Kolesarstvo

Poudarki

  • Voeckler z zadnjimi močmi ubranil skupno vodstvo
  • Contador že štiri minute in pol za Andyjem Schleckom
Ocena novice: Vaša ocena:
Ocena 4,5 od 56 glasov Ocenite to novico!
Andy Schleck
Andy Schleck je lani dobil dve etapi na Dirki po Franciji, toda tokratna zmaga je gotovo največja od vseh. Način, kako se je otresel favoritov in kako je dve uri držal visok ritem, je spominjal na največje legende Toura. Na koncu mu je sicer malce zmanjkalo moči in ni oblekel rumene majice, toda za to bo čas že v petek, ko bo cilj na "svetem" Alpe d'Huezu. Foto: Reuters
Alberto Contador
Po veličastni zmagi na Giru je Alberto Contador veljal za prvega favorita Dirke po Franciji, toda padca, boleče koleno, ne najboljša forma in navsezadnje pomanjkanje vrhunskih pomočnikov so naredili svoje in verjetno se že poslavlja od upov na četrto zmago na Touru. Foto: EPA
Thomas Voeckler
Thomas Voeckler je v rumeni majici že vse od devete etape. Najbolj prestižno majico je oblekel večkrat kot Fausto Coppi in Jan Ullrich. Deset dni jo je nosil že leta 2004. Foto: EPA
Kraljevska etapa je bila epska, potrebno je bilo opraviti s tremi prelazi ekstra kategorije. Cilj je bil na Galibieru, 2.654 metrov visoko. Ker mineva 100 let, odkar je Tour de France prvič obiskal Galibier, bo ob jubileju karavana tudi v petek vozila na ta sloviti prelaz, vendar z druge (strmejše) strani). Foto: EPA
VIDEO
Brata Schleck blestela, p...
VIDEO
Izjemen pobeg in veličast...

Dodaj v

Andyjev junaški napad brez velike nagrade - rumene majice

Evans v dobrem položaju čaka kronometer
21. julij 2011 ob 17:48
Pariz - MMC RTV SLO

Andy Schleck je na strmem Izoardu z drznim napadom ušel favoritom, ki niti na Galibier niso imeli pametnega odgovora, toda vodilni mož na Dirki po Franciji je še naprej Thomas Voeckler.

18. etapo Toura sta dobila brata Schleck, pri čemer je bil Andy dobri dve minuti pred Frankom. Tretji je bil Cadel Evans, ki v skupnem seštevku z minuto in 12 sekundami zaostanka še kako lahko upa na končno zmago, saj je v soboto na sporedu kronometer, v katerem je precej močnejši od Andyja Schlecka. Alberto Contador je imel na ciljnem vzponu hudo krizo, njegov zaostanek je zelo verjetno že prevelik za novo zmago. Med junaki etape je bil spet Voeckler, ki je za 15 sekund ubranil rumeno majico.

"Na današnji etapi sem izjemno veliko tvegal. Tovrsten pristop se včasih obrestuje, včasih pa maščuje. V končnici etape so me noge že pošteno bolele, a če so mene, potem so tudi druge, sem si mislil v zadnjih kilometrih. Moja ekipa je odlično opravila svoje delo, današnji dosežek pa je lepa spodbuda in najboljša motivacija pred naslednjimi etapami. Današnje zmage sem izjemno vesel, čeprav sem si med etapo obetal, da bom oblekel rumeno majico. Morda bo jutri moja, danes pa jo še vedno nosi Thomas Voeckler, zagotovo največje kolesarsko presenečenje na svetu," je dejal Andy Schleck.

Andy se je kar odpeljal
Kraljevska etapa je kolesarje vodila na vrhove treh prelazov, visokih več kot 2000 metrov, cilj pa je bil na Galibieru. Prvi vzpon, strmi Agnel, je bil še predaleč od cilja za konkretno akcijo, na Izoardu pa je sijajen napad izpeljal Andy Schleck. Kar naenkrat je bila razlika sto metrov, preostali favoriti pa so kar gledali, kako se je odpeljal. Niti na ciljnem vzponu med njimi ni bilo prave složnosti. Nazadnje se je Cadel Evans pognal v lov za Schleckom in precej popravil škodo, saj je prepolovil zaostanek, presenetljivo pa je odpadel trikratni zmagovalec Alberto Contador, ki je gotovo pogrešal katerega dobrega pomočnika.

Contador trpel
Andy Schleck, drugi na Touru v letih 2009 in 2010, ima zdaj mnogo večje možnosti za končno zmago, njegov največji tekmec bo verjetno Evans. Luksemburški kolesar je bežal 60 km in dobro izkoristil presenetljivo apatičnost favoritov, pri tem pa mu je pomagal moštveni kolega Maxime Monfort, ki je bil med ubežniki in je Schlecku rezal veter. 14 km pred ciljem, ko je bil Schleck že štiri minute spredaj, se je Contador sicer zganil in poskušal rešiti, kar se je dalo, toda videlo se je, da Španec ni na ravni svojega slovesa. V zadnjih dveh kilometrih je celo izgubil stik s skupino rumene majico in verjetno je konec sanj o ponovitvi zmage, razen če ne bo v petek, ko gredo kolesarji na Alpe d'Huez, naredil čudeža.

Tudi Sanchez odpadel
Cilj etape je bil na Galibieru, 2645 metrov visoko, kar je najvišja ciljna točka v zgodovini Toura. Osem kilometrov pred ciljem se je Schleck v špalirju tisočih gledalcev otresel še zadnjega od ubežnikov, Maksima Iglinskija, in pred rumeno majico dalj časa držal prednost okrog treh minut, vendar na koncu popuščal. Boj na daljavo s Voecklerjem se tako ni izšel, Francoz ima še 15 sekund zaloge. Poleg Contadorja je naporni 200-kilometrski alpski maraton pokopal še Samuela Sancheza, brez prave moči je bil tudi Damiano Cunego.

87 kolesarjev za časovno zaporo
Vsi trije Slovenci in še številni drugi šprinterji so zaostali kar 35 minut in 40 sekund. Časovna zapora je bila pri 33 minutah in devetih sekundah. Ker je zamudilo kar 87 kolesarjev, so organizatorji naredili izjemo. Vsi bodo lahko štartali v petek, vseeno pa so dobili 20 točk pribitka v točkovanju za zeleno majico. Mark Cavendish ima zdaj le še 300 točk, Jose Joaquin Rojas zaostaja še 15 točk.


Pinerolo-Galibier, 200,5 km:
1. A. SCHLECK LUKS 6:07:56
2. F. SCHLECK LUKS +2:07
3. C. EVANS AVS 2:15
4. I. BASSO KAZ 2:18
5. T. VOECKLER FRA 2:21
6. P. ROLLAND KAZ 2:27
7. D. CUNEGO ITA 2:33
8. R. TAARAMAE EST 3:22
9. T. DANIELSON ZDA 3:25
10. R. HESJEDAL KAN 3:31
11. M. IGLINSKI KAZ 3:35
12. C. VANDE VELDE FRA 3:38
...
15. A. CONTADOR ŠPA 3:50
18. S. SANCHEZ ŠPA 4:42
100. G. BOLE SLO 35:40
131. K. KOREN SLO isti
166. B. BOŽIČ SLO čas

Skupni vrstni red po 18. etapi: 
  1. T. VOECKLER       FRA  79:34:06
2. A. SCHLECK LUKS +0:15
3. F. SCHLECK LUKS 1:08
4. C. EVANS AVS 1:12
5. D. CUNEGO ITA 3:46
6. I. BASSO ITA 3:46
7. A. CONTADOR ŠPA 4:44
8. S. SANCHEZ ŠPA 5:20
9. T. DANIELSON ZDA 7:08
10. J.-C. PERAUD FRA 9:27
11. R. TAARAMAE EST 9:36
12. P. ROLLAND FRA 10:09
...
95. K. KOREN SLO 2:16:20
128. B. BOŽIČ SLO 2:44:15
130. G. BOLE SLO 2:44:53

R. K., T. O.
Prijavi napako
Komentarji
JoshauBoy
# 22.07.2011 ob 12:44
kum 50
je ena bistvena razlika med mano pa tabo. Jaz vzpodbujam športnike. Tudi tistim, katerih fan nisem, želim vse dobro. Ti pa vsak večer moliš, da bi Jani spušil, zato, ker si pač fan Valjavca in Armstronga in ne preneseš, da je Jani z zmago na Dauphineju že presegel Valjavca. Čudno, da nisi takrat utonil v solzah. Čudno, da nisi 21. aprila utonil v solzah. Pa kako te mora najedati, da je Jani kolega z Armstrongom, medtem, ko imaš ti vsako noč mokre sanje, da bi se samo enkrat fotkal z njim. Nevoščljivosti res nisem nikol razumel.
nogav1ca
# 22.07.2011 ob 12:04
kum 50, nekam tiho si odkar so obsodili Valjavca.
kum 50
# 22.07.2011 ob 10:43
joshuaboy,spet si najbolj brihten
Beara
# 22.07.2011 ob 10:29
Če Andy danes ne pridobi vsaj še minute, se bo v Parizu v rumenem vozil Evans!!
lili_noey
# 22.07.2011 ob 09:09
@nocik
*****, kako mi je pa to uspel ne gledat ... :D

Andy Schleck: My Tour - http://www.youtube.com/watch?v=eLApkiOZ0
1I
?? Verjetno je to, to. Bom kar zdle pogledla.

Kaj si stavo? Pa saj ni važno, izgubo si. :))
Cyril
# 22.07.2011 ob 00:51
BSR,
nisem rekel, dsa je Schlek že zmagovalec, rekel sem sam, da me moti pogled novinarje na Contadorja
Polymath
# 22.07.2011 ob 00:28
Glede Contadorja ... samo eno mnenje bom dal ... včeraj je dokazal, da ga nič koleno ne ovira ... danes, če ga je kaj v hlačah, se na koleno več ne sme zgovarjati!

Naj le v miru prizna, da nima šans proti Schlecku ... Zdaj najbolj privoščim prva tri mesta A. Schlecku, Evansu in Vocklerju ... kdo bo od teh treh na koncu prvi, drugi in tretji, mi je čist vse eno ... A. Schleck in Evans zaradi napadalnosti oz. da moreta edina nekaj narediti, da je zanimiva dirka, vocklerju pa za vztrajnost in za to, da nikoli ni bil na samem vrhu, zdaj pa "melje" oz. kar na prvem mestu in to kar presenetljivo brani.

Za Contadorja pa sem včeraj vedel, ko je gonil v hrib, da je te čekane stiskal, da kuri vso energijo in ne hrani rezerve za drug dan ... in če bi danes Contador napadel, bi malo že smrdelo ... enako tudi jutri pričakujem o A. Schlecku, da bo slabši, oz. ne bo sposoben iti na polno moč, ker je vso rezervo pokuril že danes ...
bsr
# 21.07.2011 ob 23:39
Cyril
Hvastja je na to povedal, da z današnjo etapo Andy še ni dobil Toura. V igri jih je še sedem.
legendanajjaca
# 21.07.2011 ob 23:28
šnicelj!!
obelix20
# 21.07.2011 ob 23:26
čestitke andyju za današnjo etapo katero je z res pogumno taktiko zmagal. čudno mi je bilo da se noben od favoritov ni vstal in šel za njim. upam da je današnja etapa zaprla usta vsem kateri ste popljuvali andyja po tisti etapi ko je v spustu zaostal in kateri ste dvigovali med zvezde Contadorja. danes ko je bilo najbolj potrebno pokazat moč je Contador odpovedo.
ne vem pa kaj naj rečem za Voecklerja. Tip mi nikoli ni bil pretirano všeč. vse do letošnjega Toura. to kaj je pokazal v pirinejih in alpah je zgodba za knjigo. jaz bi mu podelil častno rumeno majico po koncu toura. pa dosti vas je po vsaki etapi pisao da jutri pa Voeckler nima nobenih šans in bo sigurno zgubo rumeno majico. pa je po vseh tezkih etapah na danasnji katera je ena od najtezjih drzal ritem evansa dokler ga favorita sanchez in contador nista mogla. kapo dol thomas!!
pa ne bit preseneceni ce bo jutri tudi priso med prvimi v cilj :) vsaj jaz ne bom vec presenecen tak kot sem bil danes :)
upam na zmago andyja vendar ce jutri ne pridobi še nekaj proti Evansu bo tezka na kronometru čeprav ga je baje dosti treniral letos. ker pa je Franck še slabši v kronometru pa njemu ne dam nobene šanse razen če jutri ne naredi 5min prednosti pred Evansom :)
mikedean
# 21.07.2011 ob 23:09
Jaz se pa strinjam z JoshauBoyem, da bi se Brajkovič boril za zmagovalni oder (skupno). Po moje bi bil zdaj uvrščen okoli petega mesta, pa še kronometer bi imel pred sabo. Zmagal glih ne bi, med prvi tri pa bi mogoče prišel...A kar je, je. Zdaj se je treba pripraviti za naskok na zmagovalni oder na Vuelti. Drugače pa privoščim skupno zmago Evansu, kajti glede na leta ne bo imel več prav veliko priložnosti.
Cyril
# 21.07.2011 ob 23:03
Čeprav, mi je Contador najboln antipatičen kolesar in navijam za brata Schlek,vseeno mislm, da še ni out. Lahko, da Andy jutri ima smolo na etapi, ali pa je neuspešen na kronometru, Contador pa gre tam na polno, bi se lahko še zgodilo, da Contador zmaga. Zanimivo, da niti Hvastja ni na to pomislil
nocik
# 21.07.2011 ob 22:47
@lili stavim da si gledala dokumentarec o njegovih pripravah na tour xD
lili_noey
# 21.07.2011 ob 22:14
"I like to have a plan. I like it even more when it works out like this. This is by far the most beautiful win of my career. The team has done incredible work so far in the Tour, and I dedicate the victory to them.”

“I said before that I wanted to come alive on the Galibier. We are in a perfect position for Alpe d’Huez. I’m second overall, and I’m ready to go again tomorrow. I will look for more opportunities to attack. I want to prolong the efforts from today and increase my time gap before the tough time trial on Saturday.”

