Dietrich Mateschitz, solastnik moštva Red Bull, ni zadovoljen z letošnjimi Pirellijevimi gumami. Foto: EPA
Dietrich Mateschitz, solastnik moštva Red Bull, ni zadovoljen z letošnjimi Pirellijevimi gumami. Foto: EPA

Tudi kvalifikacije niso več tiste prave, saj vsi varčujejo gume za nedeljsko preizkušnjo. Če bi želeli dirkati na polno, bi morali med dirko zaradi obrabljenosti gum opraviti od osem do deset postankov.

Dietrich Mateschitz
Pirellijeve gume
Pirellijeve gume se zelo hitro obrabljajo, zaradi česar morajo moštva na dirkah opraviti več postankov kot včasih. Foto: Reuters

Pri Red Bullu so že vso sezono kritični do Pirellijevih gum, s katerimi imajo težave skoraj vsa moštva v karavani formule ena. Gume se namreč zelo hitro obrabljajo, zaradi česar morajo dirkači med dirko opraviti več postankov, prav tako se zaradi (pre)hitre obrabe materiala ne upajo dirkati na vso moč.

Za maksimum od 8 do 10 postankov
"Vsi vemo, za kaj gre. Pri formuli ena ne gre več za dirkanje, temveč za tekmovanje v upravljanju gum. Pravo dirkanje je drugačno od tega, kar gledamo letos v formuli ena. V danih razmerah enostavno ne moremo iztisniti maksimuma iz naših dirkalnikov, niti iz naših dirkačev," je bil za revijo Autosport oster Mateschitz. Sklenil je: "Tudi kvalifikacije niso več tiste prave, saj vsi varčujejo gume za nedeljsko preizkušnjo. Če bi želeli dirkati na polno, bi morali med dirko zaradi obrabljenosti gum opraviti od osem do deset postankov."
Whitmarsh ne želi preveč kritizirati
Nekoliko bolj diplomatski je šef moštva McLaren Martin Whitmarsh, ki v letošnjih gumah vidi tudi prednosti. "Pri Pirelliju se najbrž zavedajo, da smo v karavani formule ena morda nekoliko preveč občutljivi. Nekateri pravijo, da je vse skupaj del šova. Sam ne bi rad preveč kritiziral, kajti to je najlažje storiti. Določena moštva nove gume motijo bolj kot nas," je povedal 55-letnik in dodal: "Ne moreš vselej ubrati najboljše taktike, toda moramo priznati, da je Pirelli letos marsikatero dirko prav zaradi gum napravil zanimivejšo. Seveda pa bodo nekatere dirke zaradi istega razloga manj zanimive."

Tudi kvalifikacije niso več tiste prave, saj vsi varčujejo gume za nedeljsko preizkušnjo. Če bi želeli dirkati na polno, bi morali med dirko zaradi obrabljenosti gum opraviti od osem do deset postankov.

Dietrich Mateschitz