SP divizije I

Poudarki

  • Risi prikovani na dno lestvice skupine A
  • Od pričakovanega boja za napredovanje med elito do nepričakovanega boja za obstanek
Slovenska hokejska reprezentanca je na SP-ju divizije I po britanski zaušnici prejela še poljski udarec. Foto: EPA
       Razumem, da so nekateri igralci frustrirani zaradi tega, kako se odvija prvenstvo. Toda takšni občutki nas stanejo preveč, to moramo preprečiti, če želimo ostati v igri. Že na prvi tekmi smo se pogovarjali o tem, da smo sami uničili svojo tekmo. Vedeli smo, da bomo prevladovali, toda če hočemo zadeti, moramo izkoristiti vsako najmanjšo priložnost.       
 Kari Savolainen, slovenski selektor
Risi so v skupini A še edina reprezentanca brez zmage. Foto: EPA
       Včasih mora obstajati načrt B. Ni pa lahko, saj ne moreš imeti sedmih različnih načrtov. Včasih boli, če izgubiš, je pa lepo, če zmagaš. Zdaj imamo dva poraza in seveda nismo prav veseli.       
 Kari Savolainen
Savolainen se s svojimi varovanci pripravlja na obračun z gostiteljico prvenstva, Madžarsko. Foto: Reuters

Savolainen po dveh porazih: Ne vem, na čigavi strani je krivda

V Pjongčangu navdušili, zdaj razočarali
24. april 2018 ob 10:03
Budimpešta - MMC RTV SLO, STA

Slovenska hokejska reprezentanca je danes na SP-ju divizije I prosta. Čas je za krajšo analizo po dveh nepričakovanih porazih in še bolj nepričakovanem boju za obstanek.

Risi po dveh krogih v skupini A presenetljivo še niso okusili slasti zmage. Najprej so klonili pred Britanci, v ponedeljek so morali premoč priznati še na tekmi s Poljsko, namesto šestih točk pa na lestvici ob Sloveniji boleče v oči bode velika ničla.

Ne gre in ne gre
"Seveda, tole je res boleče. Vem, da so vsi dali od sebe vse. Če izgubiš na tak način, je res boleče. A vsi smo delali prave stvari, toda imam občutek, da nasprotnikom vse steče. Lažje zadevajo kot mi. Imamo veliko priložnosti, na obeh tekmah smo jih imeli, ampak ne gre. Tako kot na današnji tekmi (proti Poljski, op. a.), trikrat sem že videl plošček v mreži, pa ni bilo gola," je priznal selektor risov Kari Savolainen.

Treba je izkoristiti najmanjšo priložnost
Slovenski hokejisti so na vrata nasprotnika sprožili veliko strelov, a večina jih je bilo nenatančnih. "Razumem, da so nekateri igralci frustrirani zaradi tega, kako se odvija prvenstvo. Toda takšni občutki nas stanejo preveč, to moramo preprečiti, če želimo ostati v igri. Že na prvi tekmi smo se pogovarjali o tem, da smo sami uničili svojo tekmo. Vedeli smo, da bomo prevladovali, toda če hočemo zadeti, moramo izkoristiti vsako najmanjšo priložnost," je o čustvih med SP-jem in odnosu z igralci razmišljal selektor. O tem, kdo je kriv za to, da sta izkupiček dva poraza, pa je ostal nekoliko skrivnosten: "Kot trener nisem zadovoljen, če igralcem ne morem pomagati. Ne vem pa, ali je krivda njihova ali moja, skupaj delamo in skupaj nosimo posledice."

V Pjongčangu navdušili, zdaj razočarali
Slovenska ekipa je pred dvema mesecema zelo dobro igrala na olimpijskih igrah, zdaj je, resda v spremenjeni in nepopolni postavi, povsem neprepoznavna. "Olimpijske igre so bile lepa izkušnja za vse, toda vprašanje je, ali je bila ta dovolj za vse igralce in trenerski štab. Mislim, da smo pripravljeni na to prvenstvo. Ta stopnja tekmovanja je pač to, kar imamo v tem trenutku in s tem se moramo sprijazniti. Ni izgovorov," je poudaril 62-letni finski strokovnjak.

