Sebastian Vettel je pri 26 letih v formuli ena vknjižil že 33 zmag. V letošnji sezoni je na najvišjo stopničko stopil sedemkrat, nazadnje v Marina Bayu, ko je zmagal na dirki za VN Singapurja. Foto: EPA
Sebastian Vettel je pri 26 letih v formuli ena vknjižil že 33 zmag. V letošnji sezoni je na najvišjo stopničko stopil sedemkrat, nazadnje v Marina Bayu, ko je zmagal na dirki za VN Singapurja. Foto: EPA

Je serijsko zmagovanje enega in istega dirkača res slabo za ta šport? Morda, saj dirke zaradi tega niso tako vznemirljive, toda glavni razlog, zakaj imam ta šport tako rad, so meritve časa, ki jih ne moreš prelisičiti. Pri Red Bullu trenutno delajo najbolje, in to dokazujejo tudi najboljši rezultati.

Toto Wolff
Michael Schumacher
Michael Schumacher, najuspešnejši oziroma najtrofejnejši dirkač v zgodovini formule ena, je na 308 dirkah zmagal kar 91-krat. Med letoma 2000 in 2004 je osvojil tudi 5 zaporednih naslovov svetovnega prvaka (skupno 7). Najbolj dominanten je bil v sezoni 2004, ko je dobil kar 12 od prvih 13 dirk! Foto: EPA


Red Bullov dirkač Sebastian Vettel suvereno drvi proti četrtemu zaporednemu naslovu svetovnega prvaka v formuli ena, potem ko je v Singapurju zmagal še tretjič zapored in prednost v skupnem seštevku za svetovno prvenstvo pred drugouvrščenim Fernandom Alonsom povečal na 60 točk.

26-letni Heppenheimčan je letos razred zase, zaradi česar si številni želijo, da bi se vrstni red pri vrhu v prihodnji sezoni, v kateri sledijo velike spremembe v predpisih, nekoliko pomešal. Med njimi je tudi izvršni direktor moštva Mercedes Torger Christian 'Toto' Wolff.
Meritev časa se ne da prelisičiti
41-letni Avstrijec, sicer tudi nekdanji izvršni direktor Williamsa, je priznal, da si želi spremembe na vrhu, a ne verjame, da se bo to zgodilo. "Predstave moštev bodo odvisne predvsem od ljudi, ki ostajajo tam, kjer so. Zaradi tega ne pričakujem kakšnih večjih sprememb pri vrhu," je dejal Wolff in nadaljeval: "Ljudje so rekli, da je bilo dolgočasno, ko je zmagoval Michael Schumacher, zdaj isto govorijo, ko zmaguje Sebastian. To je pač slaba stran uspeha. Je serijsko zmagovanje enega in istega dirkača res slabo za ta šport? Morda, saj dirke zaradi tega niso tako vznemirljive, toda glavni razlog, zakaj imam ta šport tako rad, so meritve časa, ki se jih ne da prelisičiti. Pri Red Bullu trenutno delajo najbolje, in to dokazujejo tudi najboljši rezultati."
Želijo 9,3 milijona evrov več
Pri Mercedesu si še posebej želijo dobre uvrstitve v konstruktorskem seštevku, kjer trenutno zasedajo 3. mesto, za drugouvrščenim Ferrarijem pa zaostajajo zgolj za 7 točk. Drugo mesto namreč v konstruktorskem seštevku prinaša približno 9,3 milijona evrov višjo denarno nagrado kot tretje. "V konstruktorskem seštevku je vsako mesto zelo pomembno. Pri Mercedesu smo letos zelo napredovali in, kot kaže, bomo v najslabšem primeru osvojili tretje mesto, vendar smo še vedno zelo motivirani, da smo na koncu drugi," je za Telegraph še povedal Wolff, ki se je moštvu iz Brackleyja pridružil januarja letos. Mercedes je lani v konstruktorskem seštevku osvojil 5. mesto, za četrtouvrščenim Lotusom je zaostal kar za 161 točk. Zmagoviti Red Bull jih je imel 318 več.

Je serijsko zmagovanje enega in istega dirkača res slabo za ta šport? Morda, saj dirke zaradi tega niso tako vznemirljive, toda glavni razlog, zakaj imam ta šport tako rad, so meritve časa, ki jih ne moreš prelisičiti. Pri Red Bullu trenutno delajo najbolje, in to dokazujejo tudi najboljši rezultati.

Toto Wolff