SP v hokeju 2017
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 2.8 od 13 glasov Ocenite to novico!
false
Predsednik Hokejske zveze Slovenije Matjaž Rakovec (desno) je prepričan, da se bo Slovenija hitro vrnila v elitno divizijo. Foto: BoBo
       Verjetno vsak udarec oziroma neuspeh potegne za sabo spremembe. Mislim, da samo na dobro. Imamo dobro bazo, fantje, ki so ostali doma, sicer res niso tako izkušeni. Drugo leto nas čaka zanimivo tekmovanje skupine B, verjetno v Budimpešti, in prepričan sem, da tudi vrnitev v elitno skupino.       
Slovenija - Belorusija.
Risi so SP elitne divizije v hokeju na ledu zapustili brez zmage. Foto: Reuters

Rakovec po nastopih risov: Razočaran sem, pričakovali smo več

Predsednik HZS-ja: Slabi rezultati vplivajo na psiho
16. maj 2017 ob 13:29
Pariz - MMC RTV SLO/STA

"Pred pol leta smo bili na tronu v Minsku, danes zapuščamo elitno divizijo, tako da se vračamo na stare tirnice," je po izpadu slovenske hokejske reprezentance s SP-ja elitne divizije dejal predsednik HZS-ja Matjaž Rakovec.

Ponedeljkovo dokončno slovo Slovenije od elitne skupine je v živo v Parizu spremljal tudi predsednik Hokejske zveze Slovenije Rakovec. Ta je bil sicer v Franciji, tako kot igralci in vodstvo, razočaran po sedmih porazih in izpadu v nižji rang tekmovanja, a je prepričan, da se bodo Slovenci hitro vrnili med najboljših 16 na svetu.

"Tako kot vsi fantje in strokovni štab sem razočaran, pričakovali smo več, vsaj obstanek, ampak to je šport. Pred pol leta smo bili na tronu v Minsku, danes zapuščamo elitno divizijo, tako da se vračamo na stare tirnice," je v pogovoru s sedmo silo med zadnjo tekmo na SP-ju za Slovence proti gostiteljem Francozom dejal predsednik domače zveze.

Prepričan o vrnitvi v elitno druščino
"Verjetno vsak udarec oziroma neuspeh potegne za sabo spremembe. Mislim, da samo na dobro. Imamo dobro bazo, fantje, ki so ostali doma, sicer res niso tako izkušeni. Drugo leto nas čaka zanimivo tekmovanje skupine B, verjetno v Budimpešti, in prepričan sem, da tudi vrnitev v elitno skupino," je dejal Rakovec. Prvenstvo divizije I bo verjetno v Budimpešti, za kandidaturo so se prijavili Poljaki in Madžari, na Poljskem je bilo prvenstvo že lani, tako da so najbolj verjetni kandidati Madžari.

Predsednik HZS-ja je še dejal, da se bodo lobiranje in akcije za nasprotnike v pripravah na naslednja velika tekmovanja (prvo bodo olimpijske igre v Južni Koreji) začele šele na kongresu krovne zveze IIHF-ja v Kölnu konec tedna, kjer bo sodeloval tudi direktor zveze Dejan Kontrec. Takrat se bodo dogovorili o pripravljalnih tekmah in tekmecih.

Slabi rezultati vplivajo na psiho
Vzdušja v ekipi ni želel preveč ocenjevati: "Zanesljivo je po teh porazih padlo. Nekateri so skupaj že od prvega aprila, in to se je poznalo. Slabi rezultati vplivajo na psiho, a mislim, da kakšnih pretresov ni. Stvari so normalne, kot vedno," je pojasnil Rakovec. "Če selektor pove, da ni zadovoljen, bo verjetno sam pri sebi in kje drugje naredil spremembe, da bo rezultat boljši. Mi na zvezi pa sledimo željam, ki jih bo vodstvo predstavilo. Ni predvidena drastična sprememba, mora pa vsak videti, kaj je narobe in kaj narediti naprej," je dodal o morebitnih spremembah, povezanih s člansko reprezentanco.