Več: http://www.leopardtrek.lu/news/guts-and-glory-atop-galibier
bsr
# 21.07.2011 ob 22:12
JoshauBoy
Tisto Vuelto sem spremljal neredno in po kašne pol ure na etapo, pa še to ne vseh. Detaljev ne poznam, njegove končne uvrstitve in kaj se je kasneje (po majici vodilnega v 7,8)dogajalo tudi ne.
V zvezi s tem ("da slišijo za tebe") podobno razmišljava. Vsaj zdi se mi tako. Npr. letos pred Tourom sem za Janija (ali pa tudi, če bi bil sam v takšni situaciji) razmišljal kaj je bolje etapna zmaga ali na koncu med 10. Sam bi se odločil za etapno. Finančno pri pogodbi pa mislim, da je več vredna deseterica.
nocik
# 21.07.2011 ob 22:07
Naše naj se natera dvakrat na teden na Zoncolan (razdalja je kot ena lepa etapica).
zb20
# 21.07.2011 ob 22:05
RudeCorona se popolnoma strinjam!!!!!!!!!
JoshauBoy
# 21.07.2011 ob 21:56
Spoštujem tvoje mnenje, posebej "čeprav sem bil pred začetkom mnenja, da nima šans niti za peterico"
tu sem govoril o Wigginsu, če si bil pozoren.
JoshauBoy
# 21.07.2011 ob 21:53
Popravi me, če se motim. Na eni Vuelti je ja nekaj etap nosil majico vodilnega in v zadnjem tednu zaostal.

Noben ne trdi, da je takrat bil sposoben zmage na Vuelti. Če letos v drugem tednu Vuelte doseže formo iz lanskega Dauphineja, je zelo resen kandidat za zmago, kljub konkurenci, ki bo izjemna.

So strokovnjaki takrat lepo povedali, da bi Vuelto leta 2006 skupno končal okoli 13. mesta, če bi takrat dirkal od začetka z mislijo na skupno. Pa se je odločil, da bo zasijal v prvem tednu in se je posledično skuril. Kaj je boljše, biti 13., pa noben ne sliši za tebe, al to, kar je on tega leta naredil?! Pa to je blo leto 2006, Jani je z resnimi treningi začel šele leta 2000. Malo čudno bi blo, če bi že takrat bil sposoben dirkati 3 tedne in se boriti za top 5. Pač je njegova slabost, da v top formi zboli pogosteje kot konkurenca (povezano tudi s težo). Ampak, ko se mu bo na Touru vse izšlo, bo zagotovo na odru.
bsr
# 21.07.2011 ob 21:43
Saj ga podpiram in večina ljubiteljev kolesarstva. To če ga ne predvidim za stopničke še ne pomeni, da ne navijam zanj. Glede mladosti pa je relativno. Armstrong je dobil svojo prvo etapo na Touru star 22 let (1993), Andy je bil drugi star 23 in 24 let, Ulrich je nekje v teh letih že zmagal na Touru..... Armstrongovi pomočniki so se tudi uvrščali med 10.
Predvsem pa želim, da Janiju uspe že na letošnji Vuelti, tudi če mu boo dali Japonca za kapetana.Ga pa premalo poznam in ne vem ali je dovolj predrzen, hazarder, ki bi šel na vse ali nič, kot npr. danes Andy.
storz
# 21.07.2011 ob 21:41
hja....dva dni nazaj ko ste vsi tako pluvali po andyu sem sam rekel da obeh schlekov posebej andya ni za odpisat...in poglej ga zlomka ...še kako sem imel prav :)
RudeCorona
# 21.07.2011 ob 21:41
Hahaha, kakšni komentarji:

"Še en dolgočasen dan..."

"...na letošnjem sicer precej dolgočasnem Touru"

Sean Kelly je izjavil, da je to najbolj zanimiv Tour odkar komentira za Eurosport kar zna bit več kot 15 let. In to je bilo pred današnjo spektakularno etapo.

Dajte se fantje sem ter tja raje spravit na kolo namesto za tipkovnico. Vam bo res veliko več stvari jasno.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 21:32
Jani je oblekel majico vodilnega na vuelti 3.09.2006 takrat je bil star 23 let!!. To je zadosten dokaz da je talent. Kasneje je bil pomočnik Lancu in se ni imel priložnost izkazat. Letos je na veliko žalost padel. Lahko bi ga podpirali že vsaj zato ker je Slovenc. Mogoče je njegova pot drugačna kot naprimer od Estonca ki je začel v slabši ekipi pa ima že kar dobre rezultate. Sam sem trdno prepričan da ima jani sposobnosti priti najmanj med tri. To je sam moje mnenje, kako bi bilo letos si ne upam napovedat.
ivan1952
# 21.07.2011 ob 21:27
Naši so bolj za po ravnem!
bsr
# 21.07.2011 ob 21:23
JoshauBoy
Spoštujem tvoje mnenje, posebej "čeprav sem bil pred začetkom mnenja, da nima šans niti za peterico". Sam tega glede peterice ne vidim pa tudi o tem ne razmišljam.
"še ni na 3 tedenskih dirkah dokazal, valda da se ni, saj pa še ni imel priložnosti"
Popravi me, če se motim. Na eni Vuelti je ja nekaj etap nosil majico vodilnega in v zadnjem tednu zaostal.
JoshauBoy
# 21.07.2011 ob 21:15
kak vam ni izpod nivoja nekaj razgljabljat kak bi Jani spušil, če bi bil zraven. Mater ste strokovnjaki in vse vete. Pa Jani strese enga Danielsona na klanec, pa tudi če ga sred noči zbudiš. In o tem, da se še ni na 3 tedenskih dirkah dokazal, valda da se ni, saj pa še ni imel priložnosti. Ko bo Vuelta bote pa vsi najbolj slinasti :). Aja, na Vuelti ga bote že odpisali, ko si bo v prvem tednu nabral nekaj zaostanka, potem, ko bo pa rastural v najbolj pomembnem drugem tednu, pa bote vsi pametni, kako ste vedli, da bo to enkrat iz njega. Če je komu potrebno kdaj stati ob strani (pa tudi, če samo s komentarji), je to takrat, ko gre ta skoz težke trenutke kariere. Pa ne mi zdaj o tem, kako mu privoščite, da bi uspel, ampak ste mnenja, da ne bi imel na Touru šans - po čem to sklepate... 6. čut?

Jaz sem mnenja, da bi bil ta Tour povsem druga zgodba, če bi bli zraven Horner, Brajkovič, Van Den Broeck in pa Wiggins. Ob tem kako se razvija ta Tour, bi se vsi omenjeni 4je borili za oder, ja, tudi Wiggins bi se boril za oder, glede na to kako se odvija Tour, čeprav sem bil pred začetkom mnenja, da nima šans niti za peterico.
bsr
# 21.07.2011 ob 21:14
Malo bolj navijam za Schlacka kot za Evansa. Če bodo prišli favoriti jutri skupaj pa mislim, da bo v prednosti pred ITT Evans. Tako kot bi bilo danes premalo, če Andy nebi napadel čez dva vzpona. Bolj se je od strani pouznavalcev pričakovalo, da bo tak napad storil Contador. Se pa v dvajsetih letih Toura ne spomnim napada na rumeno majico čez dva takšna vzpona in brihtne taktike dveh ubežnikov iz istega moštva.
ElTorro
# 21.07.2011 ob 21:12
Kot u šoli, ko se lahko učenci zmenjo za bojkot in če je tretjina, se ponavla (vsaj včasih je blo tako). So že dobr vedl za kaj se gre.
Vprašanje, koliko je tukaj dogovarjanja....Cavendish je namreč izgubil 20 točk, in če to ponovi še jutri, bo na zadnji etapi lovil zaostanek 5 točk.....kar je vsekakor čisto drugačna situacija, kot včeraj, ko je imel še 35 točk prednosti.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 21:05
Ubistvu zaupam v njegove sposobnosti. Najbrž bi se tour odvijal drugače če bi bil še RS zraven.
drop dead
# 21.07.2011 ob 21:00
Contadorju dons doping mnde ni prjel
lwzr
# 21.07.2011 ob 21:00
jutrišnjo etapo si zamišljam nekako takole. favoriti ne bodo bežali, tako kot danes andy. vse se bo razpletlo na zadnjem klancu. nekje sredi klanca bo začelo pokati. predvidevam, da bi andyu lahko pomagal frank, ki je deloval precej sveže danes. evans bo blizu, voeckler tudi. vprašanje kaj bo naredil contador. če je še dovolj močan, bi znal delati probleme. andyu ravno ne, bolj voecklerju in evansu, ki ne prenašata tako dobro teh hitrih sprememb ritma
boomslang
# 21.07.2011 ob 20:53
Evo moja napoved... Mislim, da bodo jutri Voeckler, Andy in Evans na cilju skupaj. Mogoče bo Frank, ki deluje najbolj sveže, v zadnjih km pridobil kakšne pol minute, podobno kot par dni nazaj. V soboto se nam torej obeta verjetno še bolj razburljiv kronometer kot leta 1989, ko je LeMond ugnal Fignona za par sekund. Glede na zaostanke bodo imeli vsi štirje podobne možnosti za skupno zmago. S tem, da vseeno dajem prednost Evansu...
bsr
# 21.07.2011 ob 20:52
O Janiju govorim drugače. Predsem ga ne kritiziram. To o tretjem tednu in da bi bil velik uspeh med deset so dejstva. Ga pa nekateri celo osmešijo, ko pišejo, da bi lahko bil celo prvi.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 20:46
bsr rekl smo da o Janiju ne govorimo. Ne moreš sedaj govort kaj bi bilo če bi bil tukaj. Lahko bi bil pa prvi. Tega nihče ne ve tko da ne šimfat.
bsr
# 21.07.2011 ob 20:41
urosh444
K tvojem komentarju dodajam, da Jani še ni odpeljal tritedenske dirke (Tour, Vuelta) brez izrazitega padca forme v zadnjem tednu. Mi je pa vseeno žal, da ga ni pa čeprav bi bil v drugi deseterici in morda z eno boljšo etapo.
Tilč1
# 21.07.2011 ob 20:38
Andy bo jutri vozil v glavnini in v zadnjem klancu napadel-moje mišljenje.Dans je odlično zvozil.Ampak mu je pobralo veliko moči.Jutri bo moral stisniti zobe in pridobiti še kakšnih 20 sekund proti evansu.Vokler bo jutri pomojem povsem omagal.Drugače je Vokler borec vendar jutri pomoje nima šans.
Trobentica
# 21.07.2011 ob 20:32
Po številu komentarjev sodeč, je očitno kolesarstvo izjemno priljubljeno. Sploh ker naši ne igrajo vidnejših vlog, bi rekel, da je takoj za tenisom.
Tilč1
# 21.07.2011 ob 20:30
bravo andy!Sedaj se je videlo kdo je najmočnejši!Jutrišnja etapa bo zelo zanimiva.Posebej pa sobotni kronometer,kjer je schlek bolj slab in se bo moral zelo potruditi.
19Joey85
# 21.07.2011 ob 20:16
Kar se tiče zadnje skupine in časa pa.....če zaostane za limitom več kot 20% tekmovalcev, ki so začeli etapo, se lahko vostvo dirke odloči, da zviša časovni limit.

Kot u šoli, ko se lahko učenci zmenjo za bojkot in če je tretjina, se ponavla (vsaj včasih je blo tako). So že dobr vedl za kaj se gre. Drgač pa vse čestitke Schlecku, zelo privoščim Evansu (tudi zmago na Touru), ker je res pravi garač, ne pa ko papki za njim, saj mu noben ni hotu pomagat. Vsa čast tut Voecklerju in predvsem njegovemu pomočniku Rollandu al kaj je že, res se žrtvuje zanj, prva klasa res. Prav užitek je ledat Tour + komentiranje na nivoju. ZAKON !
urosh444
# 21.07.2011 ob 20:08
dvomim da bi brajkovič bil kje blizu deseterice tudi če ne bi padel in odstopil,vse preveč dejavnikov njemu ne paše,tukaj pa se gre na nož in tele alpske etape so pravi pekel,mislim da ga tu ne bi bilo,saj vedno nekaj javka,če je prevroče mu ne paše,če je prehladno še manj,itd. mislim da bo ostal večni talent.upam pa da me demantira.
bsr
# 21.07.2011 ob 20:07
Po moje bi bil za Janija velik uspeh, če bi se na tem Touru uvrstil med 10. Če pa bi se med pet bi to bila že senzacija. Glavni favoriti pa so tako ali tako ostali na Touru.
schawlly
# 21.07.2011 ob 20:05
Jutri na Alp D"Huez Andy Schleck- rumena majica in potem zmaga!
Woranc
# 21.07.2011 ob 20:05
@lili_noey:
quote: "..kljub temu, da je tudi Evans bil že 4-krat drugi, ne sme Andy nikakor pustiti, da bi mu vzel rumeno majico."

O kakšni rumeni majici govoriš ti? Še enkrat si dobro poglej razvrstitev.

Lp.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 20:01
Tale taaramae se pri svojih 24 zelo dobro drži.
ElTorro
# 21.07.2011 ob 19:55
Kar se tiče zadnje skupine in časa pa.....če zaostane za limitom več kot 20% tekmovalcev, ki so začeli etapo, se lahko vostvo dirke odloči, da zviša časovni limit.
bsr
# 21.07.2011 ob 19:54
Evans je bil le 2 krat drugi (2007,2008) in ne štirikrat kot nekateri pišete in govori tudi Kovšca. 2005 je bil 8 in 2006 4.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 19:54
Zakaj? Če bo Andy zmagal bo zmagal popolnoma zasluženo, ker pač toura ne zmagaš po sreči. Danes je bila etapa na kateri je deklasiral vse. Me je pa razjezil v pirinejih z ležerno vožnjo. Seveda mu privoščim veliko bolj kot Contadorju. Če ni iz mojih komentarjev razvidno pa sedaj povem da pač ne navijam za nikogar. Moj favorit je odstopil.
giggs11
# 21.07.2011 ob 19:54
Še moje razmišljanje o jutrišnji etapi.

