Hokej

Poudarki

  • Odmevi po drugi finalni tekmi DP-ja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,6 od 34 glasov Ocenite to novico!
Michal Fikrt
V izenačenih tekmah največkrat odloča razpoloženost vratarja. Michal Fikrt je bil na obeh tekmah v Tivoliju odličen. Foto: Iztok Novak
Mitja Robar
Mitja Robar je bil zelo zbran v obrambnih nalogah. Foto: Iztok Novak
Andrej Hebar
Andrej Hebar še ni ujel pravega ritma po prihodu iz Colorada. Foto: Iztok Novak
Žiga Pance
Tudi kapetan Žiga Pance ni bil spreten pred golom. Foto: Iztok Novak
VIDEO
Jeseničani hitijo k novem...

Dodaj v

Robar: Imamo veliko večjo željo

Zmaji ostali brez Mustonena in Higginsa
4. april 2011 ob 09:18
Ljubljana - MMC RTV SLO

Odlični vratar Michal Fikrt in velika želja, da popravijo neuspeh iz rednega dela Lige Ebel, sta jeseniške hokejiste popeljala na prag novega naslova državnih prvakov, ki bi ga lahko potrdili v Podmežakli.

Železarji so v samostojni Sloveniji osvojili osem naslovov prvaka, kar sedemkrat pa so pokal dvignili v Tivoliju (1992-94, 2005, 2008-10). Leta 2006 so do zvezdice prišli doma proti Slaviji. Po vseh zapletih z uporabnim dovoljenjem zdaj vendarle kaže, da bosta tretja in četrta finalna tekma v Podmežakli v četrtek in petek.

Fikrt nerešljiva uganka za napadalce Olimpije
Jeseničani imajo težave v branilskih vrstah, poznala se je tudi poškodba Douga Nolana. Vsi preostali branilci so se bojevali kot levi. Ljubljančani so imeli veliko premoč v zadnjih dveh tretjinah, streli na gol so bili kar 37:16, a Fikrt je bil sijajen.

''Psihično smo zdaj v veliki prednosti, a to nas ne sme uspavati. Za osvojitev naslova potrebujemo štiri zmage, ni pomembno, kdo ima prvi dve zmagi. Upam, da bomo doma imeli polno dvorano, šli bomo vsekakor po novo zmago. Imamo velike težave na branilskih mestih, sodnik nam je izključil še Becketta, naš najboljši napadalec Tičar je dobil deset minut kazni. Vse te kazni so nas le še naredile močnejše. Našli smo še tiste zadnje atome moči, pokazali smo veliko večjo željo od njih. Dobro, da je zdaj premor do četrtka, saj smo na koncu igrali še še štirje branilci,'' je povedal kapetan Mitja Robar.

Manfreda: Ritem se bo le še stopnjeval
"Igrali smo tako, kot smo se zmenili. Ni bilo lahko priti do zmage. Igra še ni bila prava, saj se nam zelo pozna mesec dni premora. V bistvu ta zmaga še ne pomeni nič. Vemo, da smo dve tekmi zmagali, ampak vsaka tekma se začne z 0:0. Naredili smo nekaj napak, ampak smo imeli super vratarja. Mi pa smo igrali, kolikor smo lahko, da smo jih čim bolj zapirali," je pojasnil Tomi Hafner.

Zelo zadovoljen je bil tudi Marjan Manfreda: "Smo zadovoljni, takšen začetek smo si lahko le želeli. Mislim, da smo si ga tudi zaslužili, ker je prevladala želja in borbenost. Sreča spremlja hrabre, pozna pa se, da je bila to drugačna tekma kot prva, ko smo se še otipavali in nismo vedeli, kaj lahko pričakujemo. Šlo je že veliko bolj na nož in ta ritem se bo le še stopnjeval."

S takimi igrami si nekateri ne zaslužijo novih pogodb
Ljubljančani so s končnico Lige Ebel izpolnili prvi cilj vodstva kluba, državni naslov pa bo zelo težko osvojiti. Prvi dve tekmi finala sta pokazali, da je forma daleč od prave. 8. marca v Salzburgu, na peti tekmi četrtfinala, so zmaji kar 96 minut držali v šahu ekipo, ki je še vedno glavni favorit za naslov v Ligi Ebel. V državnem prvenstvu igrajo z Jeseničani, ki so precej slabša ekipa od milijonarjev s Solnograškega, imajo pa ogromno željo, da popravijo zadnje mesto v rednem delu Lige Ebel. Nekateri igralci pri zeleno-belih so odpovedali na celi črti in si s takimi igrami ne zaslužijo pogodbe za naslednjo sezono.