Proti Poljakom bi morali biti bolj mirni
Čeprav je prvi del prvenstva minil ob dveh bolečih porazih, Savolainen že gleda naprej. "Osredotočili se bomo na Madžarsko, zdaj je to najpomembnejše. Mislim, da je morala v ekipi še vedno velika, moja izkušnja s Slovenci je, da bodo igrali do zadnjega. Na tekmi proti Poljski so skorajda bili preveč čustveni, fantje bi morali morda ostati bolj mirni v določenih okoliščinah," je dejal in priznal, da se s to ekipo, ki jo zdaj vodi, še nikoli ni znašel v podobnem položaju.

So risi prvenstvo vzeli preveč na lahko?
Pred SP-jem je selektor sicer dejal, da nima skrbi. Zdaj je nekoliko drugače: "Zdaj imam nekaj skrbi. Ampak, kaj naj naredim? Skušali se bomo pripravljati na naslednjo tekmo, to je to." Na vprašanje o tem, ali so morda igralci prvenstvo vzeli preveč na lahko, pa je odgovoril: "To pa morate vprašati njih. O tem ne razmišljam."

Ne moreš imeti sedmih različnih načrtov
"Včasih mora obstajati načrt B. Ni pa lahko, saj ne moreš imeti sedmih različnih načrtov. Včasih boli, če izgubiš, je pa lepo, če zmagaš. Zdaj imamo dva poraza in seveda nismo prav veseli," je pogovor o dozdajšnjem izkupičku prvenstva s slovensko sedmo silo v Budimpešti sklenil Finec.

SP divizije I, skupina A, slovenske tekme

3. krog, sreda ob 19.30:
SLOVENIJA - MADŽARSKA

4. krog, petek ob 16.00:
KAZAHSTAN - SLOVENIJA

5. krog, sobota ob 16.00:
SLOVENIJA - ITALIJA

Vse tekme boste lahko v neposrednem prenosu spremljali na TV SLO 2 in na MMC-ju.

Lestvica:                     * x     
KAZAHSTAN                1  1 0 0 0  3
VELIKA BRITANIJA         1  1 0 0 0  3
ITALIJA                  2  1 0 0 1  3
POLJSKA                  2  1 0 0 1  3
MADŽARSKA                2  1 0 0 1  3
SLOVENIJA                2  0 0 0 2  0
                                      
* - zmaga po podaljšku/kaz. strelih   
x - poraz po podaljšku/kaz. strelih   
                                      
 
VIDEO
Urbas in Savolainen razočarana po novem porazu
VIDEO
Nov šok v Budimpešti - tudi Poljaki ugnali rise
VIDEO
Savolainen: Zelo smo razočarani, imeli smo slab dan
M. L.
Prijavi napako
Komentarji
caree
# 24.04.2018 ob 10:10
Ja lejte, enkrat smo morali pasti na realna tla. To kar smo dosegli v zadnjih 15 letih je bil mali čudež.
Sujo
# 24.04.2018 ob 10:23
če bi šel keš iz jebenega nepomembnega smučanja v hokej, bi blo vse ok. Pa sem gledalec smučanja, ampak tam naj zadeva deluje po principu trga in solo ekip, sistemsko zajedanje SZS se more enkrat končat.
Če zmagamo vse tri tekme, smo skoraj de facto v prvi skupini. Realno se to sicer ne zdi, ampak po drugi strani pa ne verjamem, da se tale smola z ne dajanjem golov lahko nadaljuje.