Frank je danes v intervjuju za Eurosport dejal, da mu je Andy že dva dni nazaj rekel da bo danes napadel že zgodaj, na drugem prelazu Izolard... cilj je bil, da bi ga do zadnjega vzpona na Galibiert ujeli, s tem da bi favoriti za pokritje njegovega bega porabili čim več moči... nato je bilo v planu, da Frank napade na Galibiert in prevzame rumeno majico... vse ostalo vemo kako se je končalo

Jutri bo verjetno obratno... že na prvem vzponu na Galibiert bo napadel Franck, ki je nabolj pri močeh... če ga bodo do Alp de' Hueza favoriti(ponovno Evans) ujeli bodo porabili ogromno moči in Andy bo imel odprto pot na zadnjem vzponu...

V kolikor pa ne pokrijejo pobega bo Franck vzel rumeno majico... Andy pa bo nadziral do cilja ostale favorite...

Leopard ima trenutno velike možnosti za zmago... bi pa osebno stavil na Francka...

Res me zanima kje bi bil letos Brajkovič... mislim, da bi z lahko držal Evansa v klanec tako da verjetno nekje med njim in Cunegom v skupnem... po kronometru verjetno celo blizu stopničk...
ElTorro
# 21.07.2011 ob 19:53
Evans je dobil etapo v sprintu relativno velike skupine, ki jo je v veliki meri s skokom razbil Contador.
Na včerajšnjem spustu je ravno tako sledil Contadorju, ki je "skočil".
Niti eno, niti drugo ni ravno neka velika aktivnost.

Do sedaj je od "7 velikih" največ aktivnosti pokazal Schleck (pa čeprav je to bilo samo danes), nekaj je poskušal tudi Contador, a letos ni pravi (kombinacija Giro-Tour je zelo zahtevna, tudi padci so verjetno naredili nekaj škode)...v eni etapi sta skočila Frank in Sanchez.....Cunego očitno ne more.....Basso ali ne more, ali čaka na jutri.....Evans pa taktično poskuša do sobote prizi z dovolj majhnim zaostankom, da ga lahko v kronometru izniči. Kar je seveda z njegovega vidika edino pravilno.
Majster
# 21.07.2011 ob 19:49
Mirnčan nekje je treba najdit izgovor ane, če ni po tvoje.
Majster
# 21.07.2011 ob 19:48
"Majster zaradi ene etape si pa res ne zasluži toura."

Kot prvo to ni navadna etapa ampak je bla epska.
Kot drugo drugačna zgodba bi bla, če bi bil slabo uvrščen v skupnem, tole bi bil pa preblisk.
Kot tretje ne more vedno zmagat tisti, za katerga navijaš.
garnett
# 21.07.2011 ob 19:42
bsr v franciji sm in televizija france 2 ima ekskluzivni coverage celotnega toura. (tut avot k je zbil ll sancheza pa hoogerlanda je bil njihov) in pač oni ostanejo v prenosu še kako uro po koncu dirke, majo vse intervjuje s kolesarji takoj po dirki, recmo voecklerja so dans pustil pol ure da se je revež nadihal najprej...
pol so pa prenašal kva se je dogajal na ciljni črti, richie porte je bil zadnji k je pršov čez v dovoljenem času. vsi komisarji so bli zravn črte in so se menil kaj bojo nardil. čas na tabli je bil 36 minut pa še neki, se zakolnem na to, skupina je sfalila za 2 minuti. ampak ker je bla prevelka skupina jih niso mogl diskvilificirat.
cavendish je reku da so po lastnih informacijah menil da bojo pršli 2 minuti pred iztekom časa sam (team radio, race radio) sam zgleda da ni štimal. to je pa drgač že kr neki let tko da jih ne diskvilificirajo ampak jim odbijejo pike, mislm da je cavendish prvi tut na tej lestvici. vsem k niso pršli v pravem času so odbil 20 pik, hushovdu, gilbertu, hagen,....
garfield94
# 21.07.2011 ob 19:41
Bravo Voeckler!
ElTorro
# 21.07.2011 ob 19:39
Time limit za današnjo etapo bi moral biti 33'7" (9% časa zmagovalca).
Dejanski povpreček je bil 32,7km/h, limit se določa glede na dejansko povprečje po končani etapi, ne pa glede na predvidevanje pred etapo.
boomslang
# 21.07.2011 ob 19:38
Evans je bezal tudi skupaj s Contijem in Sanchezom, v etapi, ko so deklasiral Schlecke navzdol... Tako, da dejansko lahko recemo, da je do sedaj od favoritov pokazal najvec...
Benito
# 21.07.2011 ob 19:35
@ElTorro: naj te samo spomnim, da je bil Evans kar aktiven prvi teden dirke, dobil tudi etapo
urosh444
# 21.07.2011 ob 19:31
jutri mislim,da se bo andy vozil ob thomasu,frank bo dobil proste roke,evans bo čakal na napade in razmišljal o tem koliko teoretično lahko nadoknadi v kronometru,seveda pa pričakujem na najbolj strmem delu vzpona na alp de huez še kak skok andyja,ker navsezadnje verjetno ne more biti prepričan,da je na kronometer boljši od voecklerja,seveda pa bi mu tudi še napram evansu kaka dodatna sekunda prišla prav.Morda lahko vidimo tudi kak samomorilski napad že na galibier s strani contadorja,sancheza,ipd. ki nimajo kaj več izgubiti.Je pa v dobri poziciji tudi frank schlek,je letos že pokazal,da lahko z nenadnim skokom hitro pridobi pol minute,minuto,poleg tega pa je od vseh favoritov danes porabil najmanj moči in živcev.
lili_noey
# 21.07.2011 ob 19:30
WOW, what a wonderful stage! :)))

Končno je napadu, pozabo na že kar pretirano "brotherlove", se odpeljal in si pripeljal sanje na dosegu rok.

Vem, da ni lepo, ampak neverjetno dobro je bilo videti nemočnega Contadorja. V bistvu se mi po tej etapi sploh ne da neki pisat ...
Edino kregat vas še mislim, ker se mi zdi, da ima pri nas Andy kar nekaj privržencev in ni bilo lepo, kar ste pisali po ponedeljkovi etapi. Andy vam je zdej dokazu, ko je dosti tvegal (+ posledice jutri in v soboto), kako zelo si želi zmagati Tour. Bolj ali malj je zdaj vprašanje o zmagi omejeno na njega in Evansa, ampak, kljub temu, da je tudi Evans bil že 4-krat drugi, ne sme Andy nikakor pustiti, da bi mu vzel rumeno majico.

Za vse tiste, ki mislite,da bo zmagal Evans ali kdorkoli drug, ki mu ni ime A. Schleck: http://media.tumblr.com/tumblr_lm3l95i75
y1qh5lez.gif

In ne pišite več ŠLEK, ampak Schleck. A je to pretežko za nekatere??!
------------------
Andy, my hero.
bsr
# 21.07.2011 ob 19:30
garnett
Hvala za informacije. Kje to najdeš? Sam sem mislil, da gre za narobe ocenje povpreček pred etapo: 31, dejanski menda 37 in zato razlika. Ne razumem zakaj so Caveju odbili 20 točk.
ElTorro
# 21.07.2011 ob 19:28
bsr
Ne me narobe razumeti.....Evans vsekakor vozi zelo dobro, in ni naključje, da je uvrščen tako visoko, kot je.
Izjava je bila mišljena v kontekstu splošnih očitkov nekaterim kolesarjem glede pasivnosti in šlepanja. Tudi Evans namreč ni pokazal nobene večje aktivnosti, do Galibierja danes. Seveda tega od njega niti ni za pričakovati, ker mu taktično zadošča, da se na klancih drži ostalih, ker ve, da ima na kronometru prednost. Smešno mi je pač, ko pišejo "schlecka in voeckler se samo šlepajo, evans pa je car in si najbolj zasluži zmago".

Bobr
Voeckerju seveda je v interesu obdržati rumeno majico, ampak verjetno toliko pozna sebe in ostale, da ve, da je v takšni skupini največ, kar lahko doseže to, da se poskuša z njimi pripeljati do vrha. Poskus diktiranja tempa bi bil za njega najzanesljivejši način, da izgubi rumeno majico.
Za ostale pa se je danes res pokazalo, da niso bili sposobni niti slediti Evansu, kaj šele delati na čelu skupine.....pa bi naj bil po napovedih "strokovnjakov" Evans tisti s težavami v hribih.

Res bo zanimivo jutri videti, kako bo uspela regeneracija Andyju in Evansu, in ali bosta imela Basso in Frank dovolj moči, da izkoristita morebitne posledice današnjih naporov pri konkurenci. Sta namreč edina, ki danes nista potrošila celotne zaloge energije.
rooster
# 21.07.2011 ob 19:28
privoščim Evansu ali Andiju. Prvemu, ker je edini vlekel na zadnjem vzponu, drugi pa so se za njim nonšalantno šlepali, Andiju pa za jaj.., ko je šel napadat.
^Medo..
# 21.07.2011 ob 19:24
moje mnenje je pa da bo tour dobil Frank Schleck :)) zakaj ker sta pomojem Andy Schleck in Evans danes preveč moči potrošla .. moje skromno mnenje ;)
garnett
# 21.07.2011 ob 19:23
bsr time limit je bil 36 in še neki, komisarji so stal ob ciljni črti, vsi od 80 mesta naprej so pršli c cilj okol 2 minuti po časovni zapori. dal so jim čas 35.40 ki ni bil realen čas.
cavendishu so odbil 20 pik tko da lov za zeleno majco je odprt sam 15 pik razlike, rojas pa je prišel v zahtevanem času do cilja.
c von c.
# 21.07.2011 ob 19:19
Vsi pravite da je Andy danes preveč moči porabil, da se mu bo poznalo jutri. Pa ste videli kako so tudi ostali prišli v cilj, komaj so se premikali, tako da mislim da bo jutri za vse enaka utrujenost.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 19:19
bsr to sem komentiral komentar tistega ki je rekel da je Contador dober sam kadar ima močno ekipo. Jst se tega močno zavedam, brez dobre ekipe težko zmagaš tour. To je pač dejstvo.
urosh444
# 21.07.2011 ob 19:18
Vandevelde tudi ni francoz,ampak kanadčan se mi zdi,ali američan?

drugače pa super etapa,takih pobegov je v zadnjih letih čedalje manj,čeprav so zelo atraktivni za gledalce,večkrat gledamo skoke v stilu contador,ki izjemno hitro pospešuje in lomi tekmece,vendar danes je na srečo prevladal drugačen slog.

Ko sem danes videl voecklerjev izraz na obrazu zadnje metre pred ciljem,sem si tudi sam zaželel da bi zmagal dirko.No vsekakor mislim,da bo zmagovalec letos nov in kdor koli že to bo,mu zelo privoščim,samo da niso zraven sporni Contador,Basso,ipd.

Pričakujem pa jutri kako akcijo Franka,ki v kolikor ne bo nabral vsaj kake pol minute pred evansom,ne more realno računati na zmago.
legendanajjaca
# 21.07.2011 ob 19:13
A Rolland je Kazakhstanec? Nisem vedel!
jeremy
# 21.07.2011 ob 19:13
Če voeckler jutri ne izgubi preveč, lahko zmaga tour. Njegovi prejšnji kronometri niso realen pokazatelj, saj ni nikoli imel motiva dirkati na polno. Je pa takšen tip kolesarja, ki je veliko v begu, veliko pobegov mu tudi uspe. Torej je zelo hiter v solo vožnji. Podoben tip kolesarja kot jens voigt, ki je tudi odličen kronometrist. Jutri mu lahko uspe, tudi če ni najboljši hribolazec, takšni kolesarji so najboljši ko gre na polno, torej pri visokem srčnem utripu. Bomo videli :)
bsr
# 21.07.2011 ob 19:10
Thiver
Če bi veljal "naš" izračun dobrih 31 minut bi jih ostalo 79. So pa 4 minute še dodali, ali pa "naš" izračun ni bil pravilen in so ostali skoraj vsi 168. Mislim celo, da je bil pravi izračun dobrih 35 minut zaostanka, ker se jih je v tem času pripeljalo skoraj 100.
WWW@.com
# 21.07.2011 ob 18:55
T. VOECKLER ..zmagajjj !!!
Hladilnik
# 21.07.2011 ob 18:53
epska zmaga Andya... res da ni dobil rumene majice, samo vseeno...
Bobr
# 21.07.2011 ob 18:52
Tako da edino Franka razumem da ni nič naredil, ostali favoriti pa so se z izjemo Evansa obnašali kot da ima Andy uro in pol zaostanka v skupnem seštevku, z Voecklerjem vred. Andy je bil že zdavnaj v virtualno rumeni majici pa se ne odloči pomagati Evansu da bi čim hitreje znižala zaostanek. Pa močno dvomim da je imel jutri v planu da nazaj napade rumeno majico. Enostavno cel kup statičnosti, katera bi verjetno ostala do cilja glede na to da je bil edino Frank še poleg Evansa zmožen narekoviti tempo, ostali so pa kljub šlepanju odpadli, eni prej, drugi pozneje. Tako da današnja etapa je pokazala kdo si zasluži tour in kdo ne...in edina ki si zaslužita sta Andy in Evans, dobro pripravljen je tudi Frank a je bil pač žrtev taktike. Contador i izjemo dveh napadov na spustih ni nič pokazal, Voeckler je do rumene majice prišel z veliko sreče, potem jo je s pomočjo ekipe obdržal, danes ko je ekipa crknila pa s pomočjo Evensa. Sicer tudi evans do danes ni ne vem kaj pokazal na letošnjem sicer precej dolgočasnem Touru, je bil pa danes edini kateri je poskrbel da ni Tour že praktično oddan.
bsr
# 21.07.2011 ob 18:51
ElTorro
Korekten komentar. Le v delu o Evansu se ne strinjam s tabo."Kaj pa je Evans letos naredil na Touru, razen res dobre vožnje v zadnji klanec danes?" Po moje nebi bilna 4. mestu v CG, če nebi vse etape do zdaj dobro vozil. Sicer pa za kanček bolj navijam za Schlecka kot za Evansa.
WWW@.com
# 21.07.2011 ob 18:49
Dajmo VOECKLER, Dajmo VOECKLER, Dajmo VOECKLER !!!!
slavkodobrina
# 21.07.2011 ob 18:45
Ja tako težko pričakovan obračun v Alpah se je sicer razpletel popolnoma drugače kot sem sam pričakoval ampak je bilo vseeno zelo zanimivo spremljat etapo.Super taktika Leoparda in res lepa zmaga Andya,tu ni kaj za dodati res je fant zaslužil to zmago za pogum.Razočaral me je moj favorit Contador,ki pa je imel očitno res prevelike težave z kolenom glede na to,da je že zjutraj obiskal zdravnika se je vedelo,da bo danes trpel.Ampak nič ne moreš sedaj je kar je in treba se bo ozreti naprej proti naslednjemu Touru,kjer sem skoraj prepričan,da se prej ne bo udeležil Gira in se res temeljito pripravil za dirko po Franciji.
Jutri nas čaka še en spektakel na Alpe d Huez,kjer bomo tudi dobili odgovor ali bo Andy končno zmagovalec Toura ali pa bo še naprej čakal na to trofejo.Če se mu uspe otresti Evansa in prednost povečati na vsaj 1:30 min mislim,da bo dovolj,če pa bo prednost manjša od 1:30 pa mislim,da nima možnosti na kronometru proti tako dobremu Evansu kot je letos.
Komaj čakam še jutri,lp
Bobr
# 21.07.2011 ob 18:41
prav tako je razumljivo, da ne bo Voeckler trošil moči za vlečenje, če mu ni treba.....vsi so vedeli, komu je najbolj v interesu, da se Andyja lovi, in so mu pustili, da ga lovi, in varčevali z močmi za finiš in za jutri.