Brez Toryja, Higginsa in Mustonena misija nemogoče
Trener Hannu Järvenpää je bil po tekmi zelo nezadovoljen. Prepričan je, da lahko njegovi varovanci v Podmežakli igrajo precej bolje. Zdaj sploh ne bo imel več težav s tem, katerega tujca pustiti na tribuni, saj so že trije poškodovani. Jeff Tory je sezono končal že pred finalom, Matt Higgins je po naletu Jasona Becketta končal na urgenci, kjer so mu slikali vrat, dobil je tudi opornico. Tomi Mustonen nam je v pogovoru zaupal, da je stanje njegovega gležnja vsak dan slabše in skoraj zagotovo ne bo zaigral na četrtkovi tekmi.

Hebar bo skušal pozabiti obe tekmi
Andrej Hebar
je daleč od jesenske forme, ko je bil najboljši strelec zmajev v Ligi Ebel pred kaznijo 19. novembra v Salzburgu. "Sem brez besed, ker smo naredili vse, dali vse od sebe, a plošček ni hotel v gol. Dosegli smo le en gol, Fikrt je bil odličen. Treba bo igrati bolj fizično, le tako se pride do uspeha. Pozabiti moramo na ti dve tekmi. Osredotočiti se moramo na tekmi v četrtek in petek. Zavedamo pa se, da bo zelo težko. Zaostanek z 0:2 je precejšen," je povedal napadalec, ki je mesec dni igral v severnoameriški Ligi CHL za Colorado Eaglese.

Treba bo izboljšati igro na telo
Žiga Pance, ki je v glasovanju za najboljšega mladega igralca Lige Ebel v letošnji sezoni zasedel drugo mesto s 4.768 glasovi, več jih je prejel le John Hughes (6.981), je bil prav tako precej potrt. ''Poraz boli, boli pa tudi to, da smo na dveh tekmah zadeli vsega trikrat. Imeli smo priložnosti, a tudi ob prednosti z igralcem in dvema igralcema več nismo znali zadeti. Morali bomo dobro trenirati v prihajajočih dneh, da bomo to nadoknadili. Mislim, da smo vsi stoodstotno pripravljeni, da nimamo težkih nog, a se nam žal nič ni izšlo po naših načrtih. Treba bo odpraviti napake, serije še ni konec. Celotna ekipa je jezna zaradi dveh porazov na domačem igrišču. Treba bo izboljšati igro na telo. Motiva je več kot dovolj, na teh dveh tekmah smo bili v krču. Igrali smo precej bolje kot na prvi tekmi, a tudi to ni bilo dovolj," je vtise strnil kapetan zeleno-belih.

A. G.
Prijavi napako
Komentarji
cvet
# 06.04.2011 ob 18:37
Ne maram žabarjev pa konc
gregorzak
# 06.04.2011 ob 11:28
cvet, že samo to, da razmišljaš o skupni ljudi Ljubljančani, kako so vsi isti in vsi packi kaže na hudo omejenost. Dvomim, da osebno poznaš kaj dosti več kot peščico Ljubljančanov, da bi lahko ocenjeval kar celotno skupino po parih posameznikih. Še bolj dvomim, da si šel pregledovat katera smet je od Ljubljančana ali kakega drugega.

Poznam precej primorcev, štajercev, gorenjcev, dolenjcev in največ prekmurcev. Prav z vsakim se fino razumem in zelo malo jih je takih kot ti, ki apriori zavrača vse Ljubljansko in trobenti, da nas celotna Slovenija prezira. O tem, kako celotna slovenija navija proti Ljubljani - v košarki sem kar reden gost Stožic in lahko ti zagotovim, da sem večkrat slišal naglase drugih regij kakor centralne, in prav vsi so navijali za Olimpijo.