Leži pa krivda na zvezi. Po kurčevem nestlu se nam zdi vsaka stvar božji dar, ampak Rakovec nima dovolj jajc za mesto, ki ga trenutno zaseda. Pa sem človeka osebno spoznal, prijeten človek, zdi se mi nepkvarjen, ampak premalo pogumen za to, kar zveza zdajle rabi. Triglav, Slavija, Maribor in Celje so prepuščeni sami sebi, pa vendar so to ključni centri za popularizacijo športa in razvoj talenta. Če bi uspeli normalo vzpodbujati te klube, da bi omogočili čimcenejšo vadnino najmlajših prek sponzorskih sredstev, in morda zagnali še nova centra v Postojni in Slovenj gradcu,morda novem mestu potem bi bila prihodnost mnogo svetlejša.....
RISI!
slešer
# 24.04.2018 ob 10:14
to je realnost, šlepamo se že par let. Vlaganja nobenega, zdaj se lepo vidi, da nas vsi prehitevajo po desni in po levi. Države so v porastu, kje smo mi??? Za šport se premalo daje. Tudi vodilnim hokej nič ne pomeni, raje se da denar veslačem, glinastim golobom itd itd. Do sedaj smo imeli več sreče kot pameti in če nič ne vlagaš, po sistemu "lako čemo" enkrat morš v luknjo past. In to je letos.......
Regedit
# 24.04.2018 ob 10:13
ni konec sveta .gremo zmagat ostale tekme.pa naslednje leto
rdečinavijač
# 24.04.2018 ob 10:06
Verjetno je problem v glavah.
Raff69
# 24.04.2018 ob 10:10
Zdaj je kar je! Do konca se borit,gremo na tri zmage in obstanek v ligi.Dobra šola za naprej,kako čemo-lako čemo.
2px_orbitala
# 24.04.2018 ob 10:19
Preprosto smo preslabi. Nima smisla iskati krivde. Oziroma jo lahko v slovenskem hokeju, za katerega vemo, kje je.
Rene_Artois
# 24.04.2018 ob 11:42
Savolainen po dveh porazih: Ne vem, na čigavi strani je krivda

Če ne ve mu lahko jaz povem. Njegova! In njegovih pomočnikov!

- Razen, če lahko argumentirano razložijo zakaj so v soboto (dan pred tekmo z Britanci) premešali vse petorke in zamenjali celoten sistem igre!

- Razen, če lahko argumentirano razložijo zakaj so poslal domov Štebiha in zakaj je Pavlin na dveh tekmah odigral skupaj 8minut in pol! Cele priprave sta bila 1. PK bekovski par. In na tekmah z Hrvaško in Madžarsko tudi 1. PP bekovski par.

- Razen, če lahko argumentirano razložijo zakaj Drozg po doseženem zadetku proti Poljakom v 2.tretjini ni več stopil na led!

- Razen, če lahko argumentirano razložijo zakaj vidno prekurjeni Kovačević, ki se komaj premika po ledu igra v povprečju 23minut/tekmo

- Razen, če lahko argumentirano razložijo zakaj sploh igra poškodovani Vidmar, kateri tudi če je 100% fit in v najboljši formi ni ravno neki presežek. Osmi najslabši defenzivec v ligi EBEL (minus 12)

- Razen če lahko argumentirano razložijo zakaj imajo 1. PP postavo z štirimi napadalci. In če jo že imajo čemu na beku ne stoji Verlič namesto Saboliča, ki lahko odigra beka boljše od polovice prisotnih bekov na prvenstvu!

- itd...itd...
celjan2
# 24.04.2018 ob 10:17
Nič treba zborbat te tri tekme za obstanek ,katerega si moramo zagotoviti potem pa pač drugo leto ponovno napad na elito.Čeprav tako,kot mnogi opozarjajo ,ko bodo vsi nosilci igre prenehali potem je realno selitev med drugi in tretji rang tekmovanja žal.Tu se sedaj pozna manjko 2 desetletji ne dela HZS za populariazacijo hokeja in žal tudi manjko denarja za ta lep šport vendar tudi ,kar drag.
roccer
# 24.04.2018 ob 10:11
enkrat se mora odpreti!
Arso
# 24.04.2018 ob 10:09
Nekateri so res utrujeni, drugi nemotivirani. Treba se je zavedati,
da brez garanja ni uspehov. Samo od sebe ne pride nič.