Komu je najbolj v interesu? Ne vem zakaj Voecklerju ne bi bilo v interesu, kaj mu ni v interesu obraniti rumeno majico? Pa Contadorju, Bassu, Cunegu, Sanchezu,...kaj jim ni v interesu dobiti tour, glede na to da so (bili) v dobrem položaju na lestvici...vsem tem je bilo v interesu, po domače povedano pa očitno nihče ni zmogel kaj več kot slediti Evansu, pa še to je bilo na koncu koncev za nekatere preveč. Če ne bi danes Evans potegnil kot je, bi se Voeckler gladko poslovil od rumene majice. Verjetno bi Andy prišel v cilj s prednostjo blizu 10min, ker razen Evansa enostavno nihče ni imel namena (oziroma moči) potegniti, večina pa tudi za šlepanje ne.
Gasper2010
# 21.07.2011 ob 18:39
sami gostilniski nakladaci. pa kdo bo bral te vse spise in ugibanja ?!
legendanajjaca
# 21.07.2011 ob 18:38
Kakšno dirkanje lepo vas prosim. Še en dolgočasen dan, z izjemo Andyjevega pobega. Edini kolikor toliko zanimivi etapi sta bili 16. in 17. Žal je tole spet samo taktiziranje in izčrpavanje...brezveze...nobenih skokov, nobenega zasledovanja, itd. Kje so časi Armstronga!!!
Alek
# 21.07.2011 ob 18:36
Temu se reče dirkanje, užival sem na polno. Dirko bodo odločili Evans in oba Šleka, vrstni red me niti ne zanima v glavnem, da je zanimivo. FULL bi privoščil Voeklerju vsaj stopničke, ker je danes pustil dušo na cesti. Nekak stavim na Franka, ker bo jutri napadel Evansa, potem je pa vse odvisno od kronometra. Je pa razvesejivo za kolesarstvo to, da je Contador samo človek, ker če bi še letos zmagal Tour po Giru bi postalo že rahlo nezanimivo. Tisti keri bo zmagal bo zmagal čist zasuženo.
keketz
# 21.07.2011 ob 18:34
Ni konec, dokler debela gospa ne zapoje. Pred leti je tudi sicer grešnik Landis pobegnil, ko je prejšnji dan zaostal in niso pokrili njegovega napada. Vzel jim je 10 minut! Dvomim, da bodo jutri samo gledali Contadorja, če bo sploh lahko napadel. Bo pa jutri, po mojem, nezanimiva tekma. Schlecka razen kakih par sekund proti cilju pred Evansom ne bosta dobila, ker jima trenutna razvrstitev ustreza. Ne verjamem, da bosta jutri spet napadala. Evans se ju bo držal in ob taki razliki bo status quo.
Voecklerja se očitno ne bojijo, a mislim ,da bi ob podpori v soboto lahko naredil čudež. Francozi že 20+ let čakajo na zmagovalca, letoš še sploh nimajo etapne zmage. Tudi tisti pobeg so mu pustili misleč, da ni nevaren. Zdaj se pa čez prelaze vozi z njimi, pokriva skoke in napada. Včeraj je po smoli izgubil pol minute. Držim pesti zanj, zagotovo eden najbolj priljubljenih kolesarjev v karavani.
petmat
# 21.07.2011 ob 18:30
Contador bo vzel čudežne Kosobrinove rožce in jutri bo letel kot strela.
Upam, da ga dobijo!
bsr
# 21.07.2011 ob 18:30
MIRNČAN
V bodoče te ne bom več komentiral. Za konec pa le vprašanje. Kaj bo pa Armstrong delal brez vrhunskih pomagačev? Se še spomniš kako so mi pogosto pomagali njegovi ameriški pomočniki, ki so se uvrstili na koncu tudi med deset. Seveda se je Lance tudi sam dobro peljal. In to tradicijo Leopard Trek nadaljujejo.
Thiver
# 21.07.2011 ob 18:29
Če bi se danes držali teh njihovih procentov za časovno zaporo bi jutri gledali 51 kolesarjev.
ElTorro
# 21.07.2011 ob 18:29
Zanimivo je prebrati mnenja pred etapo, in jih primerjati z dejanskim stanjem.....Evans ne bo zdržal tempa in podobno.
Nekateri komentarji so prav smešni......to, da se Voeckler in Frank "šlepata"....kolesarjenje je šport, kjer igra svoje tudi taktika....ne pa dirke nekih idotov brez glave.....popolnoma normalno je, da ne bo Andyja lovil Frank......prav tako je razumljivo, da ne bo Voeckler trošil moči za vlečenje, če mu ni treba.....vsi so vedeli, komu je najbolj v interesu, da se Andyja lovi, in so mu pustili, da ga lovi, in varčevali z močmi za finiš in za jutri.
Prav tako mi je zanimivo, kako nekateri zaničevalno govorijo o "pasivnih" Schleckih, "nepravično" rumenim Voecklerjem....in po drugi strani poveličujejo Evansa. Kaj pa je Evans letos naredil na Touru, razen res dobre vožnje v zadnji klanec danes?
Prav tako....Evans je res odvzel Andyju 2 minuti na Galibier.....po drugi strani je na začetek vzpona prišel bistveno bolj svež, ker do takrat ni prevozil niti minute na čelu, Andy pa je za seboj imel že 40km bega sam, in v manjši skupini.
Jutri mora svoje pokazati Frank, ali pa Basso.....Andy in Evans sta pokurila ogromno energije danes, Contador in Sanchez sta se iztrošila do konca, Cunego očitno ni sposoben za vrh....
Danes je Andy vozil zelo dobro, in zelo pogumno. Tega ne more zanikati nihče. Vprašanje je, koliko se mu bo to poznalo jutri. To lahko skrbi tiste, ki navijajo zanj. Navijači Contadorja se lahko še naprej tolažijo s tem, da se samo dela, da ne more, in bo eksplodiral (kdaj, v ponedeljek?). Navijači Evansa se lahko tolažijo s tem, da je na Galibier dobil 2 minuti (seveda je pred tem izgubil 4 minute), in da je v kronometer nedvomno najmočnejši.
Jaz pa sem najbolj vesel, da je Voeckler še en dan rumen :)
boomslang
# 21.07.2011 ob 18:29
Hja gunslinger... Samo potrjujes moje pisanje... Evans si pac ni nikoli mislil, ( kot verjetno vecina drugih ), da bodo Andrejcka kar pustili... Realno gledano, bi morala Andrejcka grupa v spustu in zacetku zadnjega klanca pojest za malo malico... pa so sli raje na piknik.... V zadnji klanec, pa sta sla pac oba tako Evans, kot Andrejcek v bistvu sama na noz in Evans je Andrejcka deklasiral, ne glede na to, da je Schleck bezal ze prej ( po pravici vecino casa lepo v smeni ).... Kakpor koli ze... Brez vsaj 3. minut prednosti pred kronometrom, Andrejcek proti Evansu nima za kruh, kar tudi govori veliko o tem, kdo jenasploh bolj kompleten kolesar....
bsr
# 21.07.2011 ob 18:23
MIRNČAN
Sedaj si že dosti drugače napisal. Spet pa napoveduješ, kako so se Andy in Cadel izčrpali in jutri iz njih nebo nič. Seveda je to možno, toda ne verjamem, kajti šampioni so najboljši, ko je to najbolj potrebno.
gunslinger
# 21.07.2011 ob 18:23
Boomslang

Andy je skoraj celoten izoard sam prevozil in pridobil dve sekundi, nato pa je tudi sam vlekel 20 km Galibierja. Evans je vlekel samo zadnjih 10 kilometrov in normalno, da je Andy čist na koncu popustil, saj je eno minuto zgubil v zadnjem kilometru.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 18:22
uol isto je z Andyem. Brez fenomenalne ekipe nebi storil nič.
SimikaL
# 21.07.2011 ob 18:22
Sam da tokrat Contador ne zmaga.
Benito
# 21.07.2011 ob 18:20
@mirnčan: spet kvasiš neumnosti, kakšen dvoboj Andyja in Evansa jutri.
Jutri se bo zgodl to, da bosta oba Schlecka skupaj napadla in pridt skupaj v cilj, Frank bo poskusil zmagat etapo, potrebujeta več prednosti pred Evansom, Evans bo pa zopet sam lovil...
il Sloveno
# 21.07.2011 ob 18:20
Hudo dober tour to leto. Na zalost brez Janija, ki mislim, da bi z lahkoto pariral vodilnim
uol133
# 21.07.2011 ob 18:19
no kje ste zdaj vsi kvazi poznavalci kolesarstastva, ki zagovarjate prestopnike kot je Contardor in cel teden pred koncem dirke odpisujete favorite kot sta Andy in Frank??? Contador je dober kolesar, vendar če nima ob sebi ultra ekipe ali pa če ne bo danes zaužil njegovega čudežnega biftka(tako kot dva dni nazaj) lahko na zmago pozabi.
boomslang
# 21.07.2011 ob 18:18
Kakor koli obracam.... Zame je letos zmagovalec Evans.... Andy, je imel poleg izjemne taktike danes tudi veliko srece... ( vsi vemo zakaj ), Contador in Sanchez sta pregorela ostali ( Baso in Cunego ), ap so brez jajc.... Evans je danes SAM odvzel Adnrejcku vec, kot 2 minuti v hrib in lahko zakljucim, da je trenutno dalec najbolje pripravljen in tudi vsestranski tekmovalec...
bsr
# 21.07.2011 ob 18:16
jost
Spoštujem tvoje mnenje. Sam mislim, kot sem že napisal, da bosta Schlecka in Evans na stopničkah. Na kateri kdo pa se ne morem odločit pred jutrišnjo etapo.
maestral
# 21.07.2011 ob 18:16
Aja sicer pa super TDF, veliko drame, izenačenosti in (vsaj v alpah) tudi akcije.
Benito
# 21.07.2011 ob 18:15
@jost: ne slepo verjet v Contadorja; zaostaja več kot 4 minute za Schleckom in tudi jutri ne bo naredil čudeža.
Glede Voacklerja: on si pa sigurno ne zasluži zmage na Touru, glede na to kako je prišel do rumene majice, od taktrat naprej se pa samo šlepa, lahko se samo zahvali Evansu! Očitno Voacklerju Evansova vožnja dokaj ustreza.
maestral
# 21.07.2011 ob 18:15
Vau! Že ko sem malo do 3h prvič vklopu tv in videl 2 Leoparda v begu se mi je zdelo, da bo Andy napadel že na Izoardu. Res fantastičen beg vse čestitke. Mel je sicer tudi nekaj sreče, da so bili Basso, Sanchez in predvsem Contador povsem brezkrvni, tako da je ubistvu dirkal zgolj proti Evansu. Morda bi bilo za Avstralca bolje če bi ga pokril že na 2. vzponu, ampak tega ne bomo nikoli vedeli. Voeckler je pa tudi odličen, če bo še ju3 nekako preživel bo v soboto v Grenoblu norišnica.
Evans pomoje lahko nadoknadi minuto napram Andy na kronometru, ju3 predvsem ne sme nič izgubiti. Pričakujem, da bosta Frank in Andy izmenično napadala Evansa na ciljnem klancu. Vprašanje kaj bo sposoben narediti Contador, morda zgodnji napad? Sanchez bo probal dobiti etapo in če bodo v zadnjih par kilometrov prišli skupaj mu to lahko uspe. Cunego in Basso očitno nista preračunljivca, enostavno ne zmoreta najvišjega ritma.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 18:14
Evans se je boril zase in Francoza pripeljal do rumene majice. Povlekel je tudi Bassa in še koga. Govorim o tem da je moral na čelo in narekovati ritem, nihče pa mu ni hotel menjati. Mogoče zaradi preutrujenosti ne vem. Ampak porabil je veliko moči, prav tako kot je porabil veliko moči Andy za katerega sem rekel da bo jutri težko ponovil današnjo etapo.(tako sem mislil no)
Jutri pričakujem dvoboj Andy Evans. To pričakujemo vsi. Bo pa res zanimivo kdo bo močnejši ker sta se oba danes precej iztrošila.(po mojem mnenju)
RGrojzde
# 21.07.2011 ob 18:13
jost

In kdo si ti da s tako sigurnostjo napoveduješ razplet do konca toura? In zgleda ti gre matematka zlo slabo od rok. Če se bosta Andy in Evans jutr prpelala skupi v cilj, pol bo Evansova prednost 50s na kronometru bla en mčkn premal, glede na to da Evans za Andy-jem zaostaja natanko 57s. Ne piš neumnosti če nimaš pojma!!!!!
kiklop21
# 21.07.2011 ob 18:09
vsaka čast thomasu voecklerju.dons si je pa zaslužu majco za še en dan
bsr
# 21.07.2011 ob 18:09
MIRNČAN
V začetnih etapah Toura si komentiral kako bo Evans že v prvih hribih ostal daleč zadaj. In to še vedno nadaljuješ "Ubistvu so Evansa spet grdo izkoristili". Boril se je zase in če jutri preveč ne zostane bi po ITT moral prevzeti vodstvo. Čeprav za kanček bolj navijam za Schlecka. Tudi tvoj komentar »Majster zaradi ene etape si pa res ne zasluži toura«.je za komentirat.Si res pretiral, menda se ve, da je bil npr. Andy v vseh skupaj najboljši in zato lahko dobi Tour. Ga pa je morda v današnji in jutrišnji odločil, čeprav mu ti za jutri že napoveduješ krizo.
jost
# 21.07.2011 ob 18:05
Moje mnenje je, da jutri nebo v ospredju nikogar od teh ki so danes igrali vodilne vloge.

