Kolesarstvo

Poudarki

  • Izjemna vožnja Voecklerja
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,1 od 31 glasov Ocenite to novico!
Jelle Vanderert
Jelle Vanderert ni bil nevaren favoritom, sredi ciljnega vzpona je napadel in si privozil odločilno prednost. Foto: Reuters
Thomas Voeckler
Thomas Voeckler je leta 2004 deset dni nosil rumeno majico, a ni tako navdušil kot letos. Zagotovo bo ostal v skupnem vodstvu do začetka Alp v sredo. Foto: EPA
Samuel Sanchez
Samuel Sanchez je prepozno začel loviti Vandererta. Olimpijski prvak je končal na drugem mestu. Foto: EPA
Jens Voigt
Jens Voigt je dvakrat padel, kri mu je tekla po nogah, a vseeno je železni Nemec stisnil zobe in pritiskal na vso moč na začetku zadnjega vzpona. Brata Schleck imata zares odlične pomočnike, kar bi lahko odločilo v Alpah. Foto: EPA
Jelle Vanendert
Jelle Vanendert je poleg etapne zmage oblekel še pikčasto majico za najboljšega hribolazca. Zbral je 74 točk, Sanchez pa dve manj. Foto: EPA
VIDEO
Andy Schleck pridobil le...
VIDEO
Vanendert izkoristil zadr...

Dodaj v

Andy Schleck štirikrat napadel, a brez odločitve

Sijajni Voeckler ostaja v rumenem
16. julij 2011 ob 17:22
Plateau de Beille - MMC RTV SLO

Jelle Vanendert je dobil zadnjo pirenejsko etapo Toura. Andy Schleck je štirikrat napadel na zaključnem vzponu na Plateau de Beille, na koncu pa si je privozil le dve sekundi naskoka pred tekmeci.

Belgijec, ki ni bil nevaren favoritom, je sredi zadnjega vzpona ujel in prehitel zadnjega ubežnika Sandyja Casarja. Do cilja si je privozil 21 sekund naskoka pred olimpijskim prvakom Samuleom Sanchezom in se veselil prve zmage v karieri.

"Nikoli si niti v sanjah nisem mislil, da bom kdaj v karieri dobil tako težko etapo, kot je bila danes. Na Tour sem prišel v odlični formi, a vseeno ne morem verjeti, da mi je uspelo dobiti kraljevsko etapo," je bil zadovoljen Vanendert.

Voeckler še naprej preseneča
14. etapa Dirke po Franciji ni prinesla velikih sprememb v skupnem seštevku, znova je navdušil Thomas Voeckler, ki je s sijajno vožnjo na zaključnem vzponu na Plateau de Beille (1780 m) zadržal rumeno majico. A Schleck je v zadnjem km še enkrat silovito pospešil in dosegel tretje mesto, vsi preostali favoriti so za njim zaostali le za dve sekundi.

"Pred začetkom etape sem upal, da bi mi nekako uspelo zadržati rumeno majico, tudi če le za nekaj sekund. Niti pomislil nisem na to, da bi prišel na vrh z najboljšimi. Nad razpletom sem zares presenečen. Vozil sem na robu zmožnosti, a imel sem občutek, da tudi drugi dajejo vse od sebe," je bil nasmejan 32-letni Voeckler, ki je leta 2004 končal na 18. mestu, potem ko je deset dni vodil. Francozi na zmagovalca Toura čakajo že vse od leta 1986, ko je zadnjič zmagal Bernard Hinault, a tri etape v Alpah bodo še precej težje.

V Alpah bo povsem druga pesem
"Skušali smo vse, kar je bilo v naši moči, vendar se nismo otresli prav nobenega resnega tekmeca. Na koncu sem sicer pridobil dve sekundi, kar je bolje kot nič. Zadnji ciljni vzpon je bil očitno premalo selektiven. Komaj čakam, da pridemo v Alpe, kjer vam obljubljam, da bo povsem druga pesem," je povedal Andy Schleck.

Njegov starejši brat Fränk je po etapi kritiziral Alberta Contadorja in Cadela Evansa, ker nista niti enkrat napadla: "Midva z bratom sva vsaj poskušala. Edini, ki je prav tako poskušal in želel nekaj storiti, je bil morda še Basso. Vsi drugi so le nadzorovali drug drugega, medtem ko smo mi edini skušali res dirkati v pravem pomenu besede in tekmovati."

Contador pripravlja napad v Alpah
Contador, ki v četrtek ni deloval prepričljivo, tudi tokrat ni napadal. Trikratni zmagovalec Toura je vozil z drugimi favoriti, v skupnem seštevku še vedno zaostaja štiri minute. "Vsak dan se počutim bolje. Lepše bi bilo, če bi lahko napadel, po navadi ne vozim obrambno, to ni moj slog. V Alpah bom zagotovo skušal nadomestiti nekaj časa," je poudaril Španec, ki še vedno čuti posledice petih padcev v prvem tednu Toura.

Koren med ubežniki, nato pa močno zaostal
Takoj po štartu je 24 kolesarjev pobegnilo, med temi je bil tudi Kristijan Koren. Ubežniki so imeli na drugem vzponu na Col de la Core (1395 m, 62 km po štartu) pred glavnino z rumeno majico dobrih šest minut naskoka. Pri spustu pa so David Millar, Sandy Casar in Julien El Fares ušli. Največja prednost je bila sicer 9:15. Ker je Casar pred začetkom etape v skupnem seštevku za vodilnim Voecklerjem zaostajal za 8:47, je za nekaj minut prevzel vodstvo v "navideznem skupnem seštevku". Koren je na tretjem vzponu na prelaz Latrape popolnoma popustil, na koncu je zasedel 88. mesto, zaostal je skoraj 24 minut.

Na zadnjem vzponu napadal le A. Schleck
Prednost ubežnikov se je močno stopila že pred začetkom ciljnega klanca, na začetku vzpona je znašala le še dve minuti in pol. Najdlje je vztrajal Francoz Casar. Ritem v glavnini je na začetku ciljnega vzpona narekoval veteran Jens Voigt, ki je že dvakrat padel pri spustih, a je ujel favorite. 10,4 km pred ciljem je prvič pospešil Andy Schleck, nato je tekmece kmalu testiral še trikrat. V vodilni skupini je sredi vzpona ostalo le še 12 kolesarjev.

Kolesarji so najprej prevozili pet nekoliko lažjih klancev (po dva prve in druge kategorije ter enega tretje). Ciljni vzpon najvišje kategorije je bil dolg 15,8 kilometra s povprečnim naklonom 7,9 odstotka. Najtežji je bil del med 12. in 13. kilometrom, ko je vzpon 10,8-odstoten.

Vsi zmagovalci te etape nato dobili Tour
Plateau de Beille je petič gostil cilj etape na Dirki po Franciji, prav v vseh prejšnjih primerih pa je zmagovalec etape pozneje v Pariz prikolesaril v rumeni majici. Ti junaki so bili Marco Pantani (1998), Lance Armstrong (2002 in 2004) ter Alberto Contador (2007). Ta tradicija se bo letos zagotovo prekinila, saj Vanendert v skupnem seštevku zaostaja že več kot 12 minut.

V nedeljo kolesarje čaka ravninska 15. etapa od Limouxa do Montpellierja. V ponedeljek bodo imeli še drugi prosti dan.



14. etapa, 
St. Gaudens-Plateau de Beille, 168 km:
1. J. VANENDERT BEL 5:13:25 2. S. SANCHEZ ŠPA +0:21 3. A. SCHLECK LUKS 0:46 4. C. EVANS AVS 0:48 5. R. URAN KOL vsi 6. A. CONTADOR ŠPA 7. T. VOECKLER FRA 8. F. SCHLECK LUKS isti 9. J.-C. PERAUD FRA 10. P. ROLLAND FRA 11. I. BASSO NIZ čas
12. D. CUNEGO ITA 1:27
...
88. K. KOREN SLO 23:44
137. G. BOLE SLO 26:45
156. B. BOŽIČ SLO isti čas

Skupni vrstni red po 14. etapi:

1. T. VOECKLER FRA 61:04:10
2. F. SCHLECK LUKS +1:49
3. C. EVANS AVS 2:06
4. A. SCHLECK LUKS 2:15
5. I. BASSO ITA 3:16
6. S. SANCHEZ ŠPA 3:44
7. A. CONTADOR ŠPA 4:00
8. D. CUNEGO ITA 4:01
9. T. DANIELSON ZDA 5:46
10. K. DE WEERT BEL 6:18
11. R. URAN KOL 7:55
12. J.-C. PERAUD FRA 8:20
...
97. K. KOREN SLO 1:31:54
123. G. BOLE SLO 1:51:06
143. B. BOŽIČ SLO 2:03:07
S. J., A. G.
Prijavi napako
Komentarji
Latex
# 17.07.2011 ob 17:25
Pozabljae da je biu Armsrong do odkritja raka specialist za enodnevne preizkušnje in ni imel nobenih možnosti da kdaj osvoji tour.Po odkritju raka pa je hodil samo na tour oz. na dirko po švici in dauphine ki sta služili ko glavni test pred tourom.
In ko govorimo o uspehih govorimo o Armstrongu po bolezni, kjer se je zelo potrudil da je ostal nepremagan ter se udeleževal samo toura.
Njegova vladavina je podobna mogoče Federerjevi v tenisu, po mojem mnenju je izkoristil praznino in "smolo" konkurentov. Predvsem tukaj mislim na Pantanija, ki je odšel prehitro, Ullricha ki je moral zaradi takih in drugačnih težav trikrat izpustiti tour, podobnih težav Bassa in Maya...
bsr
# 17.07.2011 ob 13:21
Bernard Hinault (drugi največji za Merckx)
Tour de France Overall classification (1978, 1979, 1981, 1982, 1985)
Points classification (1979)
Mountain classification (1986)
Combativity award (1981, 1984, 1986)
28 individual stages (1978 -1986)
Giro d'Italia Overall classification (1980, 1982, 1985)
Vuelta a España Overall classification (1978, 1983)
bsr
# 17.07.2011 ob 13:03
ksela
Kaj pa npr.Eddy Merckx (samo rezultati treh največjih):
Tour de France
General Classification (1969, 1970, 1971, 1972, 1974)
Points Classification (1969, 1971, 1972)
Mountain Classification (1969, 1970)
Combativity award (1969, 1970, 1974, 1975)
Combination Classification (1969, 1970, 1971, 1972, 1974)
34 Individual Stages (1969–1975)
Giro d'Italia
General Classification (1968, 1970, 1972, 1973, 1974)
Points Classification (1968, 1973)
Mountain Classification (1968)
24 Individual Stages (1968–1974)
Vuelta a España
General Classification (1973)
Points Classification (1973)
Combination Classification (1973)
6 Individual Stages
bsr
# 17.07.2011 ob 12:25
ksela
Res je Conti je osvojil vse tri največje dirke. Za to mu vsaka čast. Ni pa mu uspelo še nikoli Giro in Tour v istem letu, kot npr. Indurianu (2 X) in Pantaniju.
ksela
# 17.07.2011 ob 10:32
menim pa da lahko conti napram shlclekov v kronometri nadomesti tudi dve minuti.
ksela
# 17.07.2011 ob 10:26
Mislim da se Conti že lahko primerja z armstrongom, kajti osvojil je vse tri največje dirke. Tule so njegovi rezultati. Manjka mu še svetovno prvenstvo pa bo primerljuv z armstrongom.

Grand Tours
Tour de France
General Classification
(2007, 2009, 2010)
Young Rider Classification
(2007)
3 individual stages
Giro d'Italia
General Classification
(2008, 2011)
Points Classification
(2011)
2 individual stages
Vuelta a España
General Classification
(2008)
Combination Classification
(2008)
2 individual stages
Stage Races
Paris–Nice (2007, 2010)
Vuelta al País Vasco (2008, 2009)
Volta a Catalunya (2011)
Vuelta a Castilla y León (2007, 2008, 2010)
Volta ao Algarve (2009, 2010)
Vuelta a Murcia (2011)
Single-Day Races and Classics
Spanish National Time Trial Championship (2009)
nogav1ca
# 17.07.2011 ob 10:21
MIRNCAN: brez raka bi osvojil manj, oz. vsaj Tourov ne. Je sam napisal v knjigi. Se pa strinjam, da so njegove zmage na Touru impresivne.
MIRNČAN
# 17.07.2011 ob 09:53
raven že 7 zaporednih zmag na touru je impresivno tko da ne govori bedarij.
mikedean
# 17.07.2011 ob 09:51
Res škoda za Brajkoviča. Zdaj bi bil sigurno v top5, pa še kronometer bi imel pred sabo, kjer sta mu od najboljših hribolazcev lahko kos le Evans in Contador (če je pravi). Letos je bila res enkratna priložnost za zgodovinske stopničke.
raven_
# 17.07.2011 ob 09:47
to moreš vedeti res malo o kolesarstvu za reči da je statistika impresivna.. ima praktično zmage v mladostnih letih kadar se je dopiral na veliko, ter potem v pripravljalnih dirkah za tour ter tour-om samim..
sport_lunatic
# 17.07.2011 ob 07:31
Sem preletela zopet njegovo knjigo ... poglavje, kjer opisuje, kako se je bolezen začela. Prvi bolezenski znaki so bili že tisto zimo, kar pomeni, da so mu diagnozo postavili več kot pol leta za tem. Kar pomeni, da je praktično celo leto 1996 vozil bolan:/
bsr
# 17.07.2011 ob 00:10
5 dneh
bsr
# 17.07.2011 ob 00:08
Konec aprila 96 je Lance zmagal na Valonski puščici in za tem še Tour DuPont. Na Touru je zaradi zdravstvenih težav odstopil po metih dneh. Na koncu julija je nastopil na OI v Atlanti in bil na TT 6 in na cesti samo 12. 2 oktobra so mu postavili diagnozo:rak.
melanholik
# 16.07.2011 ob 23:57
bsr
16. julij 2011 ob 23:47
Prijavi neprimerno vsebino
Ne verjamem v vrhunski šport brez dopinga, ki pa je tako kot kriminal vedno korak pred zakonom. Res je tudi, da so najboljši kolesarji, atleti in smučarji tekači najbolj kontrolirani in če jih niso konkrentno ulovili pač niso krivi. Nisem navijač Contija, toda dokazi proti njemu so vprašljivi (minimum minimuma). Se pa čez leta nekaj izve, tako npr. za atlete-svetovne rekorderje Lewis, Jonson in Bubko, ki so bili s strani pokojnega predsednika olimpijskega komiteja označeni kot »nedotakljivi«. Zaradi tega se nagibam k legalizaciji dopingov in bo bolj pregledno. Na tih način (ni dovoljeno se pa ne kontrolira) imajo to v ameriških moštvenih športih od ameriškega nogometa dalje.....

Tule bi se pa kar strinjal.
bsr
# 16.07.2011 ob 23:47
Ne verjamem v vrhunski šport brez dopinga, ki pa je tako kot kriminal vedno korak pred zakonom. Res je tudi, da so najboljši kolesarji, atleti in smučarji tekači najbolj kontrolirani in če jih niso konkrentno ulovili pač niso krivi. Nisem navijač Contija, toda dokazi proti njemu so vprašljivi (minimum minimuma). Se pa čez leta nekaj izve, tako npr. za atlete-svetovne rekorderje Lewis, Jonson in Bubko, ki so bili s strani pokojnega predsednika olimpijskega komiteja označeni kot »nedotakljivi«. Zaradi tega se nagibam k legalizaciji dopingov in bo bolj pregledno. Na tih način (ni dovoljeno se pa ne kontrolira) imajo to v ameriških moštvenih športih od ameriškega nogometa dalje.....
bsr
# 16.07.2011 ob 23:26
Pred leti sem prebral dve, tri njegove knjige in kolikor se spomnim je nekaj zmagoval že bolan.
bsr
# 16.07.2011 ob 23:23
Zanimiv je drugi velikan Toura: Indurain: 5 X zmagvalec Toura, 92 in 93 duplo z Girom. Najbolj zanimivo pa mi je to, da je dobil vse Toure samo z zmagami v prologih, TTT i ITT (po 2 na Tour) in nobeno drugo etapno zmago, čeprav je bil v stanju vedno spremljat hribolazce. (To me je spomnilo na današnjo etapo.)Nisem verjel, da je bilo tako in sem sedaj preveril. Očitno asem videl zmagati Delgada in sem mislil, da njega.
sport_lunatic
# 16.07.2011 ob 23:15
Mimogrede, katerega meseca pa je bila ta Valonska puščica, se da mogoče izvedet? Zelo možno, da je ob zmagi že imel raka.
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 23:14
Impresivna statistika moram rečt. Za določene stvari nisem vedu. Hvala bsr. Glede dopinga pa tako, sem prepričan da je bil daleč najbolj preiskan kolesar in mu niso našli nič. Zato si upam trditi da je bil čist.
sport_lunatic
# 16.07.2011 ob 23:14
@bsr ... odlično, hvala za tale popis zmag! Sem že pozabila, da je zmagal tudi Valonsko puščico.
bsr
# 16.07.2011 ob 23:10
Armstrong: Nekaterim a osvežitwev, drugim v poduk
Tour de France
General Classification
(1999, 2000, 2001, 2002, 2003, 2004, 2005)
22 Individual Stages
Stage Races
Critérium du Dauphiné Libéré
General Classification (2002, 2003)
Points classification (2005)
Tour de Suisse
General classification (2001)
Tour de Luxembourg
General classification (1998)
Single-Day Races and Classics
World Cycling Champion (1993)
US National Cycling Champion (1993)
Clásica de San Sebastián (1995)
La Flèche Wallonne (1996)
sport_lunatic
# 16.07.2011 ob 23:10
Seveda, saj ne branim nobenemu debate, samo je pa smešno, kako se vedno najde nekdo, ki privleče njegov doping na plan. Moja opazka je letela na te vztrajneže, ki imajo potem nas, ki verjamemo v Armstrongovo čistost, za velike naivneže.
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 23:06
Po mojem bi Lance brez raka osvojil še bistveno več. Sport samo diskutiramo.
sport_lunatic
# 16.07.2011 ob 23:03
Lol, here we go again ... a dejte že dojet, da bojo eni vedno proti Armstrongu in eni vedno za Armstronga. Srednje poti pri njemu pač očitno ni.

