Vettel lahko ubrani naslov svetovnega prvaka že naslednjo nedeljo, če na VN Japonske zmaga, Fernando Alonso pa konča nižje od 8. mesta. Foto: Reuters
Vettel lahko ubrani naslov svetovnega prvaka že naslednjo nedeljo, če na VN Japonske zmaga, Fernando Alonso pa konča nižje od 8. mesta. Foto: Reuters
Sebastian Vettel na VN Koreje
Sebastian Vettel je prišel do 34. zmage v karieri, trretje v Južni Koreji, ki pa bo lahko tudi zadnja na tem dirkališču, saj je usoda Jeongama v formuli ena močno negotova. Foto: Reuters

O tem bomo govorili potem, toda prosim, da se smeješ na zmagovalnem odru.

Radijsko navodilo Romainu Grosjeanu, preden je izstopil iz dirkalnika.
Kimi Raikkonen, Sebastian Vettel in Romain Grosjean
Kratke povzetek razpleta pri vrhu: veselje Vettla in zadrega moštvenih kolegov iz Lotusa. Foto: Reuters
Vettel na poti k novemu naslovu

Vettel, ki je na 14. dirki sezone 2013 slavil že osmič, je tako še tretjič zaporedoma postal zmagovalec Velike nagrade Koreje, pri čemer je z Red Bullom vodil tako rekoč od štarta do cilja.

V skupnem seštevku svetovnega prvenstva ima Nemec pet dirk pred koncem sezone že 77 točk naskoka pred Fernandom Alonsom, ki je bil tokrat le šesti, kar pomeni, da se lahko naslov odda Vettlu že na naslednji dirki v Suzuki.

Grosjean ugnal Hamiltona
Vettel, zmagovalec sobotnih kvalifikacij, je bil že na štartu razred zase in si je že v prvem krogu privozil dve sekundi prednosti, medtem ko je Lewis Hamilton izgubil drugo mesto proti Romainu Grosjeanu, ki je odlično začel. Iz tretje vrste sta se močno zagnala oba Ferrarija, vendar je Felipe Massa pretiraval in se zavrtel v drugem ovinku ter obstal, pri čemer se mu je njegov moštveni kolega Fernando Alonso izognil le za las.

Najbolje je štart sicer uspel Pastorju Maldonaldu, ki je v prvem krogu pridobil neverjetnih devet mest! Venezuelec je štartal na 18. mestu, povzpel pa se je kar na deveto.

Obraba gum in varnostni avtomobili krojili razplet
Med dirko, ki je vseskozi potekala v oblačenem, a suhem vremenu, so imeli dirkači velike težave z obrabo gum, kar je narekovalo spremembe in prilagajanja taktike. V drugem delu je prišlo do dveh nesreč, zaradi katerih je moral posredovati varnostni avtomobil.

Najprej je odstopil Paul Di Resta in ko se je po petih krogih varnostni avto le umaknil, je ven zletel še Mark Webber, njegov red bull pa je hitro in silovito zagorel.

Obračun Lotusov za 2. mesto
V omenjenih pogojih je najbolje šlo Lotusu, ki je zasedel 2. in 3. mesto. Kimi Raikkonen je moštvenega kolega Grosjeana ugnal ravno v trenutku, ko se je umaknil varnostni avtomobil, kar je sprožilo Francozovo negodovanje po radijskih zvezah. Izredno tesno prehitevanje tik pred rumenimi zastavami, bo najverjetneje še močno burilo duhove v moštvu, ki se sicer lahko ima za zmagovalca VN Koreje.

Lep uspeh je Sauberju s 4. mestom privozil Nico Hulkenberg, medtem ko je za 5. mesto potekal ogorčen boj, po katerem je bil na koncu zmagovalec Lewis Hamilton.

                                     
Končni vrstni red (55 krogov):       
 1. S. VETTEL    Red Bull 1:40:13,701
 2. K. RÄIKKÖNEN Lotus         +4,224
 3. R. GROSJEAN  Lotus          4,927
 4. N.HÜLKENBERG Sauber        24,114
 5. L. HAMILTON  Mercedes      25,255
 6. F. ALONSO    Ferrari       26,189
 7. N. ROSBERG   Mercedes      26,698
 8. J. BUTTON    McLaren       32,262
 9. F. MASSA *   Ferrari       34,390
10. S. PEREZ *   McLaren       35,155
                                     
Odstop: Ricciardo, Weber, Di Resta.  
                                     
* - komisarji bodo po dirki preučili 
    njuno trčenje                    
                                     
                                    
SKUPNI VRSTNI RED (14/19)           
                                    
Dirkači:                            
 1. S. VETTEL     Red Bull       272
 2. F. ALONSO     Ferrari        195
 3. K. RÄIKKÖNEN  Lotus          167
 4. L. HAMILTON   Mercedes       161
 5. M. WEBBER     Red Bull       130
 6. N. ROSBERG    Mercedes       122
 7. F. MASSA      Ferrari         89
 8. R. GROSJEAN   Lotus           72
 9. J. BUTTON     McLaren         58
10. P. DI RESTA   Force India     36
                                    
Konstruktorji:                      
 1. RED BULL  402 4. LOTUS       239
 2. FERRARI   284 5. McLAREN      81
 3. MERCEDES  283 6. FORCE INDIA  62
                                    

                 

O tem bomo govorili potem, toda prosim, da se smeješ na zmagovalnem odru.

Radijsko navodilo Romainu Grosjeanu, preden je izstopil iz dirkalnika.
Vettel na poti k novemu naslovu