Andy se je preveč skuril v teh 60km solo pobega, Evans se je skuril z lovljenjem na Galibrier, Voeckler pa z lovljenjem tistih 2.36 za rumeno majico.
Basso in Cunego, pomojem ne bosta poskušala, saj sta nekoliko preslabo pripravljena.
Tu je še Sanchez, ki bo tudi pomojem poskušal kaj jutri. Skratka, jutri bo etapa povsem obrnjena na glavo.

Jutri lahko ponovno pričakujemo napade Contadorja, koliko lahko pridobi ne vem.
Frenk Schleck bo tudi jutri poskušal pridobiti kakšno minutko,
Andy in Evans bosta skupaj prikolesarila v cilj, pomojem kakšne pol minute za Contadorjem, minuto za Frenkom in pa 15sec pred Cunegom in Bassom.
Voeckler bo zaostal kakšni 2 minutki.

Kapa dol Voecklerju in A. Schlecku, oba sta carja. Evans je pa dokazal da si končno enkrat zasluži dobiti Tour. Rolland je pa z moje strani letos z naskokom najbolši pomočnik.

Pomojem bodo: A.Schlecka, F. Schleck, Evans razvrščeni v minuti,
Contador, Basso, Cunego bodo zaostajali več kot 2 minuti.
Voeckler bo zadaj dobri 2 minuti in 20,
Sanchez pa 3.

Na kronometru bo Evans pridobil 50 sekund v primerjavi z Frenkom in 35 v primerjavi z Andyje, ter oblekel rumeno majico !
Contador bo četrti z zaostankom minute in pol.
Peti bo pa Voeckler, 2 minuti zadaj.

Moje mnenje:
LP
alpsko.mleko
# 21.07.2011 ob 18:04
danes se je pokazalo, kaj pomeni dobra ekipa. schleck jo je s svojo taktiko izvrstno izkoristil. žal mi je le, da ni radioshacka več zraven.
BANANAnjam
# 21.07.2011 ob 18:00
nakam usi gledate andyja pa evansa..
voeckler se kr drzi sm nanga ne smemo pozabt sej vodi pa tud tale frank schleck je na konc kr z lahkoto do druzga mesta pršu ...sm useen voeckler pomje nou zdrzu pritiska en od schlecku bo zmagu to zih... frank je zgleda kot nekakšna varovalka če bo evans kej poskušu ga bo z lahkoto lovil ..
gunslinger
# 21.07.2011 ob 17:58
OK, že res , da Voeckler kaže izjemno dobro vožnjo, glede na njegovo kvalieteto v klanec, ampak treba je priznat, da je v rumenem samo zaradi tiste etape kjer so ga pustili da je pripeljal v cilj 7 minut , ali tu nekje, pred ostalimi. Tako , da vseeno ne gre rečt , da si on najbolj zasluži zmago.
nocik
# 21.07.2011 ob 17:57
Sploh pa je jutri "le" 110 km, od tega pol navzdol :)
nocik
# 21.07.2011 ob 17:56
Evans se "grinda" v hrib, dvomim da bi danes pokril skok Schleka, če bi ga lahko bi to tudi naredil (čudila me je reakcija Contadorja, ampak glede na rezultat se danes ni čutil pravega).
bro_die
# 21.07.2011 ob 17:56
Jutri bosta pomoje skočila Schlecka ponovno, najverjetneje bo Frank močnejši, so bili pa vsi na limitu danes (morda še najmanj Basso in Frank), tako da bo regeneracija težka za vse.
Benito
# 21.07.2011 ob 17:56
@rokers: Jutri bo Frank Andyja vleku, to bo spet fenomenalna taktika Leoparda, komaj čakam.
Tako, da se strinjam z bsr: na stopničkah bodo Schlecka in Evans
DobuVediDijo
# 21.07.2011 ob 17:56
So bile pa na Dirki po Sloveniji bolj lušne hostese kot so na TDF.
nocik
# 21.07.2011 ob 17:54
Mja, če Andy skoči na Huezu ga Evans ne bo držal. Vprašanje je, če se ni do konca iztrošil.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 17:54
Osebno mi je blo zanimivo da so Andya sploh spustili. Očitno niso pričakovali da bo toliko časa vlekli. Kar je pokazal Evans sem prepričan da bi mu lahko sledil če bi šel za njim.
bsr
# 21.07.2011 ob 17:53
Oba Schlecka in Evans bodo na stopničkah.
rokers
# 21.07.2011 ob 17:51
zgleda da je Evans prvi favorit, a po vsem pokazanem ne smemo odpisat Voecklerja..Se pa vidi, da razen leoparda ni močne ekipe, kajti v pogovoru med Sanchezom in Contijem je bilo videt, da se nekaj dogaja..to da sta brez moči in zato niso vlekli ne Saxo, ne euskaltel, ki je imel polno vodonoš..Konec koncev, se je Contador še dobro rešil. Razočaran pa nad Bassom, pa tudi Roland bi lahko v ravnini kaj povlekel, bi danes več ostalo Voecklerju. No ju3 bo še zanimivo, taktika od Leoparda je bila danes fantastična, a jutri bo potrebno nova, saj morata bit Schlecka vsaj min in pol pred Evansom, da zmagata Tour..
nocik
# 21.07.2011 ob 17:51
Evans se je tudi skuril, praktično je vlekel cel vzpon.
Benito
# 21.07.2011 ob 17:51
Ratal pogledat etapo!
Tooo Andy!! Tako se to dela!!
Za zmago ostajata v igri samo dva, ki si tudi to zaslužita - Evans in Andy!! To sem hotu!!! :))
Za Voecklerja namreč mislim, da bo jutri popustil.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 17:50
Majster zaradi ene etape si pa res ne zasluži toura.
Webb
# 21.07.2011 ob 17:50
andy bo padu na doping kontroli..
Majster
# 21.07.2011 ob 17:49
Bravo Andy kralj kraljev, na najboljši možni način je utišal kritike kapo dol. Zasluž si tour.
Voecklerjer si pa ne zasluž Toura, je hinavc, sam skriva se za drugimi.
lwzr
# 21.07.2011 ob 17:48
če bo jutri glavnina skupaj do nekje polovice zadnjega vzpona, potem se za andya ni bat.
JoshauBoy
# 21.07.2011 ob 17:48
, pa je zdaj vseeno, če je zdaj čisto vseeno

haha, bravo jaz
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 17:48
Ubistvu so Evansa spet grdo izkoristili. Jutri bo napadel Baso ki je danes sam pasivno spremljal. Res mi je škoda Evansa ki je veliko pokazal.
legendanajjaca
# 21.07.2011 ob 17:48
Sicer pa vse pohvale in priznanja Thommyju Voecklerju! To je to, fant je care! Če mi je koga letos žou mi je samo Chavanela....sm računou da bo spet the most combative pa zmagu etapo al pa dve...res škoda! Na Flandiriji je dosegu praktično nemogoče, škoda da ni mogu forme tud za Tour nabildat...
martinsk
# 21.07.2011 ob 17:48
Andy junak dneva, odličen napad, nisem si mislil, da bo zdržal vse do konca, a mu je uspelo in zaslužena zmaga danes.
Evansu kapo dol za zadnje kilometre, edini od favoritov, ki je dejansko še poskusil nekaj storiti. Če jutri ne bo izgubil proti Andyju, bi ga lahko na kronometru prehitel n zmagal Tour.
Voeckler presenetljivo ostaja v rumenem, jutri pa mislim da bo vendarle moral predati rumeno majico.
Basso in Cunego sta bila preveč statična, slednji je še popustil na koncu, oba brez možnosti za zmago.
Največja poraženca sta Contador is Sanchez, predvsem za Contadorja si nisem mislil, da bo tako močno popustil v zadnjih kilometrih.

Zdaj sta favorita za zmago le še Andy Schleck in Evans. Če Evans jutri ne izgubi preveč, bo zmagovalec, če pa Andyju uspe še ena etapa kot danes, pa bo on zmagal. Franku večjih možnosti ne pripisujem kljub drugemu mestu danes, saj se je večino dirke le šlepal za favoriti (Evansom). Contador potrebuje čudež za zmago.
JoshauBoy
# 21.07.2011 ob 17:47
Glede Contadorja pa - tudi to je moralo priti, pa je zdaj vseeno, če je zdaj čisto vseeno, če je kriva poškodba, ali preutrujenost iz Gira. Nič ni narobe, če je tudi največji poražen, lepo bo, če bo ta poraz pošteno prenesel.
gunslinger
# 21.07.2011 ob 17:47
Škoda edino, da je Andy v zadnjem kilometru zgubil skoraj minuto.
nocik
# 21.07.2011 ob 17:47
Andy bi rabil jutri še kakšno minuto - 2 minuti bi morali biti zadosti proti Evansu, kajne?
kunta kinte
# 21.07.2011 ob 17:47
če imajo kaj v glavi bo jutri napadel Frank,danes je izgledal precej sveže,Evans ne bo imel več moči,Vokler bo itak umrl,šniclojedec pa je že pečenka
emlynhughes
# 21.07.2011 ob 17:47
mihamiha23, res je .....ni vsak marco pantani :)
legendanajjaca
# 21.07.2011 ob 17:46
Kako ne razumete taktike....povsem preprosto. Andy se je spumpou in jutr ne bo iz njega nič, v kronometru sta pa itak oba Schleka slaba. Evans je biu na začetku Galibiera živčn ko pr norcih ampak mu je nakonc ratal dobit ta Tour. Ta Tour je pač njegov, ker mu v kronometru nben od top 5 ne bo mogu konkurirat. Me je pa vseen Kanta presenetu...sm mislu da skriva petardo, če ne za dans pa za jutr. Glede na to da so se ostali spumpal bi jih komot jutr na Alp d'Huez nasul za ene par minut če bi pač dost zrezkou pojedu....ker pa ni nakokan do maksimuma kokr je biu prejšne sezone pa pač Kanta nima za buuureeeeg!!!!:D

K A N T A D O RRRRRR!
Bobr
# 21.07.2011 ob 17:46
Voeckler vendarle ostal v rumi majici, že jutri pa ne verjamem da bo še nakako s pomočjo drugih tekmovalcev pokril kak skok. Bomo videli če imajo jajca da jutri pošljejo Franka v napad, Andy ne vem če bo še imel kaj moči, Evans se je tudi danes skuril (in konec koncev nima tak zaostanek za kronometer da ga ne bi mogel nadoknaditi). Ostali so bolj kot ne odpisani, če se Bassotu kaj strga, Contador in Sanchez pa sta dokončno odpadla. Vglavnem zaenkrat sta Andy in Evans edina favorita za zmago, mogoče se jutri še Frank pridruži, ali pa po čudežu Voeckler zraven ostane.
klemy
# 21.07.2011 ob 17:46
Andy rab za kronometer proti Evansu še kakih 40 sekund samo glede na stanje v kakršnem je bil danes na koncu mislim da to nebo mogoče
bro_die
# 21.07.2011 ob 17:46
Dajte Voecklerju rumeno majico! Legenda! Skoraj se je razpočil čez cilj! Kralj!
JoshauBoy
# 21.07.2011 ob 17:46
Noro! Tole je pa bila kraljevska etapa! Bravo Andy!

Kaj so favoriti delali zadnjih 20km pred začetkom zadnjega klanca?! haha ... kako naivno

Čestitke Evansu! Borec! Če mu Andy ju3 še ne nabije dodatne minute, bo zmagal Tour.

Kako noro bo šele ju3 :)
clarus
# 21.07.2011 ob 17:46
Kaj je zdaj to?!!! Kar odstriglo je prenos!
BANANAnjam
# 21.07.2011 ob 17:45
mja ta je res glupa ane minuta do konca pol pa prekinjeo :S drugič sploh ne predvajat
tkrt ke je najbl zanimiv :S
drgač pa kapo dol schlecku za to kar je naredu fantastičn pobeg
gushtr
# 21.07.2011 ob 17:45
Poznavalci, kako močan je Voeckler na kronometru?
fashionpassion
# 21.07.2011 ob 17:45
Hvala za update. Jutri bo fajn dirka, zdaj, ko so se karte malo premešale.
nim
# 21.07.2011 ob 17:45
Andy 15s
Frank 1:08
Evans1:12
Dejan_f
# 21.07.2011 ob 17:45
Lol, še 200 m do cilja in na mmc izklopijo prenos.
nocik
# 21.07.2011 ob 17:44
Šleka (predvsem Andy) rabita jutri še eno super etapo, sicer bo zmagovalec Toura Evans.
MIRNČAN
# 21.07.2011 ob 17:44
Andy mi je zaprl gobec. Bravo, tako se vozi tour. Zdj mi je jasno zakaj je bil glavnina pasivna. Contador je močno zaostal prav tako Sanchez. Evans je dokazal da je fantastično pripravljen in če jutri preveč ne zaostane je tour njegov. Se pa bojim da bo Andy jutri imel krizo. Tole je fantastično odvozil.
Melkor
# 21.07.2011 ob 17:43
Kuk ste blesavi na MMC.. minuto pred koncem prekinete prenos... totaln poden od podna...
mihamiha23
# 21.07.2011 ob 17:43
še enkrat več se je pokazalo,da skoraj nemogoče dobiti tako giro kot tour. ležernost grupe po drugem klancu je danes odločila
nim
# 21.07.2011 ob 17:43
Voeckler ene 10 sekund pred andijem
fashionpassion
# 21.07.2011 ob 17:42
Kateri debil je minuto pred koncem razpleta triurnega prenosa prekinil možnost ogleda dirke na MMC-ju!!!?