Tako da prosim, ne tolaži s s tem, kako so vsi enaki tebi v tem sovraštvu. Tvoja omejenost in prepričanja imajo trhlo podlago in ne izvirajo iz dejstev, ti si dejstva ustvaril, ker si sam razvil sovraštvo, ali pa so te tako učili.
KRPANI
# 05.04.2011 ob 20:54
Ja Janko 1973 spet boš moral obiskati svojega specialista. Kajti bolezen ti očitno spet negaja.
P.S. kdaj si bil pa nazadnje na kakšni tekmi? Ja sam sreča te je pa zapustila.
The Metnek
# 05.04.2011 ob 20:42
Dragi Janko ti mečeš zelo slabo luč na Olimpijo in Ljubljančane nasplošno.
Delaš škodo samo sebi in olimpiji.
Bolj ko blatiš Jesenice in navijače Jesenic, več podpornikov dobivamo.
Kar tako naprej.
Da boli, to pa vem... Loh te potolažm... sj bo še bl bolel, sploh v petek, ko bo Robar dvignil pokal in slavje 5000 navijačev Jesenic se bo pričelo in trajalo dolgo v noč.
The Metnek
# 05.04.2011 ob 20:33
Janko, ja res teško razume kdorkoli kaj pišem, če nima končane osnovne šole, al pač nezna govoriti slovenski jezik, al pa je žabar.
U hokeju ste nula prot Jesenicam.
Janko1973
# 05.04.2011 ob 20:30
Čao gorenčki, se s5 oglasim jutri.
Janko1973
# 05.04.2011 ob 20:29
Dragi Metnek, vse je zapisal že cvet danes natančno ob 18.30 uri. Tvoja kritika na moj komentar (katerega si izrezal iz konteksta) ne pije vode.
Janko1973
# 05.04.2011 ob 20:25
Že iščem ta komentar, dragi Metnek...
Janko1973
# 05.04.2011 ob 20:24
Cvet je pa itak poglavje za se in je zanj škoda izgubljati besede...
The Metnek
# 05.04.2011 ob 20:23
"stanje na Jesenicah podobno Bangladešu. Umazanija, smeti kamor ti oko nese, skratka katastrofa, tako da ne bučk prodajat, da smo meščani iz prestolnice krivi za zelo klaverno stanje vaših Jesenic."

????????????????????????????????????????
??????????
Kdaj je kdorkol karkol omenu da je Ljubljana kriva za kakršnokoli stanje Jesenic?
Jesenice pa Ljubljana sta drugač v podobnem stanju, kar se tiče smeti pa tega.
Če Janko so zate Jesneice k Bangladeš, pol je tut Ljubljana k Bangladeš.
Janko1973
# 05.04.2011 ob 20:22
The Metnek, brez zamere, a tvoje poznavanje slovnice je skrb vzbujajoče. Kdor prebira tvoje pamflete, mora imeti kar precej domišljije, da si zna razložiti kaj si sploh želel povedati, pa brez zamere...
levkup
# 05.04.2011 ob 20:09
Ja priznam pa me res boli , predvsem to da ste eni tako polni mržnje.
cvet
# 05.04.2011 ob 19:50
kok boli če ti kdo na žul stop
iskra73
# 05.04.2011 ob 19:11
Jesenice bodo ponižale olimpijo še bolj kot jih je Salzburg v končnici EBEL.
Ampak 2. mesto v državi niti ni tako slabo, kajne?
Janko1973
# 05.04.2011 ob 18:59
Dragi Cvetko, Jesenice sem obiskal že večkrat, tudi poleti, ko ni hokeja, torej tudi Olimpijinih navijačev ne in moram reči, da je stanje na Jesenicah podobno Bangladešu. Umazanija, smeti kamor ti oko nese, skratka katastrofa, tako da ne bučk prodajat, da smo meščani iz prestolnice krivi za zelo klaverno stanje vaših Jesenic.
In ni mi hudo, ker sem še vedno optimist.
levkup
# 05.04.2011 ob 18:54
cvet@