A drgač to, da je bil Armstrong že v zelo mladih letih članski svetovni prvak se še kdo spomne? Pa da kšno olimpijsko medaljo ma tud? Al je res za vse samo 7X zmagovalec Toura? Čist resno to sprašujem.
bsr
# 16.07.2011 ob 23:00
Armstrong je res bil deloven, toda še večji talent. Pri 20 letih je bil SP, pri 22 je osvojil svojo prvo etapno zmago na Touru....... On in Indurain sta imela krvni obtok sposoben v eni minuti prečrpati neverjetnih 7 litrov kisika .Ostali najboljši profesionalni kolesarji pa 5 do 6. Indurainov srčni utrip v mirovanju je bil 29 utripov na minuto, Lancev 34 utripov na minuto itd. Najbolši (7 x Tour) je postal Lance, ko je 96 in 97 prebolel raka.
H. Zimmler
# 16.07.2011 ob 22:56
Lance je samo še mizerna podoba nekdajnjega športnega heroja. Stari grehi vedno pridejo za teboj, tako ali drugače...
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 22:51
No sej spoštujem tvoje mnenje.
Latex
# 16.07.2011 ob 22:49
@MIRNČAN
Legende prhajajo in odhajajo. Trenutno majo za status legende najboljše pogoje ti mladci ki jih zaničuješ. Armstrong je imel svoje čase, sam sebi in nam pa je dokazal da se ne more več bosti z njimi in da je čas da se umakne, tako kot so se mlajšim umaknili usi ostali šampijoni pred njim.
Lance je biu odličen kolesar, kar mu mnogi očitamo pa je predvsem zanemarjanje ostalih dirk, ki so se nemu zdele nepomembne posledično pa tudi njegovim navijačem in ljudem, na katere je imel on kot najboljši kolesar vseh časev, ni bilo malo. Kot se spomnim pa tudi ravno ni slovel kot človek, ki bi se oziral nazaj in čakal na "nesrečnike". Takrat ko je čakal Ullricha na spustu je imel tour z parimi minutami prednosti že pod streho, Ulletovo čakanje na "Luz Ardiden" pa je celo kaznoval.
V nasprotju z njim je Contador dirkal že na večini klasik, zmagal dvakrat Giro, enkrat Vuelto, pa seveda Tour, se udeležil Olimpijskih igr španskih prvenstev itd. Zame kot kolesar je vsaj tako velik kot Lance, ker pokaže spoštovanje vsem dirkam in za razliko od Lanca ni obseden z nepremagljivostjo.
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 22:31
Lance je zaznamoval moje prvo obdobje gledanja toura zato mi bo ostal vedno v spominu. Pač nekak mi je pokzal da se z delom da veliko narediti. Pa pokazal je da šampion ni tisti ki zmaga etapo ampak tisti ki tudi na cesti oziroma v realnosti pokaže človeško plat sebe. S tem mislim predvsem na čakanje jana ulricha in na veliko medsebojno spoštovanje obeh. Žal tega ne vidim več. Pa da se navežem na ta posnetek. Tukaj RUMENA majica napada kar v sodobnem kolesarstvu vidiš redko. Lancu ni bilo potrebno napasti pa je vseeno. To so veliki možje kolesarstva. razni šleki pa contadorji še kar nekaj rabijo da bodo to postali.
klemy
# 16.07.2011 ob 22:28
MIRNČAN spet neumnosti govoriš
bsr
# 16.07.2011 ob 22:19
MIRNČAN
Se spomniš? http://www.youtube.com/watch?v=6q38Gyjv4
EE Sicer iščem podobno drugo me njima.
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 22:16
je pa najbolj spoštovan. Sej Lance ima tudi druge uspehe.
nogav1ca
# 16.07.2011 ob 22:12
Tour ni vse v kolesarstvu.
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 22:11
Armstronga in Contadorja bomo lahko primerjali šele takrat ko bo Contador imel 7 ZAPOREDNIH zmag. To pomeni nikoli. ;D
klemy
# 16.07.2011 ob 22:07
ja lei če primerjate Contadorja in Armstronga. Recimo med posnetkom je bila lepa primerjava istega klanca. Armstrongov rekord je bil mislim da minuto počasnejši od Contadorjovega. Pa takrat ni bilo veliko taktiziranja. Ampak časi se spreminjajo...
Latex
# 16.07.2011 ob 22:06
@MIRNČAN A tist vzpon kjer ga je ostareli Pantani pojedu? :)
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 21:53
maš zraven Armstrongov napad na mont ventux. veliko bolj na nož.:D
Latex
# 16.07.2011 ob 21:50
Poglejte si recimo tole res noro
Latex
# 16.07.2011 ob 21:47
@MIRNČAN
Star je biu tudi ko je zadnič zamgal tour tako da to ni ravno izgovor.
Kar sem hotel reči je da ti kolesarji niso SLABI ampak IZENAČENI.
melanholik
# 16.07.2011 ob 21:37
rainbow1
16. julij 2011 ob 21:34
Prijavi neprimerno vsebino
Vem da so možnosti praktično nične, toda jaz bi bila najbolj vesela, če bi Voeckler dobil ta tour. Danes in včeraj je pridobil ogromno mojih simpatij in res bi mu privoščila.

Tukaj se pa strinjava. Tudi jaz bi bil zelo vesel, če bi zmagal. Ampak, no, saj vemo, da ne bo ...
rainbow1
# 16.07.2011 ob 21:34
Vem da so možnosti praktično nične, toda jaz bi bila najbolj vesela, če bi Voeckler dobil ta tour. Danes in včeraj je pridobil ogromno mojih simpatij in res bi mu privoščila.
melanholik
# 16.07.2011 ob 21:33
Kar pa se tiče jutrišnje odbojke, pa naj kar bo. Jutri se ne bo zgodilo nič interesantnega, potem pa sledi še dan počitka, nato pa ena etapa v Gapu, ki je že malce zanimivejša, ampak še ne tista prava gorska. Od srede dalje bo pa ta pravo, ja.
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 21:33
ma nimajo jajc tak da dvomim da bo odločilna. Spet se bodo vozili eden zraven druzga.
melanholik
# 16.07.2011 ob 21:32
Kar se tiče one zelo kratke etape pa je ravno to njena nevarnost, ker se bo napadalo od vsega začetka in bo tempo ter povprečna hitrost najbrž za tako težko etapo zelo visoka. In obenem je to zelo huda nevarnost za slabše hribolazce, ker bo tudi časovni limit zelo majhen. Tako da jaz bi si celo drznil trdit, da utegne bit ravno ta etapa odločilna.
Hanzy23
# 16.07.2011 ob 21:25
Jutr pa spet odbojka na tvs2... Sramota...
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 21:24
kronometer je ravninski ne vem zakaj sem jst mislu da je alpski.:D ah drek. Tale etapa na alp de huez je zelo kratka. :D
boomslang
# 16.07.2011 ob 21:18
povezava
boomslang
# 16.07.2011 ob 21:18
--- Meni se zdijo precej težke ( tudi za Tour ), še posebej, ker so ena za drugo... Kronometer, pa je takoj po njih v Grenoblu in je bolj, kot ne ravninski...
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 21:13
latex pri teh letih res ni mogu nič nardit.
Latex
# 16.07.2011 ob 21:11
@MIRNČAN
Armstrong proti tem koelsarjem dokazano ni imel šans :)
Ali pa ti peša spomin...
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 21:06
hagbard pa tut basso je že takrat dirkal pa mayo.
boomslang a prilepiš link od etap prosim. Ja ker je kronometer v hrib imata tudi brata Šlek priložnost. Tukaj Contador ne bo uspel narediti toliko razlike. Sam pa računam na Bassa. Evans pa dvomim da bo preživel alpe.
boomslang
# 16.07.2011 ob 21:00
Samo še tole.... Poglejte si zaporedje profilov 17. 18. in 19. etape in vse postane kristalno jasno...
klemy
# 16.07.2011 ob 20:37
Contador lahko ukolikor odpelje kronometer tako kot zna kronometer tudi dobi, tako da ne vem kaj eni sanjate o tem da bo Evans kar tako priidobil minuto proti njemu
boomslang
# 16.07.2011 ob 20:35
gunslinger.... Kronometer bo po Aplah in kdo bo na kronometru bolj "svež"lahko trikrat ugibaš... Primerjava, pa je bila med bratoma in Contadorjem... Kar se Evansa tiče bo moral najprej še preživet Alpe... In tu se jaz z večino ne strinjam.... Dirkanje po Alpah bo nekaj povsem drugega, kot v Pirinejih...Drugače enostavno ne gre...
Hagbard
# 16.07.2011 ob 20:33
Armstrong razen Ullricha in Belokija ni imel resnih nasprotnikov, pa še Beloki se je na eni etapi leta 2002 ali 2003 na spustu razbil in praktično končal kariero.