Ajde, komentirajte, ko pridejo zasledovalci do cilja, kaka je razlika in kdo je v rumenem.
rdečinavijač
# 21.07.2011 ob 17:41
Zakaj na MMC prekinte minuto pred ciljem?
rokec
# 21.07.2011 ob 17:41
evans upam, da zmaga tour in naj se poli schleka pojesta!! Gooo Cadel!!
mike81
# 21.07.2011 ob 17:41
fantastična dirka,fantastičen Schleck in še bolj fantastičen Voeckler....res akapo dol noremu Francozu ki postaja narodni junak.....
emlynhughes
# 21.07.2011 ob 17:41
Contador je danes pred etapo pojedel vegiburger.....
joy
# 21.07.2011 ob 17:41
Bravo Voeckler. Čestitke tudi šreku za zmago na touru. Contador na koncu očitno ni bil v formi za končno zmago.
boomslang
# 21.07.2011 ob 17:41
Bravo Schleck,,, Ceprav mu je v bistvu grupa s svojo pasivnostjo to omogocila, pa vseeno.... In sedaj lahko tudi ugotovimo, da bo letosnji zmagovalec Evans... In lahko recem popolnoma zasluzeno...
gunslinger
# 21.07.2011 ob 17:41
Dobro je to, da Andy nima Rumene majice, saj bo lahko jutri ponovno napadal, in v rumeni ga lahko spremlja smola, kot lani s tisto ketno.
Diego Armando
# 21.07.2011 ob 17:41
In bravo tudi Voeckler, temu se pravi borbenost!
klemy
# 21.07.2011 ob 17:38
Evans dobiva Tour danes
Diego Armando
# 21.07.2011 ob 17:38
Bravo, Andy Schleck, fantastično kolesarjenje!
lwzr
# 21.07.2011 ob 17:38
bravo andy!!! mislim da majica ostaja voecklerju...
nim
# 21.07.2011 ob 17:35
Vseen upam da evans ne prpele Voecklerja pod 2:30...
DobuVediDijo
# 21.07.2011 ob 17:34
Kje je ta MIRNCAN?
Fabregas1991
# 21.07.2011 ob 17:32
Maska lovi Schlecka :P
joy
# 21.07.2011 ob 17:32
Kaj vse ne vidiš ob cesti ... The mask :)
nim
# 21.07.2011 ob 17:30
Contador zgleda bolj mrtu ko Voeckler hehe
rokec
# 21.07.2011 ob 17:29
ajde Cadel, še pol minute pridobi in bo:) go Evans!
rok23
# 21.07.2011 ob 17:26
Andy si je sposodil kolo od Cancellara. ;)
http://www.youtube.com/watch?v=8Nd13ARuv
VE

LOL
rokers
# 21.07.2011 ob 17:21
andy bo zmagal tour....nepričakovano, drugi žalost, razen Evansa
rok23
# 21.07.2011 ob 17:21
tisit, ki mi talate minuse verjetno veste kdo je Rasmussen :)
sami poznavalci :ROFL
bsr
# 21.07.2011 ob 17:20
Andy in Evans odlično!
klemy
# 21.07.2011 ob 17:20
Evans mora dobit še pol minute pa ma možnosti na kronometru
Hagbard
# 21.07.2011 ob 17:19
20min
gunslinger
# 21.07.2011 ob 17:18
Kako dolgo v minutah bo še trajalo teh sedem kilometrov, približno???????????
rok23
# 21.07.2011 ob 17:11
Pred parimi sezonami je bil tak car kot Andy danes danec Rasmussen.
Pa se je potem ugotovilo da je pojedel precej zrezkov. ;)

_________
nevem kaj je razmišljal Evans, on je največ izgubil na tej ravnini.
Itak je boljši na kronometru kot Andy sam ga je preveč naprej spustil
rokec
# 21.07.2011 ob 17:10
ta vockler je ena p***a! Kaj niti računa na krono, k maš takoj za tabo evansa, pa tudi conti ga z lahkoto premaga, pa še kdo!
emlynhughes
# 21.07.2011 ob 17:08
sam da ga ne bo andy spet usral s kakšno prestavo :)
joy
# 21.07.2011 ob 17:07
DobuVediDijo. Temu pač ni tako :)
lwzr
# 21.07.2011 ob 17:07
andy dviga tempo. še 10km!
DobuVediDijo
# 21.07.2011 ob 17:06
Ne da se ne znajo zmenit, nihče ne zdrži takšnega tempa, ki ga uprizarja Andy. To je reklama za ta šport. :)
sejnik
# 21.07.2011 ob 17:06
ena slovenska zastava je bla zdajle, če sem prav videl.
rokec
# 21.07.2011 ob 17:05
kok so nesposobni tej v veliki skupini ej!! Upam, da Evans sam potegne in pride na vrh pred vsemi temi!!
emlynhughes
# 21.07.2011 ob 17:05
evo slovensko zastavo ob cesti :))
donmitja
# 21.07.2011 ob 17:04
to je pa dons anti reklama za ta šport, sej se tud zment ne znajo kdo bo gonu
Hagbard
# 21.07.2011 ob 17:04
Voeckler itak ne bo menjal. Takšen tempo mu ustreza in bi imel pred favoriti (razen Andyja) še vedo lepo prednost in bil zelo blizu stopničk na koncu.
joy
# 21.07.2011 ob 17:03
Komedija v glavnini.
DobuVediDijo
# 21.07.2011 ob 17:03
Tega Kontadorja bodo ubili s takšnimi skoki. :DDD
friks
# 21.07.2011 ob 17:00
Moram priznati, da mi razmišljanje zasledovalcev ni jasno? Andyu pa čestitke!
gunslinger
# 21.07.2011 ob 16:59
Sedaj se začenja pravi test
joy
# 21.07.2011 ob 16:59
Treba je čestitati šleku za skupno zmago. Verjetno gre za enega tistih dni, ko se kolesar počuti res močnega in to šlek danes vsekakor je.
DobuVediDijo
# 21.07.2011 ob 16:57
Da ne boš razočaran. :)
nocik
# 21.07.2011 ob 16:56
Ne, upam ravno nasprotno. Probam mislit samo na črne scenarije, da bom na koncu presenečen. :D
rokers
# 21.07.2011 ob 16:56
ne vem kaj si mislijo uni zadaj?????
legendanajjaca
# 21.07.2011 ob 16:54
K A N T A D O R! Mljask mljask, je slasten tale šnicelj!;)
DobuVediDijo
# 21.07.2011 ob 16:54
noick, upaš, da bo šlo na slabše. Samo ti povem, da ne bo šlo. :p
nocik
# 21.07.2011 ob 16:53
Do vrha majo še več kot pol ure.
DobuVediDijo
# 21.07.2011 ob 16:53
Uzela ga magla. Sj bo še prišel pametovat, ne skrbi. Ker on je najpametnejši.
nocik
# 21.07.2011 ob 16:53
Zdaj bo pa šlo na slabše se bojim......
Enigma1
# 21.07.2011 ob 16:52
Kje je zdaj pametnjakovič Mirnčan? :D
lwzr
# 21.07.2011 ob 16:49
jaz gledam samo še v levi zgornji kot televizije :D
horus1
# 21.07.2011 ob 16:48
ok sm že najdu.... tour@rtvslo.si
nocik
# 21.07.2011 ob 16:48
A to jih kdo za)ebava, da jim povsod pišejo "Bienveneu" ko bi najraje vse poslali k hudiču???
horus1
# 21.07.2011 ob 16:47
kakšen je mail za vprašanja?
qwerty99
# 21.07.2011 ob 16:46
sicer pa: andy, vsa čast! tako se to dela.
nocik
# 21.07.2011 ob 16:45
Nekaj bo šlo v pm, ker to je predobro, da bi bilo tako na koncu. xD
Bobr
# 21.07.2011 ob 16:45
Kaj glavnina dela :) Tisti kateri so zaostali jih lovijo, Andyjove skupine pa se drži Kazahstanec Iglinsky (al nekaj takega) katerega so ujeli po solo akciji, kljub temu pa višajo prednost pred glavnino. Ne vem, ali so vsi favoriti v glavnini ztako crknjeni, ali zakaj je tako slab tempo.
qwerty99
# 21.07.2011 ob 16:45
Marco Pantani, 130km/h.

res??? anbilivbl, noro. pa to je že na radar naletel


ja, pa policaji so ga ustavili in oglobili. ker je tako hitro plačal, kot je kolesaril, je potem dobil etapo in tour.
joy
# 21.07.2011 ob 16:43
Še malo in razlika bo 4 minute in Kovšca bo spet v elementu.
grapar994
# 21.07.2011 ob 16:42
Andy ga dobesedno žge :) Yellow Andy :)
gunslinger
# 21.07.2011 ob 16:42
Mislim, da se Contador in Sanchez dogovarjata o skupnem napadu in zasledovanju Andyja, kar bi jima s skupno močjo mogoče celo lahko uspelo, ampak glede na to, da sta iz različnih ekip se mi zdi to dogovarjanje nepošteno.
emlynhughes
# 21.07.2011 ob 16:38
sportomanokin
21. julij 2011 ob 16:33
Prijavi neprimerno vsebino
@emlynhughes
Marco Pantani, 130km/h.

res??? anbilivbl, noro. pa to je že na radar naletel


Jep. Na Touru leta 1998 se je spuščal s hitrostjo 130 km/h, samo ne vem pa, na kateri etapi oz. na katerem spustu. Norec pač :)
nocik
# 21.07.2011 ob 16:37
Strmina, rabimo strmino!
rokers
# 21.07.2011 ob 16:35
bravo andy. lahko mu celo uspe, saj se je spočil po naporu, težko bo izgubil 3 min...nekaj ni v redu zadaj, da ga tako pustijo...
sportomanokin
# 21.07.2011 ob 16:33
@emlynhughes
Marco Pantani, 130km/h.


res??? anbilivbl, noro. pa to je že na radar naletel
lwzr
# 21.07.2011 ob 16:33
se bojim, da andyu ne bo uspelo. mislim, da jih bodo ujeli

pa navijam zanj
nocik
# 21.07.2011 ob 16:32
Zgublja več kot pol minute v zadnjih kilometrih. Če ne pridejo kmalu v strmino, je konec.
gradbenik92
# 21.07.2011 ob 16:32
Me prav zanima če bi bil "dopingiranček" tega zmožen?
donmitja
# 21.07.2011 ob 16:29
nocik - Andyu je že uspelo
DobuVediDijo
# 21.07.2011 ob 16:26
Heheheh kako so pametni Contadorčki tule gor. :)) A vas kaj jezi?
nocik
# 21.07.2011 ob 16:25
Andyu ne bo uspelo, brez pomoči spredaj in v veter.
joy
# 21.07.2011 ob 16:22
Glavnina pa kot na Franji.
Hagbard
# 21.07.2011 ob 16:21
hehe, Andy gre sedaj v gorski kronometer na Galibier :)
joy
# 21.07.2011 ob 16:19
Zakaj bi blefiral, pa sej ne bi kar tako pustil največjega tekmeca na malo manj kot tri minute prednosti?!
Wortex16
# 21.07.2011 ob 16:19
Če me je v Andy pridenejih malo razočaral me je danes spravil v dobro voljo!!!!
Kot kaže je formo držal za alpe.....lepa taktika in mislim da mu bo danes uspelo!!!!!
Preveč taktiziranja v skupini favoritev in res se tam Franku lahko samo smeji!!!!!
DrJones
# 21.07.2011 ob 16:18
Bravo Andy, Tour je odločen. :)
alpsko.mleko
# 21.07.2011 ob 16:17
ne vem, meni je 2.40 premalo za zadnji klanec
emlynhughes
# 21.07.2011 ob 16:16
sportomanokin
21. julij 2011 ob 16:08
Prijavi neprimerno vsebino
do 75 km/h ga žgejo v spust. A ve kdo kakšen je rekord na touru?