Brez dobre obrambe ne bo šlo.
Lesinar
# 24.04.2018 ob 10:37
Verjetno smo kavčarji krivi
Regedit
# 24.04.2018 ob 10:20
slešer

res je verjetno je problem tudi HZS. kot da vegetirajo.Rabili bi nekoga ki bi znal pridobit sredstva imel neko vizijo...
Regedit
# 24.04.2018 ob 10:50
Pač ni Muršaka, Jegliča, Robarja manjkata brata Rodman, Tičar in Saboloč že dolgo izven KHL sezone in posledično v slabi formi. Nasprotniki zelo motivirani proti Sloveniji in dobiš dva poraza.
Je blo pa lepo je gledat Drozga kako lepo drži pak na palici in naredi potezo več.
CimeBine
# 24.04.2018 ob 10:16
"Savolainen po dveh porazih: Ne vem, na čigavi strani je krivda"
________________________________________
______
Ja to pa je vendar jasno....kriv je Janez Ivan Janša.
sportivko
# 24.04.2018 ob 10:58
Na čigavi strani je krivda ..... pismo pr NLB jami ko izginejo milijarde je pa vse tiho!
ŽogaJEokrogla
# 24.04.2018 ob 12:23
Leži pa krivda na zvezi. Po kurčevem nestlu se nam zdi vsaka stvar božji dar, ampak Rakovec nima dovolj jajc za mesto, ki ga trenutno zaseda. Pa sem človeka osebno spoznal, prijeten človek, zdi se mi nepkvarjen, ampak premalo pogumen za to, kar zveza zdajle rabi.

Kaj naj pa naredi če v tej naši Sloveniji še Plesna zveza dobi več denarja od hokejske. Vsak ki to sliši misli da gre za šalo. Ampak ne. Ne samo SZS tudi OKS načrtno dela proti vsem ekipnim športom, najbolj pod udarom je pa hokej.

Ko o denarju odločajo taki ljudje kot je Čop, vsi vemo kok je ura. Po njegove ekipni športniki niso nič vredni in je en veslač vreden 10 hokejistov. In tako potem tudi vlagamo. Tako kot je že napisal nekdo pred mano. To kar je naš hokej (in košarka, in nogomet in rokomet) dosegel glede na vlaganja je pravi čudež.
čarli
# 24.04.2018 ob 10:24
Ne vem pa, ali je krivda njihova ali moja, skupaj delamo in skupaj nosimo posledice."