Medtem je letos konkurenca veliko bolj izenačena. Na takšnih trasah je zelo težko pridobiti sekunde, tako da ne preseneča da so v zadnjih letih na touru zelo majhne razlike med najboljšimi. Težka trasa je verjetno edini način, da se pretrese vrstni red med najboljšimi.
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 20:30
jst sem prepričan da Lancu nebi od današnjih kolesarjev sledil nihče. andy pa frank ne znata kronometer vozit zato po mojem tut v hrib ne odvozita na tempo ampak bolj spremembo ritma. Basso pa bolj vozi na tempo. skos isto oziroma postopno spreminjanje tempa. Šlek pa spremeni tempo in potem čist popusti in spet in spet. Jani tut bolj na tempo vozi ko na skoke. To je pač moje mnenje. kronometristom skakanje iz ritma ne ustreza in od tele deseterice sta sam šleka slaba kronometrista. Pa Sanchez kateri pa je danes pospešil. to je sam moje razmišljanje. Ne me met spet za nekoga ki se dela pametenga.
gunslinger
# 16.07.2011 ob 20:28
Ma kaki Conti. Evans Contadorja na kronometru nariba vsaj za minuto.
boomslang
# 16.07.2011 ob 20:21
Me je že mirnčan prehitel.... V tem "dvoboju" bratov vs Conti vsi pozabljajo, da je predzadnja etapa kronometer... Tako, da ob trenutnem razvoju Conti samo pridobiva iz etape v etapo...Enostavno ne bo šlo drugače, kot da se eden od bratov žrtvuje za drugega ( se bosta že zmenila ) in pač postane "vodonoša", drugače bosta izgubilča oba...
Latex
# 16.07.2011 ob 20:21
Kolesarji so med sabo precej izenačeni. V času Armstronga so bili dva-trije kolesarji povsem svoja liga, in jim je tempo zelo hitro postal veliko prepočasn. Zdaj pa smo v situaciji ko imamo kar pet ali pa celo šest kolesarjev med katerimi je v klanec zelo malo razlik.
Opažam da se dirkanje konča ko svoje delo opravijo pomočniki, potem favoriti ostanejo skupaj noben pa noče prevzeti narekovanja tempa ker bi jim to že lahko vzelo preveč moči in bi tako proti izenačenemu tekmecu izgubili pomembne moči.
Če je ta kar naenkrat velika izenačenost posledica manj dopingiranja v kolesarstvu je to velik plus za šport. SE BOMO ŽE NAVADILI!
Bolje to, kot pa da še po parih letih toura ne vemo koga nej pravzaprav naj štejemo za zmagovalca, ko pa je toliko dopinskih škandalov.
stanka
# 16.07.2011 ob 20:21
aja, pa še to: Armstrong je med današnjo etapo twital, da bi bil Voeckler lahko končni zmagovalec Toura, če bi danes zmagal. Pa ne vem no, če se ni mal hecal, se spomnim, kako se je namuznil takrat leta 2004, ko je Voeckler nosil rumeno majico in rekel, da je prav ok, da jo končno spet enkrat nosi Francoz. Sicer, zakaj pa ne, danes je bil Voeckler res tak, kot mora biti - borben, zraven in sploh ves, kot se šika
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 20:11
Teli k so zdle na touru sploh ne prepričajo. Ne vem no. Dejstvo je da ima Contador v primerjavi z bratoma veliko prednost v kronometru. In če bi bila res v tako dobri formi bi ga stalno stalno napadala. Ampak danes se je šel Contador mal psihološke igrice. Vozu se je uzadej kot da ima težave. Brata sta se usrala da bi kontranapad dobila. Zanekrat si s takim taktiziranjem ne zaslužita majice. Mi je pa res žal da ni JAnija. Tukaj bi se brez velikih težav vozu zraven.
peric88
# 16.07.2011 ob 20:05
Jaz se res opravičujem če sem užalil navijače Schlecka,sam gledam Tour že sigurno 8 let in kot je dejal MIRNČAN pred mano takšnega taktiziranja res ni bilo nikoli ko so se pravi asi odločili za napad so šli kolikor se je dalo in niso gledali nazaj v kakšnem stanju so ostali.
Mislim to izpade prav smešno ko pomislim.
Hagbard
# 16.07.2011 ob 20:03
Nibali je že bil med deset na Touru. Zmagal je Vuelto in bil dvakrat na stopničkah na Giru.

Mislim da je Andy poskušal narediti vse da bi spustil nasprotnike, ampak ko se ti za kolo nalima 5 kolesarjev je to zelo težko. Napad bi mogel biti zelo dolg in močan, kar pa je jesno tvegano.

Aja, tole je danes rekel tudi Contador:

"It (the Tour) will be decided in the Alps, when everybody will be more tired," the Saxo Bank-Sungard rider told reporters seconds after crossing the line.

"The climbs are bigger (than in the Pyrenees), at a higher altitude and I like it when we go over 2,000 metres."
stanka
# 16.07.2011 ob 20:02
včeraj je na ZDF-ju imel gospod ata Schleck intervju in med drugim povedal, da sta oba njegova sinova v sijajni formi, da jima ni važno, kateri od njiju je "glavni" in sta drug drugemu ves čas v oporo. Zato je najbrž Andy ves čas pogledoval nazaj, kje je ostal Frank, da naveza ostane še naprej za v Alpe. Conti po mojem res ne bo napadel prej, kot zadnji trenutek in na ta način vračal psihološki pritisk nanj - kar so prej kot ne Bjarnove fore. Bi pa bilo ful zanimivo,če bi tole taktiziranje med Schleki in Contijem iozkoristil en tretji - po načelu: kjer se prepirata dva, tretji dobiček ima ... gremo torej naprej, skoraj vse opcije so še odprte !!!
bsr
# 16.07.2011 ob 20:01
Ne verjamem, da sta Schlecka rekla, da je etapa prelahka.. Ali lahko preberem, vidim? Primejajte premagano višinsko razliko in naklon z etapami na Giru, Touru in drugje in potem pišite o težavnosti.
Benito
# 16.07.2011 ob 20:00
@rokers; deloma se strinjam s tem, da so etape prelahke, je pa tudi res, da si velikokrat kolesarji sami naredijo težke pogoje, se mi zdi, da se vsi nekako bojijo eden drugega, sploh pa Schlecka Contadorja.
Preveč taktiziranja, premalo napadanja.
V svojih časih, npr. Armstrong nebi nič čakal, ampak bi napadel, to je dirkanje!
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 19:59
Mene včasih kr debel gledajo k gledam kolesarstvo. Jst gledam tam zadnje 3 ure. Ne vem zakaj ampak neka "magija" me priklene zraven.:D
Nišikori
# 16.07.2011 ob 19:57
Brez provokacije tole moje vprašanje. A vi, ki spremljate kolesarstvo, spremljate celo etapo? Meni se zdi predolgo predvsem pa preveč dolgočasno. Pa brez zamere:)
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 19:54
Kaj so prelahke etape. Naj raj rečejo da noben nima jajc da bi se z mal višjim tempom odpeljal. Ne vem koga se bojita brata Šlek. JSt se pa ne strinjam z rokers. Na giro je bil Contador brez konkurence zato po mojem mnenju sploh ni na polno vozu. Nibali na touru dvomim da bi bil med deset. joj k pogrešam etape z Lancom Armstrongom. Tam pa res ni bilo taktiziranja. KO je šlo je šlo.
Hagbard
# 16.07.2011 ob 19:34
Dejansko so etape prelahke kot je rekel rokers. To sta omenila tudi brata Schleck po etapi, da so najboljši preprosto preveč sveži na zadnjem klancu, da bi se naredile večje razlike. Mislim da je edina resna etapa 18. s ciljnim vzponom na Galibier.
bro_die
# 16.07.2011 ob 19:21
Ma ko bi vsaj Voeckler osvojil Tour in vsem zaprl usta. Eden bolj simpatičnih kolesarjev!
klemy
# 16.07.2011 ob 19:14
Ampak bolj ko človek gleda Leopard nikakor ni super močna ekipa saj za klance ne. Lani ko je Navaro vlekel za Contadorja sta praktično edina, ki sta ostala zravn Contador in Schleck. Med tem ko letos Ostane vedno tam med 15 in 20 kolesarjev. Predvsem se mi zdi da je Fuglsang povsem izven forme, ker on bi moral biti zadnji pomočnik ne pa da vleče po ravnini
lili_noey
# 16.07.2011 ob 19:10
Mislim, me pa kot navijačico Andy-ja mal zbodejo opazke ala "Andy je šupak" in "Andy je kmet". Dajte no ...

Sicer pa, slabo, slabo. Andy bi mogu s Sanchezom potegnat, ne pa "napad", se ustavi, gre zopet na rep kolone, pa spet nek kvazi napad. To ni to!
Je pa res izgledal mal smešn, da napade v zadnjih 150 metrih. O daj no. :)

