Ferrari bo letos še sedmo leto zaporedoma ostal brez dirkaškega svetovnega prvaka. Nazadnje so se v Maranellu naslova prvaka veselili leta 2007, ko je na zadnji dirki sezone v Interlagosu na vrh skupnega seštevka smuknil Kimi Räikkönen (na fotografiji). Konstruktorski naslov so Italijani nazadnje osvojili leta 2008. Foto: EPA
Ferrari bo letos še sedmo leto zaporedoma ostal brez dirkaškega svetovnega prvaka. Nazadnje so se v Maranellu naslova prvaka veselili leta 2007, ko je na zadnji dirki sezone v Interlagosu na vrh skupnega seštevka smuknil Kimi Räikkönen (na fotografiji). Konstruktorski naslov so Italijani nazadnje osvojili leta 2008. Foto: EPA
Fernando Alonso
Fernando Alonso s ferrarijem nikakor ne najde poti do tretjega naslova svetovnega prvaka, zato so številni prepričani, da bo Španec po koncu sezone zapustil moštvo iz Maranella. Foto: EPA


Stara zgodba. Moštvo iz Maranella letos znova ni sestavilo dovolj dobrega dirkalnika, s katerima bi lahko nekdanja svetovna prvaka Fernando Alonso in Kimi Räikkönen konkurirala Mercedesu in Red Bullu. Ferrari F14 T se je izkazal za precej nezanesljivega.

Omenjena dirkača sta imela v prvi polovici sezone nemalo težav s podtlakom in oprijemom dirkalnika, za nameček je na uvodnih dirkah veliko preglavic povzročal še zavorni sistem.

Predsednik sprejme vsako odločitev
Nekdanji tehnični vodja italijanskega moštva Aldo Costa, ki je v Maranellu deloval 15 let in bil del zlate dobe moštva, verjame, da težave 'poskočnega konjička' niso naključje, in da je za vse krivo slabo kadrovanje, za katerega je neposredno kriv predsednik Luca di Montezemolo. "Ni mi všeč, v kakšen položaju se je znašlo to legendarno moštvo. Včasih sem delal za mitski kolektiv, ki je danes v sivem povprečju," je dejal Costa, ki se je po odhodu iz Maranella pridružil Mercedesu, s katerim letos niza uspeh za uspehom. "V moštvu so v preteklih letih storili kopico strateških napak - zlasti glede vizije za prihodnost. Poleg tega so zaposlili tudi veliko napačnih ljudi," je pojasnil in podal primer ene izmed številnih zamujenih priložnosti: "Leta 2008 smo na oddelku za dirke podali prošnjo za gradnjo novega vetrovnika. Bili smo prepričani, da bomo le tako ostali konkurenčni. Odvrnili so nam, da to ni res in da vetrovnika ne potrebujemo."
"Tu je vredno poudariti, da vse odločitve v moštvu sprejme predsednik Di Montezemolo - bodisi dobre bodisi slabe," je še dodal.
Alonso ima nerazrešljiv značaj
Costa se je v intervjuju z Leom Turrinijem, italijanskim novinarjem, ki med drugim piše tudi za Ferrarijev magazin, dotaknil še Fernanda Alonsa, za številne trenutno najboljšega dirkača v formuli ena. Španec, sicer dvakratni svetovni prvak, svoja najboljša leta zapravlja pri Ferrariju, s katerim nikakor ne uspe osvojiti tako želenega tretjega naslova prvaka, s katerim bi se na večni lestvici izenačil z idolom Ayrtonom Senno. "Fernando je zame eden najboljših dirkačev vseh časov. Na progi je izjemen, zunaj dirkališč pa ga nikoli nisem razumel. Ima nerazrešljiv karakter, enigmo," je dejal Costa, ki je prepričan, da se Španec v bližnji prihodnosti ne bo pridružil Mercedesu: "Ne vem, zakaj bi želel Lewis Hamilton zapustiti moštvo, kot je Mercedes in sprostiti dirkaško mesto."