Ja najboljše da kar celo ekipo zamenjate, da bodo terglav in podobni ostali še naprej trenerji ane;) Krivda je na tebi ker ne prevzemaš odgovornost oz ti pomočniki vodijo ekipo!
jakosol
# 24.04.2018 ob 12:57
Dokler je upanje, je še treba verjet, vsaj na obstanek. Igralcem je najtežje. V preteklosti smo dosegli lepe rezultati, pa tudi takrat stanje slovenskega (klubskega) hokeja ni bilo nič boljše kot je sedaj. Izbor igralcev, ki so dovolj kvalitetni za reprezentanco, je bil vedno ozek. Vemo, da je pri nas težava v infrastrukturi, kjer je malo primernih drsališč. Poleg tega je hokej dokaj drag šport na račun opreme. Nogomet, košarka in rokomet so glede tega precej cenejši in zato starši otroke veliko raje vključijo v te športe. Slovenski klubski hokej je v zadnjem obdobju razen redkih izjem skorajda izginil s televizije. Še finala DP nihče ne prenaša, razen kanal na youtubu. Premalo pozornosti se posveča še drugim centrom slovenskega hokeja (Maribor, Celje, Kranj, Lj-Zalog), kjer dobro delajo z mladimi, ki pa morajo že zgodaj oditi v tujino, če se želijo razviti v vrhunske igralce. Olimpija in Jesenice trenutno nista na ravni, ki bi omogočal najboljši razvoj za mlade. V času sodelovanja v EBEL so veliko mest zasedli tujci oz. starejši, zdaj sta kluba primorana delati z domačim kadrom, a luknja v generacijah se pozna.
Žal si moramo priznati, da smo majhna država po številu prebivalcev in da je vzdrževati toliko različnih športov (ekipni, individualni) na tako visoki ravni, praktično nemogoče. Če se osredotočim na ekipne športe, so pri vseh prisotna nihanja v rezultatih. Pridejo boljša in slabša leta. Hokejisti že zadnjih 16 let držijo stik s širšim svetovnih vrhom, zato bi bil padec v tretji kakovostni razred še toliko bolj boleč..
Deschamps
# 24.04.2018 ob 11:49
Enako pozitivno mišljenje imam tudi jaz. 3 zmage in naslednje leto elita :)
peroaroma
# 24.04.2018 ob 11:32
pa saj teorija še vedno obstaja, če se jutri zberemo in premagamo Madžare smo že pred njimi in ob tem da Kazahtanci dobijo ostale tekme in so pred zadnjo tekmo že oni 1. bodo nam lažje preustili zmago. Mi pa tudi z Italijani lahko dobro igramo, sploh če jutri Madžare nesemo. Potem morajo samo še Italijani in madžari premagati Angleže

Sploh je to lahko verjeten scenarij, zato glave gor
piatim69
# 24.04.2018 ob 11:12
tole je vse terglav zakuhal....povsem gzresena sestava ekipe,(brata rodman,kalan,cimzar,gracnar,na koncu se stebih,itd....),katastrofalno vodenje obeh tekem(drozg v cetrtem napadu,po golu celo obsedel na klopi..)in tako naprej....dobro,nekaj krivde nosijo tudi igralci,saj so nosilci povsem odpovedali....kot bi pozabili igrat hokej....kroselj krepko pod nivojem..na obeh tekmah smo vidl,kako golman lahko naredi razliko..v plus ali minus....napadas koz nor,pol se ti pa prepelje poljak enkrat cez in poka gol!!!....smole je blo kar nekaj,pa cist prevec nepotrebnih in neumnih izkljucitev,pri katerih prednajci music....in pol je rezultat tole kar zdaj mamo....zelo tezko bomo obstali,ampak glej ga zlomka,rezultati se odvijajo tako,da bi ob treh zmagah v rednem delu mogoce celo lahko bili drugi...sicer bolj teorija kot ne,ampak nekako bin lahko prislo do kakega kroga reprezentanc s po devetimi tockami...bilo pa dobrodoslo,da se v tem krogu ne znajdeta velika britanija in poljska...
musty
# 24.04.2018 ob 10:57
Savolainen, vi nimate nobenega načrta, kar je opazno iz aviona. Vi se šlepate zavoljo starih uspehov reprezentance oz. igralcev, o kakšni perspektivi glede vašega vodenja reprezentance in doprinosa njej, pa ne vidim luči na koncu predora.
nordnung
# 24.04.2018 ob 10:55
Kari in risi zagotovite tri zmage in obstanek v grupi.
Za napredovanje v elito pa rabimo drugega, dobrega (domačega) trenerja...
5-RA
# 24.04.2018 ob 14:41
Consigliere