DP-ja bo konec že pred OI-jem
Poleg vročih tem, povezanih s SP-jem in reprezentanco, pa se je dotaknil tudi klubskega tekmovanja; po številnih težavah ljubljanskega kluba, ki so pripeljale do tega, da v naslednji sezoni Slovenija ne bo imela več nobenega predstavnika v najmočnejšem regionalnem tekmovanju, bosta zdaj v naslednji sezoni dva slovenska kluba, Olimpija in Jesenice, igrala skupaj v isti ligi AHL, močno pa nameravajo pri HZS-ju okrepiti tudi državno prvenstvo, poskrbeti za resen koledar s trdnimi termini, obenem pa v razširjeno tekmovanje povabiti še klube iz Hrvaške in Srbije. "Večina stvari je že pripravljenih. Državno prvenstvo naj bi se končalo že pred olimpijskimi igrami, mednarodno tekmovanje pa po igrah. A osnovna ideja je, da bi že konec februarja imeli državnega prvaka v hokeju," je Rakovec razkril smele načrte, ki naj bi v zadnjih letih močno podcenjeno državno prvenstvo spet obudili.

In za konec je Rakovec optimistično odgovoril še na vprašanje, ali bo Slovenija čez dve leti spet med elito: "Bo!"

VIDEO
Predsednik HZS-ja Rakovec nekoliko razočaran
VIDEO
Ocena selektorja in hokejistov po koncu SP-ja
M. L.
Prijavi napako
Komentarji
mend055
# 16.05.2017 ob 13:35
Rakovec po nastopih risov: Razočaran sem, pričakoval sem več
Predsednik HZS-ja: Slabi rezultati vplivajo na psiho

G. Rakovec, če boste slučajno tole brali, te zapise tu:
Jaz vam pa pravim, da sem zadovoljen, saj to sem tudi realno pričakoval. Vaša pričakovanja - verjetno temeljijo na vašem osebno poslovnem kredu, po katerem vse vidite skozi optimizacijo in maksimiranje dobička - so nerealna, čeprav legitimna! Saj ste predsednik. A kot predsednik HZS morate ostati realni, saj vse primerjave glede materialno kadrovskega potenciala Slovenije - v primerjavi z drugimi v A skupini - so vam znane. Torej imate vse osnovo, da NE MORETE PRIČAKOVATI VEČ, KOT JE MOGOČE. Ni vse Minsk ali Soči! Oboje je enkratno in težko ponovljivo.
zamudnik
# 16.05.2017 ob 17:32
hokej razpada,
pa ne zaradi Rakovca,
ampak zato ker je nezanimiv.


Šutni se sa loptom!

Aja, a si ti tisti, ki je zadnjič jokal, da je hokej nezanimiv, ker "ne vidiš paka"? :-)
mend055
# 16.05.2017 ob 13:40
G. Rakovec
Saj to niso slabi rezultati! Če bi nas premagovali z deset ali več goli, in to vsi po vrsti, bi se lahko o tem pogovarjali. Tako pa ni bilo neke velike razlike v golih, ČEPRAV JE VELIKA RAZLIKA V KAKOVOSTI. Ne pozabite, da so se naši fantje borili, kot so pač znali, zmogli, hoteli. Saj so ljudje. In ti rezultati še ne pomenijo, da so slabost za psiho.
Jaz pravim, da so osnova za naprej, našim igralcem pa tema za samopogovor in skupni pogovor o tem kako naprej. Rezultatsko skromni izidi so lahko tudi MOČNA MOTIVACIJA ZA NAPREJ. Če mene kdo na rekreaciji pošteno nadigra (nogomet, košarka), se zabrskam vase in tuhtam kako nasprotnika naslednjič pretentati. Če misli, da mi bo kar delil banane, če grem v desni dvokorak na koš, bom naslednjič pač šel v LEVEGA, in metal izza glave z levo. Tega pa ne bodo pričakovali....