Ja ti ga pa biksaš. Jaz sem dostikrat v mestih na Gorenjskem pa ne bi rekel da so posebej
oziroma
bolj čista od ostalih mest. Pa ne zaradi prebivalcev od drugod.Pujse imate očitno tudi vi.
To da je povsod polno smeti je na splošno odraz slabe vzgoje predvsem takih ljudi, ki svoje otroke polnijo z kompleksi in jih učijo nestrpnosti do ljudi iz drugih okolij.
Na žalost so tudi tebi to vbili v glavo.
cvet
# 05.04.2011 ob 18:32
Janko a ti je zlo hudo
cvet
# 05.04.2011 ob 18:30
gregorzak pridi za vikend na Gorenjsko pa ti bo vse jasno zakaj ne maramo skupine ljudi,ki se jim reče Ljubljančani.Kamor se obrneš žabar,Pokljuka nasmetena pridejo pojejo smeti padejo od vas in ostanejo za vami.Obnašate se kakor,da ste neka posebna rasa.Ma je pa vse skupaj brez veze.Vem,da bo vsako leto še slabše. Iste mnenja so tudi na Dolenskem Primorskem.da ne omenjam Štajarce.Zato pa v športu vsi navijajo za kogarkoli sam žabarje ne.
Janko1973
# 05.04.2011 ob 17:56
Mogoče gre pa za nesposobnost administracije, kdo bi vedel...
Janko1973
# 05.04.2011 ob 17:18
Dragi Icos, glede na to, da na Jesenicah niso sposobni zbrati niti toliko sredstev, da bi na občini speljali nekaj upravnih postopkov močno dvomim, da bodo zbrali sredstva za najem Hale Tivoli, igrice pa se pojdi kar s svojimi kametrati na gorenjskem.
Icos
# 05.04.2011 ob 15:31
Janko, nič ne skrbi, za vse je poskrbljeno, tudi če dovoljenja na koncu ne bo, se pa vrnemo v zlato halo.... Saj veš kako gre, Tivoli je zlata hala, ija ija o, šampione nam bo dala, ija ija o...

Lahko se gremo pa eno igrico, medtem ko čakamo na razplet limonade... koliko kapetanov v rdečem je v Tivoliju dvignilo kanto? Janko, boš ti naštel?
gregorzak
# 05.04.2011 ob 15:26
Janko, lahko ti zagotovim, da letos ZM Olimpija ne bo osvojila nobenega naslova. Najbrž misliš ekipo HDD Tilia Olimpija :)
Janko1973
# 05.04.2011 ob 13:57
A obratovalno dovoljenje za halo v Podmežali je že urejeno? Zelo si želim videti, da bi letos ZM Olimpija osvojila naslov na ledeni ploskvi, zato se dragi hribci potrudite in uredite zadevo, da ne bo potem spet iz trte izvitih izgovorov.
listek
# 05.04.2011 ob 12:20
kozlevčar, a sm kdaj kej reku, da je finale že odločeno? Povedu sm samo, da so jeseničani pokazali večjo željo.

Upam, da si pozdravil glavobol, jst sm se že podelov na tvoj komentar...
sela666
# 05.04.2011 ob 07:15
V igri Jesenicv je bilo včeraj precej manj napak kot v petek v obrambi. So bili pa nekako prisiljeni igrati precej bolj obrambno in zaprto glede na številne izključitve in na velkik manjko branilcev (večji del tekme so odigrali s 4), takjo da so morali tudi njapadalci pomagati branilcem.
Tukaj gor pa imam občutek, da nekatere zapušča spomin. Pred leti, ko so bili Jeseničani v EBLU, Olimpiaj pa ne, so razpredali kako pomembno je DP in da samo to štreje, zdaj pa so isti navijači obrnili zgodbo. EBEL je poemembna liuga, ker prinaša našima klubuma več kot 50 težkjih tekem na letu, vendar pa si težko predstavljam, da bi ASvstrijci dopustili, da bi neavstrijsko moštvo osvojilo EBEL (smo videli na primeru Olimpije) zato štejejo samo naslovi DP-ja.
The Metnek
# 04.04.2011 ob 22:32
Fikrt: "Serija seveda še ni končana, čeprav je vodstvo z zmagah z 2 : 0 odlično, toda za naslov bo potrebno tekmeca premagati še dvakrat. Tega smo sposobni, igramo s srcem, naslova si močno želimo, zato bomo naredili vse za to. Ob tej zmagi pa ne gre prezreti učinka in pomoči naših navijačev, ki so nas bodrili v Ljubljani in nam dajali ves čas energijo za uspeh. Hvala jim."
The Metnek
# 04.04.2011 ob 22:22
kdex igra je čist uredu, resda še ni na vrhuncu, vsen je pa dobra, očitno nisi gledou prave tekme,
Iz tekme v tekmo bo pa igra še bolša. Vrhunec pričakujem v petek.
kdex
# 04.04.2011 ob 21:51
cvet...ti si luzr sorry!!
ebel liga je dokaz cele sezone,kjer je bla pušiona10 mesto!
DP je pa trenutna forma/motivacija in še enkrat ponavlam!PODN OD IGRE OBEH STRANI!!!
kdex
# 04.04.2011 ob 21:48
biu na tekmi:
Jesenice so slabe....
Olimpija pa še slabša!!
Nepotrebne napake,ne pa kvaliteta odločajo tekmo!
bruuuh
The Metnek
# 04.04.2011 ob 21:31
Kozlevcar, bom jst prej 3-krat šu na jupiter, preden boš ti kakršnkoli navijač.
In res je prvenstvo še ni odločeno. tut če zmagamo 4-3 v zmagah bo dobr, sam da Jesenice slavijo.
gregorzak
# 04.04.2011 ob 21:01
Icos, lepo napisano.