Bo treba počakat na Alpe, sem pa podobnega mnenja, da zna tam bit Contador močnejši in bo Schleckoma še pošteno žal. Ampak v nasprotju z mojo naravo, upam da temu ne bo tako in bo Andy končno no.1 :)
bsr
# 16.07.2011 ob 19:01
rokers
Zame je ravno čar Toura v tem, da še ne vemo kdo bo zmagal. Čeprav imam svoje favorite, mi je všeč, da bo še napeto. Za Evansa mi je normalno, da se brani in čaka TT. Leta 2007 je na TT premagal Contija za skoraj 2 minuti in izgubil Tour proti njemu le za 23 s.
klemy
# 16.07.2011 ob 18:56
rokers se strinjam, tale Tour se predvsem po trasi niti približno ne more primerjat z Girom. Pa kljub temu da je Contador prevladoval je bil saj zame Giro 10x bolj zanimiv. !5 etapa Gira pa tako in tako najboljša etapa kar sem jih kdaj videl
rokers
# 16.07.2011 ob 18:51
ta etapa je pokazala glavno slabost toura...: velika konkurenca, medijski blišč, etape pa prelahke za bilokaj, če res nisi v extra formi. Zadnji klanecd da je extra zahteven?? Od kje najbolj strm del je bil malo čez 10%, če pogledamo, je povprečni naklon Zoncolana, ali Mortirola nad 11%..kje naj kolesarji naredijo razliko, če bi bili prej še Tourmalet in še kak hard prelaz potem lahko, a tako ni bilo nič. Danes je največ pokazal Basso, ki sem prepričan, da če bi bila strmina večja bi se otresel verjetno vseh(čudilo me je kje se je izgubil Szmyd, ki bi lahko fajn zagrenil življenje drugim s svojim ritmom).. Mislim, da če bi bil Schleck res v formi bi bolj napadel in se skušal otrest Contadorja. Conti v formi gira, bi se zlahko otresel vseh.. Škoda da ni tu Nibalija, z Bassom bi lahko bila veliko boljši tandem kot brata. Evans? nič posebnega, le brani se...če se bo Contiju forma stopnjevala bo zmagal tour. Voeckler je dober ok, ma ob težjih etapah ne bi smel med najboljšimi kaj iskat - njegova uvrstitev kaže na to, da ni bilo danes nič pretresljivega. Pa bi rad nazaj slišal tiste ki so šimfali giro, da je nezanimiv...bil je le zardi premčnega Contija, drugače pa 100x bolj zanimiv od Toura.
Shackler
# 16.07.2011 ob 18:38
Mi je kolesarstvo velik bolj zanimivo kot formula. Tudi komentatorja sta boljša!
Shackler
# 16.07.2011 ob 18:36
Kakor Voeckler zaenrkat vozi, vsa čast! In bi mu res privoščil vsaj stopničke. A kdo ve kako dober je v kronometru?
Sicer pa poleg Voecklerju privoščim zmago Evansu, model se res bori na vse pretege in bi bil vesel da enkrat tudi on dobi veliki tour. Kot kaže Contador letos ne bo kos najboljšim..., tudi zaostanek je že prevelik (2.minuti za Schleckom) plus tisti padec v prvi etapi.., letos dvomim, da bo zmagal.
Še najmanj navijam za oba Schecka. To pomaganje enemu drugemu.. pogledi nazaj, pa ta močna ekipa okoli njiju, nevem no.. vedno sem rajše navijal za 'solo' napadalce ala Pantani. Sam proti vsem!:) Čeprav valda.., se zavedam, da v kolestarstvu tega ni !! in je ekipni šport.

Pohvale rtvslo da prenašajo letošnji tour tako obsežno.., in hkrati tudi velika graja da današnje etape niso prenašali v prenosu..., le kaj so mislili????
bsr
# 16.07.2011 ob 18:30
JoshauBoy
Sem gledal 2004, vendar sem si zapomnil in tudi takrat videl le Armstronga. Lepo , da si me dopolnil. Po drugi strani pa je Voeckler obakrat ubranil rumeno, čeprav na različna načina. Po današnji me zanima ali ima še kaj možnosti v Alpah glede na dobre pomočnike. Ne mislim rano za sam vrh.
Gasper2010
# 16.07.2011 ob 18:23
ce sta komentatorja govorila, da caka brata, se ne pomeni, da je bilo res tako. frank je rekel, da je vse podrejeno andy-ju in ne vem zakaj ga bi potem cakal. nadziral je contadorja ali pa ni imel moci za resen napad. ceprav po mojem mnenju andy nima jajc, da bi napadel, ker se boji, da bi pregorel. lansko leto se je tudi slepal za contadorjem, ko pa ni imel vec izbire je pa jalovo poizkusil. pac ni tak sampion, kot smo jih vajeni iz preteklih let in ce bo letos osvojil tour, se ga bo hitro pozabilo. ce bi se contador pripravil samo za tour in ce ne bi bil poskodovan, ga bi pojedel za malco, najbolj pa zmago privoscim vocklerju, ker se edini bori za rumeno majico.
Hladilnik
# 16.07.2011 ob 18:15
Privoščim Andyu in upam, da bo začel še mal nase mislt... danes bi se zlahka odpeljal naprej, pa ves čas čaka brata...
Latex
# 16.07.2011 ob 18:01
@Enigma1
Če je zares sposoben naj zmaga. Privoščil bi mu da v Alpah kaznuje tole preseravanje v Pirinejih,
kiklop21
# 16.07.2011 ob 17:59
Cavendish je zaostal 27 minut
Enigma1
# 16.07.2011 ob 17:50
Razočaranje tale etapa... Človek nonstop pričakuje napad, potem pa mora spoznati, da je vse skupaj samo preseravanje v napovedih pred dirko iz ene in iz druge strani. Zgleda res noben od najboljših nima neke občutne prednosti, kar bi dalo slutit da so tokrat vsi enako "čisti". Vsekakor hvala bogu kaže da Contador ni dovolj močen za zmago.
bro_die
# 16.07.2011 ob 17:45
Cavendisha so že kar nekajkrat privlekla spremljevalna vozila (govorice, seveda).

Sicer pa so na Eurosportu govorili o "Busu," ki ga tvorijo nekateri kolesarji. V tej skupini je veliko kolesarjov, ki pride za dovoljeno mejo, vendar ker jih je tako veliko in bi bila diskvalifikacija tako velikega števila kolesarjev slaba za Tour, pustijo vsem, da nadaljujejo z dirko...
bro_die
# 16.07.2011 ob 17:45
Cavendisha so že kar nekajkrat privlekla spremljevalna vozila (govorice, seveda).

Sicer pa so na Eurosportu govorili o "Busu," ki ga tvorijo nekateri kolesarji. V tej skupini je veliko kolesarjov, ki pride za dovoljeno mejo, vendar ker jih je tako veliko in bi bila diskvalifikacija tako velikega števila kolesarjev slaba za Tour, pustijo vsem, da nadaljujejo z dirko...
Xter
# 16.07.2011 ob 17:44
Andy Schleck bo zmagal Tour!!!
klemy
# 16.07.2011 ob 17:41
Cavendish se je na luz Ardiden baje privlekel s pomočjo spremljevalnega vozila, saj tako pravijo drugi šprinterji
okip48
# 16.07.2011 ob 17:40
Ta Andy je taki kmet.

Peric88! Mislim da so na touru kmetje le nekateri gledalci ob cesti in nekateri spremljevalci toura ob tipkovnici! Kolesarji pa so vsi po vrsti sami heroji!
Benito
# 16.07.2011 ob 17:39
Ok, danes se je vidl, da je Andy zelo močan, ni mi pa jasno zakaj ni šel v napad!?
Verjetno hočejo pri Leopard Treku imet oba Schlecka na stopničkah...to se mi pa ne zdi pametna taktika, ker potem ne bo noben od njiju zmagal; isto kakor je RS hotel imeti vse 4 kapetane med 10 - kje so zdaj?
Andyju bo treba pomagat!
JojoJanez
# 16.07.2011 ob 17:38
28min 12s je meja za diskvalifikacijo, da vidmo cavendisha ipd.
klemy
# 16.07.2011 ob 17:38
Drgač pa lepo presenečajo Vanendert (prvi in drugi v pirinejih), Voeckler in pa danes Peraud. Že na giro sta iz ekipe AG2R presenetila Gadret in Dupont, na Touru pa je do sedaj malo razočaral Roche se je pa zato očitno našel Peraud.
bro_die
# 16.07.2011 ob 17:37
Moram povedati, da sem zelo razočaran nad Schleckovo pasivno vožnjo. Armstrong, Contador, Basso,... bi imeli večjo prednost pred tekmecem, ki je tako vidno v krizi zaradi poškodb, slabše pripravljenosti, kot je v tem trenutku Contador. Upam da se mu to kasneje ne maščuje, saj bo tudi on v Alpah prišel v krizo, Contador pa bo zagotovo še napadel...

Najbolj pa me je danes navdušil Voeckler, ki je izjemno menjaval tempo in pokril vse napade. Res vsa čast!
JoshauBoy
# 16.07.2011 ob 17:36
Bravo Voekler, ki mu je uspelo ponoviti leto 2004, ko ni uspelo niti Armstrongu z ekipo, da mu vzamejo v Pirinejih rumeno.

Malo bluziš in govoriš na pamet. Uspelo ponoviti leto 2004 je nekam čuden izraz. Razlika med tistim letos in letos je za približno milijon %. Voeckler je na tisti etapi na enak zaključni klanec proti Armstrongu izgubil 4 minute. Danes pa se je vozil, kot da je favorit za stopničke skupno.