G. Rakovec, pogumno in spodbudno z našimi hokejisti, vam sporočam in vam svetujem takole s strani, čeprav pojma nimava eden o drugem.
Obema je pač za dobro našega hokeja in mladih...
nacionale
# 16.05.2017 ob 14:53
To, da je Rakovec razočaran in da napoveduje ekspresno vrnitev v elito je irelevantno. Zanima me, ali (ne)vidi, da mu (nam) hokej razpada na prafaktorje. In kakšen je njegov odgovor - "močno" DP, kamor bomo povabili nekaj hrvaških in srbskih klubov. Medveščak bo igral v EBEL, najboljši srbski klubi pa raje v močnejši MOL ligi kot našem DP.
Gasper2010
# 16.05.2017 ob 14:23
Jaz nisem nic razocaran. Tako kot v formuli ni za pricakovat, da bodo zmagovali Sauberji in podobni dirkalniki, tako ni za pricakovat, da bomo mi premagovali Svicarje, Kanadcane,... Oni neprimerno vec vlagajo v hokej, hkrati imajo tudi neprimerno vec igralcev. Mi smo pa malcek in ze to, da se uvrstimo v elitno skupino je presezek v danasnjem casu. Je pa tako, da raje gledam nase hokejiste v B skupini, kjer tekmujejo proti sebi primernim nasprotnikom, kot pa v eliti, kjer smo na zalost nekonkurencni.
nacionale
# 16.05.2017 ob 15:22
klubi iz Hrvaške in Srbije, cmon? Ni šlo dobit še bolj hokejsko eksotičnih dežel

Dogovarjajo se tudi z bosansko in makedonsko hokejsko zvezo. Mogoče jim uspe.
nacionale
# 16.05.2017 ob 14:57
Gospodje na HZS so že pred leti "strokovno" ugotovili, da imamo majhno bazo igralcev in že takrat napovedali gradnjo Nacionalnega hokejskega centra v Grosupljem (oziroma Izoli) ter postavitev montažnih dvoran na Primorskem, Dolenjskem, Prekmurju, ... Kako daleč smo z gradnjo oziroma postavitvijo? Se opravičujem, to se ne sprašuje in na to se ne odgovarja.
heavyd
# 16.05.2017 ob 15:47
Slovenčku se da pa res ponudit najmanj kar se da in sprejme. Nam je popolnoma sprejemljivo, da se po stolčkih svaljkajo eni in isti, brez rezultatov, vizije, napredka itd.. kot rešitev in alternativo pa ponujajo še slabše kot imamo. Res pa je, da se temu še slabšemu približujemo s svetlobno hitrostjo ..prav zarad tega folka na stolčkih ..in mi jih še kar podpiramo pa volimo, pa izvolijo se sami in drug drugega itd. Kako lahko sploh obstanemo kot narod se sprašujem, ker vse to presega že vse meje zdravega razuma. Sem slišal, da je Kocijančič spet zasedel nek stolčke. Pa dobro ljudje, a smo mi res popolnoma nepomembni v absolutnem smislu? Ker tja sami sebe tlačimo.
Ocelot
# 16.05.2017 ob 14:17
Ah, sam kar težko gledam igrati Slovenijo v skupini A. Dejansko smo tam "kanonfutr", ki lahko le tu in tam komu odščipne kakšno točko, če se vse poklopi. Realno res bolj spadamo v skupino B. Zares svetla točka so bile do sedaj le prejšnje OI in kvalifikacijski turnir za naslednje OI. Čeprav realno tudi tam ne moremo kaj veliko pričakovati.
Realnost je pač takšna ... S takšnimi pogoji, le dvema " polresnima" kluboma in brez konkretnega podmladka se nam tudi v bodoče ne piše nič dobrega :(.
celtic1888
# 16.05.2017 ob 13:58
Haha Rakovec, kaj drugega pa naj bi rekel. Risi skladno z mojimi pričakovanji. Tisti, ki je pričakoval kaj drugega pa ne pozna hokeja oz. meče samemu sebi pesek v oči. Zgornja komentarja povesta vse.
sela666
# 16.05.2017 ob 21:08
Jaz sem pa razočaran nad vami g. Rakovec. Glede na to kako vi in vaši prijateklji v zadnjih letih vodite HZS (letošnje katastrofalne napake: nezmožnost izvedbe finala poklane tekme, ni bilo delegata na superpokalni tekmi, ki se je potem končala za zeleno mizo s čudno odločitvijo) jepravi čudež, da je hokej sploh na takšni ravni kot je. A za to pa ne bo nihče odgovarjal?
zamudnik
# 16.05.2017 ob 17:34
klubi iz Hrvaške in Srbije, cmon? Ni šlo dobit še bolj hokejsko eksotičnih dežel
........................
Dogovarjajo se tudi z bosansko in makedonsko hokejsko zvezo. Mogoče jim uspe.