Strinjam se - želja gor dol, to ni izgovor, če izgubiš si slabši. Sreča vpliva na eno, dve tekmi, pri tekmovanju na štiri zmage pa ni izgovorov. Jeseničanom (igralcem in navijačem) čestitke za korekten odnos in upam, da bomo v dveh naslednjih tekmah boljši nasportnik na obeh frontah.

cvet, ne vem, kateri ljubimec iz prestolnice te je na slovenski obali zapustil in pustil čakati ljubezni željnega, da si razvil tako sovraštvo in frustracije do cele skupine ljudi, ki jih niti ne poznaš. Upam, da ga nekoč najdeš in si padeta v objem, iz tebe pa bodo po dolgih letih trpljenja izbruhnile solze ljubezni in olajšanja. Veliko mentalnega zdravja ti želim iz Ljubljane.

OLIMPIJA!!!!
gregorsu
# 04.04.2011 ob 21:01
Trener Hannu Järvenpää je bil po tekmi zelo nezadovoljen

zanimivo, pred tekmo je pa trdil, da so favoriti jeseničani....
Kozlevcar
# 04.04.2011 ob 19:36
Sem navijač Jesenic, doma iz Radovljice, pa me glava boli ko prebiram blode od cveta, listka in Metneka. Finale še zdaleč ni odločeno, pa sem navijač Jesenic, da se razumemo.
cvet
# 04.04.2011 ob 18:21
Tako.Prepotentni in visoko leteči prebivalci prestolnice se že zavedate kje se igra pravi hokej.
Malo se umirite in priznajte si,da vam do dobrega hokeja še veliko manjka.Namesto,da bi se ukvarjali z svojo igro in vsaj eno prvenstvo odigrali brez kakršnih koli mahinacij je v vodstvu kluba ukvarjajo z vsemi drugimi zadevami,ki pa so daleč od fer tekmovanja.Ne bom pogreval vseh kerefek saj jih pozna cela vesoljna Slovenija.Dokler ne bo važen le šporni pristop,ne boste nikoli prvaki.Saj vam bumerang ,ki ga mečete na vse konce vedno prileti na mesto,kjer ste najbolj ranljivi.
listek
# 04.04.2011 ob 17:41
Icos, super si tole napisu!
The Metnek
# 04.04.2011 ob 17:37
Icos, nimam kj za dodat! Pošteno povedano!
Icos
# 04.04.2011 ob 17:25
Državno prvenstvo je edina stalnica v slovenskem hokeju, igrali smo Alpsko ligo, MHL v taki in drugačni izvedbi in sedaj EBEL ligo. Definitivno v tem času državno prvenstvo nima take veljave, kot liga EBEL, a igra se in lahko ga bodisi dobiš, bodisi izgubiš. Nenazadnje se gre za prestiž, referenco, statistiko in zgodovino. Ne glede na to, v kakšnem tekmovanju sicer igramo in ga spremljamo, je državni naslov nekaj, kar ti ostane. Za vedno. Itak čez par let pozabiš - kaj pa ima kdorkoli od nas sedaj od naslova leta 1993? Nič, je pa zgodovina, spomini, anali in ponos, ker smo ga osvojili. Pa ne glede na to, ali smo igrali v Alpski ligi takrat ali ne. In enako bo čez petnajst let, nihče ne bo spraševal, ali je bil Mustonen zmatran po dolgi EBEL sezoni in ali je imel Pance dovolj motiva, da bi se pomeril z Jesenicami... bo pa ostalo za večno napisano, da so Jeseničani - če seveda bodo - osvojili naslov državnega prvaka za sezono 2010/11.