Navedla sem judo in kajak...in ne smučarije....Smo pa spremljali Mazejevo in njene probleme z zvezo....
Slovenija nima strategijje in nima niti interesa, da bi jo imela....denar puhti, važni so monopoli športnih loterij in 1001 funkcionarjev, ki se pasejo na našem denarju. Hokej je izrazito zapostavljen šport in kljub temu SO BILI rezultati fenomenalni.
Madžarska je je lepo uredila področje športa...sam tam imajo Orbana pri nas pa rdeče kleptomane.
5-RA
# 24.04.2018 ob 14:26
Po letih teptanja in sranja po hokeju....smo prišli tja kamor so/ste hoteli (a, ne Čop podpredsednik OKS)....Bolje ne bo, ker HZS dobi 75.489,00 € ...pa je to precej večja ekipa kot nekih posamičnih judoistov, ki dobijo 192.819,00 € , da ne omenjamo kajakašev z 252.836,00 €.). Podmladka ni, ker ni pogojev, ker ni denarja, ker ni infrastrukture....bogatih staršev je nekaj vendar premalo za celo ekipo.

A sad može samo još lopta pa, da se zaigra kolo, i baci ćevape na roštilj.
marko02
# 24.04.2018 ob 13:42
Pri dveh "resnih" klubih, manj kot desetih ledenih dvoranah in nekaj 10 hokejistih smo naredili veliko več, kot je bilo realno pričakovati.
Sedaj smo tam, kamor sodimo. Upam, da ostanemo v skupini A.
Nekoliko me preseneča izjava trenerja. Kdo pa naj ve, kaj je narobe, če ne on. Ali pa noče biti preveč odkrit ?
peroaroma
# 24.04.2018 ob 11:52
stokrat sem že napisal , največja bedarija je obtoževati igralce da se ne borijo. Nihče ni šel tja na počitnice, ker bi si lahko izbral boljše počitnice. Je pa druga stvar če igralce ne postaviš prav, če ne razumejo kaj morajo početi, potem pa lahko izgleda vse skupaj smešno in neborbeno. Za to pa je izključni krivec trener

Podobna nabijanja smo slišali že pri Kavčiču in še kom
peroaroma
# 24.04.2018 ob 11:25
zakaj pa ne bi gledali pozitivno, s tremi zmagami smo teoretično še vedno lahko 2. potrebujemo pa ugodne ostale rezultate, boljšega Krošlja in več sreče pri zaključkih.
slovenc16
# 24.04.2018 ob 10:51
@rdecinavijac: Privošljivci bodo rekli, da se mu ne da ali kaj takega. Sam pa mislim, da mu klub vseeno ne dovoli igrati, predvsem zato ker se igra A divizija, če bi naši igrali v eliti bi verjetno prišel, tako pa ne želijo tvegati kakšne poškodbe za drugo razredno tekmovanje.
ata
# 24.04.2018 ob 10:49
Kriv je tisti, ki je na klopi pozabil Drozga.
Dokazal je, da zna igrati; dal je gol, kar igralca še posebej dvigne, in v zahvalo je na klopi drsalke glancau.
kolijak
# 24.04.2018 ob 10:24
Na tvoji ti si trener pa prevzemi odgovornost
jgjg
# 24.04.2018 ob 10:23
Vsake pravljice je enkrat konec.
Glede ne vse - malo igralcev, malo igrišč, brez prave lige, je še dobro, tako kot je.
Upamo lahko, da jim uspe ostati v skupini, vendar morajo od sedaj naprej zmagati.
Ne, da rečejo, da so bili boljši, vendar ne dajo gola.
Zmaga, na žalost, tisti ki da več golov, ne tisti, ki pusti boljši vtis - to ni umetnostno drsanje.
Držimo pesti
Consigliere
# 24.04.2018 ob 14:29
@Sujo

