Ross Brawn je največ uspehov požel pri Ferrariju, ko je naslov za naslovom osvajal legendarni Michael Schumacher. Foto: EPA
Ross Brawn je največ uspehov požel pri Ferrariju, ko je naslov za naslovom osvajal legendarni Michael Schumacher. Foto: EPA

Brawn je ikona v Maranellu. Vsi bi si želeli imeti Rossa v svojem moštvu, še posebej pri Ferrariju, saj gre za eno najbolj spoštovanih oseb v formuli ena. Ima veliko znanja in velik ugled.

Marco Mattiacci
Marco Mattiacci
Marco Mattiacci v Maranellu sestavlja ekipo za prihodnost. Foto: EPA

Brawn, ki se je upokojil po koncu lanske sezone, je tvoril pomemben člen zlate dobe Ferrarija, ko je moštvo iz Maranella z Michaelom Schumacherjem podiralo rekorde in kot za stavo nabiralo lovorike. Po njegovem odhodu leta 2006 so Italijani osvojili le še en naslov svetovnega prvaka (s Kimijem Räikkönenom leto pozneje), nato pa so se začela mučna leta in velik vzpon Red Bulla, tudi Mercedesa.

Zdajšnji vodja moštva Marco Mattiacci, ki je kmalu po začetku sezone zamenjal Stefana Domenicalija, si prizadeva postaviti trdne temelje za prihodnost najuspešnejšega moštva v elitnem razredu motošporta. Z Jamesom Allisonom so Italijani že zadeli v polno, zdaj potrebujejo še nekaj pomembnih delcev v mozaiku za vrnitev na pota stare slave.

Brawn naj bi zahteval pet milijonov evrov
"Brawn je ikona v Maranellu. Vsi bi si želeli imeti Rossa v svojem moštvu, še posebej pri Ferrariju, saj gre za eno najbolj spoštovanih oseb v formuli ena. Ima veliko znanja in velik ugled. Pred kratkim je obiskal našo tovarno v Maranellu in lepo je bilo preživeti nekaj minut z njim," je za CNN dejal Mattiacci, ki pa česa bolj oprijemljivega ni želel razkriti: "Trenutno sestavljam ekipo okrog Jamesa (Allisona). On je tehnični vodja moštva in tu bi rad začel." Po poročanju nekaterih britanskih medijev naj bi Brawn za ponoven prihod v Maranello zahteval plačilo okrog 5 milijonov evrov na leto. "Za tango sta potrebna dva," je z nasmeškom na obrazu pripomnil Mattiacci.

43-letni Rimljan se najbrž zaveda, da bo želel Brawn ob morebitni vrnitvi v moštvo najvišji položaj, torej položaj vodje ekipe. "Za zdaj sem jaz številka ena tega kolektiva in delam v okviru svojih pooblastil. Gradimo zelo močno ekipo, s katero želimo postaviti trdne temelje za uspešno prihodnost," je še dodal.

V formuli ena že od sedemdesetih let
Brawn je v formulo ena prodrl v sedemdesetih letih prejšnjega stoletja, ko je postal mehanik pri Williamsu. V svoji bogati karieri je moštvom pomagal do osmih dirkaških in konstruktorskih naslovov. Kar sedem jih je osvojil s Schumacherjem (dva pri Benettonu in pet pri Ferrariju). Na vrh se je s svojo ekipo BrawnGP povzpel še leta 2009, ko si je njegov dirkač Jenson Button nekoliko presenetljivo pokoril konkurenco. Lani se je po mnogih letih z bogato zapuščino poslovil od formule ena in napovedal. "Vzel si bom leto dni odmora, užival v ribolovu in videl, kaj mi bo prineslo življenje. Tega se zelo veselim. Za zdaj nimam še nobenih načrtov," je dejal februarja letos, a kot kaže, utegne imeti že zelo kmalu polne roke dela.

Brawn je ikona v Maranellu. Vsi bi si želeli imeti Rossa v svojem moštvu, še posebej pri Ferrariju, saj gre za eno najbolj spoštovanih oseb v formuli ena. Ima veliko znanja in velik ugled.

Marco Mattiacci