Mika Häkkinen je prepričan, da bi moral Räikkönen odločitev o (drugem) odhodu iz formule ena zadržati zase. Foto: EPA
Mika Häkkinen je prepričan, da bi moral Räikkönen odločitev o (drugem) odhodu iz formule ena zadržati zase. Foto: EPA

Ko napoveš slovo sredi sezone, postaneš lahka tarča in številni te obtožijo, da ti primanjkuje motivacije, ki pa je v formuli ena še kako potrebna.

Kimi Räikkönen
Häkkinen še dobro ve, kakšne občutke ima dirkač v svojem dirkalniku, ko 'leti' proti zaščitni ogradi. Leta 1995 je v Adelajdi na prostem treningu podobno usodo zaradi počene gume doživel tudi sam (gl. video pod člankom). Foto: EPA


Dvakratni svetovni prvak je prepričan, da je njegov rojak - svetovni prvak iz leta 2007 - storil napako, ko je pred dirko za VN Velike Britanije napovedal svojo upokojitev. Räikkönenu po solidni lanski sezoni letos ne gre vse po načrtih - s ferrarijem mu nikakor ne uspe doseči želenih rezultatov, v dirkaškem seštevku za svetovno prvenstvo v F1 je z 19 točkami šele 12.

Obtožbe, da mu primanjkuje motivacije
"Vsak vleče poteze, ki se mu zdijo pametne. Toda po mojem mnenju to ni bila najboljša Kimijeva poteza," je zapisal Häkkinen na svojem blogu Hermes. Nadaljeval je: "Ko napoveš slovo sredi sezone, postaneš lahka tarča in številni te obtožijo, da ti primanjkuje motivacije, ki pa je v formuli ena še kako potrebna."
Za nesrečo v VB kriv organizator?
Räikkönen je na zadnji dirki v Silverstonu doživel hudo nesrečo, potem ko je po napaki in prihodu nazaj na stezo izgubil nadzor nad dirkalnikom ter z veliko hitrostjo trčil v zaščitno ogrado. Njegov dirkalnik je vrglo nazaj na stezo, kjer je nato pokvaril dan še nekdanjemu moštvenemu kolegu pri Ferrariju, Felipeju Massi. "Za vse skupaj ne bom kritiziral Kimija, kriv je organizator. V Silverstonu je zares fantastična proga, a ravno tam, kjer je nanjo nazaj zapeljal Kimi, je bila velika grbina. Vsi vemo, da dirkalnika, potem ko izgubiš stik s podlago pri takšnih hitrostih, ne moreš več nadzorovati," je dejal Finec, ki je podobno nesrečo utrpel v Adelajdi leta 1995.
"Dobro vem, kako je, ko zletiš s steze in veš, da boš trčil v zaščitno ogrado, a ne moreš storiti popolnoma ničesar. Razmišljaš le o trku in o tem, kam te bo odbilo," je še zapisal Häkkinen.

Häkkinenova nesreča v Adelajdi leta 1995

Ko napoveš slovo sredi sezone, postaneš lahka tarča in številni te obtožijo, da ti primanjkuje motivacije, ki pa je v formuli ena še kako potrebna.