Do takšnih zaključkov lahko prideš samo, če površno gledaš razdeljevanje denarja v slovenskem športu. Smučarska zveza je res največji prejemnik državnega denarja, ampak združuje 7 popolnoma različnih disciplin. Kaj imata skupnega smučanje in skoki razen smuč? Isto kot košarka in nogomet (žogo). Če pa pogledaš samo alpsko smučanje pa vidiš, da je v letu 2016 od Fundacije za šport prejelo 180.000 EUR. Hokejska zveza pa 95k. FUndacija pa je razdelila 10 mio. A res misliš, da bi ravno teh 180k rešilo hokej? Problem ni v tem, da SZS dobi največ denarja, problem je v tem, da Slovenija nima strategije kam bo vlagala in razdeljuje denar v vse športe ne glede na popularnost. Razdeljevanje sredstev Fundacije za šport v letu 2016 si lahko ogledate tu:
http://www.fundacijazasport.org/si/files
/default/FS_Letno_porocilo_2016-2017-03-29.pdf
Nikec3
# 24.04.2018 ob 14:21
Savolainen po dveh porazih: Ne vem, na čigavi strani je krivda

Na strani reprezentanc, ki so nas nabile seveda. xD
Elvir
# 24.04.2018 ob 12:23
Ma tud ce izpadejo so zame najboljsi. Vsa ta leta so nas razvajali z dobrimi igrami in zame osebno vrhunskimi rezultati, glede na stevilo igralcev, infrastrukturo itd..

Tko da glavo gor fantje
peroaroma
# 24.04.2018 ob 12:15
še vedno iščem članek, ki bi bil pozitiven in predstavil možnosti za 2. mesto. Povsem drugače kot brati o tem kdo je zdaj kriv po dveh tekmah
Rene_Artois
# 24.04.2018 ob 12:01
@peroaroma

reprezentante na prvenstvu ne more noben trener na svetu naučit nič novega. Tudi Scotty Bowman ne!
Trenerjeva naloga je, da jih idealno zloži skupaj in da najde optimalni sistem igre za ekipo kakršno ima na razpolago. In da to natrenira do popolnosti!
Ravno v tem je pa razlika med trenerji in "trenerji". Žal imamo mi v Budimpešti "trenerje"!
peroaroma
# 24.04.2018 ob 11:54
upam da smo vsaj mi kavčarji hokejistom razložili, da imajo še vedno šanse za elito, če jim to ne znajo trenerji in novinarji
Sibid
# 24.04.2018 ob 11:14
Če ne veš, odstopi!
ivanv
# 24.04.2018 ob 11:02
Vzrok porazov so prenežna igra in premala borbenost Slovencev, na kar bi selektor moral opozoriti igralce.
maja kibira
# 24.04.2018 ob 10:34
Bleda igra brez prave zelje in energije..in temu podobni so tudi rezultati..zal
Consigliere
# 24.04.2018 ob 15:22
@peroaroma

Še tole bom dodal. Nikoli in nikjer nisem zagovarjal nobenega, ki bi kradel. Ne vem od kje ti to, ampak vidim, da itak nima smisla s tabo debatirat, ker brez dejstev in argumentov trosiš smeti. Over and out :)
Consigliere
# 24.04.2018 ob 15:04
@5-RA

Če bi pozorno brala komentar bi videla, da se nanaša na komentar uporabnika @Sujo. Tvojega sploh nisem videl, ko sem pisal. :)

Zdej pa pišem tebi. :) 1. večina funkcionarjev se ne pase na "tvojem" denarju, razen če igraš igre na srečo in loto. Ker če pozorno pregledaš se fundacija financira iz tega naslova. Res je, da nekj sredstev pride še iz ministrstva in proračuna, ampak v primeru SZS (alpsko smučanje) je to 100k na leto, pri budgetu 1,8 mio. Za plače funkcionarjev namenijo cca 100k letno, torej cca 5,5%. Z malo osnovne matematike ti lahko zračunam , da se funkcionarji v alpskem smučanju iz proračuna prejmeejo 5.500 eur. Se ti to zdi res veliko? Pa da ne govorim o tem, da ti funkcionarji zagotovijo alpsekemu smučanju 1mio sponzorskih sredstev. Se pa strinjam, da je verjetno na OKS, ministrstvu in še kje kar nekaj neučinkovitih delavcev. Ampak tega je v javni upravi pač veliko in tam se obračajo milijarde.
2.) noben šport ne more in ne smi biti odvisen od državnih sredstev. Če si niso sposobni na trgu pridobiti dovolj sredstev za funkcioniranje, je realnost pač takšna.
3) se pa strinjam, da je politika športa v Slo zgrešena, ampak to je subjektivno mnenje. Odločili so se za sistem kjer podpirajo širok nabor športov...
4.) ne morem mimo tvojega komantarja "rdeči kleptomani" :) Ne glede na politično pripadnost, je in bo korupcija obstajala (tudi v vseh ostalih evropskih državaj je prisotna) in tudi "ne rdeči" so bili v športu veliki kleptomani. Ampak verjamem, da ti je veliki vodja močno opral možgane :) se sloh ne čudim, da ti je sistem Orbana blizu, funkcionira podobno kot veliki vodja...
Arso
# 24.04.2018 ob 14:10
Deček nacionalni je spet pameten,
da mu že škoduje