Marco Pantani, 130km/h.
joy
# 21.07.2011 ob 16:15
Kako Kovšca z veseljem omenja višanje prednosti šreka :)
brehme
# 21.07.2011 ob 16:12
Andy Schleck!!!!
nocik
# 21.07.2011 ob 16:12
Jao, ni enkrat že Pantanija z)ebala ta cesta proti Brianconu??
grapar994
# 21.07.2011 ob 16:09
@Friks:
Andy sploh ne izgublja. Ravno obratno še pridobiva :)
I like it!
bsr
# 21.07.2011 ob 16:09
Andy pridobiva tudi na spustu. Kakorkoli bo, se je danes že iskazal.
DobuVediDijo
# 21.07.2011 ob 16:09
Moram pa pohvalit RTV za prenos (enkrat za spremembo, glede na to, da sem večkrat nejevoljen zaradi nogometnih prenosov). Odlični komentarji in prispevki, članki. Kar tako naprej!
sportomanokin
# 21.07.2011 ob 16:08
do 75 km/h ga žgejo v spust. A ve kdo kakšen je rekord na touru?
joy
# 21.07.2011 ob 16:08
Izgleda, da bo Šlek vendarle zmagovalec letošnjega toura.
nocik
# 21.07.2011 ob 16:07
V dolini je cca 15 km relativno "ravnega" terena. Težko mu bo uspelo.
Bobr
# 21.07.2011 ob 16:05
Bravo Andy, sicer mu bo težko uspelo glede na to da je pred njim še precej dolg in nič kaj strm vzpon kjer ima glavnina vsekakor prednost pred Andyjom z zmatranim pomočnikom, je pa vsaj napadel kot se zagre, kar je edino kar mu preostane glede na to da je slab v kronometru.
Benito
# 21.07.2011 ob 16:05
btw, kaj bluzite, Contador in ostali Andyja sploh ne bodo ujeli!
Cyril
# 21.07.2011 ob 16:04
V kateri skupini je Drogador, glede na to, da ga ni v Schlekovi skupini
Benito
# 21.07.2011 ob 16:03
ANDY SCHLECK, GOOOO!!!
cmofkar
# 21.07.2011 ob 16:02
gooo Andy gooo
lwzr
# 21.07.2011 ob 15:56
andy gre na vse ali nič. če popusti, je zanj toura konec lahko že danes
friks
# 21.07.2011 ob 15:55
Je pa treba vedeti, da Contador še zdalež ni edini, ki je postal zdaj Andyu zelo nevaren. Predvsem, če ga bo na koncu pobralo, saj bo za njim verjetno vlak na koncu z velikim tempom peljal Basso.
Fabregas1991
# 21.07.2011 ob 15:53
Ajde Andy, zdrži :)
Hagbard
# 21.07.2011 ob 15:53
Zelo dobra taktika Leoparda. Tudi če Andyjev napad ne bo uspel, bo glavnina raztrgana, favoriti utrujeni in bo potem lahko Frenk naredil večjo razliko zaradi utrujenosti slabših hribolzacev.
joy
# 21.07.2011 ob 15:53
Ni toliko Šlek toliko dober, kot Contador danes slab. Nekaj definitivno ni ok s Contadorjem.
lwzr
# 21.07.2011 ob 15:51
najbolj me skrbi, da je bil ta napad prehitro narejen. do konca je še več kot 55km. veliko vprašanje je contador. tako kot je rekel hvastja. ali je res kaj narobe ali pa je odličen igralec...
friks
# 21.07.2011 ob 15:49
Če bo Andy po tako pogumnem napadu (60 km pred ciljem) dibil Tour, si ga bo več kot zaslužil. Bomo videli koliko bo nabral prednosti do vrha in koliko jo bo izgubil na spustu...
DobuVediDijo
# 21.07.2011 ob 15:46
Upam, da bo MIRNCAN spet pameten. Ne dvomim, da bo.
grapar994
# 21.07.2011 ob 15:46
Andy gre na pouhno....že 1min v 2km :)
slavkodobrina
# 21.07.2011 ob 15:46
Ali se tour odloča?Contador v težavah
urosh444
# 21.07.2011 ob 15:45
sanchez kot da bi za saxo bank vozil,vedno nekaj vleče tega contadorja
Enigma1
# 21.07.2011 ob 15:45
Toooooo! Contador ma probleme haha!
Hagbard
# 21.07.2011 ob 15:42
Etapa se bo zgleda povsem razbila... Voeckler bo zelo težko obdržal rumeno majico, če bo šlo teh 60km na polno. Verjetno tudi Evans
lwzr
# 21.07.2011 ob 15:42
imam malo mešane občutke glede tega napada...
gradbenik92
# 21.07.2011 ob 15:41
Hahahaha pa me niste vzeli resno!? :)
friks
# 21.07.2011 ob 15:41
Nihče ne lovi Andya?
grapar994
# 21.07.2011 ob 15:40
Raketa Andy :)
nocik
# 21.07.2011 ob 15:40
Andy napada.
_50centy_
# 21.07.2011 ob 15:39
ok, hvala
nocik
# 21.07.2011 ob 15:33
Leopard spet na čelu.
friks
# 21.07.2011 ob 15:32
_50centy_

cilj bo po trenutnem poteku med 17.30 in 18.00
_50centy_
# 21.07.2011 ob 15:31
Nisem bral vse komentarjev, tako da se vnaprej opravičujem...
Zanima me kdaj približno lahko pričakujemo prve tekmovalce v cilju?
sam bom na cilju ( pred tv ) čez 20 min :)
grapar994
# 21.07.2011 ob 15:28
tour@rtvslo.si
SloPomladnik
# 21.07.2011 ob 15:25
Kakšen je že e-mail, na katerega lahko nasloviš vprašanja za komentatorja?
rokers
# 21.07.2011 ob 15:14
Sem pričakoval malo več forsinga od Leoparda in Liquigasa, zgleda da se hočejo stepst na zadnjem klancu, kjer ima tudi Voeckler šanse, še več pa Evans...
friks
# 21.07.2011 ob 15:14
To ni skrivnost!
tuva
# 21.07.2011 ob 15:13
Slovenija bo igrala v polfinalu EP v Litvi
gradbenik92
# 21.07.2011 ob 15:05
tuva daj povej še kakšno "tajno" vest!? =)
tuva
# 21.07.2011 ob 15:02
Contador ne sme zmagati tega Toura in ga bodo oprostili, malo za šov pa mora pritiskati, da je bolj zanimivo.
friks
# 21.07.2011 ob 15:01
Me prav zanima, kaj bo tole s Contadorjevim kolenom. Bomo najbrž videli že v naslednjem klancu, ko lahko pričakujemo napad kakšnega težkokategornika...
melanholik
# 21.07.2011 ob 14:53
Na Agnelu še nič posebnega. Zdaj pa naprej ...
2294
# 21.07.2011 ob 14:49
spust pa zopet vratolomen
nocik
# 21.07.2011 ob 14:47
Ok, zdaj je pokazalo Bassa zraven Schleka.
lwzr
# 21.07.2011 ob 14:47
mislim, da gre dejansko za napako in da je basso še vedno v glavnini
grapar994
# 21.07.2011 ob 14:47
Contadorja koleno daje. Baje je mogu it k zdravniku. Tud zdej se mu vidi, da ni čisto pravi. Itak pa blefira.
nocik
# 21.07.2011 ob 14:46
Basso ne beži, je napaka.
2294
# 21.07.2011 ob 14:46
ubežniki so se že prevalili čez col agnel
Anže
# 21.07.2011 ob 14:46
Za tiste, ki vas bolj zanima, po kakšnih klancih in kje se vozijo je tukaj LINK z prerezom vseh vzponov, 360° pogledom,...
lwzr
# 21.07.2011 ob 14:45
contador naj bi imel bolečine v kolenu in je že poiskal pomoč pri zdravniku v avtomobilu. na strani eurosporta je podatek da tudi basso beži....hm...
nocik
# 21.07.2011 ob 14:45
Ali pa je ubral "Armstrong" taktiko. xD Glede na to da mu je Riis šef, ne bi niti bilo čudno.
Blazz
# 21.07.2011 ob 14:44
Dopingdorja že zmanjkuje...letos je očitno jedel slabo špansko meso. pfff :)
friks
# 21.07.2011 ob 14:44
Glede Bassa gre najbrž za napako?
mihamiha23
# 21.07.2011 ob 14:44
contador ima baje probleme z kolenom.baje je bil zjutraj pri zdravniku
2294
# 21.07.2011 ob 14:44
voeckler se pa kr drži v tale klanec
nocik
# 21.07.2011 ob 14:43
Na eurosportu je rekel, da je napaka in da je Basso še vedno pri vseh glavnih favoritih.
2294
# 21.07.2011 ob 14:42
contador se pa vleče zadaj v glavnini
nocik
# 21.07.2011 ob 14:42
Contador na repu glavne skupine.
2294
# 21.07.2011 ob 14:41
tako piše na http://gaps.letour.fr/us.php
gisky
# 21.07.2011 ob 14:41
zdqaj ko je Basso spredaj, bi moral še Cunego napast
nocik
# 21.07.2011 ob 14:39
Basso priključil do Leipheimerja in Gilberta ter ostalih?
2294
# 21.07.2011 ob 14:39
basso 30sek pred glavnino
nocik
# 21.07.2011 ob 14:35
O'Grady narekuje dober tempo, ubežniki bodo polovljeni, prednost prvih pa je samo še dobrih 5 minut.
2294
# 21.07.2011 ob 14:34
ekipa leoparda že ''decimera'' glavnino
sharkyslo
# 21.07.2011 ob 14:33
Kje pa je Contador?
nocik
# 21.07.2011 ob 14:29
Hahaha Levi je napadel xD
napo11
# 21.07.2011 ob 14:28
tudi nas Koren je zraven!!!
turk19
# 21.07.2011 ob 14:28
+Kristijan Koren v begu :)
napo11
# 21.07.2011 ob 14:27
http://gaps.letour.fr/us.php
tule imate vse napisano, kdo so ubezniki, zaostanki,...
turk19
# 21.07.2011 ob 14:26
Leipheimer, Gilbert, Zeits, Riblon, Di Gregorio! Zanimiv beg. Na Galibieru piha veter s 40km/h. (11m/s)
nocik
# 21.07.2011 ob 14:23
Za zdaj še nič zanimivega in verjetno niti ne bo. Evansova ekipa, Sanchezova in ekipa Šlekov imajo nekaj kolesarjev v ubežni skupini.
friks
# 21.07.2011 ob 14:15
Tole je res neverjetno. Ko bodo prišli na vrh Agnela bodo po naporu skoraj že oddelali eno "dnevno" etapo, v resnici bodo pa šele na polovici, pred njimi pa še dva extra vzpona!!! Vsak kdor bo danes prišel do cilja, bo vsekakor junak.

Aja, za nagrado pa jutri še ena gorska etapa, potem pa še (odločilni) kronometer. Ob takih naporih, se večina nas ne bi samo fiksala, ampak že "ustrelila":) No, je pa res, da jih nihče ne sili.
sharkyslo
# 21.07.2011 ob 14:13
Kakšno je zdaj stanje - kje so glavni favoriti?
kralj matjaž
# 21.07.2011 ob 14:06
Turisti :)
Anže
# 21.07.2011 ob 14:05
@Benito
Torrent boš lahko našel na http://thepiratebay.org/, če boš v iskanje vpisal tour de france.
retardedtvslo
# 21.07.2011 ob 14:01
"Tour v živo na MMC-ju: Velika bitka za Galibier" V živo my ass.
gisky
# 21.07.2011 ob 14:00
no, so se le malo zmigali, je zdaj zaostanek za ubežniki padel namanj kot 8 minut (bil je že čez 9). Na Col Agnel bodo verjetno ubežniki (vsaj nekateri) prišli še pred glavnimi favoriti. upam pa da bo danes napadel še kdo iz druge vrste (po možnosti že na Col Agnelu, ), ki še ni tako oddaljen v skupnem seštevku - Cunego, Basso, Daniellson, Uran, Peraud...pa po možnosti dva ali trije od teh. bi bila etapa še bolj zanimiva
nocik
# 21.07.2011 ob 13:59
Contador blefira.
Wortex16
# 21.07.2011 ob 13:58
benito....
Sem tudi že jaz iskal torrente in jih nisem našel....
drugače imaš zvečer oz. malo po polnoči posnetke zadnjih 20 km..tako nekako!!!!
Benito
# 21.07.2011 ob 13:55
Na žalost si ne spet ne bom mogel ogledati konec te etape. A ima kdo kakšno idejo kje bi se dal torente dobit? Pa da to ni cyclingtorrents.nl
nogav1ca
# 21.07.2011 ob 13:44
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/18
00/meteo.html
Ce se veter ne umiri, se najverjetneje ne obeta neka huda akcija na Galibier. :/

muki-miha: http://www.steephill.tv/tour-de-france/#live
muki-miha
# 21.07.2011 ob 13:40
Ma kdo mogoče kakšen link za ogled etape, pa ne tistega za eurosport, ker se da gledat samo s sopcastom. Hvala.
nocik
# 21.07.2011 ob 13:34
Bolj je problem veter na Galibieru, ki naj bi bil precej močan.
gisky
# 21.07.2011 ob 13:33
če se bo peleton še malo šlepal zdaj bo Nicolas Roche, čez nekaj časa virtualno v rumenem. prednost ubežne skupine je 8.25, Rochev zaostanek v skupnem pa je 14.06.

seveda pa ne pričakujem, da bi lahko s tako prednostjo do cilja prišel.
grapar994
# 21.07.2011 ob 13:31
Ja je pa drug problem: na Galibieriu je danes ponoči in dopoldne padal sneg. In tudi trenutno je na Galibieriu 5 stopin in je zelo na meji, da spet začne kaj padat :S Upam, da bo zdržalo.
grapar994
# 21.07.2011 ob 13:31
Ja je pa drug problem: na Galibieriu je danes ponoči in dopoldne padal sneg. In tudi trenutno je na Galibieriu 5 stopin in je zelo na meji, da spet začne kaj padat :S Upam, da bo zdržalo.
nogav1ca
# 21.07.2011 ob 13:15
Johnny Hoogerland v pobegu!!! :D:D
jure98
# 21.07.2011 ob 13:14
Mislim,da Frank in Andy nimata možnosti,ker nista napadla v Pirenejih,ko je bil Contador najbolj ranjen.Za rumeno majico pa se bosta borila Contador in Evans,morda tudi Sanchez.Voeckler pa se danes zadnjič letos vozi v rumeni majici.
nocik
# 21.07.2011 ob 13:10
Jup, Posthuma za vleko do Galibiera, Monfort pa za po Galibieru?
gradbenik92
# 21.07.2011 ob 13:06
Dobra taktika Leoparda ni kaj. Izgleda da bosta Schlecka napadla že na drugem vzponu.! Nato pa priključila pomočnikoma za pomoč na ravninskem delu... =)
japanac
# 21.07.2011 ob 13:05
http://gaps.letour.fr/us.php
Tu se da v živo spremljat.
Wortex16
# 21.07.2011 ob 13:03
nevem zakaj je šel Monfort v beg, saj mislim da bi bil lahko eden od pomembnejših pomočnikov za klanec kjer bi lahko precej zmanjšal skupino....!!!!
SloPomladnik
# 21.07.2011 ob 12:49
Vse se vrti samo okoli Dopingdorja in Schleka. Vsi pozabljamo na Cadela Evansa, ki ima po mojem mnenju tudi šanse za skupno zmago.
nocik
# 21.07.2011 ob 12:46
In dva Leopardova.
nocik
# 21.07.2011 ob 12:45
Dva BMCjeva sta v pobegu.
Saš89
# 21.07.2011 ob 12:45
Drama.

