McLaren MP4-30 s Hondinim pogonskim sklopom kultnemu britanskemu moštvu še ne prinaša želenih rezultatov. Med štiridnevnim testiranjem je Fernando Alonso dosegel 14. najhitrejši čas, za najhitrejšim Romainom Grosjeanom je zaostal za slabi dve sekundi (+1,894). Jenson Button je bil od moštvenega kolega še dobri dve sekundi počasnejši (+2,221). Foto: Reuters
McLaren MP4-30 s Hondinim pogonskim sklopom kultnemu britanskemu moštvu še ne prinaša želenih rezultatov. Med štiridnevnim testiranjem je Fernando Alonso dosegel 14. najhitrejši čas, za najhitrejšim Romainom Grosjeanom je zaostal za slabi dve sekundi (+1,894). Jenson Button je bil od moštvenega kolega še dobri dve sekundi počasnejši (+2,221). Foto: Reuters

Fernandova nesreča je bila ena tistih, ki se pač zgodijo na testiranjih. V nesreči je utrpel lažji pretres možganov, zato je moral oditi v bolnišnico in tam ostati čez noč na opazovanju. To je normalna praksa.

Eric Boullier, dirkaški direktor McLarna
Fernando Alonso
Alonsa je zdravniška služba v Montmelu takole zakritega pospremila do helikopterja, ki ga je odpeljal v najbližjo bolnišnico. Tam je Španec ostal čez noč na opazovanju, računalniška tomografija in magnetna resonanca pa sta pokazali, da k sreči ne gre za nič hujšega. Foto: Reuters

Španec je tik pred 12. uro zadnji dan drugih testiranj v Barceloni treščil v betonski zid. Nesreča se je zgodila ob izvozu iz tretjega zavoja, ko je iz neznanega razloga nenadoma zavil s steze in se zaletel v betonski zid, ograjen z dvometrsko ograjo.
"Hitrost ni bila visoka, morda okrog 150 km/h. Potem pa je nenadoma zavil v zid. Bilo je zelo čudno," je za nemški Auto, motor und Sport dejal štirikratni svetovni prvak Sebastian Vettel, ki je s svojim ferrarijem vozil za Asturijcem in je nesrečo videl od blizu.

Boullier: To je bila le običajna nesreča
Vzrok za nesrečo je zavit v tančico skrivnosti, dolgo je bila v tančico skrivnosti zavita tudi vest o stanju dirkača. Jasno je bilo le to, da ga je zdravniško osebje v Montmelu imobiliziralo in ga zakritega pripeljalo do helikopterja, s katerim je nato odletel v najbližjo bolnišnico. "K sreči je z njim vse v redu," je za javnost povedal dirkaški direktor McLarna, Eric Boullier. Dodal je: "Fernandova nesreča je bila ena tistih, ki se zgodijo na testiranjih. V nesreči je utrpel lažji pretres možganov, zato je moral oditi v bolnišnico in tam ostati čez noč na opazovanju. To je normalna praksa. Nekateri mediji so pri poročanju poskusili pretiravati glede resnosti dogodka, a to je bila le običajna nesreča na testiranjih."
V štirih dneh zgolj 124 krogov
Čeprav je bil Alonsov moštveni kolega Jenson Button v garaži pripravljen na zamenjavo, so se v ekipi odločili, da dirkalnika ne bodo na hitro popravili in pripravili za popoldansko testiranje, tako da so svoj delovni dan v Kataloniji predčasno končali. "Čeprav dirkalnik ni bil posebno poškodovan, je bil trk dovolj hud, da smo morali opraviti precej dolgotrajen pregled menjalnika in delov pogonskega sklopa. Glede na čas, ki je potreben za izvedbo takšne analize, smo se odločili, da testiranje sklenemo nekaj ur pred koncem," je pojasnil Boullier. McLaren se po ne ravno blestečih testiranjih v Abu Dabiju in Jerezu tudi v Barceloni ni prikazal v najboljši luči. Po času je krepko zaostajal za najhitrejšimi, v štirih dneh pa sta Alonso in Button zaradi težav z enoto MGU-K, ki pri pospeševanju dirkaču omogoča dodatno (električno) energijo do cca. 160 konjskih moči, odpeljala zgolj 124 krogov. Za primerjavo: Nico Rosberg jih je samo v nedeljo z Mercedesovim dirkalnikom F1 W06 odpeljal 129, Valtteri Bottas z Williamsovim FW37 dva manj.
Zadnji sklop testiranj se bo nadaljeval ta teden, in sicer v četrtek. Tudi tokrat se bo vse odvijalo na dirkališču v Montmelu v bližini katalonske prestolnice. Sezona se bo uradno začela s prvim prostim treningom pred dirko za VN Avstralije v Melbournu, ki bo na sporedu 15. marca.

Fernandova nesreča je bila ena tistih, ki se pač zgodijo na testiranjih. V nesreči je utrpel lažji pretres možganov, zato je moral oditi v bolnišnico in tam ostati čez noč na opazovanju. To je normalna praksa.

Eric Boullier, dirkaški direktor McLarna