Jaz bi še Kosovo, bo potem tuidi kak sponzor več. Pekarniških izdelkov bi se med tretjinami prodalo kar nekaj.
urednik01
# 16.05.2017 ob 21:06
Z izpadom iz elite bi moral tudi predsednik izpasti iz elitnega položaja
apatija
# 16.05.2017 ob 15:19
klubi iz Hrvaške in Srbije, cmon? Ni šlo dobit še bolj hokejsko eksotičnih dežel
Blumen33
# 16.05.2017 ob 15:12
Seveda da se Srbi raje vozijo na Madžarsko, če je prvič kvalitetnejše + bližje.

Tisto z gradnjami centrov po celi Sloveniji so bile pa samo želje v stilu, kaj narediti z denarjem če HZS zadane eurojackpot.

Nimajo za opremo reprezentanc pa bodo gradili centre.

Hokej je v primerjavi z ostalimi moštvenimi športi veliko predrag, da bi bil zanimiv večjemu številu in zaradi stroškov je logično, da ga ni v šoli. Nekdaj na Češkoslovaškem (ne vem če je še sedaj) so pri telovadbi igrali hokej in potem so najboljše povabili na trening v klub - se pravi da je že šola delala selekcijo. In tudi niso imeli tiste zgrešene mantre, da kdor ne zna drsati pri sedmih letih, ta ne more igrati hokeja
Samo Zakes
# 17.05.2017 ob 10:29
Rakson - na plano s tvojimi obljubami iz dni pred volilno skupščino! potem pa pokaži, katere si izpolnil.
Če nisi nobene ... no, saj sam veš, kaj je častnemu človeku storiti ...
DeathBlow
# 17.05.2017 ob 09:41
Od kje bo reprezentanca jemala? Vsi mladi bojo šli v tujino? To bo naša "baza" igralcev? Belorusija je lep primer kako imaš vpogled v pripravljenost in napredovanje igralcev v celi sezoni. V teh letih se nam je DP totalno porušil, 2 profesionalna kluba sta propadla! Le en okreva...pa še iz tega niti enega igralca ni bilo v reprezentanci.
ajdna
# 16.05.2017 ob 18:22
Zopet gašenje dima in ne samega ognja s strani HZS-ja. Škoda je bila narejena že dve leti nazaj. Dajte se že enkrat malo zresniti in začeti delati v dobro hokeja.
octopus
# 18.05.2017 ob 11:25
madnes...
v reprezentanci ni mariborski proti ljubljanskim ...
je samo gorenjski prosti vsem .Malo me sicer čudi ,ker tako očitno zadnje čase le ni bilo.
Zvedl se bo...javno pa ne bo povedal nihče.
Najboljša je,ko na Tv sprašujejo Kristana kaj je slo narobe ....on pa da mora imeti trener- selektor trdo roko in da mora biti red in disciplina ..hahahaha....jao...pa še kakšnega Glaviča al pa Polončiča bi vprašali za nasvete :)))
madnes
# 18.05.2017 ob 00:35
več kot očitno neki ni šimalo med igralci. spet slovenska specialiteta da se gremo klane
gorenci prot štajercem pa gorenci prot lublančanam pa lublančani prot štajercem, pačist usen kdo protkom, ..

če je res to kar se govori nej bo sram igralce k so to zakuhal če bi bli na nivoju igre kot v Minsku
bi obstal z levo roko tudi brez Kopija, tuki se je pa lepo vidl da se jim po domače je..e za vse,

če je nim useen kok so vredni na trgu pa v kake klube se lahko prodajo pol bi se moral potrudt vsaj za tisto peščico navijačev k hodmo z njimi čist povsod.

če se nebi uvrstil pa da bi la borba pol jim nebi očital nič, s takim vlečenjem po ledu pa bolš da nehajo špilat za reprezentanco pa nej igrajo tisti k majo željo dat vse od sebe pa tut če boto v 3 kakovostni skupini svetovnega hokeja. letos so bli res nepemagljivi samo kanadčani pa čehi z ostalimi bi lahko tud zmagal.

SRAMOTA
bolime pa to da mam občutek da je tle spet slovenska foušija da neb slučajno žabar naredu bolš rezultat k pa ovca.

hej halo mal se zamislite vpleteni.

me zanima če je kdo od hokejistov tok dec da bo povedu kaj se je dogajal in se opraviču navijačem k smo šli zarad njih v pariz.
nanook
# 17.05.2017 ob 10:19
@nacionale
nanook, katera funkcija te zanima, za kateri položaj si se zagrel - predsednik, ali generalni sekretar HZS?