Se samo meni zdi, ali Božiča nihče od novinarjev ne mara? Fant je bil včeraj deseti, danes ni besede o njem.
bsr
# 21.07.2011 ob 12:43
povpreček prve ure je 50,3
Trobentica
# 21.07.2011 ob 12:40
Povprečna hitrost v prvi uri je 50,3 km/h.
suljo27
# 21.07.2011 ob 12:37
sam da ni contador. sploh ne bi smel biti na tuoru!!!!
urosh444
# 21.07.2011 ob 12:36
tako kot piše,minuto mora pridobit na zadnjih dveh gorskih etapah,pa še to ne bo pomenilo nič če se ga bo evans držal kot klop.Torej,prvo kar bi morali Šleka in Contador naredit je,da se znebijo Evansa(seveda tudi Voecklerja),potem pa med sabo obračunat.Minuto zaostanka za Evansom ali celo enak čas pred kronometrom,bo pomenilo zmago za Evansa,Contador je od Šlekov na kronometer boljši morda za minuto,čeprav ko bo v igri zmaga,vprašanje če ne bosta Šleka pridobila čudežne moči in ne bo Contador v kronometru boljši niti za minuto.Mislim sicer pa da bo razplet tak,Contador bo skakal kot norec,sledil mu bo lahko edino Andy,ter morda do neke mere Frank,Evans bo danes ali jutri zaostal preveč(ker ni tak izrazit hribolazec,da ne bi imel enega orng slabega dneva),Voecklerja bodo počasi zlomili,Basso bo kolesaril v svojem tempu,.kar mu ne bo zneslo za kaj več kot 5-6 mesto.Bi pa kot možno presenečenje izpostavil Sancheza,mislim da se vse etape dobro drži in da bi znala s Contadorjem biti skupaj v napadih.
lili_noey
# 21.07.2011 ob 12:29
@jost
Please, I´m girl. And I like to dream.
Torej, jemljite me z zadržkom ... :)
ksela
# 21.07.2011 ob 12:18
Evans danes nevbo zdrzal!!!!
bsr
# 21.07.2011 ob 12:18
povpreček je 46, kaj nihče ne gleda GPS-grafike etape?
nocik
# 21.07.2011 ob 12:08
@lili ne se bat, danes bo Andy tapravi. Upam. xD
friks
# 21.07.2011 ob 12:07
Pa menda so začeli izredno hitro, tako da bo očitno res ubijalska etapa.
kum 50
# 21.07.2011 ob 12:06
andy se fajn ti bo žal ,ker si zadnjič brata čakal
jost
# 21.07.2011 ob 12:05
@lili_noey

To si v kristalni krogli videl ?
lili_noey
# 21.07.2011 ob 12:00
Po eni strani se veselim, po drugi pa me je "strah" (sej ne, mene ni nikoli strah), kaj bo Andy pokazu ali bolje rečeno česa ne bo. In najbolj me je strah misli, da se bom tretje leto zapored primorana sprijazniti z dejstvom, da Andy ne bo zmagal Toura. Bo treba začet razmišlat bolj v pozitivni smeri ...

Se pravi Andy bo napadu 5 km pred koncem zadnjega klanca, Alberto ga bo ujel, priklučil bo Frank, ostali bodo zaostali v 5 sekundah približno 50-60m, še enkrat bo potegno Frank (to je ta taktika, ki je načrtujeta in če verjememo besedam nekega poznavalca, da sta le oba skupaj sposobna premagat Contadorja) in nato še enkrat Andy (pospeši, ne ozira se nazaj, tudi veriga mu ne pade dol ...) --konec, Alberto ne more sledit, tempo je prehud, Andy si do vrha prikolesari 1.22 prednosti. Pobere tudi etapno zmago, drugi je AC. Obleče tudi rumeno majico, saj sta brat Frank in Evans zaostala kar 3. 23, Sanchez ter Basso 5. 43, Voeckler pa kar 12. 46. Ja, na zadnjem klancu je popolnoma popustil. V skupnem seštevku zdaj vodi mlajši izmed bratov Schleck, ki ima kar dve minuti in sekundo prednosti pred drugouvršenim Contadorjem. Tretji je Evans z zaostankom dveh minut in petih sekund. Z nestrpnostjo čakamo še zadnjo gorsko etapo, a strokovljaki poudarjajo, da se Andy-ju obeta prvo zmagoslavje na najveličastnejši dirki na svetu. :)))

Don't tell me sky is the limit!
jost
# 21.07.2011 ob 11:59
Novice iz etape:
1. : S pobegom je poskušalo kar 20 kolesarjev, vendar so bili ujeti 15.5km od štarta.

2. : S pobegom sta poskušala 2 kolesarja:
Marco Marcato in Gianni Meersman.
Ujeta sta bila takoj po enem kilometru.

Spet je skupaj vseh ostalih 170 kolesarjev :)
Prevoženih: 20km
grapar994
# 21.07.2011 ob 11:55
@Fissico
Ure so določene glede na dolžino etape. Npr. danes so začeli ob 11.30 ker je etapa dolga 200 km.
Začnejo pa kot maratonci da. Nekaj časa za direktorjem dirke nato pa direktor pomaha z belo zastavico in šov se začne :)
nocik
# 21.07.2011 ob 11:54
Po moje Evans ne bo prišel s favoriti (Contadorjem), bomo videli.
friks
# 21.07.2011 ob 11:53
Fissico
začeli so ob 11.30, sicer je pa @nogav1ca med enim od prejšnjih komentarjev nalepil povezavo, kjer so vsi podatki vključno z predvidenim urnikom.

Okrog 14.30 prvi vrh, okrog 15.30 drugi in okrog 17.15 zaključek.
Fissico
# 21.07.2011 ob 11:47
Kdaj pa drgač sploh začnejo vozit? Ker spremljam tour tako ljubiteljsko že kaj pa vem, od časov Pantanija pa Ulrika, pa mi ni jasno, se spreminja? Ali je točno določena ura? In kako začnejo? Kot maratonci?
tigerček
# 21.07.2011 ob 11:47
Imam vprašanje za tistega (ali tiste), ki bolj podrobno poznate te kolesarje!

Koliko sploh ima Evans šans, da pride danes v cilj z vsemi favoriti (A.Schleck,Contador,Sanchez),če vemo, da je edini,ki se lahko vsaj približno kosa s Contadorjem na kronometru?
Franka sem zanalašč spustil, ker se mi zdi, da pomaga Andyju za skupno zmago,Voecklerju pa kapa dol za vse dosedanje predstave,ampak mislim,da bo danes preveč izgubil,da bi se lahko v nedeljo pripeljal v rumenem na elizejske poljane.
grapar994
# 21.07.2011 ob 11:47
Trenutno so na 10 km.
Krepki
# 21.07.2011 ob 11:37
Vseeno mi je kdo bo v rumenem - samo da bo danes dogajal!
sharkyslo
# 21.07.2011 ob 11:22
Po moje bo Contador deklasiral tekmece na vzponu in zmanjšal zaostanek na kakšno minuto in pol (ali še več) za vodilnim.
DALC
# 21.07.2011 ob 11:11
Zame je pa prav Evans prvi favorit za končno zmago. Do sedaj je vozil izredno pametno in brez vidnih šibkosti. Predvidevam, da bo zraven Contadorja in Schleckov zdržal vsaj do strmega ciljnega vzpona, kjer pa si lahko tudi privošči nekaj zaostanka (npr. 30 sekund).
lwzr
# 21.07.2011 ob 11:01
danes zna voeckler zgubiti rumeno majico. morda jo obleče evans, vendar trenutno bolj verjamem, da se bosta danes za njo stepla contador ter andy schleck,
grapar994
# 21.07.2011 ob 10:58
Na eurosportu začnejo s prenosom ob 13.30. Tko, da bo to tam nekje na polovici Col de Agnela. Etapa se začne ob 11.30.
Tle lahko spremljate kje približno so :
http://gaps.letour.fr/us.php
grapar994
# 21.07.2011 ob 10:52
Na eurosportu začnejo s prenosom ob 13.30. Na SLO2
mušica
# 21.07.2011 ob 10:44
Ja nič zgleda ,da bo Contador zopet dokazal ,da je trenutno najboljši.Edino Evans mu je lahko dokaj konkurenčen ,pa še to le zaradi handikepa ,ki ga je Conti doživel ko je ob padcu že na začetku Toura izgubi skoraj dve minuti in mu še zdaj hodijo v napoto.Edino ta smola mu lahko prekriža načrt biti zopet kralj Toura..Če ne bi bilo teh dveh minut bi bilo že skoraj vse odločeno ,tako pa bo v dveh naslednjih dneh in kronometru vse skupaj fenomenalno začinjeno.Super za gledalce.
Majster
# 21.07.2011 ob 10:41
Tole pa bo zanimivo.
rooster
# 21.07.2011 ob 10:41
Eurosport začne ob 13.30
nocik
# 21.07.2011 ob 10:34
hvala :)
2294
# 21.07.2011 ob 10:29
http://www.myp2p.eu/broadcast.php?matchi
d=122643&part=sports
Mislim da bo Eurosport začel s prenosom ob 13.00.
Vsaj tako piše na tem naslovu.
nogav1ca
# 21.07.2011 ob 10:27
http://www.letour.fr/2011/TDF/LIVE/us/18
00/etape_par_etape.html
Klikni na time schedule
nocik
# 21.07.2011 ob 10:19
Ma kdo približno časovnico kje bodo ko začne prenašat Eurosport (mislim da nekaj po 13ih)? Ker bi bilo škoda zamudit Col Agnel, ki je ubitačna strmina, sploh po tej italijanski strani, ki je btw še ni bilo na Touru.
Magik
# 21.07.2011 ob 10:19
tudi jaz navijam za Voecklerja. Treba je vedet, da je bil včeraj na vzponu spet odličen zraven, na spustu pa je dvakrat peljal s proge pa kljub temu izgubil samo 28sekund za Contadorjem. Bravo!!
nocik
# 21.07.2011 ob 10:17
Evans bo pušiona.
friks
# 21.07.2011 ob 10:08
Danes pa bodo najboljši definitivno sneli rokavice:) Vreme bo menda sončno, tako da bosta Schlecka lahko v polni pripravljenosti. Glavni cilj Contadorja bo tako najbrž predvsem pridobiti proti Evansu. Koliko mu bo pri tem spet lahko pomagal prijatelj Sanches bomo videli, ampak mislim, da ni več tako močan, kot je izgledalo. Voeckler, Basso in Cunego bodo najbrž zaostali in izpadli iz bitke za Alpe...
Woranc
# 21.07.2011 ob 10:06
Danes bo spet pobeg Sanchez, Evans in Contador. Ostala peterica bo pač tam kjer spadajo... zadaj, zadaj.
Gravesen
# 21.07.2011 ob 10:03
LET THE BEST MAN WIN!!!
rokers
# 21.07.2011 ob 10:02
naj še jaz povem svoje: glede dopinga ne bi debatiral, sem že večkrat povedal mnenje: Contador je bil 100x preverjen in bil vedno čist, le 1x so mu dobili nekaj drugače nezaznanega..ok ma ne bi o tem, je Joshau lepo povedal...
Rad bi povedal nekaj drugega: zanimivo koliko komentarjev je bilo na giru, kakšni so Italijani ko so Contija na Zoncolanu izžvižgali..kakšni so italijani pa to...No naj povem noben ni žvižgal Contiju zaradi dopinga (ne kot so to sramotno počeli francozi en dan pred začetkom TDFja), ampak zaradi tega ker naj bi bil Conti en glavnih pobudnikov, da niso naredili spusta iz Crostisa, ki je bil mimogrede odlično zavarovan. Včeraj pa Conti napada ne 100x bolj nevarnem klancu in se nič ne pritožuje..čudno?? Conti je bil na giru v super formi in je z lahkoto zmagoval, le v dolino je imel tekmeca in to je bil Nibali, ki bi ga lahko tisti dan fajn nascal v spustu. Torej če moram priznat, da je Conti superioren kolesar, pa ga moram tu malo okrcat: zdaj ko zaostaja mu ni bil nevaren spust???Še vedno mi je žal da ni bilo Crostisa na giru, za katerega so se prireditelji res potrudili..

Ok še glede toura...mislim, da če bodo čakali da Galibiera zna Voeckler (in Evans) zdrćat do vrha. Mislim, da ima več ekip naredit res hudo dirko, da koga znebijo: Leopard mora napadat, da se znebi Evansa, Basso lahko naredi svoj tur pozitiven, le če se znebi nekaj tekmecev že pred zadnjim vzponom, Conti pa zagotovo ne sme pripeljat evansa do cilja...Možna je naveza Conti, Basso in Sanchez..Basso se mi zdi da ob konstantnem hitrem ritmu je edini možen držat Contija, če pa bodo prišli skupaj do zadnjega vzpona je možno da pride več tekmecev v pol minute....predvidevam zelo hiter tempo na Agnello (škoda da je to 1 klanec...tour naj se zgleduje po giru-če bi bil ta zadnji bi res vidli borbo), ali bo narekoval ritem Liquias ali Leopard, potem pa forsing Contija in Saxoja...Če bo šlo na gas mislim da Voeckler nima šans in tudi Evans ne bo zdržal...no bomo videli..Hvala bogu, da se je vrnil Conti, brez njega ni bilo spektakla.....saj če pogledamo so vse razlike med najboljšimi nastalae zaradi padcev, spustov in ekipnega kronometra...

pa še to Agnello je res le 7% povprečje,a zadnjih 6km je povprečje nad 10% tako da je tu daleč najtežji del letošnjega toura, škoda ker je tako daleč od cilja (lahko pa bo že tam pokalo)
joy
# 21.07.2011 ob 10:02
Vzpon na Galibier postaja že legendaren. Za Contadorja šteje napad na vse ali nič. Prepričan sem, da bo danes in jutri spet nekaj pridobil v primerjavi s konkurenco, a vprašanje koliko ...
vslivnje
# 21.07.2011 ob 09:59
Dajmo VOECKLER!
Upam da bo danes in jutri delal enako kot je na prejšnjih etapah: ko nekdo napade, prvi odgovori na napad. Ni če bo imel dovolj moči in sreče, bo v rumeni majici prišel do kronometra. potem pa je vse v usodi. Saj, rumena majica dela čudeže in mislim, da če bo nosil rumeno majico, bo odpeljal kronometer kariere in mogoče celo zmagal Tou. Njemu poleg Evansa in Andyja najbolj privoščim!!!
Ajma Andy, Cadel in Vockler!!!
Kazalo