In zato ne zagovarjam razvrednotenja državnega prvenstva z drugačnimi sistemi, kot je v veljavi že več kot 20 let. Finale je finale in naj se igra na štiri zmage. Se pa strinjam, da dolgo predtekmovanje ni potrebno, iz Slohokej lige naj se kvalificirata dve moštvi in potem na dve/tri zmage v polfinalu, ter na 4 zmage v finalu.
levkup
# 04.04.2011 ob 15:33
Kapo dol Jesenice zasluženo vodjo.
Jest sicer upam na preobrat. Ampak problem je v tem, da sem ravno tako upal da bomo mel kdaj pošteno vlado. Pa sem se uštel.
VSO SREČO ! NAJ ZMAGA BOLJŠI.
The Stig
# 04.04.2011 ob 14:45
to, da ni gledalcev je pa...
rad imam hokej in Olimpijo, ampak tudi lepo vreme in spomladansko sonce ter še bolj familijo. Samo bedaki in konji dajo tekmo ob 18.00!
Če bi bila tekma med vikendi ob 21. med tednom pa mogoče kako uro prej, bi bilo tudi drugače...
Ni vse samo to, da folku dol visi za DP

@ Metnek že komentiranje Stareta iz '93 je nekaj vredno! Ni primerjave
@ Pravnik...final four? mogoče pa ni slaba ideja
HKJ5880
# 04.04.2011 ob 14:12
To smo pa mi, gorenci :D
BlameThaGame
# 04.04.2011 ob 13:26
no men je zlo cool da so oboji v EBEL ,to je samo doprinos Slovenski reprezentanci! mi je pa žal ,da so oboji izven forme ,zato je finale dokaj dolgočasno ! ne zvezi bi se mogl mal zamislit za prihodnje leto
listek
# 04.04.2011 ob 13:24
No, nism čist zihr, da je Olimpiji dol visel za EBEL, jst sm bil kr mal fouš jeseničanom, da so igral v tej ligi. V Lj smo hodil pa na tekme s Slavijo, Bleodm in podobnimi...
To da so bli jeseničani izigrani je blo bolj plod foušije kot pa česarkoli druzga...

Skor zihr!
BlameThaGame
# 04.04.2011 ob 13:19
@listek preden je Olimpija prišla v EBEL ,jim je dol visel za EBEL in to celo tako močno ,da so iz DP izključili jesenice ^^! Seveda sedaj jim pa dol visi DP ker pač nimajo za burek ,kaj šele za kebab :D ! Pozdrav iz LJ v LJ haha
listek
# 04.04.2011 ob 13:12
Ja ni kej rečt. Očitno si jeseničani bolj želijo naslova kot Olimpija....

Sindrom zadnjih par let se mi zdi. Od takrat, ko smo bil v finalu lige EBEL, igralcem Olimpije totalno dol visi za DP. In zgleda da tudi gledalcem.
mr.muscolo
# 04.04.2011 ob 12:37
Olimpijini navijači naj se kar tolažijo! Pokal državnega prvaka bo končal v vitrini PODMEŽAKLE, kjer bodo ljudje napolnili hram Slovenskega hokej in pokazali kje je hokej doma! V ligi ebel smo oboji razumljivo na dnu, ker so pač drugi klubi bogatejši, jasno pa se bo videlo, kdo je gospodar na slovenskem. Prave navijače zelenih pa bo zelo bolelo pri srčku, ko bo kapetan Robar visoko v zrak dvignil pokal prvakov. Favorizirana olimpija bo padla 4:0, kar bo zelo zelo boleče za privržence zelenih!
denis_525
# 04.04.2011 ob 12:27
Robar to si ti rekel Olimpijini igralci pa še niso rekli zadnje besede.
Bobr
# 04.04.2011 ob 12:11
Gorenjska prestolnica je Kranj :)
šurda
# 04.04.2011 ob 11:29
Jesenicam,gre čestitka,saj so zasluženo zmagali obe tekmi
v Ljubljani ! A sam kot velik obtimist še zdaleč nebi odpisal
Olimpije,zato mislim,da bo Olimpija zmagana najman eno
tekmo na Jesenicah !!! ( upanje umira zadnje ! ) Zato
hokejisti Olimpije pozabite obe tekmi v Ljubljani in se raje
dobro pripravite na tekmi v Gorenski Prestolnici Jesnice !
Vsaka tekma se prične z rezultatom 0:0 !
OLIMPIJA Ljubljana !!!
BlameThaGame
# 04.04.2011 ob 11:23
@zelen zmaj najlažje se je zgovarjat pomanjkanje motiva kajneda :D ! ubistvu je pa tko da, če ne gre ,ne gre! jeseniški Mladinci so očitno to much to handle za Olimpijo! Drugače pa Čestitke Jesenicam, da so se Uvrstile v EBEL ligo ter v EBEL potegnile še olimpijo ter tako izboljšale Slovenski hokej :) !
friks
# 04.04.2011 ob 11:02
Jaz mislim, da se na Jesenicah dejansko čuti večja želja, zato lahko bolje motivirajo tudi svoje tujce. Za derbi je sicer škoda, če bi se končal s 4:0, ampak tudi to bomo vzeli:)