Jaz predlagam nacionalnega za
selektorja LOLa in reprezentance.
Ta bo vse uredil. Ta je drugi Viktor
Tihonov.
peroaroma
# 24.04.2018 ob 13:31
nacionale

brez težav bodo prestopali, ampak najprej morajo delo opraviti na Jesenicah in Olimpiji. Bojim se da so tam razmere precej kaotične in se ne dela dobro z mladimi

Mnenja sem da ni problem našega hokeja, da ni ebel lige, ampak da se dela slabo v mladinskih kategorijah
Samo Zakes
# 24.04.2018 ob 13:30
@DA SILVA Tipični slovenski komentarji. Kadar zmagujemo smo najboljši, kadar ne gre in so tu porazi, pa bi vse najraje nagnali v rudnik........

Nobenga ni treba nikamor nagnat. Taka je pač kvaliteta. Brez nič ni nič. Cel slovenski hokej z vsemi klubi, vsemi kategorijami in reprezentanco vred ima manjši letni proračun od avstrisjkega fuzbalskega žnj ligaša iz Oberniederhohenunterschlaffenbodna, pa vemo da tam fuzbal ni lih neki top šport ...
no72
# 24.04.2018 ob 12:57
Tudi jaz sem mnenja, da je poglavitni problem popolna razvodenelost slovenske hokejske lige, kot posledica šlampastega, pavšalnega, nenačrtnega dela v klubih.

V preteklosti sta bili Olimpija in Jesenice kovnici velikih slovenskih talentov, sedaj kluba že nekaj let dobesedno životarita, vodilni pa se zadovoljujejo s hokejskim drobtinčkarstvom nekih "tradicionalnih derbijev", ki so daleč od nekdanje kvalitete, oba kluba sta bila še desetletje nazaj povsem konkurenčna najboljšim klubom v EBEL, sedaj pa sta oba kluba nekonkurenčna in za dve klasi slabša od EBEL klubov!

To je popolnoma nedopustno, vendar se nič ne spremeni. Zato je pričel toneti slovenski hokej, ni mladih, ni naraščaja, zlata generacija s Kopitarjem in Muršakom na čelu odhaja počasi v penzijo in v ponzijo je letos po letu 2001, ko se začel vzpon zlate generacije, prvič odšel celotni slovenski hokej.

Zadnji lep spomin bo za dolgo, dolgo ostal, bojim se, Pjongčang.
peroaroma
# 24.04.2018 ob 12:36
EBEL liga tudi ni vse. medveščak je igral v KHL in EBEL pa Hrvati nimajo nič od tega, podobno Bolzano ki je EBEL prvak Jaz sem mnenja da se lahkio ztudi v alspki ligi razvijejo dopbri igralci in odnesejop več kot pa če bi bili npr. 4 napad v ebel
peroaroma
# 24.04.2018 ob 12:22
rene

ok, ampak mi zmoremo tudi brez Muršaka, ne more en igralec odločat ali bomo v A ali C grupi. Je pa to naloga trenerjev se strinajm s tabo in te naloge niso opravili
Kazalo