Pa leta 2004 je bil Voeckler v begu, ko je skupina na ravninski etapi v primerjavi s favoriti pridobila 12minut in pol. Letos je situacija glede Voecklerja povsem drugačna. Kdo je gledal tisti Tour se zagotovo spomni, kaj je bil Voeckler takrat in kaj je Voeckler danes in mu zagotovo ni kaj prida jasno...
melanholik
# 16.07.2011 ob 17:36
Če sem čisto iskren, po dosedaj videnem sta zame kandidata za zmago samo Andy in Evans, morda še Fränk. Contador ima že precej zaostanka in zaenkrat mi ne deluje sposoben odločilnega napada, v katerem bi ga izničil. Skratka, ta Tour je gotovo zadnja šansa za Evansa in naredu bo vse, da ga dobi (pa tudi Andy ima odprto pot do zmage, ampak on bo mel še priložnost).
No, najbolj pa bi zmago privošču Voecklerju. Ta je res car. Ampak seveda je jasno, da se to ne bo zgodilo.
boomslang
# 16.07.2011 ob 17:36
Kot sem napisal ze pred dnevi... Edini nacin, da zmagas Giro in Tour v isti sezoni je, da se za tur ne pripravljas posebej,,, Se dopro odpocijes od Gira in tekom Toura samega, postopno stopnjujes formo....Ce ne bo prislo vmes kaj nepricakovanega, bo Conti, ta tour vzel suvereno...
sport_lunatic
# 16.07.2011 ob 17:35
Še enkrat več me je navdušil Vocekler! Danes še celo bolj kot predvčerajšnjim, saj je bil še bolj aktiven in je ogromno napadov pokril kar sam. Pravi športnik, ne pa tole oziranje čez ramo in taktiziranje. Vem, da ne bo večno v rumenem, ampak zame je moralni zmagovalec že zdaj!
klemy
# 16.07.2011 ob 17:33
Ja za Contadorja je najbolj pomembno, da se do alpskih etap njegovo koleno pozdravi do konca. Če se to zgodi in če se forma še mal dvigne potem ima še šanse za zmago na tem Touru. Drugače pa za zdaj Evansu kaže odlično. Samo pri njemu se skoraj vsako tri tednsko dirko najde kak slab dan ko izgubi ogromno časa.
urosh444
# 16.07.2011 ob 17:32
na koncu bo pa kronometer odločal o zmagovalcu,kar se mi zdi bedasto.udaj do četrtka spet nobenih takih etap,kjer bi lahko kdo kaj pridobil ali izgubil(če ne štejemo možnih padcev).
SLOVENCEL
# 16.07.2011 ob 17:31
Danes je bil najmočnejši sigurno Andy Schleck, ki pa se s svojim napadom ni mogel odlepiti od konkurence. Contador deluje z vsako etapo bolj suvereno, vendar se vidi da še ni na višku, ker je danes le držal konkurenco, kljub temu da sem sam pričakoval njegov napad. Vendar imam občutek da se Contador vozi vse bolje in je tempiral formo za Alpe.
peric88
# 16.07.2011 ob 17:30
Ta Andy je taki kmet.Upam res da brata Schleck nikoli ne dobita Toura,ker to gledanje za ostalimi je pozersko.Pravi asi tega niso počeli.Pantani,Armstrong nista nikoli gledala za sabo.
urosh444
# 16.07.2011 ob 17:30
2 sekundi je dobil šlek. slabo. če ne znajo drugače premagati contadorja, kot z njegovimi padci, potem nihče ne zasluži tdf zmage!

o čem ti govoriš?pa lani je contador(dopingiran)premagal šleka,ker se je temu snela veriga.jaz navijam za bilo koga,samo da ne zmaga spet un dopingiranec
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 17:29
Danes se je videlo da bo Contador v Alpah zelo zelo nevaren. Očitno res stopnjuje formo. Šleka bosta še zelo obžalovala dejstvo da nista več napadala.(seveda če sta imela energijo)
Bobr
# 16.07.2011 ob 17:29
Nič posebnega, par poskusov skokov kateri pa so bili vsi razen zadnjega pokriti, tudi zadnji skok Andyja bi pa vsaj Evans, Voeckler in Contador (če ne kar vsi) po vsej verjetnosti pokrili če ne bi bil ravno cilj prej. Teli 2 sekundi nista nič.
bsr
# 16.07.2011 ob 17:28
Bravo Voekler, ki mu je uspelo ponoviti leto 2004, ko ni uspelo niti Armstrongu z ekipo, da mu vzamejo v Pirinejih rumeno. To sem napovedal že pred Pirineji in dobil kup minusov. Ostalo po pričakovanjih. Schlecka in Evans držijo pozicije.
Tilč1
# 16.07.2011 ob 17:28
Andy je tukaj najmočnejši.Napadal je in na koncu istržel 2 sekundi.
erwte35
# 16.07.2011 ob 17:27
jst osebno bi najraje privoščl zmago Bassu ali pa Evansu
boboman
# 16.07.2011 ob 17:26
Slabo je tole leopard trek izvedel, Contador je v bistvu iz odziva v odziv (na te napade) izgledal bolje. Neverjtno pa kako sta tempo držala in tudi diktirala Vockler in njegov pomočnik.
lwzr
# 16.07.2011 ob 17:26
še ena gorska etapa za v pozabo...
andy je cel vzpon samo pogledoval, kje je frank. parkrat lepo potegnu, pustil contadorja lepo zadaj, nato pa upočasnil. odločile bodo alpske etape. upam, da se bodo malo zresnili, ker drugače bodo oni pripeljali voecklerja v pariz v rumeni majici. če bi potegnil 2 km pred ciljem, bi si mogoče pridelal 20,30 sekund, tako pa je odšprintal brezveznih par 100 metrov...
klemy
# 16.07.2011 ob 17:25
Frank je komaj še držal ostale. Andy pa namesto da bi napadal čaka Franka. Sm na tak način ne bo nikol ugnal Evansa.
JoshauBoy
# 16.07.2011 ob 17:25
Voeckler?! wtf?!

Ko bosta Contador in Basso v top formi v Alpah, se bodo drugi spraševali, kaj smo delali v Pirenejih.
veeert
# 16.07.2011 ob 17:25
Beden tour.

Zmagovalec Toura 2011 pa je seveda Thomas Vockler.
kolesar666a
# 16.07.2011 ob 17:25
2 sekundi je dobil šlek. slabo. če ne znajo drugače premagati contadorja, kot z njegovimi padci, potem nihče ne zasluži tdf zmage!
kunta kinte
# 16.07.2011 ob 17:24
Andy je vsaj probal,Frank je pa res pravi knedl
g1307
# 16.07.2011 ob 17:24
Veliko se je govorilo, na koncu pa nič zgodilo..
:)
*Miha*
# 16.07.2011 ob 17:24
Kr neki Andy skoči pa ustavi, mislim res nevem kje on misli pridobit sekunde?! V kronometru bo takoj izgubil.
erwte35
# 16.07.2011 ob 17:23
Voeckler in tisti njegov pomagač sta res neverjetna!

Andy je pa pa šupak
gunslinger
# 16.07.2011 ob 17:22
Too late, Andy!
amare-care
# 16.07.2011 ob 17:22
dolgčas..vsak sam drug druzga gleda pa nekaj jalovo skačejo
kolesar666a
# 16.07.2011 ob 17:20
popolnoma nezanimivo
gunslinger
# 16.07.2011 ob 17:17
eh brezveze, če ga bodo še naprej najboljši tako drkali, bo na koncu Voeckler zmagovalec Toura.
rok85
# 16.07.2011 ob 17:08
Voeckler !!!!!!!!!!!!!!!!!!!
kunta kinte
# 16.07.2011 ob 17:02
Šleka sta leva ne,lepo bi napadala najprej en,pa drugi pa bi ga uničla,ne pa da potegne pa se ustavi
berger
# 16.07.2011 ob 17:02
Odbojka zanima komentatorja Fortina in še nekaj malega ljudi v dvorani nezanimiv šport in pika
klemy
# 16.07.2011 ob 16:59
Bertie ne zgleda najbolje
gunslinger
# 16.07.2011 ob 16:57
Andy mi moral nekje na petem kilometru napast in sam kolesarit proti vrhu z istim tempom. S takšnimi napadi se konkurentov ne bo rešil
jurica
# 16.07.2011 ob 16:54
@nekateri
V vsej zgodovini svetovne odbojke ni bilo toliko dopingiranih športnikov,kot jih je povprečno na enem Touru...tak,da te uboge moderne gladiatorje najprej na zdravljenje potem pa na TV

In prav je,da se prenaša reprezentanca in odbojka...
Saj,ja kdo pa bo prenašal naš šport,če ne nacionalka..
Za vse doping športa navdušence pa je itak Eurošport
WWW@.com
# 16.07.2011 ob 16:48
vslivnje@
Hvala za info...samo je pa smešna ta politika rtvslo-ja...
Latex
# 16.07.2011 ob 16:26
@gregi_10
Koren je že neki ačsa v glavnini ja. Na spustu je počakal.
JojoJanez
# 16.07.2011 ob 16:26
Kok je cavendish zadi? a bo diskvalificiran?
^Medo..
# 16.07.2011 ob 16:14
jperica ti si tudi sramota pa ti noben ne pove ;)
jperica
# 16.07.2011 ob 16:12
ODBOJKA???!!! - sramota
gregi_10
# 16.07.2011 ob 16:07
gdo ve kje je zdej koren? v glavnini?
lwzr
# 16.07.2011 ob 16:03
nisem zasledil, da bi frank kje zaostal, tudi podatka o tem ni, tako da je verjetno še vedno v glavnini.

ufff, voight pa 2 grda padca v 10 minuah :S
klemy
# 16.07.2011 ob 16:02
Vsi najboljši so še v glavnini. Je pa Franck reku da danes vozijo za Andija
patrakadabra18
# 16.07.2011 ob 16:00
ali kateri vi če še je franck v gladini?? ker ga ni bilo videti v ospredju kjer so njegovi....
Ahjoj Jens Voigt pa tud nima sreče že 2ič danes je padel :S
klemy
# 16.07.2011 ob 16:00
Voigt že dvakrat po tleh
vslivnje
# 16.07.2011 ob 15:59
WWW@.com
Pač, odbojkarska tekma je pomembnejša od kraljevske etape toura. Sicer bi bil rajši, da je bil Tour v živo, odbojka pa v posnetku. Posnetek današnje dirke si boš lahko ogledal ob 18.00 :)
klemy
# 16.07.2011 ob 15:58
kakšen spust spet...
WWW@.com
# 16.07.2011 ob 15:44
In zakaj ni prenosa na Rtvslo...????????
berger
# 16.07.2011 ob 15:41
Pa koga k** zanima ta j++ na odbojka še dobr , da je Eusport
rainbow1
# 16.07.2011 ob 15:33
Kristjan pravkar ujet. Vseeno čestitke za pogum!
boboman
# 16.07.2011 ob 15:33
glavnina je ujela korena
leben154
# 16.07.2011 ob 15:33
Tilč1
Contador ima tako 1 pomagača več.Ni velika prednost ampak......