Pa želim, da čim prej uredijo težave z dovoljenjem za Podmežaklo. Slovenski hokej potrebuje oba naša najboljša kluba.
urk3
# 04.04.2011 ob 10:59
V Četrtek bo stara dama polna,v Petek bo pokala po šivih.
The Metnek
# 04.04.2011 ob 10:18
Če si navijač, pol upaš na čimveč derbijev na leto.
Če si navijač, ti je pomembno in EBEL in finale DP.
Če si navijač, navijaš za svojo ekipo, kjerkoli&kadarkoli.
zelen zmaj
# 04.04.2011 ob 10:18
Seveda so Jesenice precej slabša ekipa. Salzburg igra v finalu EBEL, Jesenice pa so osvojile zadnje mesto. Če to niso dovolj zgovorna dejstva... Problem pri Olimpiji je motiv, ki je na psu. Jaz mislim, da še ni vse izgubljeno, verjamem, da bo na 3. tekmi malce drugačen pristop zelenih.
pravnik1971
# 04.04.2011 ob 10:14
Derbi med Jesenicami in Olimpijo bi moral biti ekskluziven dogodek, nekaj, na kar bi hokejski navijači in vsa slovenska športna javnost komaj čakala. Tako pa je teh derbijev preveč, s tem se izgublja njihova teža, in pojavla zasičenost tudi med najbolj zagretimi navijači.

6 derbijev v Ligi EBEL je ravno dovolj, še 4-7 derbijev v državnem prvenstvu, ki je popolnoma izgubil pomen pa je preveč.
The Metnek
# 04.04.2011 ob 10:14
1993 A kdo opaz razliko?
The Metnek
# 04.04.2011 ob 10:04
20 let nazaj je blo pa na finalu DP v Tivoliju tut 8000 folka, da so bli k sardince usi, zj je pa bl žavost u Tivoliju. Škoda, k bi rd vidu, da bi ble te tekme mau bl podobne derbijm, pa čeprou je ta derbi že 50 let.
pravnik1971
# 04.04.2011 ob 10:02
Jaz se strinjam z izjavo Kopitarja starejšega. Odgovorni se bodo morali zamisliti nad sistemom DP. En mesec britja norca in potem derbiji brez naboja in slab hokej pred polpraznimi dvoranami so antipropaganda za slovenski hokej.

Skoncentrirati se je potrebno na EBEL Ligo, po koncu EBEL pa je pomembna samo še reprezentanca.

DP pa naj se odigra kot final four turnir v enem koncu tedna med Jesenicami, Olimpijo ter najboljšima kluboma iz Slohokej Lige.
jernejt
# 04.04.2011 ob 10:01
se sploh ne čudim da zeleni nimajo prave motivacij... Kako bi jo le imeli, če pa vidijo, da tudi ljudem "dol visi " za ta finale...
The Metnek
# 04.04.2011 ob 09:58
Michal Fikrt
The Stig
# 04.04.2011 ob 09:43
sramoten pristop Olimpije. Tudi meni DP ne pomeni toliko kot EBEL pokal, a je tole vseeno poden. Se strinjam z Robarjem, na žalost je res
pravnik1971
# 04.04.2011 ob 09:34
Najbolj žalostno je dejstvo, da slovenska javna televizija to sezono ni prenašala še niti ene hokejske tekme. Vas je kaj sram Mile Jovanović? Pa bi vas bilo lahko!
iskra73
# 04.04.2011 ob 09:33
Mislim da se bo zadeva gladko končala s 4:0.
Kazalo