Menim da nisem primeren za nobeno tovrstno funkcijo, ne prihajam iz pravega geografskega okolja :) Sej veš no, nisem od tam kjer je hokej doma...kvazi strokovnjakov pa slovenski hokej ne rabi.
športek
# 17.05.2017 ob 09:18
Ko bi vi vedel koliko smo šele mi razočarani nad vešim delom v hokejski zvezi, ki vlaga v določene klube, ki so jama brez dna in se že v neprej ve, da tu ni nobene oprijemljive strategije. Niste dorasli svojemu delu. Ostali klubi živijo čisto pa za zvezo niso nič, potem se pa vprašaj, kdo tu ni normalen?
čarli
# 16.05.2017 ob 21:43
Majestic12
Sledi dolgo bivanje v diviziji I

Si upaš stavit?
Nikolaj
# 16.05.2017 ob 21:28
Slovenija je športni fenomen.
Zaigrali smo v elitni hokejski skupini, smo dobri v košarki, rokometu, smučanju.
In samo 2 milijona nas je.
Vse čestitke našim za borbeno igro.
Naši igralci si zaslužijo pohvale.
Glavo pokonci, jutri je nov dan.
commodore
# 16.05.2017 ob 18:13
za razumevanje hokej (kaj šele igranja) je potrebno kar nekaj intelekta, za fuzbal je vsak vaški posebnež dober potencial
CoreySteel
# 16.05.2017 ob 15:48
Mimogrede... Rakovec je bil drugače med gledalci, v dresu in je aktivno navijal.
nacionale
# 16.05.2017 ob 15:07
nanook, katera funkcija te zanima, za kateri položaj si se zagrel - predsednik, ali generalni sekretar HZS?
madnes
# 18.05.2017 ob 20:10
@octopus

vem da niso lublančani prot štajercem v hokejski mel nič in da niso skregani napial sem zgol par opcij kdovse bi loh bil skregan še mal pa se boje delil na leve gorence pa desne gorence pa nagorece z bleda pa na une iz kurje vasi
pa na lublančane z viča pa na šiškarje pa na celjane in toteke

to je bil namen mojega vpisa in nisem mel namen trdit da maji štajerci pa lublančani kakšen spor ;)
Malosutra
# 18.05.2017 ob 18:05
Zakaj ne povejo naglas da je cela reprezentanca med sabo skregana in da ni kemije zaradi mlahavega odnosa selektorja.
miranabr
# 17.05.2017 ob 16:39
Župančič je prezel vso krivdo za neuspeh reprezentance in edina logična posledica bi bila, da takoj ponudi odstop z mesta selektorja. No vsaj tako počnejo v normalnih okoljih. Očitno pa so Župančiču zgled poslanci DZ RS.
urednik01
# 17.05.2017 ob 09:16
Ja, jaz sem tudi pričakoval več golov v naši mreži
Majestic12
# 16.05.2017 ob 17:49
Sledi dolgo bivanje v diviziji I
kurjac
# 22.05.2017 ob 19:17
Se Rakovc - zveza zaveda da je tud sokriva za potop domacga hokeja ..zdej ko jim je ratal potopit se olimpijo ( lohk bi zveza financno pomagala tko kot so v sezoni 2015 jesenicam ) smo - so hokej spravl na dno ...Kontrec poudarja klubom ne bodo vec financno pomagal ...supr .vazn da so potopl hdd olimpijo in se zacel ukvarjat z hk olimpijo ..iz tega se lepo vid kok si je zveza prizadevala spravt olimpijo iz ebla samo zato da bodo mel roko cez ta dva kluba ..govorijo o derbijih v ligi ahl so to derbiji ? in ce hk olimpiji ne uspe spravt financ in ekipe kaj potem ? ze zdej je na vidiku kr neki rdecih igralcev v odhodu v tujino prav tako neki zelenih ..proracun jesenic je znizan za 100.000 iz tega je razvidno da nm hokej pocasi drsi se globje kot smo misll ....
Janko1973
# 18.05.2017 ob 20:39
Slovenski hokej nujno potrebuje vizijo. Arso dečko se kar sam ponuja kot najbolj kompetentna oseba za predlaganje selektorja. Torej, Arso dečko na dan z besedo, če te je kaj v hlačah. Koliko vrhunskih trenerjev? Koliko ledenih dvoran? Koliko radiča Pan di zuccero?
odziv
# 18.05.2017 ob 16:47
Realno gre naš reprezentančni hokej malenkost navzdol v zadnjem času.
Nič hudega.
Če bi si le še na lokalni ravni lahko privoščili konstantno dober hokej v
večini narejen iz domačih hokejistov, potem bi morda lahko čisto mirno spali.
Če bo EBEL poln Slovencev in nobenega slovenskega kluba, tudi nič narobe.
Spustite mladino na led.
alcatraz
# 17.05.2017 ob 19:12
ampak tale kontrec je pa hud patron.
najprej pika, zdej pa še nina.
skriti talent, ni kej... :D
qwatebriga
# 17.05.2017 ob 17:57
miranabr
Župančič je prezel vso krivdo za neuspeh reprezentance in edina logična posledica bi bila, da takoj ponudi odstop z mesta selektorja. No vsaj tako počnejo v normalnih okoljih. Očitno pa so Župančiču zgled poslanci DZ RS.