To je res ampak v zadnjem vzponu bodo imeli ubežniki nevem 5minut prednosti ... Ko bo glavnina potegnila in se bodo začeli skoki bodo tisti slabši odpadali eden za drugim pomeni da bo Contador zelo kmalu ostal sam , v zadnji "gorski" etapi se je to lepo videlo kako hitro je ostal sam. In tukaj pride tisti v pobegu prav ker on je spredaj in "počiva" ko čaka kapetana da ga potegne nevem 1km mogoče več in zato mislim da je prednost da imaš nekoga spredaj kot večina ekip ... Sedaj tudi Basso že zgubil Korena tako da Basso in Contador od boljših edina brez nekoga spredaj ...
rainbow1
# 16.07.2011 ob 15:33
Kristjan pravkar ujet.
Tilč1
# 16.07.2011 ob 15:28
ja vendar škoda,da ne vidiš kako je kolesarju ime.
macka
# 16.07.2011 ob 15:26
jasna1,
hvala. to je pa nadgradnja tistega, kar sem jaz gledala :)))
Tilč1
# 16.07.2011 ob 15:24
Gunslinger:Leopard-trek načrtuje rumeno majico za Frenka

Pomoje jo načrtujejo za Andija in ne za Frenka.
rumenige
# 16.07.2011 ob 15:24
možno da Koren namerno popušča......pomoč Bassu na zadnjem klancu!
gunslinger
# 16.07.2011 ob 15:18
Leopard-trek načrtuje rumeno majico za Frenka.
Jasna1
# 16.07.2011 ob 15:18
Za sprotno spremljanje, v kateri ubežni skupini je kdo...
alfi2
# 16.07.2011 ob 15:16
@Tilč1

Casar rab prednost 8:48 za rumeno majco.dans je "še" nebo meu, glavnina je pospešla
WWW@.com
# 16.07.2011 ob 15:14
Bil bi že čas za Fracosko zmago...!!!alo..alo...aloooo
macka
# 16.07.2011 ob 15:12
korena že 15 minut ni med 16, ki so za vodilnimi 3...
leopardovci vodijo glavnino, tako da imata zgleda schleka svoje načrte...

kar se imen tiče (kje je kdo, kdo vodi glavnino ipd), je zelo dober komentar (pisna oblika) na uradni strani:
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/14
00/journal_etape.html
Tilč1
# 16.07.2011 ob 15:11
Ja pač ni tako dobro pripravljen na strme klance.
rumenige
# 16.07.2011 ob 15:10
štirje kolesarji se vozijo za skupino,žal je med njimi Koren!
Tilč1
# 16.07.2011 ob 15:08
Naj ti povem,da je ta skupina razpadla in ne vem točno kdo je še v njej saj angleš ne omenja Slovencev.
rumenige
# 16.07.2011 ob 15:06
Tilč1

Koren že dolgo ni več v skupini,ki lovi Casarja in co.......
Tilč1
# 16.07.2011 ob 15:03
to je za tisti,ki ne morejo gledat:

Stanje na dirki:

Vodi trojica s sandijem casarjem na čelu.
Ta trojica ima 7 min in pol prednosti pred glavnino.Casar bi,če bi tako ostalu prešel v seštevek v vrh.Sam mislim,da se to ne bo zgodilo,ker glavnina že topi prednost.Koren je v skupini,ki lovi te 3 in imajo za njimi 2-3 min zaostanka.V glavnini so vsi najboljši(schlek-oba,contador,gilbert,evans.....) le pikčasta majca roy je odpadel.Še 68 km bo konca
lili_noey
# 16.07.2011 ob 15:03
Kaj se ne bi dal, da bi obrnal, pa se prenaša etapa toura v živo, ker to ni kr ena, -ampak kraljevska etapa in je kasneje posnetek odbojke?!

I´m just a dreamer ... AGAIN??! :)
matejchek
# 16.07.2011 ob 14:49
Pa vsaj prek neta bi lahko prenašal.
Aja, isto sranje saj itak ne dela.
Tilč1
# 16.07.2011 ob 14:41
rainbow jst tut tam spremljam.Sicer znam dobro angleško ampak skoraj nć ne razumem.Uglavnem samo,da vem kaj se dogaja na dirki.
nogav1ca
# 16.07.2011 ob 14:18
alfi2: vsaj popravi pravilno, ce se ze trudis popravljat. Je Kristjan. Brez i-ja.
rainbow1
# 16.07.2011 ob 14:18
@Enigma1
Jaz spremljam tukaj http://www.fromsportcom.com/v-2/10/16/v-301618.html
Bolje kot nič je. :)
Gasper2010
# 16.07.2011 ob 14:15
saj smo ze navajeni, da so ti prenosi na rtv ena velika sala. zvecer bo prva tekma dr. prvenstva v nogometu med mariborom in gorico, ampak se zal pokriva s posnetkom tekme med mariborom in dudelangom :D ze enkrat jih je bilo tezko gledat...
Tilč1
# 16.07.2011 ob 14:15
leben154
16. julij 2011 ob 14:06
Prijavi neprimerno vsebinoSkoraj vsi imajo vsaj enega kolesarja v ubežni skupini za zaključek današnje etape samo Contador ne , zanimivo .... Rise očitno postavil drugačno taktiko ...

Contador ima tako 1 pomagača več.Ni velika prednost ampak......
OutOfThisWorld
# 16.07.2011 ob 14:14
pejte na mrzu pir da si mal ohladite tečne glave :)
Tilč1
# 16.07.2011 ob 14:13
verjamem,da je odbojka zelo pomembna ampak mislim,da je tour veliko bolj.Morali bi prenašati tour
Enigma1
# 16.07.2011 ob 14:10
ima kdo kak stream v dobri kvaliteti v angleškem, ali nemškem jeziku?
ii_i
# 16.07.2011 ob 14:07
ne da bi prenašalu tour in preklopli na odbojko ...ne oni morjo kazat nek festival z leta nič, pol športni magazit, pa ga ponavljat....in to na dan ko je glavna etapa

tega noben pri zdravi pameti ne more razumet
leben154
# 16.07.2011 ob 14:06
Skoraj vsi imajo vsaj enega kolesarja v ubežni skupini za zaključek današnje etape samo Contador ne , zanimivo .... Rise očitno postavil drugačno taktiko ...
joy
# 16.07.2011 ob 14:02
Oči še kar uprte v spornega, ko pa je že dolgo jasno, da ni favorit letošnjega toura. Zmagovalec bo eden od šlekov.
macka
# 16.07.2011 ob 13:58
Bobr,
to bi pa že zahtevalo (večjo) fleksibilnost RTVja. Najbrž ima 3. program drugega šefa :)...

Dejstvo je, da takrat, ko sta hkrati na sporedu dva zanimiva dogodka (no, vsaj meni sta oba zanimiva), treba narediti kompromis. Verjetno tudi nihče ne bi zameril, če bi od 16h dalje gledali kombiniran prenos - ampak za to je pa potrebno še več usklajevanja, znanja in feksibilnosti... Da pa do 16h ni na sporedu kolesarstvo, pa odbojka tudi slučajno ni kriva...

Dragi "kolesarji", lahko od 16h dalje držite/mo pesti, da se naša odbojkarska reprezentanca uvrsti v jutrišnji finale (ki je ob 19h), da nam/vam jutri nihče ne bo motil kolesarskega prenosa...
maaajcikaaa
# 16.07.2011 ob 13:52
Oba športa sta pomembna in nevem zakaj takšno kurčenje okoli tega. Vsi dobro vemo, da je na Eurosportu vedno prenos in to zelo dober tako, da ne vem zakaj takšna panika??

Vsekakor je pravilno, da se prenašajo tekme slovenske reprezentance... žal se pač ravno časovno pokriva.
alfi2
# 16.07.2011 ob 13:51
@patrakadabra18

KristiJan in ne Kristian..
Bobr
# 16.07.2011 ob 13:48
To da prenašajo tekme odb. reprezentance na F4 je povsem OK...ne vem pa zakaj ne bi enega izmed prenosov dali na tretji program, kjer bomo tako ali tako celo popoldne gledali politične kozlarije tega tedna. Mislim da bi narod preživel tudi če nas danes ne bi zopet spomnili na njih.
Gasper2010
# 16.07.2011 ob 13:46
ta bedna odbojka se zacne sele ob 4-ih, tko da bi lahko vsaj od 3-4ih prenasal tour. vsi smo cakal na to etapo, se posebaj, ker pred 2 dnevoma ni bilo akcije,... ni mi jasno zakaj ne morte dat odbojke na slo3, pa naj gleda kdor hoce.
daryankoff
# 16.07.2011 ob 13:40
Če bi se mal spoznal na šport, bi razumel, da bo nacionalka prenašala odbojko. Igra slovenska reprezentanca, igra se final four, tekma odloča o potniku v kvalifikacije za svetovno ligo. Jst bom gledal Tour na Eurosportu in malo preklapljal na odbojko. Po moje bo večina tako.
klemy
# 16.07.2011 ob 13:40
Ja pa ne takrat ko se odloča eden najpomembnejših športnih dogodkov leta
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 13:38
Zakaj bi ga Koren čakal? Pač dobil je proste roke zato je šel v napad.
tilyM
# 16.07.2011 ob 13:36
Klemy, tudi na Eurosportu imajo velikokrat odbojko, italijansko ligo, ženske in moške!
Tilč1
# 16.07.2011 ob 13:35
bannet hvala za link škoda je,da je angleški reporter
klemy
# 16.07.2011 ob 13:33
Ja mnde da ni na Eurosportu odbojke sej jo noben nebi gledou.
tilyM
# 16.07.2011 ob 13:30
Prav je, da danes prenašajo odbojko! Jaz bom z veseljem pogledala odbojko! Kolesarstvo je na Eurosportu, odbojka pa ne!
RGrojzde
# 16.07.2011 ob 13:30
RTV zagonte se nekam...banda zahojena!!!
Rajš boste tisto k... odbojko prenašal k pa eno izmed glavnih etap letošnega toura. Pa tok ste bli glasni kako boste prenašal 16 etap od tega tud vse najpomembnejše, zdej mormo pa to k.... odbojko gledat. Dejte se mal zamislt banda!!!!!!!
bennet
# 16.07.2011 ob 13:27
Link za eurosport...

