naslovom Mercedesa, glede na to, da jim je vse pisano na roko. Take dominacije ene ekipe v zgodovini F1 še ni bilo, mogoče je pred tem kakšno leto res totalno dominiral Ferrari ali pa pred tem McLaren v času Senne in Prosta ampak da bi bila ena in ista ekipa 3 leta zapored konstantno pred vsemi, tega še ni bilo. Če bi bil Mercedes tako sposoben, bi naredili kaj konkretnega tudi pred letom 2014, pa ni bilo od njih nič od nič. Tako je pač jasno, da zmagujejo samo zaradi spremembe pravil in novih motorjev, ki so velik korak nazaj kar se tiče atraktivnosti formule.

Nasploh je ta moderna "ekološka" formula brezveze, da pa potem še zmaguje ena in ista ekipa vsako dirko pa totalno odbija potencialne nove navijače.

Alonso je dirkal v zlatih časih formule ena v letih 2000-2005 in je v zadnjih letih nenehno kritiziral smer, v katero gre F1, ker se zaveda, da je ta šport danes veliko sranje v primerjavi s tem, kar je bilo. Mislim da bo, ko se bo začel zavedati, da tudi letošnja sprememba pravil ne prinaša čisto nič dobrega, resno razmislil o upokojitvi.
janko luzar
# 09.03.2017 ob 23:54
Res škoda. Lahko bi imel 4-5 naslovov, a vztraja v ne najboljših ekipah. Z Renaultom je dvakrat premagal Schumija, ki ni imel nič slabšega avta in je pred tem slavil 5x zapored. V McLarnu je zapravil priložnost za 3. naslov, ko ga je zasenčil novinec Hamilton. Od takrat pa ni imel več konkurenčnega avta - tudi Ferrari je bil daleč od Red Bulla, a se je z odličnimi vožnjami dvakrat do zadnje dirke boril za naslov.

Sicer pa da ne bo pomote. Tudi Hamilton je zapustil McLaren (ki je bil takrat druga najboljša ekipa) in odšel v Mercedes, ki je bil takrat šele 5. v konstruktorskem seštevku, a zdaj žanje sadove svojega dela in dela mehanikov/inženirjev.

Vettel je druga zgodba, saj je že ob eni slabši sezoni zapustil Red Bull in odšel v Ferrari, kjer je prvo sezono res odpeljal odlično, a ni imel avta za naslov. Je pa zato v zadnjih dveh sezonah naredil vse preveč napak.

Če omenjam odlične voznike v trenutni F1, pa seveda ne gre izpustiti Verstappna jr., ki je dokazal, da ima 'jajce' za naslov. Prav vesel sem, da sta z Ricciardom ostala skupaj pri Red Bullu.
dubliner
# 09.03.2017 ob 14:30
mihamiha23@09.03.2017 ob 13:23
škoda ga je alonsa,denar ni vse,če v teh letih ne moreš vozit konkurenčno
---
Ne vem a namerno zavajaš ali ne veš kaj govoriš..
Največja žalost je, da fant je še kako sposoben "v teh letih", ampak se McLaren in Honda ne uspeta dvignit na stare nivoje slave in zmogljivosti.
snake_01
# 10.03.2017 ob 14:59
Jaz se strinjam z fernandu in ericu mesece se mučiš glede z šasijo avtomobila vložiš miljone v razvoj denar hlapi na koncu honda vse pokvari jaz bi ji steral nekam pa najdu drugega dobavitelja motorjev ni honda edina jih je veliko
dubliner
# 10.03.2017 ob 12:20
mihamiha23@09.03.2017 ob 16:04
Moja napaka; mi namreč zveni, kot da kritiziraš voznika, ne dirkalnik.

Sicer pa takrat kaj dosti izbire žal niti ni imel (ko je zapuščal Ferrari, kateremu je dal 5 let - brez večjega uspeha); Honda je hotela njega; .. in je pristal kjer je.
pepo73
# 09.03.2017 ob 16:58
Kakšne težave ima honda?
The Stig
# 09.03.2017 ob 16:33
a ni čudn

najboljši že leta, pa v samih kantah
Majora
# 09.03.2017 ob 16:17
Zelo zaskrbljujoče. McLaren bi rad testiral aerodinamične novosti, nastavitve in ostali zadeve, a ne morejo nič, ker imajo v dirkalniku popolnoma nezanesljiv in nezmogljiv motor. Rad bi vedel, kaj se plete po njihovih glavah. Pritisk jim narašča iz dneva v dan. Boullier se komaj zadržuje. Mesece se trudiš z razvojem šasije, tesno sodeluješ s Hondo, ki nazadnje tako grdo zamoči. In ne moreš nič. Samo upaš lahko, da bodo odkrili bistvo problema in ga odpravili. Grozljivka.
Cyril
# 09.03.2017 ob 15:07
Briga me za tega antipatika
fantasycamp
# 09.03.2017 ob 12:56
Pa čaki vedu je da gre v penzijo Nico, pa se ni boril za njegov stolček, kaj zdej joka...
keka77
# 09.03.2017 ob 12:27
Tečnoba...
Videonovice
Deček je postal mož 00:02:02, 01.10.2017
Hamilton unovčil Ferrarijev polom 00:01:35, 17.09.2017
Hamilton pokvaril zabavo v Monzi 00:01:21, 03.09.2017
Vettel knez Monte Carla 00:02:07, 28.05.2017
Hamilton drugič dobil VN Španije 00:01:17, 14.05.2017
Bottas v Sočiju do krstne zmage 00:01:18, 30.04.2017
Alonso: Največji izziv je Indy500 00:01:16, 24.04.2017
Bottas ima najboljše izhodišče 00:00:48, 15.04.2017
Vettel blestel v Bahrajnu 00:00:42, 14.04.2017
Izidi

VN Japonske, Suzuka

Končni vrstni red:                     
 1. L. HAMILTON    Mercedes 1:27:31,194
 2. M. VERSTAPPEN  Red Bull      +1,211
 3. D. RICCIARDO   Red Bull       9,679
 4. V. BOTTAS      Mercedes      10,580
 5. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari       32,622
 6. E. OCON        Force India 1:07,788
 7. S. PEREZ       Force India 1:11,424
 8. K. MAGNUSSEN   Haas        1:28,953
 9. R. GROSJEAN    Haas        1:29,883
10. F. MASSA       Williams      1 krog

Skupni vrstni red (16/20):            
Dirkači:                              
 1. L. HAMILTON    Mercedes        306
 2. S. VETTEL      Ferrari         247
 3. V. BOTTAS      Mercedes        234
 4. D. RICCIARDO   Red Bull        192
 5. K. RÄIKKÖNEN   Ferrari         148
 6. M. VERSTAPPEN  Red Bull        111
 7. S. PEREZ       Force India      82
 8. E. OCON        Force India      65
 9. C. SAINZ       Toro Rosso       48
10. N. HÜLKENBERG  Renault          34
                                      
Moštva:                               
 1. MERCEDES    540                   
 2. FERRARI     395                   
 3. RED BULL    203                   
 4. FORCE INDIA 147                   
 5. WILLIAMS     66                   
 6. TORO ROSSO   52                   
 7. HAAS         43                   
 8. RENAULT      42