Miran, a boš ti prevzel? Na tistem famozenem sestanku UP HK Acroni Jesenice si imel šanso naslediti Kanalijo, pa nisi hotel ;-)

Zdaj pa resno. Lahko se zgodi, da bo Zupančič ponudil odstop, ki pa ga bodo zavrnili. In bo naprej v sedlu. Pa saj, ali je Kopitar ponudil odstop, ko je prvič izpadel iz elite? Najprej se moramo vprašati, kdo bi bil bolj povezovalen od Zupančiča, bolj strokoven, skratka boljši... potem pa ga rušiti.

Tvoj način je vedno negativen - rušiti, odstopiti, prenehati, zapreti, ... Bodi faca in kdaj kaj pohvali!
samy joe
# 16.05.2017 ob 21:53
Jaz upam. Nekaj let ne bomo videli A grupe.
rezusKristus
# 16.05.2017 ob 19:21
čez 3 pa spet pa spet v diviziji I
nanook
# 16.05.2017 ob 14:38
A mora direktor HZS-ja ob nastopu funkcije predstavit kakšen plan za člansko državno reprezentanco - ne samo cilje ampak tudi plan razvoja in remediacije. Če da, je to kje javno dostopno?
alcatraz
# 17.05.2017 ob 19:14
Župančič je prezel vso krivdo za neuspeh reprezentance in edina logična posledica bi bila, da takoj ponudi odstop z mesta selektorja. No vsaj tako počnejo v normalnih okoljih. Očitno pa so Župančiču zgled poslanci DZ RS.

Ne bi udaril po njem kar tako iz prve. Človek je vseeno na selektorski klopi nov in mlečen. Verjamem, da ve hokej, mora pa vzpostaviti avtoriteto. Tle je padu na izpitu! zato ga še ni treba rezat... jaz osebno bi mu dau še eno šanso.
Kunguruj
# 16.05.2017 ob 14:14
Kdo je to Rakovec? Prvič slišim za njega. On je kdaj igral hokej? Je že kdaj bil na kakšnem prvenstvu kot igralec.
zamudnik
# 16.05.2017 ob 13:35
Iz Rakovčevih ust v božja ušesa, sa nam potem slednji priskrbi kakega sponzorja za ligo. Amen.
Cyril
# 16.05.2017 ob 22:31
Seveda, da bodo, ker bo kuhna, da bo prvenstvo v ljubljani pa, da bodo velesile Južna Koreja, Hrvaška, Nizozemska itd.
prim00z
# 16.05.2017 ob 15:41
to je realnost - ravno tu-tu smo.
S Kopitarjem not, brez njega izven elite...
pazi_mina
# 16.05.2017 ob 14:43
Kje bo sprejem ?
heavyd
# 16.05.2017 ob 14:32
Čas je za novega predsednika HZS. Matjaž Kopitar npr. bi bil pravi.
genniuuss
# 16.05.2017 ob 15:03
dobr si napisal, hokej razpada,
pa ne zaradi Rakovca,
ampak zato ker je nezanimiv.
Kazalo