http://www.fromsportcom.com/v-2/10/16/v-301618.html
Tilč1
# 16.07.2011 ob 13:25
Mislim,da bosta danes napadla Contador in Gilbert.Čeprav Gilbert nima možnosti za zmago ga jaz ne odpisujem.Moj favorit je A. Schlek.Contador bo napadel in mu bojo sledil samo najboljši na cilnjem klancu pa se bo odločilo.Jaz žal ne morem gledati,ker nimam eurosporta-mislim totalna kozlarija tale odbojka!
JoshauBoy
# 16.07.2011 ob 13:15
Benito
če bi bil Jani še na Touru, bi zagotovo prenašali, tako pa ne ... samo če so že plačali za prenos, potem bi lahko vsaj na mmc dali?! Pač eurosport gledamo...
amare-care
# 16.07.2011 ob 13:14
izvolite link, upam da dela!

http://www.lshunter.tv/index.php?option=
com_lsh&view=lsh&event_id=54793&
amp;tid=192254&channel=0&tmpl=co
mponent&layout=popup&Itemid=327

lp
Benito
# 16.07.2011 ob 13:12
@Mirnčan: Slovenci pa vozijo na Touru, a to pa ni za prenašat!!!!
Ker k**** pa gleda odbojko?! :)
Latex
# 16.07.2011 ob 13:10
@JoshauBoy
Tudi meni se tako zdi, sploh ker morta Schlecka zlomt Contadorja pred Alpami.
JoshauBoy
# 16.07.2011 ob 13:06
vsaj na mmc bi lahko bil prenos

drugače pa danes bo tisto pravo!
klemy
# 16.07.2011 ob 13:03
Gre se za to da tem ekipam ni treba vlečt uzad. Tako in tako najbrž noben od najboljših ne bo napadal pred zadnjim vzponom
rok85
# 16.07.2011 ob 13:01
Voeckler bo pa spet ene 15 sec kasiru
boboman
# 16.07.2011 ob 12:59
Tudi dva izmed leopard treka sta v eni od pobeglih skupin, verjetno če napadejo da imata brata koga pol že spredi da pomagajo
keketz
# 16.07.2011 ob 12:58
Počiva in ga bo čakal na naslednjem hribu. Dovolj, da ga čez 1 hrib potegne...
problem43
# 16.07.2011 ob 12:54
zakaj pa Koren beži, a ni vse podrejeno Bassu? o.O
brane37
# 16.07.2011 ob 12:51
Upam da bo tour dobil eden od bratov Shleck. Gremo
boboman
# 16.07.2011 ob 12:47
Upam da bo akcija
maaajcikaaa
# 16.07.2011 ob 12:46
Koren je v begu in izgleda dobro! Kristjan je zelo dober vsestranski kolesar in mu dam danes lepe šanse!

Če slučajno kdo ne ve nosi svetlo zelen dres od ekipe Liquigas..
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 12:40
djmo Koren. POkaži jim iz kje si. :;D
lwzr
# 16.07.2011 ob 12:36
na eurosport je že prenos

prvi pobegi so se že začeli, in Kristjan Koren je v vodilni skupini skupaj z nekaterimi znanimi kolesarji!
Hanzy23
# 16.07.2011 ob 12:35
Pa kdo sploh gleda to odbojko? Men je to najbolj brezvezen šport... Medtem ko pa je danes ena odločilnih etap na touru in se mi zdi res nesmiselno prenašati odbojko...
patrakadabra18
# 16.07.2011 ob 12:35
leopard nekaj naklepa saj ima kar 2 tekmovalca v begu... drugač pa je tud Kristian Koren v begu!!! GREMO KRISTIAN
Hagbard
# 16.07.2011 ob 12:30
Komaj čakam prenos odbojke.. not

Še preden se je zares začela etapa je tukaj 20 komentarjev. Me zanima koliko jih bo vse skupaj pri odbojkarski novici.
Latex
# 16.07.2011 ob 12:26
@g1307
Frank se je v kronometru v zadnjih dveh sezonah precej popravil in ne bo izgublal več toliko. Zato je on zame po doslej videnem glavni favorit za zmago, saj mislim da Evans proti njemu ni več sposoben nadoknaditi več kot 30s. Je pares, da je Evans letos zelo konkurenčn in tako bil F. Shlecka in Evansa sam postavil za trenutno glavna favorita za zmag. Nekako v drugi krog pa bi uvrtil Contadorja, A. Shlecka, Bassa, Cunega, recimo da kar v tem vrstnem redu.
patrakadabra18
# 16.07.2011 ob 12:20
lahko bi vsaj na MMC naredili prenos... bomo pa pač na eurosporti gledali
g1307
# 16.07.2011 ob 12:19
Se strinjam, Evans je v odličnem položaju, če danes pride v cilj skupaj z bratoma Schleck in pridobi kakšno sekundo proti Voecklerju ima lepe možnosti za konćno zmago saj je v kronometru veliko bojši kot Schleka..seveda to je samo teorija, kako se bo pa razpletlo bomo pa še videli..
Latex
# 16.07.2011 ob 12:17
To da se danes ne prenaša Toura je pač neumnost. Dvomim da bi bili v nedelo namesto F1 pripravljeni predvajati neko slovensko prvoligaško tekmo...
Sam bom sicer brez slabe vesti gledal ne eurosport HD, zavedam pa se da žal usi ljubitelji kolesarstva nimajo te možnosti.
Thiver
# 16.07.2011 ob 12:15
Bo že danes znan zmagovalec Toura?

Ne.
Firnk
# 16.07.2011 ob 12:11
Saj je na ES ze od 14h boljsi prenos (sploh, ce mate ES HD), pa se komentatorji (Sean Kelly !!!) so boljsi in ne ponavljajo vsak dan enih in istih stvari...

Cocador bo pa dns dokoncn odpadel (pac ne je vec sniclov), za zmago bodo pa ostal Evans in oba Schlecka, za odpis pa tudi ni se noben, ki ima trenutno manj kot 5 min zaostanka.

Danes se bo izvedelo, kde NE bo dobil letosnjega Toura.
daryankoff
# 16.07.2011 ob 12:10
Zmagovalec Toura bo pomoje Cadel Evans. Zdej se še mal skriva:)
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 12:09
Jst dvomim da bo današnja etapa odločala. Hrib po mojem spominu ni strm je pa dolg zato pričakujem da se bo Evans držal najboljših. Če bo Contador danes ostal z najboljšimi jih bo v Alpah pokončal. Po mojem še ni v najboljši formi in je pač tempiral bolj na alpe. To so sam špekulacije kaj se bo v resnici zgodilo bomo pa videli.
keketz
# 16.07.2011 ob 12:05
Pri zgornji sliki Contadorja - Rasmussena niso vrgli zaradi suma dopinga, ampak ga je odpustila takratna ekipa Rabobanka na pritisk olimpijskega komiteja, ker se ni 2x odzval na doping kontrolo. Conti bo danes potegnil - na hrib ali pa kratko. Gremo Cadel!
fulgur
# 16.07.2011 ob 12:05
to pa res ni strm klanec... je pa težek, če imaš že toliko km v nogah :-)
mušica
# 16.07.2011 ob 12:04
ma daj odbojko bi lahko gledali v posnetku.
Webb
# 16.07.2011 ob 12:01
Frank bo oblekel majico, Alberto pa prišel pod minutko ;)
-meXem-
# 16.07.2011 ob 11:58
Evans bi znal danes presenetit in dobiti tour !
Matzag
# 16.07.2011 ob 11:54
Schleck-a bosta danes dokončno izločila Contadorja.
MIRNČAN
# 16.07.2011 ob 11:46
Odbojko igrajo SLovenci zato je razumljivo da prenašajo. Pač bomo na Eurosportu gledal.
patrakadabra18
# 16.07.2011 ob 11:44
koliko sedaj vidim sploh prenosa nebo???? raje prenašate odbojko kot pa glavno etapo toura??? cjoooo
bojo
# 16.07.2011 ob 11:43
A bo prenos na MMC???
patrakadabra18
# 16.07.2011 ob 11:42
in zakaj RTV začnete prenos komaj ob 15.00??
bojan55
# 16.07.2011 ob 11:35
Škoda da Brajkoviča ni več na Touru...
Brata Schleck sta moja favorita.
Kazalo